https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tutaj wyjaśniłem jak w pompach LUCAS reguluje się dawkę maksymalną wtrysku.
każdą instalację mozna lepiej lub gorzej skonfigurować. Tu ciśnienie zdecydowanie za wysokie , valteki żle tolerują wyższe niż 1.2 bara - spada ich dynamika. Jak dobrać dysze? Najlepiej napierw podłączyć komputer do sterownika i przejechac się na ... beznynie ! Rozgrzać silnik i przybutować do maksymalnej mocy przy której odczytać maksymalny czas wtrysku...
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Udało mi się ustawić wtrysk że samochód odpalił, ale tylko na maksymalnym gazie. Strasznie kopci a obroty są niskie. Zastanawiam się czy dobrze ustawiałem kąt wtrysku metodą kropelkowa czy to nie błąd ustawiać na maksymalnym gazie...
Bez problemu wgrywasz mapy i wyłączasz EGR. Ja mam zrobioną (model 115KM 2008r.) na maksymalną wydajność wtrysków, czyli 155 KM i nie ma problemu. Polecam, 180 stopni inne auto.
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
Opcja: maksymalny czas wtrysku benzyny występuje w programie GAS TECH 600S v.2.20. Jestem w jego posiadaniu.
Za wysokie ciśnienie i mnożnik dlatego za niski : powinien dążyć do 1 przy maksymalnych czasach wtrysku. Zmniejsz ciśnienie i skoryguj mnożnik tak aby nie schodził poniżej 1.
Nie możesz mieć przy maksymalnych czasach wtrysku mnożnika większego od 1. Będzie palił PB. możesz to rozwinąć ?? tak z ciekawości ??
trochę dołożę do tematu ale każdy mówi trochę z wyobraźni a ja po wkurzeniu się na cały komputer tego silnika czy to się nazywa 187 czy 144 czy jeszcze inne wersje to powiem że wychodzi na to ze ten "przekaźniczek" tylko wkurza. Powiem tak odpaliłem samochód i wyjąłem ten sterownik i okazało sie ze nic on nie robi tylko dużo kosztuje, zapala świece,...
mnożnik za niski, powinien zaczynać się od wartości 1,2 -1,3 , a przy maksymalnym czasie wtrysku ~1. Zmniejsz ciśnienie do 1 bar ( ustaw reduktor i wpisz taką wartość ciśnienia roboczego w konfiguracji sterownika) , skasuj mapę gazu , zrób autokalibrację i ponownie pozbieraj mapę. Poczytaj instrukcję i obejrzyj przykładowe mapki na stronie producenta...
Dla czterosuwowego silnika R4 o obrotach maksymalnych 8000obr./min wykonywane są 4000 cykle pracy w ciągu minuty, czyli 66 w ciągu sekundy, daje to ok 15ms na cykl. Cykl składa się z 4 suwów, zatem suw ssania trwa 1/4 z tych 15ms, czyli 3,7ms i to jest najdłuższy zalecany czas wtrysku. Teoretycznie czas wtrysku mógłby być dłuższy (przy wtrysku pośrednim...
142 - czujnik ruchu igły tzn. wtrysk sterujący pierwszego cylindra. Uszkodzenie powoduje obniżenie maksymalnej prędkości obrotowej silnika a co za tym idzie spadek mocy silnika.
Źle rozumiesz. Masz podany kont statyczny i na tyle ustawiasz. Masz pokazane 3 typy silników w różnych wersjach. Że stałym kontem wtrysku i tz. zegarem wtrysku. Dodatkowo masz zależności od obrotów maksymalnych. Czyli w pierwszej tabelce silnik trakcyjny który rozpędza się do 2500-3000obr/min i nie interesuje cię jaki przy tych obrotach ma kont wtrysku...
1, Mnożnik ma być ≈ 1 przy maksymalnym czasie wtrysku i tak jest . 2. Nie jest zakłócony i filtr niczego nie wnosi , więc też OK 3. Wtryski lpg nie realizują czasów wtrysku poniżej 2 ms , więc jeśli dotryski występuja trzeba je odcinać na takim poziomie. 4. j.w. , a "chmurka" świadczy chyba o istnieniu dotrysków. 5. Sterownik lpg jest tylko "protezą"...
Ten sterownik akurat tak ma w tym samochodzie jest zero ekologii w celu uzyskania jak największej mocy czyli brak egr, brak kata, brak sondy z tym wydłużaniem czasu wtrysku przy maksymalnym obciążeniu to jest tak maksymalne czasy wtrysku benzyny 16ms mnożnik dla maks. obciążenia żaniżony poniżej 1 a jak gaz w podłodze to i tak wydłuża czasy wtrysku...
jakieś rady Wgraj najnowszy (przedwczorajszy) soft i firmware, będziesz tam mógł ustawić maksymalne czasy wtrysku, funkcja "zubożanie na zimnym silniku". W nowej instrukcji jest wszystko opisane.
wtryskiwacz diesla nie jest w stanie rozpylić zimnego oleju przepracowanego przeprowadziłem test użyłem pompy wtryskowej VW 1,6D i wtryskiwaczy podałem olej i przeciwnie do moich oczekiwań olej był podawany kropelkowo doszłem do wniosku że trzeba przerobić wtryski tzn.podnieść znacznie ciśnienie na końcówce wtrysku.Pompa ma maksymalną wydajność ok 600...
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
W każdym bądź razie nic sie nie ryzykuje obniżając ciśnienie np. do 1 bara i zrobić autokalibrację. Na razie zostawić zakładkę sewencja bez zmian. Po uzyskaniu mnożnika ~ 1 przy maksymalnych czasach wtrysku , można wyciągać dalsze wnioski, rónież co do stanu ECU benzynki.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Podnieś ciśnienie do 1,1 bara kręcąc imbusem w centralnej , wyniesionej części reduktora. Oczywiście na rozgrzanym , pracującym silniku i przy podłączonym komputerze :D . Po czym skasuj mapę gazu i zbierz ją od nowa. Mnożnik powinien przy maksymalnym czasie wtrysku być bliski 1, jeśli nie będzie to zwiększ ciśnienie do 1,2 bara.
Mnożnik ma wynosić ≈1 przy maksymalnym czasie wtrysku. Masz nieco za wysoki, podniesienie ciśnienia pozwoli na jego obniżenie i właśnie w instrukcji powinieneś wyczytać jak to zrobić :) Poczytaj jak i po co zbiera się mapy oraz gdzie odczytuje się korekty mnożnika, jak się zmienia przebieg wykresu i ponownie zbiera mapę gazu. Nie rozumiesz ? Poczytaj...
Wtrysk ma też indukcyjniość i prawidłowe wysterownie wtryskiwacza to szybkie otwarcie go 12V z kontrolą prądu i następnie podtrzymanie 5V. Maksymalny czas cyklu 1 wtrysku to 25ms. Otwiera się ok 1-3ms w zależności od jakości.
No właśnie też mi się ten mnożnik nie podobał bo z tego co czytałem powinien się zaczynać ok 1,2 .. 1,4 a przy maksymalnym czasie wtrysku schodzić do 1 a tu jest dużo więcej, a rozwiercenie dysz by go nie obniżyło ?? i czy sonda lambda nie powinna być podłączona ?? Dodano po 7 właśnie doczytałem, że hany nie mają dysz, także rozwiercenie nie wchodzi...
tak dokładnie silnik lombardini ldw502 Jak orientujesz się w temacie mona jakiś kontakt tel do Ciebie Dodano po 14 Wszystko ok już doszedłem sam trzeba było przestawić cięgło na pompo wtryskach maksymalnie w prawo
Witam mam problem z silnikiem na zimnym silniku ładnie wchodzi na obroty ale w momencie nagrzania się zdobywa obroty tylko do 2000 maksymalnie podmieniony wtryski EGR dalej to samo.
"bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów" Mowa tu o c 360 gdzie moc znamionowa – 38,2kW (52 KM) przy 2200 obr./min więc skąd 1800 obr./min jako maksymalne obroty eksploatacyjne ?
Wedlug sprawności Carnota, sprawność cieplna będzie wynosiła 49% przy temperaturze pary przegranej 450 stopni, i wody w skraplaczu o temperaturze 90 stopni. Przy sprawności podgrzewacza wody z odzyskiem ciepła ze spalin.... o sprawności 95%, i sprawności cieplnej Carnota 49%, calosc wynosi sprawność 46%. Do całości trzeba doliczyć sprawność mechaniczna...
Maksymalne to 1350 bar albo 1600 bar, zależnie jaka tam jest generacja wtrysku CR. Pojawi się tylko przy gazie do dechy w czasie jazdy. Niemniej ciśnienie ma wynieść minimum 250-300 bar podczas pracy rozrusznika (obroty silnika 200-300 na minutę), inaczej nie odpali normalnie lub wcale. Do sprawdzenia, jak mówiłem, ciśnienie paliwa w trakcie odpalania....
Witam prosiłbym o pomoc jak podkręcić dawkę paliwa w pompie Lukas CAV DPS. Sądzę, że brakuje ci szybkości maksymalnej, a przyspieszenia są ok - tak zachowuje się w Transicie pompa CAV Lucas, zwłaszcza są takie odczucia przy skrzyni czwórce. Dawka wtrysku jest ustawiona już fabrycznie na stosunkowo dużą wartość ( na granicy dopuszczalnej dawki wtryskiwaczy),...
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
Próba przelewowa - łatwa, szybka i tania - od razu powie, czy problem jest w układzie paliwowym czy poza nim. Czekam z niecierpliwością na diagnostykę bo zaczynam myśleć że naprawdę turbo do dupy się trafiło Jeżeli grucha pracuje i sztanga od razu na wolnych obrotach przesuwa się w jej stronę - to brak mocy oraz ciśnienia doładowania wynika najprawdopodobniej...
Zaznacz w parametrach max wtrysk gazu,ale nie przesadzaj......zacznij może na początek od24m/s,i obserwuj sondę.
Za wczesny początek wtrysku.
Zmieniasz dawkę paliwa zachowując bez zmian statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa. Przy tej samej prędkości obrotowej wtryśnięcie mniejszej dawki paliwa zajmuje mniej czasu (w tym wypadku pisząc czas mam na myśli stopnie OWK), tak więc bez zmiany kątu początku wtrysku (SOI), zaskutkuje to wcześniejszym (EOI) końcem wtrysku. Rozproszone paliwo wcześniej...
Korekcja kąta i dawki wtrysku na zimnym silniku. To nie jest podłączone pod linkę. Nie ma nic wspólnego z kątem wtrysku. Dodatkowy ogranicznik maksymalnej dawki paliwa. Po co to bosch zrobił, nie wiem.
a ściągnij sobie program ddvaltek.exe i sam powyliczaj. Średnica zalezy od mocy silnika, cisnienia gazu (to domyśłnie 1 bar) i maksymalnego czasu wtrysku , to musisz odczytaj jadąc na benzynie z butem w podłodze. Prawidłóowy dobór to nie tylko wyliczenie czy odczytanie z tabeli ale równiez optymalne ustawienie mnożnika i map. [URL=http://www.esgi.pl/modules.php?name...
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Odepnij wtyczkę od zaworu regulacji ciśnienia na pompie, wepnij w nią żarówkę 5W i odpal silnik, powinieneś uzyskać maksymalne ciśnienie
Jakie masz objawy kiedy nie są dopisane wtryskiwacze bo w moim przypadku auto dochodzi do 1000 obrotów maksymalnie i spada na 800 ale wtryski są dopisane i błędów brakuje
wyskoczył mi komunikat engine antypollution sysem failure oraz pali się kontrolka chec engine. Samochód nie wszedl w tryb serwisowy przyspiesza normalnie nie muli i nie gaśnie oraz odpala idealnie. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły dwa błedy. Jakim diagnoskopem odczytywano pamięć komputera wtryskowego? Jeżeli "wielobranżowym" - może on nie łapać błędów...
wydłużanie czasów wtrysków do bezsensownych wielkości świadczy o zbyt małej wydajności wtryskiwaczy. Przełączanie się na benzynę świadczy raczej o dużym spadku ciśnienia gazu bo po przekroczeniu nastawianej graniocy minimalnego ciśnienia takie przełączenia następuje. Aby ustalic prawidłową średnicę dyszy trzeba przejechac się na benzynie i maksymalnie...
Maksymalne korekty na wtryskach są spore, po zrobieniu wtrysków dostałeś jakiś wydruk ze stołu probierczego ? Przypuszczam, że nie. Kompresja wpływa na korekty, ale chyba czas żeby podjechać do kogoś i to w końcu pomierzyć. Trzeba sobie zdać sprawę z tego, że jest to 13 letni samochód, o tak naprawdę nieustalonym przebiegu i niestety wszystko jest możliwe....
Wejście rury do katalizatora musi być idealnie szczelne. Bo rozumiem, że czynnik krystalizuje się na zewnątrz pod rurą. Przy dużym obciążeniu silnika i zwiększonym dymieniu system dawkuje zwiększoną ilość AdBlue. Nieszczelna rura nie utrzyma takiej mgiełki w środku. Sprawdziłbym też wtryskiwacze, przeważnie to one winne, że silnik bardziej dymi niż...
Saly. To, że są tak wysokie (bo są) wyniki Twojego testu, jeszcze nie świadczy o uszkodzonych wtryskach. Żeby je prawidłowo zdiagnozować, należy wykonać test sprężania, korekcja wtryskiwaczy i dane z testu przelewowego. W tedy dopiero można mówić o stanie wtryskiwaczy. A powiedz mi, czy są jakieś oznaki, że się za wtryski wziąłeś? Źle pali, dymi, brak...
mnożnik wysoko, jakie dysze? podejrzewam że za małe. Jesteś blisko celu , więc nie szalej , rozwierć o 0,1 -0,2 mm i zmniejsz ciśnienie do 1 bar. Pozbieraj mapę gazu i zrób nowy wykres mnożnika : przy maksymalnych czasach wtrysku mnożnik powinien być ≈1. Jeśli będzie za wysoki to rozwierć jeszcze o 0,1 mm lub zmniejsz ciśnienie. Konstrukcja valteka...
Masz książkę do ciągnika? Opisze jak umiem bo z książki nie każdy rozumie. Odkręć przy pompie przewód wysokiego ciśnienie od pierwszego cylindra - wtrysku. Zahamuj ciągnik, ustaw na luz, podnieś zawory, ustaw maksymalny gaz i ciągnij za pasek klinowy by obracać walem silnika tylko zgodnie z jego obrotem. Jak nie dasz rady to klucz na nakrętkę kola pasowego...
Witam, Mam zamiar zamontować do silnika wysokoprężnego pompę wtryskową VE od jakiegoś VW, zamiast pompy rzędowej. Mam już mechaniczne dopasowaną pompę VE ale potrzebuję dokładniejszych informacji na temat działania automatycznego przyspieszcza początku wtrysku, żeby w miarę prawidłowo ustawić kąt wtrysku. Chodzi mi głównie o informacje, ile przyspiesza...
Wyciągnij świece żarowe i zobacz czy są wszystkie całe, czy sztyft nie odpadł. Jakie masz maksymalne ciśnienie różnicowe pod obciążeniem? Zamień wtryski pierwszy z czwartym i zobacz czy bilansy zrównoważenia zamienią się razem z wtryskami, wtedy okaże się czy to wina przypisania wtryskiwaczy.
Zmienisz czas wtrysku modyfikując odczyty czujników silnika (MAP/MAF, IAT, ECT). Nie masz jednak bezpośrednio wpływu na pracę wtryskiwaczy, możesz jedynie wprowadzać przesunięcie na oryginalnej mapie wtrysku "informując" fabryczny sterownik o tym, że podciśnienie lub przepływ powietrza (i ew. temperatura powietrza/silnika) w kolektorze jest mniejszy/większy...
do ilu ci dochodzi ciśnienie na listwie przy maksymalnym obciążeniu i jakie masz przelewy na wtryskach.
A jaką masz pompę ? z jedną wtyczką czy z 2? Możliwe, że pompa jest ustawiona nie tak jak trzeba i sterownik nie może wyprzedzić maksymalnie kąta wtrysku pod obciążeniem. Tylko że w tych silnikach rozrząd składa się na blokady i nie ma opcji że będzie coś nie tak. Chyba że pompa sama w sobie na kółku bez klina :) jest przestawiona i wtedy na blokady...
Mój instalator tłumaczył mi, że parametr ustawiający minimalne obroty wentylatora ustawia minimalną moc kotła, do której palnik będzie modulował. Dawkę paliwa będzie ustalała automatyka. Dotyczy to kotła RED by Termet 25/30. Nie znam Twojego kotła ale sugerując się moim kotłem to mechanicznie ustalam ciśnienie gazu na dyszach dla mocy minimalnej i...
Masz za wysokie ciśnienie/za duże dysze wtryskiwaczy - mnożnik ( pomarańczowy wykres) powinien kończyć się na wartości 1 przy maksymalnym czasie wtrysku. U ciebie nigdy nie osiąga nawet tej wartości , a czasy gazu są niższe od beny - powinno byc odwrotnie. Reduktor jest za mały do tego silniczka - powinny być takie dwa aby działał prawidłowo. Przy depnięciu...
Na oscyloskopie wyszło, że za ten stan odpowiada wysterowanie na full wtrysku benzyny na ułamek sekundy (pionowa szpilka maksymalnie do góry). Pionowa szpilka to jest przy zamykaniu a nie przy otwieraniu. Coś ci się pomieszało. A wtrysk zawsze jest otwarty na full tylko zmienia się czas.
Różniły się też pewnie całą mapą wtrysków ale sterownik nie powinien spalić wtryskiwacza. Teoretycznie program powinien wykryć że coś jest nie tak z wtryskiwaczem i pokazać błąd, ale jeśli był ustawiony wtryskiwacz o mniejszej rezystancji niż realnie był zamontowany to ewentualnie istnieje szansa że podawał na niego napięcia pomimo uszkodzenia bez pokazania...
Daj wsad to się zobaczy. 5 cyl jak sądze mechaniczny wtrysk.
Maksymalną dawkę wtryskiwanego paliwa dobiera się tak by wykorzystać cały tlen znajdujący się w komorze spalania- bez doładowania nie masz wpływu na masę powietrza (a w związku z tym ilość tlenu) które możesz wykorzystać do spalenia dawki paliwa. Kąt wyprzedzenia wtrysku producent silnika dobiera tak by uzyskać maksymalną moc w danych warunkach(obroty,...
witam ja mam podobny problem na gazie z temp to samo ale np jak jade to auto na gazie chodzi dobrze a czasem wskocza mi maksymalne obroty i jak przygazuje to sie normuje. dodam ze wymienilem wtrysk przepustnice i krokowca i nadal to samo. na benzynie lekko faluje ale nie wkrecca sobie maksymalnych obrotow
Przymierzam się do wymiany pompy wtryskowej w poczciwym URSUSIE C 360 jest to rzędowa prehistoryczna konstrukcja będę miał mały problem z napędem ale to juz później w innym temacie. Wiem ze maja wtrysk bezpośredni ale nie wiem? *ciśnienie wtrysku *obroty maksymalne silnika *pompa lewo czy prawo obrotowa *czy trudno zmniejszyć obroty maksymalne w tej...
Jeśli padnie tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, to sterownik podstawia wartość domyślną, żeby mógł w ogóle przeliczyć dane z przepływomierza. Wartość 50°C jest prawie maksymalną, więc zmniejszy nieco dawkę max, zmieni kąt wtrysku itp.
Kolego RNIC dot pierwszego: zgadza się wałek nie wygląda za ładnie, ale krzywki od wtrysków w maksymalnym wychyleniu mają identyczne wymiary, krzywki od zaworów również takie same. Myślisz, że przez to gaśnie? dot drugiego: Pompki są aktualnie z 2.5 tdi i objaw jest taki, że odpala i gaśnie, ciężko odpala, ciężko dochodzi do 900 obr/min i jak je osiąga...
Błąd się pojawia jak mimo maksymalnego bądź minimalnego wysterowania zaworem nie przedstawiacz nie osiąga zadanego wyprzedzenia wtrysku. Błąd będzie się pojawiał też przy źle ustawionej pompie na rozrządzie.
Witam Czy ktoś może podpowiedzieć jak przedłużyć czasy wtrysków gazowych, mam przewód i komputer który się komunikuje . Nie chcę doświadczać, auto na pełnym gazie nie ma zrywu i na piątce jest słabe, było dobrze ale pojechałem do gazowników i jak skalibrowali mi kompa tak się zepsuło. Sprawdziłem całą instalację gazową i jest wszystko ok, mam zamontowaną...
Przy wtrysku pośrednim wielopunktowym czas wtrysku jest od około2-3 milisekundy na rozgrzanym silniku do około 25 milisekund przy maksymalnym obciążeniu i obrotach. Częstotliwość zależy od obrotów. Przy wtrysku pośrednim zaczynają się kłopoty. Część wtrysków jest piezo (Bmmw). Pozostałe i tak z reguły otwierane są napięciem kilkadziedziąt wolt (70-150)...
Problem rozwiązany, winne były wtryski, które "lały" i generowały mi błąd. Szybki test i wymiana pomogły :) Dodam jeszcze, że mieliśmy Actrosa, który nie miał żadnych błędów w systemie, ale ne miał też kompletnie mocy. W tym przypadku problemem była zbyt mała dawka maksymalna wtryskiwanego paliwa. Tutaj również wymiana wtrysków pomogła. Temat zamykam,...
Trochę pózna moja odpowiedż, ale moze pomoze. To tak , aby ustawić właściwy punkt wtrysku na pompie to należy odkręcić pierwszą rurkę ciśnieniową na pompie wtryskowej i kręcić w prawo silnikiem aby zauważyć moment początku podnoszenia się poziomu paliwa na wyjściu pompy do pierwszego cylindra. W tym momencie /tego podnoszenia paliwa/ na wale głównym...
Zamierzam założyć samemu Turbine do Golfa II 1.3 na wielopunktowym wtrysku! jak maksymalne cienienie doładowania może ten silnik wytrzymać przy zerowym tuningu samego silnika? czy trzeba zakupić uszczelę odprężającą? i jak zrobić żeby dostarczyć mu wystarczającą ilość paliwa? założenia drugiej szyny paliwowej od takiego samego silnika wystarczy i podłączenie...
Najłatwiej wykręcić czujnik temperatury paliwa i w to miejsce podłączyć manometr. Ciśnienie musi być pow. 4,6 na wolnych obrotach. Maksymalne ciśnienia, szczelność, ilości przelewu z wtrysków, podciśnienia, to już robota dla wiedzących czego i gdzie szukać.
Może do mojego ostatniego postu zadam bardziej konkretne pytania? Jak to możliwe, że pokazuje mi prawie "dysze za małe" jeśli mapa jest dość nisko - dla maksymalnych czasów poniżej 128, a czas wtrysku nie przekracza 18ms? Mam jeszcze dodatkowe pytanie. Jak to się dzieje, że wyjściowa - wzorcowa mapa jest tak nisko? Czy to prawda, że powinienem się zbliżyć...
hmm.. zapomnij?? tzn ?? nastąpiło zwarcie przewodów zasilających wtrysk. na płycie ECU widac wyraźnie przepaloną scieżke. wyświetkany jest kod błedu 121 ( czujnik teperatury powietrza) ---> wtrysk maksymalnie otwarty
wtryski na stół.
Zastanawiający jest brak reakcji na dodanie 'gazu" A moze to tylko kwestia sterowania pompy.. może maksymalnie przestawiony poczatek wtrysku i dawka minimalna i dlatego nie chodzi.
Ja bym raczej sugerował rozwiercić dysze zamiast podnosić ciśnienie. Mnożnik musi pójść w dół, przy maksymalnych obciążeniach nie powinien przekraczać 1.
Maksymalne obroty 1800obr/min świadczą o uszkodzeniu pierwszego wtrysku sterującego, jego oporność mierzona na wtyczce powinna wynosić od 90-120 Ohm.
Pompa wymieniana 2 razy czujnik też zmieniłem. Nic nie dało. Dziwne jest to ze czasem wyrzuci blad niskiego cisnienia nawet na wolnych obrotach a przy dużym obciążeniu silnika np 4 bieg i niskie obroty zaczyna szarpać i wywala blad zawsze. Samochód to 308 t9 2015 1.2 thp Dodano po 13 Dziwne wg mnie jest działanie regulatora 0% czy to normalne ? Jak...
to było odcięcie zapłonu!!! Jeśli silnik jest na wtrysku to jest odcięcie paliwa ,odcięcie zapłonu jest w silnikach na gaźniku.
Witam mam ten sam problem z fiesta 1.3 44kw tylko ze 97r wymienilem silnik krokowy, kable wysokiego napiecia, filtr paliwa, czujnik przepustnicy i dalej jest to samo czy ktos jest w stanie pomuc? na komputerze wyskakuje blad ze silnik przekroczyl maksymalna moc obrotow.
Rozbiega ie silnika poza tym, że wchodzi na maksymalne obroty, powodyje też spektakularne dymienie ze spalanego oleju. Czy u Ciebie też takie zjawisko wystąpiło? Ba o może wcale sie nie rozbiegał, a pompa stanęła na maksymalnej dawce. Błąd z trzeciego wtrysku bo tam jest czujnik wzniosu iglicy. Troche to dziwne bo w rozbieganym silniku, pompa nie podaje...
Ja bym zmienił styl jazdy i prędkość maksymalną uznał taką, kiedy zaczyna się odcinanie wtrysków. Zostaw ten katalizator, chyba że chcesz parę groszy zarobić sprzedając wkład.
P1220 Wadliwe działanie układu krytycznego 1 Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem Następstwo: Maksymalna moc została zredukowana.
https://obrazki.elektroda.pl/1637285300_... Luzujemy dwie śrubki, klucz 8 i możemy przekręcać tarczę z tym wycięciem. Tarcza ta reguluje skok tłoczków (2) pompy wysokiego ciśnienia, czyli zmniejszamy albo zwiększamy maksymalny wydatek wtrysku. Jak rozbiorę taką pompę to porobię zdjęcia i zamieszczę. https://obrazki.elektroda.pl/1045474800_...
Znalazłem coś takiego ::"Pomnożyć wartość najniższą z zarejestrowanych przez 1,4 do obliczania maksymalnej dopuszczalnej wartości (maksymalna dopuszczalna wartość = minimum odnotowanych wartości + 40%). Przykład: * Najniższa odnotowana ilość = 10ml * Mnożymy 10 x 1,4 = 14ml * Otrzymujemy maksymalną dopuszczalną wartość = 14ml Ocena próby przelewowej...
Mozna ogolnie oszacowac czas wtrysku przy maksymalnym obciazeniu. A raczej ile moze to maks byc. Dajmy na to maks obroty to 6000 obr/min czyli 100/s Czyli wychodzi 10 ms na obrot. A wiec jezeli np. w danym silniku wystepuje wtrysk co dwa obroty (wielopunkt) to maks czas wtrysku to 20 ms. Gdyby wyszlo, ze trzeba dawac ponad 20 ms to nawet przy ciagle...
Nieskromnie powiem, że spokojnie jest możliwe nawet +300KM tylko trzeba się liczyć z turbiną wielkości wiadra i samochód nada się co najwyżej na kilka przejazdów na 1/4, ale jest to możliwe. Doładowanie tak celował bym w 4-5 bar. Oczywiście ostrzegam, że po takim doładowaniu raczej rozerwie blok na pół i głowica z połową bloku odleci. Oczywiście też,...
Cześć. Podstawa to wtryski. Skoro jeździ na gazie, to iskra jest, czyli komp zapłonu działa. Sprawdź napięcie na wtryskach (zależne od obrotów) wskaźnikiem wychyłowym (analogowym), maksymalne wychylenie ok. 8 volt. Możliwe złe przejścia za emulatorem, rozpięcie plusa na wtryski (sterowanie minusem). Jeżeli długo jeździsz tylko na gazie, to mogą stać...
Dziękuję za info. Rozumiem , że podane wartości dotyczą pracy przy maksymalnym obciążeniu silnika i maksymalnym wydatku turbiny ?
Ja mam opisane tak ale czy prawdziwe to niech koledzy się wypowiedzą . Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie...
Ciśnienie albo dysze za duże i jest za bogato , czego dowodem jest zbyt niski mnożnik nawet < 1 i mimo to mapa gazu nad benzyny. Ustaw ciśnienie reduktora na 1 bar , skasuj mapę gazu (benę zostaw) i ponownie pozbieraj punkty gazu. Skoryguj ewentualnie mnożnik aby mapy się pokryły i tak aż do skutku czyli pokrycia się map gazu i beny. Mało brakuje...
Witam, Jestem początkującym człowiekiem jeżeli chodzi o samodzielną pracę przy instalacjach gazowych, ale postanowiłem się za to zabrać ponieważ ceny serwiu gazu w moim mieście zakrawają o absurd, dlatego proszę o pomoc. W skrócie samochód to peugeot 306 z silnikiem 1.6sr 87 KM Instalacja gazowa: Lecho Sec, Wtryskiwacze RAIL APACHE po wymianie z czerwonych...
Czy skuter ten jest na wtrysku, czy na tradycyjnym gaźniku. Jeśli jest na gaźniku, to ja bym zaczął od sprawdzenia działania ssania.
Zastanawiam się czy lepij kupić nowe wtryski czy regenerować? Pewna firma autoryzowana diesla życzy sobie 850 zl za regenerację wtrysku.Ale to cena maksymalna. Dodano po 1 Gdybym hipotetycznie kupił nowe wtryski to czy wystarczy tylko wyjąć stare i włożyć nowe? Czy trzeba jeszcze coś ustawiac? I czy przy nowych wtryskach niczego innego juz nie trzeba...
wymieniony zostal filtr paliwa, sprawdzałeś przy okazji czy wstępna pompa paliwa w baku działa poprawnie? Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. Miałem podobny przypadek i jak się okazało musiało być zalane jakieś trefne paliwo bo stanęły wszystkie 4 wtryski ale tak je zapiekło że nawet na stole...
No to zajebiście.. Przypomnę, że silnik przyjechał z Italii, u nas nie latał w aucie. A miało być tak pięknie.. Czyli ktoś już nieźle kombinował z tym silnikiem. Dobra, to jakiś plan działania muszę mieć.. Bo zaczynam ruszać wszystko i zaraz się okaże, że wszystko rozregulowane. Czyli może i się przyczyna znajdzie, ale jak już: 1. głowicę zrobiłem -...
Mialem to samo - takie spalanie wcale !!!!! nie jest normalne i nie ma samochodu o takim silniku który na ssaniu by tyle palił będąc w pełni sprawnym.... u mnie działo się to przez ok miesiąc i wysiadł jeden ze wtrysków (Bosch wykrył:dawka paliwa na wtrysku którymś jest maksymalna) -tez tego nie wykrywało,dopiero po miesiącu kiedy silnikiem zaczęło...
Silnik nierówno pracuje, luzując rurkę od wtrysku nie ma żadnej reakcji na silniku. Podstawiłem komputer sterujący silnikiem. Kupiłem drugi silnik, ze starego przełożyłem pompki i wtryski. W tamtym starym myślałem że silnik padł bo dostało się paliwo do oleju i jadąc silnik dostał maksymalnych obrotów, powstała ogromna ilość dymu za samochodem. jak...
Więc tak dziś jeszcze raz podszedłem do tego auta podpowie mi ktoś dlaczego w 18 bloku pomiarowym wynik nie jest 0 tylko 128 czyżby pompki uwalone. 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania...
zwiększanie dysz nic nie da bo to kres wydajności wtryskiwaczy, w celach edukacyjnych śmiało możesz wiercić nic to nie zmieni. Za mało wydajne do Twojego auta. Sprawdź jakie masz czasy wtrysku przy maksymalnym bucie, co wtedy wskazuje sonda lambda, jakie są wtedy czasy benzyny, powinny być identyczne jak gazu. Na wolnych obrotach czasy gazu powinny...
maksymalny skręt maksymalny rozdzielczość eagle maksymalny
zasilać lampa solarny volvo silnika umowa polsat
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Prądy upływu przy synchronizacji falownika fotowoltaicznego – Huawei SUN2000, SMA Tripower, normy IEC 62109 Alfa Romeo 156 1.8 TS – brak podświetlenia prędkościomierza, żarówki T5, bezpiecznik F33/F37