prawdopodobnie problem w pierścieniach.Po remoncie głowicy zaczął ssać olej pierścieniami.
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
Usuń zanieczyszczenia, które są przed łożyskiem, żeby nic nie utrudniało jego przesuwania się. Można kapnąć wd lub płyn hamulcowy. Musisz użyć do wybijania czegoś z dobrym kantem (rurka, wybijak), bo tam bardzo mało wystaje pierścienia zewnętrznego łożyska (tylko tyle zostało, jeśli dobrze widzę) poza otwór w tulei łożyskowej. I trzeba wybijać równomiernie...
4 b to zdecydowanie za mało. Pierścienie do wymiany, chyba nierówna praca, stąd wynika do sprawdzenia cewka. Czy pomoże płukanka i ceratek plus motodoktora nie wiadomo.
Same uszczelniacze to mało,pierścienie jeszcze.
Spalanie zbyt bogatej mieszanki, za dużo paliwa. Zapchany filtr powietrza, za mało powietrza. Uszkodzone pierścienie i spalanie oleju, sprawdzić kompresję.
2 opcje. Albo ktoś uderzył w pierścień magnetyczny, lub naleciało syfu, ale to mało prawdopodobne.
3kW dla takich obr to będzie mało, jaki stan cylindrów i pierścieni, silikon może wydmuchać i cały efekt pójdzie na marne
Sama kontrolka sprawdzona? Jak działa to jednak alternator do zrobienia, wytarte/zerwane pierścienie ślizgowe.
Wymiana pierścieni i tak wiąże się z wymianą uszczelki pod głowicą, bo głowicę trzeba zdjąć, aby wymienić pierścienie. Wymieniłeś olej na mineralny?
Witam. Ja wiem że tam jest zbyt mało miejsca by włożyć palce by założyć pierścień gumowy więc proponuję odkręcić śruby krzyżaka, jest ich tam 6 szt, łatwo odkręcić, odsunąć bęben do tyłu i ręka do pierścienia wejdzie. Pozdrawiam
Luzy lepsze większe niż za małe, będzie słychać klekotanie, ale przynajmniej gniazda i zawory wypalać się nie będą. Mogą być widoczne jeszcze oryginalne rysy honownicze. Tak, przy każdej wymianie pierścieni dobrze jest przehonować, choć mało kto to robi...
Mało prawdopodobne by się przesunął więc możliwe że to fabryczne umiejscowienie tego pierścienia. Pierścień ładnie oczyść, ale delikatnie by nie zrobić w nim żadnych dołków i jeśli osad nie puści padem to tylko drobno ziarnisty papier wodny o gradacji nie niższej niż 800, 1000. Zmierz sobie jak głęboko wchodzi na tulejkę stary uszczelniacz przymierzając...
Taki urok GDWT, dźwięk z nich jest mało szczegółowy i męczący. Do oryginalnych pierścieni Altus 140 pasują GDWK 9/120 oraz GDWK 9/80. Po wymianie na pewno będziesz zadowolony z wysokich tonów. Sopran stanie się czysty i wyrazisty.
Nie wiem jeszcze czy ubywa oleju, bo po zarzuceniu głowicy (wczoraj do 21 ;-) ) odpaliłem tylko na próbę żeby sprawdzić czy w ogóle zagada. Wyreguluję zawory, bo delikatnie klepią i podzielę się wnioskami. Ps. Czy jest taka możliwość że podczas uderzenia tłoka w zawór mogły popękać pierścienie?
Jak kolega chce tanio jeździć to może być 1.9 SDI. Ma tylko 68 koni, ale mało pali. W benzynowych 1.4, 1.6 często robię remonty, (pierścienie, uszczelniacze itd.) bo lubią pobierać spore ilości oleju.
Masz zapieczone pierścienie olejowe, które nie zbierają oleju i stad olej na świecach. a pierścienie odpowiedzialne za ciśnienie w miarę trzymają choć drugi cylinder ma trochę za mało 9. minimum to 10. Wiec na pewno masz pierścienie do wymiany. a co więcej okaże się po ściągnięciu głowicy. Dodano po 7 możesz spróbować zrobić płukankę choć wątpię ze...
to foto może mylić! Wygłuszając drzwi dajesz 3 warstwy maty... -na blachę zewnętrzna(od srodka drzwi) , -na blachę od wewnątrz (klejem do kierownicy) -na blachę która jest pod tapicerką Pod MDF daje się silikon wokół i w środku pierścienia ma być dziura tak aby dźwiek wchodził do stworzonej komory! Żadnej maty... !
Odnosnie pomiaru Odłącz wtyczke od spręzarki Pomierz rezystancję na zaciskach w złączu sprężarki (to są wyprowadzenia cewki sprzegła). W sprawnej powinno być rzedu paru, kilku ohm w obie strony). Miernikiem ciężko dojść. Dostęp do cewki sprzegła od strony koła napędzającego (trzeba je zdjąć, plus chyba łożysko , pierścienie a miejsca bardzo mało)
Witam serdecznie. Problem z matizem (urwała się obręcz od immobilisera) i pytanko czy wymiana stacyjka z pierścieniem kluczyk immobiliser wystarczy , czy trzeba jeszcze wymienić komputer ? Sorki za nazewnictwo 😆
Ważna jest grubość pierścienia jak i szerokość.Sama średnica to za mało.
W dieslu wadliwy wtryskiwacz uszkodzi tłok w benzynie mało prawdopodobne jeżeli wtryskiwacz jest w kolektorze ssącym. Po wyciągnięciu tłoka sprawdź czy zamki pierścieni nie ustawiły się w jednej linii.
Tak, chodzi o pierścienie ABS na piastach. Pierwszy błąd /Koło biegunowe na lewej tylnej osi jest uszkodzone./ może się też pojawić przy luźnych łożyskach piasty. Pozostałe, czujniki za mało zbliżone do pierścienia ABS
zużywał wcześniej olej? w tych silnikach normą są zapieczone pierścienie tłokowe, przerabiałem na tico i matizie.
Może trochę więcej zdjęć z innej perspektywy . Za mało widać . Czy jest jakiś "pierścień " który się obraca ?
rozkminiam nad bulgotaniem (dźwięk kamyczków) przy dodawaniu gazu Mam ten sam silnik i taki sam dźwięk. Też mnie ciekawiło co to. Uznałem że to przelewanie się wody w zbiorniczku z górnego wężyka. Generalnie szukasz dziury w całym. Jak masz zbyt dużo wolnego czasu to wymień sobie pierścienie na dwuczęściowe. Jak mało mocy to może zapchany katalizator...
Witam. Matiz kopcił z tłumika postanowiłem wymienić pierścienie oraz przy okazji wymieniłem panewki. Złożyłem silnik ustawiłem rozrząd idealnie na znaki chodzi nie kopci wchodzi na obroty ale jest słaby i potrafi przerywać szarpać co to może być od czasu do czasu zapala sie kontrolka check i mocniej szarpie czy to przepływomierz że on jest słaby mało...
Przecież przy wymianie ściągałeś czarny pierścień z przewodem z stacyjki.P
Ile w takim razie powinien wynosić luz na zamku przy nowym pierścieniu uszczelniającym (górnym)? Luz mierzyłem na zamku (między końcówkami pierścienia) wsadzając sam pierścień do cylindra bez tłoka, najpierw u góry później w środku i jest jednakowy. Stare pierścienie cały czas dobrze pracowały i jak zmierzyłem to mają ok. 0,45 mm, nie było ubytków oleju...
o to może być proszę o pomoc i dziekuje to mogą być pierścienie, na których slizgają się szczotki regulatora
Witaj kolego. Dzięki za opis. Niestety musiałem odkręcić cały wentylator od wnętrza zabudowy i przesunąć na wale trochę do środka. Nie mogłem rozdzielić sprzegielka po zdjęciu pierścienia a było zbyt mało miejsca aby wytargac całość bo os wału blokowala. Te małe srubeczki na imbus to rzeczywiście mistrzostwo świata. Pozdrawiam i dziękuję.
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
Przeczytałem posta, i nasunęło mi się, że....może spróbować pianki czy jak tam ją zwą, używanej jako podkład pod panele podłogowe, niedawno kupowałem, zieloną, ma mało porowatą powierzchnię i odpowiednią grubość (można kupić różne grubości) no i dobrze się obcina.....
Chodzi o wpuszczenie głośnika, aby był równo z płytą czołową. To zależy jaki gruby front masz, jak mocowane są głośniki i pierścień ( czasem jak wpuścisz te 12mm to może zabraknąć materiału do przykręcenia całego zestawienia (głośnik + pierścień) jak będą same wkręty a i dla tzw racków mało miejsca zostaje z grubości jak dasz 18 mm płytę. Jeżeli pierścień...
Widocznie mało masz wiedzy
nie mam czym sprawdzić ciśnienia sprężania ale były nowe zestawy naprawcze tłoki,tuleje pierścienie mało tego w zakładzie który to robił pomierzył mi te nowe zestawy .
Pierwszy układ jest mało istotny - pełni rolę pomocniczą.
Kładziesz zdemontowane łożysko na płaskiej powierzchni np. na szkle. Unieruchamiasz palcem pierścień wewnętrzny. Łapiesz drugą ręką za pierścień zewnętrzny i przesuwając po powierzchni wykrywasz luz promieniowy. Nowe łożysko ma luz ok. 2-5 mikronów, to jest na tyle mało że tego nie zobaczysz ani nie poczujesz. W zużytym łożysku będziesz widział i wyczuwał...
Na oryginalnych używanych pierścieniach było kompresujący 0.65 mm zgarniający 0.75 mm a smarującego nie mierzyłem nie jest to na mało? Są to oryginalne pierścienie.
Bierze olej stąd kopcenie, zużyty cylinder i pierścienie. Jeśli ma (mało prawdopodobne) tuleje cylindrową żeliwną możesz wymienić pierścienie, jeśli tuleja jest nikasilowa marne szanse by wymiana pierścieni pomogła na dłużej (próbować zawsze można).
Może ciągnie olej przez uszczelniacze na zaworach albo pierścienie chociaż mało prawdopodobne.
Witam, Planuję wymienić pierścienie na tłoku w kompresorze, gdyż już mało bije powietrza. Zawory są sprawne więc zostają tylko pierścienie. Czy możecie sprawdzić poprawność moich czynności i ewentualnie napisać na co zwrócić uwagę? 1. Odkręcić głowicę 2. Ściągnąć cylinder 3. Zmierzyć średnice (kupić pierścienie na wymiar) 4. założyć pierścienie (nie...
Tylko po wymianie uszczelniaczy wszystko było dobrze ale dalej brał olej. Jak wymieniłem pierścienie to już nie mogłem ustawić, więc wypalony zawór tak po wymianie pierścieni to mało prawdopodobne...? Jeżeli chodzi o "tester diagnostyczny", to macie na myśli komputer np zwykły VAG - bo to mam pod ręką, ale komp błędów nie pokazuje...
Rozumiem że jeśli tłoki są odkształcone to nowe pierścienie też nie powinny sie ruszać a nawet dać włożyć?
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Dobra po temacie,widzę że mało kto próbował zakładać pierścieni Mahle. Ja przeliczyłem to i ten czas który będę musiał poświęcić znów wrazie jak to nie będzie chodziło. I szkoda mi czasu na błędy. Dzisiaj zamówiłem oryginalne pierścienie w serwisie Scania. Dzięki i pozdrawiam.
Za mało praktyki łapiesz kluczem morse'a albo mała żabką i musi pójść miejsca masz dość. Ale to trzeba porządnie ściskać.
Witam wszystkich. Mam kilka pytań o silnik Z16XE. Moje auto to Opel Meriva A z 2003 roku z tym właśnie silnikiem. Jak to Opel, "chleje" niemiłosierne ilości oleju (pod 1,5l/1000km). Przy dodaniu gazu, niebieska chmura z wydechu. Wyraźne oznaki uszkodzenia na drugim cylindrze (świeca cala w oleju). Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem na cylindrach. Silnik...
Czy przy wymianie szczotek należy wyjąć alternator? Widzę,że łatwiej napisać pytanie, niż zobaczyć. Wymiana szczotek to mało, trzeba jeszcze sprawdzić pierścienie.
Wymiana pierścieni pomogła. Teraz kosa mało pali i wcale nie gaśnie.
No i ten silnik tez bierze olej i to nie mało... Myślałem-pierścienie. Ale na logikę- pierścienie padają na wszystkich tłokach, tak? A ten ewidentnie spala olej tylko w czwartym cylindrze. W 3 świece są ładne, brązowe a w czwartym jest cała pokryta olejem. Na wolnych obrotach nie dymi w ogóle, przy dodaniu gazu- chmura... Poprzedni właściciel silnika...
Sprawdzałeś czy pierścień nie jest nabity za głęboko lub za mało? Wtedy szczotki mogą robić zwarcie. Ewentualnie poleciała jakaś dioda ale nie pisałeś czy wcześniej alternator działał do momentu wymiany pierścieni.
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
1 mm na nowym pierścieniu to albo cylinder jest szlif wyżej albo tak mocno wyjechany co jest mało prawdopodobne jeżeli nie było progu. Dodano po 1 A co kolega mechanik powiedział na taką przerwę na zamku? Dodano po 5 Ale mimo wszystko ciśnienie powinno być wyższe.
A ja myślę że skośnookie wymyślili żeby rzeczony pierścień smarował a zgarniał środkowy do podtoczenia nad olejowym. Na logikę, np budowlaną, jeśli ciągnąć szpachlą po ścianie w lewo z rękojeścią zwróconą w lewo to będzie nakładała materiał, żeby zgarnąć ze ściany trzeba szpachlę postawić pod kątem +- prostym do ściany albo przewrócić rękojeść w kierunku...
Pralka zrobiła około 350 cykli prania, więc chyba mało? Można przyjąć, że jest to mały przebieg. Czy wymieniłem łożyska bez sensu? Całkiem możliwe, że tak. Czy kręcący się pierścień wokoło jednego łożyska jak na filmie świadczy o tym, że łożysko nadaje się na śmietnik? Nie.
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Natomiast jeśli widziałeś jak to jest skonstruowane, jak mało nadlewu jest nad pierścieniem to chyba też dojdziesz do jednego wniosku. Że to jakiś idiota konstruował. Wydaje mi się, że to po prostu wada fabryczna ale to tylko moje domysły.
Najlepiej zdejmij cylinder i wtedy zobaczysz , czy tłok spuchł czy nie , ocenisz stan gładzi cylindra i pierścieni. Dobrze byłoby również zmierzyć sprężanie manometrem np. u mechanika. Przyszła mi do głowy jeszcze pewna sprawa , puchnąć może przez słabą mieszankę tzn. jest zbyt sucha , za mało paliwa za dużo powietrza. W skrajnych przypadkach robi się...
Witaj Mam taką samą sytuację z kitem za przednią soczewką są mikro pyłki, a czy Tobie one przeszkadzają w fotografowaniu ? u mnie na zdjęciach są mało widoczne. raczej niema się czym przejmować :) Niestety, nie mogę podważyć/zdjąć tego omawianego pierścienia niczym dostępnym w domu. Jest albo przyklejony tak mocnym klejem albo konstrukcja obiektywu...
Dzięki wszystkim za pomoc, ale podstawowe rzeczy na ile mogłem sprawdziłem z Waszą pomocą i chyba się poddam, chociaż na moje oko, to jest jakaś pierdoła, bo po mojemu kompresja jest, iskra jest, tylko dziwne, że po wlaniu paliwa nie ruszył nawet na chwilę, więc albo za mało wlałem, albo świeca, albo faktycznie nie ma sprężania... Pierścień wygląda...
czyli pierścienie? poprzedni właściciel zapewne go męczył.
Tyle że 99% problemów alternatorów w ciągnikach rolniczych to zatarte łożyska. A według mojego doświadczenia to zużyte pierścienie ślizgowe i niszczące się szczotki. Mało który alterantor który rozbierałem z ciągnika czy maszyny budowlanej nie wymagał wymiany pierścienia ślizgowego i szczotek. Może dlatego niektórzy producenci maszyn budowlnaych (np....
Nie mogę zmierzyć suwmiarką ponieważ jest zbyt mało miejsca .Proszę o podanie rozmiarów pierścienia wewnętrznego i zewnętrznego.
Witam Niestety ten pierścień jest wewnątrz, nie widzę możliwości, żeby go przeciąć, niestety jest za mało miejsca, czy da się wyciągnąć ten wałek o parę centymetrów ?
Zastanawiamy się, czy założyć używany tłok, nowe pierścienie, jeżeli z głowicą będzie wszystko OK, prośba o jakieś sugestie. Jakiekolwiek medytacje nic nowego, tu nie wniosą! Trzeba dokonać demontażu silnika, pomierzyć, to co się podczas remontu mierzy i dokonać wnikliwej weryfikacji. Dopiero można podjąćstosowne działania. Mało prawdopodobne, aby...
Jaki to silnik? Metalowy zbiornik z boku? Co zrobił serwisant? Przechylałeś kosiarkę na bok/przód? Mało danych, w najgorszym przypadku mogą być zużyte pierścienie, albo nawet owal na cylindrze.
Zauważ, że te wystające 'prowadnice tłoka' mają skośne zatoczenia ułatwiające ściśnięcie pierścieni i wsunięcie z nimi tłoka do cylindra. Bez tego montaż tłoka jest co najmniej trudny - co sam zauważyłeś. Pewnie da się to jakoś delikatnie i ekwilibrystycznie zrobić, choć nie będzie łatwo bo i miejsca na palce mało. Koledzy wyżej już zauważyli, że bez...
Wymiana pierścieni to nie to samo co wypisałeś.
Masz racje zero powinno być w zero a nie obok . Spróbuj ustawić tak jak to powinno być . Tylko wszystko już jest rozebrane i raczej maszyna nie odpali ;-( Można sprawdzić w którym momencie paliwo jest podawane czy przed cza za GMP , ale jeśli nie będziesz sie za to brał ... Komplet naprawczy za mniej niż 140 zł to jest mało za cylinder- tłok i pierścienie...
Witam shel82 Nie chcę Cię martwić, ale z informacji które już "wyszły" wynika, że silnik Twojej piły to niezły pasztet. Sądzę, że silnik był mocno zużyty i ktoś coś kombinował. Diagnoza bez pomiarów jest niemożliwa. W zasadzie trzeba by użyć średnicówki i mikrometru ale.. Spróbuj dokładnie (szczelinomierzem) zmierzyć luz na zamku nowego (lub bardzo...
Może ja tylko źle widzę ale wydaje mi się, że ten wałek to już jest zniszczony. Tam już mało co zębów zostało? Jeśli chodzi o ściągnięcie tego pierścienia łożyska to można praską, jeśli ktoś posiada.
HDK to są nastawniki potencjometryczne czy MES? Ja już nie pamiętam. W każdym razie czyszczenie może nie pomóc. - masz pomysł jak zrobić moda softem? Sam nie zrobisz nic. Tuner też niekoniecznie pomoże, bo soft ośmiobitowy, a EPROM-a trzeba wylutować. DLACZEGO, JEŚLI USTAWIĘ TROCHE ZA MAŁĄ DAWKĘ TO BĘDZIE MOCNIEJSZY? O tyle ile ustawisz fizycznie za...
mariusz masz 100% moje poparcie co do tego wydawnictwa ksiązki to oni może i mają (mam taką o mondeo jak by co) książka grubości encyklopedii a nic niemożna się z niej dowiedzieć dużo ściemy mało danych przydatnych przy nawet najprostrzych wymianach a synchronizator sprawdza się bardzo prosto jak już rozbierzesz skrzynie to synchronizator to będzie...
Ok, ale jak to "docieranie" ma przebiegać i jaki to ma związek ze sposobem docierania silnika jako całości. Uważam że demonizujesz te przedmuchy. Większy problem jest na styku pierścienia i cylindra. Tam występuje uszczelnienie ruchowe a w parze tłok-pierścień praktycznie statyczne. Mało tego odkształcenia cieplne cylindra "poszatkowanego" jeszcze kanałami...
Turbina na próbę odłączona, prowadnice i zawory dobre - głowica po reneracji, gładź ładna, żadnych progów na cylindrze, pierścienie wymienione na nowe. Auto mało używane, przebieg ok 100 000 km.
Środek cylindra, to zależy jak patrzeć - czy jako środek wysokości rzeczywistej cylindra, czy środek odcinka w którym porusza się tłok - czyli połowa wysokości stanowiącej pojemność skokową. Generalnie jedno nie kłoci się z drugim, tj to co pisze w/w kolega z moim zdaniem, różnica jest tylko w przyczynie tego zjawiska. Zauważ że prędkość tłoka i przerwanie...
Sprawdziłbym jeszcze mocowanie łożyska i prawidłowość podkładek dystansowych sprężystych,w fabryce kosiarek lubili pomylić strony i pierścieni było za mało lub za dużo,pozdrawiam Usunąłem kryptoreklamę
Dawno temu wymieniałem cylindry w T25A, były takie zestawy do których dołączono jakieś dziwne pierścienie olejowe, tzn. jeden normalny, a drugi w postaci dzielonej, dwa pierścienie o różnej konstrukcji. Już nie mam pojęcia jak to złożyłem, ale chodzi do dzisiaj i podobno oleju nie bierze. Czytałem opis problemów ze spalaniem oleju w silnikach TFSI....
Przy wymianie łożysk najczęściej bębna nie ma potrzeby wyciągać.Należy odkręcić koło pasowe duże (te od bębna). Lekko je opukać i powinno zejść z wałka bębna. Należy odkręcić śruby mocujące krzyżak z łożyskami od zbiornika. Dalej należy zsunąć krzyżak z wałka bębna. Wszystkie te operacje wykonuje się dosyć łatwo pod warunkiem że pralka długo nie była...
https://obrazki.elektroda.pl/4679060900_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na kompresor do warsztatu samochodowego. Kompresor ten zbudowałem ok. 6 lat temu, założenie było, że ma być wydajny, w miarę cichy, bezobsługowy. Po takim czasie eksploatacji 24h 6 dni w tygodniu stwierdzam, że spełnia wszystkie moje wymogi i warto...
No właśnie nie mam pewności co do cylindra i pierścieni bo nie rozbierałem aż tak tego silnika, po dopaleniu silniczek pracuje wręcz idealnie nic nie stuka nic nie dzwoni, nie dymi, świeca ma ładny kolor. Jest to silnik kupiony w tamtym roku naprawdę mało pracował. Myślisz że już się mogły pierścienie i cylinder posypać?
Nie może być połączenia między pierścieniami ślizgowymi i uzwojeniem wirnika, a jego korpusem. Jeśli takowe występuje, to powoduje właśnie uszkodzenia tranzystorów mocy w regulatorze. Jeśli wirnik ma przebicie, to nadaje się do wymiany, bo przewijać to mało kto chce ze względu na ruch wirowy, jaki wykonuje. Choć mogę ci podać firmę, która to pewnie...
Witaj, ja bym to tłumaczył jako pierścień naciskowy (dociskowy). R35 może oznaczać "radius" 35, co wtedy nawiązywałoby do promienia. Średnica to "diameter". R35 może być oznaczeniem katalogowym, uwzględniającym obecność śruby imbusowej, której obecność w ogólnym tłumaczeniu nazwy tego elementu jest chyba mało istotna.
Właśnie teraz poszedłem sprawdzić czy jest wyczuwalna pod paznokciem i stwierdzam że mało wyczuwalna myślałem że to jest głębsze, ale naprawdę mało wyczuwalne. Myślę że można było by zaryzykować i kupić same pierścienie za 50 zł i poskładać na czerwony sylikon. :)
Głównych parametrów i wytycznych musisz się trzymać czyli jak już pisałem chcąc uzyskać daną moc grzałki musisz uwzględnić jej parametry. Z twoich obliczeń (pomiarów) 1m drutu ma rezystancję 11.3Ω Dany drut ma w swojej specyfikacji jakąś tam temperaturę pracy której lepiej nie przekraczać. Jeśli przyjmiemy teoretycznie że grzałka ma 500W i jest zasilana...
Jestem ciekaw czy dało by się ustawić precyzyjnie poczatke wtrysku w c330 za pomocą lampy stroboskopowej do diesel ? Bez problemu. Robię tak od 15 lat. Najtańsza lampa, do tego czujnik piezo i mała modyfikacja samej lampy. Ustawienie zajmuje maksymalnie 2 minuty. Ale w C-330 tak się nie da, bo jak spojrzysz na znaki na kole zamachowym lub pasowym i...
A jaki masz wałek w ukośnicy? 16mm? Kupowałem ostatnio pierścienie na 25,4. Oryginalna tarcza w mojej ukośnicy (Makita) ma 30mm ale jest osadzona na pierścieniu 30x16. Kupiłem tarczę do cięcia stali z otworem 25,4, do tego: BOSCH PIERŚCIEŃ REDUKCYJNY DO TARCZ PILARSKICH 25,4 X 16 X 1,5 MM 2600100217, tylko zakładam dwa takie pierścienie do cięcia stali,...
Przez "lejący" wtryskiwacz silnik będzie dymił na niebiesko. Nieszczelny rozpylacz powoduje, że następuje przeciek (tzw. kroplenie) i skutkuje to niepełnym spalaniem tego paliwa. Objawia się to właśnie dymieniem na niebiesko i charakterystycznym "szczypiącym w nos i oczy" zapachem spalin. Dwie mtg. pracy silnika to trochę za mało aby dotrzeć nowe pierścienie...
Skoro paliwo jest i iskra jest zostaje jedynie ciśnienie. Czym je sprawdzałeś? 7.5 bara to mało ale jeszcze powinien wystartować, może wymień pierścienie.
Po prostu nie słuchaj rad tylko eksperymentuj, stary samochód stary silnik jak go rozwalisz to pewnie i tak niewielka strata. Nie czytasz postów, podpowiedzi, daj spokój z gazem bo to jest zasilanie zastępcze i aby się go czepiać napraw zasilanie zasadnicze, gaźnik, poczyń jego regulację i na benzynie auto ma śmigać jak ta lala, a dopiero później przełącz...
Jak na trzech końcówkach XYZ uzyskałeś cztery pomiary? To jakiś cud, choć wyniki są do przyjęcia. Nie zaplątał ci się tam pomiar z końcówką 86 alternatora. Czy przypadkiem nie są pomylone połączenia między alternatorem (końcówki XYZ i 86) a prostownikiem i przekaźnikiem? Pomiary rezystancji wyglądają OK. Dlaczego nie zrobiłeś innych pomiarów i prób?????...
Chce kupić drugi bo pracuje za granica i potrzebuje mieć na codzień auto a nie mogę pozwolić bym go rozebrać na dłuższy czas a silnik do remontu mam za 200 zl Tyle że ten "remont" co ma obejmować ? Bo tak lekko licząc, to 4-5kPLN może być mało. Sama wymiana panewek i pierścieni tłokowych żadnym remontem nie jest.
Twierdzisz, że 0,12 mm to strasznie mało, przecież przerwa 0.9 mm kwalifikuje pierścienie do wymiany. Tyle ma być, przecież nie tylko pierścienie się rozszerzają pod wpływem temperatury, cylinder również. Masz na wałku stały odprężnik czy odśrodkowy? Jak te luzy ustawiałeś?
szukałem po wymiarach i tez dupa czy tłoka czy pierścieni bo pierścienie są bardzo grube wiem ze to ze zgarniający ma aż 5mm wysokości brzmi mało wiarygodnie ale tak jest. to tak tłok 50mm średnica cylindra 51mm wysokość tłoka od środka stworznia do denka to 27mm stworzeń 13mm wysokość całego tłoka 51mm a pierścienie mierzone z 3 razy ja i nie tylko...
Magnum 480 przebieg 900 tys. Z płynu robi się brązowe błoto a z odmy daje jak z czajnika. Mało tego w aucie są nowe tuleje pierścienie obsady wtryskiwaczy uszczelka pod głowicą i dalej w płynie jest błoto. Pomożecie? Jakie jest wasze zdanie?
Tuleje były bardzo mało wytarte tak na oko, dla tego pierścienie mierzyłem tylko u góry. Rozstawione zamkami co 120 stopni. Głowica nie planowana, ostatnio dałem mu trochę wycisk ;) i wyciek jakby się zmniejszył może i musi się dotrzeć. Tylko nie wiem dla czego nie widać śladów na pierwszym cylindrze. Dzięki za sugestie ;) Pojeździmy zobaczymy ;)
Cześć,jeśli na ciepłym silniku to odkręć o pół obrotu dyszę na parowniku,jak mało to drugie pół, jeśli to nie pomaga to wymiana pierścieni,podejrzewam że masz za małe ciśnienie sprężania, za mało podałeś nam informacji. Za wypisywanie bzdurnych porad udzielam ostrzeżenia!
1 litr oleju to mało skoro nic nie było. W twoim przypadku to masz pierścienie do wymiany i pewne uszczelkę pod głowicą. Gdy pierścienie są do d*** to silnik traci moc i "bierze" olej. Wymiana naprawi problem
Regulator to bardzo rzadko padał w tych alternatorach. Standardowo szczotki, rowy na pierścieniach ale często też wirniki się obrywały. Szczotki wymienne bez problemu, jesli wirnik to mało opłacalna naprawa.
zużyte pierścienie pierścienie ślizgowe tecumseh pierścienie
prądnica silnik asynchroniczny schemat sterowanie zaworem kulowym zestaw naprawczy pompa
tester rezonatorów kwarcowych wymiana szyby piekarnika
Szlifierka Flex LE9-10-125: Regulator obrotów działa tylko na maksymalnych obrotach Porównanie oporności: 10 Ω vs 100 kΩ w elektronice