Hej! Szukałbym w katalogu WIKA, napewno coś znajdziesz. Najlepiej z płynnym wypełnieniem. np taki: [url=http://www.manometry24.pl/pl/katalo...
To ma być manometr ciśnienia względnego czy bezwzględnego?
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
https://allegro.pl/oferta/miernik-tester... https://allegro.pl/oferta/miernik-tester... https://allegro.pl/oferta/tester-miernik... https://allegro.pl/oferta/miernik-tester...
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
No a co z pomiarem dwoma manometrami? Są też manometry ciśnienia względnego (tak to się chyba nazywa).
Wszystko wskazuje na to że do wymiany jest czujnik ciśnienia minimalnego.
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Podnosi się poziom wody w studni. W głębinowej po wypompowaniu wzrośnie dużo.
Nie jestem specjalistą w tej kwestii, ale po pierwsze manometr może być niezbyt dokładny i przedwcześnie wskazywać 0 barów. Jak pokazał prawie 0 barów, to ze względu na skalę manometru mogło być tam ciśnienie rzędu kilku barów i mogłeś mieć takie wrażenie, że jest w niej dość duże ciśnienie. Po drugie, jak kiedyś napełniałem gdzieś argon, to zawsze...
Musi przyjść hydraulik i być może wystarczy dobić powietrza lub w ostateczności wymiana.
Proszę tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/2113959700_1...
W jednym z moich postów dałem Ci linka do uniwersalnego przetwornika Wi-Fi oraz do strony, gdzie jest zatrzęsienie tego typu przetworników, także i przetworniki dwukanałowe z podłączeniem poprzez LAN/Wi-Fi. Powtarzam jeszcze raz "przetworniki uniwersalne". Jaki czujnik tam podłączysz to taki będzie pomiar. Tylko trzeba przejrzeć ofertę, bo jest tego...
Chyba zapchała się cienka rurka od manometru. Trzeba: spuścić wodę, odkręcić złącze manometru przy rurze do której jest podłączony, przepchać przyłącze igłą, przepłukać w wodzie. Połączyć to wszystko do kupy. To powinno być to chyba że manometr jest uszkodzony.
Też mam ten sam problem, masz brak lub za mało powietrza w naczyniu zbiorczym. Przeczytaj to a dowiesz się jak usunąć tą usterke.
Na wpompowaniu powietrza specjalną pompką (podobna do rowerowej) z umieszczonym na niej manometrem ciśnienia i obserwowaniu, czy ciśnienie nie spada (poczytaj o tym sam!)... Dodam, że podczas tej procedury, silnik musi mieć stałą temp. (np. nie może się schładzać, bo Ty pojechałeś do mechanika i robicie test... Trzeba odczekać, aż silnik ostygnie).
Podstawowe zadanie po odpowietrzeniu - dobij wody do instalacji CO aby było odpowiednie ciśnienie.
Wygląda na to że tak
Powód może (ale nie musi) być błahy - zużyty olej w układzie smarowania silnika lub awaria czujnika ciśnienia oleju. Przede wszystkim zrób pomiar manometrem ciśnienia w układzie smarowania (wykręć czujnik ciśnienia oleju i wkręć manometr).
W zasadzie nic poza obserwacją ciśnienia. Dolej mu wody do 1.5 bara i obserwuj manometr w czasie grzania palnika. jeśli ciśnienie zacznie rosnąć, to trzeba sprawdzić naczynie wyrównawcze. Czy nie widać żeby woda poszła przez zawory bezpieczeństwa?
W pompie ma pan filterek. Proszę sprawdzić jego stan. Dostęp od prawej strony. Ja te pompy robię sobie sam następnie ustawiam ciśnienie już po montażu w ciągniku. Na zdjęciu zaznaczyłem na czerwono 1 filterek, 2 regulacja ciśnienia pompy. Warto mieć manometr do 200 bar wpinać się w pompę do ustawiania. Ja do john deerów mam manometry 0-200 bar do przedniej...
Witam. Na początek wezwij zwyczajnego hydraulika sprawdzi instalacje grzewczą i wodną. Można opomiarować instalacje samego zasobnika cwu manometrem oraz układ grzewczy. Na zasobniku ustawić by ciśnienie wynosiło np. 5 bar, na układ grzewczy samego kotła dopuścić ciśnienia do wartości 1 bar, zamknąć dopływ i odpływ wody z bojlera oraz opcjonalną cyrkulację,...
Co tu kombinować, trzeba podłączyć manometr i ciśnienia muszą się pokrywać (+,- pół atmosfery). Może jest dziura, rano jeszcze było 5 atm, a teraz ......
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
Zmienić olej, potem manometr i kontrola ciśnienia.
Trzeba sprawdzić manometrem fizycznie ciśnienia obwodów powietrza. Jeśli wskazania są zgodne z wyświetlanymi na wyświetlaczu to winny mo ż e być zawór czterodrożny ,ubytek powietrza. jeśli jednak pomiar manometrem będzie różny to trzeba wymienić czujnik powietrza II obwodu.
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
Pierwsze z racji wieku auta pomiar faktycznego ciśnienia manometrem.
Informacje które otrzymałeś wcześniej są prawidłowe. Natomiast w dziwny sposób obsługujesz kocioł, nie ma żadnej metody na "dziubka", a potem pompowanie naczynia. Ma to być wykonane w ten sposób: 1. naczynie ma mieć ciśnienie ok. 0.8 bara przy pustym kotle(bez wody). 2. następnie uzupełnić należy wodą do ciśnienia na manometrze do ok. 1.0 bara. Jeżeli...
Witam. Macie może wymiary stożka wału sprężarki HS31 nie od strony koła zębatego tylko po przeciwnej ten mniejszy stożek? Chyba że da się dobrać z innej sprężarki. Jakie najlepsze obroty do tej sprężarki, posiadam silnik trójfazowy 3kW 2880 obrotów. Użyje pompy oleju ford fiesta 1,3 jakie na niej obroty? Chciałbym zamontować również manometr ciśnienia...
Zatkana kryza.
Obok filtra tego czarnego masz chyba manometr od ciśnienia wewnętrznego- odkręcaj jak będzie na nim 0. Bo jak odkręcisz pod ciśnieniem, to cię wykompie w oleum... Chyba że jakiś rzeźnik dokręcił go na maxa albo co gorzej: kleju lub innym ,,uszczelniaczu" bo ciekło...
Na chłopski rozum możesz dobić ciśnienie pokrętłem pod zespołem wodnym RF2. Załączam instrukcję serwisową - zobacz str. 12 - Ręczny zawór do napełniania instalacji (rys. 2); Pozdrawiam
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
W takich przypadkach ZAWSZE zaczyna się od pomiaru ciśnienia oleju manometrem
To jest zaślepka miejsca w którym podpina się manometr do pomiaru ciśnienia paliwa. Niema wpływu na nic.
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
1/Czy wchodzi w grę zastosowanie cyfrowego przetwornika ciśnienia? 2/Tu potrzeba elementu regulacji przepływu przy włączaniu. Odpowiednik elektrycznego softstartu. Nie napisałeś co jest włączane? Jeśli falownik to trzeba ustawić czas poślizgu przy włączeniu, jesli masz sam napęd i pompe to pomoze softstart, a jezeli masz sterownik i jakies zawory reulacyjne...
Podobny przypadek; dwa sąsiednie budynki zasilane równolegle z tego jeden nie zamieszkały w którym była nieszczelność (pobór wody) w budynku zamieszkanym przed reduktorem zabudowano manometr ciśnienia wstępnego poprzez nierówne ciśnienie zasilania wszystko hałasowało jak u ciebie najbardziej manometr wstępn.ciśnienia za reduktorem w miarę spoko Po upływie...
Sprawdzić ciśnienie w instalacji manometrem mechanicznym. :D
Skoro załącza się sprężarka i nie chłodzi to może poprostu nie wytwarza ciśnienia. Zapnij manometry i sprawdź ciśnienia.
Dobrze już dobrze. przekładam zawór na dół parownika, już się nauczyłem na błędach. Czy sugerują koledzy, że przy okazji zmiany położenia TZRa mógłbym jeszcze coś poprawić ? Jeszcze raz zamieszczam zdjęcie PC. Po raz kolejny nie wiem dlaczego zmienia się orientacja zdjęcia z pionowej na poziomą. Dzięki za sugestie. http://obrazki.elektroda.pl/5254068900_1...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
No tak to jest APS 2 Dodano po 25 Pod lewą lampą masz punkty kontrolne do sprawdzenia manometrem ciśnienia w obwodach znajdz przyłącze 23 i podłącz manometr ma być max 8,5 bra na tym obwodzie,zawór ,,europa" nie ma nic do tego obwodu jeśli chodzi o zasilanie.
Ogólnie zazwyczaj dla niższych ciśnień jako medium, jeżeli nie ma jakichś przeciwwskazań, stosuje się powietrze. Ułatwia to całą sprawę czyniąc ją bardziej czystą...babranie się z olejami nie jest zbyt przyjemne. Potrzeba więc posiadać jakąś pompkę i jakiś wzorcowy przetwornik. Do tego jeszcze pewnie jakiś filtr by powietrze w układzie było w miarę...
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Wody zdecydowanie za mało pod warunkiem że manometr działa prawidłowo. To jest jedyny manometr? Ile kondygnacji? Generalnie nie powinno się schodzić poniżej 1 bar. On nie ma 2 wskazówek, czarna pokazuje aktualny stan a czerwona wskazuje zalecany poziom ciśnienia która jest tylko namalowana na obudowie tego manometru. W niektórych manometrach można ręcznie...
Zbiornik wyrównawczy do CWU możesz sprawdzić: zakręcasz ZW na dojściu do zasobnika odkręcasz dowolny kran z CWU i zostawiasz otwarty cały czas jak zejdzie ciśnienie ze zbiornika CWU sprawdzasz manometrem/pompką samochodową z manometrem ciśnienie w poduszce przeponowej pompujesz do ciśnienia ~3,5-4 bar zakręcasz kran z CWU puszczasz wodę ZW do zasobnika...
A zegar jest elektryczny czy manometr?
Ale ogólnie szkody nie będzie? A np manometry mogą dostawać ciśnienie nonstop? Nie, tak.
Dzień dobry. Moi drodzy, chciałem każdemu z Was podziękować za pomoc. Mój wykonawca ogarnął temat, korzystając z Waszych rad. Kocioł działa, zaczął grzać i wydaje się, że ten sezon dociągnę do końca :) Jedyne co, to manometr ciśnienia jest prawie na samym końcu skali, na czerwonym. Nie wiem, czy tak ma być, czy nie i czy to coś nam może popsuć. No ale...
Są manometry mierzące podciśnienie od -1 do ciśnienia np 1.5 http://federalstore.ru/store/show/manome... Masz wtedy wszystko fabrycznie wyskalowane.
Przeskoczył rozrząd i nie ma kompresji skoro nawet na paliwie podanym z strzykawki nie zapala.Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania manometrem.
witam.proponuję by ją sprawdzić zwykła butlą z tlenem .w obecnej chwili nie masz w instalacji czynnika więc póki co nie dołożysz nic kosztów.Ja na warsztacie mam normalną małą butle jak do migomata z końcówką identyczną jak w urządzeniu do serwisowania klimy. podłącz i wprowadź ciśnienie co jakiś czas podnosząc wartość.jesli jest nieszczelny układ zobaczysz...
Niestety nic ciekawego . Opis masz we wcześniejszych postach ;-) Ceny są zbyt wysokie by samemu robić. Szybkozłączki kosztują, węże też.. Niestety, chyba muszę się poddać lub szukać po giełdach :-(.. Chyba, ze znajdę parę osób co które skasuje później i sprzęt się zwróci.. Generalnie- wiem już co kupić i składać..Nieopłacalne w sztukach..
#1 - zawór zwrotny między zimną a CWU Ja bym nie dawał bo nie widzę jaka jest jego rola. Schemat powyżej, ten dla pompy ciepła, jest inny niż twoja instalacja bo ma dwie dodatkowe pompy obiegowe - jedna do grzania CWU a druga do CO. Nie ma natomiast zaworu 3D. Wersja z zaworem 3D jest w instrukcji https://dimplex24.pl/material-do-pobrani...
Wysterowanie zaworu ciśnienia i wydatku paliwa bardzo zbliżone. Kiedy to mierzysz, tzn w jakich warunkach to porównujesz? Dziwne żeby sprawne auto miało takie samo wysterowanie jak auto gdzie nie ma wymaganego ciśnienia. Gdyby pompa poszła pełna parą to by skończyła się skala na manometrze (raczej nie masz większego jak 1000 bar). Mierzysz ciśnienie...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Nie zaszkodzi sprawdzić manometrem ciśnienia na pomoce paliwa.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Sprawdź manometrem ciśnienia na siłownikach i na żółtej słuchawce..
Do pomiaru ciśnienia używam manometru z trójnikiem i redukcjami na wąż gumowy Φ3,5mm, takim zestawem wpinam się, z użyciem kawałka identycznego jak fabryczny plastikowego przewodu pomiędzy kompresor a instalację samochodu
Niestety, z tego co wiem ta instalacja w niektótych regionach Polski jest mało popularna - może ze wzgledu na cenę. Z opisu przypuszczam, że kolega ma ten sam problem,który i ja miałem, to znaczy (ja to tak nazwałem) syndrom pierwszego przełączenia. Objaw ten wystapił u mnie jeszcze w okresie gwarancji i serwis z tym sobie nie poradził, a jak przy tym...
Temat do zamknięcia, problem rozwiązany. Dzięki za podpowiedzi.
Ten "manometr" jest wyskalowany w jednostkach przepływu (litry na minute i stopy sześcienne na godzinę). Nie znając konstrukcji urządzenia w którym jest zainstalowany nie jesteś w stanie przeskalować go na jednostki ciśnienia.
No, i niech ten kolega przywiezie też manometr do pomiaru ciśnienia na garach.
Te wartosci ciśnienia wskazują manometry podłączone z zewnątrz czy z odczytu komputera?
Ciekawe który samochód osiąga takie ciśnienie? Spodziewam się, że 50 bar wystarczy (chociaż uczciwie piszę, że nie sprawdzałem). W pierwszym lepszym wycisnę ponad 100 bar bez uruchamiania silnika, czyli bez wspomagania.
Jak odłączy przewod, to nie będzie ciśnienia i efekt nie nastąpi. Niech tak zrobi, jednak trzeba dbać aby ciągle sprężarka się włączała i była obciążona ciśnieniem. Do korka manometr, dość dokładny i pomiar ciśnienia, po 20 minutach na wolnych obrotach powinno być już widać efekty.
Albo wyeksploatowany silnik. Przeprowadź pomiar ciśnienia pewnym manometrem bezpośrednio na silniku.
Myjka działa, daje max 200 bar, ale po zamknięciu przepływu na lancy, doataje czkawki. Normalnie ciśnienie na manometrze powinno spaść do zera, a woda powinna zamykać się przez bypas. W moim przypadku jest tak, że co kilka sekund jest wzrost ciśnienia na manometrze do około 50bar i spowrotem zero. Po kilku, kilkunastu takich czkawkach, potrafi pojawić...
fachowieć był do tego pieca przy którym nie byłem ,ale z tego co się domyślam to był zapchany kanał w pompie ten który podłączony jest przewód który idzie do manometru
Sprawdź DPF zapewne zapchany.Na wejściu do DPF spalin jest czujnik temperatury spalin, wykręć go i wkręć manometr ciśnienia .Jak na pełnym gazie wypluje 0.5 bar lub więcej masz przyczynę.A błędów z tłumika nie pluje bo masz pewnie emu....or nox.
Jeśli dobrze zrozumiałem, problem występuje tylko jeśli jest mało paliwa w baku? Bo jeśli tak, to nie ma raczej co szukać pod maską tylko w zbiorniku/pompie. Wskazanie poziomu paliwa nie ma nic do rzeczy, o ile benzynka faktycznie się tam znajduje :) Chodzi o listwę wtryskową, masz tam miejsce do wkręcenia manometru i sprawdzenia ciśnienia benzyny
Połączenie pompa- hydrofor powinno być poprowadzone najprostszą drogą, no i bez takiego nagłego zwężenia( o tym już pisałem), a "odnogi" na odpływy na węże i pomiary( manometr, wyłącznik ciśnieniowy) powinny być jako drugorzędne. Drugi manometr na hydroforze nic nowego nie "powie". przeniesieniu manometru i wyłącznika w króciec ,,wysoki". Tu chodzi...
Może czujnik ciśnienia już odmówił posłuszeństwa? Masz inny manometr wpięty do instalacji?
kontrolka nie zaświeciła to dlaczego manometr ciśnienia nie pokazał niskiego ciśnienia? Wszystko prawidłowo! zegar mógł pokazywać dobre ciśnienie no bo pompa jak jest sprawna to będzie dobre ciśnienie pokazywać ale kontrolka powinna się palić. Całkowita nieprawda. jak ma kuźwa w takim razie zapalić się kontrolka gdy zegar wskazuje prawidłowe ciśnienie....
Ten ciągnik ma w oryginale manometr ciśnienia oleju na desce rozdzielczej. Odbezpieczyć nakrętkę zaworu i odkręcić ją. Zapalić silnik i regulować ciśnienie śrubokrętem. Wkręcając zwiększa się ciśnienie, odkręcając zmniejsza. Regulować tak by osiągnąć 4kg/cm2.
Wydawało mi się, że wtedy jest minimalne ciśnienie gazu, ale chyba jest odwrotnie, ok poluzuję ją na połowę i zobaczę co pokaże komputer. Tak jak napisałeś, jest dokładnie odwrotnie, czyli masz ustawione na maks. Żeby był widoczny na wskaźniku (manometr lub w programie diagnostycznym) efekt zmniejszania ciśnienia gazu, to silnik musi pracować na gazie...
Sprawdź manometrem ile ciśnienia daje kompresor.
Ciśnienie mierzyłeś na gorącym silniku? Ten manometr jest mało dokładny. Od 0,4 bara zaczyna migać kontrolka ciśnienia. Sądzę że jakbyś nim tak ostrzej pojeździł to zacznie migać. Jaki masz zalany olej?
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
1. Drugi presostat na 40 bar. 2. Zamiast presostatów manometr ze stykami sygnalizacyjnymi. 3. Przetwornik ciśnienia + obróbka sygnału.
witam Chciałbym sie dowiedzić czy da sie jakoś zresetować / wyzerować wskazania czujnika ciśnienia? Nabyłem używany manometr i po podaniu zasilania bez podłączenia do jakichkolwiek urządzeń wskazuje to co na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/6689031200_... https://obrazki.elektroda.pl/8954706900_... https://obrazki.elektroda.pl/6952059800_...
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Tak, tylko bez przesady :D. Sprawdź manometrem czy jakieś ciśnienie w zbiorniku jeszcze zostało i ewentualnie ostrożnie dobij ciśnienia. Obejrzyj dokładnie zbiornik, może jest gdzieś opisane jakie ma być to ciśnienie.
Witam , udało się znaleźć przyczynę mugania kontrolki cisnienia oleju ...pomimo ze ma cisnienie Dodano po 4 Czesc i co udało się ustalić usunąć przyczyne mrugania kontrolki cisnienia oleju ..pomimo ze manometr pokazuje cisnienie.
Dzień dobry, Pacjent to MF255 z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Manometr w drodze. Proszę o podanie prawidłowych wartości ciśnienia oleju po rozgrzaniu na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy . Rozwiń swoją myśl bo aż mnie to zaciekawiło. W jaki sposób manometr może "fiksować" i czym się różni pomiar ciśnienia w tym aucie a innym?
Wydaje mi się, że kolega ma dwie usterki - jedna to wyciek, a druga to brak zaworu antyskażeniowego. Ale nie o tym chciałem. Koledzy, a gdyby tak zrobić eksperyment... Jeśli w instalacji wodnej nie będzie ciśnienia wymuszonego, to na manometr będzie działała tylko siła nacisku słupa wody. Czy po wycieku całej wody, która chce wyciec, nie dałoby się...
Jak sprawdzić ciśnienie silnika i oleju w warunkach domowych ? Niezbędny jest miernik (manometr) ciśnienia sprężania do silników bezn. do ciśnienia oleju w silniku również (Manometr) z odpowiednimi końcówkami.
Ciśnienie rzeczywiste czytasz komputerem czy z manometru? Może czujnik ciśnienia uszkodzony.
Witam. Mam piec gazowy "Buderus Logamax U004-24k " i jest z nim taki problem ze strzałki od manometru ciśnienia i temperatury nie działają. Nawet jak się piec uruchamia i nie. Mógłby mi ktoś POMÓC? Będę bardzo wdzięczny
Do sprawdzenia ciśnienie w naczyniu przeponowym (napełnienie ciśnienie statyczne instalacji + 0,2 bara). Może być również zapchany albo wadliwy manometr.
manometr ciśnienia wyświetlacz manometr ciśnienia oleju manometr ciśnienia powietrza
laptop wyłączać chwila skaczące pingi gwarancja tabliczka znamionowy
volkswagen sharan volkswagen sharan
Jak wyłączyć automatyczne zamykanie bramy HG600? Automatyczne podświetlenie klawiatury w laptopach Medion: jak włączyć?