Zamykam.
Zdejmujesz światełko z podsufitówki i po lewej stronie masz centralkę .
Auto oddałem do elektryka samochodowego - wspinał się przewodami bezpośrednio w centralkę zamka.
centralka oryginalna Dostaje zasilanie +12V i masę ?
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
jest to centralka do sterowania centralnym zamkiem. do jej budowy zostały użyte dwa przekaźnki samochodowe oraz przekaźnik czasowy. "M" oznacza silniczek zamykania drzwi a styki są umiejscowione w siłowniku typu master.
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Kolego z tego co wywnioskowałem czytając twą wypowiedź to sterowanie centralnym zamkiem w Twoim przypadku odbywa się za pomocą dwóch przewodów biegnących od centralki alarmowej do centralki zamka,prawdopodobnie sterowanie odbywa się za pomocą podawania masy.... Szkoda że nie napisałeś czy sprawdzałeś ten styk w siłowniku jeżeli jest oki to polecam sprawdzić...
Witam, mam podobny problem w Masterze z 2000r, kupiłem BX40 i jak to podłączyć, można prosić o więcej szczegółów, najlepiej było by schować to nad pedałami ale gdzie wpiąć brązowy , czerwony a gdzie czarny przwód z centralki?
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
chodzi mi bardziej jakim prądem są sterowane siłowniki.Po schemacie to widzę że do siłowników idą 2 kable.Jeden z bezpiecznika a drugi z centralki kabiny.Po mojemu to jakoś dziwnie że na jednym przewodzie jest "+" z bezpiecznika.Zazwyczaj siłowniki elektryczne działają na zasadzie zmiany polaryzacji(zamiana + i -).A tu jakaś nowość w masterze.Może ktoś...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Cześć, kupiłem niedawno Hondę Accord VI z niesprawnym zamkiem centralnym i od razu wziąłem się za jego naprawę. Któryś z poprzednich właścicieli zmienił oryginalny zamek drzwi kierowcy na uniwersalny typu master i zamontował uniwersalną centralkę. Wszystko to wyrzuciłem, założyłem oryginalny zamek i centralny działa z kluczyka i rygla drzwi kierowcy...
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Strownie siłowników i przełącznik w masterze to dwie różne sprawy. Sterowanie daje impulsy pod wpływem których siłownik otwiera i zamyka drzwi.A przełącznik w masterz daje informację do centrali o otwieraniu/zamykaniu drzwi. Działa to tak: centralka alarmu wysyła impulsy masy do sterownika centralnego zamka. Impulsy te mogą trwać rzeczone 1,5 sekundy....
Czy ten zamek centralny działa jak masterem ręcznie zamykasz i otwierasz ,jak nie to albo ta centralka faktycznie sie uszkodziła, albo ten master podstaw inny dla próby.
Na rynku jest zatrzęsienie producentów. Ja osobiście wybierałem te siłowniki, które chodziły ciasno, tzn. nie miały jakiś luzów, nie klekotały w środku. Jedyną różnicą jaką znajdziesz w siłownikach, to obrotowa głowiczka w niektórych modelach, która ułatwia montaż ale taki siłownik jest dłuższy od normalnego o ponad 1 cm. No i są różne centralki, która...
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
Posprawdzaj jeszcze raz podłączenia, sprawdż czy centralka zamka podaję prąd i masę na mastera.
1. Siłowniki łączysz ze sobą równolegle, czyli wszystkie niebieskie i wszystkie zielone razem. I centralka obsługuje wszystkie na raz, jako slave'y. 2. Jeśli chcesz, by z siłowników master była także obsługa zamków, to musisz wykorzystać przewody biały - czarny - brązowy podłączając je do wejść sterujących centralki, jeśli takowe ona posiada. Jeśli...
A dwa metry łańcucha jeszcze taniej i można pociągać w dowolną stronę z siła jaką się akurat dysponuje. Mnie zastanawia czy Michal54_87 wie co chce zrobić i czy wie jak działa i jaką rolę spełnia siłownik typu "MASTER" w drzwiach samochodu ?
Możesz łatwo sprawdzić próbówką (żarówkową). Krokodylek zapinasz najpierw do masy i wkuwasz się w przewody sterujące zamkiem. Jeśli brak reakcji krokodylek przepinasz na + i robisz to samo. O ile dobrze pamiętam w nissanie jest sterowany zamek minusem, najłatwiej jest sie wpiac w drzwi kierowcy po sterowanie mastera.
Czego nie rozumiesz? Masz wszystko na rysunku. Sterowanie plusem lub masą, lub naprzemiennie. Jaki problem? No i oczywiście zasilanie centralki.
mi się wydaje że centralne zamki nie mają centralki, lecz od strony kierowcy silownik typu "master" który to steruje resztą siłowników (nie znam sie na tym, czytałem o tym w "auto świecie" lub "motorze")
Zatem puszka centralnego zamka ma swoją lokację pod schowkiem obok prawego słupka. Dostań się do niej i sprawdź: 1) Czy master od kierowcy dostaje napięcia z przekaźnika centralki zamka 2) wszystkie przewody idące od centralki do zamka od kierowcy 2) Czy słychać przekaźniki Następnie odłącz master od kierowcy, który ma problem i sprawdź czy wszystko...
Witam, Czy uniwersalne chińskie alarmy NOXON jak A100, B100, VT200 mogą bezpośrednio sterować uniwersalnymi siłownikami 2x master i 2x slave? czy potrzebuję do tego osobną centralkę do zamka centralnego (T3, T5)i dopiero tą centralkę sterować z alarmu? pozdrawiam
Witam. Szukam centralki zamkan w Cordobie z 95 roku. Zamek jest pneumatyczny, oprócz przewodu powietrznego do masterów idą 3 kable: czerwony, czerwono-zielony i czerwono-niebieski. Dzieki za podpowiedzi.
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Da radę wystarczy mieć siłownika master i zastosować dodatkowy przekaźnik między centralką a siłownikiem.
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
a moze masz centralke sterowana impulsami masy ktora ma 2 kable otwieranie i zamykanie na ktore nalezy podac mase (tak jak serwo master na 2 wyjsciach podaje mase na jednym przy otwieraniu na drugim przy zamykaniu) a alarm ma jeden na ktorym jest albo 0 albo 12 to wtedy nie taka centralka poprostu
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie. Oczywiście musisz zakupić siłowniki (min. 1 master) plus...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Po co szukać centralki :?: Może wystarczy tylko zaprogramować pilota :D
Witam, ostatnio udało mi się zamontować centralny zamek i mogłoby się wydawać ,że wszystko jest dobrze ale... Drzwi zamykam i otwieram z pilota - tu wszystko działa prawidłowo. Gdy drzwi są zamknięte a ja otworze zamek od strony kierowcy kluczykiem, otwiera się również zamek po stronie pasażera i odwrotnie. Problem polega na tym ,że zamykając drzwi...
w drzwiach kierowcy jest centralka i siłownik z 5-cioma kabelkami tzw master. w aucie są trzy slav'e i jeden master - właśnie w drzwiach. zastanawia mnie też to że od mastera nie jest podłączony nigdzie jeden kabel (zielony). musze znależć chwile czasu i może za trzecim podejściem mi sie uda:-)
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Alarm podaje tylko impuls na centralke od centralnego zamka tak więc może ten impuls nie dchodzi lub centralka od zamka nawala. Ale raczej sądze że będzie winny siłownik sterujący master.
Witam, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość mam pytanie Mam dwa siłowniki (nieoryginalne, jakieś chińskie) do centralnego zamka (master i slave) czy muszę mieć centralkę i ewentualnie jak ją zrobić? Całość chcę zamontować do cinquecento sporting.
Na przednich drzwiach są siłowniki w zamkach typu master - mają one potwierdzenie dla centralki że zamknięte lub otwarte - ale muszą to potwierdzić oba. Któryś z mikro styków w zamkach albo ma przerwę lub nie łączy. Trzeba sprawdzić oba zamki czy mikro styki działają prawidłowo. No albo jest przerwa na kostkach w wiązkach drzwi.
W mojej Asterce założyłem centralny ale MASTER ma 5 przewodów
norbert S. tico mialo elektryczne szyby lecz nie wszytkie modele a nawet klime ale mniejsza z tym. Dzis wymontowalem centralny wraz z przednimi silownikami wiec jutro spradze na sucho. A mam jeszcze jedno pytanie czy przewody z mastera (5) podlanczam wedle kolorow do centralki zamka???
...z taką charakterystyką: http://obrazki.elektroda.net/21_12312738... Chciałbym zrobić centralkę do zamka centralnego w aucie a sygnał z siłownika master jest ciągły (zamknięte/otwarte). Tymczasem do sterowania potrzebuje sygnał mniej więcej sekundowy. Scalak najlepiej jak będzie taniutki :) . 555 chyba być nie może.
Ja miałem sterownik w drzwiach master trzy kable sterowany +, tez spinałem przez oryginalna centralką.
Co do opla vectry są to przewody brązowo czerwony-zamykanie,brązowo biały-otwieranie.Możesz wpiąć się w przewody wychodzące od siłownika master z drzwi kierowcy lub w centralkę zamka, która jest po prawej stronie pod schowkiem przy miejscu pasażera.W Leonie 2001 dieslu jest sterowanie - .Żółto-jasnoniebieski:zamykanie, żółto-zielony: otwieranie.
Witam. Jest to typowy objaw, gdy któryś zamek z siłownikiem master jest zacięty. Jeśli nie jest zacięty, to może nie przełączać przełącznik sterujący w siłowniku master, albo masz gdzieś zwarcie do masy na przewodzie sterującym z siłownika master, lub ewentualnie stale z centralki alarmowej idzie do centralki zamka sygnał otwierania, albo z przycisków...
Prawdopodobnie przyczyną jest zwarcie na przewodach (jak napisane powyżej, zaśniedziałe styki, itp...) Najlepiej oczyścić wszystko i sprawdzić, albo któryś z zamków jest "zatarty" i nie domyka się do końca (najprawdopodobniej któryś z Master) dlatego odbija zamek i wszystko się otwiera, a centralka daje sygnał zamknięcia i tak w kółko... Najprawdopodobniej...
Witam, problem rozwiązany. Sprawa była dość trywialna. Poza brakiem kontaktu na przewodach od sterownika master, winowajczynią okazała się centralka autoalarmu. Losowo otwierała zamki w drzwiach. Wyłączenie centralki rozwiązało problem. I tak nie posiadam pilota, więc nie jest mi do niczego potrzebna. Wydaje mi się, że problemem jest wilgoć w złączu...
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
W Pandzie akurat nie montowałem, ale w innych autach wielokrotnie, podpiąć się trzeba pod siłownik master z drzwi kierowcy, albo pod centralkę, siłownik zamocować gdzieś obok zamka klapy tak aby jego cięgno przesuwało zapadkę zamka.
Jest, ale to nie krańcówka, tylko czujnik położenia siłownika. Służy do sterowania pozostałymi siłownikami przez centralkę. Styki te są typowo "sygnałowe" i nie przeznaczone do dużych prądów występujących w obwodzie silnika. Jak podnosisz kołek zamka w drzwiach to poruszasz też siłownikiem master, zwierają się odpowiednie styki i centralka podaje na...
Witam. Renault Master z fabrycznym centralnym zamkiem na pilota. Jak się wpiąć w centralkę firmy Sagem żeby działało otwieranie/zamykanie z alarmu. Czy ktoś może przerabiał już ten temat :?:
Dzień dobry. Mam fiata punto 1. do fabrycznego zamka centralnego dołączyłem centralkę do sterowania z pilota. Zauważyłem gdy czasem rano przyjdę do samochodu to auto jest otwarte, a czasem sam się uzbroi nawet gdy kluczyki są w środku. Dobrze że mam zapasowe:). Co może być tego przyczyną? wadliwa centralka? Założona centralka to Carprotect bx40. Centralkę...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Gdzie sprawdzałeś? Na przewodach sterujących centralką? Na przewodach do siłowników. Z podpiętym masterem? Z odpiętym masterem? I pisz jaśniej...
Opieram się raczej na przypuszczeniu. Nie jestem mocny w alarmach samochodowych i dlatego pytam. W takim razie jak działa siłownik master- jest wyzwalany 1s impulsami masy bo takowe wysyła moja centralka?
Jeżeli masz dokładane to schemat dolny lewy sterowanie siłownikiem. Jeżeli masz sprawną wkładkę to ja bym olał wymianę na mastera bo i tak drzwi otworzysz kluczykiem a to że nie otworzą się wszystkie to inna sprawa. Najważniejsze że otworzysz drzwi kierowcy gdyby coś się stało z centralką. Po drugie gdy spali się się bezpiecznik od centalnego to i master...
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
Własnie znalazłem zdalne sterowanie MISNISTER PLUS za 80 zł Chyba to bedzie najlepsze rozwiazanie. Tylko na http://www.starmach.pl/schematy/minister... z tego urzadzenia podłacza sie brazowy i bialy kabel czy to te kable od centralki ktore ida do masterów??? Czy sa jakies wejscia w centralce oddzielne dla tego podłaczenia??
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Witam, mam centralke alarmu i centralke centralnego zamka jak w temacie. Mój problem jest nastepujący: po podłaczeniu wszystkich przewodów tak jak pokazuje to schemat nie zgadza mi sie jedna rzecz. Otóż zamek centralny jest sterowany z pilota i razem z alarmem chodzi dobrze, zamyka sie i otwiera i jest extra, ale jesli chcę siłownikiem master otowrzyć...
Dzień Dobry, Mam problem z dostaniem się do samochodu. Otóż gdy otwieram auto kluczem natychmiast zamek się zamyka i tak w kółko. Czy ktoś mógłby pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Trzeba wymieniać wszystko czy jakoś ręcznie dam radę to naprawić? Masz najprawdopodobniej uszkodzony siłownik "master" który wysyła sygnał zamknięcia/otwarcia do centralki/sterownika...
pomozcie jeszcze raz niewiem gdzie i jak podpiac centralke pod centralny zeby znow cosnie spalic jakis schemat kolory kabli poprosze o pomoc jest to tz master z 5 kablami pomozcie prosze
Z tym masterem - da się to zrobić tylko na przekaźnikach ... :D bez "sterownika"
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Kupiłem cały zestaw RTX Hammer cl 8. Dwa mastery,dwa slave'y centralka,schemat,wiązki przewodów itd. Berlingo nie ma centralnego zamka.Czy to utrudnia podłączenie?
Witam odgrzewam temat Czy nie dało by się tego zrobic na samych przekaźnikach bez centralki itp. posiadam siłowniki od opla omegi jeden master i jeden slave, kilka przekaźników od poloneza i chęc współpracy czekam na propozycje Pozdrawiam
Witam Chcialem podlaczyc sterowanie pilotem do centralnego zamka. Centralny juz jest, w drzwiach kierowcy wstawiony silowik master i podlaczony (dwa kable wolne). Centralka sterujaca zamkiem jest w drzwiach. W module radiowym mam: +12 volt, masa, kierunki, dodatkowy kanal i wyjscia na sterowanie zamykaniem i sterowanie otwieraniem. No i teraz nie wiem...
tomcio13130, bo alfa ma fiatowskie rozwiązanie i kolorystykę. Dodano po 2 xwit, to w takim wypadku to ustrojstwo nie miałoby wyjścia sterowania dwoma masami, czyli byłby to taki sterownik przeznaczony w zasadzie do obsługi siłowników, łacznie z masterami, bez wyjść sterujących niskoprądowych.
jak masz centralny to przewaznie jest też siłownik master 5 przewodów i centralka .zwierając na chwilę (1s) przewody sterujące -naprzemian bedzie zamykałi otwierał ( dotyczy zamka uniw. i niektórych fabrycznych ) a jak napiszesz w jakim aucie to będzie łatwiej cos powiedzieć
kupujesz zestaw w elektronicznym : serwo master (po otwarciu dzwi kluczykiem sterjue centralka zeby 2 gie dzwi otwarla) serwo slave i sterownik (centrala) jesli planowal bys autoalarm kiedys to zastanow sie teraz jaki zeby potem podlaczenie nie sprawilo zadnych problemow mozesz kupic centralke z pilotem, bez pilota, albo kompletny autoalarm z funkcja...
Problem polega na tym, że centralny zamek nie zawsze (a właściwie prawie nigdy) nie otwiera drzwi, zarówno lokalnie jak i z pilota.Zamyka zawsze bez żadnego problemu. Dzieje się tak zwłaszcza w chłodne lub mroźne dni. Gdy robi się cieplej wszystko działa bardzo dobrze. Otwierając z pilota lub lokalnie słychać jednak jak siłownik master wysyła sygnał...
Witam, chcialbym sie dowiedziec czy do alarmu Magicar 440+ (B) mozna podlaczyc bezposrednio uniwersalne silowniki centralnego zamka (master i slave), czy tez potrzebna jest do nich centralka? W opisie aukcji pewnej osoby, napisane jest: "wbudowany sterownik zamka centralnego wraz z przekaźnikami daje możliwość sterowania oryginalnymi zamkami, sterowanymi...
Mam autoalarm FREEWAY, taki jak to na allegro sprzedają. Auto nie posiada centralnego. Alarm ma tylko sterowanie centralnym, ale nie ma centralki do zamka. Teraz tak, posiadam siłowniki bez mastera, tylko te na 2 przewody. Czy da mi się to podłączyć do alarmu i czy będzie sterowanie. Gdzie podłączyć sterowanie z alarmu? bezpośrednio pod kable od siłowników...
NIE MA OPCJI.Jeżeli zamykasz od strony kierowcy , a pozostałe drzwi nie działają to brak informacji ze styków master do sterownika. A gdzie w escorcie jest fabryczna centralka, lub sterownik zamka centralnego?
Montaż centralnego zamka w każdym aucie przebiega podobnie. Przynajmniej od strony kierowcy montujesz siłownik master, a w pozostałych drzwiach wg uznania. Jest trochę przeciągania kabli (w zasadzie to zajmuje najwięcej czasu). Centralkę umieszczasz najlepiej gdzieś w skrzynce bezpieczników (czy gdzieś w mniej dostępnym i widocznym miejscu).
Nie, gdyz pilot jest do alarmu, a centralka to osobny sterownik, ktory podpinany jest pod ten wlasnie alarm. Jak wywalisz alarm, to pilot stanie sie bezuzyteczny, a zamykac i otwierac bedziesz mogl kluczykiem, ale jezeli w drzwiach kierowcy jest silownik master i masz odpowiednia centralke zamka. Dlatego mozna dokupic sterowanie centralki z pilota,...
wyrzuciłem Starą centralkę i od alarmu centralkę i zostały kable od mastera głównego siłownika W takim razie nową centralkę konfigurujesz do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Łączysz równolegle wszystkie przewody niebieski i zielony z siłowników. Brązowy, biały, czarny z siłownika master - pozostawiasz niepodłączone.
Niebieskie razem i zielone razem i do centralki. Białe i brązowe w masterach zostawiasz luzem, moim zdaniem bez sensu ciąganie tych sterowań z/o gdy nie są normalnie wykorzystywane.
Witam. Kupiłem niedawno Seicento 1.1 z dołożonym przez poprzedniego właściciela centralnym zamkiem (bez alarmu). Wszystko pięknie działa, drzwi się zamykają i otwierają z pilota. Jednak chciałbym, aby działało to też od wewnątrz, to znaczy że gdy siedząc w środku wcisnę kołek zamykający w drzwiach kierowcy, to drzwi pasażera także się zamkną. To natomiast...
Miałem sterownik centralnego zamka z dwoma masterami na pilota. Pilot się uszkodził, więc kupiłem nowy sterownik 'noxon'. Dzisiaj podłączyłem wg. schematu, a dwa przewody (biały/białoczarny) podłączyłem do siłowników (zielony/niebieski). Zamek działa, tzn zamyka i otwiera z pilota, jednak gdy chcę zamknąć zamek z samego kluczyka, to zamyka tylko jedne...
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
a czy kluczykiem można zamknąć poszczególne drzwi ? i czy dzrwi od pasażera nie uruchamiają centralki ? Daj se spokój z gdybaniem,tam nie ma masterów
witam szukając w szukajce nie znalazłem potrzebnych mi informacji dlatego pisze wczoraj zakładałem pilot z sterownikiem do zamka centralnego w audi a4 zajęło mi to 4 godzinki byłem zadowolony że w końcu skończy sie sprawdzanie czy drzwi są w końcu domkniete czy nie, ale niestety w czasie gdy zabezpieczałem kable doszło do połączenia dwóch kabli sterójących...
Witajcie... Mam w aucie zamontowany centralny zamek z centralką WIK MASTER i oto co się dzieje: Po zamknięciu pilotem wywala główny bezpiecznik zasilania centalki 20A Mało tego stało się tak, że... zamknąłem autko, wywaliło mi ostatni bezpiecznik, więc otworzyłem z kluczyka, odpalam, słychać że w centralce cały czas pyka przekaźnik bądź jakaś cewka,...
nie bardzo rozumiem gdzie może być zwarcie. Sam montuję (zamontowałem) uniwersalny zamek. 1 master + 3 slave. Sprawdzę jak centralka reaguje na stałe wysterowanie, jednak wydaje mi się ze tak jak napisał kolega milejow. alarm mogę rozłożyć, tylko co potem, skoro nie mam schematu tego co siedzi w alarmie. Nie będę wiedział gdzie powinny być podłączone....
Podejrzewam, że nie możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka w drzwiach kierowcy, a alarm steruje centralnym tylko z pilota. Proponuje założyć centralkę do zamka, która była w komplecie i podłączyć zgodnie ze schematem. Uzyskasz sterowanie z kluczyka a sterowanie z alarmu podłączyć do przewodów białego i brązowego centralki zamka. Chętnie pomogę...
Witam, Kupilem sterownik zamka centralnego ktory chcialem podlaczyc do silownikow 1master 3 slave. Problem w tym ze nie wiem ktore przewody z centralki podlaczyc do silownika(master) a nie chcialbym pomieszac czegos. Przewody silownika standardowe(nieb, ziel, braz, bialy,czar) Zatem ktore z centralki? Dolaczone byly schematy ktorych za bardzo nie pojmuje....
Hmmmmmm, - nie sprawny przekaźnik sterownika w położeniu NC??? Głupiejące wyjście modułu radiowego zaraz przed tranzystorami sterującymi przekaźniki centrala.... Ruletka- loteria... W między czasie przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł, który ma prawo bytu, sterowanie w tego typu zamkach odbywa się poprzez mikro styki w siłownikach typu master...
Witam, Pare dni temu zamontowałem w samochodzie zamek centralny - 2 mastery. Teraz myślę o zakupie sterownika zamka centralnego. Pytania brzmią następująco: 1. Czy sterownik typu Z-3 (np. . http://www.allegro.pl/item104324675_ster... to wystarczajace urządzenie, czy rozglądać się za czymś innym? 2. Rozumiem, że...
witam! mam ventralny zamek tzn wydarty z innego rozbitego auta! zamek jest uniwersalny ale nie wiem jak podlaczy do centralki sterujecaj silowniki a przede wszystkim mastera! na centralce jest: plus minus M1 M2 2 3 - takie sa wejscia na centralece a ja juz sie nakombionowalem i nie mam juz glowy! pomozcie jak podlaczyc silownik master i slave do tej...
W razie awarii pilota przecież to nie taki wielki problem pozostałe drzwi otworzyć ręcznie. Zawsze można też włożyć inny model centralki, która by już współpracowała z siłownikiem typu "master".
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
tak tylko jak podlaczy ten silownik skoro silownik master ma piec przewodów a z centralki wychodza tylko dwa przewody sterujace otwieraniem i zamykaniem alarm mam z firmy lechpol URZ 0260 model 868
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
centralka master master centralka centralka zamka schemat
konfiguracja beckhoff objawy matrycy pcmcia telewizor
Zabezpieczenie wzmacniacza WS432: przekaźnik i tranzystory BC237, BC211 Oleo Mac 937: Regulacja gaźnika i wymiana części