Z tym napięciem to jeszcze jest w normie. Matiz to mały silnik i akumulator. Ja nie widzę nieprawidłowości. Jeszcze dla uściślenia 2 pytania... 1. Ile lat ma akumulator? 2. Jeżeli auto przez 3 tygodnie odpala, ana początku 4 się postawi Auto jest jeżdżone cały czas czy "stoi" nieodpalane? Jeśli na drugie pytanie odpowiedź brzmi że stoi to ja Ci odpowiadam:...
koledzy w jaki sposób mogę zaprogramować obroty i silnik krokowy?
Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Silnik pali na wszystkie cylindy (nie słychać że coś gubi)? Czy w czasie jazdy coś szarpie itp?
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
kolego sprawdź silniczek krokowy. w matizie a jeszcze z gazem siadają szybko. włącz zapłon na 10s następnie wyłącz, później włącz i zastartuj na krótki czas, wyłącz i włącz ponownie i zapal, jeżeli ustąpiło znaczy silniczek krokowy, natomiast jeśli nie możliwe że całkiem się zacioł lub podeszło coś między grzybek a obudowę przepustnicy.
Witam. Czy widzisz na 1 zdjęciu ze masz pękniętą obudowę od wtrysku jedno punktowego?
Brak szczelności dolotu.
Witam! Kolega Irycho ma rację. W Matizie ECU odcina najpierw 1 cylinder,a potem,gdy obroty nadal rosną to pozostałe. A w ogóle to otwierani gazu na full bez obciażeni nie służy silnikom i można to robić jedyni na chwilę. Pozdrawiam!
Biały dym mało paliwa
Jak samemu dokładnie sprawdzić działanie silnika krokowego,i jaka zasada działania układuEGR czy ERG niewiem jak poprawnie brzmi ten skrót Dodano po 1 i jeszcze jedno dlaczego zawsze po "przygazówce" obroty spadają
Pompa do wymiany - naprawa mało opłacalna.
Nie wiadomo co ta moc tak naprawdę oznacza. Zresztą nie obciążony silnik pobiera mało energii.
Jeżeli to naprawdę jedyny odczytany błąd sprawdź :napęd linki ,linkę prędkościomierza lub masz uszkodzony licznik,praca sinika na wolnych obrotach to inna przyczyna.
Witam !! Posiadam samochód Daewoo Matiz, z roku 2000. Gdy silnik się zagrzeje ( po przejechaniu ok 10 km) , to silnik faluje na wolnych obrotach , raz za jakiś czas przygasa i znowu normuje obroty jednocześnie oświeca się na sekundę kontrolka check , i tak w kółko. zdarza się że na niskich obrotach silnik zgaśnie na biegu jałowym. Przy jeździe przy...
Ten typ silnika jest bardzo mało podatny na regulację obrotów. Żeby "zejść " z obrotami należałoby znacznie zmniejszyć częstotliwość zasilajacego napięcia ale nie każdy silnik będzie poprawnie działał przy np 25 Hz. Tak naprawdę jedynym prostym sposobem jest przekładnia pasowa - tu można dowolnie dobrać obroty wentylatora.
Chyba profilaktycznie wymienię filtr paliwa i powietrza, ale chyba to nie będzie to. Zastanawiam się również skąd są problemy z zapalaniem samochodu i miganiem kontrolki silnika.
Nie wiem, czy odpowiednio załapałem twój problem. Ale jeśli myślisz o urządzeniu napędzanym silnikiem indukcyjnym, jednofazowym ( nawet i komutatorowym) o mocy rzędu kilkuset Watt to możesz z powodzeniem zastosować regulator handlowo zwany fazowym lub obrotów. Kolego! Na znanym portalu pod hasłem regulator prądu lub obrotów silnika widać nie mało. Pytanie...
Według mnie nie wytrzyma- za dużo rozruchów, a za mało pracy czyli chłodzenia. Raczej uzwojenia tego nie przetrzymają.
Jeśli brak obrotów rewersyjnych ,wirowanie jest , programator się przesuwa ,pozostaje jeszcze silnik (mało prawdopodobne)ale lepiej sprawdzić Jeśli jest tak jak napisałem to wszysko wskazuje na programator Pozdrawiam
Dla tych obrotów przy 8 barach to i silnika 2,2kW może być mało, poza tym z takimi obrotami to tylko dmuchawa obok na sprężarkę. Co do kół to jak pisałeś albo silnik 2800 albo duże koło. Nie lepiej zastosować coś na 2 tłoki i 2x mniejsze obr bo ta 19 z takimi obrotami długo nie pociągnie
Witam. Ja też mam taki problem. Na Pb nie chce odpalić, szarpie, problemy ze zwiększeniem obrotów. Przy przełączeniu na LPG odpala idealnie, silnik pracuje na równych obrotach. Wymieniłem świece, przewody, filtry (w tym paliwa), czyściłem silnik krokowy. Już nie wiem co?
http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/pwm5... Za pomoca potencjometru można płynnie regulować prędkość obrotową. Tranzystyor mozesz dac jakis bipolarny zamiast tamtego MOSFET'a, np. BD139 (wytrzyma do 1,5A i odpowednio zwiększyc opornik wchodzący na bazę). Jednak kilkanaście obrotów to dość mało jak dla silnika DC, cięzko jest wtedy uzyskać stabilną...
Problem z serwem lub wężykiem do serwa .
sprawdź silnik krokowy i wyczyść przepustnice jak jest brudna
Nieszczelność tego wężyka będzie się objawiać problemami z wolnymi obrotami nieco większym zużyciem paliwa oraz utrata mocy, aczkolwiek nic nie stanie się złego dla silnika. Pozdrawiam
1440 = 46 70 = x 1440x = 3220 /:1440 x = 2,236(1) [cm] Jednak to trochę mało ;d
natomiast w dalszym ciągu nie znam orientacyjnego czasu napełnienia takiego zbiornika 20l do ok 3-4 bar przez taką sprężarkę (chodzi mi o rząd wielkości - 5 minut czy pół godziny?) Tak normalnie to raczej minuty a nie pół godziny. Pytanie - jakie obroty ma sprężarka - na silniku powinny być napisane obroty znamionowe (albo coś ponad 2800rpm albo ponad...
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Raczej mało prawdopodobne że do hulajnogi BLCD będzie działać bez czujników hall bo taki silnik jest bardzo słaby na niższych obrotach i potrzebuje bezwładność (luz) a w dodatku startuje powyżej 1000obr/min.
Za mało danych. Potencjalne rozwiązania: - silnik krokowy - silnik z przekładnią od wycieraczek samochodowych - serwo modelarskie
Troche mało bo na wyzszych obrotach powinno byc znacznie wiecej niz te 6V
Napisałem Ci co masz zrobić, nie wymyślaj za dużo. Uszkodzony dwumas słychać szczególnie przy gaszeniu. W 90 konnym aucie mało prawdopodobne żeby powodował takie objawy.
Podłącz kable omomierza do kabla sieciowego i zobacz, jak zmienia się rezystancja podczas przełączania prędkości z minimalnej na maksymalną. Zmierz rezystancję na zaciskach kondensatora, powinna ona być równa sumie rezystancji wszystkich uzwojeń silnika. Jeśli na zaciskach kondensatora będzie nieskończenie duża rezystancja, jedno z uzwojeń przerwane....
Jaki to silnik? Same napięcie zasilania i moc to trochę za mało.
Chętnie przeprogramuję ci Techem ;) . 750RPM to nie jest tak mało.
A co silnik poptrzebuje aby miał obroty? No powiedz.
Trochę mało. Potrzebujesz dostarczyć takie sygnały - - prędkość pojazdu, - obroty silnika, - obciążenie silnika. jak będziesz bazować na samych obrotach, to nawet stojąc i przegazowując układ będzie przełączał w górę. Sterownik musi widzieć prędkość pojazdu, obroty silnika, by na tej podstawie dobrać przełożenie, a do tego znać aktualne obciążenie silnika...
Myślę że ważniejsze będzie rozwiązanie sterowania napędem kół i wyznaczanie trasy niż nóż, który może mieć stałe obroty a regulować możesz prędkością jazdy podczas koszenia. Gdy jest mało trawy jedziesz szybko, gdy pobór prądu silnika noża się zwiększa zwalniasz. Akurat silnik szczotkowy bardzo ładnie odzwierciedla obciążenie wału poborem prądu. Jest...
0.8 na wolnych obrotach przy zimnym silniku to za mało. Minimalne ciśnienie przy 80⁰ C to 0.8-1.2 bar. Przy 3.5 tyś obrotów mają być 4 bary.
Przy kołach <=5cm silnik o momencie rozruchowym rzędu 0,05Nm (50mNm) powinien wystarczyć. Tamten ma 20mNm i to może być mało. Tamte silniki mają ok. 400kroków/sekunde i 1,8stopnia obrotu/krok, czyli 200kroków/obrót co daje maksymalną prędkość 2obr/sekunde. Przy kole 5cm obwód to d*pi=5*3.14=ok. 15cm, więc maksymalna prędkość to by było coś ponad...
Zapytam z ciekawości. Co będziesz z tego robił. Silniki z pralki mają strasznie mało mocy.
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Tak z ciekawości po ci zmiana kierunku obrotów w pilarce tarczowej? Cięcie na lewych obrotach jest mało wygodne.
Silnik ze zdjęcia nie jest silnikiem hybrydowym, więc ma mało kroków na obrót, wskazówka będzie robiła duże skoki.
Nie tak prosto. Co prawda potencjometrem można w pewien sposób wpłynąć na wartość napięcia na silniku, a tym samym i obroty (bo spadnie moc), ale jest to rozwiązanie mało eleganckie. Potencjometr musiałby mieć dużą moc (porównywalną do mocy silnika) a więc będzie drogi i będzie się grzać - trzeba to mieć na uwadze. Do silników zasilanych z sieci stosuje...
WITAM. Jaka może być przyczyna nie wchodzenia silnika na wyższe obroty />2500 obr silnik zaczyna przerywać / proszę o pomoc.
Bardzo mało u Ciebie napięcia generuje tacho. Przy ręcznym kręceniu bębnem u mnie pokazuje około 5V AC, przy silniku na wysokich obrotach nawet 30V. Dodano po 39 Zwykły cyfrowy miernik wystarczy.
Chodzi głośno,Przy ruszaniu normalnie przyśpiesza do połowy gazu,jesli wcisne pedał gazu do konca samochód wyraznie słabnie,zwalnia. Na jaki kolor wtedy dymi? na wolnych obrotach silnik dosc mocno trzęsie. Za mało paliwa, zły skład mieszanki, brudne filtry.Jakie masz jałowe obroty? Pasek rozrządu kiedy wymieniany?
Witam Jest to silnik z pomocniczą fazą zwartą. Jego działanie jest bardzo proste. Główny strumień wytwarza cewka, a pomocniczy wytwarzają cewki w postaci grubego drutu (jednozwojowe, widoczne na zdjęciu poniżej cewki głównej). Te cewki z grubego drutu wytwarzają strumień przesunięty w stosunku do głównego. Odnośnie sprawności to sięga ona 20 do 30 %....
Sprawdź czy są impulsy obrotów silnika (są częstsze) i GMP
A więc pasuje zacząć od turbo. Najgorsze jest to, że mało mechaników chce robić. Trzeba zacząć od zwykłej, najzwyklejszej porządnej diagnostyki stanu technicznego silnika. To tak na sam początek!
Obroty silnika zależą tylko i wyłącznie od częstotliwościa zasilania. Elektrycznie tylko i wyłącznie falownik. Mechanicznie, przekładnia. Wystarczy zmienić koło na silniku i na odbiorniku. I w sumie to najprostrze i najtańsze rozwiązanie. Nie zmieniając parametrów zasilania, możesz jeszcze przezwoic silnik na mniejsze obroty, jest to wykonalne ale nie...
Dodaj fotkę tej turbiny. To o czym piszesz to zawór nadciśnieniowy, który otwiera się samoczynnie aby ciśnienie doładowania nie było zbyt wysokie. Na wolnych obrotach zawór ma być zamknięty. Jeśli jest otwarty, turbina "pompuje" za mało na średnich obrotach silnika. W Twoim silniku turbina nie jest regulowana przez sterownik.
Zbyt mało konkretów chyba podałeś w pytaniu. Brak typu, numeru licznika który przestał działać. A liczniki obrotów są różne np. podłączane do alternatora (silnik diesla).
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
Pięć tysięcy obrotów to na traktor dużo i wyżej bym tego silnika nie kręcił bo korbowody bokami powychodzą i problemy z alternatorem zejdą na drugi plan. Ten silnik nie ma regulatora obrotów? Ma i zapewne nie kręci sie do 5000, operator tak mało wie o poprawnej obsłudze ciągnika, ze nie wie jakie widzi wskazania.... Problem leży w alternatorze, który...
ależ... zgadzam się... ja tylko podpowiedziałem jak to zrobić, też uważam, że 0,18kW to mało...
A jaki to silnik ? AC ? DC ? jakiej konstrukcji ? Jakiej mocy ? Może wystarczy drobna zmiana... mało informacji.
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Witam. Mój Matiz z reduktorem jak w temacie nie reaguje na kręcenie śrubą wolnych obrotów. Może ktoś podpowie co z tym zrobić - od czego zacząć. Instalacja nie ma silnika krokowego tylko śrubę. Żonie kilka razy samochód zgasł na światłach na skrzyżowaniu. Zgasł na wolnych obrotach i nie udało się go uruchomić. Ponoć strasznie śmierdziało gazem. Próbowałem...
Potencjometr zdecydowanie odpada , możesz zastosować regulator obrotów zrobiony na tyrystorze. Podaj jaki jest ten silnik bo to jest istotne, to że jedno fazowy to za mało.
regulator obrotów TR-300 Mało skuteczny do wirowki, wirówka to nie wentylator ze swoim oporem dynamicznym. Jednofazowy falownik 250 W załatwia sprawę. Masz regulacje praktyczne od zera rpm.
Wsadź tam silnik z wycieraczek razem z przekładnią. A jak będzie mało to dwa silniki z przekładniami po obu stronach. Tanio, bezpiecznie, bezproblemowa zmiana kierunku. Same zalety.
Hej, temat stary, ale może komuś pomoże. W moim jest tak samo, odpalam go, silnik pracuje, wszystko gra, ale napięcia jak nie było, tak nie ma... Ale wystarczy, że dodam mu nieco gazu ręcznie, popychając linkę, aby dosłownie na kilka sekund podniósł obroty, prądnica już podaje wszystko jak trzeba. Wygląda to jakby na początku pracy silnika było za mało...
Witam Według mnie to zawór recyrkulacji spalin, który znajduję się na kolektorze ssącym. Sprawdzić go możne odłączając od niego przewód podciśnienia. A następnie sprawdzić obroty silnika przytrzymując gaz na biegu jałowym...
Zgadzam się, silnik ten ma zbyt wysokiej obroty jak na wykorzystanie go do napędzania bębna betoniarki, może się i nawet nadaję, ale życzę powodzenia w uzyskaniu odpowiedniego przełożenia. Co do podłączenia go w układzie pracy jednofazowej to musisz wziąć pod uwagę spadek mocy jaki chcąc nie chcąc uzyskasz i będziesz mniał mało realne szanse by go odpowiednio...
Dzięki za podpowiedzi… Póki co zamontowałem czujnik spalania stukowego w innym miejscu na bloku silnika. Komputer już nie pokazuje błędu ale silnik nadal nie wkręca się na obroty. Sprawdziłem stopień sprężania na cylindrach, jest po 11 na każdym czyli OK. Był opóźniony zapłon więc przyspieszyłem go na +10 i silniczek zaczął pracować równiej ale...
mam problem z moim fordem gdy odpalę go obroty są równe i chodzi bez zarzutu , ale jak dojadę do skrzyżowania jakieś 50 metrów od domu i jak wcisnę sprzęgło to obroty chodzą na bardzo niskie czasami nawet zgaśnie, a gdy się rozgrzeje chodzi już lepiej jakieś 1000 obrotów to też mi się wydaje że za mało, może obroty silnika zwiększyć co wy na to. proszę...
Za mało danych. Moment zależy także od obrotów.
Poczytałem jeszcze trochę i wnioskuje że silnik od frani ma za małą moc i za mało obrotów.
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Wycofuje się z pomysłu prędkości 1000rpm dla silnika to może być za mało aby dobrze olej smarował silnik.
przeczyść silnik krokowy i po sprawie, powodzenia
Może i szlachetne ale za te pieniądze, to chyba mało realne.
Jak pamiętam do modułu idzie mało kabli plus ,minus,obroty silnika ,diabnoza i skręt(prościzna) ---także jak coś niegra ,a tym bardziej psuje to masz bubla
Witam Podczas włączenia dodatkowego odbiornika prądu następuje obciążenie alternatora który stawia dodatkowy opór silnikowi Dlatego spadają jego obroty.Sterownik silnika powinien to skorygować lecz u Ciebie tak nie jest dlatego tak się dzieje.Tu szukałbym przyczyny zabrudzony silnik krokowy lub przepustnica nie wiem jak jest w tym silniku sterowanie...
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Może pompka daje za mało paliwa?
Witam Chodzi mi o przekładnię. - czy zastosowałeś przekładnię mechaniczną, pytam ponieważ z moich obserwacji wynika iż silnik tak ma swoje optimum w pewnym zakresie obrotów. Gdy próbowałem ruszyć silnikiem po prostu przy malutkich obrotach miał bardzo mało mocy. Pokaż zdjęcia gokarta bo ciekaw jestem konstrukcji.
No ale to w końcu przy niskich obrotach prąd jest duży, czy mały (wiem, że mało precyzyjne pytanie)?
(at)^ToM^ No ale to zależy głównie od przełożenia. Przy dużych obrotach wrzeciona to już raczej mało :)
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Witam ponownie czujnik wału wymieniony bo w matizie czujnik jest zintegrowany z cewka zaplonowa zapłon ustawiony silniczek odpala bez problemu ale podkrecajac go na wyższe obroty silnik przerywa Tak jak by nie dostawał paliwa więc nie wiem co wtryski
Tak rozpylacze były czyszczone na szczotce zamontowanej na szlifierce. Ale pompiarz by tego nie wyłapał. No to jak tak czyścił końcówki to szukaj drugich wtryskow na koszt pompiarza, a jemu poleć tarcie chrzanu, bo do obsługi wtryskiwaczy się nie nadaje. Dodano po 1 Dajcie spokój pompie, szarpie bo jeden cylinder pod obciążeniem za mało paliwa dostaje.
Niestety miernik uniwersalny to za mało. Wirnik można sprawdzić na specjalnym urządzeniu, które spotyka się w zakładach zajmujących się naprawą wirników.Grzanie się wirnika to objaw zwarcia zwojowego, ale czasem przyczyną grzania się wirnika i zwalniania obrotów może być uszkodzone łożysko.
Chcesz gotowca? Proszę, wszystko w jednej kostce krzemu: [url=http://www.national.com/ds/LM/LM290... datasheet Podano przykładowe aplikacje i opis obliczeń. Jak i to mało to poszukaj na elektrodzie gdzie już kilka takich układów było względnie w necie. Słowa kluczowe: limiter, shift light. Pozdrawiam
Przerwanie zasilania powoduje utratę zapisanych w pamięci urządzenia sterującego aktualnych danych o stanie silnika i przejście na tryb fabryczny.Po podłączeniu akumulatora trzeba go "nauczyć"ponownie...czyli przeprowadzić procedurę ładowania do pamięci aktualnego stanu silnika.Uruchomić silnik i trzymać na wolnych obrotach do trzykrotnego załączenia...
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Kompresja 7,5bar. Trochę mało. Powinno być pomiędzy 9,5 - 10. Może masz za dużą szczelinę. Powinna być pomiędzy 0,9 a 1,2mm. Silnik słaby. TS250 ma większą prędkość max.
W tym samochodziku po zaniku napięcia na sterownik silnika , np odłączenie aku , duży spadek napięcia przy rozruchu lub zabawie z bezpiecznikami należy zaprogramować wolne obroty. Opis jest w książce do Matiza. Należy zaprogramować obroty biegu jałowego w następujący sposób: - włączyć zapłon na 10 sekund - wyłączyć zapłon - obrócić wał korbowy za pomocą...
Nieprecyzyjnie określiłem -jest to silnik 1,5KW 230V i nie wiem czy ma mieć obroty w lewo czy w prawo patrząc od strony wentylatora,jak zmienić obroty wiem natomiast nie wiem czy kierunek obrotów jest mało istotny!
Kolego pierwszy 0115-sygnal cts dotyczy czujnika temperatury silnika. Drugi klimatyzacji której raczej nie masz.
Podczas kręcenia silnikiem sprawdz cisnienie na listwie ,jezeli pokazuje ci ze widzi obroty wału i wałka to nie wymieniaj .Z plaka też nie odpala. Za mało danych podałeś jaki silnik 8 zaworowy czy 16 ,no i jakie masz oznaczenie silnika.
tino2003 , nie wiem jaką masz instalację (chyba I lub II gen.), według mnie masz za ubogą mieszankę na gazie przy hamowaniu silnikiem. Ubogą na tyle, że nie zapala się w cylindrze, a w kolektorze wylotowym po zsumowaniu się niespalonego gazu z kilku cylindrów bomba gotowa. Mnie to się przytrafiło w poldku gaźnikowym z zaworem hamowania silnikiem. Tylko...
Najprościej chyba będzie jeśli znajdziesz podobną (podobnych rozmiarów) maszynę seryjnie produkowaną ,napędzaną przez wałek przekaźnika lub z własnym silnikiem spalinowym. Sprawdzić w katalogu jakie ma zapotrzebowanie na moc z przekaźnika lub jaką ma moc silnik spalinowy i sprawdzić jakie obroty powinien mieć rotor. Wtedy będzie można dobrać silnik...
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Tylko ten kompresor ma 6 cyl.. Więc zawór upustowy tylko ułatwia ruszenie a nie zmniejsza dużo obciążenia przy starcie. A tu już po pół obrotu pełne obciążenie. Raczej mało prawdopodobne żeby po pół obrotu ten silnik już się rozpędził..
Ja bym raczej na Z dał mniejszy, bo ta oś będzie najmniej używana i może mieć wolniejsze posuwy. No ale wszystko się okaże jak podasz masę poszczególnych osi. Najlepiej jakbyś zrobił jakiś rysunek tego co budujesz. I to przed zbudowaniem :D Przy długości osi 2000mm potrzeba naprężać śruby posuwów (no chyba że zastosuje się grube, ale to bez sensu)....
matiz obroty silnika gazie zwiększyć obroty silnika matiz wolne obroty silnika matiz
eminence odwrotka szarpanie przyspieszaniu domofonu kolory kabli
nasłuch policji philips senseo
Dwa znaki zapytania w SMS - znaczenie i przyczyny Alternatywy dla płytek na tarasie betonowym