uszkodzony wtrysk sterujący (zależy jeszcze jak, czy np. leje czy elektryczne uszkodzenie) powoduje w mniejszym lub większym stopniu błąd doregulowania faktycznego początku wtrysku, to nigdy nie pomaga ani w osiągach ani w ekonomii.
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
Czyli w dobrym kierunku kolege naprowadziłem, choć nie brałem pod uwagę błędnie podpiętych podciśnień ;)
Zmieniłeś zepsuty n75 na używany (sam nie wiesz czy sprawny). Dalej masz błąd n75 więc jest zepsuty albo wiązka do niego. Z logu wynika tyle że przeładowuje. Czyli n75 nie otwiera klapki upustowej.
Mam dawkę 3,0 mg. Założyłem wszystkie nowe wężyki podciśnienia. I zrobiłem log dynamiczny.
Cięgno oraz zderzak, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Ale tak szczerze mówiąc, niewielka różnica w logach między tymi a poprzednimi, jeśli chodzi o ciśnienie doładowania.
Zmiana rodzaju wtryskiwaczy w programie z 3Ohm na 2Ohm
Wtryskiwacze do sprawdzenia.
Witam Silnik 1.9 TDI ASZ seria 130KM LOG statyczny 001 -http://vaglog.pl/log-001_sRWbzS.html LOG statyczny 004 - http://vaglog.pl/log-004_9j32G0.html LOG statyczny 013 - http://vaglog.pl/log-013_607Ng.html LOG statyczny 018 - http://vaglog.pl/log-018_1Xl42QR.html LOG statyczny 023 - http://vaglog.pl/log-023_44Qj7i.html LOG Basic Seting 003 - http://vaglog.pl/log-003_qqd5TY.html...
Nie. Prędkość obrotowa jest ponad 4 tys obr, więc sterownik robi co może. Mieści się w tolerancji, wiec jest ok.
Załóż AC01 czerwony i Hanki.
Kurde nie mogę zrobić logów dynamicznych tym sprzętem . A co myślicie na temat tego co napisałem ???
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych na 4 biegu. Samochód przechodzi w tryb awaryjny - notlauf i nie ma doładowania do momentu gdy wyłączymy samochód - wtedy zaczyna wszystko dobrze działać do następnego notlaufa Oto link do logów http://obrazki.elektroda.net/94_12892488... Podejrzewam zapieczone kierownice, bo wszystkie przewody...
Witam. Turbo ma nowego korasa ale zamula z dołu. Szklanki są nowe czarne. Pompki maja zmienione gumki i wyregulowane. Egr zaślepiony i wyłączony. Kata brak. Silnik ma niska kulture pracy przynajmniej porównując do innych 130tek. Jak jest zimny to mocno graja pompki nawet przy muskaniu gazu a jak się puści gaz to jest cisza. Nie wiem czy tylko wina tej...
Brakuje grupy 010 jeżeli chodzi o brak mocy. Statyczne i dynamiczne. oraz dynamicznych 003, 008, 011.... ponadto logi rób osobno.
Witam forumowiczów. Mam audi a3 1.8 125km ,siadł mi przepływomierz i kupiłem inny używany i tu do was ogromna prośba , mogłby ktoś na podctawie logów dynamicznych powiedzieć czy działa prawidłowo? Logi grupy drugiej: http://vaglog.rtnet.pl/kamil17932_46786....
Witam Proszę o pomoc. Mój Passat umarł i może uda się komuś po logach określić co się stało. Objawy zewnętrze są takie, że słuchać hałas jak załącza się turbina i jest coraz głośniejszy wraz z jej rosnącymi obrotami . Drugi objaw to po załączeniu turbiny przy gazie wciśniętym do oporu czarny dym z wydechu. Poniżej logi (mam nadzieję, że dobrze zrobione)....
po 1 to nie moja ręka z pierścieniem.po drugie nie jesteście zbyt pomocni,chyba że w krytykowaniu,po 3 zrobiłem już jej sam testy,co się okazuje,kąt wtrysku lekko za wczesny do korekcji a po drugie czujnik magnetyczny n75 czasami szwankuje.przy okazji poprawione węże do interkulera i turba i te małe co idą od n75 po gruszkę i dalej. a co do interpretacji...
Witam. Przymierzam się do podniesienia mocy w moim aucie. Zrobiłem logi dynamiczne i prosiłbym o ich sprawdzenie czy wszystko jest dobrze. http://vaglogi.pl/log-004_btGS2.html http://vaglogi.pl/log-003_Atev66.html http://vaglogi.pl/log-001_SDPPQA.html http://vaglogi.pl/log-008_72MlfLn.html http://vaglogi.pl/log-010_1H0HW.html http://vaglogi.pl/log-011_nhEfJ59.html.....
Witam, Proszę fachowców o analizę logów dynamicznych 003,008,010,011 wykonanych na mojej Octavii 1.9tdi 90km. Przyczyny, które mnie skłoniły do wykonania logów to brak mocy w okolicach 3000 obrotów. Za wszelkie zaiteresowanie wielkie dzięki. Group A: 003 0.651512480.0475.038.6 1.621638590.0565.019.9 2.641785585.0650.027.1 3.631911575.0610.053.0 4.612058720.0800.04.8...
teraz to mam wszystkie logi. wtedy nie mialem az tyle czasu zeby zrobic wszystkie (bo to niedziela byla) a teraz zrobilem wszystkie od nowa statyczne: 000: Monday, 06 April 2009, 16:07:04 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding:...
http://www.vaglog.pl/log-011_UlQDg9.html Witam . W linku powyżej znajduje się test logu dynamicznego turbiny. Chciałbym się dowiedzieć czy wszystko jest w porządku z doładowaniem czy jednak nie. Potrzebuje analizy tego logu.
Witam.Proszę o analizę logów dynamicznych.Auto po mocnym rozgrzaniu przeładowuje. [url=http://vaglog.rtnet.pl/monika1084_8...
Zapchany wydech.
Ale po co ci ta analiza, chcesz oprzeć swoje wydatki na części na podstawie naszych domniemań?
To nie turbina, trzeci pompowtrysk nie domaga, zapodaj logi przeplywki dynamiczne, i pompowtryskow bipy usterkę raczej szukaj w układzie paliwowym.
BS grupa 000 za wielki kąt wtrysku do regulacji, reszta powinna być OK.
Prośba o komentarz i analizę logów dynamicznych turbiny i przepływomierza. W załączeniu pliki. Linki: http://vaglog.pl/log_239931.html http://vaglog.pl/log_239932.html
Witam ktoś mógłby pomóc w analizie logów dynamicznych do A4 B5 1.9 110km samochód jakoś słabo jedzie, EGR zaślepiony. http://vaglogi.pl/log-003_011_3CSjA07.ht...
Zużyte turbo wypluwa trochę oleju, ale ja się założę że sztanga nie chodzi płynnie w całym zakresie, tutaj masz podobny przypadek. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Logi dynamiczne grupa 11.
Nic ciekawego tu nie ma. Dynamiczne zrób. Korekty sa w porządku. Dawka 3.6 do 3.8 delikatnie podbite paliwko ale tez ok. Pokaż przeplywke egr turbine w dynamicznych
Dalej problem z turbiną, najlepiej zrób logi dynamiczne i zobacz jakie ciśninie robi.
No co, albo znowu geometria stoi, albo N75 dziabnięty. Proszę o loga 11 grupy dynamicznego z odpietym całkiem podcisnieniem z gruchy.
czy tam lmm jest dedykowany do tego auta ... ? generalnie w dynamicznych nic zlego nie widac ... [choc juz jest pozno i moglem cos pominac :wink: ]
Witam proszę o analizę logów. dynamiczne: http://vaglog.pl/log_200358.html http://vaglog.pl/log_200359.html statyczne: http://vaglog.pl/log_200360.html http://vaglog.pl/log_200361.html http://vaglog.pl/log_200362.html http://vaglog.pl/log_200363.html
Proszę o ocenę i analizę logów dynamicznych w Audi A6 C6 3.0 TDI 225PS.Czy wszystko jest w porządku? Silnik pracuje prawidłowo, nie mam z nim żadnych problemów. Jedynie co mnie trochę irytuje to to że odczuwalny moment obrotowy zaczyna się dopiero od ok. 2000-2200 obr/min. Wrażenie jest takie że turbo "późno wstaje" jak dla mnie. Słyszałem opinie że...
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :)
Zrobiłem tak, jak mi radziłeś, tzn. wykasowałem luz oraz wydłużyłem sztangę. Wydaje się być lepiej. Wrzucam logi dynamiczne grupy 11: https://log.tunezilla.com/chart/763208#H...
turbo przeladowuje w zakresie 2300 do 3800 obr pewnie czasem lapiesz notlaufty
Diagnostyka u kumatego cię uratuje, logi dynamiczne i ich analiza.
Witam. Auto od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie, na luzie trzęsie się, powyżej 3 tys. obrotów przestaje jechać, ma mało mocy, jedzie max. 120km/h. Po dłuższym przytrzymaniu gazu powyżej 3 tys. obrotów na 4, 5, 6 a także czasami na 3 biegu wyrzuca błąd P0299. Crafter z 2007r. wersja 136 koni mechanicznych. Zrobiłem już logi dynamiczne, prosiłbym...
Dobrze zinterpretuj błąd. Czy kąt się nie dostraja do żądanych wartości czy połączenie elektryczne jest uszkodzone. Przepływkę można zobaczyć tylko w logach dynamicznych.
Poczytaj o tym jak robi się logi dynamiczne.
Jeśli chcesz wiarygodne wyniki to proponuję zrobić logi dynamiczne w pojedynczych grupach a nie po trzy grupy.
http://vaglog.com/log-003_008_011_p9k10.... Tutaj logi dynamiczne na nowej ( zapożyczonej ) przepływce
Serdeczna prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych. Problemem jest błąd w VCDSie : 1 Fault Found: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: RPM: 1512 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 62.0 km/h Temperature: 3.6°C Absolute Pres.: 1213.8 mbar (no units): 130.8 (no units): 0.76 Temperature: 83.7°C który po skasowaniu...
dawka jest cieta na wysokich obrotach i patrzac na logi nie jest to wina przeplywomierza ale programu ktory jest wgrany zrob 001 i 004 dynamiczne
zrób logi dynamiczne gr 01,03,08,010,i 011
Kolego Gacol, mam taki sam silnik jak ty, mógłbyś podpowiedzieć jakie parametry sprawdzić na zaawansowanych blokach pomiarowych w celu analizy silnika. Chiałem zrobić logi statyczne i dynamiczne jednak opcja ta u nas przy edc 17 niedostępna. Za dużo mi spala i czuje że moc spadła. Dpf jest ok, klapy nowe, egr wyczyszczony. Może coś doradzisz, widzę...
Logi dynamiczne, w kontekście samochodów grupy VAG, to proces rejestrowania i podglądu danych z różnych układów pojazdu podczas jego jazdy i przyśpieszania. Pozwala to na analizę działania silnika, turbosprężarki i innych podzespołów w konkretnych warunkach. Proponuję jedź do mechanika który ci robił silnik i niech on walczy , ma być dobrze.
Witam, Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BXE z Skody Octavi nalatane około 150tyś. Standardowo problem z trybem awaryjnym i błąd w ECU odnośnie przeładowania. Zaznaczę, że jak się to raz wydarzy a następnie zgaszę i odpalę silnik to auto potem idzie bez trybu awaryjnego jednak widać po logach, że jest ciągle przeładowane. W pliku są logi z momentu kiedy...
Wczoraj wykonałem logi dynamiczne i jeszcze raz statyczne.Bardzo proszę o analizę tych logów. Logi dynamiczne http://vw-passat.pl/vaglog/1166 http://vw-passat.pl/vaglog/1167 http://vw-passat.pl/vaglog/1168 http://vw-passat.pl/vaglog/1169 http://vw-passat.pl/vaglog/1170 Logi statyczne MB http://vw-passat.pl/vaglog/1171 http://vw-passat.pl/vaglog/1172...
Tak, jak napisałem, zrób logi dynamiczne, to będziemy diagnozować. Sztangielka od turbiny się rusza?
Witam wszystkich, Mojej audi a4 b5 AFN 1.9 TDI stale brakuje mocy. Wymieniłem dwa przepływomierze, jeden oryginalny Bosch i jeden zamiennik - nic nie pomogło. Auto jedzie jak by było bez turbiny i doładowania. Wszystkie wężyki od podciśnienia są nowe i dobrze podłączone W audi została wymieniona gruszka turbiny + wyczyszczone turbo. :cry: Bardzo proszę...
Teraz wpisując w Google hasło do wyszukania nie otrzymuje wyników... Masz pomysł co z tym zrobić? Ale powróciło wyszukiwanie dynamiczne :)
Zgodnie z prośbą załączam logi dynamiczne wykonywane pojedynczo. Prośba o analizę co może być przyczyną braku mocy. Dodatkowo ciągle mam błąd: 18062 please check DTC memory of instrument cluster P1654 - 35-10 - - Intermitten Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.
statyczne czy dynamiczne a może w basic?
Błąd 17964, najczęściej tryb awaryjny włącza się podczas jazdy pod wzniesienie lub przy dynamicznym przyspieszaniu.
Dynamiczny 3 i 11
Logi żle porobione. Dawka paliwa 5mg, powinna oscylować w okolicy 3, więc do poprawy. Stąd spalanie. BS nie potrzeba, tylko dynamiczne 003,008,010,011 każdy osobno.
Witam odcina mi turbo VCDS bład -> P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Prośba o analizę logów logi dynamiczne z 008,010,011: vaglog.pl/log_231142.html Logi statyczne 1,3,7,8,11, 13,23,29 vaglog.pl/log_231172.html vaglog.pl/log_231171.html vaglog.pl/log_231175.html vaglog.pl/log_231174.html vaglog.pl/log_231173.html Z góry...
Witam. jakiś czas temu zakupiłem passata b5 1.9 tdi 01' 130km silnik AVF skrzynia tiptronic EYF. Problem z autem jest taki ze w pewnym zakresie obrotów 2900-3100 pooszarpuje silnikiem, tak jakby dostawał za mało paliwa albo coś w podobie. Jak się jedzie spokojnie to jest ok poza spalaniem bo wydaje mi się że jest dosyć spore, rzędu 11-12l przy spokojniej...
Witam. Zauważyłem ze moje auto zaczęło dużo palić, a nawet żreć... prawie 11-12l/100 km... gdzie kiedyś paliło koło 6-7l. Komputer żadnych błędów nie wykazał, więc postanowiłem zrobić logi dynamiczne turbiny i przepływomierza. Prosiłbym o analizę ich i ewentualne przypuszczenia usterek. http://vaglog.rtnet.pl/p.godziszewski_10... <-- tu są...
Pompę - chodzi o przestawienie od-do silnika? Pompę musisz przyśpieszyć, nie chcę cie wprowadzić w błąd ale jak nie ma fasolek w kole, to pompę trzeba pchnąć w stronę silnika. Popuść delikatnie śruby, zostaw tylko tą na pompie u góry, odpal silnik i przestawiaj delikatnie aż zobaczysz na komputerze wartość około 55. Dodano po 45 Edit: 011 dynamiczny...
Przecież wszystko w gr 11 jest ok, to po co czepiasz się turbiny? 011 BS pokazuje ruch sztangi, w dynamicznych tez masz ruch sztangi ....
No cóż coś z przepływomierzem, (grupa 03) jest nie tak do 3 tyś powinien mieć ~ 847 a u Ciebie tylko przy 2 tyś i na dodatek pływa (grupa 08 ) potwerdza cięcie dawki paliwa to tyle co potrafię powiedzieć a statyczne logi robi się z grupy 13 reszta to dynamiczne
W załączniku Nastawy podstawowe 3 i 11 Mogę wstawić jeszcze logi dynamiczne bo od razu zrobiłem łączone 01+04 03+08+11 03+11 10+11 Oraz pojedynczo 03 08 10 11 13 23
Witam. Czy znalazł by się jakiś ekspert i zerknął na te logi. Dynamiczne 03 i 020 https://log.tunezilla.com/s/bqeAjVZM 02 i 033 https://log.tunezilla.com/s/20vJcXwW 115 118 i 02 https://log.tunezilla.com/s/Rbn2AXOD Statyczne 90 91 93 https://log.tunezilla.com/s/hxb4d593 Silnik 1.8t Avj. A4 b6
https://log.tunezilla.com/chart/750169?f...
http://obrazki.elektroda.net/6_125226848... Proszę o analizę logów dynamicznych.Na moje jest coś nie tak z przepływką,ale proszę o opinie ekspertów. http://obrazki.elektroda.net/6_125226848...
Mam prośbę o analizę logów od mojego samochodu VW Golf IV 110 KM ostatnio przestał reagować na gaz tak jakby go przyduszało. Zrobiłem logi dynamiczne w grupach 03, 08, 11 . Pojawia się też błąd 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - -. Podmieniłem przepływomierz od innego samochodu i też jest to...
W logu statycznym BS grupy 011 zmienna geometria turbosprężarki wcale nie zmienia swojego położenia i zarówno w trybie ON jak i OFF masz ciągle takie samo ciśnienie powietrza. Na tej podstawie stwierdzić można by było, że nie dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo gdyby nie fakt, że przy wyższych obrotach turbo przeładowuje (log 010 dynamiczny)...
Witam, mam prośbę o pomoc w ustaleniu przyczyn przeładowywania turbiny. Przy ok. 3500 obr/min silnik wchodzi w tryb awaryjny (traci moc), ale przy tym nie świeci żadna kontrolka. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnik odzyskuje moc. Sprawdzona dźwignia turbiny - chodzi lekko, sprawdzona gruszka - trzyma podciśnienie, podmieniony zintegrowany sterownik...
Jak zrobisz logi dynamiczne na 3 biegu do 4 tys obrotów grupy 010 i 011 to ci powiem jak przepływomierz pracuje.
Winnym całego zamieszania był zawór ciśnienia wewnętrznego pompy. Komputer nie był w stanie wyregulować dynamicznego kąta wtrysku i przez to czasami auto nie chciało jechać. Po wymianie zaworka wszystko wróciło do normy
Witam. Proszę o przeanalizowanie moich logów statycznych i dynamicznych. Samochód VW Bora 1.9 TDI ASV. Wymieniona pompa wtryskowa (poprzednia padła) oraz wymieniona turbina na taką po regeneracji. Wydaje mi się, że auto nie jeździ jak powinno - mianowicie zbiera się dopiero po 2tys obr. oraz przy ok. 3 tys obrotów zaczyna "ciągnąć" słabiej. Jakby nie...
Witam!! Proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych. (Strona vaglog ich nie akceptuje, dlatego wrzucam "surowe" pliki)
Witam. Posiadam audi a3 1,9 TDI 110km AHF 1999r. Proszę o analizę zrobionych przez mnie logów dynamicznych grupy 003,008 i 011. Błędów teraz żadnych nie ma. Dodam,że ostatnio miałem problemy z turbosprężarką bo nie zawsze mi pracowała. Po sprawdzeniu vagiem wyskoczył mi błąd 17564- sensor G71. Dzisiaj go wymieniłem i autko teraz fajnie się zbiera choć...
Witam. Potrzebuję analizy logów. Passat często przeładowuje, przy czym rzadko zdaża się to podczas jazdy a częściej jest przeładowany po odpaleniu. statyczne: 001 https://log.tunezilla.com/s/zLXVC7jG 003 https://log.tunezilla.com/s/rlUkOBlS 004 https://log.tunezilla.com/s/X6rwPfnq 007 https://log.tunezilla.com/s/p1jFz19O 008 https://log.tunezilla.com/s/kV4fjeOX...
Logi zrobione są w trybie awaryjnym więc bez wartości, wykonaj ponownie dynamiczne grup 003, 008 i 011 ale każdą osobno i po logowaniu każdej jeśli wybije tryb awaryjny to pamiętaj aby wyłączyć silnik i ponownie go uruchomić przed następnym logiem.
Autko więcej pali czasem wchodzi na wysoki obroty, ostatnio złapał muła. Uszkodzony czujnik g62 to chyba dla tego wchodzi na obroty?? proszę o analizę logów przepływke, turbo, pompki. AVF automat Dynamiczne : Log 011) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63605.ht... Log 008) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63606.ht... Log 003) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63607.ht...
Na początek proszę o analizę logów [url=http://www.fotosik.pl/u/pikczers/al... dynamiczne [url=http://www.fotosik.pl/u/pikczers/al... statyczne grupy normalne [url=http://www.fotosik.pl/u/pikczers/al... statyczne grupy basic setings Z autem są następujące problemy: Najczęściej na rozgrzanym silniku zaczyna pracować...
Witam. Prosił bym was o analizę logów passata b5 FL silnik 2.0 tdi bgw 136KM. Głównym problemem jest to że odcina całkowicie moc przy wyższych obrotach i pomaga tylko ponowne uruchomienie silnika. Wcześniej działo się tak przy 120km/h. Po wyczyszczeniu kierownic turbiny odcina przy 150km/h lub przy niższych prędkościach ale wyższych obrotach ok 3800....
Zmieniłem przepływomierz i chciałbym się dowiedzieć czy jest ok 1.9 TDI ASV 110hp 2002r logi dynamiczne 3-8-11 http://vaglog.com/log-003_008_011_I13a8.... Będę wdzięczny za pomoc.
Witam wszystkich forumowiczów, Posiadam Skodę Superb 2002 1.8T AWT 150 KM z gazem. W aucie wymieniłem świece na K20TT, cewki jakieś Beru od znajomego prawie nieużywane, zawór N75 od Febi (auto inaczej zaczęło na nim jeździć, ale ciężko opisać tę różnicę, jakby trochę inaczej wstaje i ma mniej mocy z góry), zawór DV od Properfekta (polecam, łatwo dorwać...
Witam od jakiegoś czasu , mam problem z mocą w moim audiku wyczyśćiłem zawór n75 sprawdziłem przewody bez zmian 140 km/h to jest max v-max auto dosyć słabo się zbiera , vag pokazuje 0 błędów , postanowiłem zrobić logi statyczne oraz dynamiczne , prosiłbym o analize , dziekuję logi załącznik, nie mogłem inaczej wrzucić bo odpala mi w notatniku, spakowane...
Edytowałem, gdy Off wynosi 10% gdy ON 91.2%. Dodano po 5 Logi dynamiczne 1. http://vaglogi.pl/log-010_011_003_5y1shq... logi na 4 biegu 2. http://vaglogi.pl/log-011_wTh7XH.html log na 3 biegu 3. Filmik z BS grupa 011 https://www.youtube.com/watch?v=b61EG36C... Można prosić o analizę i co może powodować tryb awaryjny na 6 biegu ?
Pisze Ci kolega, że ma zwykłą turbawkę bez zmiennej geometrii a Ty dalej z tym czyszczeniem wyskakujesz. Kolego pipestone74 zapewne pierdykła sprężynka w N75 ale też porównując parametry z logu 011 i 003 to masz niskie wskazania masy zasysanego powietrza w 003 jak turbo przeładowuje do ponad 2200 mbar więc i najprawdopodobniej przepływka też już swoje...
Cześć. Mam problem z silnikiem 1.9tdi. Nie ma mocy, wpada w tryb awaryjny, ciezko pali na zimnym. Błędów nie ma - zrobiłem logi dynamiczne na 3 biegu oraz wtrysków na jałowym. Proszę o analize - gdzie szukać problemu (przepływomierz, turbo, wtryski) LOGI: http://vaglog.rtnet.pl/zygus2_120623.htm... http://vaglog.rtnet.pl/zygus2_120622.htm... Z góry dzięki...
Proszę o analizę: http://vaglog.pl/log_276839.html (od 168 sekundy dynamiczny i potem po przerwaniu i wznowieniu logowania) Interesują mnie tak na prawdę 3 rzeczy: 1) przepływomierz, wydaje mi się że daje za mało powietrza (silnik 2.0 115KM AZJ w skodzie octavii), może ktoś potwierdzić? 2) sonda lambda: w gr 031 sa ponoć wartości lambda których rząda...
Witam. Zanim usłyszę, że turbo przeładowuje chciałbym uprzedzić, że sam jestem temu winny za sprawą podciągnięcia sztangi. Turbo jest po regeneracji i ciągle miałem błędy z niedoładowaniem. Załączało się dopiero od 3 tyś, jakaś masakra. Jak widać z poniższych logów już od ok. 1800 zaczyna ładować ale i tak do 2 tyś jest lekko niedoładowane. Ale najbardziej...
Mam prośbę o analizę logów mojej Skody Fabii I TDI. Auto jeździ w pełnym zakresie obrotów, ale mam wrażenie, że brakuje mu mocy Logi dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_172073... Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_172074... Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_172077... Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_172076...
Witam, Parę dni temu pojawił się u mnie problem. Pomiędzy 2k a 3k obrotów na 4 i na 5 biegu odcina mi moc. Powyżej 3k obrotów wszystko jest ok. Samochód z niższych obrotów jest bardzo "mułowaty". Dzisiaj wykonałem testy statyczne i dynamiczne: BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250366.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250365.html Grupa...
Witam. Proszę o analizę logów z leona 1.9 ASV, objawy: wyłączanie turbiny podczas jazdy, raz na jakiś czas zgaśnie po odpaleniu. Statyczne: 001 http://vaglog.pl/log_192692.html 003 http://vaglog.pl/log_192694.html 004 http://vaglog.pl/log_192695.html 007 http://vaglog.pl/log_192696.html 010 http://vaglog.pl/log_192697.html 013 http://vaglog.pl/log_192698.html...
Witam chciałbym przedstawić mój problem,otóż mój passat zbiera się ospale (praktycznie w ogóle) przepływka czyszczona kąt wtrysku ustawiony ,n75 podmieniany ,podciśnienia sprawdzone,pompa w zbiorniku sprawdzona smok czyszczony ,filtr paliwa i zaworek zmieniony ,nowe podkładki i przelewy o to logi : http://www.fotosik.pl/u/gregorxxx23/albu... statyczne...
Daj jeszcze log statyczny grupy 003 w trybie Meas. Blocks oraz Basic Settings oraz log dynamiczny samej grupy 011. Pamiętaj aby przed logiem stat. 003 MB depnąć na ułamek sekundy na pedał gazu aby aktywować EGR. Coś mi tu śmierdzi nieszczelnością w dolocie przed turbo oraz nieszczelnością wężyków podciśnienia. Logi wklejaj na stronę http://vaglog.rtnet.pl...
Proszę o analizę logów. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy w samochodzie. Wykonane logi statyczne, dynamiczne i BS. linki do logów: Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_v019Fr0.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Y9OeZ5.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_WT34TB.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9Z66wo.html...
Witam Mam problem z ww. autem a mianowicie dotyczy on braku mocy/przyspieszenia. Świece wymieniłem na nowe, dodam ze auto jest po wymianie rozrządu, by on sprawdzany 2 razy wiec jest na pewno dobrze ustawiony (przed zmiana miał moc ale to może być zbieg okoliczności) Wykonałem Logi dynamiczne prosiłbym o ich przeanalizowanie, czy wartość powietrza jest...
Witam, Wykonałem dziś logi statyczne i dynamiczne. Z racji śniegu momentami koła łapały poślizg - nie wiem czy to będzie miało duży wpływ na ocenę LOGów. Oto one: STATYCZNE: [url=http://www.domjas.com/VAG/LOG_STAT_... 003 004 DYNAMICZNE [url=http://www.domjas.com/VAG/LOG_DYN_0... 008 [url=http://www.domjas.com/VAG/LOG_DYN_0...
logów dynamicznych czytanie logów zczytanie logów
kostka nissan bascom zapis pamięci ricoh paski
miele pralka opinie miele pralka opinie
Problem z otwarciem pokrywy w Philips Senseo Countax C300H – sprzęgło elektromagnetyczne nie załącza się, przekaźnik pyka, brak reakcji PTO