NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
ok już sobie poradziłem , tak jak kolega wyżej dał linki tak zrobiłem i błąd F3 juz nie wyskakuje , dzieki jeszcze raz , można zamknąć
Jest jedna rada kupic dobry filtr ja zakupiłem mayle i powiem ze jak na razie nie narzekam. I kolego w baku też chyba powinien być filtr siatkowy na kraniku ja taki mam.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Tam są dwa rodzaje kopułek i palców rozdzielacza Mando i Dac.Może przy wymianie pomieszane zostały ze sobą.Możliwe,że palec wciśnięty nie tak jak trzeba i następnie "dopasowane" na siłę do złego ustawienia palca ustawienie zapłonu.Pól dnia straciłem na poszukiwanie takiej usterki a moi poprzednicy pruli tłumiki,wymieniali palce i kopułki,pompki paliwa,filtry...
Filtr loudness włączony: zero na multimetrze Co dokładnie pokazuje wyświetlacz w tej sytuacji?
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Przy wymianie oleju i filtru można zmieniać dowolnie olej. Nie należy tylko mieszać olejów robiąc dolewki... Choć podobno to też nie jest wielmożnie szkodliwe, ale lepiej nie kombinować. Jednym słowem... przy wymianie oleju i filtru można zmieniać producenta oleju i parametry.
Koniecznie jedź do gazownika niech to sprawdzi. Ja tylko jak poczuje gaz w srodku auta to już wiem, że cos jest nie tak, no i w moim przypadku często pękały wężyki idące do wtryskiwaczy bo sie przecierały co i rusz gdzieś...
Nalej tak więcej niz pół zbiornika aby pompa mogła zassać,miałem tak w Espero, jeśli nie pomoże pompa do wymiany w kpl. z filtrem.
No to albo pękła chłodniczka albo wywaliło uszczelkę pod nią albo pod filtrem. Co mało prawdopodobne. Nie ma tam żadnego węża którym płynie olej. NIe wymienił ci ktoś oleju ostatnio?
wg moich wstępnych oględzin zapłon jest ok. Co Wy o tym myślicie? co to znaczy ? Gdzie jest pompka paliwowa? Bo nie mogę jej znaleźć? Sprawdzę jeszcze filtr paliwa. w zbiorniku a filtr z prawej strony obok zbiornika
Na zimnym silniku odpala od razu bez problemu gorzej jest z ruszaniem lekko się dławi, potem jak już się ruszy to trochę wolno się rozpędza i po przejechaniu 100 metrów zaczyna szarpać i puszcza dalej (nie szarpie) przejadę jakieś 50 metrów i znowu szarpie. Jak puszcze nogę z gazu to nie szarpie. Jak silnik rozgrzeje się czyli jakieś 10km-15km przejadę...
To już tyle razy było proszę poszukać. Grzałka, filtr, mało drożne przewody, elektrozawór. odlot wody. Także proszę sprawdzić czy poziom nabieranej wody jest taki jak zawsze. Jerzy
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Filtr paliwa obok zbiornika bez żadnych problemów zdejmij załóż nowy. Zero problemów.
T5 zobacz najpierw wydech, jak ma chęć łapać, to albo paliwka za mało, filtr może ugnity od tego "czegoś" zalanego jako ON, albo dolot nagarem zastawiony, albo właśnie wydech "zabity na sztywno"
5 Godzin to mało, zostaw na 24h. Filtr uniwersalny, zapewne na rurkę fi 5mm. Skoro jest ubytek czynnika to cudów nie ma, gdzieś jest nieszczelność.
A skasowałeś błąd ,drugie to gdzie byś sobie włożył czujnik jak byś zasysał (sprawdź na filtrze)
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Spróbuj spuścić paliwo i zalać kilka litrów nowego, wymień od razu filtr paliwa. Jeśli benzyna Ci zwietrzała, to też może szarpać, będą trudności z jazdą.
Jeżeli chcesz pozbyć się kamienia z wody , to zainwestuj w stację zmiękczającą . Filtry to za mało.
Ewidentnie widać że czynnik w instalacji jest zawilgocony i że jest go mało. Wymień czynnik filtr osuszacz i daj nowy czynnik.
Napęd załączany elektrohydraulicznie? Do sprawdzenia jest elektryka i hydraulika oraz mechanika. W elektryce - może być cały czas sygnał załączający zawór (bardzo mało prawdopodobne) hydraulika - zacięty zawór, jakieś zanieczyszczenie itd, itp. Mało prawdopodobne jeśli filtry są regularnie wymieniane i wlewany czysty olej. mechanika - coś się zgięło/zacięło,...
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
Chodzi o zastąpienie "czyichś" śmieci - "swoimi" śmieciami? Tych swoich będzie na pewno dużo mniej niż całej reszty. Poza tym - gdyby generował przebieg sinusoidalny śmieci mogłoby być pomijalnie mało.
Sądzę że zawór recyrkulacji to dobry trop. Sprawdził bym tez dla pewności filtr powietrza.
Z tego co sie orientuje, jak filtry to raczej na jakiś rdzeniach. tu masz katalog http://www.ferroxcube.com/appl/info/HB20... Ja w takie filtry mało sie bawiłem, ale swego czasu były takie jak stosowane w radiach. Część była do kupienia. Miało to rdzeń razem z rdzeniem zewnętrznym, plus ekran z metalu, podłączany do masy w celu ekranowania. W środku...
Widzę, że nie zadałeś sobie trudu odszukania moich wcześniejszych uwag. Ja miałem wyszukiwać twoje fachowe uwagi, typu bolą mnie oczy, mało filtrów, jak nawet tobie samemu się nie chce ich wyszukać? LOL Dodano po 6 Normalnie monitor kosztuje około 450–500 zł. Pewnie nie sprawdziłeś ceny. Pierwszy link jaki wyskakuje cena 350zł i to pisze gościu który...
Osadnik pompki zasilającej mało kiedy jest cały zalany paliwem. Sprawdz czy bak nie jest zagięty i nie przytyka rurki. Przegladnij wszystkie połączenia skręcane. Czasem zablokuje się w nim jakiś paproch i dławi przelot paliwa. Przedmuchaj powietrzem i zobaczysz czy będzie poprawa.
Czy przyczyną może być spalony filtr przeciwzakłóceniowy? Mało prawdopodobne. Trzeba urządzenie otworzyć i wykonać trochę pomiarów, choćby grzałki.
czyli ta kopułka ma 15wat. zapewne chodzi Ci o to czemu tak mało ?? bo to jest moc ZA FILTREM. 15W przy podziale na 4KHz spokojnie wystarczy do kolumn 200W
No właśnie nie do końca rozumiem... Może to nie zrozumienie wynika z tego ze nie bardzo zrozumiałes użycie przeze mnie słowa ''filtr''. Ty używałeś słowa zwrotnica ale jeśli piszemy o jednym głośniku z zestawu to jest on filtrowany przez pojedynczy filtr a nie zwrotnicę. Zwrotnica to jest zespół filtrów które filtrują pasmo do każdego głośnika. Teraz...
Może spróbuj wymienić filtr paliwa i sprawdzić styki do rozrusznika
Mało danych ale sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra, jak i sam filtr paliwa czy był wymieniany.
Witam w Nowym Roku Dzięki za odpowiedź. Wynika z tego, że zamiast rdzeni z opisu można zastosować pierścionki. Czy muszą mieć taką samą przenikalność (tak to chyba się nazywa), AL = 7000? I proszę, napisz, jak on działa. Ja mam zrobiony filtr SCAF, ale mało go używam. Pozdrawiam
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
wymiana yoya i mikrofonu od 80-100zł a z tą płytą 2 moży być soft ale mało prawdopodobna bardziej bym stawiał na filtr klawiatury wymiana ok 40zł
Jak wyżej, zasilacz kiepski, buda też nie powala, dziurawa jak sito i mało filtrów.
Link już chyba poprawiony. No i wszystko jasne się stało. Ten wzmacniacz już ma "na pokładzie" filtry. Mało tego - częstotliwość cięcia jest wręcz idealna dla Twojego woofera: "Sygnał wejściowy audio poddawany jest filtracji polegającej na wydzieleniu składowych o częstotliwości poniżej i powyżej 5kHz" Myślałem nad jakimś małym typu tonsil GDWK 7/50...
Cóż, kolego Pawle.... trzeba się do tego przyzwyczaić albo dać sobie spokój.... Tak sobie myślę...... *W sygnale dominuje druga harmoniczna *Druga harmonioczna to - powiedzmy taki sam dźwięk, jak pierwsza... To nie jest takie proste, proporcje harmonicznych zależą od sposobu pobudzenia struny poza tym to się zmienia w miarę wybrzmiewania struny. Można...
http://www.apicsllc.com/apics/Misc/filte... Kalkulator to liczenia teoretycznego zwrotnic. Filtr pierwszego rzędu to 1 od góry. Na koniec najważniejsze. Zwrotnicę projektuje się na podstawie pomiarów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... w taki sposób. ps. Jeśli chcesz ciąć, na 5kHz, to 1 rząd to za mało. Znów otrzymasz górkę....
Tak, to zakłócenia elektromagnetyczne z dławika świetlówki. Kondensator tu mało pomoże, trzeba za-ekranować dławik. Ewentualnie dać filtr EMI. Spróbuj jeszcze zmienić parę w skrętce.
Jako filtr demodulatora podejdzie ci większość cewek 7x7 Polfer z serii 2xx, których równoległy kondensator dla 10,7MHz ma 82-100pF. Ten tranzystor SMD F4 to może być potencjalnie 2SC2814 Ten drugi tranzystor ma oznaczenie TG? Mało wyraźne masz te zdjęcia i trudno to odczytywać.
Sorry że tak późno. Mało czasu. Powymienial filtry. Olej i niby termostat. Fakt, auto łapie dużo szybciej 90 i grzeje trochę lepiej. Wodocznie ten typ już tak ma. Normlane jest że nawiew na nogi wydaje się jak by chłodniej grzało?
HPF to filtr górno przepustowy, LPF to dolno przepustowy. Częstotliwości poniżej 30Hz są prądożerne i obciążają głośnik prowadząc do wcześniejszego jego zużycia przy większej mocy. Inna nazwa filtru górnoprzepustowego dla subwoofera to filtr subsoniczny (subsonic) Jeśli masz za mało basu kręć gainem/volume we wzmacniaczu. Jeśli dalej będzie za mało...
Jeśli to pompa to może być to jej koniec efekt będzie taki że pranie kiedyś skończy się bez wypuszczenia wody może to być jakiś element obcy z prania (ale to mało prawdopodobne pralka ma filtr) Lub nie jest to pompa tylko łożyska bębna (ale wtedy to podczas wirowania) Czyli tak jeśli jesteś pewny że to pompa i nic do niej nie wpadło to czekaj do momentu...
Pralka Whirlpool AMW 8132 nabiera odpowiednią ilość wody tylko na programach: Delikatne, Wełniane, Pranie ręczne. Na pozostałych programach nabiera bardzo mało wody. Czyściłem filtr i hydrostat.
Rano jest bardzo trudno go odpalić a potem tańczy jak szalony. A gdzie szukać Sondy lambda??? To w końcu szarpie podczas jazdy jak się rozgrzeje, czy do tego są jeszcze problemy z zapalaniem rano? A gdzie szukać Sondy lambda??? Proponuję po kolei: jak wygląda stan filtru powietrza, olej, auto ma instalację gazową, czy to nagła usterka, co było sprawdzane...
Za mało czynnika, zapchany filtr osuszacz lub zużyta sprężarka.
Te skutery muszą pracować z filtrem powietrza bo inaczej ciągnie za dużo powietrza, a za mało paliwa. Filtr go przydławia i tak musi być. Przerabiałem już to kilkakrotnie.
Witam . Odłącz na próbę filtr powietrza. Sprawdź stan wkładu. Pozdrawiam.
W zbiorniczku płyny pojawił się osad jakby taka maź jak masło jasno brązowa na ściankach zbiorniczka, sam płyn czysty. To jest to normalny osad czy masło? Bo skoro płyn jest czysty to delikatnym osadem na ściankach bym się nie przejmował. Kiedy tam był robiony większy przegląd ? Świece, kable do świec, filtr paliwa ?
Jest problem ze zubożoną mieszanką. Ile ci pali gazu? Może być cokolwiek, reduktor, filtr, listwa, usterka silnika, ....
Możliwe przyczyny: - zapchany filtr gazu - regulacja w reduktorze
Spalanie zbyt bogatej mieszanki, za dużo paliwa. Zapchany filtr powietrza, za mało powietrza. Uszkodzone pierścienie i spalanie oleju, sprawdzić kompresję.
W najnowszym EP jest artykuł o sterowaniu LCD z wyjść cyfrowych z użyciem PWM i filtrów RC. Mało praktyczne, ale interesujące https://elportal.pl/projekty/pracownia-e...
wcześniej było dobrze to ja bym obstawił filtr chyba ze ten olej to straszna gęsta mamałyga ale to mało prawdopodobne
Polipropylenowe są dobrym wyborem, nawet poliestrowe nie były by złym choć "na papierze" mają trochę gorsze parametry. Ceramiczne w zakresie 1nF-100uF to właśnie ferroelektryczne - silnie nieliniowe i mają efekt piezoelektryczny - dobre są tylko do odsprzęgania zasilania, szczególnie w wykonaniu SMD. Kondensatory 100pF, w tym układzie, w paśmie akustycznym,...
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
Po dalszej obserwacji okazuje się, że sprężarka pracuje również kiedy lodówka przestaje chłodzić. Wyłącza się dopiero kiedy bardzo się nagrzeje. Prawdopodobnie jest mało czynnika. Sprawdź ręką jak ciepły jest skraplacz. Powinien być cały ciepły. Jeśli połowa jest prawie zimna i zimny filtr - odwadniacz to masz prawie pewne ,że jest mało czynnika.
witaj. NIe mam pojęcia co może być przyczyną hałasu, aczkolwiek powinieneś sprawdzić poziom oleju w skrzyni. w tym ciągniku nigdy oleju nie jest za mało. ponadto filtry oleju też są bardzo ważne. Objawy masz takie jak byś miał przytarte tarczki.
Kupiłem nowy filtr. Odpowiedzi typu zalepić kitem to raczej mało przydatne.
Albo filtry przeciwzakłóceniowe albo podmiana falownika pomoże Mało to może dać, falownik trzeba by było najlepiej zaekranować w metalowej puszce, uziemić ją i na przewody DC i AC zastosować filtr LC. Przewody do filtra dać jako ekranowane, takie stosuje się do falowników dużej mocy. Aby same przewody nie działy jak antena, ekrany uziemić oczywiście....
Przecież wystarczy pierwszy stopień wzmacniający przerobić by był jednocześnie filtrem. Jak chcesz mieć pasmo "telefoniczne" wystarczy C2 zmniejczyć do np 10n (ok300Hz/-6dB), zmniejszyć C4 do 820nF (ok 400Hz/-6dB), równolegle do R6 dać 3n3 (ok3kHz/-6dB) C6 nie ma na to wpływu, jest przecież po prostowniku i w sprz.zwrt, po układzie z diodą dla pnktu...
Wszystkie kłaczki zbierają się w filtrze, a nie na bokach i nie na lamelach. Nie trzeba czyścić lameli, bo kłaczki zostają w filtrze. Nie trzeba rozbierać suszarki do kompleksowego czyszczenia, jeśli okresowo wymienia się filtry. Mało jeszcze widziałeś... a filtry jeżeli występują, to oczywiste, że podlegają wymianie, ale mało która suszarka je ma.
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
https://smartairfilters.com/en/blog/best... Filtr węglowy nie ma znaczenia - wirus nie jest żywy. Maseczki dają fizyczną separację, nie unieszkodliwiają wirusa
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Mało prawdopodobne, ale filtr PZ należało by potwierdzić lub wyeliminować, może też być uszkodzony wirnik silnika.
5w30 - bierz taki, którego nie podrabiają na potęgę, nawet jeżeli będzie to Lotos czy Orlen. Zwróć uwagę, żeby: API = SL ACEA = A1 Auto nie młode, przebieg też ma, nie brał bym oleju za bardzo grubą kasę... Filtr np: polski Filtron OP539
(at)up 1. na nowe problemy zakładamy nowe tematy. 2. wyczyść ją, pewnie to coś ma gaźnik, wykręć, dysze przedmuchaj, może mało powietrza dostaje, sprawdź filtr.
Jeżeli ma rurę powyżej 2" - to wyłącznie "szlamówką" (najmniejsza ma średnicę 2") tylko można udrożnić. Jeżeli "pójdzie" filtr, to i studnia "poszła". Mam za mało danych - jakie rury - czy stalowe, czy PCV i średnice. Może być tak, że tam wody nie ma. Abisynka ma zawór "na dole" - to i nie puszcza wody "do dołu" - a nie ma co zassać.
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Podejrzani to: - LCD - taśma - złącze (raczej mało prawdopodobne) - filtry
Teraz już wykasowany żaden błąd nie wyskakuje wcześniej też nie było żadnych błędów . Zaczynam podejrzewać że dostaje za mało paliwa (filtr wymieniony i wtryski sprawdzone mieszczą się w normach )
ale na kablach z tp-sy kabel z gniazdka idzie do routera i dopiero z niego tel wychodzi bo jak się podłączy bezpośrednio do gniazdka to nie ma sygnału. Naprawdę mało szukałeś. Telefon podpina się przez filtr ADSL, a router bezpośrednio do linii telefonicznej. Wszystko jest napisane zarówno na stronach Netii, jak i TPSA.
Możliwe, że to duży pobór prądu w chwili załączenia w połączeniu z indukcyjnością sieci niszczy powstałym przepięciem podłączone równolegle urządzenia, choć jest to mało prawdopodobne. Filtr przeciwzakłóceniowy tutaj jest niezbędny bo sporo zaburzeń byłby w stanie zatrzymać. Jego brak może być tutaj istotny. Zakłócenia z tej ładowarki dostając się do...
Sprawdź filtr powietrza. Możliwe że dostaje za mało powietrza lub za mało paliwa (filtr paliwa). Sprawdzaj najpierw te naj mniejsze usterki. Adopiero na końcu takie jak cisnienie w cylindrach.
spadku poziomu oleju mozesz niezauwzyć, bo jak masz nieszczelne pierscienie tlokowe to równocześnie gdy olej przepalasz, to benzyna spływają po ściankach cylindór go rozciencza i poziom jest podobny :-) a filtr powietrza wymieniales ?
Myślicie Panowie, że brudny - zapchany filtr może być przyczyną większego spalania? Raczej mało prawdopodobne. Zapchany filtr w skrajnym wypadku unieruchomiłby silnik. Nie napisałeś nic jaki silnik jest w tym Polo?
Mam wrażenie, że projektowanie filtrów jest opisane w Wikipedii - aczkolwiek po polsku jest mało, a o filtrach eliptycznych (chyba taki najlepiej by się nadawał) nie ma - trzeba by poczytać po angielsku. Poszukaj prostownika idealnego, np. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... - nie musi być wysokiej jakości. Dodaj generator...
Dziękuje za odpowiedz, jak się okazuje wspomniane filtry będą mało przydatne.
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
czy przerywa bardziej jak mocno wciśniesz gaz? jeśli tak to może dawno temu nie był wymieniany filtr paliwa i się przytkał ?
Raczej mało prawdopodobne. Filtr na zasilaniu wody zatrzymalby wcześniej.
W pierwszej kolejności rzeczywiście nasuwa się ,że jest mało drożny filtr paliwa. Miałem kiedyś podobne objawy i to właśnie było to.
Czy przewody wysokiego napięcia sprawdzone ? matiz dziala normalnie na gazie problem znika Tu bedzie usterka w układzie paliwowym benzynowym . Pompa paliwa, filtr paliwa , kontrola ciśnienia paliwa.
Filtr paliwa wymienić - kiedy były zawory regulowane ??
Niebieski w głowicy (0,3bar-a) a przy filtrze szary (0,9bar-a). "Szefem" tutaj jest szary :D niebieski ma "mało do powiedzenia" ;)
Witaj. To objaw niewłaściwej pracy obiegu chłodniczego czyli mało czynnika, zapchany filtr, niesprawny zawór rozprężny lub poprostu słaby odbiór ciepła na wymienniku wtórnym. Sam możesz sprawdzić w pierwszej kolejności pompkę i filtry wody. Zbyt mało danych by określić precyzyjnie przyczynę. Choć teoria z wymiennikiem raczej odpada bo prędzej zadziałał...
Dobre połączenia , dobre szczotki. Jeśli mało - dobry filtr zasilania.
Znowu kolego opowiadasz. W technice estradowej i nie tylko, gdzie niskotonowy gra całym swoim pasmem do naturalnego spadku takie rozwiązanie się stosuje i to wcale nie ze względów ekonomicznych, tylko w praktyce wychodzi że taki sposób filtrowania w danej konfiguracji najlepiej sie sprawdza. Są też wersje ZGC40-580 bodajże Tonsila, gdzie w 8 mio Ω-owej...
To może dostaje zbyt mało paliwa... Filtr paliwa wymień (jeśli to konieczne) i sprawdź pompę paliwa, na jej wydajność.
Dyskowy średnio co drugi zbiornik muszę odkręcić i zakręcić. Płukanie nie daje rezultatów bo filtr jest czysty. Ale przy drugim zbiorniku już pompa mieli powietrze Dodano po 1 ciężko się dodzwonić do omnigeny, Dodano po 5 niestety te informacje mi mało mówią. Filtr dyskowy mi się "skleja" i następuje kawitacja. Dodam że filtr jest czysty między dyskami....
Jakie podgrzewacze polecacie? Zastanawiałem się nad serią Siemens - począwszy od DH18400M, którego moc to 18.0 kW. W Twoim przypadku przepływowy podgrzewacz elektryczny odpada, bo wiąże się to ze zmianą mocy umownej, co generuje dość znaczne koszty i z tego co piszesz wiązałoby się z małym remontem instalacji elektrycznej na który się nie godzisz....
Witam moje c360 ma strasznie mało mocy, kopci na czarno, filtr powietrza zakładałem nowy, wtryski zregenerowane, oleje wszystkie nowe i problem nie ustępuje.
Strasznie dużo filtrów na tej instalacji ale... wszystkie do góry nogami i jakoś mało zaworów żeby je wyczyścić. Patrząc na "złożoność" twojej instalacji zacznij od czyszczenia filtrów i montażu czujnika zewnętrznego. Krzywa na 0,6 lub 0,7 i zobacz jak działa. Ale stawiałbym na filtry....
filtr matiz filtr paliwa matiz filtr powietrza matiz
ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora uzwojenie robocze volvo silnika
aleksander zawada aleksander zawada
Moment dokręcania śrub jarzma zacisku Mercedes W204 Bezpiecznik prawego stopu w Peugeot Partner Tepee 2017