Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Srednia przyjemnosc,zeby ten silnik wymontowac,trzeba wymontowac cala konsole wraz z kolem kierownicy
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? W aucie masz immo. Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Motasz się trochę w zeznaniach, precyzyjne przedstawienie raczej pomoże.
Najpierw wyciągnij go daleko w pole i zadzwoń po straż. Po Twoich postach widzę że nie masz zielonego pojęcia o tym co piszesz i robisz. Szybciej taniej i bezpieczniej dla wszystkich oddaj go do warsztatu zanim zniszczysz ten silnik do końca.
Masz gdzieś zwarcie. Na początek zerknij do skrzynki w komorze silnika. Nie masz czasem podpiętego jakiegoś dodatkowego urządzenia?
Czujni temperatury z nowego silnika, czy zamontowany stary? Sprawdź czy chłodnica robi się ciepła po kilkunastu minutach pracy silnika. Powinna być zimna.
Jakie błędy?
Problem rozwiązany. Przyrząd, plany i znalazł się winowajca. Czujnik na szynie wariował. Na sucho wartości ok, po zamontowaniu podawał złe dane. Zajęło to dużo czasu, ale auto znowu hula jak nowe.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Miałem ten sam problem jezdziłem po mechanikach i każdy tylko mówił to do wymiany do do zrobienia !!! i pieniądze brali a efekt ten sam! wkońcu zwykły kowal powiedział mi co mam zrobić i jest !!! AUTO JAK NOWE. A koszt 0zł !!!
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
Żaden Master w tym roczniku nie miał dwóch wiatraków, zawsze jeden z pierwszym biegiem przez opór. Dla autora tematu-pierwszy bieg zarezerwowany jest tylko dla klimy(klima rusza, pierwszy bieg startuje razem z nią) Bieg drugi włącza się jeśli ciśnienie klimy przekroczy ok 25barów lub temp. płynu chłodzącego silnik przekroczy 100*C.
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
Jaki masz silnik w tym Masterze (poj.moc,rok prod.)postaram się coś znaleźć.
Interstar to klon Renault Master 3.0 DCI . Silnik stosowany w tych samochodach to silnik Nissana o oznaczeniu ZD3 ( w nissanie ZD30) Silnik stosowany m.in. w Nissanie Patrolu . Wszystkie informacje jakie znajdziesz dla Renault Master z tego przedziału rocznikowego z tym silnikiem są identyczne jak dla twojego Interstara. Kluczyk przy wymianie baterii...
To nie silnik dla majsterkowicza.
Witam! Też jestem posiadaczem Renault Master z 2004 roku z silnikiem 2,5 dci 84 kW. Ostatnio wymieniłem 4 wtryskiwacze ponieważ był u mechanika i stwierdził On że tamte leją i trzeba wymienić. Zostały założone 3 po regeneracji i jeden używany sprawny. Nie wiem czy nie mam problemu z zaworem EGR? Rano ma problem z odpaleniem, ale nie wiem czy nie świece...
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
wspomaganie masz elektryczne? Dodano po 15 Olej ELFmatic G3. Czyli do wspomagania i układów wspomagania. Najlepiej było by wymienić na nowy, przepłukując od razu układ. Spuść stary wlej trochę nowego i włącz na chwilę ok 3 sekundy silnik wtedy pompa wypchnie stary z olej z tym dolanym. Przepłuczesz uklad i nie uszkodzisz pompy. Lub Total Fluid DA -...
mam też silnik dci 1,5 i usterkę miałem podobna wymieniłem turbinę i jest ok ale w twoim przypadku to jest tylko gdybanie .
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Okej wróć inny silnik moja pomyłka.
I co, wypadałoby opisać zasadę działania silnika DC oraz sposoby hamowania takiegoż. Rozbierz silnik i zobacz stan ślizgów.
A wiesz jakiej średnicy może być ten trzpień do blokady wału Wystarczy zwykły pręt lub szpilka 6mm. czy znakiem na kole pasowym jest ta mała gumowa wypustka Nie ma żadnego znaku MUSI być blokada. ale był zbyt luzny pasek między kołami wałków Po to są właśnie blokady żeby to zgrać. Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie...
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Po zgaszeniu i wymianie bezpieczników pod maską nie odpala kontrolka od świec wcześniej mrygała po nagrzaniu świec teraz nie świeci
Wtryski nie gubia kodow, ale nie wiem tych danych z odczytu jakie byly kiedy silnik chodzil prawidlowo.
Przepalający się bezpiecznik 20A w skrzynce pod maską silnika po przekręceniu stacyjki. Silnik kręci, ale nie odpala. Nie mogę znaleźć, za co jest odpowiedzialny ten bezpiecznik. Dodam, że miga kontrolka silniczka ze stopem. Renault Master 2, 2007 r, 2.5 dCi. Proszę o poradę. Jest to bezpiecznik odpowiadający za funkcje silnika, ale które?
Witam serdecznie, chciałbym z góry podziękować za pomoc. Mój problem nawiązuje do Renault Master 2011r 125 KM. Zrobiłem remont silnika, dosłownie wszystko nowe (or y ginalne części) walki, tłoki (tylko tłoki zamienniki ponieważ Renault nie robi nadwymiarowych tłoków), korbowody, zawory itp. blok po szlifie, tłoki nadwymiarowe +25, po remoncie odpalił...
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Witam wszystkich. Panowie, kupiłem Mastera 2.5 114km z 2004 roku. Jest to wersja angielska bez przepływomierza i EGR. Kupujący twierdził, że auto kopciło na czarno, dlatego zdecydował się oddać je komuś do naprawy. Podobno - podkreślam, podobno - turbina została wysłana do regeneracji, przy okazji wymieniono rozrząd oraz zrobiono jakieś uszczelnienie...
Witam, Jestem posiadaczem Renault Master IV(blaszak), 2010r., 2.3dci, 125km. Zauważyłem problem, mianowicie auto nie wchodzi na obroty powyżej 3 500, nie zależnie czy jest zimny, czy jest rozgrzany, czy jadę szybko, czy też na biegu jałowym podczas postoju. Ogólnie nie ma z nim problemów. Nie użytkuję go na co dzień, tylko mój pracownik ale nie wydaje...
Ktoś wie co trzeba zrobić ? Naprzykład odwiedzić: https://www.google.pl/#q=warka+mechanika...
renault master 2005r. 2.5dci 120km czasami nierówno chodzi silnik na wolnych obrotach [drga]tak jakby nie palil na jeden tlok jaka przyczyna i jak pada deszcz wpada w tryb awaryjny 1800 obrotow trzeba zgasic silnik odpala i jedzie ok. 3km ito samo
Witam, Składam silnik który dostałem w częściach 2.2 dCi 90km mianowicie przy kolektorze dolotowym został mi nie podłączony króciec widoczny na zdjęciu co tam ma być podpięte? Jak w tym silniku jest sterowanie turbiną? Podłączenie https://obrazki.elektroda.pl/2182060100_...
Witam. Mam problem z Renault Master 2.5 120KM 2007r. Samochód rozpędza się do 100km/h po czym jak jest górka to zwolni nawet do 80km/h, samochód jedzie na pusto (bez ładunku). Objawy tak jak by nie miał pełnej mocy, do tego spalanie jest wysoki. Błąd jaki udało się odczytać to DF967. Może ktoś opisać czego to jest błąd i gdzie szukać usterki. Pozdrawiam
Witam, W moim Masterze pojawił się problem braku mocy już od samego dołu zakresu obrotów. Problem znika po odpięciu przepływomierza, jednak po jego wymianie na inny o tych samych numerach mocy nadal brak (ten wymieniany jest na 100% sprawny, mój okazuje się być również sprawnym - został włożony do innego mastera i auto śmiga). Zanim mocy brakło auto...
Renault Master 2007, 2500litra 120km wchodzi na obroty 1400 i koniec, 8
Mówisz, że miałeś uszkodzony sterownik i silnik bi-turbo?
Witam. Mam Mastera 2007r 2.5DCI 120KM i żałuje ze go mam:-) Auto Gaśnie najczęściej na 4;5 i 6 biegu przy obrotach 2200-2400 i zapala się spiralka od świec i cheek na żółto. Często wcześniej traci moc a wtedy 2900 obr./min to max, na wyższe obroty już nie wejdzie a prędkość maksymalna to 110 km/h przy obr.2200 na 6 biegu. Jak zgaśnie i odpalę czasem...
Witam Posiadam samochód renault master z 2008 roku silnik 2,5dci 150km początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala...
Nie będę się sprzeczał bo nie wiem czy jest tam pompa czy nie, ale dziwne jest to , że przedtem jak przekręcałem kluczyk to słychać było cos w rodzaju pompki oraz widać było na wężu paliwa , że ewidentnie płynie to paliwo w stronę filtra . Teraz gdy jest większy mróz to niestety po przekręceniu kluczyka nie ma tego charakterystycznego buczenia i nie...
witam jak w temacie master w chwili włączenia kluczyka na rozrusznik nie słychać reakcji wystarczy popchnąć lub poczekać chwilę i rozrusznik pojawia się znowu czy ktoś się spotkał z taka usterką co może być przyczyną
Witam, posiadam Master 2 2.5 dCi 120km 08r W mojej Master występuje następujący problem, sporadycznie po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia silnika rozrusznik nie reaguje jak by był brak wzbudzenia ,jest kompletna cisza, zauważyłem że gdy kilkukrotnie nacisnąć pedał sprzęgła auto udaje się odpalić (albo jest to przypadek )wcześniej myślałem że...
Witam wszystkich. Mam problem, a zarazem dziwną sytuację z Masterem 2. Wymieniłem silnik na drugi, to jest 2.5 dci z 2007 r., 120 koni. Po wymianie na warsztacie chodzi wzorcowo, bez błędów w komputerze. Problem pojawia się, gdy samochód jest wystawiony na noc na dwór. Po nocy pod chmurką samochód, podczas odpalania, odpala za pierwszym razem i zaraz...
Witam. mam problem z moim renault otoz gdy chce odpalic samochod rano to musi troche pokrecic, jak juz odpali to strasznie kopci a jak chwile pochodzi i nim rusze to po jakims czasie przestaje dymic. egr jest zaslepiony , mechanik uwaza za jedna z przyczyn lejacy wtrysk na probie przelewowej wyszlo ze niby ok ale pod komputerem cos mu nie pasowal 1...
Witam, mam problem w Master 2022 rok. Zaczęły zacinać się wycieraczki i robiły minimalny ruch, wymieniłem cały mechanizm z silniczkiem i dalej jest to samo, tylko wycieraczki robią pełny obrót i zatrzymują się, a po 2-3 min znowu zrobią obrót. Ktoś miał coś podobnego? Czasami zatrzymują się w losowym miejscu. Master 2.3 165 KM 2022 rok AI: Sprawdzałeś...
Aaha no to w szoku byłeś że ci zgasł, 99,99% kierowców próbuje w takiej sytuacji odpalić auto. Tak czy siak j.w. diagnostyka ew. wymiana filtra jak stary.
Układy wtryskowe Cr BOSH korzystają z tzw. kodów IMA ( starsze wersje nie posiadają kodów IMA). W twoim samochodzie mogły być ( ale nie musiały) wtryskiwacze z kodami IMA ( zależne od typu układu wtryskowego). Jeśli są wtryskiwacze z kodami to sterownik wtrysku musi znać te kody i wiedzieć na którym cylindrze który kod. Teoretycznie podczas regeneracji...
Witam potrzebuję dobrać panewki korbowodowe i główne do nowego wału Renault master 2.3 silnik M9T 880 Wał nominalny kolory panewek 4 na korbowody i 4 na główne . Posiada ktoś może tabelę doboru ?
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać.
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
Renault Master II 2002 rok 2,2 diesel. Przestały działać wycieraczki oraz spryskiwacz. Po przełączeniu manetki widać drobny ruch, jakby próbowały działać - ale po kilku cm zatrzymują się. Zanim zacznę grzebać z chęcią wysłucham sugestii czy to przekaźnik czy raczej silnik - a może jeszcze coś innego?
Nie kombinuj. Nie ma przepływomierza, bo go tam nigdy nie było. Ten sam silnik i rok auta. http://obrazki.elektroda.pl/9498336100_1... Dodano po 7 Napisz dokładnie co z wtryskiem zrobiłeś, jak go uszczelniłeś?
Miałem już taki problem. Prawdopodobnie problem jest z zaworem na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik odpala normalnie, po przygazowaniu gaśnie.
Na głowicy silnika jest taki napis fdp 4954. z jakiego modelu i marki będzie pasować silnik. Taka sama głowica jest stosowana na przykład w Renault Master ii 1.9dti, (silnik 1.9dTi,8V,59kW,80KM)
renault silnik master renault master silnik renault master silnik bezpiecznik
moduł zigbee flash 17mb95 amatorska elektronika
rozprowadzenie ciepła suszarka siemens
Schemat pinów sterownika klimatyzacji Jaguar S-Type Schemat kostek wyjścia modułu 6R8318C12DA Jaguar S-Type