Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Ma czujnik 4-pinowy na dolocie, on wskazuje temperaturę powietrza, podciśnienie, ciśnienie doładowania i oczywiście jest też nowy.
Odłącz podciśnienie i przestanie. Powiem, ten typ tak ma :)
Nie, to jest przepływomierz (MAF). Tamten czujnik działał tak jak wskaźnik przepełnionego worka w odkurzaczu (podciśnienie tworzące się w dolocie przy zatkanym filtrze zasysało tłok, który zwierał styki i zapalał kontrolkę)
Podciśnienia sterowania turbo po remoncie wszystkie sprawdzone?
Diagnostykę na wysokim poziomie można również wykonać Ng10. A puki co sprawdź sobie podciśnienia do turbiny.
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Czujnik ciśnienia doładowania masz na rurze plastikowej, ale szambem z rury raczej nie będzie zawalony a jak nie ma błędu to nie ma potrzeby wymieniać, mówisz że cięgno się rusza a w parametrach nie ma ciśnienia odpowiedniego, czy masz podciśnienie na zaworku sterowania turbiną? Podłącz na krótko podciśnienie żeby turbo kręciło się na ful i zobacz może...
Niestety Francuzi stworzyli skarbonkę nie auto dotyczy to nie tylko twojego modelu ale również Laguny Master i Clio chodzi o silniki DCI nieważne jakiej pojemności to królowe lawet ich problemy są już opisane na forum.Jeżeli chodzi o turbinę to za prawidłową pracę odpowiada podciśnienie sprawdź gruszkę i przewód podciśnienia Turbiny, ściągnij z Turbiny...
Podciśnienia są dobrze popodpinane ?
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd, pisałem z głowy, Clip ma racje... Ale co błąd mówi , przecież to zwykłą grucha. Błąd dotyczy obwodu sterowania "gruchą", a elektrozawór podciśnienia należy do obwodu.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
ale dla pewności sprawdzę też wtryski, bo komunikat był sprawdź wtrysk W tych Masterach komunikat na zegarach sprawdź wtrysk pojawia się praktycznie przy odłączeniu prawie każdego osprzętu. Wypnij kostkę z EGR, przepustnicy, zaworu podciśnienia turbo i sam się przekonasz. To jest trochę mylące.
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam serdecznie, czy problem został rozwiązany? Też posiadam taki samochód. Mam podobny problem, auto w trybie serwisowym, błędy egr, przepustnicy no i u mnie jeszcze występuje błąd grzania świec. Po przeczyszczeniu wszystkiego udało mi się usunąć błąd egr'u. Był spowodowany tym, że klapki były położone w złej pozycji, 'zastane', a gruszka sterująca...
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
Witam. Dołączam sie do tematu. Pracuję nad takim pacjentem od dłuższego czasu. Taki sam przypadek. Problem zaczął sie po wymianie silnika (z powodu uszkodzenia, pękł korbowód). Mam możliwość podstawienia różnych podzespołów z jeżdżącego auta. Nie ma ogranicznika prędkości. Sprawdzone podciśnienia, zaworki turbin i egr, rozwinięte i pomierzone kable...
Witam. Może ktoś pomoże Pacjent Renault Master 120kW. Przy przebiegu 495tyś żywot zakończyło turbo, po oględzinach silnika, zakupiliśmy kompletny silnik+turbo+skrzynia z bitego Mastera (bok i tył) z przebiegiem 7tyś. Po przełożeniu silnika zaczęły się problemy. Auto jakby nie miało mocy, została wymieniona przepustnica + przepływomierz i przy prędkościach...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
master podciśnienie renault podciśnienie podciśnienie renault
satel fałszywe alarmy sabotaż polaroid firmware mf286d antena cybertech
podciśnienie renault master samsung ue48j6300
Radio VW T5 nie działa po wymianie bezpiecznika - przyczyny Uziemienie punktu rozdziału przewodu PEN na N i PE - czy jest konieczne?