bo diagnoza owych komponentów siedzi na różnych pinach
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
Zapytaj wujka google'a o "discrete h bridge", tylko cztery tranzystory to chyba będzie za mało.
Potrzebujesz sterownika świateł dziennych, chyba że chcesz się bawić w rzeźbę i montowanie przekaźnika (NC) pod kontrolkę alternatora..., kosztowo wyjdzie to samo bo sterownik 22zł i nic nie zepsujesz przy okazji.
Są w sterowniku diody led w transoptorach. Dlatego 5mA. Rezystory w wyniku ograniczenia prądu obniżą napięcie ,a odłoży się to w postaci ciepła. Jest wielce prawdopodobne , że przy zasilaniu 12V na silniku będzie za mało mocy.
Ten silnik ma moc maks. przy 5400 obr/min, więc 4500 to trochę za mało. Odcięcie realizuje sterownik silnika (w skrzynce przy lewym błotniku), ale podejrzewałbym raczej któryś z czujników poł. wału korbowego, lub rozrządu. Powinien wywalić jakiś błąd. PS. nie ma modelu Omega C.
Odpalasz na benzynie? Sterownik mógł zrobić sobie korektę od jeżdżenia na gazie. W niektórych samochodach pomagało (kasowało korekty) odpięcie klemy na naście sekund. Podłącz się też czymś i zobacz jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
Wymieniłem ten lm i potencjometr bieżnia nadal wywala ten sam błąd. Czyli sterownik zablokowany programowo. Do wyrzucenia. Może ktoś polecić jakiś nowy mało awaryjny sterownik silnika dc 190V
Zdjęcia mało ostre ale wygląda na kwarc 24Mhz.
Silnik na pompie wtryskowej. Więc nie pocisniesz z nie go za wiele softem. Sam silnik pancerny. Auto mało pali. Tylko sterownik silnika jest do niego przykręcony. Więc drgania, i zmiana temperatury robi swoje. Po latach padają. Dająca rózne objawy.
czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
Witam Może tez być 20 N40. 18 Amper na sterowanie cewki to trochę za mało.
Co to za auto i jaki silnik? Z16XE to nieco mało....
Morze być to związane z ssaniem po nagrzaniu silnika sanie powinno się wyłączyć Taaaaak, ssanie w silniku MPI, może jeszcze silniczek krokowy ?.Diagnostyka wykazuje błedy sterownika?.
Czyli albo pomieszane kable albo sklejony stycznik lub też problem w samym sterowniku. Silnik raczej mało prawdopodobny, bo sekwencja załączania styczników powoduje najpierw załączenie kierunkowych a potem hamulcowego. Pomierz napięcie to zobaczymy.
Podmiana nic Ci nie da, kluczyk a dokładnie pestka z niego jest sparowana z tym modułem immo, wtedy ono wysyła pozwolenie do sterownika silnika. U ciebie albo kluczyk nie nadaje bo uszkodził się transponder, albo moduł immo zgubił jej nr i trzeba od nowa zaprogramować.
Witam od dawna śledzę temat, posiadam Nissana Almerę N16 DCI 82 zczytałem oryginalną mapę z ECU interfacem GALLETTO 1260 ale mapa ma dokładnie 40KB czy to nie jest za mało ? Sterownik silnika to DELPHI. Czy miał ktoś już styczność z tym typem sterownika i czy zeczywiście odczyt jest wielkości 40KB jest prawidłowy. Poniżej załączam to co zczytałem.
Witam W zał. schemat okablowania sterownika silnika Audi A8 4.2 od 2003r Dodaję .jpg, tego sterownika, bo w .pdf jest mało wyraźny. http://obrazki.elektroda.pl/1673402200_1...
Brak zasilania sterownika silnika lub usmażony sterownik. Ja jednak obstawiam, że spaliłeś któryś z bezpieczników. Opisz dokładnie w którym miejscu podłączyłeś swój przewód do plusa i gdzie/z czym zrobiłeś zwarcie. Mało prawdopodobne ale możliwe, że upaliłeś także gdzieś połączenie masowe. A już prawie pewne, jeśli dotknąłeś plusem do obudowy sterownika...
Ceny bo jest awaryjny i mało tego zostało.
Poczytaj ; http://www.schneider-electric.com/produc... https://mall.industry.siemens.com/mall/e...
Żaden z tych rysunków nie opisuje układu który nadaje się do Twojego silnika, Twój silnik jest bipolarny http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... W załącznikach masz bardzo ciekawy układ, jest też program, trzeba dobrać tylko dowolne tranzystory pnp i npn ogólnego przeznaczenia i schrittmotor powinien fahren http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46...
Troszkę mało informacji. Przydało by się rok pojazdu. Czy sterownik PCI - nowe mx13 -mx11 DMCI MX300... . A i czy ostrzeżenie silnika wyskakuje na czerwono ?
Witam A czy kolega na pewno chciał to kupić i podłączyć bezpośrednio do silnika? To jest moduł impulsowy, może zapewnić częstotliwość 2.5 KHZ-68 KHZ, sygnał zasilania do sterownika krokowego.Jeśli chcesz kontrolować silnik krokowy, nadal musisz używać sterownika silnika. Więc chyba troszkę mało. Pozdr.
Witam. Jest to druga generacja instalacji? Jeśli tak to należy odciąć "pamięć" sterownika np. przekaźnikiem. Czasem trzeba uciąć więcej, bo 2 kabelki ze sterownika benzynowego ale mało podałeś informacji. To, że muli silnik przy dojeździe do skrzyżowania to może pomóc- odsunąć wlot powietrza z zewnątrz do filtra powietrza.
Mało oleju, to sterownik informował i w konsekwencji zatarty silnik.
Ogólnie chodzi o to żeby skasować nastawy których nauczył się sterownik podpowiem :) Ale nie do końca tak jak kolega wyżej napisał.
Ustawiłem na sterowniku 0.26v Tak trochę mało, co pokazał miernik? Myślę, że 5V to będzie tak optymalnie, jakieś napisy na silniku są?
Ja bym sprawdził jeszcze przekażniki sterujące silnikiem małem kiedyś podobny problem wysiadł jeden ze sterowników silnika.
Napisałeś kupę bajek, a gdzie są pomiary? To samo tyczy się fotek wyczyść je to na początek bo i tak są mało ostre aby dostrzec ewentualne zimne luty na przekaźnikach silnika czy samym triaku silnika czy jego sterowaniu...
Następny w kolejce do sprawdzenia jest sterownik silnika, który zasila turbinę ssącą, a znajduje się on na płycie głównej. Co do innych silników, nie jest za mało... Sterowniki ustalają napięcie zasilania odpowiednio wysterowując mosfety np. kół.
Nawet nie napisałeś co to za sterownik LPG? Silnik 1.6 to też mało precyzyjne.
He he zdaje się, że LG jest jeszcze mało popularny wśród PLC i może to i dobrze. Co do spięcia sterownika z silnikiem to nie widze problemu, przecież robi się to tak samo we wszystkich PLC, a więc korzystasz z wyjść przekaźnikowych lub zewnętrznego modułu przekaźnikowego (nic nie napisałeś jaki silnik). A co nieco o Twoim PLC jest np. tu: http://www.foster.pl/index.php?id=c05_02
A ustawiałeś prąd silnika na sterowniku? Może za mało ustawione..
U mnie opalarka ma 3 stopnie grzania - nie mam instrukcji, ale ja ustawiam na II. Cienki oraz szeroki metalowy mały podwadzacz np. jak do spinek. Obudowa może się lekko skrzywić, ale jeśli zrobisz to ostrożnie będziesz miał mało prostowania.
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Dziwne. Wydawało mi się że attiny2313 jest dużo tańszy. Poza tym wybrałem attiny2313 bo attiny13 może mieć dla Ciebie trochę za mało wyprowadzeń. Ewentualnie weź pod uwagę atmega8 bo są tanie i "wszystkomające".
Witam . No cóż obliczenia są jednym a praktyka czymś innym - niestety :D . Zostaje jeszcze zasilacz ( trafo , mostek , kondensatory ) , obudowa , przełączniki , gniazda ( i w sterowniku i w urządzeniu ) , przewody , krańcówki , kontrolki , itp. Metr kwadratowy sklejki ( musi być z 16mm ) to jakieś 50pln , prowadnice z szuflad , szpilki gwintowane ,...
Dzięki za pomoc. Nie było połączenia między licznikiem a sterownikiem. Teraz wszystko jest już OK!
Tak, na LPT sygnał jest, pięknie wskakują stany wysokie i niskie. Na wyjściu ULNa pokazuje bardzo mało, rzędu 0,5V...
Czyli LPG odcina wtryskiwacze benzynowe i sondę lambda. Jeśli to nie jest sekwencja to odciąć LPG całkiem zresetować sterownik silnika (klema) i jeździć tylko na pb
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Wtryskiwacze są sterowane? Tam są już pojedyncze cewki czy jest rozdzielacz zapłonu? Masz kod silnika? Prawdopodobnie padl sterownik silnika, za mało danych do 100% diagnozy. Numer sterownika też by się przydał.
Raczej mało prawdopodobne że do hulajnogi BLCD będzie działać bez czujników hall bo taki silnik jest bardzo słaby na niższych obrotach i potrzebuje bezwładność (luz) a w dodatku startuje powyżej 1000obr/min.
Te automaty akwariowe są wybitnie mało precyzyjne i o ograniczonych możliwościach regulacji :/
Chodzi o niską wydajność prądową pinów mikrokontrolera? Tak teraz patrzę, że prąd znamionowy cewki przekaźnika 5V to w granicach 80mA. Z tego co czytałem wyjścia mikrokontrolera mają jakieś 20mA. Tak. Mają nawet ciut więcej, bo podane obciążenia są dla sytuacji, w której musi być określony poziom logiczny. Jednak w praktyce to ciągle za mało, aby sterować...
Naprawiając D4 to zawsze przy wymianie palnika musi być wymieniona dmuchawa ponieważ jest tak skonstruowana że ma wytrzymać 3000 godzin pracy i koniec ,a efekt jest taki że to silnik uszkadza palnik a nie odwrotnie ponieważ jest za mało powietrza w komorze spalania
Co diagnozujesz diodą, moduł zapłonowy czy sterownik silnika? Już mało co pamiętam stare świetne mercedesy, sterownik silnika diagnozowało się miernikiem wypełnienia impulsu, idealny był miernik kąta zwarcia styków przerywacza. Jak byś potrzebował jakieś materiały diagnostyczne do starej S-klasy to pisz.
Silnik pobiera jakieś 0,7 A maksymalnie, na 12V mam kondensator 100uF (koło drivera L293) - za mało?
To ma być uniwersalny sterownik. Chcę przy okazji "powalczyć" z silnikami krokowymi bo stosunkowo mało i nich wiem. Może uda mi się zrobić obrabiarkę CNC. przecież to wszystko masz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... konkretne sterowniki http://pminmo.com/ forum o CNC http://www.cnc.info.pl/portal.php drivery z drukarek to praktycznie...
A my skąd mamy wiedzieć, jakie to silniki i jaki sterownik? Trochę mało danych, nie sądzisz? Jedyne co wynika z twojego schematu to, że na wyjściu daje ok. 35 VDC. Ale jaka jest tolerancja silników na zmiany napięcia, jaki masz sterownik, jak on działa... Tego nam wróżka nie powie. W ogóle nam coś mało mówi, odkąd zgubiła kryształową kulę...
w stacjach dyskietek , cd-rom i dyskach twardych są stosowane do napędu silniki bldc ( popularne bezszczotkowce ) które wymagają 3 fazowego napięcia sinusoidalnego dlatego sensowne jest sterowanie tylko odpowiednimi układami scalonymi lub sterownik z uC , jedynie w fdd do przesuwania głowic stosowany jest silnik krokowy bipolarny bardzo mały i konstrukcyjnie...
Czy to jest faktycznie automat, czy skrzynia MECHANICZNA, ZAUTOMATYZOWANA? To istotne dla dalszej diagnozy! Były w tym modelu automatyczne skrzynie klasyczne Allison, ale było ich bardzo mało. Zakładam więc, że w aucie jest ten drugi wariant. Z ciekawszych przypadków archiwalnych: - Obwód siłowy sterownika skrzyni (ten z boku skrzyni) jest zasilany...
Błąd 1500 zawsze jest emitowany przez sterownik w matizie. Nie rozumie co ma do tego "łozyskowanie"
Problem rozwiązany. Okazał się uwalony jeden pin w sterowniku silnika. Normalnie złamał się konektor. Dzięki za wszelką pomoc.
Cęgami zmierz prąd: jak osiągnie nominalny na Y (na tabliczce znamionowej silnika ) wtedy można przełączyć na D , czas przełączenia: zacznij od tych 75ms jak by było za mało to dołóż. Ja najczęściej ustawiam 40/50 ms ale to w sterownikach kompresorów.
Silnik ze zdjęcia nie jest silnikiem hybrydowym, więc ma mało kroków na obrót, wskazówka będzie robiła duże skoki.
Witam Możesz kolego podesłać schemat na viper105(malpa)op.pl
Tak VAS, do starszych aut z grupy dobry sprzęt. Kodowanie mało spotykane bo ten silnik mało spotykany. W tym modelu kodowanie ABS zależy od silnika.
Doprawdy dziwne rzeczy :). Co jeszcze mogę zaproponować: sprawdzenie przewodów (po kolorach) między attuatorem a sterownikiem, choć jest mało prawdopodobne, żeby tam leżała przyczyna problemu :P . Nie wiem do końca jak sterownik odczytuje aktualną pozycję ustawienia silnika krokowego, ale powinie to robi na podstawie dodawania i odejmowania wykonanych...
Masz na PW schematy silnika, zegarów i abs. z Tego co widać z czujnika prędkości idzie do ABS,zegarów i sterownika silnika. O ile taki silnik bo mało danych podałeś jedynie 1.8 2000r
Smar zgęstniał, albo go za mało.
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
Początkowo dobrze przepala lecz po 30 sec. jakby 1 cylinder nie działał po wykręceniu widoczny jest efekt złego przepalania bądź zawieszenia wtrysku nr.1 Wyjaśnisz mi jak sterownik silnika diagnozuje "zawieszenie czy niedrożność wtryskiwacza" jako zwarcie? Wracam do prośby z mojego poprzedniego postu, sprawdź okablowanie i układ odcięcia wtrysku benzyny...
Witam, mam od niedawna problem z w/w autkiem. Stało się to tak gdy zapomniałem na boosterze zmienić prądu ładowania i Matiz dostał 24v ! Upaliła się na pewno zwarciówka w sterowniku silnika (założyłem drugi sprawny), został jeszcze jeden problem, mianowicie wywala mi pierwszy bezpiecznik z lewej strony od góry po przekręceniu stacyjki. I teraz pytanie...
Trochę mało. Potrzebujesz dostarczyć takie sygnały - - prędkość pojazdu, - obroty silnika, - obciążenie silnika. jak będziesz bazować na samych obrotach, to nawet stojąc i przegazowując układ będzie przełączał w górę. Sterownik musi widzieć prędkość pojazdu, obroty silnika, by na tej podstawie dobrać przełożenie, a do tego znać aktualne obciążenie silnika...
Ale to już drugi sterownik z identycznymi objawami. Trochę mało prawdopodobne aby oryginalny i nowy był tak samo uszkodzony.
Auto: Audi a3 sportback 2.0 tdi bkd Rok 2005 Moc 140 km Sytuacja zdarza się sporadycznie a mianowicie A3 czasem przestaje reagować na pedał gazu. Wszystko wraca do normy po naciśnięciu i puszczeniu sprzęgła. Auto znowu chodzi normalnie. Mało tego Sterownik silnika nie wyłapuję najmniejszego błędu czyli dla niego jest to sytuacja normalna. Bardzo proszę...
Ja bym zaczął od tego czy taki silnik ma sens. 75W to tak na oko trochę mało aby brama otwierała się w rozsądnym czasie.
Ostatnio dostałem silnik krokowy takie coś -> stepping motor ld20acn-25 ....Potrzebowałbym schematu sterownika do własnie tego silnika .....Z góry dzięki ... Może macie jakieś inne podręczne informacje co do tego sprzętu ,przydadzą się ,bo jak na złośc jest ich mało .. Michał ,pozdrawiam
Wali niespalonym paliwem bo jest go zbyt dużo, silnik ciągnie lewe powietrze lub przepływomierz oszukuje, sterownik ustawia mieszankę do tego co widzi a z sondy dostaję informację że jest to zbyt mało (ubogo) to daje mu więcej a i tak to jest zbyt mało przez co w końcu wyrzuca błąd bo już więcej dać nie może. Jak robiłeś te logi? Gaz w podłogę i np....
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
Silnik krokowy 86HS156-4208 12N.m 8-mio przewodowy a Sterownik CNC silnika krokowego TB6600 - 4A . Enkodera nie mogę zastosować ze względu na zbyt ciężkie warunki. Impulsy są zadawane z czujnika ABS z piasty wzmacniane przez wzmacniacz operacyjny i filtrowane przez przerzytnik Schmitta . chcę przyspieszyć silnik krokowy bo 1:1 jest za wolny.
Możliwe że zakłócenia daje sterownik silnika ? Mało prawdopodobne i się tylko raz z tym spotkałem a było spowodowane uszkodzeniem tranceivera CAN w ECU silnika. sprawdziłem i przejście jest do samego sterownika Samo przejście to nie wszystko, przy pękniętej izolacji przewodów przedostająca się woda skutecznie zmienia parametry linii transmisyjnej i...
Dziękuję kolego . Chodziło mi jednak o coś takiego , np: pin 1 masa , pin 2 cewka idt , itp . ten schemat jak dla mnie jest za mało czytelny .
Niestety nie, nie wiem jak Ciebie młody człowieku, ale mnie uczono w szkole, że na konkretnie postawione pytanie oczekuje się konkretnej odpowiedzi. Młody byłem dawno temu. 1. Tak, według przekładu z mojego poprzedniego posta. 2. Chcesz połączyć szeregowo sterowniki, po co ? 3. Oczywiście można, trochę łatwiej sterować silnikiem, mniej pinów . 4. Za...
To co masz to jeszcze za mało, nie lepiej adaptować jakiś sterownik z osprzętem od innego silnika. Napisz jaki to silnik.
Nie wiem czy to to. Mało danych samochodu.
A co za błędy w sterowniku silnika?
Siemandero! Jest jakiś w miarę prosty (mający mało części) sterownik do silnika krokowego (4 kabelki, na naklejce napisane 10Ω-cokolwiek to znaczy) oparty na ATtiny2313 program sam sobie napiszę, chodzi tylko o wykonanie prostego sterownika (najbardziej niezbędne rzeczy. THX[/b]
Nie kupuj części w ciemno. Pomierz uzwojenia silnika a dopiero później możesz myśleć o jego kupnie. Sam się już przekonałem, że nie tylko wysiadają falowniki chociaż w Twoim przypadku raczej wygląda na falownik a potrafi i sam z założenia bardzo mało awaryjny silnik: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Jeżeli odczytałeś numer części...
P042F - to powoduje kontrolkę silnika na desce i oznaczać może zablokowany zawór EGR w pozycji zamkniętej. U0418 - układ hamulcowy, komunikacja z nim kuleje, albo sam sterownik, albo wiązka A jak nie wiesz czy to było przed wymianą rozrządu to teraz nie ma co zgadywać. Przy wymianie rozrządu ciężko tu coś uszkodzić z układem hamulcowym. EGR też jest...
A może wystarczy zamienić miejscami dwie sąsiadujące fazy zasilające silnik? Za mało informacji by udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Przydałyby się chociaż zdjęcia silnika, sterownika, okablowania itp...
najlepszym silnikiem do tego celu był by silnik od wycieraczek od malucha (troche duzy ale napewno pociągnie :) :) ) co do procka to ten mały może nie wystarczyć (za mało IO) ja zastosowałem ATMega8515 bo potrzebowałem 4x(4piny= 2 na silnik + 2 na czujniki razy 4 rolety) i do tego 1 na RC5. powtażam jeszcze raz że od mechaniki powinieneś zacząć swoje...
Napięcie ładowania alteranatora bez obciążenia powinno być ok 14,5V a przy obciążeniu zależnie od stanu aku. a te 11,5V na biegu jałowym to za mało. Jeżeli układ prostowniczy i uzwojenia są dobre to padł Ci regulator napięcia. Odłączanie klemy w czasie pracy jest niebezpieczne nie tyle co dla alternatora ale innych układów elektronicznych np sterownika...
A mało to ofert firm naprawiających ECU ? . W samym Poznaniu jest ich kilka. Nie chcą się podjąć naprawy czy za drogo ?
Policzyłem że z krokami będzie problem. Dla 7,5 to 48 kroków na obrót co daje krok co 1,25 sec Ale przy 8 stopniach to 45 kroków co daje krok co 0,75 sec Przy 6 stopniach to idealnie 60 kroków ale jest mało takich silników. Tamten sterownik daje też mikrokroki ?
witam , proszę o kilka zdjęć samego silnika , nie widzę sterowania ? ile kabli wychodzi z silnika ??? , z tego co widzę to powinny być jeszcze przekaźniki sterujące silnikiem , jeden żeby silnik obracał się w lewo ,a drugi przekaźnik by silnik obracał się w prawo , czy są podłączone wyłączniki krańcowe ??? , jest to bardzo ważne . aktualnie za mało...
Witam! Aby stworzyć takie stanowisko potrzebne jest PLC z przynajmniej jednym szybkim wyjściem do sterowania sygnałem STEP lub specjalizowane wyjścia do silnika krokowego (np Wago 750-671 są też siemensa a pewnie i innych firm) - jeżeli nie użyjesz specjalistycznych to kupisz jakiś "sterownik silnika krokowego" - patrz goog.... (np http://www.ebmia.pl/silniki-krokowe-ster...
Jeżeli oczekujesz pomocy to podawaj błędy wraz z ich dokładnymi opisami - może dla Ciebie są one mało ważne ale dla innych opis błędu więcej mówi niż jego numer. Druga sprawa to nikt nie zna błędów na pamięć więc nieptrsebnie później trzeba szukać opisu do błędu. P1739 to jest coś z prędkością skrzyni biegów To jest błąd który jest spowodowany przez...
To kto żle diagnozuje, elektryk czy sterownik silnika? Jak wszystko dobre to zmień elektryka albo sterownik, ale zacznij od wymiany mechaniora. Podałeś za mało danych żeby coś mądrego powiedzieć.
ten sterownik jest wyprodukowany przez webasto dokładnie (hella) dla BMW i tylko w BMW występuje a przez to że w pewnym czasie Rover należał do BMW wpakowali ten sterownik do pieca w roverze,mało tego piecyk z tą płytką występuje tylko w Roverze z silnikiem bmw 2.0D diagnoza jest na pinie 2 jak w każdym analogowym sterowniku tego typu z tym że w roverze...
Ja bym sterownik silnika obejrzał... Dodano po 2 Coś musi siać do CAN jak nikt niczego nie podłączył i wiąże się z odpaleniem silnika, alternator - mało prawdopodobne, żeby na CAN jakoś przeszło...
2A dla tego silnika to trochę za mało i nie ma możliwości regulacji prądu, spalisz sterownik. kup sobie coś większego, DVR8825 lub TB6600
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Wszystkie bezpieczniki ok, sprawdzane kilka razy. Diagnostyka, no cóż, jeśli już jakimś cudem się połączyć, to pokazuje błąd komunikacji ze sterownikiem silnika i po skanowaniu błąd BSI oprogramowanie 27-34 i oprogramowanie 34. Może mało zrozumiale to napisałem, ale musiałbym komputer podłączać, bo już nie pamiętam.
Czy sterownik zmienia kierunek obrotów? Jaki prąd pobiera silnik? Jak długi czas softstartu jest potrzebny? Jak mało miejsca to zrobił bym ma trzech elementach, tranzystor, rezystor, kondensator, ale to trzeba dobrać do silnika. https://obrazki.elektroda.pl/1421762300_... R2 symuluje silnik
Z łaski swojej zmniejsz to zdjęcie, bo za punkty to mało kto dobrowolnie to będzie oglądał.
A nie masz przypadkiem enkodera - wizualnie nakładka na silnik podpięta do płytki sterownika. Jeśli moc silnika jest ustawiona za mało i brama przystaje - enkoder to wykrywa jako przeszkodę i cofa o kawałek bramę. A po każdej takie interwencji brama przestawia się na ruch wolny i wraca do szybkiego dopiero, jak zrobi wolno pełny suw.
podobny sterownik ma merc małem zwalony BUZ 71 ale u ciebie to BUK
sterownik silnik matiz matiz sterownik silnika daewo matiz sterownik
rozruch transformatora tyrystorowy moduł zapłonowy schemat cyfra moduł
briggs stratton nierówna praca philips 55pus6262
Jak naprawić przyciski w monitorze? Silnik DTI nie odpala - diagnostyka i przyczyny