Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
dokladnie tak
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
a ile jest kabli sterujacych z alarmu i ile wejsc sterujacych w centralce jesli to jest standardowa centrlka to na bank ma wejscia do sterowania masa(zeby mozna bylo serwo master podpiac)
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Może być na przykład taka sytuacja (kolego stomat) że szafka posiada (wytyczne Enion) zamknięcie na zamek typu MASTER KEY z wkładką nr K35 lub KR32. W przypadku zastosowania jednej z tych wkładek odczyt licznika przez Odbiorcę umożliwiany jest poprzez okienko rewizyjne z elementu przezroczystego lub otwór rewizyjny zamykany na zamek Odbiorcy Dodatkowo...
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
Czyli w kilku punktach prosto napisał: 1. Montujesz skrzynke.... itd. Proszę bardzo. Elektryk rysuje schemat i uzgadnia go w RE, a następnie : - za pisemną zgodą właściciela.... instaluje szafkę pomiarową wyposażoną w zabezpieczenie przedlicznikowe i tablicę licznikową. Całość zamykana na zamek Master Key. - łączy ją (szafkę) ze złączem kablowym od...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
mokry master w drzwiach. których to Ci nie powiem bo trzeba odpiąć jeden,potem drugi i zobaczyć kiedy jest dobrze.
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
A ja bym postawil na awarie silownika master w dzrwiach kierowcy. To on jest odpowiedzialny za prace wszystkich zamkow wiec gdy on padnie to inne tez nie bedą dzialaly. Proponuje dolozyc silownik master w drzwi kierowcy oraz odlaczenie starego i podlaczenie nowego w miejsce starych przewodow od orginalnego mastera. Silownik moze byc uniwersalny o sile...
Licznik należy do ZE więc Ty nic nie kupujesz. Jeśli w owej RB nie znajdzie się RCD czyli wyłącznik różnicowo prądowy nikt Ci jej nie zasili. Nie kombinuj kolego bo z naszych podpowiedzi w tym przypadku nic nie będzie. To tak samo jak byś zarabiał 8000zł i kombinowałjak tu zasiłek dostać. Aby mieć na działce w RB napięcie, musi ona spełniać pewne warunki...
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
W różnych konstrukcjach jest różne zasilanie - np. baterie alkaliczne LR6, LR14; bateria litowa 3,6V, w niektórych stosuje się akumulatory np. LiIon. Bateria, jak to bateria - też pada, ale znacznie wcześniej sygnalizuje rozładowanie np. różnym od standartowego miganiem diody kontrolnej w jaką wyposażony jest zamek. Zamki mają możliwość otwierania awaryjnego...
Jeśli rozebrałeś master sterownik lewy są w nim dwa mikro włączniki .Jeden z nich na bank nie działa.(nie ma przejścia styki sie natpaliły) Wystarczy je wyczyścić i całośc właściwie złorzona zacznie normalnie działąć.Pozdrawiam
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? S jest tam krańcówka rozłączająca po dojechaniu plastikowego elementu,ale to nie jest master oczywiście.Proponuję odpiąć siłownik od instalacji i go sprawdzić: -podać + na styk gdzie wchodzi żółty kabelek -podać - na styk gdzie wchodzi czerwony kabelek-powinno skutkować zamknięciem następnie...
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
kupujesz zestaw w elektronicznym : serwo master (po otwarciu dzwi kluczykiem sterjue centralka zeby 2 gie dzwi otwarla) serwo slave i sterownik (centrala) jesli planowal bys autoalarm kiedys to zastanow sie teraz jaki zeby potem podlaczenie nie sprawilo zadnych problemow mozesz kupic centralke z pilotem, bez pilota, albo kompletny autoalarm z funkcja...
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Witam. Za dużo gdybania ze strony kolegów odpowiadających. Najlepiej zapoznać się ze standardami obowiazującymi u swojego Dostawcy energii elektrycznej, Kolego DriverMSG . Na dzień dzisiejszy pokazana skrzynka pomiarowa (zdjęcie prawe z pierwszego postu) nie spełnia wymogów co do przyłączania odbiorców, wypadało by ją wymienić. W większości Rejonów...
Po co szukać centralki :?: Może wystarczy tylko zaprogramować pilota :D
Witam, mam centralny zamek firmy master w Audi 80.Alarm działa, tylko centralny zamek przestał zamykać drzwi.Chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział co zrobić.
Jeżeli masz możliwość podejrzenia parametrów rzeczywistych to sprawdź czy wszystkie sygnały są prawidłowe. Zwłaszcza w drzwiach kierowcy i przedniego pasażera, bo te dwa zamki są chyba typu master i mogą to one sterować pozostałymi. Z tego co widzę na schemacie to masz sterowanie elektryczne w zamkach, sprawdź czy nie masz zwartego mikrostyku zamykania,...
Musisz zaczac od bezpiecznika c.z. ,przy uszkodzeniu ktoregos silownika cos by i tak dzialalo.
Mam problem z centralnym zamkiem w opel astra 1 f był wcześniej zamontowany in Ferno i teraz chce zamontować master car zx 700 z góry dziękuję
Czasem trzeba wyjąć szybę i szyny od szyby, zależy co ci blokuje zamek że go nie idzie wyjąć, pewnie szyna od szyby właśnie.
Czego nie rozumiesz? Masz wszystko na rysunku. Sterowanie plusem lub masą, lub naprzemiennie. Jaki problem? No i oczywiście zasilanie centralki.
...albo skończył się silniczek w siłowniku...
Problem rozwiązany. Poprostu ktoś montując alarm zastosował przekaźniki z możliwością manualnego przesterowania. Pod klapkę sterowniczą dostawał sie przewód lub coś innego i przekaźnik się blokował robiąc zwarcie z innym.
Witam, w moim przypadku otwieranie i zamykanie było zawsze po jednokrotnym wciśnięciu, także nie znam takiego systemu. Nie rozwiązałem profesjonalnie problemu, odpiąłem 3 przewody od dwóch mikrostyków i nie otwiera już podczas wolnej jazdy. Zamykanie i otwieranie działa mimo, że słychać, że kilkukrotnie dodatkowo próbuje ponownie uruchomić siłownik...
Błażej napisał co trzeba zrobić. Temat zamykam.
Cześć, kupiłem niedawno Hondę Accord VI z niesprawnym zamkiem centralnym i od razu wziąłem się za jego naprawę. Któryś z poprzednich właścicieli zmienił oryginalny zamek drzwi kierowcy na uniwersalny typu master i zamontował uniwersalną centralkę. Wszystko to wyrzuciłem, założyłem oryginalny zamek i centralny działa z kluczyka i rygla drzwi kierowcy...
wszystkich, przy zamykaniu z pilota nie ma znaczenia czy masz wpiety zamek master w instalacje czy nie. Ogolnie to albo masz uszkodzony stycznik w ktoryms zamku albo uszkodzona wiazka drzwi.
Już widzę jak to otwierasz póki nie masz dostępu do przewodów od elektromagnesu to nic nie zrobisz. widziałeś zamek i zabezpieczenie elektromagnesem z Burg-Wächter to nie master lock czy sentry safe Dodano po 2 Też mi tak się wydaje i dlatego producent mi mówi że tylko nowa płytka zamka.
Witam napisz co konkretnie w tym Movano bo w oplu nie ma jednolitego schematu bcm tylko schematy modułowe np. centralny zamek ,światła drogowe mijania ,itp itd . No i przydał by się vin jakie masz kody RPO modelu ...
Cześć, mam problem z Renault Masterem III 2.3, rok 2012. Problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą, ale nie reaguje rozrusznik, przekaźniki cykają, są OK. Sprawdzone: - Stacyjka OK, prąd wychodzi. - Prąd dociera do przekaźnika pod deską rozdzielczą po przekręceniu stacyjki na rozruch. - Prąd dochodzi do modułu BCM-N3 nr...
Czy działa centralny zamek ?
zamek master master centralny zamek zamek centralny master
pompa przez stycznik aluminiowe przewody przycisk zmywarka candy
kabel brake radio problemy diagbox
Konfiguracja portów trunkowych dla ramek 802.1Q Fiat Grande Punto 2009 - Radio nie wczytuje AUX