W instalacji otwartej raczej nie dobijesz ciśnienia powyżej ciśnienia maksymalnego słupa wody-chyba że ci zamarznie albo się zapcha.To że ciśnienie spada to kwestia umiejscowienia pompy i manometru na niej.Narysuj jakiś schemat i przede wszystkim to instalacja c.o. gazowa czy na paliwo stałe?
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Z opisu można wnioskować o zlej dawce paliwa (za małej), sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, zmień filtr paliwa na nowy. Sugestia kolegi wyżej też możliwa :)
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Ciśnienie paliwa mierzy się manometrem i trzeba to sprawdzić bo przy słabym ciśnieniu wtrysk będzie pluł paliwem zamiast je wtryskiwać i od tego też mogą być błędy.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
na allegro można znaleść regulatory ciśnienia z manometrem do listew wtryskowych.
Czy sterownik silnika widzi położenie przepustnicy? Czy paliwo nie leje się z regulatora ciśnienia (częsta usterka)? Czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa przy pomocy manometru (w tym modelu było kilka różnych pomp o różnym ciśnieniu/wydajności)?
trójnik i manometr - to chyba najlepsze rozwiązanie - masz od razu wskazanie ciśnienia.. (od pompki -> trójnik -> do wtrysku; środek trójnika na manometr) niestety, nie pamietam jakie powinno być ciśnienie... można chyba by próbować jeszcze sprawdzić wydajnopść pompy przez pomiar ilości przepompowanego paliwa w jednostce czasu - ale to i mało dokładne,...
Pytanie zasadnicze, czy błąd czujnika występuje na odpalonym silniku ?, bo na zgaszonym będzie zawsze obecny. Co do objawów to zmierz manometrem ciśnienie paliwa
To jest zaślepka miejsca w którym podpina się manometr do pomiaru ciśnienia paliwa. Niema wpływu na nic.
ale w tych adapterach jest jakiś zaworem rzeby paliwo nie poszło do manometru tak??
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
Sprawdź evap (elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa) Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem
Pompka daje ciśnienie maxymalne dajmy na to 4-5 barów. Zakładasz manometr na wężu doprowadzającym paliwo do listwy (przelotowo oczywiście) zapalasz/mostkujesz przekaźnik od pompy. Na manometrze ma się utrzymywać ciśnienie ok 3 bary bez wężyka od podciśnienia. Jeśli jest mniej a paliwo leci z przelewu uwalony jest regulator. Jeśli jest mniej i nie leci...
pod pedałem hamulca czuje jak zgrzyta Hmm, efekt działania ABS ? Co do braku mocy to trzeba by sprawdzić manometrem ciśnienie paliwa oraz testerem diagnostycznym odczyty z map-sensora
Sprawdzić manometrem z rana ciśnienie paliwa,
Czujnik od temperatury to właśnie ten niebieski. Mam gdzieś parametry jak znajdę to napiszę. On z tego co pamiętam ma wpływ na pracę silnika do 60 stopni C. Ja stawiam na ciśnienie paliwa. Ciśnienie paliwa w tego typu silniku ma kolosalny wpyw na pracę a im cieplejszy silnik to zapotrzebowanie na paliwo mniejsze. najlepiej podpiąć manometr, powinno...
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Zostaw narazie komputer . Bez manometru ani,ani. Ciśnienie paliwa ma być 2,5 bara. Jeżeli iskra jest , paliwo podałeś na cylindry i odpalił !!!!! Co więcej potrzeba . 2,5 bara ciężko utrzymać palcem:D
Trzeba by jakiś manometr wstawic w układ zasilania paliwem,a ciśnienie to 2,8-3,2 bar.
Podłącz manometr z trójnikiem do przewodu doprowadzającego paliwo, zobacz czy ciśnienie paliwa utrzymuje się na poziomie 0,9 -1,1 bar
Ciśnienie to manometrem się sprawdza, a paliwo organoleptycznie. Najpierw sprawdź czy pompa pompuje powietrze. Jak pompuje to. Wykręć dyszę wykręć z niej filterek i wkręć bez niego. Ja działa i pali to wymień dyszę. Bo osobno filterek nie kupisz. Ile to ma lat?
Przewody WN powinno się zmieniać wraz ze świecami to raz a dwa to by trzeba było teraz podłączyć tester i podejrzeć temperaturę silnika oraz zmierzyć manometrem ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Postaram się zorganizować manometr i zmierzyć ciśnienie paliwa. Po odkręceniu wężyka powrotu paliwo leci bez żadnego problemu. Czy to możliwe żeby zakupiona nowa pompka dawała za wysokie ciśnienie i przez to nie działał prawidłowo wtryskiwacz? Pompa to http://www.bear.kielce.pl/sklep/?p=produ...
- pompa paliwa pracuje. Ciśnienie mierzone domowym sposobem bez manometru. Daje paliwo z przerwami: "leci" sekunda przerwy" znowu leci i tak dalej. W około 20s napompowało około 0.7l. Przeczytaj to, jak nie zakumasz to znowu i rób tak do skutku.
Mało danych by tak doradzić, sprawdzić manometrem jakie ciśnienie paliwa, pod obciążeniem też, byc może nieszczelność w układzie i pojawia się powietrze, można wykluczyć dając zbiornik, dwa węże i tak chwilę pojeździć albo przezroczysty wężyk w układ podłączyć
musisz podjechać do mechanika żeby ci sprawdził manometrem ciśnienie paliwa nie palcem
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
Tak jak pisałem ciśnienie paliwa jest prawie 4 bary i nie spada przy dodaniu gazu. Sprawdzane manometrem wpiętym równolegle i z kawałkiem szeregowego przezroczystego przewodu więc to na pewno ciśnienie paliwa a nie powietrza. Paliwo jest czyste i nowe.
Błędy często wynikają z innych problemów, podgląd parametrów na początek, nie tylko na niskim ciśnieniu. Później manometr i do dzieła.
Witam sprawdziłem pompkę w baku jest ok zapobiegliwie przed listwą założyłem manometr ciśnienie paliwa jest w normie okazało się ze poprostu się przegrzewa po wyciągnięciu termostatu pomogło ale dalej jest problem z temperaturą wskaźnik pokazuje 90* w chłodnicy to samo któryś czujnik musi być za to odpowiedzialny jeszcze nie wiem który pozdrowienia[/code]
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie paliwa kiedy występuje problem.
Sprawdź manometrem ciśnienie paliwa z pompy. W tej astrze nie wiem ile dokładnie powinno być, ale w podobnych autach ok. 3 atmosfery (np. silnik 1.4 na wielopunkcie z renault clio, thalia, megane)
sprawdz manometrem ciśnienie paliwa na wolnych obrotach to 7 bar jest za wysokie ma miec w granicach 3 bar masz coś zapchane po stronie za czujnikiem
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Witam- problem może być z ciśnieniem paliwa sprawdź manometrem rzeczywiste ciśnienie paliwa. Zrobisz to wykręcając czujnik ciśnienia paliwa i podłączając w to miejsce manometr. Ciśnienie powinno wynosić ok 5 bar na biegu jałowym. Jeżeli takie nie jest, lub "faluje" od 1 do 2-3 barów- wymień pompę zasilającą. EBS nie ograniczy mocy. Pozdrawiam p.s. sprawdź...
P1188 i P1189 wskazuja na czyjnik temp spalin a o ile pamietam tam CPF nie ma. Odczytaj to czymś dobrym. Zostam czujnik temp powietrza i zmierz w koncu manometrem cisnienie paliwa na filtrze.
Tak - bo gaz do silnika dostaje się "inną drogą" omijając wtrysk paliwa.Może zanim zaczniesz mierzyć ciśnienie sprawdź czy centralka od gazu przełącza zasilanie na wtrysk bo brak przełączenia też może być przyczyną.Co do pomiaru ciśnienia to potrzebujesz kawałek wężyka paliwowego takiego jak dochodzi do wtrysku,trójnik taki żeby można było ten wężyk...
Jeżeli chodzi o zawór EGR to wydobyłem go,wyczyściłem i sprawdziłem.jest dobry i zamknięty. Zbiornik paliwa wyczyściłem,sprawdziłem drożność układu paliwowego - prawidłowa.Pozostaje pytanie co do ciśnienia paliwa.Zmierzyłem manometrem ciśnienie paliwa,ale nie wiem czy jest to miarodajny pomiar.Po wyjęciu pompy paliwa z baku podłączyłem manometr na wyjściu...
Dodałem przed manometr małe naczynko kompensacyjne(własnej konstrukcji z mufki i 2 korków 1/2'') z poduszką powietrzną i manometr pokazywał prawie stałe ciśnienie 8 bar. Lepszym rozwiązaniem byłoby podwieszenie manometru poniżej pompy, żeby zalał się paliwem. Wtedy wskazówka bardzo się uspakaja :)
Aby silnik benzynowy odpalił potrzebujesz trzech rzeczy: - kompresji, - paliwa, - iskry. Że paliwo jest, to już wiemy. Co z kompresją i iskrą? Piszesz Dziś sprawdziłem zawory to ssący jest na 0.05 ale wchodzi do półowy Do połowy czego? Jakie ciśnienie sprężania? Pomiar manometrem. Iskra jest? We właściwym momencie? Pomiar stroboskopem.
Kocioł na paliwo stałe nie może pracować w instalacji zamkniętej ,chyba że posiada zabudowaną wężownicę wychładzającą podłączoną do sieci wodociągowej zapobiegającą nadmiernemu wzrostowi temperatury kotła,tyle teorii.Praktyka ,zbiornik przeponowy powinin mieć pojemność od 6do 8% pojemności instalacji zbiornik powinien być zamontowany zaworem do dołu,ciśnienie...
Paliwo mi nie wraca do baku, tzn krece rozrusznikiem pompa tłoczy a na powrocie suchutensko. Zmierz ciśnienie paliwa na zasilaniu manometrem.
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Zostaje pomiar ciśnienia paliwa manometrem.
Witaj, Zacznij od sprawdzenia manometrem ciśnienia paliwa od zbiornika, wymień filtr paliwa, sprawdź działanie pompy wysokiego ciśnienia, zdemontuj i oczyść czujnik ciśnienia paliwa na listwie, odpowietrz dobrze układ paliwowy. Ewentualnie sprawdź napięcie na czujnikach. A i pozostał jeszcze elektrozawór zwrotny paliwa
Ze szrotu pewnie szrot kupiłeś .Nowy zamiennik ok.70zł. Sprawdz ciśnienie paliwa. Jak nie masz manometru popatrz czy porządnie paliwo idzie z powrotu do zbiornika,jak nie leci strumieniem tylko ciurka to prawdopodobnie pompa.
Kolego masz skuter 2T, który wg Ciebie ma dobrą iskrę i paliwo paliwo zalewa świecę, więc na początek sprawdź manometrem ciśnienie w cylindrze. Silnik może być już zużyty (duży przebieg) lub zatarty np. z braku oleju w paliwie. Opis tych czynności znajdziesz na forach.
Witam, po podłączeniu w szeregu manometru, ciśnienie paliwa na biegu jałowym wynosi u mnie 6bar. i gdyby nie kończąca się skala to pewnie poszłoby jeszcze bardziej. Sonda oscyluje w okolicy 700-900mV na bogato. Czy to ciśnienie nie jest zbyt duże ?
witam ja bym też postawił na zaworek zwrotny wprzy pompie paliwowej a sprawdzić można podpinając manometr do układu paiwowego i wszystko wyjdzie czy trzyma paliwo czy też ciśnienie spada . Pozdrawiam
Niestety nie wiem jakie jest ciśnienie wiem jedynie że paliwo jest podawane. Może pożyczę od kogoś manometr to mógłbym sprawdzić.
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Nie wiem czy sonda ma aż taki wpływ na moc, szczególnie jak jest rozgrzany, bardziej bym proponował zamontować w układ manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa, i jedna osoba prowadzi auto a druga sprawdza siedząc z tyłu czy podczas objawów jest spadek ciśnienia, troche bardziej byś opisał objawy tego spadku mocy, bo ciężko wywnioskować, jak dasz mocno...
Cisnienie paliwa w układzie wtyskowym to wazny parametr,nie koniecznie pompa musi być winna w obwodzie zasilania paliwem jeszcze jest FILTR paliwa i najwazniejsze ZAWÓR regulujący ciśnienie na wtryskiwaczu(zaworem i manometrem ustawia się prawidłowe ciśnienie paliwa)-tak mają Fiaty i większość jednopunktowców.A moze to Lamda koryguje dawkę paliwa? odzywa...
https://obrazki.elektroda.pl/6979961000_... To jest przewód zasilający wtryski w paliwo. Do pomiaru ciśnienia potrzebujesz manometr, trójnik i kawałek wężyka paliwowego Φ8mm z opaskami, prawidłowe ciśnienie 3,5bar
Wszystko wskazuje na problemy z paliwem. Także gdybyś znał ciśnienie na tandem przy rozruchu, to można by co myśleć . Można zacisnąć też przelew na próbę ,ale bez manometru to taka robota w ciemno.
Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ? Oczywiście można, ale obserwując odczyty na urządzeniu diagnostycznym (długie czasy wtrysku), uwzględniając wybuchy w rurze wydechowej i smród niespalonej benzyny można założyć, że paliwo dochodzi a nawet można powiedzieć że jest go znaczny nadmiar więc raczej ciśnienie na listwie występuje....
Potrzebny jest manometr z trójnikiem i specjalnymi końcówkami
AXD czyli rzędowa 5 na pompo-wtryskach. Czyli paliwo w filtrze czy jest (można zajrzeć przez zaworek na filtrze, po zdjęciu zawleczki). Druga sprawa to ciśnienie na pompie tandem (jest napędzana z wałka i podaje paliwo pod ciśnieniem 2-8 bar na pompki). Ma zaślepkę na powrocie paliwa z niej. Tam wkręca się manometr i sprawdza czy podczas odpalania pojawia...
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa . Dziś sprawdzę iskrę. Co do ciśnienia paliwa, da się to sprawdzić nie używając manometru ? Mam jeszcze jedno pytanie, czy gdy kręcę rozrusznikiem powinienem widzieć paliwo na przepustnicy ? (czy leje się paliwo ogólnie) EDYTOWANE : Niema iskry (sprawdzane na 2 kompletach...
moze nie pokazywac błedow, ale sprawdz i porownaj wartosci rzeczywiste silnika tak jak masa powietrza zasysanego, manometrem cisnienie paliwa, to ze nie ma bledow to nie znaczy ze uklad zaplonowy masz ok, np przeplywka elektronicznie moze byc sprawna lecz zabrudzona i juz oszukuje ecu.
Podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Komputer nie pokazuje żadnych łędów. Ten problem jest od dawna , paliwo był różne to chyba niemożliwe aby zawsze było złe. Możliwe że coś złego dzieje się z układem zasilania paliwem. Jak sprawdzić ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Trzeba wmontować trójnik w ukł. paliwowy (między filtrem a wtryskiem) do którego trzeba podłączyć manometr. Odpalić...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Moja astra 1,6 i 1996r szarpie po sprawdzeniu wszystkiego co można w aucie dopatrzyłem się że pompka paliwa nie wytwarza ciśnienia wstawiłem manometr w obwód zasilania paliwem i nic nie pokazał znalazłem w instrukcji że ciśnienie powinno wynosić około 3 bar ale czy tak jest może ktoś sprawdzał. Dodam że zmieniałem to ciśnienie regulatorem ciśnienia...
Jeśli jest pompa w zbiorniku paliwa to można wysterowc ja z kompa i wtedy mozna sprawdzić jej ciśnienie poprzez założenie założenie manometru do paliwa przed filtr paliwa i czy wogole pracuje. Jeśli nie masz kompa to zlokalizuj przekaźnik tej pompy i połącz na krótko.
Witam, pacjent to scania 2012r. 420 hpi i pytanie dotyczy ciśnienia paliwa . Sprawdzałem zegarem ciśnienie paliwa na obudowie filtra paliwa i pokazuje 15.5 dziwi mnie że po zgaszeniu ciśnienie spada prawie odrazu do zera a w innej starszej ( 2007 rok ) po zgaszeniu spadnie do około 10 i bardzo powoli do minimalnego ciśnienia. Dziwi mnie jeszcze że np....
Jak rozumiem jest poldek z elektryczną pompką paliwa? Miałem podobny problem - nie chciał palić na benzynie, na gazie odpalał. Pompa paliwa pracowała - ale jak się okazało, dawała zbyt małe ciśnienie paliwa. Najprościej sprawdzić czy paliwo dodchodzi - to zdjąć przewód doprowadzający paliwo do wtrysku - tak samo jak ciśnienie paliwa, przez trójnik do...
najprościej podać jej na krótko napięcie posłuchać czy działa jeśli tak zdjąć wężyk i patrzeć czy paliwo podaje, można by dla pewności podpiąć manometr czy ciśnienie jest 0,24 bara, albo podłączyć do pionowo zawieszonego węzyka i ma wybić 3 metry około, ale to już chyba nadmiar zabawy
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Podłącz manometr do ciśnienia paliwa a zobaczysz duże wahania . Według mnie pompa paliwowa
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Witam. Szanowni koledzy walczę z nieodpalającym Q7 z silnikiem 3.0tdi BUG. Moje pytanie brzmi: jakie ciśnienie powinna robić pompa wstępna? Sprawdziłem manometrem i jest tylko 0.5 bara na wyjściu z filtra a mimo to paliwo na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia leci dość szybko. Nie mierzyłem przepływu ale na moje oko powinno wystarczy żeby zasilić...
Jak go kupiłem rok temu, tak do dziś...Wczoraj podmieniliśmy przepustnicę z innego BCB sprawnego- dalej tak samo, potem regulator paliwa i sprawdziliśmy manometrem ciśnienie paliwa - wszystko dobrze. Błędów brak. Jedynie co było wymienione na początku to kolektor wydechowy z katalizatorem, bo padł po 3 miesiącach od kupna. Kupiłem z innego BCB, ale...
Teraz codziennie rano po zapaleniu zaczyna "terakować"brakuje paliwa dopiero po jakimś czasie się odpowietrza,albo naciąga paliwa i kreci prawidłowo,codziennie rano jak podnoszę klapę w odstojniku jest pusto paliwo znika,zawór na pompce wymieniłem,na nowy ,ale nie wiem czy dobry,najchętniej bym zmierzył cisnienie zasilające ,doradzcie jak to zrobić...
Czasami bywa tak, ze paliwo schodzi z magistrali. Przy powolnym odpływie paliwa kilka podpompowań pomaga. Podłącz manometr i sprawdź jakie jest ciśnienie i jak długo jest utrzymywane.
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Sprawdź niskie ciśnienie manometrem. Pompa paliwa lub zawór zmniejszenia nie działa.
Dalej obstawiam wtryski i jak kolega liche paliwo, nie raz już miałem przypadki z autami w gazie że przez wtryski nie chciał palić rano a jak odpalił to już chodził, pozatym auta w gazie są żadko tankowane i też stare paliwo nie chce się przepalać łatwo tym bardziej jak ludzie tankują jakieś dziadostwo pod auchanem, co do gazu to odepnij elektrozawór...
Nie zaszkodzi sprawdzić manometrem ciśnienia na pomoce paliwa.
Podstawowe pytanie: Jak samochód jeździ, czy nie brakuje mu mocy w czasie przyśpieszania lub dzużego obciążenia? W tych silnikach w układzie paliwowym są dwie pompy paliwa. Jedna w zbiorniku (elektryczna) podająca ok 3,5 Bar i druga wysokiego cisnienia (mechaniczna, napędzana z wałka rozrządu) podająca paliwo pod cisnieniem ok 45 Bar na listwę paliwową....
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Jest 2.5 bar na maksa, zatkałem pompę manometrem i to max, myśle że to mało bo w układzie kiedy wtryski zaczną pobierać paliwo to ciśnienie spadnie do jeszcze niższego poziomu. Rozrząd jest ok sprawdziłem.
Podaj konkretnie jakie masz ciśnienie paliwa. Może wtrysk słabo pyli. Objawy pasujące do braku paliwa, ciśnienia. Manometr w rękę i pomiar ciśnienia paliwa. Powinno być 3bary.
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Pompa VP44 tłoczy paliwo do wtryskiwaczy pod ciśnieniem około 1600 barów. Te 210 barów to tylko ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. Sprawdź czy wstępna pompa zębata daje ciśnienie (zaślep powrót paliwa do zbiornika manometrem, powinno być około 20 barów). Pompa podaje na wtryskiwacze to ciśnienie, ale ich nie otwiera. Dopiero wysterowanie zaworu dawki...
ciśnienie oleju manometr manometr ciśnienie powietrza manometr ciśnienie schemat
zmierzyc laptopie obrazu manta enkoder prędkość obrotowy
ustawianie prądu spoczynkowego serwis yamaha
Severin 1200W model 6200 – jak rozkręcić suszarkę, śruby, demontaż, narzędzia, serwis Telefon Maxcom wyłącza się przy ładowaniu na nowych bateriach 1250 mAh – różnice PCM, NTC, kompatybilność