Dobry manometr jest firmy GEKO do 7 atm i sa trzy koncówki do tego
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Proszę tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/2113959700_1...
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Powód może (ale nie musi) być błahy - zużyty olej w układzie smarowania silnika lub awaria czujnika ciśnienia oleju. Przede wszystkim zrób pomiar manometrem ciśnienia w układzie smarowania (wykręć czujnik ciśnienia oleju i wkręć manometr).
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
W takich przypadkach ZAWSZE zaczyna się od pomiaru ciśnienia oleju manometrem
Pierwsze z racji wieku auta pomiar faktycznego ciśnienia manometrem.
Witam. Macie może wymiary stożka wału sprężarki HS31 nie od strony koła zębatego tylko po przeciwnej ten mniejszy stożek? Chyba że da się dobrać z innej sprężarki. Jakie najlepsze obroty do tej sprężarki, posiadam silnik trójfazowy 3kW 2880 obrotów. Użyje pompy oleju ford fiesta 1,3 jakie na niej obroty? Chciałbym zamontować również manometr ciśnienia...
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
Nic dobrego jak jechałeś bez ciśnienia oleju. Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem, czujnik oleju i czujnik poziomu oleju jeśli jest.
A zegar jest elektryczny czy manometr?
Dzień dobry, Pacjent to MF255 z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Manometr w drodze. Proszę o podanie prawidłowych wartości ciśnienia oleju po rozgrzaniu na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
Handlarz mirrex mógł zakleić kontrolkę lub coś podobnego. Podłącz vcds albo zmierz np ciśnienie oleju manometrem.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
odpalone i nic się nie działo pochodziła z godzinę i nic. Pomiar ciśnienia oleju zaczyna się od 2 tys. obr\min. Poniżej tych obrotów w silniku nie będzie oleju i kontrolka ciśnienia nie zaświeci się a silnik się zatrze. Pomiar ciśnienia oleju manometrem wiele wyjaśni.
Ten ciągnik ma w oryginale manometr ciśnienia oleju na desce rozdzielczej. Odbezpieczyć nakrętkę zaworu i odkręcić ją. Zapalić silnik i regulować ciśnienie śrubokrętem. Wkręcając zwiększa się ciśnienie, odkręcając zmniejsza. Regulować tak by osiągnąć 4kg/cm2.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, to będzie naj bardziej wiarygodna diagnoza.
Witam , udało się znaleźć przyczynę mugania kontrolki cisnienia oleju ...pomimo ze ma cisnienie Dodano po 4 Czesc i co udało się ustalić usunąć przyczyne mrugania kontrolki cisnienia oleju ..pomimo ze manometr pokazuje cisnienie.
Wystarczy odkręcić czujnik cisnienia oleju i wpiąć się tam Manometrem ciśnienia oleju i już kolega będzie wiedział czy pompa robi ciśnienie i ile daje Bar?
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
A dlaczego wróbelek ma dwie nózki? Wysiliłeś się na sprawdzenie manometrem rzeczywistego ciśnienia oleju? Po zwarciu przewodu czujnika do masy coś się zmienia?
Pawciu-85. Jak masz zorganizowany pomiar obrotów? Nie mam, bo go nie potrzebuję. Silnik w moim kompresorze pracuje po rozruchu ze stałymi obrotami nominalnymi, jak zalecił producent czyli WAN Gdynia. Ze względu na smarowanie ciśnieniowe mam manometr ciśnienia oleju i czujnik cisnienia oleju. Jak pompa nie wytworzy w ciągu 50 sekund cisnienia 1 bar...
chcę zamontować manometr(najlepiej z rurką do kabiny) do pomiaru ciśnienia oleju w ursusie c 360 -jaki mam kupić (chodzi mi o gwint) -jaki musi mieć zakres działania ( w bar czy w psi ) -jakby można było to link do aukcji z takim manometrem[/syntax]
Co to za regulator ciśnienia oleju ten z manometrem ?
Po świętach wreszcie znalazłem czas by zająć się ciapkiem. Kupiłem manometr ciśnienia oleju i wkręciłem go w miejsce czujnika. Na zimnym silniku pokazuje trochę ponad 4 atmosfery w całym zakresie obrotów. Po zagrzaniu do jakichś 60 stopni ciśnienie na wolnych obrotach nieco powyżej 2 at. natomiast na wysokich obrotach jest jakieś 3,5 at. Jak obniżę...
Czy filtr oleju (wkład) jest w oleju czy sucho ? Podłącz manometr pod czujnik ciśnienia oleju i zobacz co się dzieje przy rozruchu i podczas pracy silnika. Możesz też odłączyć wtryskiwacze, odkręcić czujnik ciśnienia oleju i druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz co się dzieje.
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Jakie ciśnienie zmierzone manometrem na wolnych?
Ja również sprawdziłbym cisnienie manometrem!
Może to manometr do pomiaru ciśnienia oleju?
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
Zacznij od manometru i pomiaru ciśnienia oleju.
Manometr do oleju i w drogę, jeżeli ciśnienie ok - szukaj w instalacji
Masz na stałe manometr ciśnienia oleju? Taki manometry sie montuje jak silnik sie zatarła i właściciel dmucha na zimne i patrzy na ciśnienie. Wielokrotnie widywane są własnie w 60'tkach i kombajnach zbożowych.
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju - jak mruga kontrolka ciśnienia to chyba od tego trzeba zacząć.
właśnie o to chodzi że nie posiadam manometru ciśnienia oleju będę go miał dopiero w następnym tygodniu. Sprawdzałem że po paru minutach czujnik się zaświeca. Także mówicie że ciśnienie oleju może się utrzymywać w układzie. Jak bym miał miernik ciśnienia oleju sprawa byłaby prosta miałbym pewność że ciśnienie nie jest za duże i wszystkie kanału są ok....
Ja podłączam w podstawę filtra oleju. Wykręcam rurkę łączącą podstawę filtra z turbiną w to miejsce wstawiam przewód najlepiej wysokociśnieniowy , elastyczny z trójnikiem . W wolne miejsce w trójniku wkręcam manometr i odpalam silnik. Najpewniej masz uszkodzony czujnik lub jego okablowanie.
Jak masz 0,3bar to za niski, to się świeci lampka zapewne od oleju, dobry masz manometr.
Albo wyeksploatowany silnik. Przeprowadź pomiar ciśnienia pewnym manometrem bezpośrednio na silniku.
Zrób pomiar ciśnienia oleju zwykłym manometrem, wkręcając go w miejsce czujnika ciśnienia.
Usterka czujnika ciśnienia oleju nie powoduje błędu. Jeśli problem pojawił się po wymianie oleju to lepiej sprawdź ciśnienie manometrem i wymień filtr. Koszt niewielki, a prawdopodobnie rozwiążesz problem. Pozdrawiam
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Przede wszystkim zamiast kombinować z obejściem tej kontrolki i brzęczyka, naprawą zegarów, należało by obowiązkowo zacząć od zmierzenia ciśnienia oleju w silniku. Wystarczy wkręcić manometr i wszystko będzie jasne. I będzie wiadomo, czy to to faktycznie usterka elektryczna, czy silnik kwalifikuje się do roboty.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Wychodzi więc na to, że czujnik jest sprawny. Ciśnienie oleju jest ok, mierzone manometrem.
Niczym zaczniesz naprawiać silnik , sprawdz manometrem rzeczywiste ciśnienie oleju - wkręcając manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju!
Zgadzam się z Grześkiem. W 60-ka ma takie drgania że manometr jest szybko roztrzepany i zaczyna bzdury pokazywać. Do tego nie kazdy kierowca musi wiedzieć poniżej jakiego ciśnienia wypadało by wyłączyć silnik. Poza tym w każdym praktycznie pojeżdzie który ma manometr ciśnienia oleju jest też kontrolka. Stosowana jest nawet w parze z manometrem ciśnienie...
a manometr pomiaru ciśnienia oleju jaki zakupić? 200 bar wystarczy?
manometr wkręcony z zewnątrz analogowy w miejsce czujnika ciśnienia oleju.
Tam są faktycznie dwa czujniki ciśnienia oleju (ciśnienie da się podejrzeć na liście danych ) + elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju . Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy .Czujnika jeszcze nigdy w tym silniku nie miałem uszkodzonego , zaworu sterującego też . Przeważnie uszkodzona...
A czy pofatygowałeś się i zmierzyłeś ciśnienie oleju manometrem?
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Co ty odrzutowiec robisz z tego klamota? Po co woltomierz i amperomierz ? Wystarczy woltomierz a zamiast amperomierza daj manometr ciśnienia oleju w motorze . Zegary tak jak pisze Ci skorpion podpasuj z ursusa/zts albo z mtezeta . Nie wiem czy Ci gwinty pod czujnik temp. wody podpasują ale od czego są tokarze?
Poziom oleju niewiele ma wspólnego z ciśnieniem oleju, manometr w dłoń wykręcić czujnik ciśnienia oleju i w jego miejsc wkręcić manometr z odpowiednim adapterem. Jeżeli ciśnienie oleju na ciepłym silniku będzie Ok to winowajcą będzie najprawdopodobniej czujnik.
Dodam jeszcze, że na zegarch nie pokazuje lampki alladyna, po wypięciu wtyczki też nic nie ma. Wyciagnij wtyczke, i polacz ten pin w niej z masa. Powinna kontrolka sie palic. Nie jestem pewien, czy nie ma drugiego czujnika cisnienia w glowicy. Cisnienie sprawdzales fizycznie manometrem?
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Powinieneś podłączyć jakis tester i ewentualnie odczytać błędy i parametry. Możliwe ze czujnik uszkodzony. Ewentualne sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem. Podstawowo to diagnostyka komputerowa na początek.
A jaka jest wartość tego ciśnienia oleju? Podłączany był manometr? Na razie wiesz tylko że kontrolka się aktywuje. Manometr w miejsce czujnika oleju to jakieś 50 pln.
Ok więc jest tam dość niskie ciśnieni zmierzę sobie manometrem od ciśnienia oleju. Pozdrawiam
sprawdzić ciśnienie manometrem ew podmienić czujnik ciśnienia oleju ew pompa oleju żadnych stuków na zapalonym silniku ?
Zmierzyć ciśnienie oleju manometrem .
Gdzie producent przewiduje wkręcenie manometru do pomiaru ciśnienia oleju?
Pozostaje mechaniczny pomiar ciśnienia oleju wkręć manometr zamiast czujnika ciśnienia oleju jeśli ciśnienie oleju na zimnym silniku znacznie przekracza 5-6 atm. to zacięty zawór w pompie oleju , taki tłoczek ze sprężynką .
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
ja bym zaczął od wymiany czujnika ciśnienia lub podłączenia manometru i zmierzenia ciśnienia oleju.
Zacznij od wyjęcia elektrozaworów sterujących wariatorami i wyczyszczenia ich sitek, krok drugi to pomiar ciśnienia oleju manometrem
Wynika z tego ciekawy wniosek że czujnik jest jej niepotrzebny... a przynajmniej ten jeden przewód bo czy podpięty czy nie zachowuje się identycznie jak przy wpiętym. Może koledzy maja rację z tym olejem że tu jest błąd. Wykonałeś pomiary co się dzieje na zaciskach 5,6 listwy? Wykluczyło by to awarię układu smarowania ( cisnienie oleju, usterka czujnika)....
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Pomiar cisnienia manometrem wpiętym w miejsce czujnika ciśnienia oleju pokazuje 0,8 bara (przy ok 85st) na maksymalnych obrotach ok 3 barów. Czemu nie pomierzyłeś wtedy jak zapala sie kontrolka , albo dojechac do 100'C i wtedy mierzyć. Moze licznik sie wysypał?
Witam jak sprawdzić czy czujnik ciśnienia oleju jest dobry w omedze b fl 2.5td? A co, chcesz go naprawić? Manometr, sprawdzić ciśnienie oleju, jeśli OK to zakładasz nowy i po robocie, no chyba że na manometrze będą niepokojące wskazania.
Sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju (może nawet wymiana bo jego koszt jet niewielki) i sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem.
całkowity brak? czy słabe? jak odkręcisz czujnik ciśnienia oleju i odpalisz na chwilę to nic nie leci?, jak nic nie leci no to np za mało oleju, nieszczelny smok oleju, zajechana pompa oleju. jak leci ale ciśnienie jest słabe no to zwykle panewki do wymiany, ale najlepiej zmierzyć manometrem jakie jest konkretnie
Zmierz ciśnienie oleju manometrem . Wkręć w miejsce czujnika ciśnienia oleju manometr poprzez redukcję, dlaczego wymieniałeś pompę olejową i czujniki . Jaki olej Może zapchany lub niewłaściwy filtr oleju .Ewentualnie panewki pa.pa. 1,2 bara na zimnym czy na ciepłym silniku
Pomiar ciśnienia oleju manometrem.
Witam. Czasem pomaga wymiana oleju. Konieczny będzie pomiar ciśnienia oleju manometrem. Czujnik raczej będzie dobry. Jaki jest przebieg silnika? Pozdrawiam.
Po mojemu musisz sprawdzić ciśnienie w czasie jazdy - manometr z długim wężem do kabiny i jazda. Jeszcze jedno - na zimnym też się zapala?
Okazało się, że sprężarka nie miała założonego filtra powietrza i zassała coś z zewnątrz.... Przy okazji. Jaki manometr do ciśnienia oleju polecacie?
Każdy filtr ma zawór bypass bo lepiej smarować nawet brudnym olejem niż nie smarować wcale. Komputer nie pokaże braku ciśnienia tylko mechaniczny manometr.
Wykręcić czujnik oleju, wkręcić manometr i pomierzyć, jak będzie dobrze sprawdzić kabelki, czy nie sa uszkodzone, założyc nowy czujnik i śmigac.
Jeśli miga lampka ciśnienia oleju to sprawdź manometrem ciśnienie oleju bo może pompa olejowa się kończy lub masz luzy na panewkach. Ale niech inni też wyraża swoją opinię.
No teraz to bardzo prawdopodobne ze turbina puszcza olej. A jak wirnik turbiny? Siedzi sztywno czy ma luzy? Łopatki całe? Ja stosuję taki sposób na sprawdzenie szczelności turbiny. Stary osuszacz do klimtyzacji nadaje się do tego idealnie, napelniam olejem, podłączam jedna stronę do sprężarki, druga pod smarowanie turbiny a na wylot turbiny tzn spływ...
Podaj te wartości ciśnienia oleju. Manometr którym mierzono działa prawidłowo? Próbowaliście z innym?
odkręć podłogę i tam gdzie masz czujnik ciśnienia w pokrywie skrzyni wkręć manometr i sprawdź ma być około 10 atm.(tam jest taki sam gwint jak w 60tce na czujniku ciśnienia oleju w motorze)
Pomiar ciśnienia oleju manometrem zrób, jak będzie OK, to szukać zwarcia na przewodzie od czujnika.
Sprawny manometr wkręcić zamiast czujnika ciśnienia oleju i zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju. Ile ono obecnie wynosi? Według zegara na desce rozdzielczej? Jaki olej masz zalany do silnika?
Filtr orginalny?Ja bym wkręcił manometr.
Jedź do jakiegoś warsztatu, który zmierzy ciśnienie oleju manometrem.
A ja na twoim miejscu poszukał bym na forum.Temat był juz omawiany!Pozdrawiam Dodano po 3 Zmierz cisnienie oleju manometrem!
Sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, to podstawa. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju działa tak, że jak powyżej 2500 rpm nie zadziała czujnik 1,8 bar (ma się zewrzeć) to włącza alarm
powodem tej usterki jest prawdopodobnie zacinający się zawór redukcyjny w pompie olejowej. wymiana całej raczej usunie usterke. jednak nie zwalnia cie to od sprawdzenia manometrem faktycznego ciśnienia oleju.
Mam golfa III 1,4i silnik AEX przy wolnych obrotach świeci się kontrolka od ciśnienia oleju ,Zmierzyłem manometrem ciśnienie oleju przy 2000 pokazuje 1,8.Co może być przyczyną?
witam panowie dziś odpaliłem sprężarkę z fiata 126p ... pierwsze wrażenia okej.. tylko strasznie głośno pracuje około 1200 obr/min miało:)) i huk jest;) jak u was to działa tez jest huk? Jeszcze mam problem na manometrze od ciśnienia oleju nie podnosi mi się ciśnienie co może być nie tak?:)
manometr oleju manometr ciśnienia wyświetlacz manometr ciśnienia powietrza
formatowanie karty rozmiar alokacji renault megane instrukcja obsługi prąd czynny bierny
klaudia2 przestrojenie budowa wykrywacza metali
Hulajnoga Bogist gaśnie po puszczeniu przycisku Czy warto kupować recertyfikowane dyski HDD?