Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Rozwiązanie problemu wykonano Wyższa Szkoła elektryka i chęć rozwiązania zagadki przez tego elektryka, ma chłopak pojęcie Reg. 3.2. Autor tematu, po uzyskaniu odpowiedzi będącej rozwiązaniem problemu, jest zobowiązany zamieścić podsumowanie ze wskazaniem rozwiązania oraz zablokować wątek poprzez kliknięcie w przycisk rozwiązano. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php...
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
A kompresję sprawdzałeś??
http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
https://autobezpieczniki.pl/renault-mast...
Te informacje idą cyfrowo siecią CAN z ECM. Ten schemat jest od Mastera 1.
Niestety musisz wymontować zespół tablicy rozdzielczej....
Takie będzie pasować https://archiwum.allegro.pl/oferta/radio...
Kup zielone Osramy. To seria long life. Jak masz wszystko w porządku z instalacją to te pracują 3-5razy dłużej.
1234yf od 2017 nie wolno sprzedawać aut z innym czynnikiem.
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
Jest to ogrzewanie eberspacher D2 i nie ma nic wspólnego z Webasto. Powinieneś kupić sterownik (nastawnik temperatury) do eberspracher, są jako włącznik z pokrętłem lub taki mini sterownik z pokrętłem. Od Webasto nie pasuje bo jest inna wartość potencjometru nastawczego. Czerwony to plus stały + szary to nastawa z potencjometru żółty to start, plus...
Tu masz opis PL obsługa i programowanie kluczyka Twingo Clio Rapid Laguna Espace Megane Safrane Trafic Master
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Podłącz Clipa i zweryfikuj opisy błędów.
kod to 6333
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
Proszę bardzo .
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
dmuchawa - manualna
Na tym komunikacie, na zapłonie, dłużej przytrzymaj przycisk na manetce, aż zacznie migać i samo wskoczy 40000
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
W module UCH pod kierownicą
Pod dywanikiem przy fotelu kierowcy komora zamknięta blachą .
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele...
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Powinno pasować https://obrazki.elektroda.pl/8975970600_... https://obrazki.elektroda.pl/8068263200_...
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
Wracam do tematu. Jestem tu nowy. Mam problem z drzwiami podobnie jak napisaliście z czujnikiem. Jak to rozwiazaliscie ? Tylne drzwi są zamknięte a mimo wszystko musze mocno zamknąć kilka razy. Z drzwiami kierowcy mam podobnie, ujade z 5 km i wyświetla mi ze sa drzwi otwarte, zamkne z kilka razy i jest ok. Denerwujace jest pikanie ze drzwi otwarte....
Jak zaciągnąłeś ręczny to zrób tak samo jak byś wymieniał klocki-cofnij tłoczki i zmontuj wszystko, podpompuj pedałem hamulce i dopiero zaciągnij ręczny.
Podejdzie ten wyświetlacz.
i jak wiadomo co tam stukalo w tym masterze
Wymień co masz w komplecie.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
Ze sprężarki zlałem mniej więcej tyle ile wcześniej wlałem czyli ok 150. Może odrobinę więcej. Jeśli chodzi Ci o to czy były w niej 2 stany to wg mnie nie. Wygląda na to, że sprężarka jednak nie była fabrycznie zalana. Jeżeli w tym układzie ma być 220 ml oleju, to w sprężarce powinno być około połowy. Więc 150 lub trochę więcej, jak piszesz, to za...
Kolego rozszyfrowałeś w czym problem w masterze?
Nie ma, manetkę sprawdź
Jeśli chodzi o rezystor od nawiewu wewnętrznego to powinien się znajdować obok filtra kabinowego. Tu w 0.50 ładnie go widać [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Witam, mam problem ze stukającymi wtryskami. Po wymianie na nowe problem nie ustąpił. Mechanik stawia na uszkodzony sterownik silnika. Dałem się nabrać na chip tuning pseudo, po długich rozmowach z pseudo tunerem odesłał mi prawdopodobnie oryginał mapy. Moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy to oryginał ? Plik masz 100% ori.
Rozpiskę posłałem Ci na skrzynkę. Nie zamieszczam tego na forum publicznym, ze względu na to, że są informacje serwisowe, przeznaczone dla montażystów.
To nie jest informacja o stanie oleju w silniku jak będzie połowa stanu to będzie to wyglądało tak (oooo___ ) aktualnie masz max stan oleju ;)
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
8201043605
Można. Ale chyba zapis jest już inny.
Jeśli masz błąd np: Błąd wewnętrzny sterownika, to trzeba zacząć od wymiany sterownika lub elektronik musi usunąć crasha, a jeśli masz inne błędy a podejrzewam że masz, np: napinacze, poduszki to poprostu te części do wymiany lub zasymulowania opornikiem 2,2ohm lub też wyprogramowanie błędów przy użyciu clipa. Takich porad tutaj nie tolerujemy - bezpieczeństwo,...
Taki jaki zaleca producent. Nie kombinuj z innymi firmami bo skrzynie renówkowe tego nie lubią i w zimę możesz mieć problemy mimo tej samej klasy . Przy elfie jest napisane "olej specjalny" . Tu możesz dobrać olej http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Tu masz schematy: https://cardiagn.com/renault-master-x70-... Jedynie nie jestem do końca pewien na ile będą się one pokrywały u ciebie bo Renault strasznie miesza z oznaczeniami w zależności od daty produkcji a u ciebie będzie prawdopodobnie G9U650.
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
Rozrządu nie ruszasz, odkręcasz nakrętki od strony pompy i ją wyciągasz, frez ma w jednym miejscu zlane dwa ząbki, więc łatwo złożysz, a wyciek jest ze zużytej ośki.
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
Szczotki rozrusznika powinny być zgrzane , to najpewniejsza metoda połączenia szczotek . Lutowanie przy rozruszniku potrafi puścić przy ciężkim kręceniu w zimę , ale jak nie masz możliwości zgrzania to lutuj , wystarczy topnik do elektroniki , dobry jest też topnik do lutowania miedzi w instalacjach wodnych.
Problem najprawdopodobniej z mikrofonem, a ten siedzi w panelu z lampkami sufitowymi.
Witam. Nie wiem jak w 2009,ale w naszym 99 są dwa zabezpieczenia centralnego. na jednym bezpieczniku jest centralka ,na drugim siłowniki. Pozdrawiam
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Słabo kolego szukałeś, tu masz filmik z wymiany filtra kabinowego https://www.youtube.com/watch?v=VcGYzB2S... na którym widać rezystor 48s filmu ta większa kostka
To tak jak napisałem. Kable szary ,żółty ,czarny
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Tak kolego nic więcej nie napisałeś. Ale piłem kawę i powróżyłem z fusów i wyszło ki takie coś :)
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Stacyjkę możesz przekręcić?
Guzik do testu jest w manetce , Wskaźniki z komputerem pokładowym?
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Tak. No i wymiary oczywiście :)
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Trzeba dać przekaźnik. Pod nogę 30 przekaźnika daj gruby plus po zapłonie(żółty ze stacyjki) i zabezpiecz go bezpiecznikiem 15A. Z nogi 87 przekaźnika zasil dodatkową lampę, noga 85 do masy a do nogi 86 plus z żarówki wstecznego w lampie tylnej.
Czyli dodatkowymi bolcami wraca info o zamknięciu....musiałbym mieć auto u siebie aby coś pokombinować...nie robiłem tego modelu więc lipa...nie wiem czy się da...
Widzisz jak jest montowany w Mercedesie. W ten sam sposób powinien być zamontowany w Masterze /kierunek ruchu/. W związku z tym, że nie wiesz jak powinien być prawidłowo założony /z tego co kojarzę to wcięciem do koła - na zewnątrz samochodu, ale mogę się mylić/ to zdejmij osłonkę gumową i zobacz jak wygląda kierunek ruchu sworznia.
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Jak masz połączenie skrzyni z silnikiem to w obudowie skrzyni masz dwie dziury od przodu i na blokade bedzie ta niżej wychodz centralnie na wysokosci środka wału
Pasuje aczkolwiek są krótsze przełożenia.
Co jakiś czas kopci Niech pochodzi z godzinę.
Witam Ja mam takie same błędy, mam Renault Traffic 2015. Jak naprawiłeś mastera? Dziękuję.
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Masz schemat + lokalizacja modułu nadwozia dodatkowego (opisane jako 1).
Korpus wtryskiwacza nie szczelny.
Masz pojedynczy fotel pasażera, czy 2os ławkę?
Na wyświetlaczu radia muszą pokazać się cztery zera. Dopiero można wpisać kod. Pokrętłem z tyłu pilota ustawiasz cyfry a dolnym przyciskiem zmieniasz następną cyfrę i na końcu zatwierdzasz też dolnym przyciskiem przytrzymując dłużej.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
zamieszczona jest tam fraza "z wyjątkiem wersji bus". Kiepsko. Bez różnicy , bus czy zwykły . Przekaźnik zawsze w tym samym miejscu. Bus ma tylko więcej rożnych przekaźników. po wyciągnięciu podkładek foliowych spod żarówek świateł cofania, nie zaświecają się Wyciągnięcie owego przekaźnika nie powoduje żadnej zauważalnej reakcji w pojeździe Teraz już...
Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej. pozdr
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
Pinaut regulatora nagrzewnicy renault master 2003r z klimą
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Raczej ze sterownika silnika
Witam taki panel obsługi: http://obrazki.elektroda.pl/2193456700_1... czy taki: http://obrazki.elektroda.pl/1967132100_1...
renault master renault master wspomaganie renault master drzwi
klimatyzacja drgać schemat megane klima zablokować windows update
klawiatura wpisuje podwójne znaki klawiatura wpisuje podwójne znaki
Water Damage in Electronics: Causes and Solutions Podłączenie zewnętrznego dysku do EvoBox PVR