Odpalasz na benzynie? Sterownik mógł zrobić sobie korektę od jeżdżenia na gazie. W niektórych samochodach pomagało (kasowało korekty) odpięcie klemy na naście sekund. Podłącz się też czymś i zobacz jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
Potrzebujesz sterownika świateł dziennych, chyba że chcesz się bawić w rzeźbę i montowanie przekaźnika (NC) pod kontrolkę alternatora..., kosztowo wyjdzie to samo bo sterownik 22zł i nic nie zepsujesz przy okazji.
Czyli albo pomieszane kable albo sklejony stycznik lub też problem w samym sterowniku. Silnik raczej mało prawdopodobny, bo sekwencja załączania styczników powoduje najpierw załączenie kierunkowych a potem hamulcowego. Pomierz napięcie to zobaczymy.
bo diagnoza owych komponentów siedzi na różnych pinach
Są w sterowniku diody led w transoptorach. Dlatego 5mA. Rezystory w wyniku ograniczenia prądu obniżą napięcie ,a odłoży się to w postaci ciepła. Jest wielce prawdopodobne , że przy zasilaniu 12V na silniku będzie za mało mocy.
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
Zapytaj wujka google'a o "discrete h bridge", tylko cztery tranzystory to chyba będzie za mało.
Zdjęcia mało ostre ale wygląda na kwarc 24Mhz.
Podmiana nic Ci nie da, kluczyk a dokładnie pestka z niego jest sparowana z tym modułem immo, wtedy ono wysyła pozwolenie do sterownika silnika. U ciebie albo kluczyk nie nadaje bo uszkodził się transponder, albo moduł immo zgubił jej nr i trzeba od nowa zaprogramować.
Morze być to związane z ssaniem po nagrzaniu silnika sanie powinno się wyłączyć Taaaaak, ssanie w silniku MPI, może jeszcze silniczek krokowy ?.Diagnostyka wykazuje błedy sterownika?.
Witam W zał. schemat okablowania sterownika silnika Audi A8 4.2 od 2003r Dodaję .jpg, tego sterownika, bo w .pdf jest mało wyraźny. http://obrazki.elektroda.pl/1673402200_1...
Ten silnik ma moc maks. przy 5400 obr/min, więc 4500 to trochę za mało. Odcięcie realizuje sterownik silnika (w skrzynce przy lewym błotniku), ale podejrzewałbym raczej któryś z czujników poł. wału korbowego, lub rozrządu. Powinien wywalić jakiś błąd. PS. nie ma modelu Omega C.
Witam Może tez być 20 N40. 18 Amper na sterowanie cewki to trochę za mało.
Silnik na pompie wtryskowej. Więc nie pocisniesz z nie go za wiele softem. Sam silnik pancerny. Auto mało pali. Tylko sterownik silnika jest do niego przykręcony. Więc drgania, i zmiana temperatury robi swoje. Po latach padają. Dająca rózne objawy.
Wtryskiwacze są sterowane? Tam są już pojedyncze cewki czy jest rozdzielacz zapłonu? Masz kod silnika? Prawdopodobnie padl sterownik silnika, za mało danych do 100% diagnozy. Numer sterownika też by się przydał.
Brak zasilania sterownika silnika lub usmażony sterownik. Ja jednak obstawiam, że spaliłeś któryś z bezpieczników. Opisz dokładnie w którym miejscu podłączyłeś swój przewód do plusa i gdzie/z czym zrobiłeś zwarcie. Mało prawdopodobne ale możliwe, że upaliłeś także gdzieś połączenie masowe. A już prawie pewne, jeśli dotknąłeś plusem do obudowy sterownika...
Nawet nie napisałeś co to za sterownik LPG? Silnik 1.6 to też mało precyzyjne.
Wymieniłem ten lm i potencjometr bieżnia nadal wywala ten sam błąd. Czyli sterownik zablokowany programowo. Do wyrzucenia. Może ktoś polecić jakiś nowy mało awaryjny sterownik silnika dc 190V
Co to za auto i jaki silnik? Z16XE to nieco mało....
Czyli LPG odcina wtryskiwacze benzynowe i sondę lambda. Jeśli to nie jest sekwencja to odciąć LPG całkiem zresetować sterownik silnika (klema) i jeździć tylko na pb
Witam. Jest to druga generacja instalacji? Jeśli tak to należy odciąć "pamięć" sterownika np. przekaźnikiem. Czasem trzeba uciąć więcej, bo 2 kabelki ze sterownika benzynowego ale mało podałeś informacji. To, że muli silnik przy dojeździe do skrzyżowania to może pomóc- odsunąć wlot powietrza z zewnątrz do filtra powietrza.
A ustawiałeś prąd silnika na sterowniku? Może za mało ustawione..
Troszkę mało informacji. Przydało by się rok pojazdu. Czy sterownik PCI - nowe mx13 -mx11 DMCI MX300... . A i czy ostrzeżenie silnika wyskakuje na czerwono ?
Witam A czy kolega na pewno chciał to kupić i podłączyć bezpośrednio do silnika? To jest moduł impulsowy, może zapewnić częstotliwość 2.5 KHZ-68 KHZ, sygnał zasilania do sterownika krokowego.Jeśli chcesz kontrolować silnik krokowy, nadal musisz używać sterownika silnika. Więc chyba troszkę mało. Pozdr.
Ogólnie chodzi o to żeby skasować nastawy których nauczył się sterownik podpowiem :) Ale nie do końca tak jak kolega wyżej napisał.
Poczytaj ; http://www.schneider-electric.com/produc... https://mall.industry.siemens.com/mall/e...
Ustawiłem na sterowniku 0.26v Tak trochę mało, co pokazał miernik? Myślę, że 5V to będzie tak optymalnie, jakieś napisy na silniku są?
Co diagnozujesz diodą, moduł zapłonowy czy sterownik silnika? Już mało co pamiętam stare świetne mercedesy, sterownik silnika diagnozowało się miernikiem wypełnienia impulsu, idealny był miernik kąta zwarcia styków przerywacza. Jak byś potrzebował jakieś materiały diagnostyczne do starej S-klasy to pisz.
Następny w kolejce do sprawdzenia jest sterownik silnika, który zasila turbinę ssącą, a znajduje się on na płycie głównej. Co do innych silników, nie jest za mało... Sterowniki ustalają napięcie zasilania odpowiednio wysterowując mosfety np. kół.
Możliwe że zakłócenia daje sterownik silnika ? Mało prawdopodobne i się tylko raz z tym spotkałem a było spowodowane uszkodzeniem tranceivera CAN w ECU silnika. sprawdziłem i przejście jest do samego sterownika Samo przejście to nie wszystko, przy pękniętej izolacji przewodów przedostająca się woda skutecznie zmienia parametry linii transmisyjnej i...
Żaden z tych rysunków nie opisuje układu który nadaje się do Twojego silnika, Twój silnik jest bipolarny http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... W załącznikach masz bardzo ciekawy układ, jest też program, trzeba dobrać tylko dowolne tranzystory pnp i npn ogólnego przeznaczenia i schrittmotor powinien fahren http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46...
Napisałeś kupę bajek, a gdzie są pomiary? To samo tyczy się fotek wyczyść je to na początek bo i tak są mało ostre aby dostrzec ewentualne zimne luty na przekaźnikach silnika czy samym triaku silnika czy jego sterowaniu...
Ceny bo jest awaryjny i mało tego zostało.
He he zdaje się, że LG jest jeszcze mało popularny wśród PLC i może to i dobrze. Co do spięcia sterownika z silnikiem to nie widze problemu, przecież robi się to tak samo we wszystkich PLC, a więc korzystasz z wyjść przekaźnikowych lub zewnętrznego modułu przekaźnikowego (nic nie napisałeś jaki silnik). A co nieco o Twoim PLC jest np. tu: http://www.foster.pl/index.php?id=c05_02
Dzięki za pomoc. Nie było połączenia między licznikiem a sterownikiem. Teraz wszystko jest już OK!
Mało oleju, to sterownik informował i w konsekwencji zatarty silnik.
Ja bym sprawdził jeszcze przekażniki sterujące silnikiem małem kiedyś podobny problem wysiadł jeden ze sterowników silnika.
Masz na PW schematy silnika, zegarów i abs. z Tego co widać z czujnika prędkości idzie do ABS,zegarów i sterownika silnika. O ile taki silnik bo mało danych podałeś jedynie 1.8 2000r
Dziwne. Wydawało mi się że attiny2313 jest dużo tańszy. Poza tym wybrałem attiny2313 bo attiny13 może mieć dla Ciebie trochę za mało wyprowadzeń. Ewentualnie weź pod uwagę atmega8 bo są tanie i "wszystkomające".
Problem rozwiązany. Okazał się uwalony jeden pin w sterowniku silnika. Normalnie złamał się konektor. Dzięki za wszelką pomoc.
A my skąd mamy wiedzieć, jakie to silniki i jaki sterownik? Trochę mało danych, nie sądzisz? Jedyne co wynika z twojego schematu to, że na wyjściu daje ok. 35 VDC. Ale jaka jest tolerancja silników na zmiany napięcia, jaki masz sterownik, jak on działa... Tego nam wróżka nie powie. W ogóle nam coś mało mówi, odkąd zgubiła kryształową kulę...
Witam . No cóż obliczenia są jednym a praktyka czymś innym - niestety :D . Zostaje jeszcze zasilacz ( trafo , mostek , kondensatory ) , obudowa , przełączniki , gniazda ( i w sterowniku i w urządzeniu ) , przewody , krańcówki , kontrolki , itp. Metr kwadratowy sklejki ( musi być z 16mm ) to jakieś 50pln , prowadnice z szuflad , szpilki gwintowane ,...
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Raczej mało prawdopodobne że do hulajnogi BLCD będzie działać bez czujników hall bo taki silnik jest bardzo słaby na niższych obrotach i potrzebuje bezwładność (luz) a w dodatku startuje powyżej 1000obr/min.
...Zaraz po zakupie ujawnił się wieszający się EGR... Potem ponownie się pojawił i zastosowałem zaślepkę 1.5 mm z blachy kwasowej... Witam Zastosowanie samej zaślepki nie przyniesie spodziewanych efektów na długo - należy jeszcze sam egr wyłączyć z programu. Swego czasu był w OPLU oficjalny środek zaradczy na wyprogramowanie zaworu EGR i zakładanie...
Naprawiając D4 to zawsze przy wymianie palnika musi być wymieniona dmuchawa ponieważ jest tak skonstruowana że ma wytrzymać 3000 godzin pracy i koniec ,a efekt jest taki że to silnik uszkadza palnik a nie odwrotnie ponieważ jest za mało powietrza w komorze spalania
A co za błędy w sterowniku silnika?
To ma być uniwersalny sterownik. Chcę przy okazji "powalczyć" z silnikami krokowymi bo stosunkowo mało i nich wiem. Może uda mi się zrobić obrabiarkę CNC. przecież to wszystko masz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... konkretne sterowniki http://pminmo.com/ forum o CNC http://www.cnc.info.pl/portal.php drivery z drukarek to praktycznie...
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
U mnie opalarka ma 3 stopnie grzania - nie mam instrukcji, ale ja ustawiam na II. Cienki oraz szeroki metalowy mały podwadzacz np. jak do spinek. Obudowa może się lekko skrzywić, ale jeśli zrobisz to ostrożnie będziesz miał mało prostowania.
Chodzi o niską wydajność prądową pinów mikrokontrolera? Tak teraz patrzę, że prąd znamionowy cewki przekaźnika 5V to w granicach 80mA. Z tego co czytałem wyjścia mikrokontrolera mają jakieś 20mA. Tak. Mają nawet ciut więcej, bo podane obciążenia są dla sytuacji, w której musi być określony poziom logiczny. Jednak w praktyce to ciągle za mało, aby sterować...
Czy to jest faktycznie automat, czy skrzynia MECHANICZNA, ZAUTOMATYZOWANA? To istotne dla dalszej diagnozy! Były w tym modelu automatyczne skrzynie klasyczne Allison, ale było ich bardzo mało. Zakładam więc, że w aucie jest ten drugi wariant. Z ciekawszych przypadków archiwalnych: - Obwód siłowy sterownika skrzyni (ten z boku skrzyni) jest zasilany...
Błąd 1500 zawsze jest emitowany przez sterownik w matizie. Nie rozumie co ma do tego "łozyskowanie"
Te automaty akwariowe są wybitnie mało precyzyjne i o ograniczonych możliwościach regulacji :/
Cęgami zmierz prąd: jak osiągnie nominalny na Y (na tabliczce znamionowej silnika ) wtedy można przełączyć na D , czas przełączenia: zacznij od tych 75ms jak by było za mało to dołóż. Ja najczęściej ustawiam 40/50 ms ale to w sterownikach kompresorów.
Doprawdy dziwne rzeczy :). Co jeszcze mogę zaproponować: sprawdzenie przewodów (po kolorach) między attuatorem a sterownikiem, choć jest mało prawdopodobne, żeby tam leżała przyczyna problemu :P . Nie wiem do końca jak sterownik odczytuje aktualną pozycję ustawienia silnika krokowego, ale powinie to robi na podstawie dodawania i odejmowania wykonanych...
Silnik ze zdjęcia nie jest silnikiem hybrydowym, więc ma mało kroków na obrót, wskazówka będzie robiła duże skoki.
Początkowo dobrze przepala lecz po 30 sec. jakby 1 cylinder nie działał po wykręceniu widoczny jest efekt złego przepalania bądź zawieszenia wtrysku nr.1 Wyjaśnisz mi jak sterownik silnika diagnozuje "zawieszenie czy niedrożność wtryskiwacza" jako zwarcie? Wracam do prośby z mojego poprzedniego postu, sprawdź okablowanie i układ odcięcia wtrysku benzyny...
Niestety nie, nie wiem jak Ciebie młody człowieku, ale mnie uczono w szkole, że na konkretnie postawione pytanie oczekuje się konkretnej odpowiedzi. Młody byłem dawno temu. 1. Tak, według przekładu z mojego poprzedniego posta. 2. Chcesz połączyć szeregowo sterowniki, po co ? 3. Oczywiście można, trochę łatwiej sterować silnikiem, mniej pinów . 4. Za...
Trochę mało. Potrzebujesz dostarczyć takie sygnały - - prędkość pojazdu, - obroty silnika, - obciążenie silnika. jak będziesz bazować na samych obrotach, to nawet stojąc i przegazowując układ będzie przełączał w górę. Sterownik musi widzieć prędkość pojazdu, obroty silnika, by na tej podstawie dobrać przełożenie, a do tego znać aktualne obciążenie silnika...
A nie masz przypadkiem enkodera - wizualnie nakładka na silnik podpięta do płytki sterownika. Jeśli moc silnika jest ustawiona za mało i brama przystaje - enkoder to wykrywa jako przeszkodę i cofa o kawałek bramę. A po każdej takie interwencji brama przestawia się na ruch wolny i wraca do szybkiego dopiero, jak zrobi wolno pełny suw.
Wali niespalonym paliwem bo jest go zbyt dużo, silnik ciągnie lewe powietrze lub przepływomierz oszukuje, sterownik ustawia mieszankę do tego co widzi a z sondy dostaję informację że jest to zbyt mało (ubogo) to daje mu więcej a i tak to jest zbyt mało przez co w końcu wyrzuca błąd bo już więcej dać nie może. Jak robiłeś te logi? Gaz w podłogę i np....
Ale to już drugi sterownik z identycznymi objawami. Trochę mało prawdopodobne aby oryginalny i nowy był tak samo uszkodzony.
Witam Możesz kolego podesłać schemat na viper105(malpa)op.pl
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
To kto żle diagnozuje, elektryk czy sterownik silnika? Jak wszystko dobre to zmień elektryka albo sterownik, ale zacznij od wymiany mechaniora. Podałeś za mało danych żeby coś mądrego powiedzieć.
Witam od dawna śledzę temat, posiadam Nissana Almerę N16 DCI 82 zczytałem oryginalną mapę z ECU interfacem GALLETTO 1260 ale mapa ma dokładnie 40KB czy to nie jest za mało ? Sterownik silnika to DELPHI. Czy miał ktoś już styczność z tym typem sterownika i czy zeczywiście odczyt jest wielkości 40KB jest prawidłowy. Poniżej załączam to co zczytałem.
Ja bym zaczął od tego czy taki silnik ma sens. 75W to tak na oko trochę mało aby brama otwierała się w rozsądnym czasie.
P042F - to powoduje kontrolkę silnika na desce i oznaczać może zablokowany zawór EGR w pozycji zamkniętej. U0418 - układ hamulcowy, komunikacja z nim kuleje, albo sam sterownik, albo wiązka A jak nie wiesz czy to było przed wymianą rozrządu to teraz nie ma co zgadywać. Przy wymianie rozrządu ciężko tu coś uszkodzić z układem hamulcowym. EGR też jest...
Wszystkie bezpieczniki ok, sprawdzane kilka razy. Diagnostyka, no cóż, jeśli już jakimś cudem się połączyć, to pokazuje błąd komunikacji ze sterownikiem silnika i po skanowaniu błąd BSI oprogramowanie 27-34 i oprogramowanie 34. Może mało zrozumiale to napisałem, ale musiałbym komputer podłączać, bo już nie pamiętam.
Silnik pobiera jakieś 0,7 A maksymalnie, na 12V mam kondensator 100uF (koło drivera L293) - za mało?
najlepszym silnikiem do tego celu był by silnik od wycieraczek od malucha (troche duzy ale napewno pociągnie :) :) ) co do procka to ten mały może nie wystarczyć (za mało IO) ja zastosowałem ATMega8515 bo potrzebowałem 4x(4piny= 2 na silnik + 2 na czujniki razy 4 rolety) i do tego 1 na RC5. powtażam jeszcze raz że od mechaniki powinieneś zacząć swoje...
Jaki silnik, jaki sterownik ? Może w jakim zastosowaniu , trochę mało danych. Tak kolorystyka przewodów bywa często w konstrukcjach elektronicznych zmieniana.
Witam, mam od niedawna problem z w/w autkiem. Stało się to tak gdy zapomniałem na boosterze zmienić prądu ładowania i Matiz dostał 24v ! Upaliła się na pewno zwarciówka w sterowniku silnika (założyłem drugi sprawny), został jeszcze jeden problem, mianowicie wywala mi pierwszy bezpiecznik z lewej strony od góry po przekręceniu stacyjki. I teraz pytanie...
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Czy sterownik zmienia kierunek obrotów? Jaki prąd pobiera silnik? Jak długi czas softstartu jest potrzebny? Jak mało miejsca to zrobił bym ma trzech elementach, tranzystor, rezystor, kondensator, ale to trzeba dobrać do silnika. https://obrazki.elektroda.pl/1421762300_... R2 symuluje silnik
w stacjach dyskietek , cd-rom i dyskach twardych są stosowane do napędu silniki bldc ( popularne bezszczotkowce ) które wymagają 3 fazowego napięcia sinusoidalnego dlatego sensowne jest sterowanie tylko odpowiednimi układami scalonymi lub sterownik z uC , jedynie w fdd do przesuwania głowic stosowany jest silnik krokowy bipolarny bardzo mały i konstrukcyjnie...
Witam! Aby stworzyć takie stanowisko potrzebne jest PLC z przynajmniej jednym szybkim wyjściem do sterowania sygnałem STEP lub specjalizowane wyjścia do silnika krokowego (np Wago 750-671 są też siemensa a pewnie i innych firm) - jeżeli nie użyjesz specjalistycznych to kupisz jakiś "sterownik silnika krokowego" - patrz goog.... (np http://www.ebmia.pl/silniki-krokowe-ster...
Tak, na LPT sygnał jest, pięknie wskakują stany wysokie i niskie. Na wyjściu ULNa pokazuje bardzo mało, rzędu 0,5V...
witam , proszę o kilka zdjęć samego silnika , nie widzę sterowania ? ile kabli wychodzi z silnika ??? , z tego co widzę to powinny być jeszcze przekaźniki sterujące silnikiem , jeden żeby silnik obracał się w lewo ,a drugi przekaźnik by silnik obracał się w prawo , czy są podłączone wyłączniki krańcowe ??? , jest to bardzo ważne . aktualnie za mało...
Proszę wyjaśnić dlaczego ? To jaki będzie pasować? Musisz zastosować falownik, bo to silniki asynchroniczne i potrzebują pełnego sinusa do działania. A sterownik PWM BTA41600B odcina połówki i na wyjściu zamiast sinusa masz przebieg połówkowy. Znalazłem taki regulator https://allegro.pl/oferta/ac-220-240v-re... Będzie...
Bez klimy nie ma modułu. Są 2 przekaźniki (dwa biegi wentylatora: szeregowo przez rezystor lub bezpośrednio) sterowane ze sterownika silnika. W wersji z klimą (a więc z modułem) te piny sterownika silnika są nieobsadzone. Mało tego, prawdopodobnie trzeba będzie zmienić kodowanie w sterowniku na wersje bez klimy coby wysterowywał tymi przekaźnikami....
Jeżeli oczekujesz pomocy to podawaj błędy wraz z ich dokładnymi opisami - może dla Ciebie są one mało ważne ale dla innych opis błędu więcej mówi niż jego numer. Druga sprawa to nikt nie zna błędów na pamięć więc nieptrsebnie później trzeba szukać opisu do błędu. P1739 to jest coś z prędkością skrzyni biegów To jest błąd który jest spowodowany przez...
Ja bym sterownik silnika obejrzał... Dodano po 2 Coś musi siać do CAN jak nikt niczego nie podłączył i wiąże się z odpaleniem silnika, alternator - mało prawdopodobne, żeby na CAN jakoś przeszło...
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
A mało to ofert firm naprawiających ECU ? . W samym Poznaniu jest ich kilka. Nie chcą się podjąć naprawy czy za drogo ?
A może wystarczy zamienić miejscami dwie sąsiadujące fazy zasilające silnik? Za mało informacji by udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Przydałyby się chociaż zdjęcia silnika, sterownika, okablowania itp...
ten sterownik jest wyprodukowany przez webasto dokładnie (hella) dla BMW i tylko w BMW występuje a przez to że w pewnym czasie Rover należał do BMW wpakowali ten sterownik do pieca w roverze,mało tego piecyk z tą płytką występuje tylko w Roverze z silnikiem bmw 2.0D diagnoza jest na pinie 2 jak w każdym analogowym sterowniku tego typu z tym że w roverze...
Smar zgęstniał, albo go za mało.
Myślałem nad zbudowaniem jakiegoś falownika, sterownika silników DC/AC troszkę "mało badawcze" jak na mgr
Ostatnio dostałem silnik krokowy takie coś -> stepping motor ld20acn-25 ....Potrzebowałbym schematu sterownika do własnie tego silnika .....Z góry dzięki ... Może macie jakieś inne podręczne informacje co do tego sprzętu ,przydadzą się ,bo jak na złośc jest ich mało .. Michał ,pozdrawiam
gdybym za gniazdkiem z ktorego ciagne kable zasilajace zrobil sobie uklad TN-C-S A będziesz w stanie prawidłowo wykonać rozdział PEN na PE i N? Chodzi głownie o uziemienie punktu rozdziału. Zastanawiam się jak to rozwiązać fizycznie - może znajdziesz topikowy - np 2A w małej obudowie i zmieścisz w puszce. Tanie, proste rozwiązanie, a poprawa bezpieczeństwa...
To co masz to jeszcze za mało, nie lepiej adaptować jakiś sterownik z osprzętem od innego silnika. Napisz jaki to silnik.
Mialem kilkumiesięczną przygode z serwisem Valtry i znam ludzi.Problem polega na tym że aby wgrac oprogramowanie sterownik musi byc w traktorze.A te sterowniki byly tylko w starych modelach i prawdopodobienstwo że akurat na warsztacie będzie taki ciągnik jest małe.Bez ciągnika nie da sie wgrac nawet jak dorobisz gniazdo diagnostyczne.Teraz doczytałem...
2A dla tego silnika to trochę za mało i nie ma możliwości regulacji prądu, spalisz sterownik. kup sobie coś większego, DVR8825 lub TB6600
Nie wiem czy to to. Mało danych samochodu.
W Twoim rozwiązaniu z pierwszego postu widzę niebezpieczeństwo wciśnięcia dwóch guzików jednocześnie. w przypadku stosowania sterownika nic się ma nie wydarzyć natomiast przy bezpośrednim puszczaniem napięcia na silnik może się coś wydarzyć. Oczywiście sytuacja mało prawdopodobna ale realna.
Za poprawną regulację u "gaziarza" zapłacisz niewielkie pieniądze. Matiz ma kolektor z tworzywa sztucznego i każdy kolejny strzał grozi jego uszkodzeniem (o ile jeszcze jest cały), więc nie eksperymentuj za dużo. Strzelanie może być spowodowane zubożeniem mieszanki w danym punkcie pracy silnika, ale również niesprawnością układu zapłonowego lub wypalonymi...
podobny sterownik ma merc małem zwalony BUZ 71 ale u ciebie to BUK
matiz sterownik silnik matiz sterownik silnika daewo matiz sterownik
numer telefon satel ademco express sterowanie dwoma obwodami
zamrażarka whirlpool silnik vanguard
RISCO GTI: Komunikat "linia 04 alarm" i włączający się alarm RISCO GTI: Jak zablokować komunikat "linia 04 alarm"?