Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Ma czujnik 4-pinowy na dolocie, on wskazuje temperaturę powietrza, podciśnienie, ciśnienie doładowania i oczywiście jest też nowy.
Wielkość dawki paliwa ograniczasz z tyłu śrubą która zmniejsza wielkość tłoczenia powietrza na wejściu do palnika a zarazem zmniejszysz podciśnienie paliwa tym sposobem co przekłada się na zmniejszenie podciśnienia i zmniejsza dawkę paliwa na palniku.
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Odłącz podciśnienie i przestanie. Powiem, ten typ tak ma :)
Nie, to jest przepływomierz (MAF). Tamten czujnik działał tak jak wskaźnik przepełnionego worka w odkurzaczu (podciśnienie tworzące się w dolocie przy zatkanym filtrze zasysało tłok, który zwierał styki i zapalał kontrolkę)
Witam , udało się koledze dojść do ładu bo mam ten sam problem
Podciśnienia sterowania turbo po remoncie wszystkie sprawdzone?
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Niestety Francuzi stworzyli skarbonkę nie auto dotyczy to nie tylko twojego modelu ale również Laguny Master i Clio chodzi o silniki DCI nieważne jakiej pojemności to królowe lawet ich problemy są już opisane na forum.Jeżeli chodzi o turbinę to za prawidłową pracę odpowiada podciśnienie sprawdź gruszkę i przewód podciśnienia Turbiny, ściągnij z Turbiny...
Czujnik ciśnienia doładowania masz na rurze plastikowej, ale szambem z rury raczej nie będzie zawalony a jak nie ma błędu to nie ma potrzeby wymieniać, mówisz że cięgno się rusza a w parametrach nie ma ciśnienia odpowiedniego, czy masz podciśnienie na zaworku sterowania turbiną? Podłącz na krótko podciśnienie żeby turbo kręciło się na ful i zobacz może...
Nie napisałeś, czy to diesel czy benzyna. W dieslu podciśnienie jest brane z pompki vacuum (chociaż prawdę mówiąc ten model nie wychodził z silnikiem diesla) natomiast w silniku benzynowym jest brane z kolektora. Nie ma żadnej osobnej pompy na potrzeby układu centralnego zamka - tak więc nie musisz się bać, że rozleci się pompa której nie ma. W drzwiach...
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Diagnostykę na wysokim poziomie można również wykonać Ng10. A puki co sprawdź sobie podciśnienia do turbiny.
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Podciśnienia są dobrze popodpinane ?
Witam. Najczęściej oryginalny zamek centralny w Vito masz na podciśnienie Vito NIGDY nie miało zamków pneumatycznych. Dodano po 3 jak jeden silownik kleknie nie zamkniesz auta Wiekszosc usterek tych zamków pozwala na zamkniecie auta. Po prostu jak zamek "odbije" po pierwszej próbie zamknięcia trzeba nacisnac przycisk pilota ponownie. Dodano po 6 Da...
ale dla pewności sprawdzę też wtryski, bo komunikat był sprawdź wtrysk W tych Masterach komunikat na zegarach sprawdź wtrysk pojawia się praktycznie przy odłączeniu prawie każdego osprzętu. Wypnij kostkę z EGR, przepustnicy, zaworu podciśnienia turbo i sam się przekonasz. To jest trochę mylące.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Beef Master, Czy powiedzianym że używam tylko elektroliza...? Podałem link do "pozorne" nie na temat membrany, Sir Ita pisał że nie na temat.. a jednak, H jest najmniejsza atom, sztuka jest wymuszaniem oddzielanie się H od O. Pisaliście, cytuję, "nie ma perpetuum mobilom": Całkowicie się zgadzam, ale jest mnóstwo energii stracone w silniku samochodowe....
Coś tutaj nie pasuje. Jeżeli masz wtryski z końcóką 087 to masz silnik o mocy 115 KM, a przy tym silniku jest EGR elektryczny, więc o jakim podciśnieniu mówisz?
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd, pisałem z głowy, Clip ma racje... Ale co błąd mówi , przecież to zwykłą grucha. Błąd dotyczy obwodu sterowania "gruchą", a elektrozawór podciśnienia należy do obwodu.
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
odp pkt. 2 poszukaj w bagażniku sterownika centralnego zamka Czy masz na myśli pompkę sterująca ciśnieniem i podciśnieniem centralnego? Bo niezauważyłem jakiegoś konkretnie wydzielonego modułu sterownika, chyba że jest coś w siłowniku master.
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam serdecznie, czy problem został rozwiązany? Też posiadam taki samochód. Mam podobny problem, auto w trybie serwisowym, błędy egr, przepustnicy no i u mnie jeszcze występuje błąd grzania świec. Po przeczyszczeniu wszystkiego udało mi się usunąć błąd egr'u. Był spowodowany tym, że klapki były położone w złej pozycji, 'zastane', a gruszka sterująca...
Witam. Dołączam sie do tematu. Pracuję nad takim pacjentem od dłuższego czasu. Taki sam przypadek. Problem zaczął sie po wymianie silnika (z powodu uszkodzenia, pękł korbowód). Mam możliwość podstawienia różnych podzespołów z jeżdżącego auta. Nie ma ogranicznika prędkości. Sprawdzone podciśnienia, zaworki turbin i egr, rozwinięte i pomierzone kable...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Witam. Może ktoś pomoże Pacjent Renault Master 120kW. Przy przebiegu 495tyś żywot zakończyło turbo, po oględzinach silnika, zakupiliśmy kompletny silnik+turbo+skrzynia z bitego Mastera (bok i tył) z przebiegiem 7tyś. Po przełożeniu silnika zaczęły się problemy. Auto jakby nie miało mocy, została wymieniona przepustnica + przepływomierz i przy prędkościach...
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
Witam, Jak w temacie. Brat ma problem z BMW E60 z 2004 roku. Auto nagle straciło moc. Im wyższy bieg tym trudniej wkręca się na obroty, a na 5 i 6 biegu nie wkręca się powyżej 3000. Silnik 3.0D 218KM. Objawy pasują do zaworu podciśnienia sterowania geometrii turbiny, ale w tym silniku geometria jest sterowana elektronicznie. Widać także, że dźwigienka...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
volvo podciśnienie podciśnienie mercedes podciśnienie serwo
katalizator wydech pasek przewijania firefox sprężyna siłownika krups
Chamberlain 1002 - Brama zatrzymuje się po 4 sekundach Pralko-suszarka Bosch WVG30462GB/01 - wymiana łożysk