Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Czujnik ciśnienia doładowania masz na rurze plastikowej, ale szambem z rury raczej nie będzie zawalony a jak nie ma błędu to nie ma potrzeby wymieniać, mówisz że cięgno się rusza a w parametrach nie ma ciśnienia odpowiedniego, czy masz podciśnienie na zaworku sterowania turbiną? Podłącz na krótko podciśnienie żeby turbo kręciło się na ful i zobacz może...
No dobra, już abstrahując od tego, to na pewno nie jest poprawnym zachowaniem to, że gdy zatykam jeden króciec, drugim przy pomocy ręcznej pompki vacum, wytwarzam podciśnienie -0.9bara to dosłownie 10 sekund, i całe podciśnienie schodzi z zaworka do zera. A ja nic nie robię, nie podaję żadnego napięcia. Nic. Po prostu mam podłączoną pompkę i cały czas...
Podciśnienie czy ciśnienie atmosferyczne? Bo to drugie będzie ok 1000hpa = 1bar
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd, pisałem z głowy, Clip ma racje... Ale co błąd mówi , przecież to zwykłą grucha. Błąd dotyczy obwodu sterowania "gruchą", a elektrozawór podciśnienia należy do obwodu.
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Odłącz podciśnienie i przestanie. Powiem, ten typ tak ma :)
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
Witam, Pacjent to Renault Master 2.5dci 120KM 2007r, wersja z przepływomierzem , bez map sensora. Podczas poglądu parametrów na CLIPIE ciśnienie doładowania stoi w miejscu 200hpa , zalecane to 1009mbar, różnica między zadanym a rzeczywistym 809mbar, mierzone na wolnych obrotach. Dlaczego clip pokazuje 200hpa czujnika którego nie ma.
Witam Panowie. Nie jestem fachowcem w temacie klimatyzacji. Można powiedzieć, że dopiero stawiam pierwsze kroki. Pacjent to Renault Master 2,5 dCi 120 rok 2007. Pierwszy problem, który był to uszkodzona sprężarka. Sprężarka wymieniona na nową. Olej 220ml R134a 850g Ciśnienie, gdy układ nie pracuje to ok 4,5 bar LP i HP. Gdy włączę klimatyzacje to LP...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
Po uruchomieniu i przekroczeniu 2000 obrotów zapala się kontrolka cisnienia oleju,czujnik wymieniony na nowy bez zmian. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK przekraczam 2000 obrotów zapala się lampka cisnienia oleju.Pomiar manometrem cisnienia jest Ok.
Witam. Potrzebuje opisu pinów ze sterownika silnika oraz schematu instalacji silnika Renault Master 2.5 g9u 650, 2007 r. Auto odpala, ale ciśnienie na listwie trzyma się koło 1600 bar. Po dodaniu gazu wchodzi do około 1500 obr i nie przekracza więcej. Błąd df0038 oraz błąd z niezakodowanych wtrysków oraz z układu podgrzewania... Sprawdziłem napięcie...
Witam mam pytanko i zarazem zagadke. mianowicie mam mastera 3.0dci i mam problem z ukladem paliwowym. dziwne objawy np. po nocy nie chce odpalic ale jak psikne mu plakiem (do kokpitu ) to startuje i ruwniutko sobie pacuje ale gdy go zgasze to musi dlugo krecic zeby odpalil a nie raz tryknie odrazu. filtry powymieniane , czujnik cisnienia na listwie...
Cześć, posiadam mastera blaszaka 3 osobowego z 2013r. Wczoraj została nabita klimatyzacja czynnikiem r134a 580g, ale mam wątpliwości co do ciśnień w układzie. Sprężarka się włącza, wentylatory pracują, jest nowy zawór rozprężny i skraplacz z osuszaczem natomiast ciśnienia jakie są to LP 2.3 bar a HP4.5 bar przy temperaturze otoczenia 10 stopni. Zauważyłem...
Witam mam problem z masterem 2.5 dci 120 koni g9u650 2007 rok. Samochód przestał odpalać, nie wykazuje błędów żadnych. Podmieniona cała listwa wtryskowa z czujnikiem i zaworem, pompa z odpalającego auta, tez kompletna, z czujnikiem i elektrozaworem, czujnik położenia wału korbowego. Obroty przy rozruchu 300-400 obr/min, problemem jest ciśnienie na listwie...
Witam posiadam takiego mastera jak w temacie 2.2 dci 90 km odrazu pisze szukałem i na elektrodzie i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie Samochód ma problem odpala tylko na Samostart Po podpięciu do kompa brak błędów ale zdziwiło mnie to ze ciśnienie na listwie według komputera jest 0 obroty na liczniku po odpaleniu w granicach 800 a na komputerze...
Mam problem z masterkiem. Przewód paliwowy( przelewowy 2-gi ) dostaje ciśnienie i mi go wysuwa. Zdarza się to dość często(400-1000 kilometrów). Dodam że przewody nie są zabrudzone czy przypchane(tak mi się wydaje bo by to się działo bardzo często)Co może być przyczyną? W baku coś?
Witam Posiadam wyżej wymienione auto i mam z nim od paru dni problem. Przy dużym obciążeniu np przy wyprzedzaniu gwałtownym wyskakuje blad i odcina moc. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy, do czasu gdy następny taz wskoczy blad. Autocom wywala blad DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie, różnica dodatnia, nieciągły Co to...
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
Witam, proszę o informację ile atmosfer powinno być na pompie wysokiego ciśnienia . Renault Master 2.5 DCI 120 2007r.
Problem pojawił się po wymianie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia CONTINENTAL A2C80584700 167008683R samochód RENAULT MASTER III 2.3 dCi 165 2015 rok dużo pali około 1.5 litry wiecej na 100KM I WYDAJE SIE BYĆ SŁABSZY POMPA fABRYCZNIE NOWA czy po wymianie trzeba adapdować pompe czy są jakieś znaki jak zamotować dodam ze stara została wykrecona i...
Witam, mam pytanie: jakie powinno być ciśnienie doładowania sprężarki w Renault Master 2.5 dci 100 km U mnie na clipie pokazywało na biegu jałowym niecały jeden bar, a przy pełnym gazie max 1.6 bara, może ktoś z was posiada informacje ze swojego Mastera.
Niestety Francuzi stworzyli skarbonkę nie auto dotyczy to nie tylko twojego modelu ale również Laguny Master i Clio chodzi o silniki DCI nieważne jakiej pojemności to królowe lawet ich problemy są już opisane na forum.Jeżeli chodzi o turbinę to za prawidłową pracę odpowiada podciśnienie sprawdź gruszkę i przewód podciśnienia Turbiny, ściągnij z Turbiny...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Wiem Renault Master 2010 r. 2,3 Pod kolektorem ssącym jest taka prostokątna puszka, na której z boku po prawej jest zaworek sterowany za pomocą linki na podciśnienie. Co to jest, bo nie mogę tego znaleźć. Problem w tym, że główka, gdzie jest zamontowana linka, się zerwała, wyrobiła i spadła, i klapa w środku się nie otwiera ani nie zamyka I np. czy...
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Podciśnienia sterowania turbo po remoncie wszystkie sprawdzone?
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Diagnostykę na wysokim poziomie można również wykonać Ng10. A puki co sprawdź sobie podciśnienia do turbiny.
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Dzięki za sugestię Temat podciśnień zweryfikuję :). Co do pedały gazu - wykluczam. Wymieniony na nowy bo też go podejrzewałem. Założony nowy oryginalny Renault. Zero poprawy.
Podciśnienia są dobrze popodpinane ?
Witam Mam problem z Renault Master 2,3 dCi 2019 r. BiTurbo, przebieg 175 tys. Auto jechało, straciło moc, zjazd na pobocze, zgasło. Odpalam 5 s i gaśnie. Diagnoza: błąd p226322 — obwód doładowania, amplituda maksymalna. Wysokie ciśnienie spalin: 2,5 bar przed turbiną. DPF: ciśnienie na wolnych obrotach 18 mbar. Po odłączeniu wydechu samochód nadal gaśnie. Rurka...
ale dla pewności sprawdzę też wtryski, bo komunikat był sprawdź wtrysk W tych Masterach komunikat na zegarach sprawdź wtrysk pojawia się praktycznie przy odłączeniu prawie każdego osprzętu. Wypnij kostkę z EGR, przepustnicy, zaworu podciśnienia turbo i sam się przekonasz. To jest trochę mylące.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Nie, to jest przepływomierz (MAF). Tamten czujnik działał tak jak wskaźnik przepełnionego worka w odkurzaczu (podciśnienie tworzące się w dolocie przy zatkanym filtrze zasysało tłok, który zwierał styki i zapalał kontrolkę)
Witam serdecznie, czy problem został rozwiązany? Też posiadam taki samochód. Mam podobny problem, auto w trybie serwisowym, błędy egr, przepustnicy no i u mnie jeszcze występuje błąd grzania świec. Po przeczyszczeniu wszystkiego udało mi się usunąć błąd egr'u. Był spowodowany tym, że klapki były położone w złej pozycji, 'zastane', a gruszka sterująca...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam. Dołączam sie do tematu. Pracuję nad takim pacjentem od dłuższego czasu. Taki sam przypadek. Problem zaczął sie po wymianie silnika (z powodu uszkodzenia, pękł korbowód). Mam możliwość podstawienia różnych podzespołów z jeżdżącego auta. Nie ma ogranicznika prędkości. Sprawdzone podciśnienia, zaworki turbin i egr, rozwinięte i pomierzone kable...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam. Może ktoś pomoże Pacjent Renault Master 120kW. Przy przebiegu 495tyś żywot zakończyło turbo, po oględzinach silnika, zakupiliśmy kompletny silnik+turbo+skrzynia z bitego Mastera (bok i tył) z przebiegiem 7tyś. Po przełożeniu silnika zaczęły się problemy. Auto jakby nie miało mocy, została wymieniona przepustnica + przepływomierz i przy prędkościach...
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
A jaka oporność zaworu podcisnienia od małej turbiny
w zadnym necie np jak zaworki od podcisnienia w bmw sa zasyfione to potrafia sie przyblokowac co skutkuje sterowanie gruszki do turba. Bardzo czeste w e39, e46 i dlatego to napisalem
master podciśnienie renault podciśnienie podciśnienie renault
smart gigabyte ładowarka magsafe nvidia niewidoczna
schemat sterownika masters schemat sterownika masters
Odczyt błędu BSI SW vers: 33 SW index: 5 w samochodach PSA Antena Wizja TV: Co można oglądać?