P0106 nie chodzi o czujnik, a o kabelki, może zwarcie na przewodach. P0123A też wygląda na zwarcie. Razem mocy będziesz miał mało, bo turbo praktycznie nie pracuje.
Dodaje logi z doładowania i wydaje mi sie że jest słabę.. Jesteś blisko rozwiązania problemu. Mało wydajne "turbo" !
Czyli za mało turbo.
A więc pasuje zacząć od turbo. Najgorsze jest to, że mało mechaników chce robić. Trzeba zacząć od zwykłej, najzwyklejszej porządnej diagnostyki stanu technicznego silnika. To tak na sam początek!
Za mało mocy. Jak widać.
Witam, rozdzielacz jak najbardziej, bo każda nitka grzejnika jest nie zależna. Co do kotła to ja akurat z pomiędzy tych dwóch nie doradzę bo nie montuje ich więc nie wiem. Moc minimalna to dobrze by kocioł miał maksymalnie mało, średnio dla turbo to około 6kW. Ja montuje też dużo Beretty i kotły tej marki też mają wiele zalet, no ale nic nie narzucam,...
przy soft turbo-czyli max doładowanie 0.5bar mozesz uzyskać 100KM z 1l pojemności skokowej A np. Civic-u 1.6 160KM ile mocy doda soft turbo Twoim zdaniem ? Czyżby ZERO ?
Panowie - katalizator może być tego wszystkiego powodem? Zarówno niepełnej mocy jak i zabitej turbinki? Przebieg 300tys+. Oleju ubywa bardzo mało. Turbo czyściłem sam, tym razem będzie tak samo.
Trzy skiby to nie za mało ? No chyba ,że naprawdę masz ciężką glebę. :D
Turbo do ogarnięcia (czy regulacja zmiennej geometrii chodzi luźno ) bo do 2300 daje za mało a powyżej 3000 daje 150 % normy. Ja bym szybko to ogarniał bo przy takim doladowaniu powyżej 3000 rpm obroty turbo są ze dwa razy większe od tych które są dla niej bezpieczne i grozi to rozrwaniem wirnika ukreceniem ośki.
Udało mi się rozwiązać problem. I napisze dla potomnych co było nie tak. 1. Wtyczki od czujnika ciśnienia atmosferycznego przed przepływomierzem była zamieniona z czujnikiem w turbo sprężarce ponieważ są bardzo blisko. Mało tego auto tak przyjechało. 2. Czujniki od turbo był uszkodzony ponieważ pokazywał cały czas 0,799 bara. Wychodzi na to że problem...
Tak to już jest z produktami Borlanda, że te darmowe po jakimś czasie są niedostępne, a na ich miejsce nie pojawiają się nowe. Tak był kiedyś z Delphi 7 Personal, taj test teraz z Turbo C++ Explorer. Z mojej strony mogę Ci ewentualnie zaproponować przesiadkę na Visual Studio pod .NET. Wersja Express jest dostępna za darmo również do zastosowań komercyjnych....
Dałoby się rozrysować schemat z płytki bo jest mało skomplikowany, ze schematu wyjdzie co to za tranzystor , gdzie ma bazę , kolektor, emiter
Mój faworyt to RADIANT RBS 24 ELITE wersja turbo. Lecz z dostępnością serwisu w Polsce jak narazie jest problem. Ale jeśli mam wybrać kocioł znanej w Polsce firmy to z całego serca polecę BERETTA JUNIOR 21 E.S.I (wersja turbo) kociołek naprawdę fajny, oszczędny i mało awaryjny:)
Ramy z 1333 do 1600 A jakie dokładnie masz RAMy? Podaj model. Jak testowałeś stabilność po OC? 1,315V dla CPU to dość mało. Procesor sam w Trybie turbo przy taktowaniu jednego rdzenia na 4,2GHz zwiększa to napięcie do 1,375. I od tego bym zaczął podkręcając go na 4,2GHz. Jak w OCCT będzie stabilny to możesz albo zacząć obniżać napięcie i testować albo...
Też mam ten sam problem, masz brak lub za mało powietrza w naczyniu zbiorczym. Przeczytaj to a dowiesz się jak usunąć tą usterke.
Dołóż konkretny wentylator i porób otwory w obudowie - powinno mocno pomóc. Strumień powietrza głównie na uzwojenie wtórne. 160A to nie jest mało, problemem jest przegrzewanie się transformatora.
800cm3-51KM 3-cylindry,odchudzone koło zamachowe do 4kilogramów wyważony układ korbowotłokowy wałek z matiza jednopunktowy wtrysk paliwa z słifta1.0 do tego świnia ecumaster samochód to tico
Zabezpieczenie nie trzyma lub masz co wyłupane. Tak to przewód powietrzny. Każde turbo puszcza olej. Pytanie ile tego jest. Ty sam nie ocenisz czy dużo czy mało.
miernik pokazuje zasilanie na pompie 9V To jakoś za mało.
Subaru legacy, outback, forester Też potwierdzam. Te z końca 2008, nawet mało CAN miało. Prosta normalna budowa, brak oszczędzania na wszystkim, brak turbo, skrzynie manualne, mało elektroniki, no i made in Japan. Włożysz 10k w pierwszy serwis, dołożysz stację multimedialną 2DIN i masz całkiem spoko sprzęt na lata.
Pierwsze gdzie ty w Polsce jeździsz 150 km/h i jeszcze przyspieszasz? Dwa objaw typowego problemu z turbo (daje za mało lub za dużo). Poczytaj sobie błędach "Not lauf " "przeładowanie czy niedoładowanie turbo".
1. Maksymalna moc urządzenia "turbo" w bud. jednorodzinnym to 21 kW, 2. Minimalna kubatura pomieszczenia w którym zainstalowany jest kocioł "turbo" to 6,5 m3 (1m2 powierzchni to za mało, chyba że wysokość tego pomieszczenia = 6,5 m), 3. Długość i ilość zmian kierunku dla komina powietrzno-spalinowego jest uzależniona od producenta kotła (tak - zależy...
AD 3: Vaillant VUW 24kw TURBO PRO - drogi ale mało awaryjny!!
Sztuką było zjechać trabantem albo syreną i jednocześnie nie zatrzeć silnika lub nie spalić hamulców. Ale czy np taka Syrena nie miała wolnego koła uniemożliwiającego hamowania silnikiem? Przesadzasz, zjeżdżałem Matizem z Białego Krzyża w Szczyrku w obie strony, pełnym ludzi, Matizem nie jeździłem ale wiem, że nie przesadzam. Piszę o małych silnikach...
Przypuśćmy że egr zamknięty, turbo wysterowane, to masz za mało spalin. Przepływomierz do podmiany na sprawny.
Na czym te oporniki były jeśli na sterowaniu prądni.taho to mało prawdopodobne aby przetrwał układ sterujący silnikiem przed naprawą sprawdź czy jest dostępny
nie wiem czy każdy jeździ vw golf , wielu jednak jezdzi matizami A nie pamiętacie przeróbek malucha i w cale nie jest to zły samochód , Widziałem nawet matiza z turbo , niestety nie całkowite bo bez przeróbek kanałó dolotowych , ale nawet nieżle lata , Widziałem też oferte założenia NOS-a . i co taki zły MATIZ co do prostych przeróbek które działaja...
Błędów nie sprawdzałeś, logów nie masz, na jakiej podstawie twierdzisz, że ma za mało powietrza zatem?
Zwykle tego typu problemy występują gdy turbo nie jest w stanie wytworzyć wystarczająco dużego ciśnienia przy małych obrotach silnika, wtedy to mapa dymu nie pozwala na większą dawkę, bo przy małej ilości powietrza wtryśnięte paliwo zamieniło by się w czarny dym. Powodem może być problem ze sterowaniem turbo , ustawieniem turbo , uchylonym EGR . Przejrzyj...
Jeżeli czarno z tyłu to nie jest zachowane ,powietrze do paliwa za mało powietrza. Turbo , EGR, MAF, któryś z tych elementów oszukuje ECM. W MAF jest czujnik temperatury powietrza, tam się zaczyna ten cyrk.
Turbo mało powietrza podaje .Nie ma nigdzie dziury w węzu? Wbij wcześnie 3 i sprawdz przy jakich obrotach wstaje suszarka.To nie jest dymienie od oleju,odmy itp.Obstawiam nieszczelność dolotu za turbo lub ic
Komputer był podpięty pokazało że turbo doładowuje o 100 barów za mało
A turbo nie było w regeneracji ostatnio??
Po drugie, to latarka, a nie spawarka - nie ma penisa w osadzie, by prąd pobierany z ogniwa przekroczył 7A, Mało wiesz. Moja latarka w turbo ciągnie 27A na diodzie. LUMINUS SBT-90-GEN2. Przypada ponad 10A na ogniwo.
Jeśli chodzi o gt25r garret to jest na kulkach i nikt tego nie zrobi. Robienie chybrydy też jest mało sensowne, lepiej sprzedać i kupić gt28r które właśnie jest jakby taką hybrydą bo tylko część zimną ma większą.
Przepływka daje za mało.
Witam, byłem dziś u znajomego i komputer wykrył 2 błędy z związane z turbo. Przez mało dynamiczną jazdę mojego taty trzeba rozebrać turbo i wyczyścić je. Jak dobrze pójdzie to koszt ok 250zł. Dam znać jak autko będzie naprawione
Po pierwsze nikt tu nie wspominał że chce pisać programy działające na każdym możliwym sprzęcie. Pisząc program w DOSie spokojnie można zapisywać dane bezpośrednio do pamięci ekranu. Tak przecież kiedyś było pisanych większość programów. Zgoda że nie zadziała to na karcie Hercules, bo w niej adres ekranu jest inny, ale w tym przypadku kogo to obchodzi?...
To za mało pompuje?? Turbo było wymieniane z 2 lata temu i nagle przestawiona sztanga?? Dodano po 11 Dodam jeszcze najważniejsze. Poobracało panewki. Jest nowy wał i korbowody. Nie wiem jak długo samochód jeździł z tą awarią i jak było przed naprawą. Przypuszczam że przez brak smarowania turbinę szlak trafił.
Auto ma tylko przepływke nie na czujnika doładowania ani żadnej sondy. Dźwignia turba wcale się nie rusza przy gazowaniu co świadczy że nie upuszcza ciśnienia . Gruszka sprawdzałem ciśnieniem powietrza i dźwignia wtedy pracuje w całym zakresie nigdzie nie słychać powietrza czyli układ szczelny. Moim zdaniem brak ciśnienia nie na ciśnienia powietrza...
EPC-Electronic Pressure Control,elektroniczna kontrola ciśnienia. Skoda ma też coś podobnego?turbo?za mało informacji o silniku. <co ten gościu wypisuje> Pozdrawiam
Nie wiem od kiedy Mam go rok mało jeździ się nim ale tak zauważyłem że różnie jeździ.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Problem wygląda tak: Padła turbina, okazało się że nie ma smarowania, mechanik wyremontował silnik, zmienił pompę na nową sprawdził drożność kanału olejowego, niby wszystko ok a olej na turbinę ledwo się sączy - to za mało na turbo. Wałek rozrządu nie jest zatarty, na wałku jest smarowanie. Co może być przyczyną ?
Robisz od dołu , jak widać mało miejsca. Ale cóż dizle tak mają. Dodano po 1 Tylko jak wyciągniesz to zobacz czy masz wtyczkę 2 czy 4 pinową.
Bez zajrzenia w twój wsad który masz obecnie wgrany nikt nic nie powie. Aczkolwiek wygląda to na to złą mieszankę. Daj wsad to się lekko zmodyfikuje. Na niskich obrotach turbo mało pompuje a dodane jest paliwo.
Generalnie mam Xiaomi Mi Note 10 Pro, a do niego oryginalny adapter z kablem - cały ten sprzęt kupowałem ok. pół roku temu z drugiej ręki... przez pół roku właśnie używania tego telefonu i ładowania go było wszystko ok... pilnowałem żeby delikatnie wkładać i wyjmować usb-c w gniazdo... tak żeby niczego nie zniszczyć... generalnie "Mi Turbo Charge" załapywało...
Ciężko powiedzieć kiedy awaria nastąpiła kupiłem juz go w takim stanie. Jak się nagrzewa silnik to obroty lecą na 750 i silnik wtedy drży wibruje jak są 800 lub 850 to chodzi dobrze może te drgania są spowodowane niskimi obrotami lub zużya poduszka silnika ta kolo rozrządu sam Juz nie wiem może jeszcze ktoś się wypowie dlaczego auto dymisji rano na...
Co do sztangi też tak, myślałem, ale na wolnych obrotach turbina ma prawie tyle samo co zadane i zmierzone. Co do przestawienia, to raczej tylko wyjęcie turbiny, a miejsca bardzo mało i kiepski dostęp. Myślę, że zaryzykuję w przyszłym tygodniu, wydrę turbo, zobaczę, czy zmienna geometria się nie przycina. Jeżeli będzie, ok, dam turbo na sprawdzenie.
Pierwsze autor nie podał kodu silnika bo mało 90 km 1.9 miało turbo ze zmienną geometrią.
czytając to co napisałeś, to wydaje się, że coś po stronie wtrysku paliwa będzie, wydaje mi się, że trzeba by się zając diagnozowaniem układu wtrysku paliwa. Jeśli zła dawka to będzie za mało spalin, żeby turbo odpowiednio "dmuchnęło" stąd może ta zmyłka wcześniej, że to coś z turbiną.
Jeżeli dymi na czarno, to za mało powietrza (skoro odpięcie turbo poprawia sprawę. Powiedz, te ciśnienia co podałeś to względne czy bezwzględne?
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktos moze mi powiedzic ile powinno wynosic cisnienie doladowania w/w silniku. Wpinałem dzis w układ wskaznik doladowania z auta znajomego <100% wiarygodne odczyty> i wyszło u mnie max 0,8 a przez wiekszosc trasy max 0,7. Czy to nie za mało? Moze tu jest problem? Tylko dlaczego turbo tak mało bije?
Witam. Mogę za parę zł mieć kartę 1 GB Turbo Memory, jednak jej zamontowanie = serwis. Dlatego pytam was - opłacalne jest zakładanie karty ? Moja specyfikacja: -Asus (laptop) M70 vr -C2D 7350 2 GHz -4 GB RAM 800 MHz -320 GB Segate 5400 rpm -ATI 3470 256 MB A reszta już mało ważna ;)
Jeżeli na instalacji znajduje się filtr a kocioł jest nowy , to jest to mało prawdopodobne.
Samo ciśnienie i temperatura to za mało dla silnika turbo doładowanego. może nie tak do końca bo silniki Iveco Tector w kwestii pomiaru ilości powietrza mają tylko czujnik temp i ciśnienia i jakoś pracują (euro 3 jeśli się nie mylę) mało tego one są Common Rail tyle że może nie są już tak współczesne
A dokładniej o jakie koszty ci chodzi? Bo wydaje mi się, że naprawa, koszt utrzymania jest niższy od pojazdu spalinowego (zdecydowanie mniej elementów które się zużywają). Mniejsze podatki drogowe (UK - praktycznie zerowe). Koszt utrzymania jest wyższy, ale na tyle nieznacznie wyższy, że i tak przez wiele lat kupno elektryka nie pokryje ci tej różnicy...
A stabilizator 9V dobry? W jakim stanie jest trafo modulujące? Ile prądu bierze to radio na rx ile na tx? Czy jest jakaś moc wyjściowa a jak jest to ile? Strasznie mało danych.
6805 - masz problem z układem doładowania (dziurawa rura IC lub zapieczona geometria turbo itp) 5000- za mało czynnika w układzie klimatyzacji.
lejące wtryski? nieszczelność w układzie dolotowym? nie ma jakiegoś "syczenia" w trakcie przyśpieszania? bądź źle zestrojone turbo (za mało powietrza pompuje)
Zgadzam się z tobą damkoz, odbierać dowody i najlepiej nie oddawać, parę dni temu o mało nie rozbiłem turbo skody felicji z czerwonymi kierunkowskazami które nie świeciły jaśniej niż oczy pijaka po miesiącu picia, nie mówiąc już o postojówkach. Poza tym nic mnie bardziej nie wkurza jak te turbo wozy na lewym pasie i 100/h na autostradzie.
ok ale jak mam to zrobić i czy możesz mi podać jakiś kurs Basic (samych komend) no i czy mam to jakoś zrobić przez USB czy jaki kabelek (chyba jestem mało pojętny)
Wszystko tzn co sprawdzałes bo to mało nam mówi...
Na parterze też możesz zrezygnować z kontraktronów na oknach ,które nię będziesz pozostawiał otwarte Niech kolega autor nie rezygnuje z żadnego rozwiązania, które podnosi bezpieczeństwo i daje dodatkowe możliwości. Jeżeli już rezygnować, to tylko z pełną świadomością tego, z czego się rezygnuje. Integra128 lub 128WRL, co lepiej? Zbyt ogólne pytanie,...
Zrób jeszcze jeden przejazd 002+025 z tą przepływką Delphi, ale to tak testowo. Szukaj dziury w dolocie bo wg mnie masz nieszczelność, turbo słabiej ładuje bo coś ucieka. Najlepiej kompresor lub jeszcze lepiej zadymiarka tak żeby coś ładowało z 0,5 bara. AGU powinno mieć 0,6, spadające górą do 0,5 bara Tutaj wyjdzie gdzieś 140 koni, powinno być lepiej....
Tylko nigdzie nie było informacji, że dodatkowy odbiornik ma być podłączony tak jak przycisk. Instrukcja do odbiornika Proxima była jak dla mnie za mało łopatologiczna. Grunt, że się udało.
Takich silników (bez turbo, 4 cylindry, w niezbyt drogich autach) już jest bardzo mało na rynku, Mazda, może Kia i Hyundai (kilka lat temu mieli jeszcze wolnossące 1,6), może ktoś jeszcze podpowie. W każdym razie dużego wyboru nie ma.
16804 to przytkany kat. Możliwe że mało jeździsz po trasach, głównie po mieście lub krótkie odcinki. Można próbować go przepalić. Czyli wysokie obroty i tak 50km jazdy - najlepiej po autostradzie. Aleee kat może być przytkany olejem. Nie ubywa Ci ostatnio zbyt dużo oleju? Możliwe że problem z turbo. Jeśli turbo wysiada to można próbować ją regenerować...
hm z tym wstawaniem bym nie przesadzał, aczkolwiek zastawiam się nad wartością 750mg powietrza przy 1b doładowania trochę mało, sprawdziłbym czy dolot do turbo szczelny
BARDZO mało jest takich przeróbek. Ogólnie nie polecają zakładać na pałę do zetora turbiny który jej wcześniej nie posiadał. Patrząc w katalog części i porównując to masa elementów silnika z turbo o bez różni się przynajmniej numerami katalogowymi. Skoro jest inny numer to musi być jakaś różnica. Może znajdzie się ktoś kto to przerabiał. Bez obrazy...
Czyli jednym słowem dolot zimnego powietrza jest mało przydatny rzecz Owszem, "mało przydatny rzecz", ale turbo i podobne pomysły, to też "mało przydatny rzecz". Przydatny rzecz, to kupić auto na miarę swoich potrzeb i nie kombinować. A silnik 1,8GT to naprawdę przydatny rzecz do jazdy. Pytanie kluczowe - ile Ty masz lat?
Witam mam problem z obrotomierzem, nie działa, wymieniłem czujnik ale to nie pomogło, zauważyłem że ktoś podpiął wtyczkę od czujnika cofania do czujnika obrotomierza, a wtyczki od obrotomierza nie mogę znaleźć, gdzie ona może być, jakiś schemat może ktoś podesłać? Mój emil smyko(malpa)poczta.fm
To fakt komp to podstawa A sprawdź czy masz sprzęgło OK Jak masz mało okładziny to ECU może "odstawić" turbo
Z tego co wiem w Clio IV nie ma już D4F z turbo, a nowy wynalazek nissana nie mający nic wspólnego z wcześniejszym mało awaryjnym 1.2TCE.
Golf IV/A3/Octavia Astra G, Fabia, Polo Peugot 206 Najważniejsze żeby była klima i żeby trzymało się kupy + już założony gaz bo nie opłaca się kupować i gazować. np. https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-gol... Najlepiej podaj lokalizację to coś się znajdzie, bo nie ma sensu po kraju jeździć. P.S....
Silnik 1,9 tdi 90KM 92r gruszka nie pracuje sprawdzane na postoju, zawór turbo podstawiony, turbo i przewody wymienione i wraz nie chodzi jak powinien mocy mało. Przepływomierz Bosch, miga też lampka od świec, w których blokach sprawdzić ciśnienie doładowania.?
Domex32,dobrze radzi. Przepływka mało mierzy.
Trochę mało informacji podałeś na temat usterki.
Sztanga przy turbinie chodzi ok. 0,5cm a podobno powinna chodzic ok. 2cm. Byłem u mechanika któy mi czyścił turbo i stwierdził że faktycznie mało chodzi ta sztanga i ciężko pracuje. to jak czyścił tę turbinę skoro nie pracuje w całym zakresie - faktycznie ma chodzić w zakresie 2 cm (może ją tylko zamoczył w nafcie bez rozbierania- trochę musisz do...
Ale gdybym chciał sprzedać go na olx lub innym portalu to ile ten laptop jest wart? Gdyby był wart pewną sumę to mógłbym wtedy złożyć jakiś komputer pod swoje potrzeby, a osoba której zależy tylko na prędkości przeglądania internetu itp. zadowoliłaby się owym laptopem bo sam mogę przyznać że nie nie należy on do najwolniejszych. PS. jak mogę uruchomić...
Jakie błędy zgłasza? Możliwe przyczyny, turbo za mało lub za dużo pompuje, przepływomierz źle mierzy, dpf zapchany, któraś klapa kolektora ssącego, egr itd. itp.
Turbo boost i tak mało co daje w grach bo tam nie ma non stop pełnego zużycia CPU.
Mało płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego
odległość od nadajnika to ok. 40 km To już jest generalnie antena któraś z kolei i na każdej był problem. I najprawdopodobniej tak będzie u ciebie z każdą antena pokojową. Po prostu nadajnik masz za daleko i sygnał jest zbyt słaby. Nawet turbo wzmacniacz nie pomoże gdy sygnału jest "za mało". Większe szanse na odbiór może dać umieszczenie tej antenki...
Kolego, niedawno małem passata z uszkodzonym Turbo. Zalegało tak dużo oleju w układzie wydechowym że konieczne bylo nawiercenie niewielkich otworów w tłumikach. Po pewnym czasie samochód przestał dymić.
1.8 turbo jest już legendą. I już nie znajdziesz 1.8 turbo w dobrym stanie w tej cenie. A zrobienie głowicy w tym silniku to nie jest proste zadanie i odpowiednio kosztuję. A z racji wieku i przebiegów raczej wszystkie wymagają remontu. Jeszcze można znaleźć 1.8 20 V bez turbo ale też już ciężko z tym. 1.6 mpi ma mało koni ale coś za coś. Dlatego łatwiej...
Wyczyściłem map sensor, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione na nowe - szczelne wszystko, n75 sprawdzony programem vag com działa prawidłowo. Auto dalej ma takie samem parametry w blokach statycznych i dynamicznych, czyli raz dostaje za mało ciśnienia z turbo a raz przeładowuje, jednak nie pojawia się żaden błąd w vagu. Nie mam już siły :(
Mam 2.0 w gazie. Z LGP bezproblemowo, ok. 10l/100km. Niestety po pewnym czasie zrobiło mi się za mało koni i żałuję, że nie kupiłem 1.8 Turbo. Spalanie będzie identyczne w 2.0 jak i w 1.8 Turbo, a żyłowane 1.6 wcale Ci mało nie spali. Kupując kolejne auto nie popełniłem tego błędu i jeżdżę Volvo V40 2.0 Turbo. Spalanie 1/2 litry gazu więcej od mojego...
A AGP Aperture nie masz za mało? Nie da się tego zwiększyć? Ja bym jeszcze coś spróbował z prędkością magistrali, np. taktowanie pamięci Ram bym zmienił na 133 MHz. Tobie po prostu coś się gryzie w timingach ;), bo przed wykryciem dysków BIOS właśnie takie rzeczy sprawdza. Mógłbyś napisać, jak sie zmieniają te czasy RAS, CAS- dla powiedzmy fast i turbo...
A tak w ogóle to trzeba zacząć od: oznaczenia silnika, rocznika, moc, buda, za mało danych...
No i trudności przy sprzedaniu, zamiany auta czy rozliczeniu, Podobno Ford nie przyjmuje w rozliczeniu używanych fordów z silnikami turbo 1.0 czy 1.5. W USA mało sprzedają auta z małych silników z turbo. Fiat tam ma problem bo 500 1.4 turbo pali w mieście 10 litrów i wielu tam woli inne auta które mają moc np. 200 KM i ciężkie niż fiat a tyle pali co...
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
Myślę, że można oczekiwać oszczędności rzędu, a może nawet ponad 20% Rzędu, a może nawet ponad 20%. No to ile w końcu? Rzędu 20%, może ponad 20%, czy ponad 20%. Trzy bliżej nieokreślone wartości. Zdecyduj się. Liczyłeś to już? Sprawdzałeś. Bo jak nie to nie pisz bajek, OK. Proponujecie gościowi wpakować kupę kasy w coś, co nie da mu prawie żadnych...
Troche mało dokładny opis. Zdaża się tak kiedy Turbo nie doładowuje albo przeładowuje silnik, wtedy też jest brak gazu i autem nie da się jechać do następnego odpalenia. Proponuje podłączyć vaga podać usterke i wtedy coś można pomóc. Na pierwszy rzut sprawdź zawór sterujący turbiną i gruszke przy samym turbo. Gruszka to element wykonawczy sterujący...
Witam koledzy jestem tu nowy ma pytanie w sprawie vwt5 2.5tdi 174km 4x4 zaslepilem egr odcięta chlodniczka egr ponieważ się rozszczelniła egr wygenerowany ze sterownika brak błędów na komputerze a zaczęło mi odcinać turbo i wchodzi w tryb awaryjny mało tego to poszła uszczelka pod klawiaturą zaworów a była wymieniana jakies 1000km temu dodam że gruszka...
Jak znam życie to dup..... zregenerowana turbina, niestety mało ludzi potrafi poprawnie to wykonać.
Nadal za mało informacji... Oto przykład rozwiązania podobnego problemu w Turbo Pascalu (pod WinXP należy odblokować porty przy pomocy UserPort): uses crt; var stan: byte; p: char; begin repeat p:=readkey; write(p); if p='w' then begin stan := port[888]; {odczyt portu} port[888] := stan or 16; {16...
Witam, można nabyć części do kotła Tifell z demobilu po regeneracji, tyle że wentylator jest trudny do osiągnięcia bo mało jest na rynku wersji turbo Tifell. A co dzieje się z Twoim wentylatorem?
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo immobilizer matiz
pasta termoprzewodzaca antena calculator schematy softstart
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Aktualizacja systemu Android w radiu Blow AVH-9991 JVC UX-GR6 – model lasera OPTIMA-726, zamienniki, wymiana, kompatybilność