Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Na rynku jest zatrzęsienie producentów. Ja osobiście wybierałem te siłowniki, które chodziły ciasno, tzn. nie miały jakiś luzów, nie klekotały w środku. Jedyną różnicą jaką znajdziesz w siłownikach, to obrotowa głowiczka w niektórych modelach, która ułatwia montaż ale taki siłownik jest dłuższy od normalnego o ponad 1 cm. No i są różne centralki, która...
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
a ile jest kabli sterujacych z alarmu i ile wejsc sterujacych w centralce jesli to jest standardowa centrlka to na bank ma wejscia do sterowania masa(zeby mozna bylo serwo master podpiac)
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Sprawdź siłownik MASTER.
Tak, czarny to masa. W skrajnych połozeniach siłownika zwiera do białego z jednej strony i brązowego z drugiej.
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
Ja bym sprawdził, czy w samej centralce coś się nie stało.
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
dokladnie tak
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
spróbuj dokładnie wyregulowć siłowniki w 2 drzwiach bo to jest najczęstsza przyczyna pracy dwóch masterów
Prawdopodobnie uszkodzony jest master
Ładne. Ale u Ciebie tego nie ma ? Ciesz się że nie masz Fabii lub innego przypadku z nowszej grupy VW. Tam dopiero jest zabawa! Siłowniki zintegrowane z krańcówkami drzwi a niektóre w stalowych obudowach nitowanych na nity jak w moście Poniatowskiego.Bez ruskich wierteł nie podchodż. A w środku....rety.Najlepsze sa chińskie mikrowyłącznki, takie jak...
Zamek dostawiany?Jeżeli tak to sprawdź mastera.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
w stykach "mastera"
Sprawdź krancówki, odłącz siłownik lub siłowniki "master"
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Nie wykluczone że uwalony może być któryś z siłowników (master).
Zgadzam się z kolegą powyżej - objawy uszkodzenia krańcówek w siłowniku master...
Zamek jest oryginał, czy dokładany? Jak dokładany, to najprawdopodobniej trzeba wyregulować/dokręcić cięgło. w najgorszym wypadku padł switch w masterze.
Zanim zaczniesz cokolwiek regulować i być może niepotrzebnie rozregulujesz sobie mastery,zmierz czy masz przejście na przewodach siłownika od strony kierowcy odpowiednio przy zamkniętym jak i otwartm zamku.Jak będziesz miał ok,to prubuj regulować mastery.
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
Jest to Ibiza z 1997 roku z silnikiem 1.0 z orginalnym centralnym zamkiem sterowanym pneumatycznie, pilot w kluczyku wyprodukowany przez Simensa.Cetralny działa tylko gdy wciskam dzwignie blokady zamka na drzwiach kierowcy tam gdzie znajduje się siłownik master.
Witam, mam centralny zamek firmy master w Audi 80.Alarm działa, tylko centralny zamek przestał zamykać drzwi.Chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział co zrobić.
Szukam schematu jak podłączyć autoalarm do renaul master 2007 rok pod oryginalny centralny zamek ;]
witam w najbliższych dniach chciałbym sie zająć problemem z centralnym a konkretniej-zaczęło szwankować zamykanie i otwieranie z kluczyka (z pilota działa ok) zanim sie za to zabiorę chciałem sie dowiedzieć czy szukać przyczyny w mikroprzełaczniku zamka czy raczej w siłowniku master?
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
najprawdopodobniej jest zlamany jezyczek plastikowy na suwaku mastera ,jezyczek ten steruje mikroprzelacznikami w masteze
Po co szukać centralki :?: Może wystarczy tylko zaprogramować pilota :D
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
Witajcie, mam w Masterze 2001r centralny zamek dzialajacy z przycisku na podsufitce, chcialbym zamontowac centralke do otwierania samochodu z pilota, czy wystarczy sterowanie masa z nowej centarlki podpiac pod ten przycisk?
Master tylko w lewych.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Dzień Dobry, Mam problem z dostaniem się do samochodu. Otóż gdy otwieram auto kluczem natychmiast zamek się zamyka i tak w kółko. Czy ktoś mógłby pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Trzeba wymieniać wszystko czy jakoś ręcznie dam radę to naprawić? Masz najprawdopodobniej uszkodzony siłownik "master" który wysyła sygnał zamknięcia/otwarcia do centralki/sterownika...
A gdzie podłącza się sterowanie na pilota? Do sterownika centralnego czy do mastera??
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Problem jest bardzo prosty 1. sterowniki od zamków się nie psują albo rzadko i jak wynika z twojego opisu działa jak naciskasz na przekaźniki. 2. częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jeżeli nie są to orginalne siłowniki rozregulowanie cięgien to powoduje że jest brak sterowania oraz niepoprawna praca zamek nie chodzi w zakresie pracy siłownika. 3....
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Pilot który jest w kluczyku (...) nie reaguje na samochód To samochód ma reagować na pilota a nie odwrotnie - właśnie tak niezrozumiale piszesz. i masz pretensje : Co tu jest niezrozumiałe??? Pozostaje przywrócić pełną funkcjonalność fabrycznego sterownika, ale skoro: elektronik samochodowy i rozłożył ręce to albo zmienić elektronika albo zamontować...
po pierwsze podłącz centralke do auta (mozna sobie oczywiscie stworzyc stanowisko ale po co) i podaj napięcie na przekażnik (na nóżki od cewki) - najpierw na jeden a potem na drugi - zaobserwujesz co z siłownikami, jeśli bedą się zamykać i otwierać przystąpisz do dalszego sprawdzania jeśli nie to przekażnik jest "walnięty". Można jeszcze wczesniej odnaleść...
tak oczywiście musisz tylko posiadać modół top 32 lub top 33. No i oczywiście siłownik master. POZDRAWIAM
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Czy działa centralny zamek ?
W zamkach Fox zawsze były mastery po dwóch stronach
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
Witam Mam centralny zamek firmy AMT, działa już 6 lat. Ostatnio pojawił się taki problem. Z pilota centralny zamek działa, ale tylko zamykanie drzwi pasażera, drzwi kierowcy podczas zamykania z pilota nie zamykają się. Natomiast zamykając drzwi ręcznie zarówno z kluczka jak i od wewnątrz zamek działa poprawnie i zamyka drzwi swoje (kierowcy) i pasażera....
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
teraz to pięknie opisałeś zrobię tak jutro i dam znać jak wyszło (sprawdzę biały i niebieski) jeszcze jedno muszę to zrobić w obu drzwiach bo mam dwa mastery tak?
ale jaki siłownik wymieniłeś master czy slave ?
Posprawdzaj jeszcze raz podłączenia, sprawdż czy centralka zamka podaję prąd i masę na mastera.
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
a czy kluczykiem można zamknąć poszczególne drzwi ? i czy dzrwi od pasażera nie uruchamiają centralki ? Daj se spokój z gdybaniem,tam nie ma masterów
Przesmaruj zamek w drzwiach kierowcy , ostatecznie wymień siłownik master w tych drzwiach.
Witam. Mam problem z podłączeniem centralnego zamka z pilota. Centralny zamek jest to Master Car ZX300 i nie mogę dojść jak to podłączyc. Z siłowników wychodzi dwa przewody, zamkniecie i otwarcie, a w centralce jest ich sześć. http://obrazki.elektroda.pl/4928213900_1...
Na pewno chce zrobić otwieranie na pilota i do tego potrzebny jest dodatkowy siłownik oraz urządzenie do sterowania siłownikami, może to być autoalarm. Ja mam to rozwiązane w ten sposób, że do orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy przykręcony jest dodatkowy siłownik (połączone są mechanicznie). W przypadku podmiany, czyli za przełącznik wstawiony...
może masz pomylone przewody od siłowników(zamykanie ,otwieranie)spróbuj je zamienić.Tez kiedys miałem z tym problem(centralka z funkcją alarmu)po zamknieciu drzwi z pilota po kilku sekundach sie otwierały same:)Może siłownik master szwankuje!
Ale ktury do czego
Czy ten zamek centralny działa jak masterem ręcznie zamykasz i otwierasz ,jak nie to albo ta centralka faktycznie sie uszkodziła, albo ten master podstaw inny dla próby.
Sprawdził bym jeszcze przewody a zwłaszcza pomiędzy drzwiami a karoserią jak również w drzwiach przy konektorach od siłowników. Miałem już kilka takich przypadków i były albo pourywane przewody albo przerwa (zaśniedziałe) zaraz przy konektorach. Siłowniki sprawdziłeś "na krótko" czy działają? Jak dobrze kojarzę to master od slave różni się tylko tym...
wymień siłownik master
Siłownik zwalniający zamek bagażnika ze Skody, gniazdo bezpiecznika, bistabilny przełącznik ok. 1A, trochę kabla. A czy któryś z tych sie nada? 1. https://allegro.pl/oferta/silownik-7kg-c... 2. https://allegro.pl/oferta/silownik-do-za...
Witam trafiło się Movano z 2002 roku z silnikiem 2,8L Nie działa w nim centralny zamek.Naprawiłem pilota bo był zniszczony przycisk i bateria padnięta.Kontroleczka w pilocie mruga ale w brak reakcji w samochodzi.Centralny chodzi bo zamykając drzwi kierowcy to pasażera się zamyka.Zan ktoś z was jakiś sposób dokodowania pilota ??Albo sposób na zbadanie...
Zasilanie jest , ale jak sprawdzić sygnał od mastera .
Od strony pasażera nie mam zdjęcia, ale jest to taki chiński zamiennik master. Do czego może służyć ta kość, wychodząca z centralki na brązowym i fioletowym przewodzie? https://obrazki.elektroda.pl/3329841700_... https://obrazki.elektroda.pl/9240118200_... https://obrazki.elektroda.pl/9840141200_...
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Witam z natury montuje sie mastera w drzwiach , rzadko kiedy spotkałem sie ze slavem od kierowcy ! ale to kwestia instalatora ? pozdrawiam marniu
siłownik jest zespolony z zamkiem od biedy można zastosować uniwersalny master.nowy zamek kosztuje ok500,używane chodzą po ok 150
Zamek pewnie dokładany, więc regulacja siłownika master.
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Przegląd instalacji centralnego zamka na początek, ze szczególnym uwzględnieniem przepustów drzwiowych. Przegląd siłowników master.
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
żółty i zielony w instalacji są od zamykania i otwierania i trzeba połączyć z niebieskim i zielonym w tym nowym siłownikiem Zielony - silnik siłownika Niebieski - silnik siłownika Czarny - masa Biały - mikroswitch wsunięty Brązowy - mikroswitch wysunięty Zacznij od podłączenia tych dwóch przewodów, które znasz (zielony i niebieski) i sprawdź czy instalacja...
mokry master w drzwiach. których to Ci nie powiem bo trzeba odpiąć jeden,potem drugi i zobaczyć kiedy jest dobrze.
Kupilem zestaw silowników + moduł sterujący MAGICAR 820 problem mam z podłączeniem silownika MASTER tak aby działał z kluczyka
Zamień przewody biały z brązowym na siłowniku MASTER i będzie gitara.
na początek odłącz sterowanie z mastera i wyedy potestuj
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Dobrze czyli te dwa kable co mają te silowniki mam podłaczyc do kabli tego silownika master?
mam w aucie centralny zamek. chce go zrobic na pilota. w sprzedarzy dostepne jest sterowanie centralnym zamkiem razem z 2 masterami. Moje pytanie brzmi: czy instalujac centralke na pilota musze zmieniac mastery w aucie na te co sa w komplecie czy to wszystko bedzie dzialalo ze starymi masterami.
Panowie, dziękuje za pomoc, dziś sprawdziłem jeszcze wtyczki pod zegarami, przy kierownicy i pod kierownicą, sprawdziłem jeszcze raz bezpieczniki i podejrzany był dla mnie bezpiecznik od immobilizera (pod kierownicą z lewej strony), wymieniłem go i wszystko wróciło do normy, auto odpala, centralny zamek wrócił, światła awaryjne wraz z migaczami również...
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
Spróbuj wyregulować na drucie ten siłownik bo być może łapie nie w tym miejscu co potrzeba lub "kłuci" się z drugim masterem.
Mam takie coś ale zrobione w następujący sposób. Dioda migająca + rezystor podłączona pod siłownik master centralnego zamka. Jak zamkne drzwi pilotem to miga jak otworze to przestaje.
A co ma padnięta syrenka do centralnego?Jedź do fachowca i tak nie masz już bezpiecznika...
Micro switche w zamkach masterach??
ale chodzi o to ze nikt nic nie grzebal i samo sie tak zrobilo wiec co moze byc nie tak Skoki temperatury zrobiły swoje,zdejm tapicerkę i ustaw jeszcze raz siłownik(najlepiej zmień kostkę łączącą pręty siłownika i zamka,zrób to precyzyjnie bo obu przednich drzwiach masz mastery.
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
sprawdź połączenia siłowników z prowadnicami, może master ma luz i głupieje
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
zamek centralny master centralny zamek master renault master zamek centralny
whirlpool kondensator cichy bootdisk laminator obroty
parkowanie silnika wycieraczki junkers cerapur ciśnienie
Instrukcja obsługi regulatora RE 7 Lumel Jak pobrać identyfikator TeamViewer komputera?