NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
http://obrazki.elektroda.pl/8075834600_1... czy to jest też filtr paliwa
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Filtr paliwa obok zbiornika bez żadnych problemów zdejmij załóż nowy. Zero problemów.
Tam są dwa rodzaje kopułek i palców rozdzielacza Mando i Dac.Może przy wymianie pomieszane zostały ze sobą.Możliwe,że palec wciśnięty nie tak jak trzeba i następnie "dopasowane" na siłę do złego ustawienia palca ustawienie zapłonu.Pól dnia straciłem na poszukiwanie takiej usterki a moi poprzednicy pruli tłumiki,wymieniali palce i kopułki,pompki paliwa,filtry...
W zbiorniczku płyny pojawił się osad jakby taka maź jak masło jasno brązowa na ściankach zbiorniczka, sam płyn czysty. To jest to normalny osad czy masło? Bo skoro płyn jest czysty to delikatnym osadem na ściankach bym się nie przejmował. Kiedy tam był robiony większy przegląd ? Świece, kable do świec, filtr paliwa ?
wg moich wstępnych oględzin zapłon jest ok. Co Wy o tym myślicie? co to znaczy ? Gdzie jest pompka paliwowa? Bo nie mogę jej znaleźć? Sprawdzę jeszcze filtr paliwa. w zbiorniku a filtr z prawej strony obok zbiornika
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Czy przewody wysokiego napięcia sprawdzone ? matiz dziala normalnie na gazie problem znika Tu bedzie usterka w układzie paliwowym benzynowym . Pompa paliwa, filtr paliwa , kontrola ciśnienia paliwa.
Spróbuj spuścić paliwo i zalać kilka litrów nowego, wymień od razu filtr paliwa. Jeśli benzyna Ci zwietrzała, to też może szarpać, będą trudności z jazdą.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
Może spróbuj wymienić filtr paliwa i sprawdzić styki do rozrusznika
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
Witam. Wymień filtr paliwa? Mało paliwa dochodzi przy wyższych obrotach.
czy przerywa bardziej jak mocno wciśniesz gaz? jeśli tak to może dawno temu nie był wymieniany filtr paliwa i się przytkał ?
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Mało danych ale sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra, jak i sam filtr paliwa czy był wymieniany.
Filtr paliwa wymienić - kiedy były zawory regulowane ??
Spalanie zbyt bogatej mieszanki, za dużo paliwa. Zapchany filtr powietrza, za mało powietrza. Uszkodzone pierścienie i spalanie oleju, sprawdzić kompresję.
Jeżeli występuje, to wymieniłbym filtr paliwa i wymienił paliwo na świeże. Z doświadczenia wiem, że ze współczesnej benzyny wytrącają się jakieś "gluty", które mogą skutecznie zalepić zewnętrzny filtr paliwa lub ten, który zabudowany jest na pompie paliwa w zbiorniku.
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, rozrząd i ciśnienie paliwa. Nie zaszkodzi najpierw wymienić filtra paliwa.
A we filtrze paliwa powinno byc tak malo paliwa (na "dnie"). tez mam Aisana i zauważyłem ze filtrze paliwa jest mało co paliwa-czy to normalne w tym typie?? maluchy mają prawie pełne
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Czy filtr paliwa wymieniany? Może dostawać za mało paliwa jak zasyfiony filtr.
Nie. Na mojego nosa przyglądnął bym się cisnieniu w kolektorze dolotowym. Napisał przecież że MAP SENSOR WYMIENIONY. Prosiaczekmalaryczny niestety nie do końca masz rację ponieważ w naszym "firmowym" samochodzie objawy były te same co ma kolega i padnięty był właśnie czujnik pozycji wałka rozrządu. Masz racje jest on w Aparacie. Pytanie jeszcze jedno...
Może się zaopatrzę w taki tester. Mogę jeszcze powiedzieć tyle ze spalanie gazu jest prawidłowe, 8,5 litra w trasie do 10,5 w miescie, czyli skoro nie jest jakoś specjalnie wysokie wskazuje to na to że sonda pracuje prawidłowo? Na benzynie niestety nie wiem, musiałbym zatankować do pełna. Za niskie ciśnienie wskazywałoby zatem na pompę (a może filtr...
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Problem w tym,że po przejechaniu około 30 km silnik gaśnie,po odczekaniu pół godziny odpali,na wolnych obrotach na postoju jest OK,nadmieniam ,że filtr paliwa był wymieniony, CO MOŻE BYĆ?
Jakie mogą być skutki gdy skuter będzie miał za dużą dawkę paliwa ? Przeważnie jest tak że gdy jest filtr stożkowy to paliwa jest za mało, a u mnie jest odwrotnie.
Ma przypchany kranik lub filtr paliwa. Za mało dostaje się do gaźnika przy wyższych obrotach. Niektóre Simsony miały zakładane dławice żeby nie przekraczały 45 km / h.
Wymień filtr paliwa bo może już mało drożny. Sprawdź połączenia od gaźnika do cylindra, może łapie lewe powietrze.
Osadnik pompki zasilającej mało kiedy jest cały zalany paliwem. Sprawdz czy bak nie jest zagięty i nie przytyka rurki. Przegladnij wszystkie połączenia skręcane. Czasem zablokuje się w nim jakiś paproch i dławi przelot paliwa. Przedmuchaj powietrzem i zobaczysz czy będzie poprawa.
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód To już chyba lepiej silniczek krokowy wyczyścić. Passaty maja zaworek zwrotny przy filtrze paliwa, mało realne że zapowietrzył się nagle i mimo kręcenia nie chce pociągnąć paliwa. W tej chwili to nawet nie wiadomo jaki silnik ma autor - 1Z czy AFN, a może jeszcze coś...
Witam, mam problem ze skuterem Romet 787 2t rocznik 2007. Zakupiłem nowy gaźnik (poprzedni był zużyty) filtry: paliwa, powietrza. Skuter przedtem miał tego typu problem, że pływak puszczał paliwo. Teraz jest z tym dobrze, ale ma małą prędkość. Na początku dochodził na postoju do 11 tyś. obrotów i więcej, ale w jeździe i tak wolny był. Teraz wlecze się...
Proponuję wymianę filtra paliwa. Ewentualnie sprawdzić również filtr powietrza i czy nie ciągnie lewego powietrza.
Te skutery muszą pracować z filtrem powietrza bo inaczej ciągnie za dużo powietrza, a za mało paliwa. Filtr go przydławia i tak musi być. Przerabiałem już to kilkakrotnie.
wezmę plaka i będę rozpylał na łączeniu króćca, zaworu membranowego itd. czy silnik dostaje większych obrotów. Ciekawy sposób, ale widzę że przepustnice już wykluczyłeś? Swoją drogą jeśli będzie zasysać już tego plaka, to będzie on się spalać razem z paliwem i obroty raczej będą spadały nie rosły, no chyba że się nie znam :) A jak rozpylisz w okolicach...
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Witam. Ja też mam taki problem. Na Pb nie chce odpalić, szarpie, problemy ze zwiększeniem obrotów. Przy przełączeniu na LPG odpala idealnie, silnik pracuje na równych obrotach. Wymieniłem świece, przewody, filtry (w tym paliwa), czyściłem silnik krokowy. Już nie wiem co?
Kable i świece w każdym bądź razie radziłbym wymienić, można by też sprawdzić czy map-sensor nie jest zabrudzony bądź niema gdzieś nieszczelności na wężykach od kolektora ssącego. Filtr paliwa raczej nie będzie dawał takich objawów, bardziej silnik by nie miał mocy przy wyższych obrotach. Wtryskiwacze jeśli się przycinają też mogą powodować chwilowe...
Sprawdź filtr powietrza. Możliwe że dostaje za mało powietrza lub za mało paliwa (filtr paliwa). Sprawdzaj najpierw te naj mniejsze usterki. Adopiero na końcu takie jak cisnienie w cylindrach.
Z opisu wynika że zatkany jest filtr paliwa, albo pompa podaje za mało paliwa.
może być spowodowane za niskim ciśnieniem paliwa, mało drożnym filtrem ,zużytą pompą paliwa , słuszność tego można potwierdzić : wysokie obroty i silnik bez obciążenia (nie ma jazdy na postoju) ,jest mniejsze zapotrzebowanie na paliwo i niema takiego objawu przez kontrolkę sygnalizowane
Pomaga też wstępne podrzanie oleju do temp ok 70 stopni. Sugerowałbym też przepuszczenie tego oleju przez filtr paliwowy np od diesla Tu jest pewien problem , dziś testowałem przepuszczanie zużytego oleju przez filtr do diesla , z ON nie ma problemu paliwo przepływa płynnie nagrzewnica grzeje idealnie. W momencie przełożenia wężyka do bańki z olejem...
Samochód pojechał do mechanika. Coś wspominał,że na przelewach. Włoży filtr paliwa od Golfa 2. A resztę napiszę jak pojadę po samochód. Przez telefon mało zrozumiałem.
dzieki za odp, filtr paliwa jest dopiero co wymieniony na inny mniejszy, a da radę tą pompe wtryskową jakos sprawdzic? mam przezroczysty filtr paliwa i jak jade juz to jakos mało w nim paliwa, i powietrze sie gromadzi w tym odprowadzajacym z pompy do baku .. tzw. "powrót"
To może dostaje zbyt mało paliwa... Filtr paliwa wymień (jeśli to konieczne) i sprawdź pompę paliwa, na jej wydajność.
Sprawdź świece i tłumik. Upewnij się że paliwo masz świeże, nie jakieś z przed roku. Sprawdź luzy zaworowe, ewentualnie ustaw. Ten filtr paliwa może być już mało drożny, sprawdź go.
Wymieniałeś filtr paliwa? Może jest zabrudzony i mało wydajny. Silnik dostaje za mało paliwa i gaśnie. Pozdrawiam.
30-180 to za mało do odpalenia,filtr paliwa kiedy wymieniany?
W pierwszej kolejności rzeczywiście nasuwa się ,że jest mało drożny filtr paliwa. Miałem kiedyś podobne objawy i to właśnie było to.
Teraz już wykasowany żaden błąd nie wyskakuje wcześniej też nie było żadnych błędów . Zaczynam podejrzewać że dostaje za mało paliwa (filtr wymieniony i wtryski sprawdzone mieszczą się w normach )
Może filtr paliwa brudny, lub gdy było mało benzyny to zaciągnoł syf z dna baku
Jaki stan linki od gazu? Kiedyś miałem coś takiego, że taka oto linka się przycinała i dawało to taki sam efekt jak twój ;-) Twój zip jest to 4 suwowy czy 2 suwowy?? Jeśli ma rozrząd to 4 suwowy, jeśli zaś lejesz do niego olej(mieszasz z paliwem lub jest pod siedzeniem korek na olej) to 2 suwowy. Do przeczyszczenia również filtr powietrza, filtr paliwa,...
jesli odpala na sekunde i zdycha to nic jak tylko immobilajzer albo sie nie komunikuje z immo w kluczyku albo padł sam w sobie moja rada - odłącz akumulator na kilka minut poczekaj az komp sie zresetuje załoz spowrotem plusowa kleme i sprobuj odpalic jak nie zatrybi to immobilajzer moze byc jeszcze pompa paliwowa albo zawalony filtr paliwa ale mało...
W serwisie Fiata napisali że ingerencja w sterownik, wymontowany " oszukany czujnik wody w filtrze paliwa" ingerencja w dpf i kilka innych mało ważnych usterek. Do przebiegu 233 tys było ok w serwisie a teraz ,rok później przy 269 tys takie cuda.
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
...a może tak paliwo schodzi z układu? Spróbuj włączyć zapłon i poczekać tak z 10s zanim uruchomisz rozrusznik. Dlatego napisałem o filtrze, też podejrzewam za mało paliwa. Na poczatku przy rozruchu potrzeba więcej paliwa a jak filtr ma zapchany to przepuszcza za mało dlatego musi kilka razy zapłon przekręcać bo przy kazdym przekręceniu kluczyka pompka...
Mam filtr na dopływie paliwa siatkowy,bo tu na forum przewijało się że filtry papierowe się nie nadają do mieszanki paliwowo-olejowej. Na dolocie mam filtr z gestawej gombki. Możliwe że się gaźnik przytkał bo musiałem iglice podnieś,gdyż silnik zaczął się zachowywać jak by za mało paliwa dostawał. No nic w weekend rozbiorę i wyczyszczę.
Skoro czyściłeś kopułkę i jest lepiej wg Ciebie to szukaj tam. Sprawdź stan kabli, czy nie mają przebicia itp, stan świec. Filtr paliwa możesz wymienić jak nigdy tego nie robiłeś. Matiz i tak nie ma mocy, więc nie szalej tak :D Jak będzie przerywać i nie równo chodzić to zatrzymaj się i wyciągnij kombinerkami fajkę ze świecy i zobacz czy będzie różnica...
Może spróbuj odczytac jakimś testerem EOBD -kod nie zawsze jest tak samo interpretowany. Ten kod wyskoczy też jesli będzie mało paliwa, czyli filtr ,pompa itp.
Ja ma inne pytanie czy oni na pewno wymienili pompke paliwa moze ja tylko nieudolnie naprawili (inna kwestia ze nie mozna uszkodzic pompki paliwa bez paliwa) bo czym chyba ze namietnie byc krecil rozrusznikiem tak ze trzy akumulatory albo ze jezdziles bez paliwa heheheeh jak tam ktorys jest taki madry i powie jak to zrobic to ja z checia albo brudne...
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
pompa paliwa moze podawac za mało paliwa,moze juz sie zacierac,przeczysc filtr w zbiorniku
Przy bipach rzędu - 40 może tak się dziać. Niby TDI, będzie jeździł do - 60 jakoś tam, ale twoja wartość jest za duża. Tu szukaj problemu. Dodano po 18 Ogólnie na minusie to problem z paliwem. Za mało. Sprawdź filtr paliwa czy nie czarny od oleju bo, może na oringach puszcza olej do paliwa. Nie telepie go na wolnych?
hej. no wlasnie przed nie wymialem oleju. ale problem sie rozwiązał wlasnie po. wymieniłem oleje, filtry i nie gaśnie. moim zdaniem filtr wstepny paliwa był czarny i aż go zassało i za mało paliwa dostawał kompresor i na wysokich obrotach gas
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
Witam wymień filtr paliwa,on sam może być troszkę przytkany i pojawia się mulica.Bardzo mało ludzi wymienia filtry przy benzyniakach.
mówisz ze na plaka pali a normalnie nie chce? czasem nie ma za mało paliwa? moze filtry pasowało by zmienic.
tak bedzie trzeba zrobic regeneracja.wymieniłem filtr paliwa i narazie jest poprawa czasami gasnie przy predkosci 170km/h ale jeszcze cos go dławi tak jakby za mało paliwa dostawał,sa gdzies jakies filtry??? podobno w baku ?? jak sie tam dostac??trzeba bak wykrecać??
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Kostkę od 4-go wtrysku złóż na smar miedziany - na skutek silnych mrozów plastiki użyte do produkcji tych elementów (m.in w Fordzie jak i w Oplu CDTI robi "wspaniała" firma DELPHI) kurczą się i rozprężają - zależy czy mróz czy upały i powodują rozłączanie wtrysków. Powinno pomóc. Sprawdź filtr paliwa, jak podaje za mało bo jest oblodzony lub zasyfiały...
Mało paliwa! Filtr gazu zapchany, zacinający się elektrozawór gazu? Kolejna sprawa, to układ zapłonowy, który dla gazu ma być w stanie nienagannym. Świece, przewody, kopułka rozdzielacza i cewka WN. W jakim stanie są świece zapłonowe? Może zdjęcie?
Pomagaj mu Plakiem, po odpaleniu i zagrzaniu powinno być dobrze, być może będziesz musiał powymieniać filtry paliwa.
Jeżeli pół baku to powinno być ok... Ciężko tak powiedzieć... Moim zdaniem wina leży po stronie zasilania silnika paliwem. Nie wiem jak jest w matizie, ale w lanosie pompa pracuje w takim plastikowym pojemniku do którego paliwo wpływa przez filtr. Kiedyś mechanik mi to źle złożył i też co jakiś czas nie dostawał paliwa. Dopiero jak rozebrałem i złożyłem...
Jeśli na dnie zbiornika z paliwem jest syf i nie chce puścić paliwa, tzn pompa bierze paliwo ale za mało, to skąd zbiera się powietrze w filtrze paliwa? Może pytanie jest głupie, ale chciałbym wiedzieć skąd się tam zbiera powietrze
jak ośiągnie 40000tyś to tak jak by go muliło albo za mało paliwa dostawał a filtr powietrza jest orginalny jeśli o to chodzi
Według mnie mało prawdopodobne... Jeśli masz przytkany filtr paliwa, to po prostu za mało paliwa dostaje i przygasa bądź gaśnie, a co za tym idzie - paliwo się może cofać z powrotem do baku i wtedy jest taka możliwość, że dość długo musisz kręcić, ale to raczej mało prawdopodobne, że jest to tego wina, ale wymiana raczej pomoże, a nie zaszkodzi. Co...
To powiedzieli ze filtr paliwa zapchany( ale wymieniłem na nowy) potem powiedzieli ze świece są spalone również wymieniłem. Ciekawe co spalona świeca ma wspólnego z czarnym dymem tak samo zapchany filtr paliwa.Czarny dym to za mało powietrza i odwrotnie za dużo paliwa.
Witam mam podobny problem jak kolega, który założył temat. Mianowicie nie zawsze się to zdarza ale dość często. Po odpaleniu samochodu i dociśnięciu pedału gazu do połowy auto zaczyna się dusić i gaśnie. trzeba z 10 minut odczekać aby ponownie zaczął palić normalnie. Dzieje się tak również na ciepłym silniku podczas postoju na światłach. Nadmieniam,...
Po co ruszać skoro samochód jeździ? Pompa ma naddtatek ciśnienia ponad dwa razy większy w stosunku do wymagań regulatora ciśnienia na wtrysku. Samochód ma 11 lat - zapewne przy wymianie uszkodzi się szybkozłączki filtra - dasz do mechanika to jego sprawa ale jak sam uszkodzisz sam będziesz sztukował naprawiał bo nowej części (szybkozłączki) nie dostaniesz....
EGR chwilowo odłączony i zaślepiony .Turbina regenerowana, dmucha ,węże puchną, zamontowana jest druga i dmucha, węże puchną. Rok wcześniej wałek ,popychacze zaworowe INA czarne ,podmieniony przepływomierz, nowa pompa paliwa ,wymieniona używana pompa tandemowa ,filtr paliwa wymieniony pół roku wcześniej .Wymienię filtr paliwa może pomoże. Nikt nie majstrował...
no tak nie sprawdzałem manometrem ciśnienia paliwa zaraz to zrobię, co do silnika ciśnienie jest OK! prawie nominał i równe na wszystkich, autko rano odpaliło i zgasło po 2-3 sekundach i nic jak kręcę trochę dłużej to odzywa się któryś cylinder ale nie łapie, myślę o aparacie zapłonowym ale jak jest iskra i to tam gdzie powinna być to chyba nie tędy...
Spróbuj: - wzbogacić mieszankę przysłaniając dolot powietrza podczas dodawania gazu Jeśli będzie jeszcze gorzej, to: zdemontuj filtr powietrza. Będziesz wiedział, czy powodem jest za dużo czy za mało paliwa.
Warto wymienić filtr paliwa, może być już "nieco zapchany", i po prostu po chwili jazdy za mało/brak paliwa.
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Witaj Trudno powiedzieć o przyczynie tego stanu rzeczy ale na początek sprawdz filtr paliwa i filtr powietrza jeśli objawy nie ustaną to dalszym krokiem jest sprawdzenie układu zasilającego bo silnik ewidentnie dostaje za mało paliwa. Pozdrawiam
Kiedyś zdarzyło mi się słyszeć, że coś takiego może się również dziać przy uszkodzonym filtrze kabinowym, ale osobiście uważam że jest to mało prawdopodobne. Przy zapchanym filtrze to raczej czułbyś zapach kurzu, ale niewykluczone że łapie Ci też zapach paliwa....
Witam mam problem z matizem szarpie przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach jest ok wymieniłem już niemal wszystko co możliwe kopulke palec cewka pompka i filtr paliwa niewymienilem przewodów bo mają około 2 miesięcy przemylem przepustnice posprawdzalem wszystkie kabelki przewody podciśnienia i nic.Może ma ktoś jakieś sugestie.
Uwierz pozory czasem mylą,no chyba że skład mieszanki jest nie prawidłowy,za dużo powietrza a za mało paliwa wystarczy że filtr powietrza jest nieszczelny przed gaźnikiem i już mamy problem.
matiz paliwa filtr matiz matiz filtr
instrukcje manual technics mitsubishi falownik wzmacniacz zabezpieczenie przeciążenie
tosca303 schemat hasło odblokować telefon
Jak połączyć bezprzewodowy regulator z piecem Vaillant ecoTEC plus? Lokalizacja bezpiecznika świateł cofania Corsa D 1.0 2008