Witam, udało się rozwiązać problem z małą turbiną??
To może zrzuca Ci któryś z węży "powietrznych" albo jest pęknięty. Filtr->turbina, turbina ->przepustnica
Master 2.3 biturbo, brak zasilania na małą turbinę elektrozaworu. Po odpięciu przepływomierza zasilanie powraca?
Zapomniałem dodać, silnik do 2.5dci 150km. Jeśli miałaby przycinać się kierownica turbiny to dlaczego ZAWSZE pomaga zgaszenie i odpalenie silnika żeby turbina zaczęła pracować, dlaczego z czasem nie załącza się coraz rzadziej?
Pytanie jak w temacie. Wszystko dlatego że wczoraj mi klient przyniósł nową (jak twierdzi) zakupioną w serwisie renault (jak twierdzi) sprężarkę do Renault Master Cdi. Turbina miała naprawdę spory luz. Jaki jest dopuszczalny luz turbiny w nowych lub regenerowanych spreżarkach i jak go ewentualnie mierzyć w warunkach warsztatowych?
czujnik cisnienia doładowania przed turbiną master 2.3 ma wpływ na spalanie i moc samochodu
turbina nie chodzi Jak to sobie wyobrażasz żeby niby sprawna mechanicznie turbina miała nie pracować? Nie ma takiej możliwości. Jeśli to są słowa mechanika to świadczy tylko o tym że nie właściwa osoba się za to zabiera. Tylko wymiany, dłubanie a gdzie diagnostyka?
w Lublinkach zawsze turbina gwizda i jeżdżą a u mnie w Masterze turbina nic nie gwizdała ani nic i się urwała ośka nagle i turbinka od strony wydechu wpadła do tłumika i olej zaczął tryskać w wydech tak że były kłęby dymu w czasie jazdy ;) a potem musiałem wywiercić dziurki w tłumikach i spuścić jakieś 2l oleju z nich... także to niema reguły z tymi...
Czujnik doładowania do sprawdzenia. Podaj numery nowych wtrysków być może założono złe. Trzeba by sprawdzić jeszcze egr i turbinę.
Turbina do naprawy.
Ja bym wybrał Mastera 2.3 z jedną turbiną.
Miałem podobny problem u mnie od razu stwierdzili że to turbina :/
A powiedz kolego co dalej z tym zrobiłeś? Bo mam podobną sytuację. Też to znalazłem w turbinie. Turbinę miałeś do naprawy?
A może czujnik ciśnienia spalin przed turbiną :?: :D
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Masz tempomat? Dodano po 2 I sprawdz czy egr przypadkiem nie jest caly czas otwarty.
mam też silnik dci 1,5 i usterkę miałem podobna wymieniłem turbinę i jest ok ale w twoim przypadku to jest tylko gdybanie .
Może turbina się kończy?
turbina nowa Fabrycznie nowa , czy regenerowana ?
może być tak że jak zgasisz auto to olej spływa a jak odpalisz auto to zanim olej dojdzie to nie dymi a jak już dojdzie to dymi. może faktycznie czyszczenie wtrysków pomoże, bo to są albo wtryski albo turbina
user_0200: nie wiem jakie są prędkości na 5 biegu w golfie, ani SDI ani TDI, i czy w ogóle się różnią, jeśli się nie różnią to szukał bym SDI, jak różnią to ja bym sobie przełożył skrzynię z TDI ;) bo turbin nie lubię, bo to zawsze pada, mam tylko jedno auto z turbiną tj. busa Mastera 1.9DTI i tam oczywiście turbina padła (urwała się ośka) na szczęście...
Jak zostawię je nie podpięte, to nic się nie powinno dziać?
Witam mam pytanie renault master 3 silnik 2.3 litra dci czy tam jest jedna turbina czy dwie? Jeśli jest cała z dołu w oleju trzeba robić dodam że samochód jedzie ale ma brak mocy i jest błąd jakiegoś ciśnienia
No nie wymieniałem . ale to od koła zębatego by tak klekotało przy wolnych obrotach raczej by klekotało Raz jest głośniej raz ciszej jak ujmę gazu przestaje dodam klekocze tylko w tym zakresie obrotuw Dodano po 4 Podejrzewam turbinę ale mocy nie traci podczas tego klekotania
Witam w Renault Master z 2015 r 165 KM biturbo wyskoczył mi błąd Dtc054417 (obwód czujnika temperatury przed turbiną)się ,który to czujnik : -czujnik temperatury zaworu egr, -czujnik temperatury DPF proszę pomóżcie,i mile widziana lokalizacja czujnika .
Witam mój problem to taki ze odcina mi turbine. A więc jak jest mróz wszystko działa bez problemu ale jak jest w plusie to co jaksi czas pdoczas jazdy zapalają się kontrolki od świec żarowych i service i odcina wtedy turbine. Co może być przyczyną takiego zachowania? dodam ze turbina przy mrozie chodzi bardzo dobrze i mocy nei brakuje.
Doładowanie, turbina lub regulacja jej.
Może też być taka http://north.pl/karta/pompa-myjaca--obie... Daj foto naklejki z silnika pompy.
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak? Dlaczego wymieniłeś turbinę, czym czyściłeś DPF, po co wymieniłeś akumulator, dlaczego wymieniłeś czujnik ciśnienia, co zrobiłeś...
Witam, Przychodze z nowymi informacjami. Odebralem wtryski z naprawy . Jest troszke lepiej jakby, ale do 1500 obrotow dalej jest mul straszny potem zasuwa. ma ktoś jakies pomysly jeszcze? zauwazylem, ze turbina daje mocno olejem w kolektor.
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
Moja renówka brała 2l oleju na 1000 km, diagnoza- uszkodzona turbina, zdejmij sobie waz od turbiny ten górny i zobacz czy puszcza ci olej, sprawdź sobie jeszcze luz na turbinie ściągnij dolot do turbiny i poruszaj wirnikiem, u mnie był bardzo duży luz wzdłużny i prawie wcale poprzecznego. Też chciałem wymieniać uszczelniacze i uszczelkę pod głowicą...
Wygląda na to , że jest ok. Myślałem że turbina się zerwała z osi w pompie. Pomiary grzałki robiłeś na gnieździe wtyczki czy poza nią?
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Do kosik, fabi80, masterlot. Rozwiązaliście problem? Mam podobną sytuację. Silnik w moim masterku stracił ciśnienie pomiędzy dwoma cylindrami, po wymianie silnika na inny samochód nie rozpędzi się więcej jak 120km/h i to z górki z dobrym wiatrem w plecy. Pod górkę z materiałem to zwalnia do 70-80km/h redukcja nawet do 4-biegu, tiry mnie wyprzedzają....
Też szukałem i nic niema z, plastikowej rury od intercoolera idzie cienki przewód do regulatora turbiny.
Na kompie brak błędów, Pomóżcie co można sprawdzić w aucie? Parametry życiowe podczas jazdy. Ciśnienie turbodoładowania np. Turbina ładuje bo węże "puchną". Nie jest to żadnym kryterium diagnostycznym.
Witam. Mam Master z 2006r 2,5cdi 120 KM Problem Auto na 5,6 biegu powyżej 2tys obrotów/min przy wciśnieciu mocniej gazu (np przy wyprzedzaniu czy na wzniesieniu) traci moc WYMIENIONO: TURBINĘ,WTRYSKI,Głowicę, Nie wiem co się dziej. Może naprowadzicie mnie
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
http://www.turbo-tec.eu/pl/sterowanie-uk...
Dalej walka z tym masterem trwa. Wymieniłem całą wiązkę elektryczna stara była posniedziala i wielokrotnie lutowaną wyglądała tragicznie. Turbina po regeneracji zawór EGR zaślepiony nic cię pomaga. Wtryski wymienione na drugie używki nic nie pomaga. 4 różne mapy wgrane do sterownika nawet na oryginał 120KM i żadnej reakcji. Już brak mi pomysłów auto...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
poczyta o zapieczonych kierowniczkach turbiny.
Witam. Znajomy posiada auto jak w temacie które wykończyło mu już drugą turbinę. Obie turbiny były po regeneracji jedna nie wytrzymała nawet 2000 km. i przy okazji uszkodziła jeszcze korbowód. Druga chodziła około dwóch miesięcy i też padła. Istnieje możliwość odpięcia turbiny ? znajomy liczy się z częściową utratą mocy ,ale mu to nie przeszkadza.
Witam złożyłem w majówkę silnik G9u 2.5dci od Masters. Silnik był składany na Bloku 2.2 szlifnietym do 2.5. Auto pali trzyma obroty nie kopci. Jednak od 800 do 2000/2500 tys ma brak mocy, na biegu jałowym normalnie się wkręci na obroty ale podczas jazdy. Gdy np przy 50km/h na czwórce depne do dechy to dopiero auto idzie jak będzie miało około 3000obr....
Witam wszystkich. Panowie, kupiłem Mastera 2.5 114km z 2004 roku. Jest to wersja angielska bez przepływomierza i EGR. Kupujący twierdził, że auto kopciło na czarno, dlatego zdecydował się oddać je komuś do naprawy. Podobno - podkreślam, podobno - turbina została wysłana do regeneracji, przy okazji wymieniono rozrząd oraz zrobiono jakieś uszczelnienie...
tak, znajomy po clipa reno, wtryski nie laja, turbina ok. ogolnie auto ma parametry pracy silnika dobre. zero bledow. przy -20 odpalilo za 1 od reki. mam nowy rozrusznik, alternator, 2 aku, auto cale nie zniszczone nie poobijane , ani jezdzic nim teraz i sprzedac go... Dodano po 4 jak ktoś zna jakiś typowy warsztat pod Renault Master to proszę o namiar...
Oh dude, to wygląda jak turbina z promu kosmicznego Enterprise. Czad :D Brakuje jeszcze żeby z głośniczka wydobywał się dźwięk startujących silników Saturna V :) Poszukaj coś od Cooler Mastera albo zrób taki DIY.
No widzisz u mnie turbina wymieniona była i było to samo więc odpada.(Poprostu turbina już się skończyła i dlatego była wymiana :) ) Jeżdze tak ponad rok ale jednak jest to uporczywe pod górę czy przy jakiś prędkościach. Mam jeszcze jakieś szarpaczki i drgania na wolnych obrotach jak jadę bez gazu ale to już inny temat. A z tym no hmm dzięki za radę...
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
Witam gdzie zlokalizowany jest czujnik temperatury doładowania turbiny Renault Master 2.3 100km?
dziękuję za odpowiedź - gruszka, co to jest? Actuator, element sterujący wastegate, tak? ok. kupię odpowiedni vakuometr i trójnik i sprawdzę. - "czy geometria chodzi płynnie", co to znaczy? mam wyciągnąć turbinę i na stole to sprawdzić? - szczelność, dziś zamówię maszynę do robienia dymu i posprawdzam, bo wzrokowo gdzie sięgam wszystkie rurki są ok....
witam został przypowadzony do mnie taki o to pojazd na naprawe ze zdjęta głowicą bo lał wtrysk i popłynął tłok kupiliśmy drugi silnik , wtryski klient zregenerował i auto złożone zapala jak malina lecz nie jedzie do 2 tys obrotów zero rekacjii strasznie powoli się rozpędza po 2 tys łapie trochę cugu i słychać jak by zmieniała się mapa wtrysku . ogólnie...
Witam może znajdzie sie ktoś zainteresowany pomocą zmieniłem egr zaślepiłem błędów brak auto dalej muli puki turbina sie nie właczy to przyspiesza bardzo słabo Dodatkowo po zaślepieniu Egr przy 2.5 tys obrotów coś dziwnie syczy gwiżdze jak puszcze gaz Już mnie ten temat powoli ma najlepiej by było na serwis oddać tylko że oni to zaraz by wszystko wymieniali...
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, podczas jazdy w okolicach 1500 obr. już przy lekkim obciążeniu stukot w silniku, jakby spalanie stukowe. Nowe turbiny oryginał, nowe wtryski oryginał, kompresja po 26 bar. Znalezione pęknięcie na rurze powietrza, tej plastikowej, wymieniona. Na chwilę pomogło, lecz wróciło. Paliwo oczywiście...
wt snell 50 x jest na jednej turbinie i ma wydajności max 310 m3/h pomimo, że mastercook podaje 400, dkf 2500 jest na dwóch turbinach i wyciąga 480 m3/h. Reszt się zgadza, Ciarko w większości lepsze od Maana:)
Cześć, już nie za bardzo pamiętam jak ten problem rozwiązaliśmy ale poradzę: dobrze naładuj akumulator, odłącz klemę na ok. 30 min (to czasem pomaga zresetować błędy), sprawdź czujnik przy filtrze powietrza, poruszaj kostką użyj środka do czyszczenia styków, kupiłem coś takiego i przydaje się do czyszczenia i konserwacji), jest jeszcze jedna kostka...
Niestety Francuzi stworzyli skarbonkę nie auto dotyczy to nie tylko twojego modelu ale również Laguny Master i Clio chodzi o silniki DCI nieważne jakiej pojemności to królowe lawet ich problemy są już opisane na forum.Jeżeli chodzi o turbinę to za prawidłową pracę odpowiada podciśnienie sprawdź gruszkę i przewód podciśnienia Turbiny, ściągnij z Turbiny...
Witam, proszę o pomoc. Master 2.5 DCI 12o km silnik po remoncie, wydałem już 8000zł i nie ma mocy, kopci lekko na czarno i pali około 20 litrów. Blok po szlifie ,tloki pierścienie nowe, głowica po regeneracji , turbina po regeneracji, przeplywka nowa oryginał , rozrzad nowy , pompa oleju nowa, przed remontem chodził jak burza palił na dotyk tylko dużo...
Witam!! Pytanko bardzo proste dla znających temat. Oczywiście szukałem rozwiązania przed napisaniem zapytania ale nie znalazłem (a w zasadzie znalazłem 2 sprzeczne opinie). Czy w modelu z 2003 roku 2.5 DCI 120 KM można bez problemu zaślepić zawór egr? Czy jednak ten numer nie przechodzi i konieczna jest wymiana zaworu? Pytam, bo mechanik zaślepił zawór...
Współpracując z niektórymi serwisami, procedura którą opisałeś na początku postu powyżej jest standardem. moze sprawdzić na hamowni ile mocy jeszcze zostało ale przyczyny spadu mocy nie okresli jesli jest to usterka mechaniczna lub zwykłe zużycie wtrysków pierscieni lub zmiejszonej srednicy dolotu itd. Tam gdzie pomagam w kwestii chipowania/usuwania...
Będzie chłodził E8600 skręconego ile wlezie na P5Q Pro, cisza mogła by być choć trzeba będzie zmienić chłodzenie na GTX295 gdyż jak on się rozbuja to turbina robi tyle hałasu co odkurzacz. W planach skręcenie na 4,6GHz o ile wydoli z odprowadzaniem ciepła. Lub naprawdę duża inwestycja w Mugena 2 bądź Gemini. Przydało by się V10 :)
(at)Milejow 2.5 dci wychodzi z turbiną na geometrii i bez, pompa wtryskowa z wbudowaną pompą wstępną lub z pompką elektryczną w baku, z czujnikiem hamulca na 2 piny lub 4, itd. konfiguracji było dużo. Ja nie chcę się kłócić, tylko chcę się jak najwięcej dowiedzieć informacji, by zwalczyć mój problem. Dodano po 11 Czyli mam dorobić instalację elektryczną...
ten kabel od elektrozaworka to była pierwotna przyczyna z którą kupiłem mojego busa za 600zł+ dorzuciłem Astrę bez gazu, mi zapalał z urwanym tym kabelkiem ale nie wkręcał się powyżej 1500 obrotów i tak przyjechałem 20km do domu ;) kabelek znalazłem potem, izolacja była ok ale żyła się utryndoliła przy oczku elektrozaworka pompy, też świecił STOP i...
user_0200: jeśli o mnie chodzi to ja nie umiem jeździć ekonomicznie dizlem, jeśli lubisz jeździć jak dziadek nie wciskając prawie gazu to ok, będzie Ci ponoć palił 6ł (ponoć!) mi żaden dizel nie palił mniej jak 10 natomiast samochodem na gaz to w zasadzie wszystko jedno, ciśniesz do dechy pali 12l, jedziesz delikatnie pali 10l, więc po co się męczyć...
A nie lepiej dać grzałkę 24V Takiej grzałki nie kupie z "pułki". Można budować samemu lub zamówić. Grzałki i elektronika to nie problem, sprawność turbiny jest najważniejsza. Planuje coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/7111552000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8495691800_1... http://energia.terratrade.pl/ropatec-eas...
Problemem bylo zbyt niskie napiecie z MAF do ECU 1,3V. Powinno wynosic na wolnych 1.7V. Autodat podaje 1V. Zawinila mapa,konwersja MAF do MAP ,Ecu Master DET3. A ze schematem to jakis cyrk,nigdzie go nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/5109866200_... Do kolegi co powyzej napisal,a dlaczego M40 i turbina to...?
witam, mozesz odpowiedziec kolego jak naprawic ta ustrke??? mam 2 mastery z 2007 roku i od 2,5 roku borykam sie caly czas z tym samym problemem, po zjezdzie z tasmy produkcyjnej juz po 40 km zapalily sie kontrolki od swiec samochod traci moc, nie da rady jechac nim wiecej niz 80-90km/h, nastepnie zapalaja sie kolejne kontrolki blad silnika i kilka innych...
Nie znam tego systemu ale ostatnio robilem Mazde tez na 2 turbinach z podobnymi objawami tez bez bledow . Problem byla uszkodzona klapka ktora mozna powiedziec byla miedzy turbinami i przekierowywala strumien pompowanego powietrza do kolektora wedlug zapotrzebowania. Jezeli ciagle masz stary silnik sprawdz czy nie ma tam czegos podobnego. Parametry...
A więc jestem już w temacie mądrzejszy. Otóż silniki pasują zamiennie (blok z głowicą zamknięte), różnica jest w osprzęcie, przystawkach do dzwonu skrzyni biegów, kołach zamachowym i pasowym wału i pompy wody, kolektorze wydechowym i średnicy otworu w wale korbowym na wałek sprzęgłowy. W moim przypadku przekładam silnik z Ducato do Mastera i trzeba...
ropa do wtrysków dochodzi dlatego sprawa przechodzi w strone elektroniki.długa historia tej kapitalki gość kupił uszkodznego dziura w tulei wtrysk lał polecili warsztat który naprawia silniki od insigni do niemiec stwierdzili że drugi blok i przeprasowanie tulei rzekomo pierścienie dobre to tłoki wyczyścili i pierścienie zalożyli turbine zregenerowali...
Drążąc dalej temat poszła nowa turbina, ale bez zmian. Następnie znalazłem w necie podobny temat, gdzie koleś wyleczył swoje auto chip boxem, zakupiony najtańszy box z alledrogo za 180zł i eureka, auto ożyło od dołu , góra też się poprawiła, więc mamy wstępnego winowajcę. Następnie kupno używanych wtryskiwaczy i nie ten samochód, auto śmiga aż miło,...
Witam na Traficu 2005r 2.5dci long zrobiłem przez 5 lat 480tyś (jako kierowca zawodowy),przez ten okres skrzynia wymieniana była 2 razy,maglownica regenerowana oraz turbina,nie wspomnę o innych częściach lub o wkurzających rzeczach (wady fabryczne) które trzeba było po swojemu poprawiać,w końcu przyszedł czas na silnik wywaliło bagnet do góry i musztarda...
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
strzykawka nie zdała testu ,podobnie jak sprawdzenie turbiny w warsztacie auto wróciło po 2 tyg.od mechanika Najważniejsze że naprawione: Sprawdzono, wyczyszczono i policzono za : - sprawdzenie i czyszczenie geometrii turbiny ( nie była potrzebna regeneracja), - czyszczenie rurki spływu oleju, - czyszczenie kolektora dolotowego - ok. 0,5 cm nagaru było,...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam. Jak w temacie . Master traci moc przy około 4 stopniach i niżej a podczas mgły jest jeszcze gorzej. W pierwszej kolejności z racji ze auto ma juz sporo przejechane usunąłem filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie dało to rezultatu. Po powrocie z trasy zawiozłem auto do serwisu Renault tam powiedziano mi ze akumlator jest totalnie padnięty i...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc master 2.3 2016r błąd sprawdź układ wydechowy odczytany na kompie df1058 konsystencja ciśnienia dolotowego nieprawidłowy sygnał. Dodam ze auto po regeneracji turbiny. Błąd ten nie powoduje niewłaściwej pracy silnika jak i spadku mocy.
Mam Master Z silnikiem 2.8DTI z 2001r. Podczas jazdy a przeważnie gdy samochód jest załadowany albo przy ostrym dodaniu gazu nawet na pusto tak od 2600 obrotów zaczyna coś piszczeć a bardziej gwizdać. Mechanik nie wie co jest. turbo zaczyna ciągnąc od 2000 tys obrotów. Na początku mechanik myślał ze turbo lecz to nie to bo turbo było 2 razy zawożone...
Powodem był uszkodzony zawór sterowania turbiny po wymianie na nowy wszystko jest ok.
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Witam serdecznie. Samochód Renault Master bi-turbo 165km Mógł bym prosić o momenty dokręcenia śrub drążonych na przewodach olejowych turbosprężarki, oraz czujniku ciśnienia Turbiny, Przewody olejowe nowe oryginalne.
1 auto wiosny nie czyni. Osobiscie serwisuje master III 2,3 DCi biturbo, ktorym jezdzi 1 kierowca. obecny przebieg 560 tyskm co jak na 5 letnie auto z plandeka, ktore lata do hiszpani jest norma. Jedyna awaria w samochodzie, ktora go unieruchomila byla skrzynia biego przy przebiegu 460 tys. A na codzien w masterach psuje sie sporo, poczawszy od egr,...
Niepisałem, bo podkusiło mnie i kupiłem używany czujnik z rurką jednak efekt taki sam błąd df651 czujnik ciśnienia przed turbiną. Kupiłem więc nowy sam czujnik na aledrogo o numerze oe: 82 00 974 421 ale wpisywałem numer 82 01 000 764 chyba to ten sam czujnik tylko inne oznaczenie bez rurki dlatego że kompletu do 2.0 dci niebyło jest do 2.3 z renault...
skoro jestes poczatkujacy w dziedzinie diagnostyki wiec moze lepiej niepchaj lapek do samochodu z elektronika tylko zacznij uczyc sie na mniej skomplikowanych samochodach, a swoja droga skoro wydales tyle kaski na golfa 4 to moze podjedz do kogos kto sie zna i za 50 pln wyda ci trafna decyzje co padlo, uwiez mi oszczedzisz sobie kosztów z wymiana niepotrzebnych...
Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski No to będzie wiadomo, teraz mam g9u co palił i gasł na wolnych , wtryski nawet nie dało się sprawdzić na maszynie tak lały w przelew. Drugi taj lał ze stopiło tłok a na turbinie 1 cm smoły.
Witam Tak jak w opisie potrzebuje schemat okablowania czujnika ciśnienia doładowania i elektrozaworu sterującego gruchą turbo, ktoś zniszczył wiązkę, wyrzucił czujnik ciśnienia doładowania i elektrozawór turbiny.
Witam. Okazało sie ze w gruszce w przewodzie paliwowym był jakis "glut" ktory przy duzym cisnieniu paliwa zatykał przewod i odcinalo paliwo, ale wyskoczyl nowy problem. Gdzie znajduja sie czujniki doladowania turbiny? Jeden wiem ze jest kolo egru a drugi?
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Nizinna rzeka nawet nie obróci śrubą zaburtowego silnika elektrycznego nie mówiąc już o odebraniu jakiejkolwiek energii z tego strumienia. Musiałbyś zakotwiczyć łódkę w rwącym górskim potoku i może udałoby się zasilić światełko nawigacyjne na dziobie. To że turbina będzie działać okrągły rok nie oznacza że przedsięwzięcie jest opłacalne. Jest dużo większa...
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Jak zabudujesz w środek sądzę że spokojnie i bez wystawiania antenki będzie działać. Przeszło i mi coś podobnego ostatnio przez myśl ale w sumie z innego powodu, przewód łączący zmieniarkę z radiem miałem dosyć gruby i skubaniec był mocno wrażliwy na mróz tzn jak teraz wyciągałem graty żeby modernizować to był sztywny jak patyk wymieniłem go na skrętkę...
Czolowi polscy tunerzy probowali bawic sie z blow offami i odpuscili bo nie mialo to sensu (o ile pamietam Master's i CompSport). Kurakk, zrobiles te modyfikacje? Jak wrazenia? Opinie?
W Warszawie to w ciemno mogę Tobie polecić Marka Staszewskiego z firmy Master's Tuning - jest to jeden z najlepszych speców w kraju. Pozdrawiam
cześć, takie szybkie pytanie mam: mogę kupić Trafika 2 z rozwalonym silnikiem 2.5DCI i teraz mam pytanie - czy blok jest ten sam silnik co w Masterze/Ducato/Iveco 2.5D/TD/DTI Sofim? bo najchętniej bym sobie tam zamontował Sofima 2.5D bez turbiny i z pompą na linkę i był by on wieczny. a w dodatku tani :) interesuje mnie TYLKO czy będzie na skrzynię...
To napiszę tak. Panele wytwarzają określoną moc i napięcie, które dostarczane jest do inwertera a która ta moc ograniczona jest mocą paneli jak i nasłonecznienia w danym momencie. Jeżeli zastosujemy inwerter typu on-grid - jest on podłączony przez stronę wtórną do sieci energetycznej, celem prawidłowej synchronizacji faz. Inwerter działa zero jedynkowo....
Witam. Mam Mastera 2015 rok 2,3 DCi 165 kM. Miałem komunikaty "sprawdź wtrysk i sprawdź układ wydechowy". Poszedł czujnik, ten z przodu silnika, czujnik doładowania turbiny. Po wymianie wszystko ok., ale było ciężko znaleźć. Gdy auto wchodzi w tryb awaryjny, to się nie oczyszcza w DPF i filtr jest zapchany a co za tym idzie, stawia fałszywą diagnozę....
turbina master renault master turbina turbina renault master
czujnik biegu wstecznego przesunięcie fazowe układ trójfazowy pendrive zniknął
ne612 ne602 smartwatch wgranie
Skrzynia biegów Fiat Ducato 2.5 D 1987-1994: Modele i Specyfikacje Diagnostyka OBD1 w pojazdach Chrysler: kody błędów i narzędzia