Ten wyżej jest od klaksonu. W sensie w tej samej kolumnie jeden dalej.
w puszce bezpiecznikow w przedziale silnika
Pod przekaźnik pompy paliwa.
np. podłączenie do wyjścia uC typu open collector , jeśli ten uC takie posiada np at89cx051 lub PIC ;)
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
Idź tropem tych 2Voltów,15 po zapłonie ,17 zasilanie pompy,18zasilanie cewki,16 masa.W EBCM masz przekaźnik główny(przyczyna kłopotu.
Ze schematu elektrycznego nie wynika a żeby pompa miała odzielny przekaźnik.
W integrze sterujesz wejściami za pomocą wyjść czysto programowo bez żadnych przekaźników. Mało tego możesz wykorzystać tzw wirtualne wejścia/wyjścia których nie masz fizycznie na płycie i dzięki temu oszczędzasz liczbę wolnych wejść do podłączenia czujek
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Grzałka nie ma upływności do masy? Jeśli tacho daje cały czas napięcie ok. 13 V, to przyczyny mogą być: - Uszkodzony przekaźnik grzałki (mało prawdopodobne) - Błędy w oprogramowaniu modułu. - Uszkodzony moduł, a w tym gąszczu na płycie trudno znaleźć uszkodzenie.
Matiz ma specyficznego mastera, nie ma tam ani silnika ani przekładni. Z elementów winnych mogą być jedynie: kondensatory, rezystory, diody i scalak (z bramkami NOR). Któryś z tych elementów daje po prostu za krótki impuls sterujący przekaźnikiem.
Muszę przyznać się do błędu przy sczytywaniu przekaźnika- mało miejsca w Migu.
To wszystko co mam do tego auta. Moduł ze zdjęcia to ten o który się rozchodzi. Która to kostka to nie wiem, najszybciej znajdziesz po kolorze, tylko po co ?, chyba że zamierzasz naprawiać. Sterowanie będzie przez jakiś układzik wykonawczy bo procek nie udźwignie bezpośredniego sterowania i raczej na pewno nie będzie to przekaźnik, byłoby to mało logiczne...
kiedyś miałem taki sam przypadek,koło akumulatora jest puszka z przekaźnikami,jeden z tych przekaźników jest odpowiedzialny za zapłon,trzeba go wymienić,podoginać złącza pod przekaźnikiem
Kup jakiekolwiek przekaźniki, byle przełączały prąd rzędu kilku amperów. np: A203 tyco lub siemens (to są dobre jakościowo przekaźniki) pozdrawiam
Nie wygląda, by był tam przekaźnik. Za mało do tego przewodów, rozmiar też za mały. Najprawdopodobniej te dwa widoczne styki mają być zwierane lub rozwierane w chwili dołączenia ładowarki. Zatem jest to rodzaj łącznika mechanicznego, sterowanego włożeniem wtyku ładowarki. Dzięki temu reszta elektroniki "wie", że rozpoczęto ładowanie i nie należy np....
Witam mam problem. Nie świecą mi sie światłą pozycyjne przód tył w Matizie. Sprawdzałem bezpieczniki w porządku są. Przekaźniki też. Co może być przyczyną?
brak prądu na głównym przekaźniku, problem rozwiązany
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Jest to możliwe że przekaźnik sie zepsuł? Bardzo, bardzo mało prawdopodobne, musisz znależść przyczynę dlaczego przekaźnik się nie załącza.
Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Kolego zamiast cewki zapnij żarówkę.
Najtaniej, pływak od pompy do wody plus przekaźnik. Gdy jest mało wody (poziom niski) pływak przerywa obwód przekaźnika który zwalnia kotwice włączając stykami górnymi pompę, po uzyskaniu poziomu wysokiego pływak załącza przekaźnik rozłączając pompę. Ewentualnie wyłączniki krańcowe plus przekaźnik poza zbiornikiem a pływak w zbiorniku.
1. Nieprawidłowe połączenie fizyczne - bardzo mało prawdopodobne. Światło włącza się/wyłącza 2. Uszkodzony przekaźnik - ponownie mało prawdopodobne z powyższego powodu. 3. Może ??? Jak to sprawdzić? Czy mogę przeflashować go z powrotem do oryginału i jak?
Witam mam problem chyba z przekaźnikiem, jakiś czas temu przekraczając 100km/h coś po lewej stronie pyka/skwierczy/pali się w pobliżu bezpieczników i przekaźników, po miesiącu jazdy po mieście gdzie mieście gdzie nie przekraczam raczej 70km/h ten sam odgłos pojawia się już około 60km/h a przy przyśpieszaniu do 80km/h pojawia się dodatkowy przerywany...
Jeśli dobrze pamiętam to nigdzie, ori centralny matiza nie ma wystawionych wejść sterujących, także nie podłączysz do nich przekaźników jeśli nie rozbierzesz zamka, a i to nie wiem czy będzie wystarczające. top safe 20 + slave, który cięgnem będzie sterował oryginałem. Chyba że alarmem wysterujesz obecne WSZYSTKIE siłowniki + dodatkowy w drzwiach kierowcy,...
Gdyby ktoś szukał takiego przekaźnika to jest w Deawoo Matiz, Nubira, Lanos - przekaźnik tylnych świateł przeciwmgielnych. Nr katalogowe 96242630 i 96255633, koszt około 10-20zł
Na jednym z tych pinów powinien być sygnał z termowłącznika,plus,oraz masa na drugim. Piny do cewki to 85,86. Dodam że Matiz ma dwa czujniki, są obok siebie. Jeden do zegarów,drugi do komputera i przekaźnika wentylatora.
Szkoda, że nie zastosowano tutaj przekaźników bistabilnych. Mało kto zwraca na to uwagę, ale każdy pojedynczy wat w skali roku dokłada do rachunku 8-9 zł. Tylko 1W poboru! A ile pochlania automatyka? Jeśli podliczyć ilość przekaźników i elementów wykonawczych, to składa się znaczna suma.
Tu masz rysunek jak podłączyć „długie”. Dodatkowo jest mostek prostowniczy, bo mało jest przekaźników na 12v przemiennego. Przy kierunkowskazach pomijasz mostek i dajesz zasilanie bezpośrednio na przekaźnik, choć powinno działać bez przekaźników, skoro prąd stały, nie wiem czemu by miała być rozdzielona masa od kierunkowskazów. Długie to jasne, zasilanie...
ALRAD AL-150 - przekaźnik zapłonu wbudowany, spoczynkowo rozwarty. Wypięcie bezpiecznika nie pozwala na odpalenie. Czarne przewody z boku centrali do połączenia.
pioszym6 dzieki pomogła wymiana przekaznika z drugirj strony to w instrukcji dziwnie są te przekaźniki opisane
Fazę od pompy obiegowe podepnij przez 11 i 14 (11 h wejście zasilania, 14 - wyjście na pompę). Przekaźniki na takich podstawkach zazwyczaj stosuje się w szafach sterowniczych, gdzie jest na to miejsce. Jak masz mało miejsca to poszukaj innego przekaźnika na odpowiednie napięcie i z odpowiednią obciążalnością prądową.
Koledzy mam ten sam problem, prawa strona kierunku nie gaśnie po zamknięciu pilotem auta, trzeba parę razy otwierać zamykać. Jakieś wskazówki konkretne, gdzie ten przekaźnik, to przekaźnik auta gdzieś w środku czy pod maską, jak wygląda, gdzie go szukać? Auto Matiz, a alarm jakiś z pilotem 4 kanałowym. To schemat tego alarmu: https://obrazki.elektroda.pl/5540230600_...
Witam Daj na wyjście przekaźnik mało sygnałowy zasilany z tego napięcia to najprostsze rozwiązanie. Pozdrawiam Roman
Te w kabinie . Z prawej strony 2 od dołu.
YH119 to przekaźnik. Mało prawdopodobne żeby coś wyciekło z przekaźnika.
Sam przekaźnik mało prawdopodobne, że się uszkodził. Sprawdzić można to na kilka sposobów. Podłącz do cewki przekaźnika 12V i sprawdź czy jest przejście przez styki gdy ten załapie.Musisz to robić na odpiętym od instalacji. Co do usterki to sprawdź przewody od strony kierowcy od głównych przycisków podnoszenia, i w drzwiach czy się nie poprzecierały....
Na zdjęciu za wiele nie widać, może cewka przekaźnika indukuje napięcie w przedwzmacniaczu, lub nawet przenosi pole magnetyczne bezpośrednio na magnes głośnika basowego, ale żeby to ocenić to jest za mało informacji, co to za przekaźnik, lepsze zdjęcie, schemat tego układu.
też o tym myślałem żeby przekaźnik umocować w mało inwazyjnym miejscu tylko wiadomo rozebranie tego sprzętu do niemal części pierwszych łatwe nie będzie ale jakoś da się radę 🫡
W wyposażeniu abonenckim nie może to być byle jaki przekaźnik tej serii -musi mieć sporo zestyków. Ceny tych przekaźników, nawet jeśli się trafiają są nie do przyjęcia. Do wyposażenia na 10 abonentów trzeba 20 przekaźników, co przy cenach za przekaźnik rzędu 40-50 zł daje 800-1000 zł. I to tylko za jeden mały podzespół modelu. Natomiast można się zgodzić,...
3V nie jest za mało, tylko trzeba odpowiednio wysterować przekaźnik zasilany wyższym napięciem. Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Załączony obrazek pokazuje sterowanie przekaźnikiem.
Rozumiem że w zamku kodowym masz przekaźnik. Jak zamek zadziała to zamknie obwód dla cewki (przycisk reset jest normalnie zwarty) i przekaźnik zadziała, zamykając samemu sobie obwód dla cewki. W tym momencie nawet jeśli puści styk z zamka to i tak przekaźnik sam sobie trzyma napięcie. Stan ten utrzymuje się dopóki nie zostanie wciśnięty reset i nie...
Dzięki bardzo ale na tym schemacie nie ma wentylatora od nawiewu powietrza. Z problemem sobie jednak już poradziłem, był nim zaśniedziały styk od przekaźnika zapłonu. Temat więc zamykam.
Tylko przełączanie anten. Jeśli bardzo dużo przewodu koncentrycznego, to zdalne (przekaźnik w.cz, na 100MHz można zrobić z mini przekaźników odpowiednio ekranowanych), jeśli mało to taniej przełączać przy odbiorniku (przełącznik w.cz. lub przekaźnik w.cz.) Przy polaryzacji pionowej (V) antena na metalowym wysięgniku min. 1/4 fali (na UKF CCIR>80cm)...
Bezpośrednie podłączenie przekaźnika do arduino najprawdopodobniej uszkodzi mikrokontroler! Ponadto, można by zastąpić przekaźnik tranzystorem, jednak na chwilę obecną trochę mało wiadomo o zastosowanym elektromagnesie..
Zapewne "sklejone" styki przekaźnika grzałki na module sterownika. Ewentualnie, co mało prawdopodobne lecz do sprawdzenia, zwarcie grzałki do masy.
Z reguły przytrzymać 2-3sek. po tym wcisnąć przycisk na pilocie(czasem dwukrotnie) i tyle(powinno być słychać wtedy styki przekaźnika).
Przekaźnik na napięcie 5V pobiera 30-40mA (wg noty katalogowej), a LM393 nie może przyjąć prądu większego niż ok. 16mA. Napięcie wyjściowe też nie schodzi do zera, tylko do ok. 1V, więc może go zostać zbyt mało na cewkę przekaźnika. Tutaj trzeba dodać jeszcze jeden tranzystor (np. kluc nasycony na PNP), aby działało to poprawnie.
A nie ma tam bezpiecznika? Możesz zrobić wyraźne zdjęcia od strony elementów i od strony druku i pokazać nam je. Teraz można się domyślać, że lampka jest sterowana z poprzez styki przekaźnika i albo spaliłeś bezpiecznik (nie wiem, takie gdybanie) albo upalily się styki przekaźnika (mało prawdopodobne) albo mogła się upalić jedna ze ścieżek. Jak widzisz...
Na rys napisałeś Q303 zwarty? Po wylutowaniu czy nie. Bo jezeli nie to zwarty może byc C305 ale to mało prawdopodobne.
Tak za mało idż w stronę bezpiecznika i przekaźnika. Oraz w stronę mas.
Zajrzyj jeszcze do przekaźników mijania i drogowe mają oddzielne przekaźniki mało prawdopodobnie jest żeby zepsuły się od razu wszystkie ale warto sprawdzić to jest najłatwiejsze. Ale ja bym obstawiał konsole przy kierownicy lub brak łączenia w kostkach przy kierownicy. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji, nie rozwiązują...
5A to troszkę za mało na bezpiecznik od silniczków.Na sterowanie przekaźnikami raczej , na zasilanie główne taki od szyb termik powinien styknąć.
Problem ustępuje gdy poruszam trochę przekaźnikiem (3 pinowym) A może tu leży problem może przekaźnik jest wadliwy i się zacina Chciałbym wykręcić całe gniazdo tego przekaźnika Wydaje mi się to mało prawdopodobne że się uszkodziła wiązka i piny
Ok. Wracając do zasilania pompy paliwa - w jaki sposób mogę odciąć jej zasilanie ? Z tego co widzę (książka serwisowa) w matizie nie ma ani przekaźnika ani bezpiecznika od pompy paliwa.
No i po co znalazł się tu zawodny bimetal sterujący niezawodnym mosfetem? Czyżby mało było sprawdzonych schematów z komparatorem + np. przekaźnik?
Wersja prosta: Można je przenieść do różnych pomieszczeń. Można je przerobić dokładając do każdego wyłącznik odbiornika podczerwieni. Wersja zawansowana mechaniczna: Można dorobić przesłonę mechaniczną z siłownikiem/serwomechanizmem wersji sterowanej np. klaskaczem. Wersja zawansowana elektroniczna: Dekoder sygnału pilota -> detekcja naciśnięcia jakiegoś...
Najpierw należy zacząć od tego co to za auto. W większości współczesnych samochodów taki przekaźnik już jest w aucie, w mało którym przycisk steruje bezpośrednio trąbką
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
...ehh dętka jestem ale nie poddam sie. Ale w czym problem? Napisz jakie masz umiejętności, to znajdziemy rozwiązanie dostosowane do tego co umiesz. Jeśli masz kasę, a umiejętności brak w ogóle, to może fabryczny przekaźnik do kontroli napiecia? Jak bardzo mało umiesz i nie masz kasy, to będzie rozwiązanie prymitywne, pracochłonne i nieprecyzyjne,...
Technicznie to raczej nie jest problem, w dzisiejszych czasach można cuda robić, tylko priorytety są inne, nie zdziwił bym jeśli kazali by klientowi wymieniać sprawne przekaźniki po odliczeniu x cykli a jeśli przekaźnik jest mało używany to po upływie y czasu, inżynierów nie ma co podejrzewać o nadgorliwość - nie mają nic do gadania, realizują narzucony...
Praktycznie każdy o wymiarach i wyprowadzeniach pasujących* do oryginalnych przekaźników. Oczywiście ważne by napięcie pracy przekaźnika było takie same. Uprzedzając pytanie - w tym rozmiarze prąd styków (w oryginale 2A) to chyba najmniejsza wartość - może być więc większy - 5 lub 6 A. Co do prądu pobieranego przez cewkę - o ile dwie pierwsze kryteria...
Jak to "nie ma"? Przewody białe. Na schemacie opisane jako światła pozycyjne. Jeśli jest tam przekaźnik, to wygląda, ze kleją mu się styki. Wymiana na nowy powinna pomóc (jeśli to nie jest problem sterownia tym przekaźnikiem, ale na odległość nie da się tego stwierdzić).
O ile dobrze pamiętam to w matizie po wypięciu czujnika ECM włącza wentylator niezależnie od temperatury. Ten przekaźnik sprawdzałes albo zamieniałeś z innym? Zobacz też co jest na pinach cewki przekaźnika.Powinien być stały plus i masa z ecm na załączenie. Tam gdzie masa możesz zrobić sterowanie z kabiny podając masę włącznikiem, o ile jest plus na...
To za mało. Przekaźnik jest na 24V. Zasilany jest przez rezystor R15.
Może te 24V z Came i za mało. Zrób zasilanie sieciowe 230V (przecież masz w napędzie), przekaźnik wykonawczy ma styki beznapięciowe i na pewno na automat nie pójdzie sieć.
Mało. Podejrzewam że napięcie zasilania jest nieprawidłowe. Czy to ma zasilacz beztransformatorowy?
Zobacz to Shelly. A może zwykłe przekaźniki? Podajesz mało informacji, więc trudno więcej doradzić.
Trzeba zrobić układ elektroniczny, który będzie przełączał na powerbank w przypadku zaniku zasilania. Najprościej na przekaźniku.
Przypuszczam, że winę ponosi przełącznik spryskiwaczy. Sprawdź jeszcze przekaźniki, ale mało prawdopodobne. Pozdrawiam
Z reguły takie rzeczy znajdują się pod maską bądź w kabinie razem z bezpiecznikami - sprawdzałeś tam? Jaki silnik gdyż samo "3.0" to trochę mało.
17V to za mało żeby załączyć przekaźnik. Te elementy do PCB sam lutowałeś? Szczerze powiedziawszy to lutowanie nie wygląda dobrze.
Kolego od matiza w wiązce na lewym słupku pod przekaźnikami i bezpiecznikami w kabinie jest dioda rozdzielająca wpięta w przewody biało -czarne. Wygląda ona jak czarna kostka. Ona rozdziela sterowanie gogngiem tylko z drzwi kierowcy. Jeśli zrobiłęś zwarcie w lampce i otworzyłeś drzwi kierowcy to ta dioda uległa spaleniu . Gdyż gong jest sterowany sprzed...
Rubiny odbierały normalnie- wtedy było mało przekaźników i w większej odległości od nich obraz był nie najlepszy, tak samo zresztą jak na odbiornikach czarno-białych. Miały dwie głowice- przełącznik kanałów 1 do 12 i głowicę UHF strojoną pojemnościowo.Były też produkowane na ich podstawie elektrony produkowane w innych republikach. Tam jeszcze były...
według mnie ciekawszym rozwiązaniem byłoby wykorzystanie portu rs232. ma go większość mikrokontrolerów, i wykorzystanie go zajmuje o 7 mniej portów niż lpt. Jego obsługa jest chyba łatwiejsza niż lpt oraz można, jeśliby pobawić się transmisją wysyłać paczki z np 2 bajtów. Tak na serio to zastanów się nad kosztami. Przyjmując cenę za 1 przekaźnik = 5zł...
Niestety na razie nic nie odkryłem. Znalazłem bezpieczniki w kabinie, mam tam 12 bezpieczników, są OK., dwa przekaźniki zielony i biały oraz miejsce na jeszcze dwa przekażniki. Może to jest problem,czy i ewentualnie jakie mają być tam przekaźniki :?: Ratunkuuu Z góry dziękuję
Sprawdz główne bezpieczniki
zrobić odcięcie przepływu prądu na + Rozrusznik ma 800W czyli podczas jego pracy, Twoje "odcięcie przepływu" musi wytrzymać min. ok. 70A czy to jest bezpieczne? Jeżeli zostanie prawidłowo wykonane to tak. czy jest taki przełącznik Poszukaj odłączników stosowanych w samochodach ciężarowych/busach by go zamontować w kabinie W takim przypadku potrzebujesz...
Już nawet przekaźnik wymieniłem, tylko ze brak jest napięcia zasilana przekaźnika, mało tego sprawdziłem wszystkie 3 diody i przegrzałem luty bo częstym powodem jest zimny lut. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Może przekaźnik sterowany tranzystorem... Jak nie, to pewnie wzmacniacz operacyjny, bo 0,3V to troche mało jak na tranzystor...
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Do włączenia MOSFET-a Logic Levels wystarczy z zapasem; na zwykłego trochę mało. A czy konieczny jest przekaźnik? Są MOSFET-y LL na duże prądy, tylko że włączanie jest na połączeniu z masą, więc do tych LED-ów trzeba ciągnąć przewody w obie strony.
Mało możliwe że 2 sterowniki uwalone, sprawdzałeś czy na pewno przekaźnik dostaje masę ze sterownika? Może w samym przekaźniku coś się dzieje.
8V na nieobciążonym przewodzie to stanowczo za mało. Podaj na zestyk w automacie 12 V z akumulatora i będzie wszystko jasne.
Kontaktron można sobie nawinąć, który wysteruje przekaźnik. Może przekaźnik nie będzie potrzebny? Chyba za mało informacji, aby się wypowiedzieć. Co to za urządzenie?
Wyłącznik odcina zasilanie ecu.A nawet cewkę przekaźnika ecu.Więc mało prawdopodobne by był niedociśnięty.Co do odpalania to pomiar napięcia przy rozruchu i pomiar narastanie na szynie cr.
Pisałem o dzielniku napięcia sterującego przekaźnik. Dzielnik do samego obciążenia jest trochę mało sensowny nie tylko ze względu na dużą moc wydzielaną w opornikach ale też z tego powodu, że jeśli obciążenia silnika będzie się zmieniać, to i napięcie na nim też będzie się zmieniać a co za tym idzie moc mechaniczna. Lepiej zapewnić tym silnikom napięcie...
Wymyśliłem sobie ,że wykonam ojcu odcięcie pompy paliwowej w Matizie. Chce zrobić to na przekaźniku i kontraktronie. Nie wiem tylko jak sprawić aby np. całyczas nie trzeba było trzymać magnesu przy kontaktronie (to byłoby bez sensu). 1 przyłożenie zamyka obwód następne otwiera itd. Jak coś takiego zrobić ? Dzięki za odpowiedź
Automat schodowy jest dużo tańszy i prostszy w budowie niż w/w przekaźnik. Wydaje mi się, że taki w wersji dopuszkowej by najbardziej się nadawał. Nastawa czasu jest mało dokładna ale tu nie jest to aż tak bardzo istotne. Oczywiście można zastosować taki na szynę lub tablicowy.
Ciekawostka. Przywała mi się gdzieś płytka od spodu i uC zaczął działać ~ 3x wolniej. Próba zaprogramowana od nowa nie przyniosła rezultatów. Albo 2 albo 4 3 raczej mało prawdopodobne ;).
Dwa obwody oświetlenia na cały dom zdecydowanie za mało.
Pomysł z przekaźnikiem może mało elegancki,ale bardziej niezawodny-praca na zewnątrz.Poza tym im mniej elektroniki tym mniej kłopotów.To jest moje zdanie.
super - muszę jeszcze dorobić wysyłanie danych do domoticz - stan przekaźnika, wartości z czujników itp. jeszcze trochę mi to zajmie bo wieczory mało godzin na majsterkowanie umożliwiają
Tak zdecydowanie potwierdzam wersję WieśkaJ w Matizach jest coś więcej niż tylko przełacznik, mianowicie przełacznik ze sterownikiem(zielono-czarny zabudowany na podstawie zamka drzwi kierowcy) Aby podpiąć zewnetrzne sterowanie dorzuciłem slave'a do podstawy zamka z małym wspornikiem. Radio rządzi slave'em a slave fabrycznym modułem i hula od maja 1999....
Napisałeś kupę bajek, a gdzie są pomiary? To samo tyczy się fotek wyczyść je to na początek bo i tak są mało ostre aby dostrzec ewentualne zimne luty na przekaźnikach silnika czy samym triaku silnika czy jego sterowaniu...
Szukam czegoś odpowiedniego jak styczniki i przekaźniki odpowiednio szybkie i o odpowiedniej mocy, ale mało interesujących egzemplarzy znalazłem.
za deską rozdzielczą po prawej stronie na panelu z przekaźnikami - jakoś mało zrozumiałe to tłumaczenie :) Wydaje mi się, że będzie to za schowkiem :)
Najpierw podaj schemat urządzenia AVT. Tak będzie łatwiej. Po drugie - Elektrooonik a wiesz ile diod LED może wysterować pojedyncze wyjście układu CMOS? (mało) Proponuję raczej użycie przekaźnika ze stykami przełączającymi NO NC, wtedy znika kłopot z obciążalnością prądową.
Witam! Ładne to, szkoda by było tego nie naprawić, jeżeli się przekaźnik nie załącza, to pewnie na wyjściu końcówki jest napięcie stałe, albo sam układ zabezpieczenia nawalił, co jest mało prawdopodobne, przydałby się schemat do tego, może masz coś takiego, do niego? Pozdrawiam
matiz przekaźnik matiz przekaźnik zapłon matiz przekaźnik główny
plamy upadku ogniwo peltiera zwarcie kocioł zapowietrzony
edifier r2750 zgrzewarka transformatorowa
Migotanie ekranu i ograniczenia LG G3 w 2024 Błąd C074D - Czujnik kąta skrętu kierownicy