Witam kiedyś robiłem z matizem miał podobne obiawy jak u Ciebie jeden z mechaników rozebrał układ zasilania paliwem a tam wyłożył sie aparat zapłonowy. Jeżeli check nie świeci to paliwo i jego układ.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Przy takim opisie problemu, to tylko jasnowidz pomoże. Jak samochód chodzi na benzynie - jak dobrze, to problem jest tylko w ustawieniu gazu, jest go po prostu za dużo podawane i dlatego silnik jest przymulony i dużo pali. To jest tak, jakbyś na gorącym silniku jechał na ssaniu. Źle ustawiony reduktor. Check ci się pali - sygnalizuje prawdopodonie za...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Witam. Czy posiada ktoś opis pinów pompy paliwa Daewoo Matiz? A najlepiej schemat elektryczny układu paliwowego. Rocznik 2000. Silnik trzy cylindrowy. Chyba 800cm.
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
a jeździsz na benzynie czy to już mało używane paliwo?? układ paliwowy jest zapewne pełen nieczystości i po prostu za mało paliwa dostaje a jeżeli już to pod zbyt niskim ciśnieniem. na wolne obroty wystarcza a później już brakuje mu paliwa.
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Witam Jazdą na "oparach" naraziłeś się na zassanie przez pompkę syfu zalegającego na dnie baku. Tym samym zatkanie układu paliwowego. Jeszcze dwa lata temu byłem posiadaczem Tico , jak wiadomo ten sam silnik tylko , że na gaźniku. Zdejmij wężyk z wyjścia pompki i przekręć kluczyk jak byś chciał odpalić i obserwuj czy leci paliwo. Proponuje wykręcić...
witam i o rade pytam w matizie bez alarmu odcina mi zapłon. auto zastartuje i po chwili zgasnie, co moze byc nie tak, auto nie pokazuje zadnego błedu kluczyki ok układ paliwowy tez ok jak myslicie??????????
Z objawów wynika, że w mieszance jest za mało paliwa. Do sprawdzenia cały układ zasilania paliwem(kranik, filtr paliwa(wymiana) i co tam po drodze jeszcze znajdziesz).
Matiz. Wąż gumowy zbrojony włóknem.
Trzeba zabezpieczyć styki kontaktronu przed sklejeniem układem gasikowym. Z mojego doswiedczenia wynika, że styki kontaktronu bardzo nie lubią obciążeń indukcyjnych. Rozwiązaniem jest ewentualnie użycie dodatkowo tranzystora który załącza przekaźnik i sterowany jest przez kontaktron.
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Posiadam Quada Bashana 250, mam problem z układem paliwowym. Mój kolega ma Asixa 250 i ma taki sam problem. Podczas jazdy nie da się wykorzystać całej pojemności baku, mam na myśli, że jak jest mało paliwa, trochę poniżej czujnika rezerwy, około 1/3 baku, paliwo nie przelewa się nawet do filtra. W czasie jazdy schodzi paliwo z filtra do momentu, aż...
Wydaje mi się, że pompa na kotle zbyt mało wody podaje na rozdzielacz. Zwiększ obroty na 3 bieg. Pompkę na rozdzielaczu możesz zmniejszyć do testów nawet na 1. Jeżeli pompka na kotle podaje wodę jednocześnie na CO i zasobnik to zdław jeden zawór na zasobniku tak aby przepływ był minimalny. Stuknij lekko młotkiem gumowym w zawór różnicowy na kotle. Czasami...
Jest 2.5 bar na maksa, zatkałem pompę manometrem i to max, myśle że to mało bo w układzie kiedy wtryski zaczną pobierać paliwo to ciśnienie spadnie do jeszcze niższego poziomu. Rozrząd jest ok sprawdziłem.
Dokładnie m(at)ati tak jak koledzy mówią przełozenie ma też na to wpływ. A tak poza tym jaki to silnik bo nie podałeś mocy ani pojemniości no ale 150 km/h to za mało..Przejrzyj jeszcze raz układ zasilania paliwem tak jak mówili poprzednicy, a jeśli to nie pomorze to może byc układ wtryskowy choć to się zdarza b. rzadko. Ja bym od tego zaczął a pamiętaj...
szarpanie takie powstaje często gdy silnik dostaje paliwo albo z przerwami albo za mało więc szuka w układzie paliwowym, chyba że zatankowałeś gdzieś u kazia albo zapowietrzyłeś
Mam jeszcze pytanie odnośnie odpowietrzania układu paliwowego czy jeżeli paliwo przy wtryskach już się pokazywało tzn że jest odpowietrzony czy to może być za mało, ewentualnie jak to skutecznie zrobić?
Czy przewody wysokiego napięcia sprawdzone ? matiz dziala normalnie na gazie problem znika Tu bedzie usterka w układzie paliwowym benzynowym . Pompa paliwa, filtr paliwa , kontrola ciśnienia paliwa.
W prawdzie niewielki opis i mało danych podałeś ale stawiał bym na układ zasilani paliwem ale raczej to nie pompa a wtryski i zawahanie ciśnień pomiędzy wysokim ciśnieniem a powrotem. Czyli kontrola listwy wtryskiwaczy.
Temperatura podajnika. Niby parametr mało istotny z punktu widzenia użytkownika. Bo faktycznie, "trochę skacze" Może gdzieś coś się poluzowało, odkręciło w samym układzie pomiaru temperatury podajnika? Na początku napisałem dwa słowa "mało istotny" Ale nie do końca, bo jeśli zacznie skakać w wyższym zakresie. Czyli cyfry zaczną wskazywać maksymalną...
Zwykle tego typu problemy występują gdy turbo nie jest w stanie wytworzyć wystarczająco dużego ciśnienia przy małych obrotach silnika, wtedy to mapa dymu nie pozwala na większą dawkę, bo przy małej ilości powietrza wtryśnięte paliwo zamieniło by się w czarny dym. Powodem może być problem ze sterowaniem turbo , ustawieniem turbo , uchylonym EGR . Przejrzyj...
Witam. Na nasze to "Usterka układu oczyszczania spalin". Podłączyć PP2000 i odczytać błędy. Przyczyny: zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych), brak płynu w zbiorniczku systemu FAP (jeśli jest "mokry FAP"), złej jakości paliwo, może uszkodzony czujnik różnicowy ciśnienia. Poczytaj: http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top... http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
Sprawdź dawkę paliwa skoro pompa była regenerowana i ustaw kąt według vcdsa po co bawić się jeszcze z czujnikiem zegarowym. Paliwo masz świeże, filtr nowy układ paliwowy czysty (sitko w zbiorniku) bo jakiś powód był że przestał palić. A co do tej regeneracji to teraz mało kto ma części do naprawy takich pomp.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
W takim układzie pozostaje jedynie porównać ze schematem i zlokalizować przyczynę.
Tak w zbiorniku jest pompa paliwa. pompa vakum je podaje Jakie ciśnienie wytwarza ? Pierwszy raz wystąpiła ta usterka? że w wężu od paliwa nie ma ropy W którym wężu ? Coś było ostatnio robione z układem paliwowym ? Temperatury jakie widzi ? Świece żarowe sprawne ? Jakieś błędy ? Mało prawdopodobne w tym silniku żeby paliwo się cofało, raczej układ się...
Żeby sprawdzic pompkę domowym sposobem ,to zdejmij wężyk przelewowy przy układzie wtryskowym i zapal,jeżeli nie leci paliwo to pompa mało wydajna.Robic to na zimnym silniku,żeby czegoś nie zapalic.
Witam, dostarczamy płomieniowi dodatkowy tlen Od kiedy to z płuc wydzielasz na wydechu tlen? Od zawsze, człowiek nie zużywa całego zawartego tlenu w powietrzu podczas wdechu, to co wydycha nadal zawiera tlen w nieco mniejszym stężeniu procentowym, ale nadal. Wracając do problemu, aby zaistniał płomień mus być paliwo, temperatura i utleniacz. Dmuchniecie...
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Tia... dużo tekstu, mało treści i w dodatku nie na temat. Napisz lepiej panie mądralo jak z brzozowych polan zrobić praktyczne paliwo do samochodu :)
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Wymieniłem kable, przewody, cewkę zapłonową. i bez zmian przekręcam stacyjkę rozrusznik chodzi , i pompa paliwa cały czas, po za tym jeszcze jakieś przebicie na kablu cd do cewki jest (słychać pykanie ) , dlatego wymieniłem kable ale na nowych jest to samo...
ALM to wielopunkt. Tutaj ryzyko niewielkie. Najwyżej pompa padnie (choć to mało prawdopodobne) lub uszczelki układu paliwowego zaczną puszczać a z racji wieku pojazdu mogą to zrobić bez E10. Największy problem mają właściciele pierwszych silników z bezpośrednim wtryskiem. Golfy 5 FSI ople (zafira B ,signum itp) z silnikiem 2.2 litra. Tam wysokociśnieniowa...
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
R2rek - mam nieco podobną instalację do Twoich planów. Zamiast kotła na paliwo stałe mam kocioł gazowy, pozostałe elementy - praktycznie identyczne. Wykorzystanie solarów do CO jest moim zdaniem nieporozumieniem. Do CWU sprawdza się dobrze. Pomimo, że mam przewymiarowane solary + 300 l zasobnik (na 3 mieszkańców), ciepła w okresie przejściowym jest...
W ameryce jest E85. Ma wiele zalet, jest odpowiednikiem benzyny wysokooktanowej (wyższe osiągi), nie wymaga dodatkowego zbiornika i "instalacja" jest prosta. W zasadzie to nie można mówić o jako takiej instalacji bo to kwestia komputera silnika i odpowiedniego układu paliwowego. W europie E85 po jakieś 4zł to się słabo kalkuluje bo spalanie jest wyższe....
Jeżeli pół baku to powinno być ok... Ciężko tak powiedzieć... Moim zdaniem wina leży po stronie zasilania silnika paliwem. Nie wiem jak jest w matizie, ale w lanosie pompa pracuje w takim plastikowym pojemniku do którego paliwo wpływa przez filtr. Kiedyś mechanik mi to źle złożył i też co jakiś czas nie dostawał paliwa. Dopiero jak rozebrałem i złożyłem...
Tylko ze paliwo do listwy stryskowej dochodzi , mysle ze moze to byc zapowietrzony układ, tylko nie wiem jak odpowietrzyc. Znacie jakis mało skomplikowany sposob?
witam mam problem z matizem . kupiłem matiza ze zerwanym paskiem rozrządu, po naprawie głowicy poskładałem wszystko do kupy auto nie pali ( okazuje się ze problem pojawił się wcześniej był ciągany na lince i urwało pasek ) ale w tym momencie po złożeniu w momencie przekręcenia zapłonu rozrusznika podaje cały czas iskrę ( przystawiłem inna świecę do...
Naprawdę mało widziałeś bardzo mało. Prądnicą jest podłączona do sieci cały czas działając jak silnik elektryczny. Tak więc silnik spalinowy cały czas się kręci. Pomiędzy masz koło zamachowe dość sporych rozmiarów. W razie braku napięcia do silnika wtryskuje się paliwo a układ SZR dokonuje przełączenia na pracę generatorową.
Podejrzyj rozwiązanie grzania w myjkach ciśnieniowych z ogrzewaniem wody, tam elektrody praktycznie cały czas pracują razem z wentylatorem, w momencie kiedy termostat wykrywa zbyt małą temperaturę załącza cewkę elektrozaworu który kieruje paliwo na dyszę, rozpylone paliwo dostaje zapłonu i następuje grzanie. Jeśli zadana temperatura zostanie osiągnięta...
Cze wszystkim a więc sprawa ma się takmiałem podobne przygody z golfem wymienili trzy pompki pajliwa zanim gość przyjechał do mnie wszystkie trzy padły wina paliwo zalał na jakiejs stacji benzyne z rozpuszczalnikiem i pompki siadały bo rozpuszczał uszczelki gumowe wyciągnołem zbiornik (ciężko go było wyczyścić )założyłem pompke używke ,wymieniłem filtr...
Trochę mało danych. Zacząć należy od podstaw. Sprawdzić czy dochodzi paliwo (pompa pal., filtr paliwa) , jeżeli jest to gażnik może być zapchana dysza. Sprawdź też czy układ zapłonowy jest OK.
Jeśli chodzi o gaz to nie musisz się niczego obawiać spokojnie możesz odciąć elektrozawór (nic nie wybuchnie, bo gaz nie popłynie). Zdecydowanie natomiast odradzam ingerencję w instalację gazową po przez montowanie elektrozaworów dodatkowych. Chyba, że masz doświadczenie i umiejętności żeby połączyć tak ucięte rurki by były szczelne. To się tyczy gazu,...
Ale trzeba też dodać, że temu Wielkiemu Chemikowi nie chodzi o utrzymanie uśrednionego ph 5.5 dla całego układu, ale chce On, by w jak największej objętości jego instalacji ph 5.5 zostało utrzymane, najlepiej w każdym punkcie. Dziwisz się ??? Transportując benzynę czy olej napędowy także nie chciałbyś żeby po drodze ktoś ci spuszczał paliwo i dolewał...
Witam Potrzebuję schemat ukladu zasilania paliwem do fh12 2002r. Mój mail ptaszkowski.mateusz(malpa) gmail.com I czy nieznacie jakiegos magik do volva na Śląsku. Bo już jeden się poddał a auto dalej nie jeździ. Mimo że caly układ paliwowy jest wymieniony, a ciągle jest błąd wtryskiwaczy
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Zacznę od końca. Zasobnik 150 l powinien w normalnych warunkach wystarczyć. Układ zamknięty - układy otwarte to przeżytek w nowych instalacjach już się unika tych rozwiązań. Średnica 32 będzie wystarczająca. Co do pyt 1 nie jest to takie proste. Wprawdzie rura typu pex to dobry materiał i do tego się ich używa, ale te warunki 90st celsjusza i 9BAR...
Sprawdziłem układ paliwowy i jest szczelny ale w dalszym ciągu nie znalazłem przyczyny podpiołem paliwo bezpośrednio przed filtrem i po odpowietrzaniu z butelki mało co ubyło czyżby to była wina filtra lub kopułki nad nią albo pompa słabo ciągnie
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Witam. Na forum przeczytałem że robiłeś tego typu silnik. Ja również coś takiego stworzyłem :) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Chce go przerobić na paliwo ciekłe, bo gaz jest mało ekonomiczny. Czy robiłeś jakieś próby w tym temacie? Chodzi mi głównie o układ wtryskowy. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. Jerry
Nie odpala w ogóle czy chwyta i gaśnie zaraz? Skoro iskra jest a paliwo zalewa świece więc tego paliwa jest za dużo... Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony,wtryski leją (uszkodzenie centralki sterującej). Inną przyczyną i od tego zacznij - uszkodzony palec rozdzielacza lub kopułka która była wymieniona.Pracował na niej dwa dni i naraz przestał.To że...
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
Witam. Mam dziwny przypadek w moim golfie iv. mianowicie po powrocie do domu zgasiłem silnik (normalna sprawa) po około godzinie próbowałem odpalić auto jednak nic z tego. miałem rezerwe więc pomyślałem ze paliwo, dolałem i nadal nic, postanowiłem odpowietrzyć układ. poluzowałem nakrętki na wtryskach paliwo szło ok. nie odpalił. wymieniłem filtr paliwa,...
...a może tak paliwo schodzi z układu? Spróbuj włączyć zapłon i poczekać tak z 10s zanim uruchomisz rozrusznik. Dlatego napisałem o filtrze, też podejrzewam za mało paliwa. Na poczatku przy rozruchu potrzeba więcej paliwa a jak filtr ma zapchany to przepuszcza za mało dlatego musi kilka razy zapłon przekręcać bo przy kazdym przekręceniu kluczyka pompka...
mam to samo ,zwłaszcza podkreśla sie na LPG (to paliwo wyciaga na jaw wszystkie niedomagania),zaniedługo idę do elektryka-diagnosty w sprawie sprawdzenia zaplonu,a dokładnie aparatu,bo to tam prawdopodobnie jest problemik-musi to być gość starej daty ,pamietający jeszcze takie standardowe układy zaplonowe,bo nowe spece powiedzą (tak jak w serwisie)-wymienić...
Kolego rozrząd tam masz na łańcuchu także raczej wątpie aby coś mogło się stać. Chociaż już miałem takie "przypadki" że "ludzie" walczyli z układem paliwowym i zapłonowym a mieli zerwany pasek rozrządu. Też im samochód nie chciał "zapalić" :D ECU raczej też mało mozliwe skoro masz iskre i paliwo jak piszesz. Pozdrawiam!
Wznawiam temat. Panowie problem powrocil. Mialem pełny zbiornik paliwa. Problemu nie bylo. Wyjezdzilem troche i paliwa ubylo. Problem powrocil. Dzisiaj dotankowalem do pełna i jest ok. Czy winny jest zbiornik ?? Mało prawdopodobne żeby zbiornik był winny >Przy pełnym zbiorniku możesz mieć większe ciśnienie niż w układzie paliwowym i wtedy paliwo ci...
est jakiś dziwny sześcian Naczynie wzbiorcze. Tylko coś mało rur do niego idzie. W przypadku wzrostu ciśnienia w układzie, to właśnie naczynie ma za zadanie przejąć nadmiar wody. Jeżeli jest za duże ćiśnienie( ilość wody w układzie), to przez rurę przelewową powinno upuścić nadmiar do kanalizacji np. W razie zagotowania wody, przelewem pójdzie para,...
Cześć. Posiadam Peugeot 406 2.0HDI. Autko stoi już z 2 miesiące. Ja zaś przesiadłem się na rower, bliżej i szybciej do pracy. Wczoraj wyjołem akumulator i podłączyłem pod prostownik by go przygotować na jazdę w trasę świąteczną. Dzisiaj w pracy sprzeczałem się żartobliwie z kolegą i od słowa do słowa dowiedziałem się o czymś takim jak "letnie czy też...
W sumie pewnie ta pompa siadła, bo już wcześniej były symptomy jej zużycia (brak mocy i kopcenie) Ale jeszcze jutro spóbuje odpowietrzyć, dam radę dużą strzykawką? Ta pompa niby coś tak ciągnie, ale bardzo, bardzo mało. Obstawiam, że układ paliwowy zapowietrza sama w sobie pompa, przez jakieś uszczelnienie. Warto też wspomnieć, że w baku panowało jakieś...
Takim układem to powinien się zająć prokurator a nie Ty. Nie dość ze układ zamknięty to jeszcze zawór na rurze do naczynia i zaworu bezpieczeństwa. Nazwać to karygodnym błędem do bardzo mało. Tutaj jedynym , powtarzam JEDYNYM rozwiązaniem jest przerobienie układu na otwarty. Jak nie wiesz czym to grozi to poczytaj sobie o wybuchach kotłów. Tonie są...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Układ EGR sprawdzę jutro i napiszę co i jak dodam ewentualne foto. Nie wiem jak sprawdzić wtryski, po wykręceniu świec nagar na świecy ma kolor jasno brązowy, czyli niby ok. Ale sądząc po apetycie na paliwo na pewno leje za dużo. Sprawdzałem prawie wszystko EGR to ostatnia i jedyna rzecz której nie kontrolowałem. Co do ciśnienia paliwa to jak je sprawdzić...
Ewidentnie wygląda na to że masz problem z gaźnikiem. Bo kopiąc bez zapłonu, zalewasz silnik. I jeśli po takim zalaniu paliwem jednak ci odpala, to znaczy że tego paliwa dostaje po prostu za mało. Druga sprawa czy masz szczelny układ dolotowy. Bo może ci gdzieś ciągnąć lewe powietrze. Może pęknięta głowica i spiernicza ciśnienie. Jeśli dobrze pamiętam,...
Witam. Najpierw napiszę co mam. Posiadam piec kondensacyjny gazowy Immergaz Victrix 24 oraz na paliwo stałe, którego już mało co używam. Ten na stałe paliwo grzeje w układzie otwartym bezpośrednio grzejniki, a gazowy podłączyli mi przez wymiennik płytowy. Macherzy twierdzili, że tak będzie bezpiecznie dla kotła gazowego bo nie będzie się gdzieś tam...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
ale why się zapowietrza trudno określić. Z Twoich zdjęć to nie wynika. Za mało informacji. Aby Ci pomóc musiałbyś podać więcej informacji. Schemat + więcej zdjęć + opis. Jedno co widać, to brak rury wzbiorczej od kotła. Kocioł wygląda na opalany paliwem stałym, więc wymaga układu otwartego, no chyba, że ma wężownicę schładzającą. Z zdjęć widać, że...
Witam, po wymianie membrany w rozdzielaczu paliwa, po włączeniu zapłonu gdy na chwilę włączy się pompa paliwa, wtryskiwacze podają paliwo. Układ zasilania, to KE III JETRONIC, zamontowany w Audi 100. Przed wymianą membrany taka sytuacja nie miała miejsca. Powód wymiany membrany zbyt mało paliwa na dwóch wtryskiwaczach.
Witaj. Kiedy Ci się to dzieje? Ile masz paliwa w baku? Pompa paliwa jest przy silniku, jest wbudowana w pompe wtryskową. Należało by najpierw sprawdzić szczelność układu paliwowego? Silnik sam wchodzi na obroty gdy zaczyna mu brakować paliwa. Może być tak, że rurka którą jest zasysane paliwo z baku jest za krótka i jak masz mało paliwa w baku to przy...
Witam ponownie no tak wtedy bym musiał jezdzić z komputerem a to nie realne jest.A jeszcze przyszedł mi jeden pomysł do głowy czy możliwe aby się tak stało jak w baku jest prawie rezerwa i komp pokazuje że mogę zrobić 150 km jeszcze bo stało mi się to wtedy gdy było mało palwa i dałem mu ostro po garach po górkę mogło się cofnąć paliwo i zapowietrzyć...
[/quote] Gdyby to były oringi to paliwo by schodziło w takim przypadku[/quote] nie koniecznie, oringi są w najwyższym punkcie pompy i nie działa na nie cisnienie paliwa, natomiast mogą puszczac podcisnienie. Ale mimo wszystko, nie wiem dlaczego zapowietrza sie na bańce. Jeżeli wycieków nie ma zapowietrzanie jest mało prawdopodobne, bo zostaje tylko...
(...) Zamiast kombinować z wymiennikami to może trzeba sprawdzić czy kocioł może pracować w układzie zamkniętym. Bo wiem że takie robią, wtedy odchodzi jeden problem. Errata: producent dopuszcza ten kocioł do układu zamkniętego do 0,15MPa ale w połączeniu z wężownicą schładzającą. Nowe kotły 5 klasy żeby spełniały tą klasę potrzebują pracować w układzie...
Może być tak że paliwo schodzi Ci z układu, rano sprawdź czy w pompie jest paliwo. Odkręć króciec przelewowy i zajrzyj czy jest w pompie paliwo. Opel z 1998 roku ma już najprawdopodobniej pompę typu VR pełny elektronik. Jak byś ją chciał wymienić na nową to musiałbyś zapłacić jakieś 15 tyś. zł. A niestety mało jest mechaników którzy mają pojęcie o robocie....
Ciężko zgadnąć po opisie. Może być coś z układem elektrycznym/zapłonem, zasilaniem paliwem lub ewentualnie sterowanie dopływem powietrza. Kolejność od najbardziej prawdopodobnej przyczyny, moim zdaniem. Dwa pytania: Jak samochód zachowuje się na biegu jałowym (zimny, rozgrzany)? Czy masz jakieś drobne zaplecze warsztatowe, żeby podjąć próbę diagnostyki?
Możesz wytłumaczyć dlaczego szukasz problemu tam gdzie go nie ma? Czy pompka elektryczna działa i podaje paliwo na filtr i pompę cr? Czy po podłączeniu całego układu samochód zapala i silnik pracuje? Jeżeli ciśnienie cr jest za wysokie to raczej nie jest wina pompki, która pompuje 3bar max z tego co piszesz. Powtórzę jeszcze raz problem jest albo w...
Witam. Mam pomysł. a moze załozyc układ czasowy który odcinałby pompe przy pracy na lpg , ale np. właczałby ją na np. 2 minuty co jakiś czas np. 30 minut, żeby chwile popracowała i przy okazji przepchnęła paliwo przez układ paliwa ( przewody, kolektor wtryskiwaczy , regulator ciśnienia) Sam stoję przed takim dylematem, ponieważ połozyłem ostatnio pompe,...
W moim dominatorze mam pompkę paliwa elektryczną przy zbiorniku a w kolektorze dolotowym świecę żarową (albo płomieniową), do świecy dochodzi również paliwo. Problem polega na tym, że czasami jak uruchamiam silnik to z rury wydechowej przez kilka sekund wydostają się ogromne ilości siwego dymu oraz silnik mało co nie rozerwie się (bardzo silne detodnacje)....
Elektroliza jest znana od dawna - może niektórzy wiedzą ze szkoły, że podstawowe prawa elektrolizy ustalał Faraday (a może nawet ktoś pamięta, jaka jest stała Faraday-a?). Od dawna wiadomo również, co można, a czego nie można uzyskać przez elektrolizę wody - i można to znaleźć w podręcznikach szkolnych. Tylko niewielu chce się z nich uczyć. Korzystają...
Dorwała ostatnio mojego matiza choroba (104tyś przebiegu), jak był zimy, to zapalał na dotyk, po zagrzaniu się (wystarczyło przejechać 2-5km) silnik zgasł, zapalił się CHECK i nie dał rady już dalej jechać. Zaczęło się sprawdzanie, zwarte piny A i C pokazały tylko 1500 (standard, nie mam klimy), świece OK, kable wysokiego napięcia OK, kopułka i palec...
Witam! Co do bymienia sprawdz cisnienie powietrza jakie daje turbo okolo 1 atm. jesli jest go za mało to autko bedzie dymic dostaje paliwo a nie ma go w czym spalic. wspomniany wczesniej zawor to nastepna sprawa. Zaolejony układ chlodzenia zalej woda destylowana i srodkiem do czyszczenia chlodnic tylko jakims z gornej półki zeby ci nie przegryzł chlodnicy,...
Ok,sprawdziłem czy podczas telepania silnikiem paliwo do pompy leci z powietrzem czy bez. Okazuje się,że powietrza nie ma,więc zapowietrzony układ można wykluczyć. Druga sprawa to skaczące ciśnienie paliwa-raz jest 50bar za mało a raz 50bar za dużo.Te wartości dość szybko się zmieniają. Oczywiście ciśnienie skacze tylko podczas telepania. Chyba faktycznie...
W Polsce olej napędowy ON i olej opałowy to to samo. Różnica polega na tym, żę opałowy jest często barwiony i jest na innej akcyzie więc "lanie do baku" jest karalne. Pracowałem w Płockim "ORLEN" i OO jest bezpieczniejszy dla nowych silników bo nie jest "chrzczony". Na stacji wlewasz niewiadomo co, szczególnie na tych "tańszych". Kiedyś w Płocku na...
Posiadam samochód jak w temacie. Mam pytanie, jak go odpowietrzyć, ponieważ po tygodniu nie używania zeszło paliwo, bo było go mało i gdy próbowałem musiał zaczerpnąć trochę powietrza, Teraz pytanie, jak go odpowietrzyć (pompowanie gruszką na nic się nie zdaje)? Akumulator mam słaby więc jest ciężko ale czy zwykłe dłuższe kręcenie silnikiem go odpowietrzy?...
Mogła się zabrudzić i pompa wtryskowa ale jak już ją zabrudziłeś to już raczej nic nie zrobisz bo to już nie są proste rzeczy do rozbierania. (ale jak miałeś jakieś tam filtry to mało prawdopodobne). Co do odpowietrzania to układ w t-25 powinien sam się odpowietrzyć jak przepompujesz pompką ręczną albo zakręcisz trochę rozrusznikiem. Jesli jednak chcesz...
JA MAM RÓWNIEŻ PROBLEM Z ZAPALANIEM, PASSAT 89 1,8 BENZYNA UKŁAD STERUJĄCY DIGIFANT II, PO ZAPALENIU ZALEWA KOMORY CYLINDRÓW PALIWEM, SILNIK PRACUJE ALE CZUĆ PALIWO I NIE MOŻE WEJŚĆ NA PEŁNE OBROTY, MOZE KTOŚ MI COŚ PORADZI GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY, ZAPINAJĄC INNY STEROWNIK TEGO SAMEGO TYPU DOSTAJE Z KOLEI ZA MAŁO PALIWA I NIE MOŻE WOGÓLE ODPALIĆ. PROSZE...
.... mała pojemnośc wodna+ paliwo stałe=kłopoty ( Lub koszty na zbiornik buforowy 1m3). Zwłaszcza jak termosty zamkną grzejniki. Myśle że spora częśc tych katastrof to miała taka przyczynę. Jak termostaty zamkną grzejniki to się nic nie zmienia - przed nadmiernym wzrostem ciśnienia chronią zawory w grupie bezpieczeństwa. Poprawnie wykonana instalacja...
Może uderzał wcześniej,może mechanik coś zrobił z napinaczem ,a teraz słyszysz nie łańcuch. Wariator pracuje jedynie w zakresie wałka, a zęby na łańcuchu są w stałej pozycji względem łańcucha więc to też by wykluczyć, chyba że się mylę to proszę mnie poprawić. Tylko koło pracuje razem z łańcuchem,a reszta się przemieszcza względem osi. Mamy zatem kilka...
Kolego Proboszcz 30 podałeś bardzo mało informacji a oczekujesz by ktoś naprawił autko poprzez forum. Przede wszystkim nie napisałeś w jakich okolicznościach auto nie odpala (po nocy, w czasie jazdy czy może po jakieś drobnej naprawie). Nie wiadomo. Szukasz schematu a może przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem, czy auto jest odpowietrzone, sprawdzona...
BILGO, regulowaliśmy go z tatą, ale on dostaje za mało paliwa, więc podginałem pływak, aby zwiększyć poziom paliwa, jest trochę lepiej, ale i tak jest wolny, bo za mało paliwa dostaje! Dodano po 2 Przecież wystarczy zdjąć wężyk z gaźnika i zobaczyć, jak paliwo cieknie np. do czystego słoika. A co to mi da? To Ci da że będziesz pewny drożności układu...
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
Sprawdź czujnik (potencjometr) położenia pedału przyspieszenia. To może być przyczyną nie działania układu Cut-off. Co do zapalania 3-6 sekund nie jest złym wynikiem, może być to spowodowane źle ustawionym kątem wtrysku, lejącymi wtryskami, kończącą się pompą, za mało danych. Takie metaliczne stukanie to odgłos lejących wtryskiwaczy
Tak jak pisałem, ktoś przede mną szukał dlaczego nie odpala i rozkręcali szukając gdzie odcina paliwo. Na desce nic nie zauważyłem migającego - pozostałe kontrolki pojawiają się chyba normalnie (nie znam tego jak powinno być). Bezpieczniki wszystkie sprawne. Jak byś miał schemat to może posprawdzam elementy zależne i zobaczymy. Nie ma podobno nikogo...
Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami: 1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia). 2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy się również i wersji gaźnikowej, bo nie chodzi o...
800cm3-51KM 3-cylindry,odchudzone koło zamachowe do 4kilogramów wyważony układ korbowotłokowy wałek z matiza jednopunktowy wtrysk paliwa z słifta1.0 do tego świnia ecumaster samochód to tico
matiz paliwo pompa paliwo matiz matiz poziom paliwo
opticum oprogramowanie katalog transformator indel wyznacza warto rezystor
czujnik temperatury parownika czujnik temperatury parownika
Schemat instalacji piekarnika Electrolux EOB6631AOX Zalany piekarnik zupą - jak go uratować?