Wymień siłownik.
Sprawdź siłownik MASTER.
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Witam ! Mam taki problem , nagle przestał działać mi centralny zamek . Nie działa nawet z kluczyka manualnie , byłem pewien że padł master od strony kierowcy wiec go wymieniłem ale nadal to samo. Po naciśnięciu zamykania na pilocie ,słychać krótki skok siłowników , jakby próbował zamknąć auto ale nie zamyka. -Wymieniłem master siłownik -Sprawdziłem...
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Nie da się. Konieczna będzie dodatkowa centralka do sterowania centralnym zamkiem. http://obrazki.elektroda.pl/3226136000_1...
jak wyżej. nie rozumiem tylko w jakim celu podłaczasz silownik master skoro on i tak nie bedzie spelnial swojej roli (po cos sa te dodatkowe 3 przewody). wydaje mi sie ze lepiej byloby dodac te przewody.
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
Skok siłownika master do sprawdzenia.
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
Ale to na pewno siłownik master czy może coś innego a jak można sprawdzić siłowniki ??
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
A ja bym postawil na awarie silownika master w dzrwiach kierowcy. To on jest odpowiedzialny za prace wszystkich zamkow wiec gdy on padnie to inne tez nie bedą dzialaly. Proponuje dolozyc silownik master w drzwi kierowcy oraz odlaczenie starego i podlaczenie nowego w miejsce starych przewodow od orginalnego mastera. Silownik moze byc uniwersalny o sile...
Witam.Siłownik centralnego zamka nie otwiera z kluczyka.Wymontowałem go (siłownik "master") i sprawdziłem przesuwając ręką, no i faktycznie - wciskając siłownik zamyka zaś wyciągając, nic się nie dzieje, ale słychac pstryknięcie w siłowniku.Chciałbym go otworzyc, tylko nie wiem jak.Zanim go popsuję może ktoś mi podpowie jak to zrobic, czy w ogóle jest...
Witam ponownie forumowiczów , dalej się męczę z tą cytryną. Przekaźniki dobre, bezpieczniki i okablowanie też. Słychać tylko tyknięcie w każdych drzwiach i dalej nic. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Jeszcze pytanko. Czy przy walniętym siłowniku master żadne drzwi się nie otworzą? Jak sprawdzić mastera? Master steruje resztą siłowników. Jeżeli...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? S jest tam krańcówka rozłączająca po dojechaniu plastikowego elementu,ale to nie jest master oczywiście.Proponuję odpiąć siłownik od instalacji i go sprawdzić: -podać + na styk gdzie wchodzi żółty kabelek -podać - na styk gdzie wchodzi czerwony kabelek-powinno skutkować zamknięciem następnie...
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Czyli dostajesz IMPULSY MASY. Tak jako rzecze ta instrukcja. koniec. Kropka. Potrzebujesz sterownik centralnego. Choćby ten St 1000. I siłowniki podłączasz pod wyjścia (zielony i niebieski) a do wejścia dajesz te przewody oznaczone na instrukcji jako 7 i 8. Równocześnie możesz równolegle do tych przewodów podłączyć wyjścia z siłownika master (brązwoy...
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
Sprawdź siłownik "MASTER".
Bezpiecznik,moduł,siłownik master,przepust.To należy sprawdzić.
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
no to musisz dołożyć ten interfejs aby sterować kluczykiem np. nr aukcji 2320565741 lub 2343377569
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Zamień miejscami przewody ze styków dołożonego siłownika :zamknij / otwórz
Sądząc z dźwięku i zachowania to są wytarte zęby w siłowniku.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
Skoro pod naciskiem centralka zaczyna działać normalnie - sprawdź najpierw zaciski do silnika lokalnego (master), przewody między centralką a silnikiem, ostrożnie ruszając centralą może namierzysz czy to przewody czy coś z płytką.
Witam. Da radę samemu naprawić, ale jak nie masz o tym zielonego pojęcia, to lepiej elektromechanik, albo elektryk samochodowy. Na początek posprawdzaj czy zamki lekko się otwierają i zamykają, i czy przesuwają się w całym zakresie. Następnie obejrzeć przewody od zamka (zwłaszcza do siłowników master) czy nie są przetarte i nie dotykają się gdzieś między...
Wyregulować skok siłownika(ów) master, sprawdzić ciągłość przewodów i ich izolację w przelotkach drzwiowych.
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Zakładam, że to siłownik typu master ( 5-cio przewodowy ). Jeżeli tak, to sprawdź, czy działa w nim przełącznik.
To teraz należało by odłączyć siłownik w jednych przednich drzwiach (interesują ci tylko przednie, bo w nich są mastery - siłowniki sterujące) i sprawdzić działanie centralnego, a następnie w drugich. Jeśli po odłączeniu któryś drzwi centralny zacznie działać prawidłowo, to jest to usterka siłownika w tych odłączonych drzwiach. Jeśli to nie przyniesie...
Taka podpowiedź, bo nie rozbierałem tego zamka: może siłownik jest jak master i ma w sobie wbudowany mikro-styk.
Pisząc góra - dół miałem na myśli strzałki na obrazku. Jak to działa w rzeczywistości - sprawdzisz empirycznie. Wysuwanie łańcucha powoduje uchylenie okna. Czyli strzałka w dół pasuje.
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
:arrow: piciu85, moim zdaniem powinno wszystko "banglać", zarówno z kluczyka jak i zdalnie, pod warunkiem skonfigurowania zielonego i niebieskiego do pracy z siłownikiem.
Sprawdź krancówki, odłącz siłownik lub siłowniki "master"
Witam Problem tkwi w siłowniku master lub przewodach dochodzących do niego. Siłownik master - pięć przewodów : dwa wykonawcze(silnik), trzy sterujące - podaniem masy na sterownik. Można odciąć przewody sterujące i sprawdzić działanie (załączyć alarm) . W przypadku prawidłowego działania CZ można tak pozostawić ale nie będzie sterowania CZ z kabiny samochodu...
Da się zrobić. Sprawdź, czy przypadkiem do złącza drzwiowego nie masz doprowadzonych przewodów do siłownika. W niektórych autach było tak. Wtedy pozostanie ci jedynie dorobienie dwóch przewodów w wiązce drzwi. Równie dobrze możesz zastosować siłownik master i przepiąć się pod switch w nim umieszczony. Rozwiązanie proponowane przez (at)CameR'a jest najprostsze...
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Witam Mam centralny zamek firmy AMT, działa już 6 lat. Ostatnio pojawił się taki problem. Z pilota centralny zamek działa, ale tylko zamykanie drzwi pasażera, drzwi kierowcy podczas zamykania z pilota nie zamykają się. Natomiast zamykając drzwi ręcznie zarówno z kluczka jak i od wewnątrz zamek działa poprawnie i zamyka drzwi swoje (kierowcy) i pasażera....
Rozbierz drzwi kierowcy, będzie wtedy wiadomo co tam siedzi-fabryka czy dokładka.Na pewno jest tam siłownik typu master.
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Nie, ta centralka nie ma wejść sterujących otwórz/zamknij. Przewody czarny, brązowy i biały pozostawiasz luźne
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
Tam jest tylko sterowanie siłownikami, bez obsługi siłowników master.
Może nie na temat ale nie lepiej kupić sterownik - koszt ok 30zł i masz pewne i sprawdzone rozwiązanie gdzie nie musisz robić płytki, dokładać obudowy itp.
Na początku wymienił bym zamki na nowe, co jeśli poprzedni właściciel posiada brakujący kluczyk i będzie chciał w nielegalny sposób odzyskać auto?? Sprawdź połączenie (kostkę) siłownika master, może coś Ci zaśniedziało.
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Mylisz się Panie elektrako, to nie logika centralki uniemożliwia zdublowanie kabli sterujących do sterowania z przycisku tylko budowa siłownika master blokuje taką mozliwość bo siłownik nie daje impulsów tylko przerzuca masę pomiędzy kablami sterującymi. Odłącz mastera i sprawdź, jak pięknie działa sterowanie impulsami na tych kablach. Sama centralka...
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Moje pytanie brzmi czy da radę zrobić to samemu jakoś? Może to coś z siłownikiem master? Gdybyś umiał to zrobić sam, nie byłoby tego tematu...
Musisz wyjąć siłownik master czyli ten, w drzwiach od kierowcy i sprawdzić jego stan techniczny. Czy jak trzymasz kluczyk w zamku przekręcony w pozycję zamknięcia to drzwi też się odblokowują? Czy dopiero jak odwracasz kluczyk? Uszkodzenie siłownika lub mechanizmu zamka.
Sprawdź czy ten siłownik to faktycznie master. W niektórych kadetach , w drzwiach kierowcy nie było siłownika tylko czunik położenia kluczyka w obudowie od siłownika. W takim przypadku musisz wstawić do drzwi dodatkowy siłownik.
Witam wszystkich pisze na to forum gdyż mam problem z centralnym zamkiem w mojej astrze!! Zaczęło się od normalnego zamknięcia auta ale otworzyć już się go nie dało. Jest to oryginalny oplowski zamek działający na kluczyk. Wymieniłem już sterownik i sprawdziłem wszystkie kabelki dochodzące do sterownika oraz siłownika master w lewych przednich drzwiach...
o ile pamiętam siłownik jest zamontowany na szajsmetalowym wsporniku prostopadle do kasety zamka, da radę podmienić na uniwersalny master
Dzięki. Sprawdzę wieczorem. A co z zielonym i niebieskim od siłownika master?
A co do problematyki działania siłowników centralnego zamka, jeśli go posiadasz to zalecał bym bym sprawdzenie przewodów wiązek sterowniczych i zasilających w szczególności mastera siłownika tzw. przelotki w drzwiach czasami przewody ulegają załamaniu i stąd problemy z działaniem układu oświetlenia wewnętrznego i centralnego korozja przetarcia a w konsekwencji...
Sprawdź połączenia w drzwiach kierowcy (przepust do słupka), ew. ustawienie siłownika (master),ogólnie mówiąc trzeba by najpierw zrzucić tapicerkę z dzwi kierowcy odpiąć od siłownika kable (biały, brąz, czarny) i sprawdzić czy wtedy poprawnie działa z pilota, jeżeli tak to ustawienie mocowania siłownika,jeżeli nie to szukać w sterowniczku, i dalej.
Skoro masz przycisk który powoduje otwarcie sprawdź gdzie on prowadzi, tam znajdziesz również sygnał na zamknięcie. Siłownik master ma 5 przewodów do czarnego podpinasz stałą masę na biały i brązowy sygnał zamknij i otwórz a niebieski i zielony to przewody sterujące pracą silnika w siłowniku. Nie musisz podpinać 2 masterów sygnał na kontrolkę możesz...
Przyczyn może być wiele, może napisz np. czy drzwi kierowcy zawsze się zamykają bo tu na pewno jest siłownik master. A elektrykę można łatwo sprawdzić poprzez podanie napiecia z innego źródła i wtedy zobaczyć czy siłownik daje rade, jak nie to masz pewność że to sprawa siłownika, jak siłowniki nie są orginalne to istnieje możliwość, że ktoś założył...
Miernik masz? Sprawdzenie trwałoby krócej niż napisanie twojego posta. Układ, jak w typowym siłowniku master - dwa - silnik, trzy - switch.
To zależy jakiego typu jest ten siłownik master czy slave. Posprawdzałeś krańcówki, działają prawidłowo? Czy z pilota wszystko jest ok?
Wymieniłem siłownik Master i wszystko gra i bucy. Temat uważam za zamknięty
należy sprawdzić siłowniki mastery, i wyłączniki krańcowe, czy tam czasami któryś nie miesza. Warto tez zobaczyć w przewody idące do drzwi, zbadać pod kątem przetarć, ułamań lub wilgoci. A zdarza się ze są zimne luty na sterowniku i taki objaw sie moze pojawić, szczególnie gdy to auto z grupy fiata.
W toledo 1l w drzwiach kierowcy był siłownik master, z czujką. Jeśli nie kontaktuje może dawać takie objawy. Można by zacząć od sprawdzenia jego działania.
W linku poniżej pisałem o problemie z centralnym. Po wymontowaniu Mastera z drzwi i wyjęciu nitów zauważyłem w środku wilgoć. Po sprawdzeniu miernikiem przełącznika do którego połączone są przewody: biały,brązowy i czarny okazało się że wszystkie przewody są cały czas w zwarciu niezależnie od tego czy siłownik jest w pozycji zamkniętej czy otwartej....
Sprawdź przewody sterujące przy masterach albo króryś z siłowników opada samoczynnie.
niebieski na niebieski , czerwony na zielony ,czarny na czarny pozostale dwa bez znaczenia ktory do ktorego podlaczysz - podlacz je tak aby silownik master (5 przewodow) odpowiednio zamylal i otwieral pozostale silowniki
sprawdź połączenia siłowników z prowadnicami, może master ma luz i głupieje
ale tam jest siłownik Master Ano jest tyle że pewnie bez silnika:D, sprawdź dokladnie.
Albo masz uszkodzony mikrowłącznik w kluczyku albo zamek albo wiązkę. Masz problemy z centralnym zamkiem a nie z immo to dwie różne rzeczy. Zacząć od kluczyka , sprawdzić czy przypadkiem sam nie załącza się mikrowłącznik pod wpływem wstrząsu, najlepiej wymienić bo to koszt kilku złotych. Zapewne w drzwiach kierowcy jest siłownik typu master który steruje...
Generalnie żaden serownik uniwersalny nie komunikuje się z siłownikiem master. Może jednie wysyłać każdorazowo impuls do sterowania zamkiem. A wg tego co piszesz, wysyła impuls w odpowiednich cyklach. Czyli po otwarciu może jednie zamknąć i odwrotnie. Co do szukania pojazdu na parkingu sprawdź przewody od kierunkowskazów, jak wszystko jest okej, to...
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Ze styku sterującego siłownika master podać masę na przekaźnik zasilający ACC radia, po zamknięciu siłownik odetnie masę na przekaźnik a ten wyłączy ACC na radio. Minus jest taki, że gdy będziesz chciał zablokować drzwi podczas jazdy to nie posłuchasz sobie radia.
przy siłowniku master jest pięć kabelków,standartowe kolory to czarny -masa,brązowy i biały to sterujące ze switcha łaczącego je z czarnym[masa podawana na brązowy przy zamknięciu i biały przy otwarciu].zielony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka,w twoim przypadku problem może stanowić rozregulowanie skoku siłownika master[a dokładnie wbudowanego...
Dziwne bo wszystkie siłowniki są równolegle więc albo posypały ci się gdzies przewody albo microprzełączniki w siłownikach, siłownik master jest tylko w drzwiach kierowcy. Na początek sprawdź przewody i kostki przy centralce w prawym słupku przy nogach pasażera.
Sprawdź przewody czy niema zwarcia i po demontażu przyjrzy się siłownikowi ( siłownikom Master) w drzwiach kierowcy czy styki sterujące nie są zwarte lub czy w ogóle łączą.
Prawdopodobnie rozregulował ci się któryś z siłowników masterowych (sterujących). Z opisu wnioskuję, że to central dokładany. Dla testu odłącz od masterów stałą masę i sprawdź czy zjawisko się powtórzy, podłącz najpierw masę do pierwszego mastera i wyreguluj skok siłownika względem cięgna. Z 2 siłownikiem tak samo.
master siłownik uniwersalny siłownik master siłownik master dziać
poziom płyn hamulcowy wyłącznik kondensator samochodowa forever
czujniki indukcyjne sharp 32bi2ea
Kod E82 na programatorze Beretta - jak rozwiązać problem komunikacji? Toshiba 55UA3A63DG recovery, firmware USB, płyta 17MB170, matryca VES550QNDS-2D-N41