material obiciowy

Znaleziono około 19 wyników dla: material obiciowy
Podstawowa forma zapytania: materiał obiciowy
  • Materiał obiciowy...

    Wlasnie dzis dostalem zamowiony material od goscia z allegro o nick,u bass-power_pl .Za kawalek o wymiarach 120X180cm zaplacilem za pobraniem 29zl.Material jest gruby,nie mechaci sie i nie rozciaga,powleczony na jednej ze stron aby klej nie przesiakal.Zamieszczone fotki nie oddadza profesjonalnego wygladu(a...

    CarAudio   05 Wrz 2007 18:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6135
  • Jaki materiał obiciowy na kolumny?

    Mam kolumny o wymiarach wysoka 100 cm szeroka 42 cm i gleboka na 40 cm Mam pytanie skad moge zamowic material obiciowy na te kolumny taki koc i czy taki material sie bedzie strzępił czy nie bardzo prosze rade!!! Serdecznie pozdrawiam arur

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Lut 2005 13:16 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6301
  • materiał obiciowy do kolumn

    ciezko jest znalezc ten material, a jak juz jest to drogi kup lepiej go w cena w miare jeszcze.

    Co kupić Archiwum   23 Sty 2005 15:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 911
  • Subwoofer kino domowe - projekt

    Założenia: -subwoofer do kina domowego -mały -jako uzupełnienie głośników 4.0 -parametry leprze niz plastikowe zabawki -cena okrojona (nie zawsze sie to udaje:D ) -podkreślenie niskich tonów Obudowa: wymiary zewnętrzne 23,5/44/36,5 Wymiary wewnętrzne 20/40/33 pojemność ok 26,4L materiał...

    Nagłośnienie Domowe   18 Mar 2008 11:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1892
  • celestion gamm15 lub delta 15 gdzie kupic

    Witam. Chcialbym zlozyc kolumny na gamma 15 lub delta 15 + tonsil gdwt 12-19/100. Planuje podzial na 4khz. Nie wiem gdzie w kraju mozna kupic te glosniki (niskotonowe ). Podobno w jakis sposob zabezpiecza sie w tym ukladzie wysokotonowy. Zarowka 50 +55 W/25V i oczywiscie zwrotnica. JAka to zarowka ,...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   25 Wrz 2004 18:24 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1389
  • Poszukiwania maskownicy na głośniki

    greg-si: skrzynke bede jeszcze wykanczal elementami nad ktorymi pracuje czyli ramki ze stali nierdzewnej jak reszta ozdobek, Prety stal nierdzewna 10mm bo takie zaprojektowalem otworki w maskownicy i tak mi je wypalili wiec nie mogle zrezygnowac a powiekszac tez nie moglem bo nie mialem kobaltowej 12. mukade:...

    CarAudio   04 Kwi 2007 14:04 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 4570
  • No to dzis robimy obudowe gl - 30 cm - walec od A do Z .

    Obudowa ( mylnie zwana TUBA ) o dl 60 cm Tu sa dokladne zdjecia Co potrzeba Plyta wiorowa Sklejka lisciasta wodoodporna 120 x 60 cm Material obiciowy Klej wkrety terminal bassrefleks Jak to zrobic Zaczynamy od przygotowania sklejki potrzeba do tego duze wiadro...

    DIY Konstrukcje   28 Sie 2005 16:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5495
  • Obicie kolumny

    Poszukaj na allegro...tam jest material obiciowy specjalniy do kolumn. Jest cienki i dobrze sie uklada na krawedziach, mozna go dostac w roznych kolorach, ale jest stosunkowo drogi. Ja osobiscie obijalem wykladzina tak jakby samochodowa. Gosc powiedzial ze ta wykaldzina nie nadaje sie na podloge bo jest...

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Sie 2005 19:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2422
  • Małe kolumny estradowe by eLvis

    Plyty - 0zl :) Material obiciowy - 30zl Narozniki - 16x 1,5zl Uchwyty - 4x 2,5zl Beymy - 2x 220zl GDWT - 2x 60zl Zwrotnica - wlasne wykonanie ok. 15zl za czesci Gniazda - 4x 2,5zl Siatki - 40zl Co daje ok 688zl za komplet

    DIY Akustyka   07 Gru 2008 17:50 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 16643
  • Subwoofer na STX GDN-30-300-4-AP

    Witam Jak w temacie, sub domowo-samochodowy, przeznaczenie zalezy od tego czy kupie sobie wreszcie samochod :) W zasadzie jest to moja pierwsze konstrukcja, kiedys cos splodzilem nie majac o tym zielonego pojecia. Mialem glosnik 30cm bazarowy Pro Audio RSW-costam, taki z blyszczaca membrana,...

    DIY Akustyka   23 Mar 2007 17:13 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 10485
  • Czy musze cos poprawic w takiej instalacji?

    Tak wiec pojde za rada i zrobie skrzynke do mojego glosnika. Juz zaczalem sie bawic WinISD. Bede sie trzymal tego co sprawdzone - 42l i 40Hz. Mam tylko jeden problem. W programie sobie ogladam jak to powinno byc zbudowane i jak nie licze, to dlugosc rury do bass reflexu wychodzi mi wiecej niz glebokosc...

    CarAudio   29 Sie 2006 20:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1689
  • tkanina na obudowy glosnikow ?

    Witam serdecznie chcialbym prosic o porade, mianowicie jakiego kleju uzyc aby przykleic material obiciowy do obudowy drewnianej. ps: jezeli pomylilem fora to przepraszam i pozdrawiam led

    Nagłośnienie Domowe   03 Paź 2007 14:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1116
  • Blaupunkt Gta 2 Special-cena

    Jestes z poznania tak jak i ja wiec nie jest tak zle material obiciowy , mdf masz na miejscu , wiadomo ze ta jego skrzynia nie jest zrobiona idealnie ale jest

    CarAudio   02 Mar 2010 16:51 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2252
  • Obijanie skrzyni basowej materiałem. Foto relacja.

    Myslę, ze od budaprenu bedzie lepszy inny klej. Nie wiem jak sie zachowa w sloncu, ale kiedys uzylem go do sklejenia 2 elementow w moim starym boomboxie, efekt byl taki, ze zamias skleic, to plastik zostal przez budapren rozpuszczony. Biorac pod uwage, ze material obiciowy jest z tworzywa sztucznego,...

    CarAudio   20 Mar 2010 17:45 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 29908
  • Poszukuję dobry i tani materiał do obicia kolumn , gruby

    [url=]Link

    Nagłośnienie   10 Sty 2011 18:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2514
  • Kolumna Estradowa GDS-30-200-8-SE + GDWT-18-200-8-PB

    Dzięki. Kupiłem ten oto koc i klej: [url=] [url=] z tym że wyszło mnie to taniej SZEROKOŚĆ -136 cm DŁUGOŚĆ - 3,7 m bieżącego wiec powinienem mi starczyć.

    Nagłośnienie   27 Sty 2011 18:22 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 6244
  • Mały subbas estradowy na głośniku 12" za niewielkie pieniądze

    Witam serdecznie Ja osobiście używałem KLEJ TAPICER, na allegro ok 16 zł, jak dla mnie rewelacja, szybko schnie, praktycznie bezwonny, smarowałem tylko jedną stronę i trzyma super. Dodano po 4 kudlatyy1 - użyłem tego koca 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które...

    DIY Akustyka   31 Sie 2017 20:28 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 23928
  • Obicie półki

    Popytalem troche po sklepach zarowno muzycznych jak i ze sprzetem car audio i znalazlem idealne rozwiazanie: material, ktory faktura zblizony jest do materialu obiciowego na kolumny, a zarazem ma wlasciwosci materialu uzywanego na maskownice do kolumn. Jest to material firmy Phonocar o wymiarach 70x140cm...

    CarAudio   14 Wrz 2006 08:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1668
  • Jak zbudowac combo gitarowe?

    Płytka musi być zaprojektowana przez fachowca, a najlepiej jakby była to kopia z oryginała Przeciez sa schematy plytek i (chyba) wiele osob je robi. :?: Jest jakas roznica miedzy plytka a pajakiem (oprocz konstukcji ofkorz)? Jestem poczatkujacym gitarzysta (niestety elektronikiem tez :P) wiec...

    Audio Serwis   11 Lis 2006 10:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2886