Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Ten żart jest dlatego, że nie naprawiłeś auta. Tak po prostu. Masło na korku oleju, dymienie i pobór oleju to bardzo poważna usterka, z którą auto juz pewnie kupiłeś. Całkiem możliwe, że właśnie jakiś doktor był wlany jak go kupowałeś i jeżeli tak było, to już wiesz jak czasowo wychodzi "naprawa doktorem".
Dzisiaj sprawdzenie stanu i po razem około 1900 km znowu brakuje prawie 3 L oleju ,stan jak na zdjęciu i dodatkowo kierowca twierdzi że jest masło na korku wlewu oleju i w rurce, możliwe że Man berze płyn uszczelką? Myślałem że mieli na to jakiś patent
Z odmą było to samo, dystanse robię też dłuższe i 100% silnik dogrzewam. Jest to już drugi słupek i dalej się zbiera ta maź. Może taki efekt dawać chłodniczka oleju? Została stara przy zmianie słupka. Jest wymiennikiem z płynem chłodniczym. Auto nie kopci. Zabieg jaki wykonałem to cały zestaw usuwania ekologii. Poradniki w Google, off n249 sai evap...
Witam Jezdżę CC700 sprawdzałem u siebie i też mam taki biały osad na korku wlewu oleju oraz na bagnecie. Samochód pali rano bez problemów, silnik pracuje równo. Podobnie jak inni przedmówcy uważam że jest to typowe w CC i nie ma się czym przejmować. Kiedyś jakiś mechanik tłumaczył mi że jest to zmieszana woda z loejem silnikowym odprowadzana z układu...
Silnik zachowuje się prawidłowo, bagdet od oleju też miałam czysty normalny bez masła Dodano po 31 Też jeszcze nie dopisałam, ja autem jeżdżę tylko do pracy czyli tak na prawdę tylko 10 km więc auto dobrze się nie dogrzeje.
Witam, Mam Fiata CC 700 z przebiegiem 150 tys KM. W CC zima tego roku poszla skrzynka biegow.Samochod od tego czasu stał. Jednakze chodzi mi o silnik. Gdy jeszcze samochod jezdzil brał wody jak szalony, mniejwiecej 1,5l na 100km przejechanych, szybko sie zagrzewał. Pojchałem z nim do serwisu Fiata i powiedziano mi ze woda ucieka przez nieszczelna uszczelke...
Masło pod korkiem oleju może być spowodowane również jazdą przy niskich temp (a takie teraz mamy) na krótkich trasach - chyba w większości aut uzytkowanych na krótkich trasach na korku w zimie jest takie masło. A ubytek płynu byc moze jest spowodowany jakims wyciekiem a jak chodzi o olej nie napisałes ile go ubyło przy 10 tyś
Sprawdź kolego bagnet i jego pancerz. Bagnet musi się dobrze zapinać, nie może wybujać do góry, pancerz to zwykły tekelan, lubi pękać i kruszyć się. Nieszczelność bagnetu lub obudowy filtra odmy mogą mieć takie objawy, jak masełko na bagnecie lub na korku wlewu oleju.
to ze masz masło na korku oleju nie oznacza ze uszczelka do wymiany !!! nie wierz w takie bzdury... masło na korku oleju robi sie szczegolnie w zimie (taka mela jasna na korku oleju) i spowodowane jest przede wszystkim jazda na niskiej jakosci oleju lub bardzo czestych i krotkich odcinkach jazdy (zapalasz samochodzik w zimie, zrobisz 5-10km i gasisz,...
Zdarza się nie przeczę są tacy ludzie . Dobrze było by zobaczyć co w kompie piszczy czy coś się pojawia , chodź nie wydaję mi się żeby coś wywaliło przy tej usterce . Masła na korku oleju nie będziesz miał ponieważ masło powstaję w wyniku nie dogrzania silnika .
Napisałes: "Nie mam też charakterystycznego dla wypalonej uszczelki pod głowicą masła przy korku olejowym." Masło na korku oleju NIE jest w ZADNYM wypadku wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki !!! Taka flegma/masło zrobi się w KAŻDYM sprawnym samochodzie, szczególnie w zimie, jezeli samochod jeżdzi na krotkich miejskich odcinkach, ma wlany olej niskiej...
Znalazłem problem , masło jest na korku oleju oraz bagnet jak wyciagnalem jest cały w takim maśle(osadzie) czyli głowica padla...
Hmnn kolega <moniek_km> zrobił edit swojego posta więc i ja robie. Z czego się tu smiać... Też przytaknę Koledze Cordoba_2004 i powiem że to nie wina uszczelki tylko wilgoci w oleum. Przegoń auto na dłuższej trasie np. 30 km i masełko zniknie (tego dnia). Pozdrawiam
Cześć wszystkim znowu mam problem z golfikiem. Raz na 2, 3 tygodnie muszę dolewać płynu chłodniczego. Płyn w zbiorniczku ma normalny kolor i nie śmierdzi spalinami. Oleju nie dobywa ale sporadycznie nie zawsze na bagnecie lub na korku wlewu oleju pojawia się śladowa ilość "masła" uszczelka pod głowicą powoli puszcza? Czy może coś innego. Czy oprucz...
Poszukaj kogoś kto ma "ładę", tudzież "Uaza" i poproś niech otworzy maskę silnika - przeczytasz sobie napis na korku wlewowym oleju. Pisali co im popadło na "kalamitkach" też jest napis masło a tam oleju nie lejesz tylko smar. Takich przykładów to pełno "a klacz po rusku to koń i tyle" diodę u nich też kto inny wynalazł. Zapasowe źródło prądu -zwykła...
Nie absolutnie płynu nie ubywa jest czysty w zbiorniku też nic nie pływa ani nie wypycha pod korkiem. Miałem juZ kiedyś doczynienia z uszczelką pod głowicą i wiem jakie były objawy. Z takim ów masłem też miałem doczynienia w golfie 3 i na korku było masło i odma mi się zapychała . W polo irytujące jest to że jak się odma przypcha to kontrola od oleju...
Witam .... I kolejny problem z moim golfikiem...... (smieją się ze mnie że z tym autkiem nie będę się nudził) Na bagnecie i na korku wlewu oleju pojawiło mi się COŚ .... to coś wygląda jak takie delikatne masło , taka biała dziwna substancja . Co to może być i z kąd sie wzięła ????
Ja mam podobny problem, Astra 1.4 8v Masła na korku mam tyle, że bym kromkę posmarował :) na bagnecie tez czasem jest. I to nie koniecznie uszczelka pod głowicą itd. itp... ! Bo płynu ani kropelki mi nie wzięło od bardzo bardzo długiego czasu!! Takie masło robi się najczęściej przy zmianie temperatur (najczęściej zimą, gdy silnik zmienia temperaturę...
Witam. Posiadam Golfa III 1.6 benzyna + lpg 94r. Samochód nie pali, w płynie chłodniczym wyraźnie czuć benzynę, na korku oleju zebrało się sporo "masełka" i kilka dni temu na zapalonym i rozgrzanym silniku trochę kopciło z wlewu oleju. Dziś jeszcze wykręciłem świece i na tłoku było jakieś 3mm benzyny ale podejrzewam że wzięła ona się stąd, że długo...
Zgadza się, masło tworzy się na korku zazwyczaj kiedy do oleju dostaje się woda, płyn z układu chłodzenia, tu nie ma co się dostać. Maszyna jest nowa, kilka dni temu pracowała bez obciążenia godzinę, zmieniłem olej i na tym pracowała kilka godzin, w tym czasie kiedy sprawdzałem stan oleju nic nie było, zwykłe ślady oleju. Fakt, kiedy wczoraj kończyłem...
Witam z góry dziękuj za pomoc,proszę o wyrozumiałość gdyż jestem amatorem w tych sprawach i sorry że to już pewnie kolejny podobny temat ale w w każdym z tematów znalazłem coś ze swoich objaw i nie wiem w końcu od czego zacząć... Mianowicie moja audi od zakupu nie pokazywała temperatury chłodziwa a czasami miała jakieś przebłyski że skakała temperatura...
Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to w twoim wypadku odpada inne objawy, auto nie ma mocy, kopci, ubywa płynu chłodniczego, płyn miesza się z olejem i tworzy się tak zwane masło np na korku oleju lub w przewodzie odpowietrzenia skrzyni korbowej tz odmie, olej pachnie benzyną w skutek obniżonej lub braku kompresji i nie dopaleniem mieszanki, duże...
Witam, Kupiłem ponad rok temu Mercedesa 310CC 2.3 Benzyna z automatyczną skrzynią biegów. Silnik: M102945 00 001415. Skrzynia: 722395 00 316355 (type = GA). Niecałe 50 tys km, co jest dobrze udokumentowane. Stan pojazdu też wskazuje niski przebieg. Niestety z silnikiem dzieje się coś dziwnego, może ktoś spotkał się z czymś takim i może mnie naprowadzić...
Auto znowu u mechanika, ostatecznie uwierzył w to, że problem leży po stronie uszczelki tudzież głowicy. Ostatnie dni leciały za autem białe kłęby, jak otworzyłam zbiorniczek z płynem to aż wirowało od gazów w nim, na korku od oleju to już masło było i czasem po odpaleniu silnika sam się wyłączał. Mam nadzieję, że mechanik to naprawi, a nie znowu spartaczy,...
Witam! Zanim wymienisz olej to dokładnie sprawdź czy nie przyczepił się jakiś kamień między misą a obudową. Sprawdź jakie masz ciśnienie oleju.Przy wytopionej panewce ciśnienie na wolnych obrotach może spaść do zera. Gdybyś musiał zdjąć miskę olejową to zaopatrz się w uszczelki, pastę uszczelniającą. Po zdjęciu miski wystarczy poruszać każdy korbowód...
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Efekt nie dogrzanego silnika , niskie temp. i małe przebiegi. Normalne. Jaka uszczelka , normalny objaw przy takich warunkach i eksploatacji.
Ok dzieki bardzo :-) A apropo tego dodatkowego filtra to mam go jakos sam zrobic jest na to jakis patent czy mozna kupic taki gotowy i ewentualnie gdzie go w montowac?? wsadzic do tej odmy po prostu przed samym wejsciem do gaznika??
Szyby nie paruja. A przy wymianie termostatu poszło to tylko z tego plastiku ale od razu po wymianie jak byl płyn wlewany to weszły 4 l. Nie wiem czy tak powinno być. Zdecydowanie za dużo, sprawdź jeszcze czy nie masz masła pod korkami oleju lub w płynu chłodniczego ale jeśli nie widać wycieków pod maską to zdecydowałbym się na Twoim miejscu na test...
Swoją drogą jaki jest orientacyjny koszt wymiany tej uszczelki, planowania głowicy itd? A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Dodano po 1 ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju Masło będzie jak autem jeździ się krótkimi odcinkami wkoło komina
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Jest masło pod korkiem oleju? Śmierdzi paliwem olej albo spalinami?
Zmieniana przed awarią czy po? Dodano po 5 Płynu ubywa? Masło pod korkiem oleju? Czy olej dalej pojawia się w płynie? Czy olej nie czuć paliwem?
Jeśli auto jeździ na krótkim odcinku i jest niedogrzane, to jest to prawie normalne. chociaż z mojego doświadczenia wynika, że ten silnik już zaczyna "oddychać rękawami". Masło maślane, spóźniłem się.
A olej czysty czy jest masło pod korkiem wlewu oleju ?
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Lala jeździła, jeździła i dziś już przyjechała do mnie na lawecie. Uszczelka pod głowicą puściła, masło pod korkiem oleju, płynu zero.
Mechanik ma racje, nie możesz zmienić półsyntetycznego oleju na pełny syntetyk bo będzie brał więcej. Zalej go półsyntetykiem 10W40. A co do "brania" oleju,sprawdź czy w układzie chłodzenia masz spaliny lub robi się "masło" pod korkiem oleju.
No po za tym wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek to nic innego niepokojącego się nie dzieje brak masła pod korkiem oleju, brak oleju w płynie. Nic zmienię dzisiaj ten korek i zobaczymy 😉 Dodano po 13 Ok sprawa rozwiązana, wszystkie biegi działały, problem polegał na nieszczelnym korku zbiorniczka wyrównawczego, po zmianie korka na nowy wszystko...
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
Na pewno sprawdź: 1. Termostat - w prosty sposób. Wyciągasz i wkładasz do wrzątku. Wtedy zauważysz czy pracuje 2. Wiatrak na chłodnicy 3. Czy jest w układzie płyn czy brakuje czy jest zapowietrzone Co do uszczelki pod głowicą zazwyczaj objawami są - kopcenie na biało czy "masło" pod korkiem oleju. Chociaż to też nie reguła.
Jaki gaźnik? Aisan ma pod gaźnikiem ogrzewanie, czy weber też to nie wiem. A co to ma do masła pod korkiem oleju? Pozatym pod korkiem oleju jest zimno bo jest blaszany poza silnikiem a tamtędy wyprowadzane są produkty z silnika spod tłoków i tam sie kondensuje para wodna z kropelkami oleju i przepis na masełko wyczerpany.
Co jakieś 700km muszę ciut dolewać Ogólnie to nie kopci nie dymi nie ma problemu z odpalaniem również w zimie masła pod korkiem oleju brak i pod korkiem płynu chłodzącego tez brak masełko pojawiało się aby na Wiosnę ale delikatne. W Zbiorniczku jak i samym płynie chłodzącym brak plam oleju czysty fabryczny jedynie co mnie lekko martwi to że co jakieś...
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Witam. Mam auto z instalacją gazową i następujący problem. Na korku wlewu oleju zbiera się białe "masło", czy to normalny objaw przy LPG, czy jest to wina źle ustawionej instalacji? A może zmienić olej na taki do gazu? Proszę o pomoc.
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
masło oleju korku oleju masło korkiem oleju
falownik ograniczenie moment makro ukrywanie arkuszy monitor hyundai x224w
melitta passione systemy grzewcze serwis
Nawijanie 12 cewek na fazę w silniku 3-fazowym Wskaźnik ciśnienia wody a przepływ wody