Z jakiego powodu chcesz go wymienić? Najczęściej daje się to naprawić.
No to kolego jeśli masz problem z instalacją to są dwa takie 90% miejsca na jej uszkodzenie. 1- fragment wiązki pod obudową filtra powietrza 2- fragment wiązki bięgnącej w korytku za łapą silnika (jeśli masz auto z mux to bardziej 1-wszy przypadek a jeśli bez mux to sprawdzić należy zasilanie na przekaźniku mocy pod sterownikiem ) Dodano po 15 Auto...
Jest 10A słabszy zależy jakie będzie miał obciążenie.P
6203ZZ,6201ZZ
6303 i 6003
Zaznaczone na zdjęciu. Pamięć 95080. https://obrazki.elektroda.pl/9578360000_...
Tak,o taki chodzi.
Czyli rozumie że, teraz mając 2 nowe piloty z elektroniką to po docięciu ich robię je jako dealer key + uczenie w stacyjce? jeśli nowe to dokładnie tak . Oryginalny dealer key zablokowany jest i nawet po odblokowanie nie umiem go przyuczyć. a wystarczyło włożyć w stacyjkę przy uczeniu kluczy.
Wiazka Forda oznaczona EC (2M5T 12A522) ma podlaczone przewody od alternatora niebieski na pin 41, szary na 45 do PCM. W przypadku mojej wiazki niebieski przewod byl juz zasniedzialy przy samym pinie do PCM. Oznaczenie wiazki jest zamocowane pare centymetrow powyzej duzej plastikowej kostki wpuszcznej w slupek B (ponizej PCM).
Jak nie obciążysz porządnie akumulatora to będziesz miał niekiedy takie wyniki jak kolega wyżej opisał. Stara prawda mówi że wielkiego rezystora nic nie zastąpi. Do wyników kolegi można jeszcze dołączyć "doładować" w przypadku sprawnego aku jeśli ładowanie w aucie jest 14-14,1V bo z takim też się spotkałem niejednokrotnie.
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Schemat pinów w ECU Magneti Marelli IAW 48P2.8. Może ten podejdzie http://obrazki.elektroda.pl/7694894300_1...
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
wloskie amortyzatory.czy warto je montowac?polecalbym DELPHI ale tu zdania beda podzielone bo kazdy chwali to co ma zamontowane u siebie.jezeli masz je nowe to montuj
w tym modelu nie ma światłowodu. Czyli to jest RT4 opisany jako RT3. Dodano po 6 Podobne objawy są jak pada dysk HDD w tym radiu.
W zał. schemat okablowania silnika Peugeot 406 (silnik EW10J4). Dwie wersje sterownika Magneti Marelli 48PL3 i 48PL4, opisy po polsku.
Tu masz program do audi Magneti marelli.
zobacz w miejscu łączenia lcd z płytą , tam potrafi złamac sie tasma
Może być i Magneti Marelli jak i Bosch. Najważniejsze że świeże z miękkiej gumy.
http://www.euroscan.hu/ecu.html
gdybym miał zgadywać postawiłbym na starego mercedesa beczkę dizla,ale nigdy nie widziałem takiego typu startera w tym typie auta
Witam! Miałem okazję poznać takie radio Magneti Marelli dwukrotnie z uszkodzonym UKF-em. W pierwszym przypadku kupiłem na aukcji uszkodzone radio, ale miało sprawny tuner ukf; po wymianie tunerów radio użyło. W drugim, naprawiałem tuner przez wymianę układu scalonego i radio zagrało. Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.net/10_12826778... http://obrazki.elektroda.net/41_12826780...
BL2,BL3,BL4 masa Dodano po 2 AL3,AL4,AM3, zasilanie
motorola HC08AS60 jak chcesz kupić licznik to koszta 300-500 pln na allegro i licznik ma numery więc kupujesz o tych samych numerach
Powinno pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/7177215300_1...
Robiłem to wielokrotnie Texą i Vcads, nawet w takim samym ciągniku. Poziomowanie zniknęło i wskoczył błąd bo próbowałeś przyuczyć poziom automatyczny, który nie mieści się w przyjętych przez sterownik ECS (tak nazywa się system pneumatycznego zawieszenia Volvo)wartoscioach. Kalibracja to precyzyjna sprawa i czasami namęczyłem się tak jak ty. Chciałem...
Witay . Przebieg zapisany jest w: 68HC711KG2 Pozdrawiam. Dodano po 36 VW Passat Jaeger dash ver.1 V12 AB4 Adress $151 - $1B8 .. 00 02 78 D0 You can write only first 4 bytes Rest can be 00 00 00 00 Adress $1B9 - $220 .. FF FD 87 2F You can write only first 4 bytes Rest can be FF FF FF FF Chip type: MCU 68HC711KG2 VW Passat Jaeger dash ver.2 Adress $0C9...
podejdzie
Witam prosze bardzo tez z marelli z koncówka cn
Powinno wystarczyc
Zwykle warto jak dostępne i niedrogo.
I Commander odczyta, ale nie 1.4 China clone.
Stara, 6-pinowa centralka : 1 - +UCC 2 - diagnoza 3 - komputer 4 - GND 5 - x 6 - GND
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Świecenie lampki ładowania bez włączonego zapłonu wskazuje na uszkodzenie diody w mostku prostowniczym(do wymiany).Powodzenia.
Magneti Marelli.
... wiedze posiadam z sieci ... Chyba rybackiej, skoro masz problem ze zmianą zegarów. Wierz mi, w internecie jest mnóstwo informacji na ten temat. Ale łatwiej żebrac niż pracowac. Kolega dobrze piszę, dobre to stwierdzenie "...łatwiej żebrać niż pracować." :) Na tacy nikt Ci nic nie poda... Nie jest to może takie proste, ale wszystko można ogarnąć....
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
Możesz. Trzeba przerzucić kości.
Witam, nie mam do C2 to jest do C3 do 2005 roku. Ten zestaw co piszesz, wystarczy do uruchomienia. Błąd p0606 sugeruje uszkodzenie sterownika, ale miałem w jakimś, że nie miał plusa stałego i też wychodził P0606. http://obrazki.elektroda.pl/1976483600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9390879400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6075648300_1...
Hello everyone, I don't know if this data can be of use to anyone, but I just dumped the code of R5F64611JFP while looking for the VIN, unfortunately, I didn't find it, here is some information for the community that may interest you. Because VIN is not stored there, it's in SQLite table stored in flash. Moreover you don't need to solder any wires-...
Tak, w moim wsadzie pasował ale w tym wsadzie według mnie i już mojej wiedzy zdobytej PIN jest inny, zgadza się 20 ale początek jest zły.
Typowe w Magneti Marelli :)
Tym opcomem nie zakodujesz tych wtrysków w tym silniku. Masz wybrany z13dth który ma zupełnie inny sterownik. Ciesz się że opcom nie uwalił ci epromu w tym nowszym Magneti Marelli.
Loluś, tam jest Magneti Marelli, nie ma tam magnesów na stojanie.
Denso czy Magneti Marelli?
Jaki sterownik masz sagem czy magneti marelli ?
Sprawdź priv
Zakładam NGK ,Delphi,Beru,Magneti Marelli (zależy od dostępności)reklamacji nie miałem.
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Magneti Marelli 6LP ster, kod silnika EW10, rok 2004 :-)
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Znalazłem coś takiego: AMMQ19632 - Magneti Marelli, af10249-12b1 Delphi i 0986280206 Bosch.
Ja właśnie vagtacho używałem. Passat 98 i 00 licznik vdo New Beetle 98 licznik Magneti Marelli Taki jak na zdjęciu
Wchodzi bez problemu, Magneti Marelli. Tylko elektromagnes nie jest na wsuwkę a kabeloczko.
Witam. Praktycznie to samo, ale inaczej się na to patrzy. Magneti Marelli 4MV na pewno dla silników BBY i BBZ - Seat Ibiza 1.4 16V (2002 do 2009r). http://obrazki.elektroda.pl/4399101200_1...
Kupisz i oryginalny ( Bosch, Ducellier, Magneti Marelli), kupisz i zamiennik. Można też zamontować od poloneza.
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa - stosowanego w Fiacie Seicento (Magneti Marelli IAW 5AF).
No to masz regulator do wymiany. I raczej na oryginał-Magneti Marelli. No chyba, że wtyczka była uszkodzona i ktoś przewody wpiął jak chciał. Gdzie to Cumnock jest?
Nowy sterownik Magneti Marelli kosztuje ok. 50 zł obecnie do tego modelu Seicenta. Nie wiem czy jest sens bawić się w szroty. Kupisz go bez problemu nawet na Allegro.
:) Bo widac nawet że monowtrysk i regulator wolnych z boku. Np. taka http://obrazki.elektroda.pl/3379122100_1... Wez starą idz do hurtowni i dobiorą. Żaden cud. I sprawdz to co kolega pisał wyżej te przejście przez dekiel instalacja-pompa. magneti marelli np. na all.. Pompa paliwa Brava Bravo Marea Uno Magneti Marelli (6216240654)
Być może jakiś Magneti Marelli rodziny A125, ale cienko to widzę, bo nie pójdzie z paska dziesiątki przy tej mocy.
https://obrazki.elektroda.pl/4799879900_... Pozdrawiam xTeooo
Wymieniona pompa na Magneti Marelli. Zdecydowała cena (160 zł za komplet z koszem). Auto odpala od strzału.
... . Zasilający jest ten grubszy! Co się dzieje jak je zamienisz? ... . Po zamianie, czyli grubszy do stacyjki, a cienki na stałe do akumulatora, powoduje że po podaniu napięcia na gruby radio się uruchamia, po zdjęciu napięcia gaśnie, czyli długie uruchamianie i sprawdzanie zasobów radia, i przy tej konfiguracji, nie da się uruchomić radia z klawisza...
Uniwersalne powinny robić, tylko nie kupuj Golden Lodge ani Magneti Marelli. Dobierz wg katalogu zamiennik z Boscha albo NTK.
Witam, noszę się z zamiarem zakupu elektronicznego testera do akumulatorów i wymyśliłem sobie coś takiego: Magneti Marelli nr 007950006900 https://allegro.pl/oferta/tester-akumula... Czy ktoś może używa takiego- jeśli tak to jak się spisuje?
Szukam loginu do ECU 1.6 16v BCB (Sterownik Magneti Marelli MARELLI 4MV G)
Książka obsługi do cc podaje przekroje alternatorów do 700 i 900 na jednym rysunku. Czyli nie powinny się one róznić budowa. A ponieważ są zamontowane po dwóch stronach silnika, to gdzie indziej wypada jesynie śruba do naciągu (700 z góry, 900 z dołu). Silnik 700, to altki: 1. Magneti Marelli AA 125R - 14 V - 55A lub 2. ZEM AA 125R - 14 V - 55A Silniki...
Bosch czy Magneti Marelli Sory to ja przeczytałem że potrzebujesz schemat elektryczny , jak chcesz to mam książkę w pdf do 306.
Stetoskop i usłyszysz czy stoi czy klepie
Chrysler Voyager IV 2002r. 2,4 manual - po wymianie termostatu całkowity brak ogrzewania. Płyn uzupełniony, korek nowy. Po zdjęciu górnego przewodu gumowego z nagrzewnicy nic nie cieknie jakby płynu tam nie było. I to na pracującym silniku. Czy nowy termostat Magneti-Marelli może być uszkodzony?
Świece zapłonowe: Iskra FE65PRS-Super, Magneti Marelli F7LCRChampion RN9YC, Bosch WR7DC bo jak wkręcisz długie to po jakimś czasie wykręcisz je z gwintem z głowicy:D
Z naklejki jest to magneti marelli... sfr200... ale wewnątrz to na 100% sagem/safir (numer seryjny :D ) Czyli wg schematu pin7 ecu ma być zwierany przez czujnik do masy.
Witam, pozwolę sobie wcisnąć swoje 3 grosze do tematu. Instrukcja od tego modelu nie mówi nic na temat programowania stałej dla obrotów silnika, ale seria TM taką funkcję miała. Być może wartość jest przestawiona i stąd takie wskazania (w TM kilka razy z tym problemem się spotkałem). https://obrazki.elektroda.pl/2664090900_...
A kabelek z ali nie poradzi sobie z odczytem pamięci licznika? Zależy jaki kabelek masz na myśli. Jak się nie mylę to tam siedzi Magneti Marelli to ewentualnie Vag tacho.
Załóż coś lepszego niz czajna.Sonda nie żyje . Napięcie na białym przewodzie grzałki jest?Masa jest?Sprawdź to. Sonda raczej tylko : NTK,Bosch,NGK,Magneti Marelli.
Troche za mało żeby rozgryźć tą przeróbkę. Widzę oryginalną wtyczkę od radia, a co jest od strony samochodu. Przewody zielone/ziel.czarny , szary/szaro.czarny , biały/biało.czarny i fioletowy/fioletowo.czarny to głosniki. Natomiast zasilania trzeba poszukać. Od strony radia masz taką wtyczkę [url=http://rt4.wikidot.com/pinouts]Link
Z tego, co wiem w palio z kompem (magneti marelli) nic nie zrobisz za bardzo domowym sposobem. Sprawdź wszystkie masy (to powinno być to) a jeśli grzebałeś przy bezpiecznikach to sprawdź zamknięcie (taki zatrzask) pod bezpiecznikami od złączek.
Spróbuj założyć pierwsze lepsze od Warszawy, Żuka. Licznika nie spalą bo tam nie paliły. BOSCH 0 242 240 593 DENSO K20TT MAGNETI MARELLI 062000774304 FEBI BILSTEIN 13530 CHAMPION CET2 BRISK 1462 NGK 91015 BERU Z90
Nastawiałem, mam przyrząd Magneti Marelli, generalnie sprężynę docisku trzeba "wcisnąć" i przykręcić docisk do koła zamachowego wtedy gdy obie płaszczyzny dolegają do siebie swobodnie, nie jak w tradycyjnych sprzęgłach.
Takie same jak w każdych kompaktowych magneti marelli albo denso.
I jak Kolego udało Ci się wytropić przyczynę tej ustwrki? U mnie i błąd i wszystkie obiawy są dokłanie takie same...
zepływka to Magneti Marelli AMMQ19645 2QL, Magneti Marelli nowa Tylko orginał. Inne nie pracują.
Witam potrzebuje instrukcji obsługi do stacji klimatyzacji brain bee 6000 plus lub magneti Marelli Alaska prime maszyny te same tylko pod różnymi nazwami Pozdrawiam
I dlaczego wskazówka została w miejscu po wyłączeniu zapłonu Bo silniki straciły zasilanie, a konkretniej ich sterownik, bo same silniki zasilania nie mają. Paliwo i temperatura to ustroje, więc bez zasilania opadają. Prędkość i obroty to krokowce, więc grawitacja ich nie rusza.
http://obrazki.elektroda.pl/1732739900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1732739900_1...
Pasek ok, połączenia wyczyszczone. Dzisiaj mierzyłem to: + alternator i jego obidowa=14.47v +alternatora i - Aku = 14.46v (+ Aku i obudowa alternatora = 14.46) + Aku i - Aku = 14.45v Dodając gazu na ładowanie rośnie do 15 v z haczykiem Mierzone zwykłym multimetrem .
1A - 5 dzrwi 1C - 3 drzwi Jaki masz system wtrysku? Podejrzewam że monowtrysk a tam Były Bosch i Weber (Magneti Marelli). Pod komputerem sprawdzałeś temperaturę silnika? Piszę pod komputerem bo ten silnik ma 2 czujniki temp. silnika. Jeden do zegarów drugi do komputera.
Jakiś dziwny ten plik odczytany To Bosch ME7.5 lub 24C02? VAG Simos 3.4? Bosch ME7.5 / ME3.8 / M3.8.3 Magneti Marelli IAW Bosch M3.8.3 / ME3.8 0x0020 - 0x0040. Bosch ME7.5 0x01C0 - 0x0200. Magneti Marelli IAW 0x0030 - 0x0050
Nowe alternatory mają także nowe nakrętki na przyłączach. Możesz jeszcze rozważyć zakup Magneti Marelli.
1.4 KFX to silnik identyczny w 306, a w 306 bardzo często siadały SL96. Jak mnie pamieć nie myli oficjalna informacja była taka że to kable zapłonowe do świec uszkadzały komputery Sagema. Zmiana komputera na Magneti Marelli z 1.4 KFX (plug&play), zdjęte immo i wszystko działało jak należy.
Witam. Mam do wymiany w alternatorze regulator i szczotkotrzymacz, jednak na necie nie mogę znaleźć podobnie wyglądających a numery seryjne na obudowie są starte. Niżej podsyłam zdjęcia. Wiem tylko tyle, że alternator to Magneti Marelli https://obrazki.elektroda.pl/4035490300_... https://obrazki.elektroda.pl/3505505100_...
Jeśli ten Connect Nav jest podobny do tego w Alfie 147 produkcji magneti marelli, a zapewne jest. To zarówno datę, godzinę, jak i temperaturę zewnętrzną powinien ściągnąć z CAN. Sprawdzałeś w eLearn rozpiskę pinów? Może się okazać że musisz podprowadzić dodatkowe 12v do innego pinu. Tak jak to miało miejsce w niektórych gorzej wyposażonych 147.
Witam. Zwróć uwagę na lewy, górny róg zdjęcia - dla tego silnika powinien być sterownik Magneti Marelli IAW 6LP https://obrazki.elektroda.pl/2146320300_... https://obrazki.elektroda.pl/1393056000_...
Regulator napięcia do wymiany
Z czego jest ten wsad ?
marelli magneti magneti marelli radio magneti marelli pompa
gazowa plyta instrukcja kodowania zbiornik kombinowany
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Radio Saab 95 2002 - Problemy i Rozwiązania Wymiana stacyjki i immobilizera w Audi A8 1998