Ten wyżej jest od klaksonu. W sensie w tej samej kolumnie jeden dalej.
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
w puszce bezpiecznikow w przedziale silnika
Pod przekaźnik pompy paliwa.
Witam mam problem. Nie świecą mi sie światłą pozycyjne przód tył w Matizie. Sprawdzałem bezpieczniki w porządku są. Przekaźniki też. Co może być przyczyną?
np. podłączenie do wyjścia uC typu open collector , jeśli ten uC takie posiada np at89cx051 lub PIC ;)
Idź tropem tych 2Voltów,15 po zapłonie ,17 zasilanie pompy,18zasilanie cewki,16 masa.W EBCM masz przekaźnik główny(przyczyna kłopotu.
Ze schematu elektrycznego nie wynika a żeby pompa miała odzielny przekaźnik.
To wszystko co mam do tego auta. Moduł ze zdjęcia to ten o który się rozchodzi. Która to kostka to nie wiem, najszybciej znajdziesz po kolorze, tylko po co ?, chyba że zamierzasz naprawiać. Sterowanie będzie przez jakiś układzik wykonawczy bo procek nie udźwignie bezpośredniego sterowania i raczej na pewno nie będzie to przekaźnik, byłoby to mało logiczne...
Tu masz rysunek jak podłączyć „długie”. Dodatkowo jest mostek prostowniczy, bo mało jest przekaźników na 12v przemiennego. Przy kierunkowskazach pomijasz mostek i dajesz zasilanie bezpośrednio na przekaźnik, choć powinno działać bez przekaźników, skoro prąd stały, nie wiem czemu by miała być rozdzielona masa od kierunkowskazów. Długie to jasne, zasilanie...
Kolego zamiast cewki zapnij żarówkę.
Rubiny odbierały normalnie- wtedy było mało przekaźników i w większej odległości od nich obraz był nie najlepszy, tak samo zresztą jak na odbiornikach czarno-białych. Miały dwie głowice- przełącznik kanałów 1 do 12 i głowicę UHF strojoną pojemnościowo.Były też produkowane na ich podstawie elektrony produkowane w innych republikach. Tam jeszcze były...
Witam mam problem chyba z przekaźnikiem, jakiś czas temu przekraczając 100km/h coś po lewej stronie pyka/skwierczy/pali się w pobliżu bezpieczników i przekaźników, po miesiącu jazdy po mieście gdzie mieście gdzie nie przekraczam raczej 70km/h ten sam odgłos pojawia się już około 60km/h a przy przyśpieszaniu do 80km/h pojawia się dodatkowy przerywany...
Kup jakiekolwiek przekaźniki, byle przełączały prąd rzędu kilku amperów. np: A203 tyco lub siemens (to są dobre jakościowo przekaźniki) pozdrawiam
Jest to możliwe że przekaźnik sie zepsuł? Bardzo, bardzo mało prawdopodobne, musisz znależść przyczynę dlaczego przekaźnik się nie załącza.
To za mało. Przekaźnik jest na 24V. Zasilany jest przez rezystor R15.
Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Gdyby ktoś szukał takiego przekaźnika to jest w Deawoo Matiz, Nubira, Lanos - przekaźnik tylnych świateł przeciwmgielnych. Nr katalogowe 96242630 i 96255633, koszt około 10-20zł
Koledzy mam ten sam problem, prawa strona kierunku nie gaśnie po zamknięciu pilotem auta, trzeba parę razy otwierać zamykać. Jakieś wskazówki konkretne, gdzie ten przekaźnik, to przekaźnik auta gdzieś w środku czy pod maską, jak wygląda, gdzie go szukać? Auto Matiz, a alarm jakiś z pilotem 4 kanałowym. To schemat tego alarmu: https://obrazki.elektroda.pl/5540230600_...
Grzałka nie ma upływności do masy? Jeśli tacho daje cały czas napięcie ok. 13 V, to przyczyny mogą być: - Uszkodzony przekaźnik grzałki (mało prawdopodobne) - Błędy w oprogramowaniu modułu. - Uszkodzony moduł, a w tym gąszczu na płycie trudno znaleźć uszkodzenie.
Fazę od pompy obiegowe podepnij przez 11 i 14 (11 h wejście zasilania, 14 - wyjście na pompę). Przekaźniki na takich podstawkach zazwyczaj stosuje się w szafach sterowniczych, gdzie jest na to miejsce. Jak masz mało miejsca to poszukaj innego przekaźnika na odpowiednie napięcie i z odpowiednią obciążalnością prądową.
Przekaźnik na napięcie 5V pobiera 30-40mA (wg noty katalogowej), a LM393 nie może przyjąć prądu większego niż ok. 16mA. Napięcie wyjściowe też nie schodzi do zera, tylko do ok. 1V, więc może go zostać zbyt mało na cewkę przekaźnika. Tutaj trzeba dodać jeszcze jeden tranzystor (np. kluc nasycony na PNP), aby działało to poprawnie.
Muszę przyznać się do błędu przy sczytywaniu przekaźnika- mało miejsca w Migu.
Z reguły takie rzeczy znajdują się pod maską bądź w kabinie razem z bezpiecznikami - sprawdzałeś tam? Jaki silnik gdyż samo "3.0" to trochę mało.
Wersja prosta: Można je przenieść do różnych pomieszczeń. Można je przerobić dokładając do każdego wyłącznik odbiornika podczerwieni. Wersja zawansowana mechaniczna: Można dorobić przesłonę mechaniczną z siłownikiem/serwomechanizmem wersji sterowanej np. klaskaczem. Wersja zawansowana elektroniczna: Dekoder sygnału pilota -> detekcja naciśnięcia jakiegoś...
brak prądu na głównym przekaźniku, problem rozwiązany
W integrze sterujesz wejściami za pomocą wyjść czysto programowo bez żadnych przekaźników. Mało tego możesz wykorzystać tzw wirtualne wejścia/wyjścia których nie masz fizycznie na płycie i dzięki temu oszczędzasz liczbę wolnych wejść do podłączenia czujek
Najtaniej, pływak od pompy do wody plus przekaźnik. Gdy jest mało wody (poziom niski) pływak przerywa obwód przekaźnika który zwalnia kotwice włączając stykami górnymi pompę, po uzyskaniu poziomu wysokiego pływak załącza przekaźnik rozłączając pompę. Ewentualnie wyłączniki krańcowe plus przekaźnik poza zbiornikiem a pływak w zbiorniku.
kiedyś miałem taki sam przypadek,koło akumulatora jest puszka z przekaźnikami,jeden z tych przekaźników jest odpowiedzialny za zapłon,trzeba go wymienić,podoginać złącza pod przekaźnikiem
3V nie jest za mało, tylko trzeba odpowiednio wysterować przekaźnik zasilany wyższym napięciem. Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Załączony obrazek pokazuje sterowanie przekaźnikiem.
Jeśli dobrze pamiętam to nigdzie, ori centralny matiza nie ma wystawionych wejść sterujących, także nie podłączysz do nich przekaźników jeśli nie rozbierzesz zamka, a i to nie wiem czy będzie wystarczające. top safe 20 + slave, który cięgnem będzie sterował oryginałem. Chyba że alarmem wysterujesz obecne WSZYSTKIE siłowniki + dodatkowy w drzwiach kierowcy,...
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Na zdjęciu za wiele nie widać, może cewka przekaźnika indukuje napięcie w przedwzmacniaczu, lub nawet przenosi pole magnetyczne bezpośrednio na magnes głośnika basowego, ale żeby to ocenić to jest za mało informacji, co to za przekaźnik, lepsze zdjęcie, schemat tego układu.
ALRAD AL-150 - przekaźnik zapłonu wbudowany, spoczynkowo rozwarty. Wypięcie bezpiecznika nie pozwala na odpalenie. Czarne przewody z boku centrali do połączenia.
Wymyśliłem sobie ,że wykonam ojcu odcięcie pompy paliwowej w Matizie. Chce zrobić to na przekaźniku i kontraktronie. Nie wiem tylko jak sprawić aby np. całyczas nie trzeba było trzymać magnesu przy kontaktronie (to byłoby bez sensu). 1 przyłożenie zamyka obwód następne otwiera itd. Jak coś takiego zrobić ? Dzięki za odpowiedź
Ciekawostka. Przywała mi się gdzieś płytka od spodu i uC zaczął działać ~ 3x wolniej. Próba zaprogramowana od nowa nie przyniosła rezultatów. Albo 2 albo 4 3 raczej mało prawdopodobne ;).
Jakich żaluzji? z kasety na zewnątrz gdzie żaluzjia 4x1 okrągły To za mało.
17V to za mało żeby załączyć przekaźnik. Te elementy do PCB sam lutowałeś? Szczerze powiedziawszy to lutowanie nie wygląda dobrze.
Tak za mało idż w stronę bezpiecznika i przekaźnika. Oraz w stronę mas.
Na rys napisałeś Q303 zwarty? Po wylutowaniu czy nie. Bo jezeli nie to zwarty może byc C305 ale to mało prawdopodobne.
Nie wygląda, by był tam przekaźnik. Za mało do tego przewodów, rozmiar też za mały. Najprawdopodobniej te dwa widoczne styki mają być zwierane lub rozwierane w chwili dołączenia ładowarki. Zatem jest to rodzaj łącznika mechanicznego, sterowanego włożeniem wtyku ładowarki. Dzięki temu reszta elektroniki "wie", że rozpoczęto ładowanie i nie należy np....
5A to troszkę za mało na bezpiecznik od silniczków.Na sterowanie przekaźnikami raczej , na zasilanie główne taki od szyb termik powinien styknąć.
Załączają główny transformator a bez niego nie ma napięcia do zasilenia podajnika. 6 V to za mało, przekaźnik jest 12V to mogło podpalić styki.
1. Nieprawidłowe połączenie fizyczne - bardzo mało prawdopodobne. Światło włącza się/wyłącza 2. Uszkodzony przekaźnik - ponownie mało prawdopodobne z powyższego powodu. 3. Może ??? Jak to sprawdzić? Czy mogę przeflashować go z powrotem do oryginału i jak?
No i po co znalazł się tu zawodny bimetal sterujący niezawodnym mosfetem? Czyżby mało było sprawdzonych schematów z komparatorem + np. przekaźnik?
Matiz ma specyficznego mastera, nie ma tam ani silnika ani przekładni. Z elementów winnych mogą być jedynie: kondensatory, rezystory, diody i scalak (z bramkami NOR). Któryś z tych elementów daje po prostu za krótki impuls sterujący przekaźnikiem.
Dwa obwody oświetlenia na cały dom zdecydowanie za mało.
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Pominąłem zupełnie zegar - sprawdziłem probówką gdzie jest faza, a przełącznik wydaje się, że kontaktuje wszystko. Bez zegara działa - regulacja temperatury chyba też działa. Według mnie piekarnik działać będzie bez zegara - ten przekaźnik jest sterowany zegram, skoro zwieranie styków przekaźnik podaje fazę na obwód grzałek to podanie bezpośrednio robi...
Na jednym z tych pinów powinien być sygnał z termowłącznika,plus,oraz masa na drugim. Piny do cewki to 85,86. Dodam że Matiz ma dwa czujniki, są obok siebie. Jeden do zegarów,drugi do komputera i przekaźnika wentylatora.
Do włączenia MOSFET-a Logic Levels wystarczy z zapasem; na zwykłego trochę mało. A czy konieczny jest przekaźnik? Są MOSFET-y LL na duże prądy, tylko że włączanie jest na połączeniu z masą, więc do tych LED-ów trzeba ciągnąć przewody w obie strony.
Wszystko zależy od rocznika tego auta, samo stwierdzenie, że silnik 3.8 to stanowczo za mało. Przekaźników wentylatorów może wcale nie być. Czujnika na chłodnicy nie ma za to w żadnym.
Może te 24V z Came i za mało. Zrób zasilanie sieciowe 230V (przecież masz w napędzie), przekaźnik wykonawczy ma styki beznapięciowe i na pewno na automat nie pójdzie sieć.
Prawda, to jest formuła, której użyłem. Zapomniałem o 10% wariacji na 230V... i nie pamiętałem dobrze mocy mojej lampy LED, myślałem, że to 40W, ale po sprawdzeniu okazało się, że to 55W, więc 1/2W to zdecydowanie za mało.
Najpierw podaj schemat urządzenia AVT. Tak będzie łatwiej. Po drugie - Elektrooonik a wiesz ile diod LED może wysterować pojedyncze wyjście układu CMOS? (mało) Proponuję raczej użycie przekaźnika ze stykami przełączającymi NO NC, wtedy znika kłopot z obciążalnością prądową.
Rozumiem że w zamku kodowym masz przekaźnik. Jak zamek zadziała to zamknie obwód dla cewki (przycisk reset jest normalnie zwarty) i przekaźnik zadziała, zamykając samemu sobie obwód dla cewki. W tym momencie nawet jeśli puści styk z zamka to i tak przekaźnik sam sobie trzyma napięcie. Stan ten utrzymuje się dopóki nie zostanie wciśnięty reset i nie...
Kup buzer na 12V i wysteruj przez tranzystor. Jeśli to za mało - przekaźnik z cewką na 12V i typowy dzwonek do drzwi :)
Kolego od matiza w wiązce na lewym słupku pod przekaźnikami i bezpiecznikami w kabinie jest dioda rozdzielająca wpięta w przewody biało -czarne. Wygląda ona jak czarna kostka. Ona rozdziela sterowanie gogngiem tylko z drzwi kierowcy. Jeśli zrobiłęś zwarcie w lampce i otworzyłeś drzwi kierowcy to ta dioda uległa spaleniu . Gdyż gong jest sterowany sprzed...
Ok. Wracając do zasilania pompy paliwa - w jaki sposób mogę odciąć jej zasilanie ? Z tego co widzę (książka serwisowa) w matizie nie ma ani przekaźnika ani bezpiecznika od pompy paliwa.
Sprawdz główne bezpieczniki
Mało. Podejrzewam że napięcie zasilania jest nieprawidłowe. Czy to ma zasilacz beztransformatorowy?
Tylko przełączanie anten. Jeśli bardzo dużo przewodu koncentrycznego, to zdalne (przekaźnik w.cz, na 100MHz można zrobić z mini przekaźników odpowiednio ekranowanych), jeśli mało to taniej przełączać przy odbiorniku (przełącznik w.cz. lub przekaźnik w.cz.) Przy polaryzacji pionowej (V) antena na metalowym wysięgniku min. 1/4 fali (na UKF CCIR>80cm)...
Jezeli przekaznik ma napisane na sobie 12V 22A to _zazwyczaj_ oznacza ze : cewka wymaga zasilania 12V a styk zalaczalny/wylaczalny ma wytrzymalosc pradowa 22A "Jakie moga byc konsekwencje podlaczenia przekaznika, ktory wymaga nizszego natezenia pradu, czyli 12V/20A." - konsekfencja bedzie szybkie zniszczenie przekaznika... bo prad stykow jest za maly...
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Bezpośrednie podłączenie przekaźnika do arduino najprawdopodobniej uszkodzi mikrokontroler! Ponadto, można by zastąpić przekaźnik tranzystorem, jednak na chwilę obecną trochę mało wiadomo o zastosowanym elektromagnesie..
Za mało danych.
pioszym6 dzieki pomogła wymiana przekaznika z drugirj strony to w instrukcji dziwnie są te przekaźniki opisane
Szkoda, że nie zastosowano tutaj przekaźników bistabilnych. Mało kto zwraca na to uwagę, ale każdy pojedynczy wat w skali roku dokłada do rachunku 8-9 zł. Tylko 1W poboru! A ile pochlania automatyka? Jeśli podliczyć ilość przekaźników i elementów wykonawczych, to składa się znaczna suma.
Zapewne "sklejone" styki przekaźnika grzałki na module sterownika. Ewentualnie, co mało prawdopodobne lecz do sprawdzenia, zwarcie grzałki do masy.
Mało możliwe że 2 sterowniki uwalone, sprawdzałeś czy na pewno przekaźnik dostaje masę ze sterownika? Może w samym przekaźniku coś się dzieje.
To nie to wypinałem wszystkie z zapłonem i bez dalej jest to samo Dodano po 1 Problem jest taki że mało tych przekaźników 3 szt .na auto słabo musi być więcej
Najpierw należy zacząć od tego co to za auto. W większości współczesnych samochodów taki przekaźnik już jest w aucie, w mało którym przycisk steruje bezpośrednio trąbką
Jak to "nie ma"? Przewody białe. Na schemacie opisane jako światła pozycyjne. Jeśli jest tam przekaźnik, to wygląda, ze kleją mu się styki. Wymiana na nowy powinna pomóc (jeśli to nie jest problem sterownia tym przekaźnikiem, ale na odległość nie da się tego stwierdzić).
...ehh dętka jestem ale nie poddam sie. Ale w czym problem? Napisz jakie masz umiejętności, to znajdziemy rozwiązanie dostosowane do tego co umiesz. Jeśli masz kasę, a umiejętności brak w ogóle, to może fabryczny przekaźnik do kontroli napiecia? Jak bardzo mało umiesz i nie masz kasy, to będzie rozwiązanie prymitywne, pracochłonne i nieprecyzyjne,...
Dzięki bardzo ale na tym schemacie nie ma wentylatora od nawiewu powietrza. Z problemem sobie jednak już poradziłem, był nim zaśniedziały styk od przekaźnika zapłonu. Temat więc zamykam.
Napisałeś kupę bajek, a gdzie są pomiary? To samo tyczy się fotek wyczyść je to na początek bo i tak są mało ostre aby dostrzec ewentualne zimne luty na przekaźnikach silnika czy samym triaku silnika czy jego sterowaniu...
Ledy pobierają tak mało prądu że wystarczy najzwyklejszy przekaźnik na 12 V. Oczywiście obwody zabezpiecz bezpiecznikami.
Ja bym dał jeden solidny wyłączający prąd i kilka do konfiguracji systemu bezprądowej. To ułatwi dużo. Jednak musi być ok 10mikro F bo energia łuku ładuje kondensator a taki 0,22yF to trochę mało.
Praktycznie każdy o wymiarach i wyprowadzeniach pasujących* do oryginalnych przekaźników. Oczywiście ważne by napięcie pracy przekaźnika było takie same. Uprzedzając pytanie - w tym rozmiarze prąd styków (w oryginale 2A) to chyba najmniejsza wartość - może być więc większy - 5 lub 6 A. Co do prądu pobieranego przez cewkę - o ile dwie pierwsze kryteria...
Kolego, czy schemat który otrzymałeś to za mało?
8V na nieobciążonym przewodzie to stanowczo za mało. Podaj na zestyk w automacie 12 V z akumulatora i będzie wszystko jasne.
Problem ustępuje gdy poruszam trochę przekaźnikiem (3 pinowym) A może tu leży problem może przekaźnik jest wadliwy i się zacina Chciałbym wykręcić całe gniazdo tego przekaźnika Wydaje mi się to mało prawdopodobne że się uszkodziła wiązka i piny
według mnie ciekawszym rozwiązaniem byłoby wykorzystanie portu rs232. ma go większość mikrokontrolerów, i wykorzystanie go zajmuje o 7 mniej portów niż lpt. Jego obsługa jest chyba łatwiejsza niż lpt oraz można, jeśliby pobawić się transmisją wysyłać paczki z np 2 bajtów. Tak na serio to zastanów się nad kosztami. Przyjmując cenę za 1 przekaźnik = 5zł...
Szkoda, że w temacie AG-tki nie odezwał się nigdy konserwator tych centralek, mielibyśmy informacje z pierwszej ręki ale oprócz schematów przydałby się fabryczny opis działania co wyjaśniłogy wiele wątpliwości... Zdaje się już od dłuższego czasu piszę z tobą na temat AG. To co, mam Ci jeszcze przedstawić zaświadczenie że widziałem na oczy AG-ę :?:...
też o tym myślałem żeby przekaźnik umocować w mało inwazyjnym miejscu tylko wiadomo rozebranie tego sprzętu do niemal części pierwszych łatwe nie będzie ale jakoś da się radę 🫡
Za mało szczegółów.
Z reguły przytrzymać 2-3sek. po tym wcisnąć przycisk na pilocie(czasem dwukrotnie) i tyle(powinno być słychać wtedy styki przekaźnika).
Te w kabinie . Z prawej strony 2 od dołu.
O ile dobrze pamiętam to w matizie po wypięciu czujnika ECM włącza wentylator niezależnie od temperatury. Ten przekaźnik sprawdzałes albo zamieniałeś z innym? Zobacz też co jest na pinach cewki przekaźnika.Powinien być stały plus i masa z ecm na załączenie. Tam gdzie masa możesz zrobić sterowanie z kabiny podając masę włącznikiem, o ile jest plus na...
Reasumując układ z #1 działałby gdyby bazował na napięciu przemiennym. Działby również gdyby przekaźniki były bardziej czułe. Przy wyborze mało czułych przekaźników, zmiana napięcia i przekaźników z DC na AC nic by nie dała.
zrobić odcięcie przepływu prądu na + Rozrusznik ma 800W czyli podczas jego pracy, Twoje "odcięcie przepływu" musi wytrzymać min. ok. 70A czy to jest bezpieczne? Jeżeli zostanie prawidłowo wykonane to tak. czy jest taki przełącznik Poszukaj odłączników stosowanych w samochodach ciężarowych/busach by go zamontować w kabinie W takim przypadku potrzebujesz...
Z polskich tylko MT12, MT6 ma za mało styków. Oporność jest ważna bo przekaźnik musi być zasilany z 24V, tak jak całe radio. Omron'y były dobre bo bardzo trwałe, niestety w czasach "demoludów" zakup tych przekaźników graniczył z cudem. FM 3001/2 było wykonaniem drugim, chyba pasmo 40-46MHz, uwaga: te radia są zasilane z 24V z PLUSEM na masie. To tak...
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
mapek_sz: Podam Ci napięcie bez rozbierania: diodzie led wystarczy 1.2V by świeciła. Jest jeszcze inna sprawa: wydajność prądowa, bo diodzie wystarczy 20mA a to trochę za mało do załączenia przekaźnika. Dlatego tu wystarczy aby napięciem, które pojawia się na diodzie led otworzyć tranzystor który umożliwi przepływ napięcia przez cewkę przekaźnika......
YH119 to przekaźnik. Mało prawdopodobne żeby coś wyciekło z przekaźnika.
Witam.Oczywiście że można zastosować mosfety - ale . Jak dasz ich kilka ( naście ) sztuk do jednak i doprowadzenia i ścieżki ( jakie by nie były ) oraz lutowanie może co nieco " pogorszyć " 0.006 Ω . Swoją drogą przy tak wielkich pojemnościach całkowite rozładowanie - do naprawdę zera - jest i trudne i chyba mało sensowne . Według mnie jednak dobry...
Może przekaźnik sterowany tranzystorem... Jak nie, to pewnie wzmacniacz operacyjny, bo 0,3V to troche mało jak na tranzystor...
Mało to jakoś widzę... Może tak prościej: do 30 przekaźnika przez bezpiecznik plus z akumulatora. 87 na reflektory (żółty). 86 masa. 85 z żółtego od 56 włącznika. Jeśli jednak już Kolega daje przekaźniki, czy nie można kompleksowo, za skrzynką w komorze silnika, jeden przekaźnik na każdą z żarówek? Dam później linka do opisu jak ja to robię.
6,4 V to bardzo mało na wysterowanie przekaźnika.
Kontaktron można sobie nawinąć, który wysteruje przekaźnik. Może przekaźnik nie będzie potrzebny? Chyba za mało informacji, aby się wypowiedzieć. Co to za urządzenie?
przekaźnik matiz matiz przekaźnik zapłon matiz przekaźnik główny
instrukcja serwisowa ariston podlewać ogród przetwornik impulsowy
Seat Altea 1.6 MPI – rozładowywanie akumulatora mimo braku poboru na bezpiecznikach RIGOL DS1054Z – jak odblokować opcje, pasmo 100 MHz, dekodery, krok po kroku