He he zdaje się, że LG jest jeszcze mało popularny wśród PLC i może to i dobrze. Co do spięcia sterownika z silnikiem to nie widze problemu, przecież robi się to tak samo we wszystkich PLC, a więc korzystasz z wyjść przekaźnikowych lub zewnętrznego modułu przekaźnikowego (nic nie napisałeś jaki silnik). A co nieco o Twoim PLC jest np. tu: http://www.foster.pl/index.php?id=c05_02
Taniej wyjdzie niż wymiana silnika :)
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele...
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
Master z tym silnikiem tylko na tych trzech śrubach.
robiem tehem mastera 2.8 EGR 2.2dci trafika 1.9dci i poduszki w master wszsko smiga bey problemu!!!
Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Jaki masz silnik w tym Masterze (poj.moc,rok prod.)postaram się coś znaleźć.
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Rano sprawdzę czy będę miał schemat i wyślę
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Witam, w niektórych silnikach są filtry ODMY co ile km się je wymienia ? https://obrazki.elektroda.pl/3496402000_... Na zdjęciu filtr do: IVECO DAILY silnik: 3.0 FIAT DUCATO silnik: 3.0 CITROEN JUMPER silnik: 3.0 PEUGEOT BOXER silnik: 3.0 OPEL MOVANO silnik: 3.0 RENAULT MASTER silnik: 3.0 RENAULT MASCOTT silnik: 3.0 Co ile km ten...
A gdzie kod silnika ?
Srednia przyjemnosc,zeby ten silnik wymontowac,trzeba wymontowac cala konsole wraz z kolem kierownicy
Witam , mam podobny problem a mianowicie kupiłem renault mastera z silnikiem 2.5 dci w którym dół został zmieniony na motor od 2.2 dci( głowica została od 2.5 wraz z wtryskami i komputerem ) silnik co jakiś czas pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Proszę o poradę co powinno byś jeszcze zmienione aby auto prawidłowo pracowało.
Czujni temperatury z nowego silnika, czy zamontowany stary? Sprawdź czy chłodnica robi się ciepła po kilkunastu minutach pracy silnika. Powinna być zimna.
Interstar to klon Renault Master 3.0 DCI . Silnik stosowany w tych samochodach to silnik Nissana o oznaczeniu ZD3 ( w nissanie ZD30) Silnik stosowany m.in. w Nissanie Patrolu . Wszystkie informacje jakie znajdziesz dla Renault Master z tego przedziału rocznikowego z tym silnikiem są identyczne jak dla twojego Interstara. Kluczyk przy wymianie baterii...
Raczej ze sterownika silnika
Witam, jeśli mógłby ktoś pomóc to proszę o schemat bezpieczników w komorze silnika w Renault Master 2019r 2.3 przed liftem. Mam problem z prądem w ciągu 4 godzin nowy akumulator jest całkowicie rozładowany, doszliśmy do głównych bezpieczników w komorze silnika i okazuje się że one pobierają prąd tylko kwestia od czego one są i potrzebuję schemat jeśli...
Tak, to ten kabelek. Rozepnij go i sprawdź czy dalej gaśnie. Stan oleju w silniku, jest oczywiści OK?
Jakie błędy?
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
A instrukcję kolega przeczytał . Cytat; Ze względu na wygodę programowania zaleca się,aby każdy siłownik miał własnego,oddzielnego pilota MASTER (oddzielny kanał w przypadku pilotów wielokanałowych). Należy unikać sytuacji, w której kilka siłowników będzie miało wspólnego pilota (wspólny kanał) MASTER
Witam potrzebuję dobrać panewki korbowodowe i główne do nowego wału Renault master 2.3 silnik M9T 880 Wał nominalny kolory panewek 4 na korbowody i 4 na główne . Posiada ktoś może tabelę doboru ?
Witam Własnie zastanawiam się nad przekładką z mojego zardzewiałego MOVANO silnika do Mastera z 2007r. Mam cały samochód- MOVANO 1999. Mogę kupić cały samochód MASTER 2007 bez silnika i skrzyni, a było w nim 2.5 DCI. Pytanie zasadnicze z czym musze się liczyć przy przekładce- Chodzi mi głównie tu o elektronikę: -co zrobić aby licznik działał jak trzeba...
Chwila piszesz że EGR jest zaślepiony a zrobiona jest korekta/usunięcie EGR w programie sterownika silnika?
Mamy się domyślać co to za silnik?
nie podałes jaki silnik ma to auto i z ktorego jest roku dodam tylko ze w moim masterze silnik 2.5D rok 1999 akumulator jest w komorze silnika
Główne 20Nm + 150 stopni (+-10) Korby 25Nm + 60 stopni (+- 6)
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
Miałem ten sam problem jezdziłem po mechanikach i każdy tylko mówił to do wymiany do do zrobienia !!! i pieniądze brali a efekt ten sam! wkońcu zwykły kowal powiedział mi co mam zrobić i jest !!! AUTO JAK NOWE. A koszt 0zł !!!
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Używałem Mastera z 2.5 i Traffica z 2.0 (oba z '07) i z Masterem w kółko były problemy z osprzętem. Możesz trochę rozwinąć, chodzi mi o te problemy z osprzętem. Widziałem Mastery z silnikiem 2,5 z przebiegami 600-700tys. W szybkiej kurierce PL->zachód w większości jeżdżą Masterami. Wcześniej z silnikami 2,5 obecnie 2,3.
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
nie masz sie nad cztm zastanawiac tylko wyjąć wtryski i dać do naprawy sam nic nie zrobisz to typowa usterka
Skoro pod naciskiem centralka zaczyna działać normalnie - sprawdź najpierw zaciski do silnika lokalnego (master), przewody między centralką a silnikiem, ostrożnie ruszając centralą może namierzysz czy to przewody czy coś z płytką.
sterownik silnika(nr. taki sam jak poprzedni wszystkie numerki i indeksy ?
witam potrzebuję schematu elektronicznego renault master 2 3dci 2011rok opis pinów sterownika . brak zasilania na sterowniku silnika
W moim przypadku to master 2,5 Bosch 0 281 013 363 sterownik silnika
Mam dokladnie taki sam problem. Jakie jest rozwiazanie tego problemu? Pomocy
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
Witam znalaz ktos umiejscowienie tego czujnika mam taki sam problem z tym samym silnikiem
Sprawdź czy w położeniu parkowania napęd wycieraczek podaje masę na cienkim kablu we wtyczce zasilającej silnik.
Czy DDT2000 będzie współpracował z Masterem z 2004r. z silnikiem 3.0 DCI 140 (Nissan)?
Dzięki za odpowiedzi,temat zamykam.
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
Możesz napisać trochę więcej informacji o tym Masterze (pojemność,moc silnika).
Chyba tego szukasz.
Aaha no to w szoku byłeś że ci zgasł, 99,99% kierowców próbuje w takiej sytuacji odpalić auto. Tak czy siak j.w. diagnostyka ew. wymiana filtra jak stary.
Ostatnio pomogło przeprogramowanie sterownika silnika
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Cześć! udało się komuś dotrzeć do serwisówki do Masterów/Movano III w formie programu komputerowego? Bo ta serwisówka tutaj (PDF) jest fajna, ale straszliwie pomieszana. Pozdrawiam, Michał
Witam, chciałbym sam spróbować wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów ale nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji w jakiej kolejności przykręcać śruby oraz z jakim momentem. Czy ktoś ma może rozpiskę do Mastera 2 silnik 2.5 dCi 120km o symbolu G9U. Pozdrawiam
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Jakie błędy w u kładzie sterowania silnika ?
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało
To nie silnik dla majsterkowicza.
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
Witam. Poszukuje schematu instalacji elektrycznej do Renault Master (najnowszego) silnik 2,5 dci 120 lub do Nissana Interstara z takim samym silnikiem.
Mam problem z wycieraczkami po włączeniu wycieraczek nie działają i spryskiwacze tez nie włączają się auto to Renault Master z 2007r. silnik 2,5
Witam. Szukam instrukcji obsługi oraz schematów instalacji do mastera z silnikiem 2.5dci 2003r oraz 2.8dti 1999r.
Jaki kod silnika .
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
(at)Bednar121 "Jeżeli faktycznie jest to niepoprawnie wykonane, to domyślam się, że zasilenie silników przemiennikami częstotliwości połączonymi w pętli sprzężenia zwrotnego momentu obrotowego powinno rozwiązać problem?" Dokładnie falowniki, sprzężenie zwrotne, sterowanie wektorowe, jeden falownik jako master drugi jako slave połączone po komunikacji.
I jak doszedłeś, co to, bo mam to samo, a dodatkowo po jeździe z obciążeniem, jak wchodzi i schodzi z obrotów, słychać dźwięk jakby grzechotki. Dodam, że mam mastera z tego samego roku i ten sam silnik.
Bezpiecznik padł gdy kombinowaliście z dodatkową pompą wody? Błędy sugerują, że pompa wody nie działa wcale, stąd tez błąd wysokiej temperatury. Ja wymieniłbym pompę na początek.
W AB + Kinetix byłoby to proste.... Ustawiam logiczne zasprzęglenie osi, enkodery jako Master, silniki jako Slave, i po kłopocie... Potrzebny Controllogix 5000 + dowolne napędy serwo do tego procesora, to wszystko, no i program do programowania. Darmowa wersja na http://www.rockwellautomation.com/rockwe...
Renault Master 3 2.3 TDCI 150 koni stukanie w silniku, witam wszystkich kolegów. Mam problem z Renault Masterem. Zacznę może od początku: przyjechał do nas znajomy, któremu jego pracownik zatłukł silnik. Zrobiliśmy remont silnika, wymieniony został wał, panewki, głowica. Po naprawie coś stuka w silniku w górnej części. Doszliśmy do tego, że jak odłączy...
http://obrazki.elektroda.pl/8578444200_1... Witam wszystkich elektrodowiczów. Dziś chciałbym przedstawić swój kolejny projekt, a mianowicie tytułowy sterownik do pieca. Wszystko zaczęło się od przeróbek w instalacji centralnego ogrzewania. Doszła podłogówka w kuchni i tu już się pojawiły pytania, jak zrobić, jak przerobić instalacje...
Okej wróć inny silnik moja pomyłka.
Falownik kimo motor master wyświetla błąd F002. silnik nie działa. pozdrawiam Marek
ignition master switch-do sprawdzenia.
Witam. Mam problem z Masterem 3 2015 163 km - podczas jazdy z silnika pojawił się metaliczny stuk rosnący wraz z obrotami silnika. Po wymianie na nowe wtryski OEM, silnik chodzi płynnie, równo lecz metaliczny stuk, raz jest raz nie. Ktoś miał podobny problem?
Na głowicy silnika jest taki napis fdp 4954. z jakiego modelu i marki będzie pasować silnik. Taka sama głowica jest stosowana na przykład w Renault Master ii 1.9dti, (silnik 1.9dTi,8V,59kW,80KM)
Witam mam problem z masterem 2.2 dCi silnik pali od strzała powyżej 1500 obrotów samochód odrazu gaśnie.Pali się kontrolka silnika i stóp. miał ktoś kiedyś taki problem ?
Dzięki za sugestie okazało się że chydropopychacz uległ uszkodzeniu i stąd te stuki
Wygląda to na mocno zniszczone panewki co najmniej 2szt.
Tak dochodzą dwa zasilania i jedna masa reszta leci do uch i jeden do komory silnika
Tak, zmierzyć wtryskiwacze, myślę, że 180 do 210 omów jest w porządku. Jeśli wymienisz wtryskiwacz, musisz napisać go (kodować) do ECU silnika.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Dzień dobry, potrzebuje informacji/schematu jak ustawić rozrząd w tym aucie. Opel Movano/Renault Master 2003r silnik 2.5 DTI 115KM. Oraz jakie blokady są potrzebne
Odłącz czujnik temperatury płynu i odpal silnik. Jeśli chłodzenie jest sprawne, to wentylatory zaczną pracować.
Przepustnica zawirowywania mieszanki - montowana w tych silnikach tylko przy osnówkach ( Laguna. Espace, VelSatis ). Dla mastera nie występowało . Albo masz kolektor ssący z osobówki albo cały silnik
Posiadam mastera z silnikiem 2,5 DCI 88KW 114 koni na common railu. Kupiłem samochód z uszkodzonym wtryskiem. Kiedyś podczas jazdy paliła się również kontrolka od grzania świec oraz obok kontrolka w kształcie piorunka nad kontrolką świec. Wtrysk wymieniłem wykonałem test wszystkich wtrysków i było dobrze. Samochód nie kopci, pali na dotyk, ma moc jednak...
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Daj ten kod silnika, serio.
Koledzy nie mogę namierzyć sterownika silnika ,pomożecie?
a wiec jednak:( Master 2006 silnik 2.5 dci 115km g9u754.
Dzięki. Sprawdzę.
Witam! Szukam schematu elektrycznego do Opla Movano (Renault Master) z silnikiem 2,5dti. Pisze bo znowu szukajka nie dziala. Pozdrawiam!
Prawdopodobnie uszkodzone tacho i elektronika na skutek zwarcia ząłącza silnika.
Za pękające tłoki w boxerach 2.2HDI z silnikami fordowskimi PUMA przy przebiegu około 70.000-110.000 km. i za koła dwómasowe. Renaultowi za silniki w masterach gdzie po 100.000km dół silnika do wymiany. A ceny jak z "batorego" za te wszystkie części! Pozdrawiam wszystkich zmęczonych naprawą wyżyłowanych konstrukcyjnie nowych samochodów :-)
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Dzięki,ok.a jeszcze ile liter wchodzi?
silnik master skrzynka silnik master movano master silnik
mondeo klimatyzacja peugeot kluczyk obudowa transponder webasto zegar sterujący
nivona wyświetlacz matek451 router
Lokalizacja bagnetu oleju w MAN TGX 510 2023 Renault Trafic 2.0 dCi 2019 – błąd P2263, przyczyny, nieszczelność, turbosprężarka, MAP