Witam. Sprawdzone już prawie wszystko i efetu brak. Ostatnio tak samo zaszedłem w maliny z S4. 1,7,8 cylinder-brak chęci do pracy.Cewki,świece ,zamienianie wtrysków,kable ,itp. I wiecie co pomogło .Manometr .Kompresja po 7 .
Ja nic nie gwintowałem. Napisałem, że użyłem cały wentyl (z zaworkiem) z dętki samochodu ciężarowego. Rurkę wentyla wyprostowałem. Na końcu rurki z zaworkiem przylutowałem lutem twardym metalową końcówkę świecy wkręcana do głowicy, a na drugim końcu przylutowałem, też lutem twardym, końcówkę z gwintem na manometr. W obecnych silnikach, rozwiązanie z...
Ja bym najpierw manometrem zmierzył tą kompresje, powinna byc około 10 jezeli jest ponizej 6 to nie zapali, sprawdzanie na palec jest nie dokładne, moze zeczywiscie zawory ci nie trzymaja.
Mógł przeskoczyć , pokręć za wał korbowy kluczem i będziesz coś wiedział . Najlepiej było by zmierzyć kompresję przyrządem (manometrem) .
Kompresje manometrem sprawdzasz po wykręceniu wtryskiwacza/ świecy żarowej. Odkręcić obudowę i sprawdzić znaki. A mi się wydaje że jestem piękny i młody jak Ibisz. Czy napięcie dochodzi do zaworka pompy?
Nabijanie ciśnienia przez kompresor ktory wykorzystam. https://youtu.be/JfwNfrWTPP0 Dodano po 1 Troche nieszczelne złącze manometru do mierzenia kompresji diesla.
Do paliwa manometr (0-10 bar)i miernik do sprawdzania kompresji w cylindrach .
Witam, Jak sprawdzić kompresję w silniku BRT 2.0 dti 2007 Alhambra przy użyciu manometru ??
Jak tylko zaopatrzę się w miernik kompresji-manometr to wykonam taką próbę. Jaki olej i jaka jego ilość należy wlać do cylindra przed taką próbą? Łącze pozdrowienia
Sprawdzałem manometrem kompresję w cylindrach wynosiła kolejno 14,0, 6,10 wiec to wina braku kompresji. Możliwe, że uszkodzona uszczelka pod głowicą. Jutro zabieram się do rozbierania go na czynniki pierwsze i sprawdzenia.
Witam manometr kupiony kompresja poniżej 04 bara
(at)rafik54321 mierzyłem manometrem i kompresja jest ok Dodano po 31 (at)rafik54321 może wymienić olej na motocyklowy?
Zmierz kompresję manometrem albo zakończ tę żenadę.
sprawdź ustawienia zaworów a w szczególnoci VEB !!! przeprowadź pełną inspekcję instalacji elektrycznej pod pokrywą zaworów .... częsta usterka popękane kable i olej robi zwarcie fałszując wyniki pomiaru oraz błędnie dozuje paliwo jak wszystko ok to jak kolega wczesniej wspomniał wyjęcie wtrysków i kontrola łusek wtryskiwaczy i pomiar manometrem kompresji...
Dzisiaj rano próbowałem odpalić i kręcił bez obciążenia. Tkneło mnie, żeby zobaczyć kompresję na wszystkich cylindrach. Wynik był 0 bar. Od razu sprawdziłem rozrząd, czy nie jest przestawiony, i jest na znakach. Co może być przyczyną, że na 4 cylindrach pokazuje 0 bar? Czy mogą być wypalone zawory, uszczelki lub pierścienie? Tylko dziwne, że na wszystkich...
Kompresję manometrem. Punkt zapłonu ma być przed GMP. Patrzysz kiedy magnes mija cewkę. I masz już informacje czy klin jest cały.
Masz w DASie listę błędów, zaznaczasz dany błąd z listy i wchodzisz głębiej klawiszem F3, w F6, F8 masz pomoc. Dodano po 13 (at)vskedzior, dźwignia zaworu bez powodu się nie uszkodzi. Jeśli stukanie to nie wina wtrysku, sprawdzaj rolkę szklanki popychacza, głębokość i skok laski, rolkę pompy wtryskowej. Zmierz ciśnienie oleju manometrem i kompresję...
Jesli nie masz manometru do kompresji zrob przynajmniej probe opisana w poscie #7. Da ci pewien obraz stanu silnika na zimno i goraco.
te agregaty to wszystkie jeden grzyb takie same są więc większość gratow pasuje zamiennie,co do problemu z nim to obstawiam zaplon,wykręć świece połóż na cylindrze i pociągnij energicznie i zobacz czy iskra jest na świecy,jak jest to albo zapłon się przestawił albo zaczyna brakować kompresji co możesz sprawdzić manometrem do badania kompresji.
Co do grup nie jestem w stanie Ci napisać bo nie pamiętam, kolega T5 dobrze sugeruje żeby zmierzyć kompresję. Co nie zmienia faktu, że szybciej będzie sprawdzić czujnik ciśnienia i ewentualnie go wyeliminować choć by ze względu na to że nie masz pewnie manometru do kompresji.
Jaki może być kosz pomiaru kompresji? 30-60zł... niewiele drożej możesz kupić manometr i sam zmierzyć.
Sprawdź kompresję manometrem.
W mniejsce świecy podepnij manometr i zrob pomiar kilka razy. Zapisuj wyniki na bierząco.
Przeskoczył rozrząd i nie ma kompresji skoro nawet na paliwie podanym z strzykawki nie zapala.Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania manometrem.
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
Może manometr jest kijowy?
https://allegro.pl/oferta/miernik-tester... https://allegro.pl/oferta/miernik-tester... https://allegro.pl/oferta/tester-miernik... https://allegro.pl/oferta/miernik-tester...
Panie, kompresja zawsze będzie. Sprawdź kompresję manometrem i podaj wynik.
Na początek to ja proponuję wziąć manometr i zmierzyć kompresję
O ile dobrze kojarzę to są to silniki ze zmiennymi fazami rozrządu więc porównanie nie trafione (bez tego nigdy by takiej mocy nie uzyskały). Nie chodzi tutaj o moc z litra pojemności a stopień doprężenia silnika (gdy silnik benzynowy ma kompresję zbliżoną do diesla). ciężko powiedzieć, mieliśmy manometr do pomiaru kompresji ze stożkową, gumową końcówką,...
Kompresji nie sprawdzałem manometrem ale jako takie było ciśnienie, iskra jest. No to może te uszczelniacze.
Kompresje sprawdziłem domowym sposobem (brak manometru) paluch wsadzony w cylinder wyskakuje pod wpływem ciśnienia (wydmuchuje powietrze spod palca )jakaś tam kompresja jest , więc nie wiem co się podziało. Olej był wymieniany tydzień temu.
Gdyby padł czujnik położenia wału nie byłoby iskry. Rozrząd do sprawdzenia to na początek. Kompresja jako druga, ale nie palcem tylko manometrem :)
Witam, przeszukałem multum for internetowych jednak nie znalazłem odpowiedzi. Oczywiście nie oczekuje, że przez internet ktoś zdiagnozuje usterkę ale muszę naprowadzi jak nie generować sobie kosztów. Problem dotyczy silnika z20net 2.0t benzyna. Ubywa płynu chłodniczego a przybywa oleju(kolor kawy z mlekiem) w zbiorniczku płynu chłodniczego brak jakichkolwiek...
Podstawowe czynności eksploatacyjne wykonałeś? Czyli zacznij od czyszczenia -wymiany filtrów, świecy. Dodatkowo wyczyść również gaźnik. Powodem kiepskiego odpalania na zimnym silniku może być słaba kompresja, manometr w łapę i będziesz miał jasną sytuację. Ssanie ręczne czy automatyczne?
Sprawdzić na innym manometrze.
Zmierz kompresję manometrem na otwartej przepustnicy. Potem podlej trochę oleju pod świecę (pierścienie się uszczelnią) i jak komprecha się zmieni tzn wzrośnie to znaczy , że są do wymiany.
Ja bym podejrzewał coś nie tak z zaworem wydechowym, i cylinder pompuje w manometr jak kompresor.
Potrzebujesz manometr czyli PRÓBNIK DO MIERZENIA KOMPRESJI.
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź na zapalonym silniku czy idzie do skrzyni korbowej kompresja. Najlepiej byłoby sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie sprężania. Jak nie ma kompresji na drugim cylindrze to w czasie pracy silnika będzie się podnosił poziom oleju. Od początku silnik pracował na jeden cylinder i dopiero po jakimś czasie ?
Wczoraj została zbadana sonda Lambda i jest... martwa. Nie oscyluje. Czyto może być przyczyną tego dławienia na Pb..? LPG na to nie reaguje ponieważ tę instalację zakładał jakiś pomysłowy Dobromir, który zastosował II generacje ale nie podłączoną do sondy tylko na registrze. Masarka ale o dziwo to jedzie. .. ;-) Dodano po 55 Zamówiłem tester CO2 i manometr...
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Skąd wiesz ze na 3? Robiłeś pomiary manometrem ?
kompresę łatwiej sprawdzać w dwie osoby i trzeba mieć manometr do pomiaru kompresji koniecznie do diesla. Zasada jest prosta końcówke manometru wkręcamy w miejsce świec i kręcimy rozrusznikiem i pochwili odczytujemy winik z manometru. Teraz wystarczy porównać wynik z nominalnym według producenta Dodano po 2 nie znam twoich umiejętności ale jak nie czujesz...
A jakby pójść tym tropem: Zastanawia mnie że silnik trak lekko się kręci... spokojnie dłonią bez większego wysiłku mogę kręcić. Bo wiadomo, że bez ciśnienia mieszanka nie dostanie zapłonu Nie bardzo mam jak sprawdzić kompresję. A nie da rady np wykręcić świecę, i spróbować zamknąć wylot palcem? Jeśli kompresja będzie w miarę ok to na pewno nie utrzymasz...
Dzisiaj zdjąłem odmę i jej ścianki były pokryte mazią koloru musztardy ale była drożna. Załatwiałem też że olej śmierdzi benzyną. Cały czas też słychać to dziwne syczenie jak pompa chodzi. Jakieś pomysły puki nie skołuje manometru do sprawdzania kompresji w cylindrach.
Do pomiaru kompresji/sprężania w cylindrze służy manometr. Jeśli go nie masz to podjedź i pożycz od jakiegoś mechanika. Pomiar wykonuje się na otwartej przepustnicy .
Majsterek12345 dobrze mówisz on sam jest jakiś krzywy... a takie luźne rozmowy że nie ma kompresji bez pomiaru manometrem są bez sensu. Gdyby było mierzone zegarem i jasno powiedziane ze jest kompletnie zero to można by się zastanawiać kto zaimał jeden tlok. Nie mając na stole pacjenta możemy co najwyżej obstawiać że np. przyciera się z nie wiadomej...
Sprawdź kompresję, to będziesz wiedział, ale jesli po podaniu paliwa na tłok odpala, to powinna zaciągnąć paliwo przez gaźnik. Jednak proponuję sprawdzić kompresję i szczelność silnika pod manometrem, czasem się zdarzy, że nie ma szczelności, nie zaszkodzi to a będziesz wiedział na czym stoisz.
Kompresji nie mierzy się placem tylko manometrem. Wy żej kolega Ci podpowiada prawidłowo.Wygląda na przedmuch między tłokiem a cylindrem.
Sprawdzali manometrem ciśnienie i jest odpowiednie, tak samo jak kompresja
1. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie n 1 cylindrze to powinna być opcja testu sprężania przy pomocy Texy, Jaltestu itp... 2. Jeśli chcesz sprawdzić dokładnie manometrem to musisz zrobić adapter, ktory będziesz montował w miejsce wtryskiwacza. 3. Ewentualnie możesz kupić monometr z gumową koncówką, tylko nie wiem czy nie będzie Ci uciekało wtedy ciśnienie...
Aby silnik benzynowy odpalił potrzebujesz trzech rzeczy: - kompresji, - paliwa, - iskry. Że paliwo jest, to już wiemy. Co z kompresją i iskrą? Piszesz Dziś sprawdziłem zawory to ssący jest na 0.05 ale wchodzi do półowy Do połowy czego? Jakie ciśnienie sprężania? Pomiar manometrem. Iskra jest? We właściwym momencie? Pomiar stroboskopem.
Jak nie gada na plaku to masz po pierwsze masz problem mechaniczny. Siwy dym przy odpalaniu i brak reakcji na plak to raczej słaba kompresja lub zatkany dolot/wydech. Pierwsze najprostsze to klapa gasząca do sprawdzenia. EGR jak jest czy nie zablokowany w pozycji otwartej. Wydech nieraz można rozpiąć by sprawdzić czy nie zatkany. Do pomiaru kompresji...
Pomiar kompresji przyrządem dociskanym do otworu na świecę w tym przypadku też jest obarczony pewnym błędem, wynikającym z fizycznej pojemności gwintowanego otworu. Czyli powinna być jeszcze wieksza zastanawia mnie jak zbudowany jest zaworek manometru profesjonalnego że nie cofa kompresji do cylindra
Musisz kupić lub pożyczyć tester kompresji na znanym portalu aukcyjnym to ok. 100zł. W warsztacie ok dwóch piw :D Wkręcasz w miejsce świecy zakręcasz rozrusznikiem i odczytujesz ciśnienie na manometrze Zapomniałeś dodać, że na czas pomiaru przepustnica gaźnika ma być maksymalnie otwarta, by nie hamowała przepływu powietrza.
No właśnie o to mi chodzi. Jak wcześniej wypadanie było na wielu cylindrach to podejrzewałem problemy z przygotowaniem mieszanki lub sam zapłon, ale jak teraz pokazuje wypadanie tylko na 4 cylindrze to być może pierwotna przyczyna lezy właśnie w tym cylindrze. Jutro przyniosę manometr z pracy, zrobię pomiary kompresji i zrzutu parametrów jak pisałeś....
Jako, że sezon już się zakończył to temat trochę odłożyłem. Wrócę do niego w styczniu. Póki co pożyczyłem jeszcze manometr i zmierzyłem kompresję. Jest w okolicach 8 barów (7,5-8,5 w zależności jak energicznie się kopnie). Podejrzenie padło na uszczelniacze wału. Tak czy inaczej mam zamiar wyciągnąć silnik i go gruntownie przejrzeć. Niemniej jednak...
Dzisiaj zmierzyłem jeszcze raz kompresję na zimnym silniku porządnym manometrem i ciśnienie wyszło 10,2 bara. Czyli w normie. Winną ciężkiego odpalania okazała się świeca. Piła śmiga aż miło !!!
Tylko ta kompresja nie powoduje opisanych objawów. Zwróć zresztą uwagę że raz dział dobrze, raz źle. Więc co nagle się rozrząd poprawia i kompresja wraca? I gdzie potem znika? Problem jest z osprzętem, pomiar kompresji nie wszystko. Manometr też czasem wymaga sprawdzenia. A przy większych ubytkach będzie problem z rozruchem, a i na turbosprężarki nie...
Gaźnik sprawny, przeczyszczony, membrany wymienione. Siedzę nad tym już kilka dni i wykluczyłem już chyba wszystko, sprawdzone simmeringi, fałszywe powietrze itp, oprócz tej kompresji. Czekam na manometr i wtedy będzie pewność to fakt. Ale pytam o cylinder z ciekawości, i tak na wszelki wypadek gdyby jednak był problem z ciśnieniem...
Rozłącz turbine od kolektora ssacego i zobacz czy na łopatkach,w przewodzie jest olej.Jezeli jest to może świadczyć to o nieszczelności łożysk turbiny,lub o niskiej kompresji.Jeżeli kompresja jest OK to turbinka do wymiany.Można tak jeździć,jednak wiąże się to ze zwiększonym zużyciem oleju.Nie jest to pewna metoda,ale da Ci jakieś pojęcie o stanie silnika.Najlepiej...
Ostrze działa, jak koło zamachowe. może jest bardzo krzywe ~ nie wyważone. Kompresja to wykręcasz świece, wkręcasz w jej gniazdo manometr, kręcisz szarpakiem i na manometrze będziesz widział ile ma na cylindrze. Jeżeli szarpak idzie zbyt łatwo to prawdopodobnie nie ma odpowiedniej kompresji, czyli zawory źle ustawione.
Zanim zdejmiesz cylinder wymień świece na nową ustaw na niej przerwę 0,5 mm.Jeśli to nic nie zmieni sprawdź uszczelniacz na wale, ale od strony kosza sprzęgła, lub wymień nie zaszkodzi i jest to nie wielki koszt. Kompresję sprawdza się manometrem (każdy mechanik praktycznie posiada) Myślę , że jak poprosisz jakiegoś mechanika to zmierzy kompresję w...
Witam. Mój silnik w HANGLONG 50QT16 skończył się po ok. 8000 km - wypadło gniazdo zaworu ssącego w głowicy. Efekt - bardzo ciężko było motorower uruchomić, totalny spadek mocy (brak kompresji). Do sprawdzenia kompresji potrzebny będzie manometr do sprawdzania silników benzynowych. Można takie "ustojstwo" nabyć za kilkadziesiąt PLN na znanym portalu...
Przy sprawnej głowicy nawet "goły" tłok bez pierścieni jest w stanie napompować parę atmosfer przy pomiarze kompresji, więc pierdoły o rysach na cylindrze można sobie między bajki włożyć (chyba,że są takie że palec wchodzi ;) ) Jeżeli manometr pokazuje faktycznie 0 to jest upalony grzybek zaworu, ale nie rozumiem jak można tego nie zauważyć wymieniając...
Sprawdź kompresję na każdym cylindrze - manometr z dorobioną gumową końcówką w gniazdo świecy. Może zawór poleciał.
rozumiem ze popychacz nigdy sie nie uszkodzi w taki sposób by mial wplyw na kompresje (podwieszanie zaworu) . jedyne czego jeszcze nie zmienilem to świec mają 6mcy , sterownika oraz czujnika polozenia walu (ponoc uszkadza sie on tak ze pada calkiem) . A tak zmienilem juz: -kable WN + wszystkie wtyki + listwa zespolona -zespół cewek WN - map sensor -...
Kompresję sprawdzasz tak: Wkrecasz manometr w miejsce świecy,dajesz cały "gaz" i szarpiesz aż nie będzie już więcej pokazywało na zegarze. Koło świecy to jest dekompresator i ma być wyciągnięty nie wciśnięty. No i musi być sprawny,szczelny. 5 barów to bardzo mało i nie odpali.
Mały update. Po wyczyszczeniu gaźnika (który był dosyć czysty) i wstępnej regulacji żadnych zmian. Kombinowanie z iglicą również nic nie pomogło. Zauważyłem natomiast, że mogę operować kopką ręcznie bez większej trudności co ponownie wskazywałoby na niską kompresję. Muszę skombinować manometr i się upewnić na 100%
Lepiej nie sprawdzaj, bo nic ta informacja Tobie nie da. Sprawdza się zawsze na rozgrzanym silniku. A gdzie lepiej? A jaką końcówkę manometru masz?
Dalej to samo po zmianie pompy. Pewnie przez to że go kilka razy przegrzałem i trochę mocy stracił.... Kupiłem chłodnice od 125 z czujnikiem i wentylatorem teraz wentylator włączycza się w połowie skali i jest cacy tylko wystaje ponad plastik bo silnik się nie zmieścił. Dodano po 6 Nie chce już otwierać nowego tematu odnośnie tego skutera: Jaka powinna...
Tą chińszczyznę można sobie wsadzić w (...) i sprawdzić czy jest ciśnienie. Tyle jest to warte. To jest wskaźnik a nie miernik. Radzę zaopatrzyć się w przyrząd polskiej produkcji https://www.zup.com.pl/index.php/katalog... Zasadnicza różnica polega na miejscu zamontowania zaworu zwrotnego. W chińczykach...
Ideałem byłoby zapięcie manometru na przewód ciśnieniowy.Pompa na skrętach daje co najmniej 100 barów.Poważne firmy regenerują dokładnie.Może być nieszczelna maglownica.Rodzaj braku kompresji.
Sprawdź kompresję na zimnym silniku i niech Ci mechanik pokaże wykres graficzny z manometru. Przy tym wieku auta myślę że masz nalatane ok 300 000 jak nie więcej i kompresja jest poniżej 26 barów i dlatego źle pali jak postoi na mrozie .
Moze głupie pytanie, ale czy w serwisie sprawdzi ciśnienie sprężania, a jeśli tak to w jaki sposób? Jak wykonali tylko test kompresji po przez test komputerowy to nie jest to zawsze do końca rzeczywisty odczyt. Ja osobiście zalecam fizyczne sprawdzenie kompresji używając manometru. Dziwne jest ze wszystko zostało już wyeliminowane a konik dalej taki...
Można podłączyć manometr i sprawdzić jak wygląda sprawa ciśnienia paliwa podczas odpalania. Kompresja też w starym AJM może nie być wzorowa. Same pompki mogą już nie rozpylać jak należy i na zimnym cylindrze wygląda to tak jak wygląda. Czasem gniazdo pompki jest tak rozjechane nowe gumki już nawet sobie nie radzą z uszczelnieniem tego (widać jak pompka...
Ręce i cycki opadają. A podobno była i to dobra. #5, zresztą pytałem #8. Rozumiem zażenowanie. Pierwotnie szacowałem, że kompresja jest, lecz po pomiarze manometrem wskazówka nawet nie drgneła. Mój błąd.
Zmierzyles cisnienie oleju? Nie zmierzyłem bo nie mam na to warunków pod blokiem ani czym tego zrobić.Nawet nie wiem gdzie się wpiąc manometrem?
witam. Długo nie pisałem bo wyjechałem. Wczoraj wróciłem. Kompresje mierzyłem manometrem, kiedy zamontowałem nowy kranik i dobrze wyregulowałem skuter to już mi nie gasł. Ale teraz pojawiła się nowa usterka. Skuter nie chce odpalać gdy jest zimny. Kiedy wleje mu paliwo bezpośrednio na cylinder to odpala bardzo ładnie, a później jest wszystko dobrze....
Chodzi chyba o zawleczkę sworznia tłoka? Jest to właśnie częsta przyczyna zatarcia silników. Zawleczka wypada, robi rysy na gładzi cylindra i kompresja jest słabsza. W silniku mojego motocykla niedawno też wystrzeliła zawleczka no ale wtedy tłok się całkowicie zablokował i cały dzień straciłem na wybijaniu tłoka z cylindra. Odkręć świecę i sprawdź kompresję...
Jak to uszczelnić? Da się to połączenie rozłączyć w miejscu strzałki? Trzeba dokręcić nakrętkę do manometru. Nie sądze żeby prasowane połączenie przepuszczało. Dodano po 46 Mam troche inny problem, bo w podobnym próbniku nie przebija mi pierwszego zaworu. Jakieś sugestie? Zakup nowego próbnika?
zaniedbany rozrząd sie posypał Trochę mnie zaskoczyło podczas pomiaru ciśnienia, że wskazówka na manometrze nawet nie drgała podczas pracy rozrusznika. Wskazywała "0" Dzisiaj jeszcze na wszelki wypadek sprawdziłem mój manometr na innym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/1346075700_... Test przebiegł prawidłowo (Opel Corsa F)
czarna magia:) a na popych spróbować jak będzie reagować ? bo tego nie próbowaliśmy jeszcze :) Dodano po 3 no własnie mnie też to zastanawia teraz jak to napisałeś. To co musiał bym zawory wymienić ? bo manometru nie mam tutaj żeby kompresje sprawdzic
Zawory obydwa na 0,05 Czy na innym gaźniku jest jakaś zauważalna różnica? Czy ten pożyczony gaźnik działał bezproblemowo w innym skuterze? Na Twoim miejscu zaglądnął bym jak wygląda zestaw tłokowy, czyli jak koledzy wyżej wspomnieli pomiar kompresji, lub jeżeli nie posiadasz manometru to rozbiórka.
Czy ktos moglby mi opisac procedure podlaczen w tym silniku ? Jakich podłączeń? Wykręcasz świece, wkręcasz adapter, podpinasz manometr, kręcisz rozrusznikiem i masz odczyt.
Uszczelki wymienione pod łącznikiem. Gaźnik nie reaguje na regulacje, gaźnik złożony prawidłowo, dwa razy sprawdzałem ze schematem czy dobrze jest złożony. Kompresji nie sprawdzałem manometrem tylko za pomocą startera tzn czy piła powieszona na sznurku rozrusznika nie opada zbyt szybko i jest dobrze bo nie opada pod swoim ciężarem. Zostaje chyba już...
Zmierz kompresje Dodano po 54 Manometr ci pokaże.
Zmierz innym manometrem. Bo zwykle co zegar, to inne wartości.
Może - o ile masz silnik 4T (czterosuwowy) - czyli taki, który te zawory ma. Z tego co się orientuję te Peugeoty mają silniki 2T, ale ciężko się doczytać czy wszystkie... Przyczyn może być masa... Paproch w cylindrze, świeca, kompresja, dysza, regulacja gaźnika, awaria układu zapłonowego... Zacząłbym od sprawdzania tego co sprawdzić najłatwiej. Paproch...
Sprawdzę jeszcze raz kompresję na innym manometrze bo to jakieś czary - może te hydro popychacze’ nie siadły po planowaniu głowicy pomimo ich wyciśnięcia.. niby na plaku chodzi, ale plak nie wymaga takiego sprężania jak ropa, z drugiej strony w wydechu sucho czyli po tylu kręceniach powinno być te nieprzepalone paliwo czuć. Może jest jakiś sposób...
Witam, silnik to 286707-0140-01. 12,5 HP. Ile powinien wynosić luz zaworowy i czy w tych silnikach pomiar kompresji wykonuje się jak w każdym innym, w moim przypadku manometr pokazuje 0.
Nie pali. Sprawdziłem kompresje i jest całe 2, 5 bara. Tyle w temacie. Przy takiej kompresji odpalenie silnika jest praktycznie niemożliwe lub wymaga sporej gimnastyki. Ale najpierw sprawdź drugim manometrem. I to że gładź cylindra jest w dobrym stanie to plus. To że nie ma kompresji może powodować np. źle dobrany rozmiar tłoka.
A kółek w manometrze jest na 0 więc pójdzie poza skalę. Nie twórz teoria że nie zapali przy słabej kompresji za to będzie palić idealnie na złym zaplonie. I napewno będzie gasnąć przy złym zapłonie. Zastanów się. A to ten silnik. I zrób mu remont. Z luzem na wale tak będzie się zachować.
Jeżeli gazownik dobrze zrobił instalację to po odłączeniu zasilania gazu auto powinno chodzić normalnie na benzynie. Sprawdź dokładnie czy masz iskrę. Wykręć świecę połącz z kablem WN i przyłóż gwintem do korpusu silnika. Potem niech druga osoba zakręci. Jak będzie iskra to sprawdź kompresję np manometrem od kół z dorobionym gumowym wężem, takim który...
Witam. Temat zakładam chyba z powodu swojego lenistwa, połączonego z ciekawością, ale proszę o wyrozumiałość. Posiadam Opel Zafira 1,8L 115 KM z 1999 r. Autem jeżdżę od dwóch lat i muszę przyznać, że nie sprawiało mi większych problemów. Pewnego dnia po wyjściu z pracy odpalam, a silnik pracuje na trzy cylindry. Zgasiłem, znów odpaliłem, zapala ładnie,...
Luzuw tez nie ma wszystko sprawdzane No to którą drogą według cb się olej do gaźnika dostaje w czterosuwie? ;-> Do baku leje czyste paliwo glowoca jest sprawna w 100% ja nigdy mieszanki do 4t nie wlewam bo szybko swiece zalepia Możliwe, że to co widzisz to nie jest olej tylko po prostu zlepione paliwo z kurzem, piachem, sianem i wszystkim tym co w...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu szczególnie podczas podjazdów z obciążeniem. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem...
Wymieniałem olej, i w starym oleju było pełno brudu, filtr był aż zardzewiały. Wyglada mi to na kilka lat jazdy bez wymiany. Jest możliwość że na zimnym będą takie objawy aż do nagrzania się oleju, przez zasyfiony silnik? Zrobiłbym płukanie, ale w silniku z przebiegiem 270tysiecy to byłby zgon silnika ...chyba. Kompresja zmierzona manometrem z yato....
Witam, jakiś czas temu kupiłem Forda Galaxy z 2001r z silnikiem 2,3l Auto po niżej ceny giełdowej, bo nie jeździł na gazie, szarpał przy hamowaniu i lekko podszarpywał w czasie jazdy, ale cena i stan ogólny sprawił że kupiłem. Po przyjeździe zrobiłem hamulce ( nie związane z tematem) i wymieniłem przewody wysokiego napięcia. Po tym zabiegu jeździł jak...
husqvarna kompresji stilo kompresji kompresji zawory
elektryk uprawnień chrysler voyager zasilania akumulator briggs stratton
centralą e045s elm327 programy
Obciążalność kabla miedzianego 4x185 mm²: moc i warunki Cewka 100 µH: Jak obliczyć rezystancję w omach?