Obstawiam turbinę. Ma luz? Obstawiam że czytałeś moje posty, więc wiesz że jest to już trzecie turbo które zakładam...więc o które turbo pytasz pierwsze,drugie czy trzecie? Dodano po 4 Miałem podobne przeboje jak ty, pomogła wymiana pierscieni ,auto kopciło tylko po nagrzaniu. Niestety chyba masz rację, kompresja jest ok, ale jak walnięty pierścień...
Witam, z racji zlej pracy na LPG, sprawdzilem wczoraj kompresje na cylindrach aby wykluczyc problem zaworow. Kompresja wyszla niemal ksiazkowo na wszystkich 6 cylindrach. Czy jest to 100% metoda ? W "Haynesie", w dziale kontroli silnika, jest zaraz po mierzeniu kompresji, mierzenie podcisnienia na kolektorze ssacym i chyba z 10 roznych odczytow, ktore...
Były takie przypadki, że się wycierały krzywki na wałku rozrządu, ale wtedy na słuch da się określić niewłaściwą pracę :D To, jeśli tłoki/pierścienie ok, to mierzenie kompresji mu nie pomoże w takim przypadku.
Czy była mierzona kompresja na cylindrach?
Każdy doświadczony pompiarz ci powie, że mierzymy na zimno Co ma pompiarz do ciśnienia sprężania? niech zostanie lepiej przy cisnieniu wtryskiwaczy. A mierzenie kompresji to jeden ze sposobów oceny stanu silnika. Zeby ocenić tą metodą stan silnika musimy zrobic to w takim stanie abysmy mogli uzyskac powtarzalnośc prób tzn. żeby warunki każdy nastepnego...
Ja nic nie gwintowałem. Napisałem, że użyłem cały wentyl (z zaworkiem) z dętki samochodu ciężarowego. Rurkę wentyla wyprostowałem. Na końcu rurki z zaworkiem przylutowałem lutem twardym metalową końcówkę świecy wkręcana do głowicy, a na drugim końcu przylutowałem, też lutem twardym, końcówkę z gwintem na manometr. W obecnych silnikach, rozwiązanie z...
Klapki ssania się domykają? Dodano po 1 A mierzyłeś kompresje tak z czystej ciekawości
sory, czytałem w pośpiechu i przeoczyłem. cpu-z rozumiem najnowszy? a jak Process Explorer? a jak testy prędkości kompresji czegoś, kodowania filmu, czy mierzenie czasu wykonywania czegoś innego co wykorzystuje n rdzeni?
Zakładaj pasek i mierz kompresję, przecież bez wymiany pompy wodnej to kilka minut roboty. Aparat raczej nie mógł być jedyną przyczyną, bo prędzej go powinno zmielić niż pasek zerwać.
Luz 0.10 - 0.15 dla obu zaworów. To jest silnik z niskim sprężaniem, poza tym posiada odprężnik na wałku rozrządu. W każdym razie, jeżeli będziesz mierzył kompresję, 3 atmosfery to minimum, przy dobrze naładowanym akumulatorze.
Z tego co wiem była jakaś sztuczka z wkładaniem oporników do oleju. Po za tym musisz miec miernik zniekształceń i mniej wiecej określac moc dla 0,1 THD 1%THD i 10%THD moc będzie różna. Powiedzmy 201W 0,1THD 294W 1% i 340 10% THD a wszystkie moce będa mocami RMS.. A każda wyjdzie inna. Po za tym wzmacniacze zazwyczaj obciąża się kolumnami a nie rezystorami....
(at)sedr Profilowanie znalazłem[głównie po en], testuje taki programik Zoom (www.rotateright.com) i bardzo szybko znalazłem najwolniejsze części programu, szkoda że jest taki drogi :( (at)Dżyszla Mierzenie czasów jest trochę bez sensu, ponieważ jak np. pojedyncze wykonanie trwa >10 sec to żeby mieć dokładny pomiar trzeba by sporo czasu, a przy <0,010...
Kompresje mierzyłeś? Być może pierścienie się skończyły lub rozrząd przeskoczył.
Mierzyłeś kompresję przed remontem i po docieraniu silnika?
Piszesz, że pije dużo oleju. Sporo robione, ale brak info o mierzeniu kompresji.
Jak wrócę do domu to wezme zrobię kolejny film, badalem specjalnym narzędziem od Yato do mierzenia kompresji Pozdrawiam
Nabijanie ciśnienia przez kompresor ktory wykorzystam. https://youtu.be/JfwNfrWTPP0 Dodano po 1 Troche nieszczelne złącze manometru do mierzenia kompresji diesla.
Mierzyłeś mu kompresje?
Silnik ma 370tys, ok 2 lat temu bądź 3 lata temu wyjmowałem wtryski do regeneracji bo miały bardzo mała dawkę, przy okazji mierzyłem kompresje i była ok. Posiadam 2 kanałowy oscyloskop.
Mierzyłem kompresję: 1 cyl - 12,5 / 2 cyl - 13,5 / 3 cyl - 11,2 / 4 cyl - 12,9. I tu problemu z odpalaniem nie widzisz?
Masz błędy wypadało by odczytać co sternikowi silnika się nie podoba jeśli nawet pokaże wypadanie zapłonu to doprecyzuje czy to konkretny cylinder/y czy losowo. PS Kompresja była mierzona?
Napisz jak mierzysz kompresję?
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
No to szukaj, my za Ciebie tego nie zrobimy, instrukcję do rozrządu masz, kompresję zapewne mierzyć potrafisz, więc do dzieła.
Wyciągnąłem sterownik, pod kostkami była wilgoć, położyłem go na grzejnik do jutra i zobaczymy. Po świętach kupię zegar do mierzenia kompresji i zmierzę na wszystkich cylindrach. Mam nadzieję, że będzie ok. Dodam tylko, że auto nie kopci.
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Czyli dobrze myślę ze za mała? Kompresje mierzył mechanik od skuterów i powiedział (myslę że się myli) że jest OK :( No co ja poradze, że mu uwierzyłem... nie znam się mój pierwszy silnik... Kompresja była mierzona na zimnym silniku (wtedy w ogóle nie palił) przez pokręcenie pedałów rękami, albo nogą nie pamiętam :( tydzień temu...
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
Opiszę również mój wynalazek z podwójnym górnym pierścieniem celem unikniećja szlifów cylindrów i generowania sobie kosztów. Honowanie - to nie szlif. Przy jajowatym cylindrze - pozostaje tylko szlif. Przy jakiejkolwiek wymianie pierścieni, trzeba honować, inaczej to strata pieniędzy i czasu, pierścień się nie dotrze albo będzie to trwało tysiąc kilometrów......
. Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? W 20 letnim aucie może być wszystko, mierzyłeś kompresję, bierze olej? ciśnienie paliwa itd? Jaki to ma niby przebieg?
No w sumie to jest taka opcja, żeby ustawić rozrząd na znaki, oczywiście z paskiem, i mierzyć kompresję, albo szczelność. Jest szansa, że w którymś cylindrze obu zaworom się udało i nie będą pogięte. Rozumiem, że chodzi o przybliżoną ocenę kosztów naprawy?
Nie mam czym mierzyć kompresji A jak koże być tanie z chin do chińczyka??
Mierzyli kompresje na zimnym. 1 cylinder 25 bar reszta 30... Chyba znamy przyczynę?
Stopień sprężania a kompresja. Witam. Mam pytanie. Zastanawiam się skąd wiadomo jaką kompresję na cylindrach powinien mieć silnik jeśli podany jest stopień sprężania? Czytałem o tym sporo w internecie i tak na prawdę nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Sporo osób myśli że jak jest stopień sprężania np. 11:1 to fabrycznie silnik miał 11 bar na cylindrze....
I dlatego nikt nic nie robi. Jedzie się po silnik za 500 zł, odpala, mierzy kompresję, jeśli jest lepiej jak w posiadanym silniku, kupuje się inny. Trzy godziny roboty w przerzucenie rozrządu, sprzęgła, osprzętu, płukanka, olej i do przodu. Złomiarze żyją, a warsztaty płaczą, że kryzys. Oglądałem jednego AUA dziś rano, gość chce 600, kompresja 13,6...
Rozrząd jest dobrze, świeca jak by przebicie miała, zawory też są dobre, mierzyłem kompresje.
slt.adi a czy przypadkiem przy nie domykajacych zaworach nie powinno wyjść podczas mierzenia kompresji? I czemu by go zalewało paliwem ? Przy nie trzymających regulatorach rozumiem nie otwiera zaworu i leje paliwem
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Witam Sc 900 nie chodzi na wszystkie cylindry. W komputerze brak błędów. Cały układ zapłonowy nowy. Kompresja od 10 do 12 na każdym cylindrze. Podczas mierzenia kompresji były odkrecone wszystkie świece. Tylko podczas mierzenia kompresji na 4 cylindrze uciekala mi kompresja na 3 cylindrze. Moje pytanie czy może to być uszczelka pod głowica? Pozdrawiam
Na zimno kompresja była mierzona po 12 bar.
Na oryginalnym gaźniku jest to samo. Hmm nie mam przyrządu do mierzenia kompresji
U mnie do jesieni to pługa nie zobaczy ;) spróbuje jeszcze zamontować świece żarową w dolocie, jakieś 10 cm od zaworu ssącego. Jak pomoże to nie będę szukał narazie problemu. No chyba że wyłapie od kogoś przyrząd do mierzenia kompresji.
Ok, ale czy kompresja była mierzona? Dodano po 38 I ile wynosi?
Przy mierzeniu kompresji wszystko było otwarte, a te zarysowania to normalne tak jak pisaliście wyżej. Że po honowaniu. gdzie szukać przyczyny???
Wytarty wałek, przetarte szklanki. Wypadł brok z osi dźwigienek i góra nie ma smarowania. Kompresja mierzona? Może dziura w tłoku albo luz na sworzniu tłokowym.
Dzisiaj była mierzona kompresja,na wszystkich 4 cylindrach jest ciśnienie 14 barów
Ale co wypadają zapłony czy jak? Wymieniałeś świece, mierzyłeś kompresje, ma to LPG?
Po pierwsze musisz zdiagnozowac czy to gora nie trzyma czy dol. Zawory czy pierscienie. Wlewa sie troszeczke oleju do cylindra i ponownie mierzy kompresje. Jak sie zwieksza to dol jest winny, jak nie to zawory. Jak juz bedziesz wiedzial co jest przyczyna to mozna wstepnie zrobic jakis kosztorys. Ale nie oczekuj cudow. Jak go rozbierzesz to wszystko...
Mierzyłeś kompresję, to trzeba było zrobić próbę olejową, może wystarczy zrobić głowicę. Wymiana samej uszczelki raczej niewiele zmieni.
Wtrysk gazu jest jeden przez dolot powietrza, kompresja była mierzona i jest wporządku. Czyli jest jeden na wszystkie gary - dobrze rozumuję? Jeżeli tak, to wydaje mi się, że problem jest w tym, że iskra co konia by zabiła, jest tylko na zewnątrz cylindra, ale już jej nie wewnątrz gdzie panują zupełnie inne warunki. To jest tylko taki domysł, bo nie...
manometr kompresji poprawa kompresji algorytmy kompresji
ruter konfiguracja resetowanie godzin pracy schematy elektroniczne alarmów
bateria parkside styki diagbox peugeot
Kod błędu EH 258 w Buderus i Worcester Bosch Jak podłączyć centralę SP65 do komputera?