Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Srednia przyjemnosc,zeby ten silnik wymontowac,trzeba wymontowac cala konsole wraz z kolem kierownicy
Na konsoli dyskoteka Dodano po 2 minutach: Jak jest elektryczna pompa wspomagania, to zgniłe piny od kości sterowania pompy.
Czujni temperatury z nowego silnika, czy zamontowany stary? Sprawdź czy chłodnica robi się ciepła po kilkunastu minutach pracy silnika. Powinna być zimna.
Jakie błędy?
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Problem rozwiązany. Przyrząd, plany i znalazł się winowajca. Czujnik na szynie wariował. Na sucho wartości ok, po zamontowaniu podawał złe dane. Zajęło to dużo czasu, ale auto znowu hula jak nowe.
Miałem ten sam problem jezdziłem po mechanikach i każdy tylko mówił to do wymiany do do zrobienia !!! i pieniądze brali a efekt ten sam! wkońcu zwykły kowal powiedział mi co mam zrobić i jest !!! AUTO JAK NOWE. A koszt 0zł !!!
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
Jaki masz silnik w tym Masterze (poj.moc,rok prod.)postaram się coś znaleźć.
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
Witam! Też jestem posiadaczem Renault Master z 2004 roku z silnikiem 2,5 dci 84 kW. Ostatnio wymieniłem 4 wtryskiwacze ponieważ był u mechanika i stwierdził On że tamte leją i trzeba wymienić. Zostały założone 3 po regeneracji i jeden używany sprawny. Nie wiem czy nie mam problemu z zaworem EGR? Rano ma problem z odpaleniem, ale nie wiem czy nie świece...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Interstar to klon Renault Master 3.0 DCI . Silnik stosowany w tych samochodach to silnik Nissana o oznaczeniu ZD3 ( w nissanie ZD30) Silnik stosowany m.in. w Nissanie Patrolu . Wszystkie informacje jakie znajdziesz dla Renault Master z tego przedziału rocznikowego z tym silnikiem są identyczne jak dla twojego Interstara. Kluczyk przy wymianie baterii...
Żaden Master w tym roczniku nie miał dwóch wiatraków, zawsze jeden z pierwszym biegiem przez opór. Dla autora tematu-pierwszy bieg zarezerwowany jest tylko dla klimy(klima rusza, pierwszy bieg startuje razem z nią) Bieg drugi włącza się jeśli ciśnienie klimy przekroczy ok 25barów lub temp. płynu chłodzącego silnik przekroczy 100*C.
Kilka lat temu - brałem udział w montażu pojazdu spalinowego - wiertnicy samojezdnej - górniczej dla jakiejś kopalni w Chile - główny napęd silnik spalinowy który napędzał agretay hydrauliczne. Nawet sprężarka powietrza była zasilana silnikiem hydraulicznym. Producentem maszyny była firma Mine Master ( Złotoryja).
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
To nie silnik dla majsterkowicza.
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Ok jakie błędy wywala. Czy ten czujnik wałka był sprawdzany w tym aucie czy daje impulsy, czy to robi elektryk czy Czesio udający go. Czemu silnik zmieniany skoro wytrzymują 700-900 tys km?
okazało się ze był kabelek w gałce i raz łączył raz nie Pisałem co zobacz stany przełączników comfort shift wejscia cs1 i cs2 (zmiana statusu manetką) sama manetkę można pomierzyć multimetrem. 3673 Moduł CAN 2 (Master-Slave-CAN) Stan wyłączenia magistrali przez moduł CAN 2 Reakcja systemu: Urządzenie sterujące Slave blokuje ilość wtryskiwanego paliwa,...
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
wspomaganie masz elektryczne? Dodano po 15 Olej ELFmatic G3. Czyli do wspomagania i układów wspomagania. Najlepiej było by wymienić na nowy, przepłukując od razu układ. Spuść stary wlej trochę nowego i włącz na chwilę ok 3 sekundy silnik wtedy pompa wypchnie stary z olej z tym dolanym. Przepłuczesz uklad i nie uszkodzisz pompy. Lub Total Fluid DA -...
mam też silnik dci 1,5 i usterkę miałem podobna wymieniłem turbinę i jest ok ale w twoim przypadku to jest tylko gdybanie .
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
Po zgaszeniu i wymianie bezpieczników pod maską nie odpala kontrolka od świec wcześniej mrygała po nagrzaniu świec teraz nie świeci
Witam. Nabyłem silnik iskra AMG 6118 24V 0,2k Na wstępie proszę o pomoc w prawidłowym podłączeniu tego silnika. Z tego co powiedziano mi to ma problem z rozruchem a konkretnie trzeba nim zakręcić żeby zaczął działać,po przeglądzie wizualnym płytki zauważyłem przerwana ścieżkę która odtworzyłem i zalałem klejem na gorąco. Teraz chciałbym go poskładać...
wiem, że jest uszkodzony, ale tylko trochę ;) niema to znaczenia, bo pompa gasi silnik poprzez zmniejszenie dawki nastawnikiem do zera, ten zaworek jest bo jest, podłączanie tam dodatkowego plusa nic nie zmieni, bo urwanie tego kabelka nie powodowało zgaśnięcia silnika tylko drastyczny spadek mocy, ale na wolnych obrotach chodził, to nie to
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
Witam mam problem z pewnym silnikiem otóż sąsiad ma silnik 11Kw 3-fazowy jest on na jeden bieg, włącza się i rusza choć na tą moc to bardzo dziwne. Ma zabezpieczenie przedlicznikowe B32 a za licznikiem 25A topikowe gdy prubuje go włączyć topiki wywalają zaduża moc silnika,myślałem nad założeniem wyłącznika gwiazda - trójkąt ale silnik jest podłaczony...
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Aaha no to w szoku byłeś że ci zgasł, 99,99% kierowców próbuje w takiej sytuacji odpalić auto. Tak czy siak j.w. diagnostyka ew. wymiana filtra jak stary.
Ktoś wie co trzeba zrobić ? Naprzykład odwiedzić: https://www.google.pl/#q=warka+mechanika...
A wiesz jakiej średnicy może być ten trzpień do blokady wału Wystarczy zwykły pręt lub szpilka 6mm. czy znakiem na kole pasowym jest ta mała gumowa wypustka Nie ma żadnego znaku MUSI być blokada. ale był zbyt luzny pasek między kołami wałków Po to są właśnie blokady żeby to zgrać. Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie...
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? W aucie masz immo. Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Motasz się trochę w zeznaniach, precyzyjne przedstawienie raczej pomoże.
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
I co, wypadałoby opisać zasadę działania silnika DC oraz sposoby hamowania takiegoż. Rozbierz silnik i zobacz stan ślizgów.
Witam problem rozwiązany ,przyczyną był egr część elektryczna ,a czyszczenie nie pomogło, dopiero wymiana na drugi .pozdrawiam
Falownik kimo motor master wyświetla błąd F002. silnik nie działa. pozdrawiam Marek
Ja montowałem taki silnik do mastera z 2006 roku i jestem bardzo zadowolony. Musisz przełożyć wszystko całą instalację i zegary ja miałem to szczęście że mój dawca był z 2001 roku i można było te zegary bezkolizyjnie wkomponować w kokpit z 2006 roku.
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Okej wróć inny silnik moja pomyłka.
Witam Czy przekładał ktoś silnik w Masterze i dysponuje wiedzą czy pasuje on zamiennie z Ducato, Iveco Daily, Renault Messenger? Generalnie chodzi o słupek i układ wtryskowy. Dziękuje
Witam potrzebuję dobrać panewki korbowodowe i główne do nowego wału Renault master 2.3 silnik M9T 880 Wał nominalny kolory panewek 4 na korbowody i 4 na główne . Posiada ktoś może tabelę doboru ?
skrzynka silnik master renault silnik master instalacja silnik master
lustrzany kamera zmiana natężenie zablokowany bęben whirlpool
router huawei b715s unitra amator przestrojenie
Volvo XC90 D5: Silnik nie dogrzewa się po wymianie pompy wody Renault Premium 410 DXi – silnik gaśnie podczas jazdy, problem z rozruchem, diagnostyka Common Rail