Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Rozwiązanie problemu wykonano Wyższa Szkoła elektryka i chęć rozwiązania zagadki przez tego elektryka, ma chłopak pojęcie Reg. 3.2. Autor tematu, po uzyskaniu odpowiedzi będącej rozwiązaniem problemu, jest zobowiązany zamieścić podsumowanie ze wskazaniem rozwiązania oraz zablokować wątek poprzez kliknięcie w przycisk rozwiązano. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php...
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
A kompresję sprawdzałeś??
http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
Te informacje idą cyfrowo siecią CAN z ECM. Ten schemat jest od Mastera 1.
https://autobezpieczniki.pl/renault-mast...
Niestety musisz wymontować zespół tablicy rozdzielczej....
Kup zielone Osramy. To seria long life. Jak masz wszystko w porządku z instalacją to te pracują 3-5razy dłużej.
Takie będzie pasować https://archiwum.allegro.pl/oferta/radio...
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
1234yf od 2017 nie wolno sprzedawać aut z innym czynnikiem.
Tu masz opis PL obsługa i programowanie kluczyka Twingo Clio Rapid Laguna Espace Megane Safrane Trafic Master
Jest to ogrzewanie eberspacher D2 i nie ma nic wspólnego z Webasto. Powinieneś kupić sterownik (nastawnik temperatury) do eberspracher, są jako włącznik z pokrętłem lub taki mini sterownik z pokrętłem. Od Webasto nie pasuje bo jest inna wartość potencjometru nastawczego. Czerwony to plus stały + szary to nastawa z potencjometru żółty to start, plus...
kod to 6333
Podłącz Clipa i zweryfikuj opisy błędów.
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
Proszę bardzo .
Na tym komunikacie, na zapłonie, dłużej przytrzymaj przycisk na manetce, aż zacznie migać i samo wskoczy 40000
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
Pod dywanikiem przy fotelu kierowcy komora zamknięta blachą .
dmuchawa - manualna
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele...
W module UCH pod kierownicą
Powinno pasować https://obrazki.elektroda.pl/8975970600_... https://obrazki.elektroda.pl/8068263200_...
użyj Clipa lub NXR bo tak szukaj wiatru.
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
Podejdzie ten wyświetlacz.
Wymień co masz w komplecie.
Jak zaciągnąłeś ręczny to zrób tak samo jak byś wymieniał klocki-cofnij tłoczki i zmontuj wszystko, podpompuj pedałem hamulce i dopiero zaciągnij ręczny.
Nie ma, manetkę sprawdź
Ze sprężarki zlałem mniej więcej tyle ile wcześniej wlałem czyli ok 150. Może odrobinę więcej. Jeśli chodzi Ci o to czy były w niej 2 stany to wg mnie nie. Wygląda na to, że sprężarka jednak nie była fabrycznie zalana. Jeżeli w tym układzie ma być 220 ml oleju, to w sprężarce powinno być około połowy. Więc 150 lub trochę więcej, jak piszesz, to za...
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Jeśli chodzi o rezystor od nawiewu wewnętrznego to powinien się znajdować obok filtra kabinowego. Tu w 0.50 ładnie go widać [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Wracam do tematu. Jestem tu nowy. Mam problem z drzwiami podobnie jak napisaliście z czujnikiem. Jak to rozwiazaliscie ? Tylne drzwi są zamknięte a mimo wszystko musze mocno zamknąć kilka razy. Z drzwiami kierowcy mam podobnie, ujade z 5 km i wyświetla mi ze sa drzwi otwarte, zamkne z kilka razy i jest ok. Denerwujace jest pikanie ze drzwi otwarte....
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Rozpiskę posłałem Ci na skrzynkę. Nie zamieszczam tego na forum publicznym, ze względu na to, że są informacje serwisowe, przeznaczone dla montażystów.
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
i jak wiadomo co tam stukalo w tym masterze
Witam, mam problem ze stukającymi wtryskami. Po wymianie na nowe problem nie ustąpił. Mechanik stawia na uszkodzony sterownik silnika. Dałem się nabrać na chip tuning pseudo, po długich rozmowach z pseudo tunerem odesłał mi prawdopodobnie oryginał mapy. Moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy to oryginał ? Plik masz 100% ori.
To nie jest informacja o stanie oleju w silniku jak będzie połowa stanu to będzie to wyglądało tak (oooo___ ) aktualnie masz max stan oleju ;)
To żadna obudowa tylko pompa wody, do wymiany To tylko osłona, która służy właśnie do wymiany pompy. Niestety przy wymianie pompy trzeba jednocześnie wymienić olej w silniku. Po spuszczeniu płynu chłodzącego około 1 litra zostaje w rurze dolotowej i ten płyn spłynie przez misę olejową po wyjęciu pompy. Dodano po 1 Ni tam nie przepuszcza, jak zdejmiesz...
Jeśli masz błąd np: Błąd wewnętrzny sterownika, to trzeba zacząć od wymiany sterownika lub elektronik musi usunąć crasha, a jeśli masz inne błędy a podejrzewam że masz, np: napinacze, poduszki to poprostu te części do wymiany lub zasymulowania opornikiem 2,2ohm lub też wyprogramowanie błędów przy użyciu clipa. Takich porad tutaj nie tolerujemy - bezpieczeństwo,...
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
Można. Ale chyba zapis jest już inny.
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Taki jaki zaleca producent. Nie kombinuj z innymi firmami bo skrzynie renówkowe tego nie lubią i w zimę możesz mieć problemy mimo tej samej klasy . Przy elfie jest napisane "olej specjalny" . Tu możesz dobrać olej http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Rozrządu nie ruszasz, odkręcasz nakrętki od strony pompy i ją wyciągasz, frez ma w jednym miejscu zlane dwa ząbki, więc łatwo złożysz, a wyciek jest ze zużytej ośki.
8201043605
Tu masz schematy: https://cardiagn.com/renault-master-x70-... Jedynie nie jestem do końca pewien na ile będą się one pokrywały u ciebie bo Renault strasznie miesza z oznaczeniami w zależności od daty produkcji a u ciebie będzie prawdopodobnie G9U650.
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Kolego rozszyfrowałeś w czym problem w masterze?
Szczotki rozrusznika powinny być zgrzane , to najpewniejsza metoda połączenia szczotek . Lutowanie przy rozruszniku potrafi puścić przy ciężkim kręceniu w zimę , ale jak nie masz możliwości zgrzania to lutuj , wystarczy topnik do elektroniki , dobry jest też topnik do lutowania miedzi w instalacjach wodnych.
W Renault Master to służy do deaktywacji alarmu. Trzeba znać pin.
Problem najprawdopodobniej z mikrofonem, a ten siedzi w panelu z lampkami sufitowymi.
Witam. Nie wiem jak w 2009,ale w naszym 99 są dwa zabezpieczenia centralnego. na jednym bezpieczniku jest centralka ,na drugim siłowniki. Pozdrawiam
Znalazłem na 145 koników, wersja: automat. Choć mam spore zastrzeżenia do tego schematu :(
Słabo kolego szukałeś, tu masz filmik z wymiany filtra kabinowego https://www.youtube.com/watch?v=VcGYzB2S... na którym widać rezystor 48s filmu ta większa kostka
To tak jak napisałem. Kable szary ,żółty ,czarny
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Tak kolego nic więcej nie napisałeś. Ale piłem kawę i powróżyłem z fusów i wyszło ki takie coś :)
Stacyjkę możesz przekręcić?
Guzik do testu jest w manetce , Wskaźniki z komputerem pokładowym?
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Tak. No i wymiary oczywiście :)
Trzeba dać przekaźnik. Pod nogę 30 przekaźnika daj gruby plus po zapłonie(żółty ze stacyjki) i zabezpiecz go bezpiecznikiem 15A. Z nogi 87 przekaźnika zasil dodatkową lampę, noga 85 do masy a do nogi 86 plus z żarówki wstecznego w lampie tylnej.
Czyli dodatkowymi bolcami wraca info o zamknięciu....musiałbym mieć auto u siebie aby coś pokombinować...nie robiłem tego modelu więc lipa...nie wiem czy się da...
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Widzisz jak jest montowany w Mercedesie. W ten sam sposób powinien być zamontowany w Masterze /kierunek ruchu/. W związku z tym, że nie wiesz jak powinien być prawidłowo założony /z tego co kojarzę to wcięciem do koła - na zewnątrz samochodu, ale mogę się mylić/ to zdejmij osłonkę gumową i zobacz jak wygląda kierunek ruchu sworznia.
Sterowanie masą z modułu skrzyni
Jak masz połączenie skrzyni z silnikiem to w obudowie skrzyni masz dwie dziury od przodu i na blokade bedzie ta niżej wychodz centralnie na wysokosci środka wału
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Pasuje aczkolwiek są krótsze przełożenia.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Co jakiś czas kopci Niech pochodzi z godzinę.
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Korpus wtryskiwacza nie szczelny.
Na wyświetlaczu radia muszą pokazać się cztery zera. Dopiero można wpisać kod. Pokrętłem z tyłu pilota ustawiasz cyfry a dolnym przyciskiem zmieniasz następną cyfrę i na końcu zatwierdzasz też dolnym przyciskiem przytrzymując dłużej.
Masz pojedynczy fotel pasażera, czy 2os ławkę?
Masz schemat + lokalizacja modułu nadwozia dodatkowego (opisane jako 1).
Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej. pozdr
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
renault master renault master przekaźniki renault master przekaźnik
zasilacz przegrzanie telewizor pasek zmiana systemu plików
instrukcja philips car400 pomiar temperatury
Hisense 32A4BG Remote Control Not Working: Troubleshooting Guide BLUETEC BC 9000: Czy posiada funkcję MEMORY?