W tico bez problemu idzie wężykiem , a tutaj możesz wykorzystać istnienie elektrycznej pompy paliwa , podpiąć na "krótko" i poprzez dodatkowy wężyk ściągnać wachę. Pozdrawiam
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
będę szukał dzięki czyli nic się z nią nie zrobi ? Byłaby to zbyt pochopna konkluzja! Jeżeli pompę możesz słyszeć ze kręci, to wskazywałoby że jej motor funkcjonuje, a problemem jest sama pompka. Pompka ta zazwyczaj jest zębata, z mocnymi utwardzonymi zębami, typu "gerotor", skręcone pomiędzy dwoma okładzinami, które mogły się wypracować, albo zwyczajnie...
Pierwsze co to sprawdź napięcię akumulatora, jak stoi pod blokiem to mozesz spróbować poprosić jakiegoś sąsiada zeby pomógł odpalić na kable. Druga sprawa, bak masz zamykana na kluczyk ? Czy każdy moze sobie podejsc i spuścić paliwo ?
Witam kiedyś robiłem z matizem miał podobne obiawy jak u Ciebie jeden z mechaników rozebrał układ zasilania paliwem a tam wyłożył sie aparat zapłonowy. Jeżeli check nie świeci to paliwo i jego układ.
Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Po prostu pompa "nasiąkła" paliwem.
Mało danych ale sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra, jak i sam filtr paliwa czy był wymieniany.
No nie wiem... dwa piny i do tego z numerkami na schemacie, ciężko będzie. Ta, akurat. W całej pokrywie co jest przykręcona do baku jest sześć pinów. Wiem że po odkręceniu pokrywy z pompą i pływakiem wszystko się by wyjaśniło. Jednak bez sensu jest odkręcać bez istotnej przyczyny. Dodano po 48 Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. No nie...
Napędza to pole magnetyczne wywołane prądem płynącym przez skrzyżowane 2 cewki.Różnica prądów ustawia wskaźnik w określonym położeniu. Po wyłączeniu napięcia(stacyjki)tarcie nie pozwala zmienić położenia wskazówki np. pod wpływem grawitacji.Rezystancja potencjometru czujnika poziomu paliwa wynosi ok 500Ω.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Za mało szczegółów napisałeś. Paliwo dochodzi tzn. dochodzi do gaźnika czy na świece? Próbuje chociaż załapać? To ze iskra jest gdy świece jest wykręcona nie oznacza że jest po wkręceniu ja w głowice. Próbowałeś na innej świecy,
Nie odpala bo brak iskry czy zasilania paliwem?
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Wymień kopułkę palec przewody i świece, będzie spokój na długo, po co przepalasz niepotrzebnie paliwo....
Trochę mało informacji, paliwo jest już na kabinie czy przy pompce bo to jest istotne. W nich pękają przewody pod maską, tam nawet jest oryginalnie złącze. Jeśli jest paliwo na kabinie tuż przy wejściu do urządzenia to powinno kopcić przy próbie zapalenia, jeśli tak jest że kopci a nie chce zapalić to wykręć świece i oczyść gniazdo świecy bo raczej...
Moglo sie stac wiele rzeczy. Sprawdz czy masz iskre na poszczegolnych swiecach. Sprawdz czy idzie paliwo.
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Iskra jest? Paliwo podaje? Jaki silnik?
Pompa paliwowa znajduje się pod tylną kanapą i aby ją usłyszeć należy tam sprawdzić.
Zostało jedno, sprawdzić szczelność silnika. Coś mi się wydaje że tu nie chodzi o położenie cewki, kosa spalinowa potrzebuje trochę kompresji ( jak każda maszyna z tłokiem o średnicy mniej więcej 40mm ) może ma tej kompresji za mało? A paliwo na pewno dociera z gaźnika? Ile ma mieszanka? Karencja wynosi 2 miesiące, później się nie nadaje do maszyny....
Spróbuj spuścić paliwo i zalać kilka litrów nowego, wymień od razu filtr paliwa. Jeśli benzyna Ci zwietrzała, to też może szarpać, będą trudności z jazdą.
Pod przekaźnik pompy paliwa.
Paliwo w baku masz? Bo ciężko cokolwiek zrozumieć z tego bełkotu. "W czasie jazdy przerywał i dziwna sprawa bo częściej ja wchodziłem w zakręt". Więc ponowie takie fundamentalne pytanie. Paliwo jest ?
Troszke mało informacji, ale sprawdź immo, potem pompe paliwa(wydajność), czujnik polożenia wału, a sprawdź jeszcze hala przy wysokim napięciu
A dałeś na luz? bo jak będziesz miał na biegu to nie zakręcisz,a poza tym jak ci akumulator stał na półce rok to będzie już zasiarczony i nawet dwa dni ładowania mu nie pomogą.A zawory to na razie bym zostawił w spokoju,w pierwszym rzędzie to paliwo,prąd czyli iskra świecy,regulacja zapłonu jeżeli jest to konieczne,potem można sprawdzić kondensator...
Do pracy silnika potrzeba: -iskry w odpowiednim momencie -paliwa -kompresji na cylindrach Trzeba szukać.
Ponad osią rozrusznika, jesteś po diagnozie auta?Zapłon ,zasilanie w paliwo sprawne?
Przy takim opisie problemu, to tylko jasnowidz pomoże. Jak samochód chodzi na benzynie - jak dobrze, to problem jest tylko w ustawieniu gazu, jest go po prostu za dużo podawane i dlatego silnik jest przymulony i dużo pali. To jest tak, jakbyś na gorącym silniku jechał na ssaniu. Źle ustawiony reduktor. Check ci się pali - sygnalizuje prawdopodonie za...
Rozumiem że pompa robi ciśnienie? Skoro tak to sprawdzasz dalej, czy jest sterowanie i czy wtryski podoją paliwo do cylindrów.
2 śrubki od zapłonu luzujesz i ruszasz delikatnie w jedną lub drugą stronę...
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
Cewkę wymieniono, iskra jest znacznie lepsza. Przy dedykowanej przez producenta szczelinie na świecy 1.1mm samochód nie zapala, zapala natomiast przy szczelinie około 0.3+0.5mm. Jak silnik się rozgrzeje to słychać nierównomierną prace silnika, przy dodaniu "gazu" silnik od razu się dławi i gaśnie.Jest to bardzo dziwne. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie.
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Jak najbardziej pod tylną kanapą.Nic skomplikowanego.Jeśli nigdy takiego czegoś nie przerabiałeś to przed wyjęciem zespołu zaznacz sobie jak to siedzi w baczku. Pozdrawiam Grzesiek
Witam jak w temacie z tego co się dowiedziałem wszystkie są takie same to znaczy K-50, K-60, K-70 we wszystkich jest ta sama instalacja potrzebowałbym jakiekolwiek schematy instalacji nawet te najprostsze typu opis bezpieczników i przekaźników. Na przejażdżce ładowarka nagle zgasła początkowo myśleliśmy że brak paliwa bo niechciana odpalić a było mało,...
Niektórzy poddasza nie liczą jako piętra :) bo to poddasze ... ale użytkowe. Tak jak proponują. Lepiej zainwestować w termomodernizacje niż szukać obecniego taniego paliwa. To paliwo zawsze może istotnie podrożeć a ciepły dom mało go potrzebuje. Jest jeszcze mało popularne ściennne - ale nie wiadomo jaki remont planujesz.
Kynek musiałem zmniejszyć na 35st bo przy 60st i 4 bar było za dużo paliwo, zasysane ( za mało powietrza i kopciło, uchylenie drzwi na 1cm, zlikwidowało kopcenie). To paliwo co mam teraz to śmierdzi mi na naftę (chyba :) ). Co do pyrkania to była wina paliwa, przepaliłem pół beczki i pyrkanie samo znikło.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
A może ktoś bez twojej wiedzy dolał oleju.Jest jeszcze mało prawdopodobna przyczyna że któryś wtrysk bardzo leje paliwem powodując przedostawanie się paliwa do miski.
#1 Padnięty akumulator
Jak silnik benzynowy starszego typu Jego "wiek" nie ma znaczenia, najważniejsza sprawa to stopień sprężania, z dużym źle będzie znosił mało oktanowe paliwo, z małym pojedzie na wszystkim co jest w stanie odparować.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Obawiam się, że tego kolegi nie przekonasz. Być może przekona się sam kiedyś. A ja leję 1:50 ciu i benzyna tylko 98 oktan. To tylko udowadnia, że ma marne pojęcie. Pewnie myśli, że te 98 w 2T daje więcej mocy lub poprawia trwałość. :) Tylko silniki sportowe o wysokim stopniu sprężania powinny stosować wyższą wartość oktanową (nowoczesne silniki sportowe...
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Widać ze coś Ci się tam zaczyna dziać... Dlaczego agregat, zrób im OFF-a a nie jakąś terkałkę pod okna czy do garażu... A lać tam też trzeba i to nie mało, a paliwo też ni jak tanie...
A jak z ciśnieniem paliwa? Jak będzie za małe to silnik aby utrzymać obroty będzie zwiększał czas wtrysku i KWZ. Jak wyprzedzi KWZ to siłą rzeczy wzrośnie podciśnienie w kolektorze. Paliwo dobre?
Co do wody to wzięła się ona z... powietrza. Kiedy w zbiorniku jest mało paliwo to para wodna z powietrza skrapla się na jego ściankach przy zmianach temperatury. Dlatego zwłaszcza zimą, warto mieć pełny zbiornik paliwa.
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
Jest taka możliwość ! Rozrząd do sprawdzenia!
A świece mokre czy suche?, być może brak napięcia na wtryskach i nie dochodzi paliwo do komór spalania
trójnik i manometr - to chyba najlepsze rozwiązanie - masz od razu wskazanie ciśnienia.. (od pompki -> trójnik -> do wtrysku; środek trójnika na manometr) niestety, nie pamietam jakie powinno być ciśnienie... można chyba by próbować jeszcze sprawdzić wydajnopść pompy przez pomiar ilości przepompowanego paliwa w jednostce czasu - ale to i mało dokładne,...
ZA MAŁO PALIWA DOSTAJE! Skąd to wiesz ? Mieszankę paliwo-powietrze można wyregulować w gaźniku! Bo jeśli masz na myśli to że ogólnie za mało mieszanki (paliwo-powietrze) dostaje to winą tego może być zbyt mała kompresja ;)
Witam Może to głupi pomysł, ale upewnij się że paliwo to nie woda. Jerzy
Paliwa zbyt mało ,lub paliwo złej jakosci.Fiat z tym silnikiem jest polecany przez mechaników do cieżkiej pracy z ładunkiem.Prosze wymienić filtr paliwa.Mechanik nawet najlepszy zdalnie nie naprawi.Nawet jak wydech zapchany [przy cofaniu na polu]moze spowodować mułowatość auta.Stawiam na paliwo.
Sam czujnik jest wymienny ale może być problem z jego dostępnością, bardziej idzie znaleźć czujnik rezerwy. Ogólnie całą używaną pompę idzie dostać za jakieś 50 zł.
Witam. Raczej wszystko dobrze, tylko że za mało lejesz do baku. Wlej więcej, niech ten mechanizm się "przepłucze" paliwem. Tak się dzieje jak się jeździ na małej ilości paliwa.
Wymieniłem kable, przewody, cewkę zapłonową. i bez zmian przekręcam stacyjkę rozrusznik chodzi , i pompa paliwa cały czas, po za tym jeszcze jakieś przebicie na kablu cd do cewki jest (słychać pykanie ) , dlatego wymieniłem kable ale na nowych jest to samo...
Zawsze mnie to nurtowało bo otoczenie i paliwo ma zbliżoną temperature. Chyba że przez termistor przepływa prąd nagrzewając go.
Pierwsze sprawdź czy jest to z winy zasilania paliwem czy też braku iskry!
Witam Wężyk służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej obok jest śubka po jej odkręceniu z wężyka zacznie lecieć paliwo.
Głupie pytanie Masz paliwo w zbiorniku. Świece suche czy mokre.
fuel pump realy - przekażnik pompy paliwa, bezpiecznik w komorze silnika nad lewym nadkolem, przekaźnik też. Dostęp do pompy powinien być jak zdejmiesz osłone pod kanapą pasażerów z tyłu, sprawdź ewentualnie za pomocą kodów błyskowych (autodiagnostyka) czy nie jest uszkodzony element optyczny w aparacie zapłonowym efekt będzie podobny. Złącze jest pod...
Czujnik Halla na nie pracującym silniku będzie wyrzucać. Odnośnie problemu to mało danych, paliwo strzyka? Iskra jest?
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
Jak iskra jest , paliwo jest bo go ''zalewa'' to sprawdź rozrząd!
Dokładnie mało oleju lub rozrzedzony przez paliwo.
Zautomatyzowanie załączania silnika S101M jest mało prawdopodobne chociażby z powodu sposobu zasilania paliwem i operowania ssaniem. Każdy kto ma do czynienia z takim silnikiem to wie. To nie jest dizel który startuje od razu.
pompa podaje paliwo Pod jakim ciśnieniem?
Za mało informacji żeby podać konkretne rozwiązanie. Jaki to jest piec ( gazowy czy na paliwo stałe ). Potrzebny producent i model. Jeżeli na paliwo stałe to nazwa, model sterownika. Raczej nie ingeruje się w obwód czujnika temperatury, bo sterowniki dla bezpieczeństwa mają kontrolę czujników temperatury i wyłapią błąd czujnika. Grzanie zasobnika realizuje...
po drugie moglibyśmy ... no ale to już nie to forum Nie, nie moglibyśmy pozyskać broni w oparciu o dostępne nam projekty reaktorów energetycznych, gdyż do produkcji materiałów rozszczepialnych konieczna jest specjalna konstrukcja reaktora, umożliwiająca przeładunek paliwa w trakcie pracy oraz zastosowanie moderatora innego niż woda lekka, względnie...
Sadza to nie całkowicie spalone paliwo. Czyli za mało powietrza (tlenu) w komorze spalania w stosunku do ilości dostarczanego paliwa.
a jeździsz na benzynie czy to już mało używane paliwo?? układ paliwowy jest zapewne pełen nieczystości i po prostu za mało paliwa dostaje a jeżeli już to pod zbyt niskim ciśnieniem. na wolne obroty wystarcza a później już brakuje mu paliwa.
Czy tak było od nowości, moim zdaniem należy sprawdzić co jest przyczyną, czujnik w zbiorniku czy wskaźnik na desce. Dostań się do miejsca zamontowania w zbiorniku czujnika poziomu paliwa, odłącz przewód plusowy i obserwuj czy wskaźnik spadł na zero, jeśli tak to dotknij tym przewodem do masy wskaźnik powinien pokazać max-a, świadczy to o uszkodzonym...
Tak jak w temacie. Jestem młodym studentem, który potrzebuje auta na powroty do domu i jazde ze znajomymi( nie mam tu namyśli jakichś dalekich podróży). Wybór aut jest tak duży, że nie potrafię się sam zdecydować na coś konkretnego, ponieważ moja wiedza na temat motoryzacji jest bardzo uboga. Chciałbym aby ktoś kto zna się i wie, które auta są mniej...
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
Bezpieczniki sprawdzone i sprawne z tego co widzę znajdują się pod maską przewody w całości nie ma uszkodzeń wskaźnik temperatury działa poprawnie.
raczej mało prawdopodobne z tym paliwem , wszystko zaczeło się objawiać tym ze w ciągu tygodnia potrafiło się nie właczyć ok 2 razy , a korzystam z webasta 2-3 razy dziennie , az któregoś dnia nie odpaliło i tak juz zostało i nie pracuje do tej pory :|
Jeśli paliwo wtryskują to odłącz przewód od lpg bo być może podaje ci dwa paliwa naraz.
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
Przy zasilaniu auta gazem paliwa zużywamy mało a paliwo odparowuje i traci oktany , miałem przypadki gdzie auto nie chciało wcale zapalić , a winne było stare paliwo
Iskra jest, paliwo jest, to sprawdzasz czy dostaje powietrze i czy ma drożny wydech. Sprawdziłeś czy na plaku pali? Rozrząd, kompresja?
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Paliwo z buraków jest mało smarne tak więc mieszanka z rzepakiem https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Taki silnik wolnoobrotowy bez używania skrzyni biegów (uderzeń) przeżyje dłużej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
może paliwo w zbiorniku ma za mało oktanów, chyba że dajesz mu kielicha z jego własnego paliwa.
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
witam zrobiłem odcięcie w matizie (paliwa), ale prowadziełem kable od zbiornika, bo chyba najlepszy jest tam dostęp. Tak na marginesie przecież nie musisz prowadzić kabli aż do kokpitu , a wyłącznik umieścić gdzieś pod siedzeniem kierowcy
Według mnie mogą być dwie przyczyny: - za mało lotne paliwo, - za mała energia iskry i przez to jej brak w warunkach panujących w cylindrze przy sprężonej mieszance. Dla sprawdzenia (będą gromy) zmniejsz przerwy na świecach, jak to pomoże to masz diagnozę.
Tak że na dwóch paliwach nie zapali. A uszkodzony parownik puszcza gaz do kolektora ssącego.
Filtr na pewno nie jest zapchany, gdy wysunąłem tą siatkę z filtra, działa bez problemu, lecz gdy nawet szczelnie taśmą zakleiłem otwór do sitka filtra to też nie chodziło z samą puszką. Gościu mi doradził: jak jest ten otwór zatkany w karterze to będzie dostawać mało powietrza a paliwo będzie pluła w filtr. Prawda to? Czyli te kanały nie mają nic z...
Jak wyciągnąć paliwo z zbiornika Pewno najprościej podłączając pompę do przewodu ssącego i ciągnąć (jeśli mamy pompę). Ja w takiej sytuacji (jeśli piszesz prawdę) napełniłbym zbiornik ON (sądzę, że ok 60 l) i spalał przy mało intensywnym obciążeniu. Nie zaszkodzi dodanie np pół litra oleju silnikowego (mineralnego) wymieszanego uprzednio z paliwem....
Za starych czasów to dodawało się nafty, a teraz to jest masa dodatków specjalizujących się w takich czyszczeniach, ale .... jak już mają stan przedzawałowy, to te czy inne rzeczy mało pomogą.
Pompa paliwa chodzi zaraz po przekręceniu kluczyka (dopompowuje paliwo), jak również po przekręceniu rozrusznikiem, czyli tak jak powinna. Pozdrawiam
Witajcie. Wyskoczył mi komunikat aby dolać adblue - zasieg 2400 km. Dolałem dziś 10 litrów adblue i zonk. Nie widzi że dolałem. Czy ktoś miał juz taki problem...? Miał zanim się nie zapoznał ze zwyczajami i potrzebami pojazdu ;) Spojrzyj do instrukcji ile trzeba dolać - może dolałeś za mało, to nie paliwo gdzie wlejesz 15 i rezerwa przestanie świecić,...
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Tak jak pisałem ciśnienie paliwa jest prawie 4 bary i nie spada przy dodaniu gazu. Sprawdzane manometrem wpiętym równolegle i z kawałkiem szeregowego przezroczystego przewodu więc to na pewno ciśnienie paliwa a nie powietrza. Paliwo jest czyste i nowe.
Nie wiem może jeszcze coś z mieszanką czyli powietrza za mało lub za dużo,spróbuj go przekopać aby pozbyć się paliwa z cylindra,zakręć kranik i próbuj odpalać,może ma nadmiar.
Witam. Do gaznika paliwo dopływa ale w gazniku go brakuje...Sprawdz czy w tym króćcu przy gazniku na który założony jest wezyk ze zbiornika nie ma brudów.Przez nie paliwo sączy sie ale zbyt wolno.Jak silnik stoi to naleci do gaznika i kilka minut pracuje. Zgasnie znów troszeczke nasączy i troche popracuje. Krótkie przerwy-krótka praca silnika bo czasu...
matiz poziom paliwo matiz pompka paliwo matiz rezerwa paliwo
mobility radeon x1400 odtwarzacz przez przeglądarkę instrukcja rozrządu
citroen xsara picasso schemat citroen xsara picasso schemat
Piekarniki z rynienkami na parę: Miele, Neff, Bosch Pralka buczy bez włączenia programu - co robić?