Do regeneracji oddana była razem z czujnikiem i drązkami. Jesteś pewny regenerującej firmy? Może podmieniono czujnik na trefny? W każdym razie nie zaszkodzi wykręcenie wtyczki czujnika z maglownicy, oczyszczenie i ponowny montaż.
Z tego co mówił mechanik to maglownica była zalana czerwonym olejem jakimś gównianym Czerwony olej o którym piszesz to za pewnę "Jasol ATF II" czyli hydrauliczny olej do hydraulicznych skrzyni biegów, stosowany gęsto często w koparkach, ładowarkach, fadromach, wywrotkach itp. do napędów(zamienniki momentów itp.) lecz ludzie też go stosują w układach...
Poddejdzie od modelu po 2001
Jak na razie nie stwierdzono w ogóle czy pompa podaje jakikolwiek olej. Jeżeli jest zalana i sprawna to musi tłoczyć. Maglownica gdzieś przepuszcza i wsio. Wymienić maglownicę i problem zniknie. Tu są tylko dwie rzeczy - zintegrowana pompa ze sterowaniem i zbiornikiem i maglownica.
Panowie. A ja mam inny problem :) Padła mi maglownica (TRW). Ponieważ skodowska jest cięzko dostać (na szrocie) zakupilem z seata cordoba '03. Razem z czujnikiem (sprawnym!) za 350PLN. Numer katalogowy roznic sie tylko jedna literka: w skodzie konczy sie na E w seacie na P I sie okazuje ze ta jedna literka to baardzo duzo: otoz w skodzie czunik wspomagania...
Napięcie na czujnik jest. Założony nowy czujnik g250 w przekładni kierowniczej. Błąd nadal powraca. Jak sprawdzić czy maglownica dobrze zregenerowana?
Witam. Nagle zaczęła cieknąć maglownica od strony kierowcy. Wyciek bardzo duży. Po kilku sekundach postoju duża plama pod samochodem. Maglownica do regeneracji lub używana. Mechanik za montaż bierze 200 zł. Myśle o kupnie używanej za ok. 300zł. Nie ma możliwości wymiany uszczelki z jednej strony? Do wycieku z przekładnią było wszystko w porządku. Drążki...
Da się, ale pod warunkiem, że pompa i maglownica będą tworzyć komplet ( tej samej firmy). Tylko pytanie : Po co ? Te elktro hydrauliczne pompy bywają awaryjne a i maglownica z demobilu może wkrótce zacząć cieknąć. Jednym słowem narażasz się na spore koszty.
jeśli to problem ze zbyt małą ilością płynu hydraulicznego to nie ciesz się zbyt głośno musisz dokładnie poszukać gdzie masz przecieki. maglownica to drogie urządzenie a wygląda na to ze zaczyna się rozszczelniać
Mam problem z odpowietrzeniem układu wspomagania. Pompa jest marki TRW. Zalana zielonym płynem Febi. Nie dziwi cię nic? No właśnie trochę dziwi bo w tym roczniku samochodu powinna być pompa i maglownica KOYO, nie TRW. Może założyciel tematu sprawdzi jakiej firmy ma maglownicę ? Generalnie taka kombinacja nie powinna działać ale kto wie kto przy tym...
Kolego, pytałem o sposób sprawdzenia tego czujnika i wyprowadzenia. Może pompa lub maglownica ma usterkę, a nie czujnik. W serwisie skody powiedzieli że może to być pompa, czujnik lub maglownica. Za samą diagnozę zażyczyli 450 zł. Nie biorę autek, to jest mój samochód.
Witam Forumowiczów:) Autko to skoda fabia 1.4 mpi 2001r. wspomaganie układu kierowniczego TRW z elektryczną pompa wspomagania. Problem dość standardowy, wspomaganie raz działa, raz nie, migające światła od dużego poboru prądu itp. Chciałbym tą pompę zastąpić taką normalną stosowana w VW, napędzana paskiem klinowym.czy ktoś może się orientuje czy ta...
jeżeli komputer wywala błąd sensora wspomagania prawdopodobnie sensor jest przyczyną niedomagania układu wspomagania ludzie rodzaj bledy ma was naprowadzic a nie mowi ze to akurat to jest popsute poprostu masz problem z ukladem kierowniczym i wspoamganiem , poprostu sprawdz pompe odkrec sprawdz czy sie nei zaciera czy pompuje maglownica jest droga...
Dzięki za sugestie. Rozwiązanie okazało się banalne. Maglownica zaczęła trochę przepuszczać z prawej strony i ubył płyn. Po zwalczeniu osłon akumulatora dolałem 0,4 l płynu i wszystko wróciło do normy. Pozostała trochę cieknąca przekładnia do uszczelnienia, ale to osobny temat i muszę się do niego przygotować. Pozdrawiam Andrzej
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Poszukaj w gogle zestaw naprawczy maglownicy Fabia.
Sworzeń jest na trzech śrubach do wahacza przykrecony i na jednej do zwrotnicy.I nie maglownica tylko przekładnia kierownicza.Poza tym pasowało by zbieżność ustawić po tych naprawach.
Pod maską poszukać wyłącznika inercyjnego( w okolicach akumulatora) Skoro uderzona w lewe koło to może masz uszkodzone końcówki drążków albo i całą maglownicę.
Wiem wiem, dlatego wymontuję przed kupnem :-) A propo ten czujnik znajduje się gdzie? Bo jedni mówią pod kierownicą, inni gdzieś na maglownicy...
czujnik na maglownicy sprawdzony?
A jak odepniesz czujnik kąta skrętu? Ja miałem to samo w fabii, pompa chodzi cały czas i na walniętym czujniku nie przyspieszała, ale prąd rósł...
Witam, Nie wiem czy nadal szukasz tego czujnika , czy już znalazłeś, ale jeśli nie to spróbuj za lewym przednim kołem w kolumnie maglownicy.
Własnie to robiłem podobne objawy 1.zdejmij osłone maglownicy zobacz czy nie zebrała sie w niej woda co powoduje rdzewienie sworznia przeczysc przesmaruj i powinno zadzialac mialem identyczny problem jak ty
Witam. Na zimówkach było ok ponieważ zimówka jest z natury miętsza oraz na niej zrobiłeś na pewno mniej km niż na letniej. Czy felgi wszystkie są takie same? Odsadzenie (parametr ET na feldze) oraz szerokość? Przyjrzałbym się dokładnie wachaczom, sworzniom wachacza oraz amortyzatorom z przodu. Na geometrii bedzie ci wychodzić wszystko ok bo auto stoi...
Czy powinno smarować się maglownicę pod osłonami drążków (podczas ich wymiany ) a jeśli tak to jakim smarem ?
Przekładnia kierownicza (MAGLOWNICA), nie zaprzeczam, mogą być to również drążki kierownicze, a dokładniej końcówki, najlepiej udaj się z tym do mechanika. Czy to auto ma wspomaganie, nie zauważyłeś wycieku z pod maglownicy ? Pozdrawiam. :D
Słabo z moim zrozumieniem. To jak tak to elektryczne na kolumnie z fiata albo clio- ale to napewno trochę rzeźbienia. Lub złom i przekładka maglownicy razem z hydropompą
w układzie kierowniczym nie ma luzu, maglownice skręciłem, końcówki wymienione
Mam jeszcze pytanie ramiona maglownicy znajdujące się pod harmonijkami należy smarować jakimś smarem ?
Jeśli wspomaganie działa niesymetrycznie może być wyrobiona maglownica.To dość częsty przypadek.Można wejść w parametry pompy w kanale 44.
Witam. Do kogoś kto to bardziej zna - jest możliwość pomylenia przewodów hydraulicznych podczas wymiany maglownicy? Wiem z autopsji ale to był Fiat pomylono kolory płynu podczas dolewania i pompa siadła. Pozdrawiam.
Witam, odkopie trochę temat. Kupiłem do Fabii 1.4MPI 50kW maglownice z Ibizy. Okazało się jednak iż mimo tego, że obie są z TRW to magiel z Ibizy posiada inny rodzaj czujnika. Teraz nie wiem czy da się to jakoś ze sobą zgrać? Przerabiał ktoś ten temat może? Wystarczy zamienić wtyczki czy jest to grubszy temat?
Wszystko wywróciło się do góry nogami ponieważ jest tam Przekładnia KOYO, czujnik kąta skrętu również występuje, ale jeszcze inny, okrągły i jest chyba tylko jeden rodzaj tych maglownic, które będą pasowały 6Q1423055L, przepraszam za wprowadzenie w błąd
Czy rurki przy maglownicy są dobrze założone i czy układ jest dobrze odpowietrzony.
Wyczyszczenie kostki pomogło asr z absem wrócił a pikanie było od maglownicy
Tańszych zamienników nie znajdziesz. Pompa musi współgrać z maglownicą/czujnikiem skrętu. Jeżeli uszkodzeniu uległa jej elektronika to możliwa jest regeneracja. Koszt około 500 zł.
W fabiach były 2 wersje pomp, jedna za 1.5kzł a druga prawie za 3 tysia... Sprawdź jeszcze bezpiecznik w kabinie (5A oznaczony jako sterowanie silnika, numeru nie pamiętam) lubi się często spalić. Czasami pada jeszcze czujnik położenia wału kierowniczego (zamontowany jest w maglownicy od lewej strony, mały czarny plastik z kabelkiem śruba na imbus)...
Witam. Mógłby ktoś przybliżyć mi o którą wiązkę kablową chodzi? Czy to ta w której idą 3 przewody z pompy do maglownicy, czy też ta która jest między pompą a komputerem.
Ja cię kręcę, to nawet dziecko by skapowało że taśma zerwana. Pewnie ktośtam mu odkręcił maglownicę i źle założył później albo kręci kierownicą. To forum to już parodia.
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Pompa musi być z parowana z czujnikiem . I tarczą na maglownicy. VW w swoich autach montował 2 rodzaje wspomagania TRW które wyglądają niemal identycznie ale zamienne nie są. Mogłeś kupić pompę np od fabii z początku produkcji która pasuje idealnie w miejsce tej z ibizy ale czujnika kąta już nie zobaczy. Porównaj numery pompy starej i nowej. Pozdrawiam
Witam. Posiadam Skode fabie 1.4MPI z pompą wspomagania marki KOYO. Jakieś dwa tygodnie temu zapaliła mi się kontrolka wspomagania, z czym od razu zgłosiłem się do mechanika, jego diagnoza pompa padła. Znalazłem więc punkt w warszawie gdzie sprzedają takie regenerowane pompy w zamian za starą pompę. Z lekkim bólem serca ale szczęśliwy że będę miał sprawne...
Wiem jakie podzespoły ma zawieszenie To napisz bo na razie to nie wiem czy stara fabia czy Golf na wielo wachaczowym -coś mi się zdaje że ich nie rozróżniasz. W starym Golfie II to wystarczyło dobrze skręcić maglownice. A wspomaganie jest? Przepraszam ale mam wrażenia że mówimy na innych częstotliwościach tak to ci nie pomogę. Ja wysiadam gdybać nie...
Regeneracja maglownicy z prawdziwego zdarzenia to koszt 600-900zł (zależy też od firmy produkującej przekładnie). U mnie w Fabii z 2005 jest KOYO, a występują również TRW. W serwisie zaśpiewali 800zł i usługę zmiany w aucie 400zł ze zbieżnością. Poszukałem na necie. Podjechałem do firmy rozbierającej auta powypadkowe. Akurat trafiło mi się polo z 2007...
Dzisiaj znowu trochę pogrzebałem przy fabii i po podłaczeniu VAGa ciągle wykrywa błąd czujnika: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 49-00 - No Communications Nie da się go usunąć, ciągle powraca. Od dzisiaj dodatkowo świeci się lampka od wspomagania. Brałem jeszcze pod uwagę uszkodzenie pompy ale w każdej wtyczce dochodzi do pompy napięcie, a po odłączeniu...
Screein były robione na zgaszonym aucie, Przypuszczałem że ta pompa z literą H wywala błąd bo nie ma maglownicy, ale nie miałem z kąt ją założyć. Sprawdzałem u znajomego dziś na skodzie Fabia ze starym typem czujnika i pompą z literką M, tam było napięcie "prawidłowe". Wtedy już całkiem nie dało mi to spokoju i podjechałem do drugiego do takiej samej...
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
J500 - pompa wspomagania K - licznik G250 - czujnik w maglownicy S164 - bezpiecznik na akumulatorze SB7 - bezpiecznik w skrzynce w kabinie, zasilanie po stacyjce Ten moduł na samej górze to moduł centralnej elektroniki. http://obrazki.elektroda.pl/1259852200_1... Bez odczyty kodów będzie ciężko sprawdzić co jej dolega. Nie każdy czujnik...
problem w fabi jest taki że jak nie bedzie płynu to lampka sie nie zapali tylko kierownica bedzi ciężko chodzi sprawdz czy nie masz wycieku oleju z maglownicy sprawdź ładowanie czy nie jest za wysokie lub niskie a pompa jest elektryczna u mnie jak zaczeła głośno chodziĆ był olej to po 2 dniach poszedł dym spaliły sie tranzysrtory wystarczy że jeden...
skoda fabia maglownica maglownica pasek wyciek maglownica
ładowarki nawigacji samochodowej koparka ładowarka jazda poziom naładować akumulator
radio chrysler prostownik tyrystor
Opel Zafira A 2003 gaśnie podczas jazdy – diagnostyka CAN, ECU, PSG16, wiązka Scania R450 E6 – wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek podczas hamowania retarderem