Czyli rozumie że, teraz mając 2 nowe piloty z elektroniką to po docięciu ich robię je jako dealer key + uczenie w stacyjce? jeśli nowe to dokładnie tak . Oryginalny dealer key zablokowany jest i nawet po odblokowanie nie umiem go przyuczyć. a wystarczyło włożyć w stacyjkę przy uczeniu kluczy.
Z jakiego powodu chcesz go wymienić? Najczęściej daje się to naprawić.
No to kolego jeśli masz problem z instalacją to są dwa takie 90% miejsca na jej uszkodzenie. 1- fragment wiązki pod obudową filtra powietrza 2- fragment wiązki bięgnącej w korytku za łapą silnika (jeśli masz auto z mux to bardziej 1-wszy przypadek a jeśli bez mux to sprawdzić należy zasilanie na przekaźniku mocy pod sterownikiem ) Dodano po 15 Auto...
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Schemat pinów w ECU Magneti Marelli IAW 48P2.8. Może ten podejdzie http://obrazki.elektroda.pl/7694894300_1...
Zaznaczone na zdjęciu. Pamięć 95080. https://obrazki.elektroda.pl/9578360000_...
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
Powinno pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/7177215300_1...
W zał. schemat okablowania silnika Peugeot 406 (silnik EW10J4). Dwie wersje sterownika Magneti Marelli 48PL3 i 48PL4, opisy po polsku.
w tym modelu nie ma światłowodu. Czyli to jest RT4 opisany jako RT3. Dodano po 6 Podobne objawy są jak pada dysk HDD w tym radiu.
Zwykle warto jak dostępne i niedrogo.
6303 i 6003
podejdzie
Witam! Miałem okazję poznać takie radio Magneti Marelli dwukrotnie z uszkodzonym UKF-em. W pierwszym przypadku kupiłem na aukcji uszkodzone radio, ale miało sprawny tuner ukf; po wymianie tunerów radio użyło. W drugim, naprawiałem tuner przez wymianę układu scalonego i radio zagrało. Pozdrawiam.
6203ZZ,6201ZZ
zobacz w miejscu łączenia lcd z płytą , tam potrafi złamac sie tasma
motorola HC08AS60 jak chcesz kupić licznik to koszta 300-500 pln na allegro i licznik ma numery więc kupujesz o tych samych numerach
Robiłem to wielokrotnie Texą i Vcads, nawet w takim samym ciągniku. Poziomowanie zniknęło i wskoczył błąd bo próbowałeś przyuczyć poziom automatyczny, który nie mieści się w przyjętych przez sterownik ECS (tak nazywa się system pneumatycznego zawieszenia Volvo)wartoscioach. Kalibracja to precyzyjna sprawa i czasami namęczyłem się tak jak ty. Chciałem...
BL2,BL3,BL4 masa Dodano po 2 AL3,AL4,AM3, zasilanie
Witam prosze bardzo tez z marelli z koncówka cn
gdybym miał zgadywać postawiłbym na starego mercedesa beczkę dizla,ale nigdy nie widziałem takiego typu startera w tym typie auta
http://obrazki.elektroda.net/10_12826778... http://obrazki.elektroda.net/41_12826780...
http://www.euroscan.hu/ecu.html
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
Powinno wystarczyc
Witay . Przebieg zapisany jest w: 68HC711KG2 Pozdrawiam. Dodano po 36 VW Passat Jaeger dash ver.1 V12 AB4 Adress $151 - $1B8 .. 00 02 78 D0 You can write only first 4 bytes Rest can be 00 00 00 00 Adress $1B9 - $220 .. FF FD 87 2F You can write only first 4 bytes Rest can be FF FF FF FF Chip type: MCU 68HC711KG2 VW Passat Jaeger dash ver.2 Adress $0C9...
Stara, 6-pinowa centralka : 1 - +UCC 2 - diagnoza 3 - komputer 4 - GND 5 - x 6 - GND
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
I Commander odczyta, ale nie 1.4 China clone.
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Świecenie lampki ładowania bez włączonego zapłonu wskazuje na uszkodzenie diody w mostku prostowniczym(do wymiany).Powodzenia.
... wiedze posiadam z sieci ... Chyba rybackiej, skoro masz problem ze zmianą zegarów. Wierz mi, w internecie jest mnóstwo informacji na ten temat. Ale łatwiej żebrac niż pracowac. Kolega dobrze piszę, dobre to stwierdzenie "...łatwiej żebrać niż pracować." :) Na tacy nikt Ci nic nie poda... Nie jest to może takie proste, ale wszystko można ogarnąć....
Możesz. Trzeba przerzucić kości.
Witam, nie mam do C2 to jest do C3 do 2005 roku. Ten zestaw co piszesz, wystarczy do uruchomienia. Błąd p0606 sugeruje uszkodzenie sterownika, ale miałem w jakimś, że nie miał plusa stałego i też wychodził P0606. http://obrazki.elektroda.pl/1976483600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9390879400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6075648300_1...
Może być i Magneti Marelli jak i Bosch. Najważniejsze że świeże z miękkiej gumy.
Hello everyone, I don't know if this data can be of use to anyone, but I just dumped the code of R5F64611JFP while looking for the VIN, unfortunately, I didn't find it, here is some information for the community that may interest you. Because VIN is not stored there, it's in SQLite table stored in flash. Moreover you don't need to solder any wires-...
Witam, Moduł telematyki Citroën C5 2009 Magneti Marelli RT4. Nie uruchamiał się, na złączu panelu tylnego i płyty głównej utrzymywało się 3,3 V. Potrzebuję informacji - oznaczeń elementu SMD, który uległ destrukcji. Kilka godzin szukałem przyczyny braku startu zasilacza w tej nawigacji. W końcu, jak ruszyła po operacjach związanych z dyskiem, przez...
Tak, w moim wsadzie pasował ale w tym wsadzie według mnie i już mojej wiedzy zdobytej PIN jest inny, zgadza się 20 ale początek jest zły.
Sprawdź priv
I jak Kolego udało Ci się wytropić przyczynę tej ustwrki? U mnie i błąd i wszystkie obiawy są dokłanie takie same...
https://obrazki.elektroda.pl/4799879900_... Pozdrawiam xTeooo
Witam. Praktycznie to samo, ale inaczej się na to patrzy. Magneti Marelli 4MV na pewno dla silników BBY i BBZ - Seat Ibiza 1.4 16V (2002 do 2009r). http://obrazki.elektroda.pl/4399101200_1...
Witam kolego, z alternatora powinien wychodzić pin oznaczony AC na obrotomierz więc wychodzi że alternator mógł być kiedyś wymieniony na zamiennik ściągnij katalog części do seri 40 wtedy wybierzesz model alternatora.
... . Zasilający jest ten grubszy! Co się dzieje jak je zamienisz? ... . Po zamianie, czyli grubszy do stacyjki, a cienki na stałe do akumulatora, powoduje że po podaniu napięcia na gruby radio się uruchamia, po zdjęciu napięcia gaśnie, czyli długie uruchamianie i sprawdzanie zasobów radia, i przy tej konfiguracji, nie da się uruchomić radia z klawisza...
Ja właśnie vagtacho używałem. Passat 98 i 00 licznik vdo New Beetle 98 licznik Magneti Marelli Taki jak na zdjęciu
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Jaki sterownik masz sagem czy magneti marelli ?
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Typowe w Magneti Marelli :)
W moim - starszym modelu, nie można na stałe ustawić daty/godziny. Każdorazowo po odłączeniu od akumulatora "zapomina". Ciągłe użytkowanie wykończyło też środkowy mikroswitch pod "membraną" Słaba jest jakość tworzywa sztucznego z którego wykonano osłonę rolki papieru. Pomiary wykonuje dobrze - szczególnie wydruk "pod klienta". Jest Polska wersja językowa....
Magneti Marelli 6LP ster, kod silnika EW10, rok 2004 :-)
Nowy sterownik Magneti Marelli kosztuje ok. 50 zł obecnie do tego modelu Seicenta. Nie wiem czy jest sens bawić się w szroty. Kupisz go bez problemu nawet na Allegro.
A kabelek z ali nie poradzi sobie z odczytem pamięci licznika? Zależy jaki kabelek masz na myśli. Jak się nie mylę to tam siedzi Magneti Marelli to ewentualnie Vag tacho.
Spróbuj założyć pierwsze lepsze od Warszawy, Żuka. Licznika nie spalą bo tam nie paliły. BOSCH 0 242 240 593 DENSO K20TT MAGNETI MARELLI 062000774304 FEBI BILSTEIN 13530 CHAMPION CET2 BRISK 1462 NGK 91015 BERU Z90
Pasek ok, połączenia wyczyszczone. Dzisiaj mierzyłem to: + alternator i jego obidowa=14.47v +alternatora i - Aku = 14.46v (+ Aku i obudowa alternatora = 14.46) + Aku i - Aku = 14.45v Dodając gazu na ładowanie rośnie do 15 v z haczykiem Mierzone zwykłym multimetrem .
Być może jakiś Magneti Marelli rodziny A125, ale cienko to widzę, bo nie pójdzie z paska dziesiątki przy tej mocy.
:) Bo widac nawet że monowtrysk i regulator wolnych z boku. Np. taka http://obrazki.elektroda.pl/3379122100_1... Wez starą idz do hurtowni i dobiorą. Żaden cud. I sprawdz to co kolega pisał wyżej te przejście przez dekiel instalacja-pompa. magneti marelli np. na all.. Pompa paliwa Brava Bravo Marea Uno Magneti Marelli (6216240654)
Bosch czy Magneti Marelli Sory to ja przeczytałem że potrzebujesz schemat elektryczny , jak chcesz to mam książkę w pdf do 306.
Książka obsługi do cc podaje przekroje alternatorów do 700 i 900 na jednym rysunku. Czyli nie powinny się one róznić budowa. A ponieważ są zamontowane po dwóch stronach silnika, to gdzie indziej wypada jesynie śruba do naciągu (700 z góry, 900 z dołu). Silnik 700, to altki: 1. Magneti Marelli AA 125R - 14 V - 55A lub 2. ZEM AA 125R - 14 V - 55A Silniki...
Świece zapłonowe: Iskra FE65PRS-Super, Magneti Marelli F7LCRChampion RN9YC, Bosch WR7DC bo jak wkręcisz długie to po jakimś czasie wykręcisz je z gwintem z głowicy:D
http://obrazki.elektroda.pl/1732739900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1732739900_1...
Troche za mało żeby rozgryźć tą przeróbkę. Widzę oryginalną wtyczkę od radia, a co jest od strony samochodu. Przewody zielone/ziel.czarny , szary/szaro.czarny , biały/biało.czarny i fioletowy/fioletowo.czarny to głosniki. Natomiast zasilania trzeba poszukać. Od strony radia masz taką wtyczkę [url=http://rt4.wikidot.com/pinouts]Link
Szukam loginu do ECU 1.6 16v BCB (Sterownik Magneti Marelli MARELLI 4MV G)
Witam potrzebuje instrukcji obsługi do stacji klimatyzacji brain bee 6000 plus lub magneti Marelli Alaska prime maszyny te same tylko pod różnymi nazwami Pozdrawiam
Witam. Zwróć uwagę na lewy, górny róg zdjęcia - dla tego silnika powinien być sterownik Magneti Marelli IAW 6LP https://obrazki.elektroda.pl/2146320300_... https://obrazki.elektroda.pl/1393056000_...
Podobno Magneti Marelli wytrzymują tam znacznie dłużej niż Bosch To tylko podobno. czy rzeczywiście przepływka od Corsy C pasuje do B? Tak, osobiście mam w swojej zamontowaną z corsy C 1,2. a czy cena 340 za Boscha to rzeczywiście ori Tak.
1.4 KFX to silnik identyczny w 306, a w 306 bardzo często siadały SL96. Jak mnie pamieć nie myli oficjalna informacja była taka że to kable zapłonowe do świec uszkadzały komputery Sagema. Zmiana komputera na Magneti Marelli z 1.4 KFX (plug&play), zdjęte immo i wszystko działało jak należy.
Wstawiłem LD7535, jest ok.
Jeżeli masz sterownik Mono -Motronik , sonda jednoprzewodowa , przewód czarny , wisi na pinie 38 sterownika. Jak Motronic MP9.0 lub Magneti Marelli 1AV , sonda 4 przewodowa, dwa białe grzałka , czarny - sygnał , na 38 pin sterownika , szary /masa ze sterownika/ pin 15. Sterowniki instelacji gazowych - nie wiem co to jest.
Tak, ja miałem. Fiat Punto 1.1. Maglownica bez wspomagania wytrzymała 65000km w Warszawie 1,5roku) i teraz tłucze jak by jeździła 12-15lat! Stuki na kierownicy, luzy, wibracje, najmniejsze dziury czuję. Właśnie zamówiłem nową Magneti Marelli za 199zł. To samo było w Vectrze B 8lat temu. Maglownica Made in PRC wytrzymała rok. Te same objawy co w Punto....
I dlaczego wskazówka została w miejscu po wyłączeniu zapłonu Bo silniki straciły zasilanie, a konkretniej ich sterownik, bo same silniki zasilania nie mają. Paliwo i temperatura to ustroje, więc bez zasilania opadają. Prędkość i obroty to krokowce, więc grawitacja ich nie rusza.
nr sterownika 1.4 16v aua 036906034 D magneti marelli nr sterownika 1.6 16v arc 036906033 A siemens
Proste jak budowa cepa. Plus i masa do aku . Dwa wyjścia do diod. I jeden kabel do plusa do świateł pozycyjnych który wyłącza diody po wykryciu napięcia.
Witam. Mam problem z oryginalną radionawigacją Magneti Marelli PU-3916B z Peugeota 308T9 2013r. Radio ma bardzo słabą jakość dźwięku, bas jest przesterowany i zniekształcony. Kontaktowałem się ze znajomym z serwisu Peugeota, stwierdził że te radia mają problem z końcówkami mocy, a oni oddawali je do naprawy za 600zł. I tutaj mam pytanie do was, czy...
Witam. Mam do wymiany w alternatorze regulator i szczotkotrzymacz, jednak na necie nie mogę znaleźć podobnie wyglądających a numery seryjne na obudowie są starte. Niżej podsyłam zdjęcia. Wiem tylko tyle, że alternator to Magneti Marelli https://obrazki.elektroda.pl/4035490300_... https://obrazki.elektroda.pl/3505505100_...
Tak, już wiem do czego służy dioda. A czy ten moduł będzie działał bez oryginalnej stacyjki, czy nie ma takiej możliwości?
witam kolega seba 911 masz taki miernik na sprawdzenie tego typu alternat. ster. (PCM) interesuje mnie cos takiego :idea:
to jest jakiś czujnik natężenia oświetlenia Tak.
Błąd to p0500 czytany cdif'em3 i magneti Marelli . Na obydwóch ten sam błąd
VW Polo 1,4 2000 Mam tylko ECU http://obrazki.elektroda.pl/5871633500_1... Na pinie [43] nie mam komunikacji [k-line] albo mam uszkodzony sterownik ? -------------------------------------- Niestety uszkodzony sterownik.
https://autoexpert.pl/artykuly/przeplywo... To tak z grubsza masz -zasilania 12V i 5V czasami jedno z tych, - masa, -sygnał wyjściowy (najczęściej 0-5V), -czasem sygnał IAT (temperatura powietrza).
Spokojnie jak się chłopak odezwie to mu pomogę . Film trochę do tego wątku nie pasuje , ale jak powiesiłeś to obejrzałem . W zasadzie ciężko mnie zaskoczyć bo trochę tego szrotu już przerobiłem przez te wszystkie lata . Porównując oba filmy w zasadzie to kolejna odsłona lutowania kilku rezystorów w bardzo podobnej konstrukcji do TT-kli i tak na prawdę...
30 - + po stacyjce 87a- czerwony z DLR 85 – masa 86 – postojowe Czarny z DLR masa Biały z DLR wolny 87 - wolny Masz błąd w opisie.
Oczywiście łożyska 3RS C3
1420 Pozdr.
Witam, jak w temacie, muszę wymienić kartę sd na nową, bo moja po wielu latach uległa zużyciu, i przestała działać, nawet komputer jej nie czyta. Z tego co się dowiedziałem są tam utworzone 3 partycje, firmware, konfiguracja, i największa przeznaczona na mapy, wiem że najlepszy sposób to format nowej karty i wgranie firmware z płyty, ale u mnie napęd...
Szczotki JSX-42. Sciąga się to "nadbudówkę" z prowadnicy szczotki, podważasz śrubokrętem. Regulator odkręć.
Takie same jak w każdych kompaktowych magneti marelli albo denso.
Firmą i ceną. Możesz kupić i taki i taki.
Czy mogę zamienić sterownik 036906034ET sterownikiem 036906034DF?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Proszę podłączenie : 21 - 12V / 30 1 - GND 23 - 12V / 15 29 - W/K-line powodzenia!
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Juz ci powiem co jest, bo będą ci opowiadać bajki o żelaznym wilku. Jeszcze krokowce ci każą wyczyścić. Jak wymieniałeś mostek to wlutowałeś go za głęboko na pręty stojana, i wystawały ponad złącza mostka. Teraz nasunąłeś tylny dekiel, dokręciłeś mostek dwiema śrubami i wystające pręty ( może tylko jeden?) dowarł do dekla. Utnij pręty na równo z tymi...
Ja bym podjechał do salonu Peugeot-a i zapytał u nich dla pewności jeśli chcesz mieć orginalne. Ja miałem P 407 z rasdiem RT6 i czujnikami cofania z wizualizacją a kamery nie miałem
dla twojego auta ahf 110km dedykowane przepływomierze to: pierburg : 028 906 461 038 906 461 c 06a 906 461 074 906 461 b cena (sam przepływomierz bez pbudowy) ok. 300zł bosch: 038 906 461 c 06a 906 461 cena (sam przepływomierz bez obudowy) ok. 300zł
wlasnïe napïsalem jaki jest spoșob rozwiazania problemu. i examiner țo robi. jesli bedzie ktos zainteresowany czemu niewychodzi to zapyta. niewidze powodu zeby zakladac nowy temat skoro moja odpowiedz dotyczy wlasnie tego tematu .a jeszcze paré tych aur jezdzi.. jak tak dalej moderațorzy beda șië czepïac to niedlugo...
Nie jest tak źle z tym ładowaniem, ale trochę za niskie - regulator nie pozwala na więcej - sprawdź połączenia/masę lub wymień. Ja stawiam na słabe połączenia przewodów lub sam alternator - szczotki, diody. Alternator ma spory zapas mocy, napięcie nie powinno spadać aż tyle.
Witaj Być może ten zestaw Ci posłuży. Ważne jest to, że mało który warsztat to robi czyli po założeniu tarcz sprawdza ich bicie. Mam mitsubishi Colta i w Manualu napisali, że max bicie tarcz 0,05 mm. Zbyt duże bicie ma wpływ na szybsze zużycie całego zestawu. Pozdrawiam
Klinów dawno nie ma. Przetaczać nie trzeba, ale bicie musisz sprawdzić. Jak źle to toczysz.
marelli magneti magneti marelli radio magneti marelli pompa
światła awaryjne citroen volvo silnika głośna praca silnik
bęben pralki whirlpool wirpool pralka
Passat B5 1.9 TDI 1998 – schemat pinów czujnika temperatury płynu chłodzącego 4 piny Błąd ECM 0101 w Volvo - nie można usunąć, dlaczego?