Dobry manometr jest firmy GEKO do 7 atm i sa trzy koncówki do tego
Nie jestem specjalistą w tej kwestii, ale po pierwsze manometr może być niezbyt dokładny i przedwcześnie wskazywać 0 barów. Jak pokazał prawie 0 barów, to ze względu na skalę manometru mogło być tam ciśnienie rzędu kilku barów i mogłeś mieć takie wrażenie, że jest w niej dość duże ciśnienie. Po drugie, jak kiedyś napełniałem gdzieś argon, to zawsze...
W jednym z moich postów dałem Ci linka do uniwersalnego przetwornika Wi-Fi oraz do strony, gdzie jest zatrzęsienie tego typu przetworników, także i przetworniki dwukanałowe z podłączeniem poprzez LAN/Wi-Fi. Powtarzam jeszcze raz "przetworniki uniwersalne". Jaki czujnik tam podłączysz to taki będzie pomiar. Tylko trzeba przejrzeć ofertę, bo jest tego...
1/Czy wchodzi w grę zastosowanie cyfrowego przetwornika ciśnienia? 2/Tu potrzeba elementu regulacji przepływu przy włączaniu. Odpowiednik elektrycznego softstartu. Nie napisałeś co jest włączane? Jeśli falownik to trzeba ustawić czas poślizgu przy włączeniu, jesli masz sam napęd i pompe to pomoze softstart, a jezeli masz sterownik i jakies zawory reulacyjne...
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
To ma być manometr ciśnienia względnego czy bezwzględnego?
W pompie ma pan filterek. Proszę sprawdzić jego stan. Dostęp od prawej strony. Ja te pompy robię sobie sam następnie ustawiam ciśnienie już po montażu w ciągniku. Na zdjęciu zaznaczyłem na czerwono 1 filterek, 2 regulacja ciśnienia pompy. Warto mieć manometr do 200 bar wpinać się w pompę do ustawiania. Ja do john deerów mam manometry 0-200 bar do przedniej...
Wody zdecydowanie za mało pod warunkiem że manometr działa prawidłowo. To jest jedyny manometr? Ile kondygnacji? Generalnie nie powinno się schodzić poniżej 1 bar. On nie ma 2 wskazówek, czarna pokazuje aktualny stan a czerwona wskazuje zalecany poziom ciśnienia która jest tylko namalowana na obudowie tego manometru. W niektórych manometrach można ręcznie...
Obecność powietrza nie zmienia wskazania prawidłowości ciśnienia. Wskazanie ciśnienia na grzejniku nie będzie takie samo jak na kotle i zależy ile nad kotłem będzie manometr. Będzie mniejsze proporcjonalnie do wysokości nad kotłem.
Chyba zapchała się cienka rurka od manometru. Trzeba: spuścić wodę, odkręcić złącze manometru przy rurze do której jest podłączony, przepchać przyłącze igłą, przepłukać w wodzie. Połączyć to wszystko do kupy. To powinno być to chyba że manometr jest uszkodzony.
Zatkana kryza.
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Proszę tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/2113959700_1...
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Niestety, z tego co wiem ta instalacja w niektótych regionach Polski jest mało popularna - może ze wzgledu na cenę. Z opisu przypuszczam, że kolega ma ten sam problem,który i ja miałem, to znaczy (ja to tak nazwałem) syndrom pierwszego przełączenia. Objaw ten wystapił u mnie jeszcze w okresie gwarancji i serwis z tym sobie nie poradził, a jak przy tym...
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Ciśnienie jak nie pracuje wynosi 1.3 Bara. ciśnienie na spoczynku jest w normie, więc nie masz problemu z zaworem by woda wodociągowa dolewała się w sposób niekontrolowany do obiegu c.o. W takim układzie pozostaje problem naczynia przeponowego, z którego uleciało powietrze. W wersji optymistycznej wystarczy pompką samochodową uzupełnić brakujące ciśnienie...
Albo: spuść wodę z kotła, wymontuj przyłącze manometru, wciśnij w "kapilarę" szpilkę/igłę, wypłukaj w wodzie.
Dobrze rozumiem, że to naczynie robi za bufor/amortyzator chroniący przed uderzeniem ciśnienia np. gdy rusza pompa? Nie do końca dobrze to rozumiesz. Naczynie przeponowe robi za "bufor/amortyzator", ale w celu kompensacji rozszerzalności termicznej wody. Jak woda w układzie C.O. się rozgrzewa, to przyrasta jej objętość w efekcie rozszerzalności termicznej,...
Miałem pozakładane zawory zabezpieczające 1,5 bara ale przeciekały i zmieniłem na 2,5 i przynajmniej nie muszę co chwila wody do instalacji dopuszczać. Normalnie jak radziecki saper - czyli jak palą się bezpieczniki to wkręcasz śrubę 8mm zamiast bezpiecznika? Jeżeli piec jest na 1,2bar to trzeba tak dobrać ciśnienia instalacji i naczyń przeponowych...
Odkręciłem zawór (1) i ku mojemu zaskoczeniu z punktu oznaczonego (2) zaczęła powoli lecieć woda. Jeśli przekroczyłeś próg nastawy zaworu bezpieczeństwa to możliwe - spoglądałeś na manometr w trakcie dopuszczania? Jeśli wzrost ciśnienia był bardzo szybki to może to sugerować ze naczynie przeponowe ma dziurę w przeponie lub komora powietrzna nie jest...
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Witam , udało się znaleźć przyczynę mugania kontrolki cisnienia oleju ...pomimo ze ma cisnienie Dodano po 4 Czesc i co udało się ustalić usunąć przyczyne mrugania kontrolki cisnienia oleju ..pomimo ze manometr pokazuje cisnienie.
Manualny manometr i porównywać z tym co widzi sterownik silnika.
A zobacz czy manometr pokazuje to samo co komputer odczytuje z czujnika.
Co tu kombinować, trzeba podłączyć manometr i ciśnienia muszą się pokrywać (+,- pół atmosfery). Może jest dziura, rano jeszcze było 5 atm, a teraz ......
Czy może być winny reduktor ciśnienia? (nic innego nie przychodzi mi do głowy) I czy element na zdjęciu nr 2 to właśnie w.w. reduktor? (brak jakichkolwiek oznaczeń, instalacja ca 19 lat). To co zaznaczyłeś, to zawór zwrotny, a nie reduktor. Sprawdziłem ciśnienie w naczyniu przeponowym - 4 bary. Układ mam jak na załączonym zdjęciu nr 1 W jaki sposób...
Może czujnik ciśnienia już odmówił posłuszeństwa? Masz inny manometr wpięty do instalacji?
Obok filtra tego czarnego masz chyba manometr od ciśnienia wewnętrznego- odkręcaj jak będzie na nim 0. Bo jak odkręcisz pod ciśnieniem, to cię wykompie w oleum... Chyba że jakiś rzeźnik dokręcił go na maxa albo co gorzej: kleju lub innym ,,uszczelniaczu" bo ciekło...
Po pierwsze to brakuje tutaj paru informacji. Ważne są warunki w których zaświecił się komunikat. Czy silnik był dogrzany,bo to jest istotne.Na ciepłym oleju ciśnienie drastycznie spada,więc podczas krótkich odcinków na mieście może się nie zaświecić. Opis z pierwszego postu mówiący o tym że po wymianie oleju było dobrze,może sugerować że niezdegradowany...
Temat do zamknięcia, problem rozwiązany. Dzięki za podpowiedzi.
1. Jakie powinny być prawidłowe ciśnienia wysokie i niskie. Jest cały wachlarz prawidłowych ciśnień. Bo są zależne od temperatury skraplacza i parownika. 2. Jakie powinny być temperatury podczas pomiaru. Chyba jedyna prawidłowa odpowiedź to: temperatury zastane. Nie masz za bardzo wpływu na temperaturę parownika, na skraplacz jeszcze jakoś można wpłynąć...
Jeśli pompa wyrobi z wydatkiem, to ciśnienia będą się różnić w zależności od obciążenia każdego ze strumieni. Bez obciążenia będą pokazywać to samo. Jeśli na każdym rozdzielaczu masz jeden odbiornik, to bez znaczenia czy manometr będzie przed rozdzielaczem czy przed odbiornikiem.
To jest zaślepka miejsca w którym podpina się manometr do pomiaru ciśnienia paliwa. Niema wpływu na nic.
Manometr zostaw w spokoju w ZWE24-3MFK się nie zapycha. Ważniejsza jest kontrola okresowa ciśnienia w naczyniu poduszki powietrznej która zapewnia właściwą stabilizację. Naczynie należy sprawdzać i korygować co 3-lata wg. instrukcji , patrz dział konserwacja.
Manometr do oleju i w drogę, jeżeli ciśnienie ok - szukaj w instalacji
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Witaj, Prawdopodobnie manometr się "zapchał". Pod pompą jest taki niebieski element jest to manometr który zarósł kamieniem. Trzeba go wyjąć odkręcając dwie śrubki, ale uprzednio zamknąć zaworki pod kotłem klucz 8 przełączyć pierwsze pokrętło na śnieżynkę i skrajnym prawym spustem zrzucić wodę z kotła. Jak wymontujesz manometr to czymś cienkim delikatnie...
#1 - zawór zwrotny między zimną a CWU Ja bym nie dawał bo nie widzę jaka jest jego rola. Schemat powyżej, ten dla pompy ciepła, jest inny niż twoja instalacja bo ma dwie dodatkowe pompy obiegowe - jedna do grzania CWU a druga do CO. Nie ma natomiast zaworu 3D. Wersja z zaworem 3D jest w instrukcji https://dimplex24.pl/material-do-pobrani...
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Po mojemu musisz sprawdzić ciśnienie w czasie jazdy - manometr z długim wężem do kabiny i jazda. Jeszcze jedno - na zimnym też się zapala?
Przede wszystkim zamiast kombinować z obejściem tej kontrolki i brzęczyka, naprawą zegarów, należało by obowiązkowo zacząć od zmierzenia ciśnienia oleju w silniku. Wystarczy wkręcić manometr i wszystko będzie jasne. I będzie wiadomo, czy to to faktycznie usterka elektryczna, czy silnik kwalifikuje się do roboty.
Są manometry mierzące podciśnienie od -1 do ciśnienia np 1.5 http://federalstore.ru/store/show/manome... Masz wtedy wszystko fabrycznie wyskalowane.
u mnie pamiętam że gazownik sprawdzał na magiczną rurkę z wodą. Obecnie nie stosuje się już ururki do sprawdzania szczelności, bo sprawdza się układ podpinając manometr (zakres pomiarowy manometru powinien wynosić 0-0,06 MPa dla ciśnienia próbnego wynoszącego 0,05 MPa oraz 0-0,16 MPa dla ciśnienia próbnego wynoszącego 0,1 MPa) a instalację wypełnia...
1. Drugi presostat na 40 bar. 2. Zamiast presostatów manometr ze stykami sygnalizacyjnymi. 3. Przetwornik ciśnienia + obróbka sygnału.
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
do sprawdzania ciśnienia nie używaj manometrów wbudowanych w pompkę, bo one zwykle są mało dokładne. Najlepiej mieć osoby manometr, co do którego mamy pewność, że jest dokładny. Słuszna uwaga. Też potrzebowałem sprawdzić ciśnienie w naczyniu przeponowym, nabyłem manometr WIKA ze zdjęcia poniżej, jest dość dokładny. Był sprawdzany z innym, warsztatowym,...
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Sprawdziłem ciśnienie w naczyniu przeponowym i wynosi 0.7 bara No to powiedzmy, że trzyma mniej więcej wartości fabryczne. Choć ja i tak bym dał więcej. Ciśnienie początkowe w naczyniu zależy od instalacji ale z racji, że większość ma instalację na jednym poziomie to starcza fabryczne 0,75 bar. Choć jak pisałem ja w swoim naczyniu mam ok. 1,0. Jeden...
Połączenie pompa- hydrofor powinno być poprowadzone najprostszą drogą, no i bez takiego nagłego zwężenia( o tym już pisałem), a "odnogi" na odpływy na węże i pomiary( manometr, wyłącznik ciśnieniowy) powinny być jako drugorzędne. Drugi manometr na hydroforze nic nowego nie "powie". przeniesieniu manometru i wyłącznika w króciec ,,wysoki". Tu chodzi...
Saron, sprężarkę stosunkowo łatwo zdemaskować. Manometr w korek chłodzenia a sprężarkę dociążyć by biła do 12 atmosfer. Jak będzie rosło ciśnienie to następny etap, odłączasz tłoczenie sprężarki by sobie latała na luzie. Porównanie różnic wzrostu ciśnienia w układzie chłodzenia da Ci podpowiedź co rozbierać. :) Zdarza się, że sprężarka puszcza gdy stygnie....
A ja bym w pierwszej kolejności sprawdził naczynie przeponowe w kotle. Jest ono umieszczone z tyłu pieca i najlepiej widoczne od góry (taki czerwony bądź srebny spłaszczony baniak u góry z wentylkiem samochodowym) Sprawdzenie polega na spuszczeniu ciśnienia z instalacji ale nie całej wody tylko żeby ciśnienie wynosiło zero. Następnie pod wentylek podłącz...
Witaj Nie zalecam montażu manometrow na stałe, ale jeśli już bardzo musisz to glicerynowy o zakresie co najmniej 45bar. Wystarczy 1manometr ponieważ spadek ciśnienia na wymienniku jest niewielki.
odkręć podłogę i tam gdzie masz czujnik ciśnienia w pokrywie skrzyni wkręć manometr i sprawdź ma być około 10 atm.(tam jest taki sam gwint jak w 60tce na czujniku ciśnienia oleju w motorze)
Siłownik podnosi ciśnienie w układzie które odczytuje i przelicza manometr cyfrowy. Tak jest siła to nacisku. Czujnik jest jeden (cyfrowy) dwa są siłowniki hydrauliczne by równomiernie rozłożyć siłę nacisku śruby. Gdyby autor miał siłownik z otworem mógłby być jeden. Siłę łatwo przeliczyć z ciśnienia znając powierzchnie tłoka siłownika. FT-lbs to imperialna...
ciśnienie - manometr wyposażony w styki z możliwościa nastawu ciśnienia temperatura - jakis czujnik temperatury I jeszcze pare innych czujników. Mozna parametry podać na bramke lub coś i jak jeden nie jest spełniony to np wyłączac automat. Ale najlepiej wyposażyć automat w procesor (tak sie to obecnie robi) który bedzie wszystko kontrolował, wyświetlał...
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Jakieś wnioski? Tej instalacji należy się sowite płukanie, przecież te rotametry wyglądają jak by przepływał przez nie mazut. Mocniejsza pompa pomoże? Może ktoś polecić dobrą pompę, która da dużo mocy do rozruchu instalacji a potem będzie można obniżyć przepływ lub pompę elektroniczną, która sama obniży przepływ? Po to właśnie stosuje się pompy sterowane...
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Po wychłodzeniu mieszkania ciśnienie w obiegu CO spada poniżej 1bar (co w sumie jest logiczne i związane ze zmianami objętości wody), no ale piec wywala błąd przez co cały weekend nie grzeje. Nie jest to takie logiczne ponieważ powinno naczynie przeponowe skompensować rozszerzalność cieplną wody. Ps. na początku myślałem że zawór bezpieczeństwa jest...
Pomiar różnicy ciśnień w zbiorniku, czyli pomiar poziomu cieczy w zbiorniku. 1. Pomiar różnicy ciśnień (poziomu) pomiędzy punktami D-A jest poprawnym pomiarem poziomu w zbiorniku ponieważ: a. Miejsce D umożliwia pomiar poziomu "od dna" zbiornika. b. W przypadku przelania zbiornika jest małe prawdopodobieństwo dostania się cieczy do rurki impulsowej...
to może taki manometr by się sprawdził Nie sprawdzi się żaden manometr bo nikt nie będzie się gapił godzinami w zegar czy jest spadek ciśnienia ;-) Musiałby pewnie być albo różnicowy miernik ciśnienia z rejestratorem albo przetwornik ciśnienia który by zasygnalizował wahania ciśnienia . To , żę reduktor II stopnia jest na mniejsze ciśnienie , nie oznacza...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Nie wiem czy sonda ma aż taki wpływ na moc, szczególnie jak jest rozgrzany, bardziej bym proponował zamontować w układ manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa, i jedna osoba prowadzi auto a druga sprawdza siedząc z tyłu czy podczas objawów jest spadek ciśnienia, troche bardziej byś opisał objawy tego spadku mocy, bo ciężko wywnioskować, jak dasz mocno...
Wydaje mi się, że naczynie przeponowe zachowuje się prawidłowo, ponieważ ciśnienie w wymienniku przez zbytnio nagrzane wężownice wzrasta nadmiernie, niemal do 8 barów. naczynie ma zadanie kompensować wzrost ciśnienia, w efekcie ciśnienie nigdy nie powinno osiągać maksa powodującego zadziałanie zaworu bezpieczeństwa. Naczynie jest albo uszkodzone albo...
Witam Można zrobić np. tak: Wiercisz otwór np. gdzieś w kolektorze dolotowym (tak żeby wiórow nie naleciało do środka), nacinasz gwint gwintownikiem załóżmy 1/4 cala, następnie na pastę/taśmę teflonową wkręcasz szybkozłączkę nr. 1 (z tym samym gwintem oczywiście). W złączkę wkładasz rurkę poliuretanową nr. 2 (wytrzymałość 12bar, 100°C, dosępne różne...
Nie myl układu otwartego z zamkniętym. Masz prawidłowe ciśnienie. Ciśnienie po włączeniu spada bo zapewne manometr jest na ssaniu pompy. Prawdopodobnie masz zapowietrzony zasobnik c.w.u. Sprawdź czy jest zakręcony odpowietrznik ładowania zasobnika. Jeśli tak to go odkręć (mała nakrętka na odpowietrzniku).
ciśnienie w kotle nie wiadomo jakie ??? Powinien na kotle albo na instalacji C.O. być manometr ale to nie istotne zamontowali mi piec z dwoma funkcjami Masz kocioł JEDNOOBIEGOWY Z ZASOBNIKLIEM C.W.U. to jest istotne zawór bezpieczeństwa , ten niebieski powinien być 6 bar - na pokrętle tym niebieskim jest opis jeśli z niego cieknie to sprawdż naczynie...
Dzień dobry. 1. W jakim celu "dotykany" był zawór przelewowy ? 2. Z tym manometr lepszy gorszy to bym nie przesadzał, sprawdzic tabliczkę znamionową i dobrać manometr. Prędkość zależy od wydatku a nie ciśnienia (oczywiście odpowiednie potraktowanie zaworu przelewowego powoduje ze "wydatek" pompy idzie na przelew.
Sadze ze wlasnie naczynie przeponowe po nagrzaniu wody powoduje podniesienie cisnienia. Powinienes obnizyc cisnienie w naczyniu, do poziomu nieco powyzej ustawionego na reduktorze. Sprawdz czy manometr na reduktorze pokazuje wlasciwe (faktyczne) cisnienie. Ten wezyk 12mm jest powodem spadeku cisnienia po otwarciu kranu. Poza tym , mimo ze masz duze...
Chłopie, ogarnij się. Powietrze w naczyniu przeponowym jest niezbędne dla rozprężania wody zwiększającej swoją objętość pod wpływem ogrzewania jej. Membrana w tymże naczyniu odizolowuje wodę od powietrza. U Ciebie może być minimalna dziurka przez co woda z układu wciska się tam, gdzie jej nie ma prawa być. I manometr wskazuje spadki ciśnienia wody w...
Ciekawe który samochód osiąga takie ciśnienie? Spodziewam się, że 50 bar wystarczy (chociaż uczciwie piszę, że nie sprawdzałem). W pierwszym lepszym wycisnę ponad 100 bar bez uruchamiania silnika, czyli bez wspomagania.
Witam, przekładnik np. sct-013 w tym momencie bierze górę na hallem 0-1 można monitorować jeszcze przeciążenie pompy Moim zdaniem wystarczy wyłącznik silnikowy. Pozdrawiam. No niestety nie wystarczy pompa głębinowa pobiera 14A przy tym prądzie osiąga ciśnienie 9.5 bara. Dla przykładu u mnie przy 8 wystrzeliły rury przy hydroforze na takim ciśnienie...
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
Naczynie będzie "puste" i nawet nie wiesz dlaczego !! Daj sobie spokój bo nie masz zielonego pojęcia jak działa instalacja CO. Ja już widziałem popękane fundamenty (bo ktoś zaworka nie odkręcił), człowiek cudem przeżył bo wyszedł chwilę wcześniej. Skąd wiesz ile wody poszło, na słuch ? na czas ? ... na oko to baba w szpitalu umarła.
Poprostu przerobić . Skasować zbiornik wyrównawczy,w to miejsce załorzyć automatyczny odpowietrzynik,wstawić pompe obiegową w instalacje,doładować wody do ciśnienia 1 at,sprawdzić czy gdzieś nie kapie woda (złączki,zawory,kaloryfery???), i chodzi już 6 zime. Manometr sie przyda, bo widać ciśnienie w instalacji i oczywiście zawór bezpieczeństwa. Narazie...
Jeżeli spada ciśnienie, to raczej wina instalacji, bo gdzie ucieka ta woda? Jeżeli z kotła nie ma wycieków, to ewidentnie instalacja. Naczynie, jeżeli popsute, to wywala wodę zaworem bezpieczeństwa w kotle. Po napełnieniu instalacji do np. 1,2 bara włączasz kocioł, (jeżeli ciśnienie w trakcie pracy kotła) na manometrze szybko rośnie, to masz zepsute...
Wygląda to na zawór do regulacji ciśnienia.Wkret na śrubokręt to iglica obsadzona w sprężynie. Przy wyłączonej maszynie i skasowaniu ciśnienia przytrzymaj śrubokrętem iglicę - poluzuj nakrętkę kontrującą i licząc obroty - wykręć zawór. Iglica może mieć na powierzchni wypracowaną gładz w formie pierścienia.Można doszlifować do gładkiej powierzchni lub...
O takie naczynie chodzi? Tak to jest to naczynie, to że na nim jest ciśnienie o niczym nie świadczy, a właściwie świadczy o ile ten manometr jest sprawny / ok. 4 / . Tu Kol. się myli bo: To niebieskie naczynie nie jest tu istotne, jest ono na obwodzie zimnej wody, posiada swój zawór bezpieczeństwa. Naczynie zamontowane w kotle /te okrągłe z tyłu kotła/...
Byłbym bardzo ostrożne z jednoznacznym stawianiem diagnozy że naczynie zawsze jest winne. Naczynie powinno być regularnie sprawdzane podczas konserwacji i nabijane do ciśnienia statycznego instalacji +0,2 bara wg. instrukcji do kotła, dział konserwacja. Zapycha się równiż wężyk do naczynia i sam manometr. Naczynie w cenie ok. 500zł...Jeżeli założyłeś...
Jeżeli układ był nieszczelny to tak, napuszczam 25bar azotu i czekam 1-2dni jeżeli nic nie ubyło(wiadomo przy zmianie ciśnienia atmosferycznego może ruszyć deczko manometrem ale nieznacznie) napełniam, jeżeli ubyło daje sobie spokój bo grzebanie w beko nieszczelności to jak grzebanie w gówni*. Jeżeli jest kumaty to zapnie szczypce ewakuacyjne podepnie...
Ten miernik do tego się nie nadaje. Zauważ że to vacuometr i manometr w jednym. Możesz mierzyć ciśnienie do ok 0,7bara oraz podciśnienie. W tej chwili to co zaznaczyłeś jest na skali podciśnienia więc jeżeli wskazówka od zera poszła w prawą stronę to masz powyżej 0,7bara ale tak naprawę ile to nikt nie wie. Jak wskazówka idzie w lewo od zera to mierzysz...
Kod S.3, który się wyświetla oznacza wyłączenie kotła przez termostat pokojowy. Wstawiliście strasznie małe fotki. Ale coś już widać. Po pierwsze brak wody w instalacji. Wskazuje na to manometr, ten koło zaworu bezpieczeństwa, z czerwoną główką, czwarte zdjęcie. Uzupełnianie wody, to prawdopodobnie zaworki połączone wężykiem. Dobrze by było przed dolaniem...
Czyli jest gdzieś dziura i dalej cieknie lub ucieka gaz. Gazowa instalacja cieplna ło matko Dodano po 2 Zaślepił go z jednej strony i stwierdził a w zasadzie po godzinnej kontroli odczytał z zainstalowanego dodatkowo manometru na instalacji że ciśnienie jest zaslepił zawór bezpieczeństwa ? Czemu masz tam zawór bezpieczństwa? Instalacja cisnieniowa...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
przestawiło przeskakuje na gaz ale pika że nie ma gazu I z powrotem przeskakuje na benzyne dopiero po przejechaniu 10 do 12 km przeskoczy na gaz. Najprawdopodobniej reduktor do czyszczenia, być może będzie potrzebny zestaw naprawczy. na komputer będe musiał podjechać I od tego należy zacząć, lub zamontować na stałe manometr do pomiaru ciśnienia gazu,...
Podłącz dodatkowo manometr pod wyjście z podstawy osuszacza i zobacz do ilu pompuje i do ilu spada ciśnienie podczas fazy regeneracji to będzie chociaż wiadomo czy podstawa działa prawidłowo. Zwróć uwagę w jakim czasie nabija układ po zakończeniu fazy regeneracji skoro masz podejrzenie niewydajne sprężarki. Jakie masz ciśnienie zasilania na wysprzegliku...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
ok dzieki A w jakim sesie reduktor sie moze zawieszac?? zwyczajnie , mechanicznie w wyniku zanieczyszczenia parafinami - wtedy na zimno lub mechanicznie ale w wyniku błędów wykonania lub konstrukcji - wtedy często na gorącym. Upewnij się najpierw czy zawsze masz ciśnienie - tu niezawodny jest manometr w kabinie na długi wężyku spod maski :D, bo zanik...
Przedni modulator jest hard wired- nie jest podłączony za pomocą CAN.Ma 5 przewodów: 3 do elektrozaworu wewnątrz modulatora i 2 do czujnika o którym to pisze autor. Podłącz manometr do złącza ISO w którymkolwiek przednim siłowniku i porównój wskazanie manometru ze wskazaniem czujnika ciśnienia- oczywiście interesuje cię to co się dzieje z ciśnieniem...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Witam. Macie może wymiary stożka wału sprężarki HS31 nie od strony koła zębatego tylko po przeciwnej ten mniejszy stożek? Chyba że da się dobrać z innej sprężarki. Jakie najlepsze obroty do tej sprężarki, posiadam silnik trójfazowy 3kW 2880 obrotów. Użyje pompy oleju ford fiesta 1,3 jakie na niej obroty? Chciałbym zamontować również manometr ciśnienia...
(at)gabriel0 -> np jakieś ruskie wynalazki wskazówkowe? Pewnie w ruskim migu byś coś znalazł ;). Zawsze możesz nagrać pomiar dwóch i przeanalizować postfactum. W zasadzie jak byś zamknął manometr w słoiku i doprowadził do słoika drugie ciśnienie to masz pomiar względny. Może czujnik ciśnienia oleju z jakiejś np łady by zadział. Natomiast to też jest...
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
A jak to zrobić? Wkręcić manometr w odpowiednie miejsce i odpalić silnik. Myśle, że inni będą wiedzieli jakie ciśnienie powinno być przy odpowiednich obrotach. Jeśli ciśnieine będzie ok a czujnik nadal się świecił to może trzeba dokładnie wiązkę sprawdzić albo uwalone jest wejście z czujnika w elektronice.
Skoro masz tam hamulce czyli coś było. Pewnie pneumatyczne. Więc zmierz ich średnicę wewnętrzną z czego policzysz siłę nacisku. Bo w układzie pneumatycznym masz 8bar. A teraz podlać manometr to swojego wyjścia hydrałlicznego i zobacz ile masz ciśnienia na pełnym nacisku. I na tej podstawie dobierz średnicę siłownika by uzyskać odpowiednią siłę.
Pompką samochodową to se można pompować zbiornik 300 litrów cały dzień o ile się nie spali . Nie musi być wcale wody w zbiorniku i powinien pokazać coś nanometr , sprawdź szczelność zbiornika ,poza tym taka pompka ma słabą wydajność i będzie nią ciężko nabić powietrze. Spalić pompkę, chyba niemożliwe (chyba że masz na myśli "kompresor" samochodowy)....
Tak tym. Odkręć sobie kran i na lecącej wodzie ustaw kręcąc w stronę "+" tak aby manometr który masz obok wskazywał 3, ale pamiętaj na odkręconym kranie. Odczuć powinieneś wzrost ciśnienia i tym samym woda będzie lecieć szybciej, również na piętrze.
manometr ciśnienia wyświetlacz manometr ciśnienia powietrza manometr ciśnienia oleju
moduł pieca kondensator mniejszy zasilacz pompa zmywarka bosch
manta projektor manta projektorp
Filtr oleju w Ursusie C-385 się nie kręci - przyczyny Cyfrowy miernik hałasu VOLTCRAFT w Łodzi - gdzie kupić?