Po przesiedzeniu z masterem nocy znalazłem kabel zgniły w wiązce i dla potomnych, bo robiłem baypass. Kable przy sterowniku mają inny kolor niż te na wtyczce od sterowania turbo i warto sprawdzić bezpieczniki.
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
To może zrzuca Ci któryś z węży "powietrznych" albo jest pęknięty. Filtr->turbina, turbina ->przepustnica
Zapomniałem dodać, silnik do 2.5dci 150km. Jeśli miałaby przycinać się kierownica turbiny to dlaczego ZAWSZE pomaga zgaszenie i odpalenie silnika żeby turbina zaczęła pracować, dlaczego z czasem nie załącza się coraz rzadziej?
Masz tempomat? Dodano po 2 I sprawdz czy egr przypadkiem nie jest caly czas otwarty.
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Pytanie jak w temacie. Wszystko dlatego że wczoraj mi klient przyniósł nową (jak twierdzi) zakupioną w serwisie renault (jak twierdzi) sprężarkę do Renault Master Cdi. Turbina miała naprawdę spory luz. Jaki jest dopuszczalny luz turbiny w nowych lub regenerowanych spreżarkach i jak go ewentualnie mierzyć w warunkach warsztatowych?
Współpracując z niektórymi serwisami, procedura którą opisałeś na początku postu powyżej jest standardem. moze sprawdzić na hamowni ile mocy jeszcze zostało ale przyczyny spadu mocy nie okresli jesli jest to usterka mechaniczna lub zwykłe zużycie wtrysków pierscieni lub zmiejszonej srednicy dolotu itd. Tam gdzie pomagam w kwestii chipowania/usuwania...
Mamy przyczynę, górna turbina puszczała olej (a przy kupnie dostałem info, że były obie w regeneracji, samochód w ogóle miał mieć uszkodzony silnik, a jest w super kondycji) z jakiejś przyczyny mechanicy nie umieli go odpalić. Stał tak ponad dwa lata i olej z sadzą zrobił beton i trzymał łopatki, przepływka widziała dobrze, bez przepływki było lepiej,...
Turbina do naprawy.
Renault Master 2011r 2.3 dci 125km Witam wszystkich. Miałem dokładnie taki sam przypadek jak opisany powyżej. Pierwszą oznaką usterki było dziwne dzwonienie w silniku, właśnie w okolicy chłodnicy spalin. Mechanicy rozkładali ręcę nie mogąc ustalić przyczyny dziwnego dźwięku. W efekcie okazało się, że w/w dźwięk to była luźna przepustnica, a luźna dlatego,...
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
Miałem podobny problem u mnie od razu stwierdzili że to turbina :/
Do kosik, fabi80, masterlot. Rozwiązaliście problem? Mam podobną sytuację. Silnik w moim masterku stracił ciśnienie pomiędzy dwoma cylindrami, po wymianie silnika na inny samochód nie rozpędzi się więcej jak 120km/h i to z górki z dobrym wiatrem w plecy. Pod górkę z materiałem to zwalnia do 70-80km/h redukcja nawet do 4-biegu, tiry mnie wyprzedzają....
Witam złożyłem w majówkę silnik G9u 2.5dci od Masters. Silnik był składany na Bloku 2.2 szlifnietym do 2.5. Auto pali trzyma obroty nie kopci. Jednak od 800 do 2000/2500 tys ma brak mocy, na biegu jałowym normalnie się wkręci na obroty ale podczas jazdy. Gdy np przy 50km/h na czwórce depne do dechy to dopiero auto idzie jak będzie miało około 3000obr....
Renault Master 3, 2,3DCI 101KM . Podczas dodawania gazu puszcza czarny dym. To samo się dzieje podczas wzniesień lub zmiany biegów. Dodam ,że spalanie wzrosło do 15-16 litrów. EGR wymieniony i zaadoptowany , turbina nowa, wtryski nowe po adaptacji, sonda lambda nowa, brak jakichkolwiek błędów (ASO Renault). Mocy nie stracił,
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
tak, znajomy po clipa reno, wtryski nie laja, turbina ok. ogolnie auto ma parametry pracy silnika dobre. zero bledow. przy -20 odpalilo za 1 od reki. mam nowy rozrusznik, alternator, 2 aku, auto cale nie zniszczone nie poobijane , ani jezdzic nim teraz i sprzedac go... Dodano po 4 jak ktoś zna jakiś typowy warsztat pod Renault Master to proszę o namiar...
Może turbina się kończy?
Witam może znajdzie sie ktoś zainteresowany pomocą zmieniłem egr zaślepiłem błędów brak auto dalej muli puki turbina sie nie właczy to przyspiesza bardzo słabo Dodatkowo po zaślepieniu Egr przy 2.5 tys obrotów coś dziwnie syczy gwiżdze jak puszcze gaz Już mnie ten temat powoli ma najlepiej by było na serwis oddać tylko że oni to zaraz by wszystko wymieniali...
Witam mój problem to taki ze odcina mi turbine. A więc jak jest mróz wszystko działa bez problemu ale jak jest w plusie to co jaksi czas pdoczas jazdy zapalają się kontrolki od świec żarowych i service i odcina wtedy turbine. Co może być przyczyną takiego zachowania? dodam ze turbina przy mrozie chodzi bardzo dobrze i mocy nei brakuje.
Witam mam pytanie renault master 3 silnik 2.3 litra dci czy tam jest jedna turbina czy dwie? Jeśli jest cała z dołu w oleju trzeba robić dodam że samochód jedzie ale ma brak mocy i jest błąd jakiegoś ciśnienia
O ile komputer mnie nie przekłamuje (a zdarza się) porównując wartość rzeczywistą z wymaganą, na wolnych obrotach prawie się pokrywają wykresy. Podczas jazdy przeskalowanie dochodzi do 10-15%, ale choćbym nie wiem jak długo starał się cisnąc samochód z nogą w podłodze, bez zmiany biegów, błąd nie wyskoczy przez te długi czas. Wyrzucić go potrafi przy...
Dalej walka z tym masterem trwa. Wymieniłem całą wiązkę elektryczna stara była posniedziala i wielokrotnie lutowaną wyglądała tragicznie. Turbina po regeneracji zawór EGR zaślepiony nic cię pomaga. Wtryski wymienione na drugie używki nic nie pomaga. 4 różne mapy wgrane do sterownika nawet na oryginał 120KM i żadnej reakcji. Już brak mi pomysłów auto...
może być tak że jak zgasisz auto to olej spływa a jak odpalisz auto to zanim olej dojdzie to nie dymi a jak już dojdzie to dymi. może faktycznie czyszczenie wtrysków pomoże, bo to są albo wtryski albo turbina
Witam, Przychodze z nowymi informacjami. Odebralem wtryski z naprawy . Jest troszke lepiej jakby, ale do 1500 obrotow dalej jest mul straszny potem zasuwa. ma ktoś jakies pomysly jeszcze? zauwazylem, ze turbina daje mocno olejem w kolektor.
ten kabel od elektrozaworka to była pierwotna przyczyna z którą kupiłem mojego busa za 600zł+ dorzuciłem Astrę bez gazu, mi zapalał z urwanym tym kabelkiem ale nie wkręcał się powyżej 1500 obrotów i tak przyjechałem 20km do domu ;) kabelek znalazłem potem, izolacja była ok ale żyła się utryndoliła przy oczku elektrozaworka pompy, też świecił STOP i...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
Witam, proszę o pomoc. Master 2.5 DCI 12o km silnik po remoncie, wydałem już 8000zł i nie ma mocy, kopci lekko na czarno i pali około 20 litrów. Blok po szlifie ,tloki pierścienie nowe, głowica po regeneracji , turbina po regeneracji, przeplywka nowa oryginał , rozrzad nowy , pompa oleju nowa, przed remontem chodził jak burza palił na dotyk tylko dużo...
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy? Błędów brak Temat zamykam turbina ma 10 mm luzu Dziekuje wszystkim za pomoc
Problemem bylo zbyt niskie napiecie z MAF do ECU 1,3V. Powinno wynosic na wolnych 1.7V. Autodat podaje 1V. Zawinila mapa,konwersja MAF do MAP ,Ecu Master DET3. A ze schematem to jakis cyrk,nigdzie go nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/5109866200_... Do kolegi co powyzej napisal,a dlaczego M40 i turbina to...?
ropa do wtrysków dochodzi dlatego sprawa przechodzi w strone elektroniki.długa historia tej kapitalki gość kupił uszkodznego dziura w tulei wtrysk lał polecili warsztat który naprawia silniki od insigni do niemiec stwierdzili że drugi blok i przeprasowanie tulei rzekomo pierścienie dobre to tłoki wyczyścili i pierścienie zalożyli turbine zregenerowali...
No widzisz u mnie turbina wymieniona była i było to samo więc odpada.(Poprostu turbina już się skończyła i dlatego była wymiana :) ) Jeżdze tak ponad rok ale jednak jest to uporczywe pod górę czy przy jakiś prędkościach. Mam jeszcze jakieś szarpaczki i drgania na wolnych obrotach jak jadę bez gazu ale to już inny temat. A z tym no hmm dzięki za radę...
witam został przypowadzony do mnie taki o to pojazd na naprawe ze zdjęta głowicą bo lał wtrysk i popłynął tłok kupiliśmy drugi silnik , wtryski klient zregenerował i auto złożone zapala jak malina lecz nie jedzie do 2 tys obrotów zero rekacjii strasznie powoli się rozpędza po 2 tys łapie trochę cugu i słychać jak by zmieniała się mapa wtrysku . ogólnie...
Witam, problem dotyczy Opla Movano 2,5cdti to samo co Master 2.5dci, 120KM 2007r, wersja z przepływomierzem (bez map sensora w dolocie, turbo bez zmiennej geometrii). Auto posiadam od 3miesiecy i nie moge dojść końca z mocą, jest tak od początku tzn. słaby dół do 2.2tys.obr pożniej jakos jedzie ale bez rewelacji. Pali od strzała, nie dymi nie kopci....
Będzie chłodził E8600 skręconego ile wlezie na P5Q Pro, cisza mogła by być choć trzeba będzie zmienić chłodzenie na GTX295 gdyż jak on się rozbuja to turbina robi tyle hałasu co odkurzacz. W planach skręcenie na 4,6GHz o ile wydoli z odprowadzaniem ciepła. Lub naprawdę duża inwestycja w Mugena 2 bądź Gemini. Przydało by się V10 :)
witam, mozesz odpowiedziec kolego jak naprawic ta ustrke??? mam 2 mastery z 2007 roku i od 2,5 roku borykam sie caly czas z tym samym problemem, po zjezdzie z tasmy produkcyjnej juz po 40 km zapalily sie kontrolki od swiec samochod traci moc, nie da rady jechac nim wiecej niz 80-90km/h, nastepnie zapalaja sie kolejne kontrolki blad silnika i kilka innych...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Master 2.3 biturbo, brak zasilania na małą turbinę elektrozaworu. Po odpięciu przepływomierza zasilanie powraca?
czujnik cisnienia doładowania przed turbiną master 2.3 ma wpływ na spalanie i moc samochodu
Czujnik doładowania do sprawdzenia. Podaj numery nowych wtrysków być może założono złe. Trzeba by sprawdzić jeszcze egr i turbinę.
w Lublinkach zawsze turbina gwizda i jeżdżą a u mnie w Masterze turbina nic nie gwizdała ani nic i się urwała ośka nagle i turbinka od strony wydechu wpadła do tłumika i olej zaczął tryskać w wydech tak że były kłęby dymu w czasie jazdy ;) a potem musiałem wywiercić dziurki w tłumikach i spuścić jakieś 2l oleju z nich... także to niema reguły z tymi...
Ja bym wybrał Mastera 2.3 z jedną turbiną.
http://www.turbo-tec.eu/pl/sterowanie-uk...
Też szukałem i nic niema z, plastikowej rury od intercoolera idzie cienki przewód do regulatora turbiny.
poczyta o zapieczonych kierowniczkach turbiny.
A może czujnik ciśnienia spalin przed turbiną :?: :D
turbina master renault master turbina turbina renault master
yanosik aktualizacji połączenie silnik pralka płyta grzewcza ariston
lutownica parkside interfejs diagnostyczny
Jak odblokować nawigację Navia 33? Sterownik J285 w Volkswagen Polo 9N 1.4 2003 - funkcje i awarie