Ciśnienie trzeba dopasować do reszty ale ja przy z14xep merivie mam 0,90-0,95 bo jakoś tak wyszło. Instalacja na STAGu qbox basic. No ale to wszystko powiązane ze sobą więc nie wiadomo na ile możesz zejść w dół w zależności od mnożnika i średnicy dysz. Początkowo miałem 1,5 czyli nie ruszany reduktor kme tur i też się jeździło tyle że dysze też stockowe....
Czy przyczyną tej usterki może być zabrudzony parownik lub zużyta membrana? tak. jeszcze jedno kiedy niechce zapalić w czasie kręcenia przełącz na benzynę nie przerywając uruchamiania.Jeśli wtedy odpali to twarda membrana 1-go stopnia w wyniku czego za duże ciśnienie :arrow: za bogata mieszanka . No i zobacz przepływomierz jak kolega wyżej radzi.
A więc tak, przyczyna była w tym , że wyjąłem zawór odcinający tankowanie , który ma uszczelki z dwóch stron, no i efekt był taki że wlot tankowania i wylot do parownika są połączone kanalikiem, wyjmując ten zawór spowodowalem efekt nieszczelności przewodu , który idzie z dna zbiornika, mimo tego mże przewód był oczywiście szczelny ale kanalik , którym...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Witam, mam problem z moją hondą civic gen.6 96 r silnik D14A2 1,4 16V 90km. Samochód ma założoną instalację gazową 2 gen lovato. Od pewnego momentu zauważyłem ,że na benzynie auto jest słabe w zakresie 1500-2000 obr. Zacząłem szukać przyczyny zmierzyliśmy z ojcem ciśnienie w listwie wtryskowej jest ok 3 Atm. Zauważyliśmy ,że za kadencji poprzedniego...
Właśnie chciał bym zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężenie w cylindrach ale nie bardzo wiem jak i czym to zrobić. Jest opcja awaryjnego uruchomienia na LPG ale jest tylko do 3 razy możliwość, takie jest ograniczenie założone przez Producenta w sofcie, nigdy z tego nie korzystałem przyznam się. Pozdrawiam, Artur Dodano po 59 Jaka instalacja gazowa? Jest...
Udało się rozwiązać problem a przyczyna była banalna. Mechanik załatwił mi nowy komputer, skopiował parametry podłączył i kazał jeździć. Niestety nadal było tak samo. Podłączył więc komputer, wsiadł ze mną do auta i kazał jechać w miasto. Nie było żadnych anomalii w parametrach w chwili wyłączania gazu natomiast była zaznaczona opcja - nie pamiętam...
Zatankuj auto bo wskazuje mimumum w zbiorniku i pracę na pb co w sumie jest ok bo przełączy gdy czujnik ciśnienia zmierzy niższe niż ustawione ciśnienie gazu.
jak pisal kolega sprawdź ciśnienie paliwa, przy tej operacji spróbuj częściowo zagniatać powrót paliwa i zobacz czy zmienia sie ciśnienie paliwa jeżeli tak to podniety masz regulator ciśnienia paliwa!!!
zwiększ ciśnienie
witam mam pytanie czy przez złe podpięcie węży od parownika możliwe jest coś takiego że przejadę 5km i węże tak gorące że z pod maski dymy idą z parownika też dodatkowo powstaje takie ciśnienie koło gaźnika jakby się coś gotowało a jak odkręcę kurek0 wlewu chłodniczego to dopiero puszcza i dymy (para) ustępuje po jakimś czasie i ciśnienie spada płyn...
Otwory muszą być bo do właściwej pracy parownika musi być do niego doprowadzone ciśnienie atmosferyczne.
dzięki za szybką odpowiedz, w wolnej chwili popatrzę. Zapomniałem dodać, ze podczas z jednych wizyt u osoby zajmującej się LPG, fachowiec ten stwierdził, ze ciśnienie gazu jest ok.
W Corsie po 11 latach pewnie zgnił przwód gumowy łączący pompę w zbiorniku z dekielkiem pompy na zbiorniku paliwa trzeba siędobrać do tego a wcześniej oczywiście zmierzyć ciśnienie paliwa.
Mimo wszystko są w Polsce ludzie którzy przerabiają kosiarki na gaz. Pomimo braku gotowych zestawów można bez problemu skompletować części do zagazowania każdej kosiarki z silnikiem 4T. Potrzebne będą następujące części: -butla lpg np turystyczna 1, 2 lub 3kg -nakrętka na butlę z kroćcem do węża(trzeba przerobić by pasowała do rurki faro) - 1m rurki...
Witam "Można też regulować ten reduktor małą mosiężną śrubką obok krućca wody - dawka minimalna, mało kto zwraca na to uwagę a jest taka możliwość regulacji dawki min." - czy Ty wiesz po co jest ta mosiężna śrubka? Chyba jednak nie. Śrubkę mosiężną wkręć tak jak była i reguluj tylko szarym pokrętłem. Wykręcając je zwiększasz ciśniebuie gazu na biegu...
Ta dioda może nie mieć nic wspólnego z tym że samochód gaśnie.miałem ten sam problem w jednopuncie .Po prostu było ustawione za duże ciśnienie gazu .A ta dioda raczej padła.
Jak by ktoś ze specjalistów nie wiedział to odpowiadam na własne pytanie: Autokalibracja nie szła gdyż: posiadam wtryski JP, które są za wolne do full grupy + źle ustawione ciśnienie na reduktorze. Zamulanie itp. to po 1: zła regulacja, mocno za bogato na lpg przez co sterownik benzyny wprowadzał mocne korekty i szarpało przy przełączaniu. Poza tym...
Metalowa rurka na dużej, blaszanej pokrywie umożliwia podłączenie kompensacji parownika. Wężyk łaczy parownik z dolotem przed mikserem gazu i parownik reguluje wtedy ciśnienie gazu w stosunku do ciśnienia w dolocie. Bez podłączenia reguluje w stosunku do ciśnienia atmosferycznego. Nie wiem jak jest rozwiązane obejście wolnych obrotów w lovato elektrycznym,...
tyle to i ja wiem, a zadalem pseudo zlosliwe pytanie , poniewaz ja tez mialem katalogowo dobrany i przy 3tys. obr praktycnie silnik sie konczyl... A spróbój zwiększyć trochę ciśnienie na parowniku
Jeśli paliwa ubywa Ci w takim tempie to gdyby był wyciek na pewno być poczuł/zauważył. Raczej przychylam się do opinii, że centralka LPG nie odcina Ci wtryskiwaczy benzyny, ew. któryś z wtryskiwaczy "leje". Zobacz też czy nie masz paliwa w wężyku łączącym kolektor dolotowy z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Ciśnienie w zbiorniku paliwa...
Wszystkie wtryski leją mocno na wprost a z tego co czytałem powinny rozpylać (kąt 30 stopni) jak sie myle niech ktoś mnie poprawi Podmieniłem już dwa urzywane komplety i zachowują sie identycznie jak moje ( terz są popsute?) A może ciśnienie paliwa niewłaściwe w takim razie.
Witam wszystkich Jestem nowy na forum szukałem podobnych tematów, ale nie znalazłem jak do tej pory odp na mój problem Otóż mam golfa 3 1.6 93 rok benzyna + lpg parownik lovato sterownik stag. Zakupiłem go od pierwszego właściciela który jak twierdił jeździł do tąd aż urwał się mu pasek rozrządu. Po wymianie paska uszczelki pod głowicą sprzedał auto...
Auto odpalone w trochę nietypowy sposób ponieważ kupiłem dużego plaka do tapicerki i to kolektora ssącego za filtrem powietrza rozpylałem preparat. Silnik pracował normalnie na plaku do momentu złapania temperatury. Jak złapał temperature to przełączył się na LPG. Tylko teraz mam kolejny problem ponieważ silnik "pluje" olejem przez bagnet i to dość...
Tego się obawiałem!!1 Tylko co może dać regulacja??? Przecież jak będzie zimny to i tak będzie odparowywał mimo, że dopływu gazu już nie bedzie!! Zastanawiałem się nad grzałką 12V tuż przed parownikiem. Podobno parownik jest ciepły w ciągu minuty! Czytałem też tu na forum że w silnikach, które były zalewane na zimno zkładano dodatkowy elektromagnes...
Proponowałbym sprawdzenie działania zaworu zwrotnego, jeżeli sam stwierdziłeś że przy odkręcaniu korka wlewu gazu było tam ciśnienie to coś jest z tym nie tak...jeżeli masz wlew paliwa pod zderzakiem to odkręć go odegnij delikatnie i zanurz w jakim pojemniku z wodą zobaczysz czy nie ulatują bąbelki gazu...
Zrobię "odkop" roku ale dostalem właśnie przypomnienie na emaila o moim temacie... tak jak kolega wyżej pisał, problemem był czujnik ciśnienia na reduktorze, udało mi się nabyć używany za 50zł :) dodatkowo wymieniłem od razu membranę i wtryski które okazały się być rozszczelnione dzięki "fachowym" gazownikom którzy nie mieli pojęcia a kręcili wszystkim...
W czasie jazdy silnik przechodził na benzynę i instalacja gazowa piszczała. Błąd to: Fault310: Idle pressure outside range. Moc silnika to 180KM a co do koloru wtryskiwaczy to nie wiem jak to sprawdzić :( Z reduktora idzie wężyk który trójnikiem jest podpięty do kolektora oraz do czujnika ciśnienia. Hmmm nie wiem czy to jest istotne ale w tym czasie...
Właśnie zgadza się natomiast autko stoi na zewnątrz z rana kiedy akumulator zdaje się być słaby autko odpala od strzała bez kombinowania wymieniłem właśnie parownik był lovato założyłem landi odpalił odrazu obroty są lepsze itd natomiast po zgaszeniu odpala dopiero za któryms razem mierzyłem ciśnienie na cylindrach wydaje się wszystko być w porządku...
Okazało się że auto pomimo zakręconego LPG nadal jeździ. Spadły obroty z 900 na 770-780, kontorlki LPG zaczęły migać na przemian (wszystkie zielone + na przemian czerwona) + dźwięk piszczenia. Okazało się że auto na włączonym LPG jeździ i silnik nie gaśnie więc zalewa go paliwem. Tu jest błąd w Twojej teorii. W instrukcji jest napisane że miganie tych...
ciśnienie paliwa ok,reduktor wymieniony na nowiutki i.....specjalnie poprawy brak,zauważyłem tylko,że zanim reduktor został wymieniony ,gazmen ustawił na pare dni instalację w poz. eco,czyli dla "emerytów"-auto było mułowate ale poprawiła się sprawa odpalania-mniej kręcenia,pytanko-nawet jakby reduktor był uszkodzony-nawet ten nowy-to krokowy gazu powinien...
Kompensacja to połączenie wężykiem gumowym pomiędzy dolotem, a powietrzną stroną dużej membrany w parowniku. Chodzi o to, żeby parownik regulował swoje ciśnienie wyjściowe w stosunku do cisnienia w dolocie przed mikserem, a nie w stosunku do ciśnienia atmosferycznego. W dolocie przewód musiał by być podpięty za przepływką , a przed blosem. Tylko jest...
A ja podzielam zdanie Krucziego... Jeżdżę już od dłuższego czasu z wyłączoną pompą paliwową kiedy używam LPG... Nie zauważyłem żadnych poblemów przy przełączaniu się z gazu na benzynę, nie zgodzę się co do zarzynania pompy paliwowej... Po co katować pompę żeby dawała ciśnienie na listwe jak wtryski nie chodzą?? Tym co nie rozumieją problemu pragnę uświadomić,...
To, że nie ma syfu tylko się cieszyć. Oznacza, że tankowany gaz jest czysty. Co do przypadłości z przełączaniem się z benzyny na gaz to miałem dokładnie to samo. Po postoju dłuższym niż 12 godz. objawy były takie same - z reguły po nocnym postoju. Później było wszystko dobrze. Z gaziarzami nie mogłem dojść do porozumienia, a instalacja gazowa i samochód...
Trochę to ma wspólnego z elektroniką jak pączki, ale co tam, porada dodatkowa, warto wymienić też filtr przepływowy. Instalacja nie ma prawa być lipna, co ileś m^3 wymienia się filtr, uszczelki i czyści komorę filtra. Jeśli to zostanie zaniedbane, to może dojść do zatkania przewodu paliwowego od butli (czyszczenie polega na wciskaniu linki stalowej...
I jeszcze jedno istotne na lpg Elm pokazuje mi w tel. stan paliwa na bogato - o ile ma to jakieś znaczenie... Co do parownika to był wymieniony z lovato na brc tecno Istotne na ile można wierzyć tym wskazaniom, to ze staga masz odczyt sondy pracującej na lpg. Gdyby omijając/zwierając emulator wciąż tak pokazywał, to przyczynę wys spalania pewnie byś...
A przy zmianie wtryskiwaczy wydajniejsze tez potrzebne strojenie ? Tak, potrzebne będzie dobranie RC, ale jak się ma program diagnostyczny to jest można powiedzieć moment. Ja bym się z tą wymianą nie spieszył, bo może te wtryskiwacze wystarczą, jak do tej pory nie miałeś zastrzeżeń co do wydolności silnika na gazie, a nowe wtryskiwacze trochę będą...
Witam Od 2 miesięcy borykam się z moją instalacją LPG, passat 1.8 (silnik ABS) 1-punktowy wtrysk 93r. Założyłam instalację LPG Lovato z kompem AL-700. Wszystko niby ok - na trasie pali mi jakieś 10l/100 km (przyjmuję ten wynik za prawidłowy), ale szokuje mnie spalanie po mieście 18,5l/100 km. U gazownika byłam kilkakrotnie, ale to buc. Analizy spalin...
montaz był 2004 na śląsku wszystko jest ponoć na lovato tak przynajmniej pisze w homologacji mam wszystkie papiery jak byłem w serwisie najbliższy jest w Katowicach nie mogli się długo skomunikować z ECU a po połączeniu miałem za wysokie ciśnienie na reduktorze po ustawieniu reduktora i zrobieniu auto na stawów silniczek palił 10 gazu teraz pali mi...
zauważyłem że parownik masz lovato lub lov tec , najpierw zmień filtr gazu pokazujesz go na 2 rysunku potem włóż filtr powietrza i rurę która wciąga powietrze do filtra skieruj na bok a potem wyreguluj parownik i dawkę gazu na wężu zdjęcie 3 Witam, gdzie ten filtr gazu, w elektrozaworze? Rurę mam odsunąć na bok, żeby zwiększyć ciśnienie w kolektorze...
Witam . Na Lpg da się przełączyć tylko podczas jazdy na biegu .Na biegu jałowym gaśnie . Po przełączeniu na gaz mam wrażenie że silnik pracuje najpierw na jednym po chwili na dwóch potem trzech i czterech cylindrach i wtedy jest już dobrze .Problem nasila się na mrozie a prawie zanika gdy jest +25 C . Gdy jest -12 na gazie nie da się jechać w ogóle...
Witam, Dorzucając trzy grosze do poprzednich wypowiedzi opiszę moje doświadczenia z gazem. Przejechaliśmy na LPG w firmowych samochodach, około miliona kilometrów (fiaty: Seicento 1100 i Pandy 1100/1200). Silniki SPI i MPI z instalacjami Lovato i Stag. Faktycznie dużą stratą jest konieczność uzyskania około 30 stopni w instalacjach sekwencyjnych, zwłaszcza...
Kolego manio , wymagasz od faceta nie wiadomo czego , a tymczasem on nawet interfejsu nie posiada. Dajesz link gadżetów , a ciekaw jestem jaki tam zasilacz jest - nie wygląda na 500 mA , a moim zdaniem dobrze byłoby jakby było chociaż 2 A . Ciekaw jestem czym Ty kalibrujesz Valteki 30 . Inni koledzy piszą , że kwasoodporne gumki im puchną - ciekaw jestem...
Nie wiem jak działa ten aktuator. Może ktoś rozwinie temat ? Aktuator to silnik krokowy (z regóły dwufazowy) którego oś jest na stałe sprzężona mechanicznie z układem śrubowym. Dzięki temu mechanizmowi obroty osi powodują ruch posuwisty cylindrycznego trzpienia zamocowanego na drugim końcu śruby. Trzpień umieszczony jest w świetle przewodu gazowego...
Witam, posiadam w Kia Picanto 3-cylindrowym instalację Lovato Easy Fast. Mój problem to, że jak auto się nagrzeje i chcę przełączyć, to instalacja piszczy i nie przełącza. W komputerze pokazuje błąd elektrozaworu parownika. Wymieniłem go 2 razy, w tym map sensor i parownik, i dalej to samo. Na początku elektrozawór w teście działa 2-3 razy, a potem...
Źle złożone skoro regulacja ciśnienia nie działa?
Po drugie podnieś ciśnienie na 1.35 bar
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
no to faktycznie szkoda go troche ... Kombinuj z ciśnieniem.
wydajność wtryskiwacza zależy od średnicy dyszy i ciśnienia gazu. Większa średnica dyszy to mniejesze ciśnienie gazu. Mniejsze ciśnienie gazu to lepsze warunki pracy wtryskiwacza, lepsza dynamika i precyzja dawkowania gazu. Oczywiście jest i dolna granica bo nie może to prowadzić do nadmiernego skrócenia czasu wtrysku. Dane wyliczone z podanego programiku...
lovato regulacja ciśnienie ciśnienie reduktor lovato ciśnienie reduktora lovato
sterowniki klawiatury lenovo ideapad 30pin taśma sygnał dekodera komputerze
regulacja elektrozaczepu warto robić magister
SEMP Toshiba T.CON RT6921 No VGH Output, 12V OK, Need RT6921 Datasheet or Equivalent Semp Toshiba 40L2400 T-CON 14Y_EF11_TA2C2LV0.1 RT6921 Replacement Equivalent IC for Missing VGH/VGL