Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Silnik pali na wszystkie cylindy (nie słychać że coś gubi)? Czy w czasie jazdy coś szarpie itp?
Nie wiadomo co ta moc tak naprawdę oznacza. Zresztą nie obciążony silnik pobiera mało energii.
Jak samemu dokładnie sprawdzić działanie silnika krokowego,i jaka zasada działania układuEGR czy ERG niewiem jak poprawnie brzmi ten skrót Dodano po 1 i jeszcze jedno dlaczego zawsze po "przygazówce" obroty spadają
sprawdź silnik krokowy i wyczyść przepustnice jak jest brudna
0.8 na wolnych obrotach przy zimnym silniku to za mało. Minimalne ciśnienie przy 80⁰ C to 0.8-1.2 bar. Przy 3.5 tyś obrotów mają być 4 bary.
Jeżeli to naprawdę jedyny odczytany błąd sprawdź :napęd linki ,linkę prędkościomierza lub masz uszkodzony licznik,praca sinika na wolnych obrotach to inna przyczyna.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Troche mało bo na wyzszych obrotach powinno byc znacznie wiecej niz te 6V
Witam, dokładnie tak ale żeby się do niego dostać musi Pan odkręcić siedzenie kierowcy oraz blachę która pod nim jest. Wtedy będzie bardzo dobry dostęp do filtra. Jest to malutki siatkowy filterek, mój był b. zanieczyszczony na wolnych obrotach silnik potrzebuje mało paliwa i taki przepływ mu odpowiadał, natomiast przy wysokich już nie. Przeczyszczenie...
Nieszczelność tego wężyka będzie się objawiać problemami z wolnymi obrotami nieco większym zużyciem paliwa oraz utrata mocy, aczkolwiek nic nie stanie się złego dla silnika. Pozdrawiam
Chodzi głośno,Przy ruszaniu normalnie przyśpiesza do połowy gazu,jesli wcisne pedał gazu do konca samochód wyraznie słabnie,zwalnia. Na jaki kolor wtedy dymi? na wolnych obrotach silnik dosc mocno trzęsie. Za mało paliwa, zły skład mieszanki, brudne filtry.Jakie masz jałowe obroty? Pasek rozrządu kiedy wymieniany?
Sprawdź wydech czy jest szczelny, zobacz czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, jak to będzie ok to zaprogramuj sobie wolne obroty.
Jak jest zimny np. Po nocy przez pierwsze około 15 minut mocno dymi na czarno ale po zwiększeniu obrotów do około 1500 przestaje dymić. Natomiast jak już się silnik rozgrzeje to na wolnych obrotach dymi ale bardzo mało
A co silnik poptrzebuje aby miał obroty? No powiedz.
Witam Podczas włączenia dodatkowego odbiornika prądu następuje obciążenie alternatora który stawia dodatkowy opór silnikowi Dlatego spadają jego obroty.Sterownik silnika powinien to skorygować lecz u Ciebie tak nie jest dlatego tak się dzieje.Tu szukałbym przyczyny zabrudzony silnik krokowy lub przepustnica nie wiem jak jest w tym silniku sterowanie...
A więc pasuje zacząć od turbo. Najgorsze jest to, że mało mechaników chce robić. Trzeba zacząć od zwykłej, najzwyklejszej porządnej diagnostyki stanu technicznego silnika. To tak na sam początek!
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
tino2003 , nie wiem jaką masz instalację (chyba I lub II gen.), według mnie masz za ubogą mieszankę na gazie przy hamowaniu silnikiem. Ubogą na tyle, że nie zapala się w cylindrze, a w kolektorze wylotowym po zsumowaniu się niespalonego gazu z kilku cylindrów bomba gotowa. Mnie to się przytrafiło w poldku gaźnikowym z zaworem hamowania silnikiem. Tylko...
Z wolnymi obrotami bywa bardzo różnie . czasami silnik pracuje normalnie , czasami "wachluje " na wolnych .
Biały przewód to zasilanie świateł, 0.5A i 7V, jednakże używanie go potrafi osłabić silnik (chyba że wykorzystamy diody led, z tego co pamiętam chyba kolega Davvvi tak zrobił i było wszystko ok). Zgadza się robiłem tak i silnik nie jest obciążony ale diody LED już tak. Ja słabo się znam na elektronice i miałem źle dobrane oporniki ,spowodowało to przepalenie...
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Witam. Mam problem z drganiem silnika, na wolnych obrotach. Po zagrzaniu silnika, zaczyna strasznie drgać, że mało nie wyskoczy i od czasu do czasu, odcina mu jeden "baniak". Kiedy obciążę silnik np. ogrzewanie tylnej szyby, to praca silnika się normuje. Co to może być? Pomoże ktoś?
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Okazało się ze dwie głowice kupione z innej firmy i za mało wystawały końcówki wtryskiwaczy i lały po ściankach
Nowy akumulator założyłem,zmierzyłem napięcie na klemach podczas pracy silnika na wolnych obrotach i wyszło 12,8 Volt.Chyba trochę za mało?
Przerwanie zasilania powoduje utratę zapisanych w pamięci urządzenia sterującego aktualnych danych o stanie silnika i przejście na tryb fabryczny.Po podłączeniu akumulatora trzeba go "nauczyć"ponownie...czyli przeprowadzić procedurę ładowania do pamięci aktualnego stanu silnika.Uruchomić silnik i trzymać na wolnych obrotach do trzykrotnego załączenia...
Kompresja 7,5bar. Trochę mało. Powinno być pomiędzy 9,5 - 10. Może masz za dużą szczelinę. Powinna być pomiędzy 0,9 a 1,2mm. Silnik słaby. TS250 ma większą prędkość max.
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Obejrzyj świece... ten silnik na wolnych obrotach to nawet bez 2 cylindrów ładnie pracuje.
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Chlodnica EGR ma to do tego że jak silnik pracuje na wolnych to dostarcza dodatkowego ciepła własnie na wolnych gdzie jest mało Gdzie kolega widział by na wolnych obrotach ktoś jeździł samochodem po drogach publicznych ?? I kto zaleca taki sposób jazdy i uważa za normalny??
Witam szanowne grono po latach . Znów potrzebuję Waszej pomocy. pacjent actros 334 ak 6x6 mp1 2002r. Vin WDB9521821K812635 Szukam przyczyn ,nie do końca moim zdaniem poprawnego działania silnika. Brakuje chyba mocy , przy wduszeniu pedału gazu pod obciążeniem, potrafi dość mocno przykopcić na czarno, wciskając gaz stopniowo nie ma tego . Zrobione pompy...
zmiana świec i przewodów nie pomogła chociaż auto odpaliło i chodziło na wolnych obrotach lekko przerywając. Już myślałem że wszystko jest dobrze, założyłem filtr powietrza i wsiadłem do środka żeby dodać gazu, kontrolka silnika świeciła się a po próbie dodania gazu auto zgasło i przy ponownym odpaleniu zaczeło się zachowywać jak wcześniej. Co dziwne...
przeczyść silnik krokowy i po sprawie, powodzenia
sprawdziłeś czy aby uszczelka pod głowicą jest taka sama jak poorzednia? nie pamiętam jak w tym silniku ale kiedyś udało mi się założyć odwrotnie i kanał olejowy zatkałem, całe szczęście że nie zdążyłem wyjechać autem tylko na wolnych obrotach ścieło klin na kole rozrządu.
Witam. Mój Matiz z reduktorem jak w temacie nie reaguje na kręcenie śrubą wolnych obrotów. Może ktoś podpowie co z tym zrobić - od czego zacząć. Instalacja nie ma silnika krokowego tylko śrubę. Żonie kilka razy samochód zgasł na światłach na skrzyżowaniu. Zgasł na wolnych obrotach i nie udało się go uruchomić. Ponoć strasznie śmierdziało gazem. Próbowałem...
Mam taki problem. Silnik w gwieździe ma bardzo wolne obroty. Z tego ile sam mogę sprawdzić tanim multimetrem to silnik wydaje się dobry. Podłączenie też jest ok. Ale może to za mało żeby wszystko dobrze sprawdzić. Wrzucam link jak to wygląda. Może ktoś podpowie co jest nie tak, silnik, czy może coś jednak innego? https://youtube.com/shorts/_FHybzTDHuw?f...
Prawdopodobnie silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa, powietrza. Jeżeli jeździsz na gazie to również posprawdzaj filtry od gazu. Miałem podobny objaw w dwóch autach. W jednym bez gazu - silniczek krokowy - obroty falowały mniej więcej o 100rpm a w aucie z gazem również falowały znacznie bardziej czasem nawet zgasł. Pomogło dolanie płynu chłodniczego,...
Nie to miałem na myśli. Czysta rurka w przypadku benzyniaka mówi nam dwie rzeczy: silnik nie pracuje na zbyt bogatej mieszance, oraz silnik nie bierze oleju. Katalizator nie ma tu wiele do rzeczy, jednak dopóki będzie sprawnie dopalał resztki spalonego oleju to rurka też będzie czysta, a auto nie będzie dymić (słynne "panie bierze pół litra na tysiąc...
Zewrzyj na module kabelek nr 1 i 2. Wlącz pustą pralkę. Jeżeli będą obroty wolne i szybkie to uszkodzony jest moduł. Te obroty będą troche "wściekłe" - bez wolnego rozbiegu. A jeżeli nie będzie wirowania to coś z silnikiem, bo z programatorem to bardzo mało prawdopodobne.
Teoretycznie https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_... jak płynie Ci więcej niż napisane to niedobrze. 1. Praktycznie możesz to zmierzyć amperomierzem (tylko nie cęgą, bo to za mało dokładne na tak małe prądy) i zobaczyć czy może z silnikiem jest ok, a wyłącznik silnikowy zwany termikiem ma niezbyt dokładną skalę. 2. czy silnik ci się nagrzewa...
Witam. Po złożeniu silnika 223 Nowy wal cylinder i powszechne, silnik odpalił ale ma tylko obroty do połowy co ciekawe gdy odkrecam manetke powoli obroty ida do max,mało tego przy dodawaniu gazu silnik kopci na bialo na wolnych obrotach prawie tego dymu nie widać ale dam gazu i już leci tego dużo simmeringi są nowe uszczelka pomiędzy karterami jest...
Matiz. Zapala i w miarę normalnie chodzi na wolnych obrotach. Gdy dodajesz powoli gazu to ładnie wchodzi na obroty, ale gdy dasz gaz w podłogę to bulgocze i gaśnie. Druga przypadłość - po przekręceniu kluczyka na OFF dalej silnik pracuje. Ta usterka występuje sporadycznie, dopiero wyjęcie kluczyka ze stacyjki to matiz gaśnie. Jutro go będę robił i chciałbym...
U mnie w 1.4 potrafi czasem silnik na wolnych obrotach zgasnąć. Mimo, że ma naprawdę mały przebieg (to autko było mało jeżdżone) to sporadycznie potrafi właśnie zgasnąć na niskich obrotach. Może z wiekiem padły przewody? Są czyste i niespękane.
Jak można to poprawić w ww. układzie? A. Zwiększyć częstotliwość "nośną" PWM poza zakres słyszalny. B. Dodać filtr LC (może być kłopotliwe i mało skuteczne). Tu już musiałby się programista PIC16F675 wypowiedzieć.
Jak tylko na benzynie chodzi nierówno to pomoże środek do czyszczenia wtreysków masz zapieczone wtryski za mało jezdzisz na benzynie.
W tym samochodziku po zaniku napięcia na sterownik silnika , np odłączenie aku , duży spadek napięcia przy rozruchu lub zabawie z bezpiecznikami należy zaprogramować wolne obroty. Opis jest w książce do Matiza. Należy zaprogramować obroty biegu jałowego w następujący sposób: - włączyć zapłon na 10 sekund - wyłączyć zapłon - obrócić wał korbowy za pomocą...
Dodaj fotkę tej turbiny. To o czym piszesz to zawór nadciśnieniowy, który otwiera się samoczynnie aby ciśnienie doładowania nie było zbyt wysokie. Na wolnych obrotach zawór ma być zamknięty. Jeśli jest otwarty, turbina "pompuje" za mało na średnich obrotach silnika. W Twoim silniku turbina nie jest regulowana przez sterownik.
Tylko pisac a praktyki za grosz Tu raczej potrzeba trochę teorii, niż praktyki, bo ciężko z praktyki nabyć wiedzy o procesach zachodzących wewnątrz pracującego silnika. Dokładnie,wiedzą, wiedza i jeszcze raz wiedza. Chyba dwusuwy Dwusuwy to akurat "nie lubiły" hamowania silnikiem, bo dostawały wtedy nieproporcjonalnie mało mieszanki z olejem w stosunku...
witam obstawiam silniczek krokowy miałem taki problem w thali z tym silnikiem na wolnych obrotach gaśnie bo ma za mało powietrza po dodaniu gazu jest ok. proponuje czyszczenie silniczka i przepustnicy tylko niczym na bazie nitro, ale bez wysterowania i kasowania defektów sie nie obejdzie tak więc zapraszam do serwisu renault
Z tego co wiem to są w sumie trzy poduchy. Dwie z przodu i jedna z tyłu tzn. przy skrzyni. Na początek wizualnie oceń stan poduszek, pęknięcia, jak zachowują w czasie pracy silnika na wolnych obrotach i przy większych itp. Jest taki mało fachowy sposób, podnieś przód, wrzuć 3 albo 4, pokręć przepustnicą. Zobaczysz jak zachowuje się silnik. Przerabiałem...
Witam serdecznie. Z falowaniem wolnych obrotów walczę już od jakiegoś czasu, ale bez większych efektów. Zbieram więc informacje i rady. Problem pojawia się gdy silnik się rozgrzeje. Obroty zaczynają falować w przedziale ok.700-200 kiedy jadąc puszczam auto na "luz". Po zatrzymaniu obroty uspokajają się i trzymają ok 500. Bywa też że po puszczeniu na...
Witam. Mam nowe wiadomości. Pogrzebałem trochę w parowniku i wymieniłem takie dwa gumowe grzybki przy zaworach. Trochę pokręciłem śrubkami i teraz silnik zachowuje się ewidentnie tak jakby miał za mało gazu tj. wolne obroty są eleganckie silnik mruczy ładnie ale gdyby mu dodać gazu to zachowuje się jak przy kończącym się gazie w butli czyli zająknie...
Kolego, tak jak napisałem matiza znam tylko z zewnątrz. Nie wiem jaki jest układ przestrzenny układu chłodzenia i czy sam się odpowietrza. Tego czy wody nie wyrzuci tego też nie wiem, bo nie wiem co jest przyczyną, ale nie powinno do tego dojść na wolnych przy próbie o której pisałem. Możesz te próbę (a nawet radzę)wykonać przy zdjętych korkach na zbiorniku...
Czujnik temperatury silnika (od wtrysku) ma opor przy 20 stopniach C 2000-3000 omow a przy 90 ma 200-300 zasilanie czujnika 5V.Rzecz mało awaryjjna.
Za mało danych podałeś o skuterze. Przyczyn może być kilka.
A jak się te nierówne obroty objawiają?Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy.Z diagnostyką tego silnika możesz mieć kłopot nawet w serwisie Daewoo jak i Rovera.Urządzonko do diagnostyki tego silnika jest potwornie drogie,samochodów takich też jest nie za dużo,wiec mało jaki warsztat je ma.
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
Człowiek całe życie się uczy. Fakt rowki wyrobione na panewnicach przy metalowych uszczelniaczach to efekt niedostatecznego smarowania , a co za tym idzie duże ubytki oleju podczas pracy silnika . Druga sprawa to słaby materiał mało odporny na ścieranie przy tych temperaturach pracy tego silnika. Po pewnym czasie pracy , nie ma reguły przebieg tylko...
Wiem, że się czepiam, ale pełny cykl pracy 4-ro cylindrowego silnika 4-ro suwowego to 2 obroty, czyli wyszło Ci 2x za dużo. Mi wychodzi 42 m3/h lub ok. 54 kg/h. No i założyłeś, że napełnienie cylindra (VE) wynosi 100%. Z drugiej strony założyłeś, że objętość gazów spalinowych, jest taka sama jak zasysanego powietrza, a to nie prawda, jest znacznie większa...
Podciśnienie ma być 340 mbar. masz 440 to za mało .Jest nieszczelność w kolektorze ssącym.
Jak by było tak mało oleju że kontrolka świeci to już dawno byś go zatarł. A po drugie to kontrolka by świeciła przy hamowaniu i na zakrętach . Weź manometr i sprawdź ciśnienie na ciepłym silniku. Innej rady nie bedzie. No może jakimś cudem zwiera kabelek od czujnika do masy albo sam czujnik złom.
Podłącz kable omomierza do kabla sieciowego i zobacz, jak zmienia się rezystancja podczas przełączania prędkości z minimalnej na maksymalną. Zmierz rezystancję na zaciskach kondensatora, powinna ona być równa sumie rezystancji wszystkich uzwojeń silnika. Jeśli na zaciskach kondensatora będzie nieskończenie duża rezystancja, jedno z uzwojeń przerwane....
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
Witam wszystkich, mam taki problem w Mazda CX-7 2.2 diesel: podczas jazdy z małą prędkością i stałym gazem na pierwszym lub drugim biegu czuję szarpanie, czyli tzw. żabkowanie. Dodatkowo podczas załączania się sprężarki klimy zaczyna się trochę trząść silnik, tak jakby miał za mało mocy na wolnych obrotach. Auto przyspiesza dobrze, nie ma żadnych błędów,...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Witam podepnę się do tematu. Ja co dopiero kupiłem as motor model 21? 2.2 kw. Karczownica. Gaźnik jak z początku tematu. Kosiarka odpaliła ale brakło paliwa i zgasła, dodałem paliwa i z trudem zapaliłem mimo zalania gaźnika. Po wlaniu paliwa nie chciała wejść na obroty. Jak już weszła na obroty to po ukoszeniu 20 metrów zgasła??? Odpala na wolnych obrotach...
Heh, kontrolki pomyliłem. To ładowanie świeci na wolnych. :) Ciśnienie oleju 0,55 MPa na wolnych na lekko rozgrzanym silniku, więc raczej nie za mało. Tylko tym ładowaniem trzeba się będzie zająć.
Zdjąłem obudowę i zatkałem ten mały kanalik od wolnych obrotów obok przepustnicy i od razu zgasł silnik. Jak go zatykałem to mało mi palucha nie wciągnęło więc chyba szczelnie, przy okazji oczyściłem dwie strony przepustnicy i kanał wolnych obrotów bo był trochę zabrudzony tłustymi oparami, chyba z odmy. Okno przepustnicy też zatykałem i silnik gasł,...
Witam, Na twoim miejscu sprawdziłbym wpierw dyszę wolnych obrotów i silniczek krokowy, który nią steruje. Wygląda na to, że gdy nie naciskasz gazu silnik nie ma powietrza i gaśnie.
Witam Odpal samochód, przełącz go na gaz i zostaw na luzie, następnie na parowniku jest śruba regulacyjna (oznaczona naklejką "idle minimo" ) odkręcasz tą śrubkę o 1 2 obroty, i sprawdzasz obroty silnika na biegu jałowym powinny wzrosnąć tak do około 900, ( jak dasz za mało albo za dużo to silnik będzie się dławił), U mnie pomogło odkręcenie śrubki...
ześć mam problem pali mi sie ta pomaranczowa kontrolka chłopie to troche za mało info żeby ci pomóc.
Ale to pewne, że to moduł a nie programator?? Nie , niepewne . Może być programator , nadpalone i nagrzewające się styki przełączania uzwojeń silnika Nawet bez paska chwilę się pokręci i zwalnia. Na wolnych i na wirowaniu jest tak samo. Potem tylko słuchać buczenie i od czasu do czasu się obróci kawałek. Wystarczy dać mu 2 minuty odpoczynku i cała...
HDK to są nastawniki potencjometryczne czy MES? Ja już nie pamiętam. W każdym razie czyszczenie może nie pomóc. - masz pomysł jak zrobić moda softem? Sam nie zrobisz nic. Tuner też niekoniecznie pomoże, bo soft ośmiobitowy, a EPROM-a trzeba wylutować. DLACZEGO, JEŚLI USTAWIĘ TROCHE ZA MAŁĄ DAWKĘ TO BĘDZIE MOCNIEJSZY? O tyle ile ustawisz fizycznie za...
Nie faluje ci przypadkiem ten silnik obrotami? Albo masz coś przytkane w obwodzie wolnych obrotów albo szukaj "lewego" powietrza. Za mało piszesz by zająć jakiekolwiek stanowisko w sprawie.
Jak koło ślizga to ma ponad 150'C szybko rdzewieje. Tylko pomiar na śrubie prądowej alternatora +miernika i obudowie alternatora -miernika, da jakiekolwiek rozpoznanie . Obroty silnika ok 2000obr/min. nie mniej. Na wolnych jest mało wydajny ten alternator.
Tylne opony maja rozmiar 11,5/80 - 15,3 . Koszt jednej opony to około 370 zł na giełdzie. Jeszcze raz piszę, że traktorek bardzo mało pali. Jeżeli zapnę przyczepkę i naładuję około tony ziemi to ciągnie praktycznie na wolnych obrotach...w trudnym i grząskim terenie trzeba więcej gazu - więc i spalanie się zwiększa. Uwazam, że nie warto mówic o zużyciu...
(at)kkknc dokładnie! Diesle generalnie nawet nie potrafią ustalić wypadających zapłonów (choć raz w którejś marce spotkałem taki błąd). A wymiana wtrysku na podstawie korekt to wróżenie z fusów. Owszem, nierówne korekty mogą oznaczać problem z którymś wtryskiem, ale rzadko z tym na którym korekta jest większa/mniejsza od innych. Po prostu ECU zwiększa/zmniejsza...
Raczej termostat się nie zamyka. Wymontować, zobaczyć czy jest zamknięty. Włożyć do garnka i podgrzewać wodę. Zobaczyć przy jakiej temperaturze się otwiera. 7 min to trochę mało żeby rozgrzać silnik na mrozie na wolnych obrotach.
Włączony zapłon to jeszcze nie jest pracujący silnik. Choć jedna baba mało mi rąk nie obcięła - na hasło "proszę włączyć zapłon" pinda uruchomiła silnika, a ja tam z miernikiem i sondami chciałem mierzyć napięcie. Dobrze, że się jeszcze nie ustawiłem do pomiarów, bo by mi pasek klinowy albo wentylator narobił bigosu z rączek. Także słowa piosenki są...
Witam, mam uwagi co do układu elektrycznego tokarki. Zgodnie z instrukcją użytego tu falownika (link do pdf: www.zeltech.pl/download-file/201204/Inst... powinien on być: 1. zamocowany na pionowej ścianie, która nie przenosi wibracji (str. 1-1) 2. zaekranowany , zaś pomiędzy falownikiem a silnikiem kable zasilające powinny być...
Niestety, z tego co wiem ta instalacja w niektótych regionach Polski jest mało popularna - może ze wzgledu na cenę. Z opisu przypuszczam, że kolega ma ten sam problem,który i ja miałem, to znaczy (ja to tak nazwałem) syndrom pierwszego przełączenia. Objaw ten wystapił u mnie jeszcze w okresie gwarancji i serwis z tym sobie nie poradził, a jak przy tym...
Nikt nic ? Coraz częściej gaśnięcie się pojawia. Jak zimny silnik przeważnie. Trzymam hamulec , wbijam D , puszczam i potrafi zgasnąć . Już nauczyłem się żeby dodać gazu . Jak przejadę trochę to spoko uspokaja się. Jeszcze jak hamuje np do skrzyżowania to widzę jak obroty dosłownie spadają tak do 500 , jakby mało brakowało do zgaśnięcia. Jak już wyhamuje...
nie wiem czy ktos tutaj nie potrafi czytać postów do końca lub czytane są po łepkach w poscie napisałem jasno i wyraznie ze zapłon jest ustawiony ale nadal jest to samo tak jak było przed i teraz po auto jezdziło i z dnia na dzień zapalił się check i po dodaniu gazu przerywa silniczek pracuję na wolnych obrotach równiutko nie skaczą obroty
Podejrzewam, że masz gaźnik podciśnieniowy? Keihin? Z regulacją tego gaźnika jest taka sprawa, że nie możesz tego robić na przysłowiową "pałę" albo jak ktoś mówi np. "wykręć tyle, wkręć tyle" - to tak nie działa. Gaźnik regulujesz pod twój silnik. Spróbuję to wytłumaczyć: Jeśli silnik pracował na wolnych obrotach a gasł gdy tylko dodawałeś gazu, to...
W silniku nic nie puka na wolnych obrotach, odpala na dotyk, do 1500 obrotow ładnie się wkręca a później jakby paliwa nie dostawał. Silnik był 2 lata temu robiony ale bardzo mało był używany, paliwo do pompki zasilajacej ładnie dopływa, nawet kranik wymontował i oczysciłem sitko.
Mam problem z pralka Polar PDH 885Z Dalia, która to albo nie ma siły kręcić bębnem chociaż jest mało ubrań, albo kręci na wolnych obrotach cały czas, więc się nie upierze. Następnie nie odwirowuje. Serwisant wymienił kondensator sprawdził silnik, ale to nic z tych rzeczy stwierdził że to może być wina programatora chociaż nie dal temu gwarancji a taki...
no właśnie na rozgrzanym silniku problem także występuje mało tego pogłębia się.... nieraz jak na wolnych obrotach dodam gaz do dechy to tak go muli że aż gaśnie. Zaczęła mi strzelać w kolektor dolotowy(choć nie posiadam LPG).... martwię się czy to oby nie wypalone gniazda lub zawory....
W tym silniku nie ma przepustnicy do miękkiej pracy na jałowym biegu? Wydaje się że za mało pokazuje MAF. Albo klapki wirowe przymknięte albo przepustnica gasząca, albo do wolnych obrotów przymknięta. Szkoda że nie ma w logach dawki IQ. Coś w kolektorze dolotowym.
Daj sprawdzić Rozrusznik, akumulatora bym się nie czepiał - jak by nie chciał zapalić po długim postoju to akumulator ale po 40 km na bank nie. A te 12 V pod pełnym obciążeniem to trochę mało chyba ze silnik pracował na wolnych obrotach. Dodaj trochę gazu i zobacz czy się podniesie do ponad 13V.
Witam. Mam takich kilka pytanek dotyczących LPG. Astra 1.6 x16szr. Mam założny gazna al-600 i reduktorze tomasetto. Samochód kiepsko jeżdził na gazie. Mulił się miał "dziurę" przy gwałtownym dodawaniu gazu. Poeksperymentowałem odłączyłem krokowy gazu, było lepiej, ale dalej się mulił tak powyżej 3500. Dodam, że był regulowany w serwisie lpg i nic nie...
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
Heero regulacja zaworów na początek polecam, układ zapłonowy, sprawdzenie katalizatora. Drgania powstają, bo poduszki są słabe, ale to raczej nie powinno mieć wpływu, no chyba, że tak Ci szarpie silnikiem, że mógł coś uszkodzić, ale to raczej mało prawdopodobne. Jeśli silnik pracuje sprawnie, poza zakresem wolnych obrotów przyczyną może być silniczek...
Witam. Mam problem z LF 45.220. Przy przekręceniu stacyjki wyskakuje mi błąd abs ciągnika na czerwono na zółto, błąd silnika. Auto kręci ale nie odpala. Przy którejś próbie udaje się odpalić błędy gasną gdzie po chwili na wolnych obrotach znowu zaczynają wyskakiwać. Zauważyłem że w akumulatorach jest mało wody, a były z 2 miesiące temu sprawdzane i...
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
Bardzo mało tych kroków przy wolnych obrotach. Wygląda na lewe powietrze albo rzeczywiście już wyrobiona przepustnica i sterownik nie ma czym regulować - wpada w jakieś rezonanse.
Witam! Mam Matiza na gazie i nie wiem czemu gaśmie na wolnych obrotach. Czy jest zimny czy cieply silnik jest tak samo-gaśnie. Czy można jakoś wyregulować obroty? I co może być przyczyną? A może już są jakieś problemy z głowicą....? Z góry dziękuje ;)
Faktycznie trochę mało danych,ale tak ogólnie sytuacja może być taka,że albo skrzynia bardzo hamuje silnik,albo coś z wolnymi obrotami,jakby skład zbyt ubogi i pod obciążeniem gaśnie.Miałem podobny problem w dwóch autach.W audi była skrzynia prosta mechaniczna bez elektroniki i na włączonym biegu (automat 3biegowy),silnik miał tak wolne obroty że z...
matiz wolne obroty wolne obroty matiz matiz obroty silnika
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot skaner microtek boombox schemat
mikrokomputer cobra1 pralka samsung ecobubble
Iveco – żądanie kodu po włożeniu klucza, reset po odłączeniu zasilania? Zamiennik tranzystora B22YR i JST7805CV w przetwornicy Volt Polska 3000W do grzania wody