Nie ma znaczenia ile cylindrów W tym przypadku może być nawet bez regulacji kąta
do ustawiania zapłonu zmostkuj styki A-C złącza diagnostyki 12 pinowego
Zakup lampy stroboskopowej to był trafny wybór .Matiz bzyka jak złoto.Zamykam temat.
Ustawiasz rozrząd na 1 cylinder zapłon a następnie palec rozdzielacza na 1 cylinder. Na końcu ustawiasz zapłon lampą stroboskopową.
Nity pościnać, założyć nową zębatkę i zanitować. Mnie, jako 13 latkowi nie udało się to. Nowa zębatka nie pasowała (była rzekomo od WSK 125, a wyglądała jak od jakiegoś motoroweru). Po zaopatrzeniu się w nową słabo szło nitowanie bez narzędzi - młotek i imadło to trochę mało.
Za mało danych. Ile stał nie będąc uruchamiany? Zapłon też można ustawiać, ale go nie ustawić. Zapłon na przerywaczu, czy elektroniczny? Mogą też być nieszczelne uszczelniacze na wale korbowym.
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
Przypomniało mi się że jak wymieniałem aparat zapłonowy to nic nie ustawiałem lampą teleskopową weszło na miejsce starej i auto odpaliło i silnik chodził normalnie a wcześniej strzelił w tłumik dość porządnie . Stroboskopową. Kable wymieniane jakieś dwa lub 3 lata temu ,raczej są sprawne bo świece ok. Raczej, a czasem nie świecą w ciemnościach ? Dotykałeś...
Vag-com nie pokazuje błędów(związanych z tematem), a nie mam takiego ekstra próbnika (o bardzo małym poborze prądu), żeby sprawdzić bezpośrednio aparat. Ale wydaje mi się, że jakby aparat był uszkodzony to vag-com coś by jednak pokazał. Kryśka177 tych silników jest po prostu mało i stąd takie ceny.
Witam, miałem podobny problem więc wymieniłem cały aparat zapłonowy - poprzednio miałem model DAC chciałem kupić taki sam ale gdy przyjechałem do domu okazało się, że w pudełku z napisem DAC był aparat typu Mondo. Z tego co widzę to może wcale nie gorzej. W tej chwili samochód już odpala normalnie jednak stał się straasznie "zamulony". Wcześniej podczas...
mało tego,żeby dobrze to zrobić należy użyć lampy i zblokować sterownik silnika testerem
Witam!!! Chłopie mercedes wypuścił kilkadziesiąt silników typu V zarówno 6-cio, 8-mio i 10-cio cylindrowe. Jeżeli chcesz wiedzieć na ile stopni ustawić zapłon to podaj typ silnika z tabliczki znamionowej. Bez tego ani rusz!!!!!!
Zapłon ustawiony?
pytasz o ustawienia rozrzadu a piszesz ze silnik ustawiasz na znaki i niepali,po co wogule przestawiałes rozrzad? jak dobrze pamietam na dolnym kole jest znak i na silniku tez jest,na górnym kole tez jest znak ale z znakiem na obudowie róznie bywa,ale powinien byc.moze problem lezy w zapłonie?
Źle chodzi, ma mało mocy. Ktoś mi powiedział, żeby zgrać blaszki regulacyjne, ale u mnie jest dziwnie wybity ząbek na karterze. Jeśli jest taka potrzeba to mogę dać zdjęcie zapłonu.
Aby ustawić zapłon musisz zewrzeć piny a i b w złączu jak do odczytu kodów błędów w oplu mało to zmienia ale zmienia natomiast w GM ameryka dosyć dużo. A ty najpierw naucz się ustawiać zapłon lub sprawdź zanim napiszesz głupią odpowiedź.
A sprawdziłeś chociaż jakie są błędy w sterowniku? Po wymianie aparatu nie zapomnij ustawić kąta wyprzedzenia zapłonu.
No to ja czytałem na www.autokacik.pl i sam stosuję taką metodę. Po zapięciu klemy, na zimnym silniku załączam zapłon załączam na 10 sek stacyjkę bez zapalania silnik, po czym na 10 sek wyłączam stacyjkę i ponownie załączam stacyjkę włącznie z zapłonem silnika. Pozwalam mu się na jałowo (bez ruszania gazu) rozgrzać dopóki nie puści termostat i skończone....
Witam. Pewnie 1500 jeśli nie masz klimy. Tak na szybkiego to możesz wykręcić wszystkie świece, ściągnąć kopułkę aparatu zapłonowego , ustawić , kręcąc wałkiem rozrządu palec w położeniu ,gdy iskrę dostaje 1 świeca i sprawdzić czy tłok 1 jest w tym momencie u góry , to samo powtarzasz do świecy 2 i 3. Wkładając aparat zapłonowy wsadziłeś dobrą stroną...
Ustawiają na oko w ECM między 10 a 12 stopni podobno . "na oko "można sobie ustawić buty w przedpokoju.Podpowiedz specjalistom że ECU ma widzieć "napięcie TPS 0.60 V " na biegu jałowym. Po zagrzaniu na ile kroków ustawia się silniczek krokowy? A mi się wydaje, że coś nie tak z czujnikiem optycznym zapłonu. A nie wydaje Ci się że ECU rejestruje wtedy...
Zapłon i gażnik wporządku już sprawdzałem.Benzynę też wymieniłem i nic .Co z tego ,że odpala jak nie mogę na nim jeżdzić.Dodaję gazu a tu buuuuu przerywa i nawet nie rusze.Koniec jazdy! Jestem początkujący i mało się znam.Będę musiał oddać go chyba do mechanika. Pomożcie rozwiązać ten problem -dziękuję. Dodano po 10 To tak wygląda jak by mu się zapłon...
W tej pompie trzeba umieć ustawić dobrze zapłon. Bez dobrego sprzetu albo umiejetniości niema mowy o prawidłowym ustawieniu. Co sie działo na starej pompie tak dokładnie. Jakieś kopcenie ciezkie odpalanie na zimno na ciepło. Ksztuszenie i nadmierne dymienie? Wszystko dokładnie opisz. Teraz auto nie odpala, pojawia sie dymek z rury wydechowej? prubuje...
Przecież już padła odpowiedź. Czujnik, problem stary jak ten świat. No i oczywiście po tej operacji ustawienie zapłonu, bo wam się chyba o tym zapomniało.
Witam ponownie czujnik wału wymieniony bo w matizie czujnik jest zintegrowany z cewka zaplonowa zapłon ustawiony silniczek odpala bez problemu ale podkrecajac go na wyższe obroty silnik przerywa Tak jak by nie dostawał paliwa więc nie wiem co wtryski
może to być wina tłumika lecz jest to mało prawdopodobne. przede wszystkim nie wolno tego silnika palić bez tłumika. proponował bym sprawdzić tłok czy maszyna nie jest przytarta, ewentualnie czy silnik jest szczelny ale tego już pan sam nie sprawdzi. moim zdaniem (zakładając że tłumik jest OK) wina leży po stronie gaźnika. zmienić paliwo, ssawkę i sprawdzić...
Witam! Mam problem z Astrą 1.6i z 94r., posiadam ją od niedawna i od początku była jakaś mułowata ma przejechane 170 tys. W sumie jak sie rozbuja to jedzie ale ma bardzo słabe przyśpieszenie nie wiem co jest przyczyną. Ja szukałabym w zapłonie tyle że tu sie nie da ustawić, sprawdzałem lampą to na wolnych obrotach ustawia sie na znaku a jak przyspieszam...
Witam Obudowy zapewne wyglądają podobnie, ale z tego co wywnioskowałem z opisy działania tego sprzetu to w srodku jest jakieś źródło napięcia odniesienia ( może być to nawet zwykły dzielnik napięcia ), które podaje w trybie TEST ( rozwarty obwód sprzeżenia zwrotnego - sonda lambda odłączona od kompa ) napięcie około 0,5 V, co symuluje optymalny skład...
Mam te piece od wiosny, na początku jeden z nich grzał CWU i ogrzewał pralnię. Liczyłem że zgodnie z deklaracją producenta moc minimalna wynosi 2.8KW. Tymczasem moc ta jest osiągana przy 1000 obr wentylatora, przy 1400 to już jest prawie 5KW. Musiałem ustawić czas do ponownego startu na 20 min. Teraz w sezonie grzewczym to nie problem, dom ma 250m2,...
Witam wymieniłem świece ,kable . teraz jak zamontować palec rozdzielacza nie zauważałem poprzedniego ustawienia jak zdejmowałem , myślałem ze jak w innych samochodach ma tylko jedna pozycje włożenia a tu są aż trzy możliwości wejście w kształcie trójkąta. Nie chce palic strzela . kable między cylindrami a kopułką dobrze podłączone .jak ustawić palec...
Kolego , robisz tak jak w każdym maluchu {z aparatem}a więc, najpierw ustaw sobie przerwę na aparacie zapłonowym , kręć tak długo wałem korbowym za koło pasowe {przy wyłączonym zapłonie oczywiście} aż stwierdzisz że styki nie mogą sie już wiecej rozewrzeć {chodzi o to że musisz ustawić styki w maksymalnym możliwym rozwarciu }. Między styki aparatu powinien...
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
Witam potrzebuje założyć alternator od etz 150 do mojej mz ts 150. Karter w moim silniku różni się i nie wiem czy wirnik alternatora pasuje na mój wał ale ponoć da się to zrobić. Ktoś nawet coś takiego zamontował w ts 250 za pomocą dotoczonego pierścienia. Chodzi mi tylko o pomoc w zamontowaniu alternatora w moim silniku tak żeby można było swobodnie...
Witam!!! Nawiązując do wcześniejszego tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... problem rozwiązałem jednak nie do końca. Po przejechaniu kilkudziesięciu km problem niezmieniania biegów powrócił. Przyczyną były zużyte szczotki mniejszego silnika wybieraka więc postanowiłem wymienić je na własną rękę. Z racji braku części na rynku...
Zawory trzeba wyregulować i będzie cacy . Kto reguluje zawory? każdy mechanik powinien to ustawić, czy to wymaga specjalistycznego warsztatu? Dodano po 3 A może aparat zapłonowy do wymiany? Jak problem pojawia się wraz z wzrostem temperatury silnika to duże prawdopodobieństwo jest że właśnie aparat do wymiany. Dodano po 34 To zasugerował teraz mechanik...
Przy stały kącie wyprzedzenia zapłonu, ustawionego zgodnie z zaleceniami producenta (3.8-4mm przed GPZ), miał nieprzyjemną cechę "oddawania" w kopniak, czasem tez przyduszony przy ruszaniu z miejsca potrafił odbić w drugą stronę - motor zaczynał jechać do tyłu. Odpalenie silnika na "lewych obrotach" to bardzo niebezpieczna sytuacja. Sam miałem taki...
Mieszkam kilka dziesiąt metrów od ulicy głównej i co jakiś czas zdarzają się przejeżdżające samochody zgrywające się z zakłóceniami widocznymi w sprzęcie RTV. Sprawdź ten wątek - stare auta i motocykle sieją niesamowicie (zapłon iskrowy) - są to zakłócenia o charakterze radiowym - nie powinny wpływać na działanie komputerów, ale na odbiór TV wpływają....
Witaj kolego podałeś mało danych na ten temat jednak z tego co piszesz wynika ze problem tkwi na pewno w gaźniku to sam wiesz ja mogę ci powiedzieć ze to źle wyregulowany gaźnik lub luzy na ośce przepustnicy miałem tak w 126p działo się to samo spotkałem się tez z podobnym zachowaniem w moim traktorku robionym tam był mam silnik od 126p i przyczyna...
Nie powinien prychać .Czy zapłon ustawiony prawidłowo ?? Jeśli czek gaśnie to nie ma uszkodzeń na czujnikach.
Witam czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak ustawić gaźnik 126p tak aby maluch mało palił a nie spadł z mocy. Teraz mój 126p pali około 10l na 100km myślę że to stanowczo za dużo na silnik o tej pojemności. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze od siebie. Po regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej wkrętem regulacji położenia przepustnicy na wyjętym gaźniku...
Ale pierdołowate pierdoły opowiadasz. sprawdzenia ustawienia rozrządu I jak przeskoczy rozrząd to silnik będzie pracował nierówno tylko na jeden cylinder? Magia. wypalić dziury w tłoku. Mało prawdopodobne, zresztą gdybyś miał podstawy mechaniki to wiedział byś, że wtedy szybko przybywa oleju-po prostu staje się rozrzedzony benzyną. o ustawienia rozrządu,...
Wawrzyniec. Dotychczas zgadzałem się z Tobą, co moglo wyglądać na "towarzystwo wzajemnej adoracji", ale teraz jestem za, a nawet przeciw. :D W tym co piszesz tkwi błąd logiczny: Jak zapłon może być dobrze ustawiony (czyli x mm tłoka od GMP) gdy czop walu obrócił się w przeciwwadze??? A nawet jak się obrócił niewiele, to nie ma to prawie żadnego wpływu...
Dzień dobry, mam problem z traktorkiem i chciałbym prosić Was o pomoc. Silnik zaczął ciężko odpalać, strzelał w dolot a po uruchomieniu miał mało mocy. Sprawdziłem zawory, ustawienie rozrządu wszystko ok. Okazało się że kąt wyprzedzenia zapłonu jest bardzo duży. Teraz moje pytanie ;), kiedy cewka wyzwala iskrę? Nigdzie nie znalazłem na to odpowiedzi...
z tego co szukałem na necie to tylko model alaska tak wygląda jak u mnie. z tyłu reduktor jest płaski . Czy mógł byś mi opisać coś na temat ustawiania mapy?? bo w tej chwili mam całą mape ustawioną na 100 w każdym okienku . może jakis print screen z ustawieniem prawidłowej mapy do mojego autka?? Dodano po 13 wczoraj próbowałem ustawić cisnienie na reduktorze...
(at)koleskit zapłon ustawiony na lampie i nie odpala, przyśpieszy się aparatem i odpali na chwile, plakiem sprawdzane, nie odpalił Pozdr
No więc przede wszystkim wielkie THANK'S For Everyone za próbę pomocy. Sprawa wygląda tak że dziś sprawdziłęm wszelkie kable i cewki i sprawa przedstawia się tak że wsio is OK ale zapogiewaczo założyłem starą cewkę zapłonową i moto OŻYŁO !!!. Znaczy nie całe bo na razie jest iskra. Świec mam kilka i jaką nie założe to efekt ten sam ale chyba i tak najlepiej...
witam serdecznie mam problem ze swoim matizem mianowicie ciekła mi Pompa wody wymieniłem ją ale prawdopodobnie przestawił mi się rozrząd teraz niby jest ustawiony prawidłowo ale auto nie ma mocy takiej jak dawniej wymieniłem świece przewody kopułkę i palec ale nic to nie pomogło przestawiałem aparat zapłonowy teraz to już chyba kosmicznie poprzestawiałem...
To cytat z innego tematu ale bardzo trafny... Grzejniki muszą odebrać ciepło z kotła który pracuje przynajmniej na minimum mocy. Podnosząc temperaturę wody kotłowej podnosisz moc grzejników. W ten sposób np przy 60 czy 65 stopniach nawet małe grzejniki możliwe, że dadzą radę odebrać spokojnie 7KW z mocy minimalnej kotła. Ustawienie zbyt niskiej temperatury...
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
Ustawienie rozrządu na znakach to jedno, a pozycja wałka i wału to drugie, wiesz do czego zmierzam :?: Sprawdzałeś kąt wyprzedzenia zapłonu lampa stroboskopową :?:
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
http://obrazki.elektroda.pl/1338428400_1... Witam, w związku z zainteresowaniem zmarzniętych użytkowników swoich ropniaków chciałem przedstawić uniwersalny sterownik WEBASTO mokrych. W przedstawionym projekcie sterownik współpracuje z piecem typu Thermo Top V. Jest to piec o prostej konstrukcji palnika działającej na zasadzie zwężki...
Witam u mnie koła są 16"/6 rolnicze, a nie od osobówek tylko szkoda że nie mam 16"/7.5 lub szersze bo lepiej by mi się jeździło nie topiłbym się bardziej nie czekając na susze, dodam też że nad tylnym mostem mam prawie 500kg żelastwa jako obciążniki bo bez tego nic bym nie zrobił byłby za lekki i żaden SAM na znanym aukcji nie dorównuje mu do uciągu...
Włączony zapłon to jeszcze nie jest pracujący silnik. Choć jedna baba mało mi rąk nie obcięła - na hasło "proszę włączyć zapłon" pinda uruchomiła silnika, a ja tam z miernikiem i sondami chciałem mierzyć napięcie. Dobrze, że się jeszcze nie ustawiłem do pomiarów, bo by mi pasek klinowy albo wentylator narobił bigosu z rączek. Także słowa piosenki są...
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
Problem rozwiązany. Pomocna jest instrukcja AMX G+. U mnie kod serwisowy to 33. Instrukcja wgrania pilotów przebiega następująco. Szybko 5 razy włączamy i wyłączamy zapłon. Dioda miga 3 razy, załączamy i wyłączamy zapłon, dioda miga 3 razy, załączamy i wyłączamy zapłon. (Jesteśmy w ustawieniach serwisowych.) Szybko załącz, wyłącz, załącz, wyłącz, załącz...
Przepraszam że po tak długiej przerwie. Autko było poprostu zalane i po wymianie świec ożyło. Do tego znajomy mechanik ustawił mi zapłon i nie mam już żadnych problemów. Kolego makaron1971 wszystko co słyszałeś o MANDO to prawda. Jeśli będziesz zmieniał to pamiętaj że musi być komplet tzn. kopułka i palec też.
objawy uszczelki to majonez pod korkiem (ale to nie zawsze to oznacza to moze oznaczac pierscienie lub zimny silnik, przedostawanie się płynu chlodniczego), glownym przejawem jest trudnosc odpalenia, nierówna praca silnika (jakby kluchy mial w sobie - drgania)inny dzwięk, duzy spadek mocy, przygasanie silnika lub calkowite gasniecie, szybki wzrost temperatury...
Trzeba podłączyć do SD i sprawdzić, przepustnicę, przepływkę, wartość podciśnienia. Rozciągnięty łańcuch też można sprawdzić przez ustawienie punktów wszystkich. Jeżeli zapłon wypada prawie na wszystkich cylindrach to zamiany cewek nic nie dadzą bo raczej mało prawdopodobne żeby wszystkie padły. Może jeszcze jest za słaba masa na silniku.
Ale przekombinowałeś... Ale wiesz że liczba oktanowa paliwa mówi wyłącznie o odporności paliwa na samozapłon? XD... WSK spokojnie będzie pracować na benzynie nawet 105 oktan, ważne żeby benzyna nie miała zbyt mało oktan, bo wtedy będzie dochodzić do spalania przedwczesnego (stukowego). "Wybuchowość" paliwa to jego kaloryczność i ta faktycznie może być...
Złożyłem ten układ zapłonowy , wszystko mniej więcej ustawiłem i gdy odplam motor to przez pierwsze 2 sekundy chce się wkręcać ale potem to już w ogolę jest lipa ( przy tym trochę kopci ) . Świeca była kompletnie zalana , transformator mało co się nie ugotował . Czy ktoś wie co to może być , dodam że podłączałem już dwie cewki WN. od Simsona i dalej...
Witam ustawiłem zapłon czyszczenie adaptacja przepustnicy (bo wyskakiwał błąd (wartośc nie doregolowana )Poprawiło się może i wina paliwa ukrainskiego (mało oktan) Jak się orietowałem ktoś mi napisał "ze w tym silniku nigdy mocy nie było . Pozdrawiam i dziękuje wszystkim Zamykam temat
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
pompki zamieniłem miejscami w trakcie wymiany uszczelek Dodano po 3 ustawiłem zapłon na -3 i silnik chodzi równo , ma moc , nie dymi , korekty sie zmniejszyły zwłaszcza na 4 cyl bipy dalej na minusie ale może to wina słabego ciśnienia paliwa? Dodano po 19 zużycie paliwa w 15 - 0.20l/h zdecydowanie za mało
Witam wszystkich! Posiadam wsk 125 i nie mam iskry. Chodziła normalnie aż kiedyś gdy chciałem zapalić to nic. chodziła wtedy na nowej cewce która ma mało zwojów taka z allegro. Mam tez starą orginalna tylko tam był urwany kabel do przerywacza ale przylutowałem założyłem iskra jest zapłon ustawiłem wsiadam jade. Przyjechałem do domu zgasiłem i znów nie...
Kolego masz za duży luz zaworowy (ustal jakie mają być w Twoim skuterze) i zapamiętaj, że luz zaworowy jest inny dla zaworu ssącego a inny dla wydechowego. Sprawdź ponadto, czy dobrze ustawiłeś zapłon (nie może być przestawiony nawet o ząbek) i filtr paliwa jeśli go masz w pojeździe ( może jest zbyt mały lub zabrudzony ). Jeśli te czynności nie dadzą...
1. Jaki powinien być w tym motocyklu poziom paliwa w gaźniku? Nie wiem. Trudno o takie informacje, a nawet jakbyś ja zdobył to nie masz jak zmierzyć. Jednak nie powinno to być problemem. Jeżeli pływak pływa a nie tonie, blaszki przy nim nie są przez kogoś pogięte i stożek iglicy (najczęściej z tworzywa podobnego do twardej gumy) nie jest zużyty/uszkodzony...
Wreszcie (chyba) :sm2: koniec kłopotów Mechanik z innego miasta podłączył mi TPS i wyregulował instalkę. Po podłączeniu TPS-u auto chodzi rewelacyjnie :). Nie ma już tej dziury, dodaję gazu i bez zastanawiania się passek jedzie do przodu. Nie wiem tylko, dlaczego mój gazownik nie podłączył tego TPS-u (?). Po zmianie kąta wyprzedzania zapłonu pomieszało...
Po wielu kombinacjach ustawiłem według znaków na pasku i fabrycznych na kołach. Po paru rozładowaniach akumulatora auto zaklekotało, dosłownie. Mało nie wyrwało łap silnika. Znajomy kazał by trochę popracował i wyrównało ciśnienie. I owszem przestało szarpać, zaczął reagować na pedał gazu. Jednak to nie to co było. Wciskając lekko pedał gazu ładnie-równo...
Moim zdaniem problemy mogą wynikać z powodu żle ustawionego zapłonu. W przypadku tego auta procedura jest bardzo specyficzna i trudniejsza niż w przypadku innych aut. Złe ustawienie zapłonu powoduje, że odstęp pomiędzy palcem rozdzielacza a kontaktem w kopułce jest zbyt duży. Sterownik silnika nie jest w stanie skorygować tego błędu w ustawieniu aparatu...
Ja mam problem z instalacją gazową szkoda że nie napisałeś nic blizszego na temat auta i zamontowanej instalacji Po jeździe na gazie zawiesza mi sie komputer i na benzynie nie działa za dobrze, dusi się itp. rozumiem ze komp silnika pokazuje błąd krytyczny i zapala sie kontrolka check engine Jeden facet (gazownik) ustawił mi na stałe reset komputera...
Bardzo mi te dane nie psują, albo popełniam błąd obliczeniowy. 0,0015 '' x 3,2 '' =0,0048'' to jest 0,12 mm. jaki popełniam błąd bo 0,12 mm to bardzo mało jak na tłok 81 mm. Ale mniejsza z tym. Zaniepokoiła mnie praca rozrządu. Nie mogę zrozumieć krzywki zaworu ssącego. Zawór ssący dopiero się domyka w GMP podczas cyklu sprężania. dlaczego? znaczy wygląda...
golf III 1.6 monowtrysk.Założyłem gaz z komputerem emulującym BINGO.Wszystko było ok ale na benzynie,zwłaszcza rano miał problem-zapalał i gasł(trzeba było przytrzymać chwilę gaz)Mechanik montujący instalację stwierdził,że musi dać mixer z większą gardzielą poniewaz na ssaniu dostaje za mało powietrza.Po wymianie mixera,po odpaleniu motoru (ok 30 sek)...
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
Najpierw oblała mnie fala gorąca i znieruchomiałem, jednak natychmiast w mojej głowie zadźwięczały dzwonki alarmowe, które zagłuszyły dudniącą, dyskotekową muzykę i adrenalina szerokim strumieniem wlała mi się do krwi. Rzuciłem szklankę na bar, po czym zdecydowanym krokiem przedarłem się do stolika w rogu. - Idziemy do auta! – wrzasnąłem, widząc...
Witam :) Tak jak w temacie chodzi o silnik skutera Zipp Quantum 50 4t Zacznę od początku jak to się stało. Więc pojechałem się przejechać i tak jak zawsze na po odpaleniu czekam chwile żeby silnik się chodź trochę nagrzał. Jadę z góry wiadomo że nie jakąś zawrotną prędkością jakieś 65/70 km połowa gazu. W pewnym momencie poczułem coś takiego jakby nie...
9. przesyłanie dźwięku diodą LED podpiętą do wyjścia słuchawkowego radia przenośnego i fotodiody wpiętej w wejścia radia lampowego "aga" To na pewno działało? :D Biorąc pod uwagę niezbyt dużą czułość wejścia gramofonowego w "Adze" i tą diodę LED bez żadnej wstępnej polaryzacji. Działało. Ale radio tranzystorowe miało trafo na wyjściu i jak wtedy doszedłem,...
Witam, Od dłuższego czasu znajomy ma problem z motocyklem Kawasaki VN 900 Custom, rocznik 2008. Silnik motocykla odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły, czy zimny. Sporadycznie (to znaczy raz się pojawia, a raz nie i nie wynika to z żadnych okoliczności) po przejechaniu kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów spadają osiągi...
Znowu pojawiły się problemy z odpalaniem gorącego silnika (denerwującym gaśnięciem po 3 sekundach). Zmniejszenie przerwy pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej znowu pomogło, jednak co zauważyłem zapłon w tym silniku ma zdecydowanie za małą moc. Długość iskry na samym przewodzie WN wynosił ok. 3 mm, to zdecydowanie za mało jak na standardy normalnych...
W sumie sterownik to mam tylko może podpowiedz mi jaki jest rozkład 30 pinów na wtyczce do kompa no i zapewnij, że do diagnostyki nie jest potrzebny komputer bo złącze kontrolne tam wisi. Daj też może link gdzie można poznać specyfikę pracy komputera. Mam też wiązkę elektryczną z tego silnika i być może uda mi się zrobić jej zdjęcie to pokażę. Tak pi...
hm jeszcze raz ja . bo czasu mało miałem . tak a wiec mozesz mi powiedzieć o funkcjach tego alarmu ?? czy np da sie zablokować funkcej spiida z pilota albo wył serwisowego ? dowiedziałem sie ze alarm ten ma 3 wyjścia zabezpieczeń (pompa zapłon rozrusznik ) . dlaczeg łosie z serwisu np chca tylko zabezpieczyć pompe ?? mimo ze im powiedziałem wiecej o...
Zależy pewnie od przyzwyczajeń. Mi się lepiej spawa inwerterem ze względu na łatwiejsze zajarzanie i prowadzenie łuku. Jak przyklei to nie muszę się szarpać z elektrodą. Dodatkowo funkcja TIG LIFT okazuje się być całkiem dobra wbrew temu co wielu ludzi o niej mówi. Na spawarce transformatorowej o prądzie przemiennym na wyjściu uchwyty TIG nie będą działać....
Guzik, to jest bardzo odporne na odpowietrzanie i trochę z tym jest zabawy. 1. Podjedź tak żeby przód był wyżej niż tył, zgaś silnik, włącz zapłon ale silnik niech nie pracuje. 2. Uruchom ogrzewanie. Nie wiem jak w E36 ale w E46 jak ogrzewanie nie działa to i nagrzewnica jest zamknięta (odcięta od obiegu). Przypuszczalnie tam też masz elektrozawory....
Tak jak powyżej. Grzejniki muszą odebrać ciepło z kotła który pracuje przynajmniej na minimum mocy. Podnosząc temperaturę wody kotłowej podnosisz moc grzejników. W ten sposób np przy 60 czy 65 stopniach nawet małe grzejniki możliwe, że dadzą radę odebrać spokojnie 7KW z mocy minimalnej kotła. Ustawienie zbyt niskiej temperatury CO powoduje przegrzewanie...
Przedszkole to żart :D Dla minimalizowania natłoku treści naukowych... Wg. mnie trzeba zrobić "wash and go". Użyć oscyloskopu do poprawnego umiejscowienia impulsatora! Impulsator trzeba zamocować tylko prowizorycznie i zrobić pierwsze pomiary kręcąc wal wiertarką. Impulsator będzie służył tylko jako punkt odniesienia! Moduł jest do tego niepotrzebny.Wręcz...
Witam. Mam kłopot z piecem ulrich kondensich 24kw. Nie wiem od jakiego czasu, ale w trakcie przeglądu przed sezonem grzewczym natknąłem się na problem który może był, ale wcześniej nie został wykryty. Piec działa jakieś 5 lat, z czego dopiero ostatnie 2lata wykorzystywany jest również do grzania CWU. U nas w rejonie woda jest dość za kamieniona, ale...
Dziękuję za przypomnienie, chociaż prawdę powiedziawszy, właśnie dzisiaj, miałem napisać o stanie aktualnym, mojej sprawy. 1. Poczytałem, wiele czasem fachowych, ale najczęściej barwnych a nawet dowcipnych „opowiadań” na stronach internetowych ( między innymi MZ KLUB POLSKA), ale niewiele, mi to w mojej sprawie pomogło. To z zasady, korespondencja,...
witam od kilku dni borykam się z problemem braku chłodzenia w Altei 1.6 Benz. z 2004 Altea 1.6 benzyna 75kW 2004 Climatronic menu serwisowe i kody DTC autodiagnostyka na panelu klimatronika daje takie wyniki 00.0 brak błędów 00.0 Numer programu 00.3 Punkt używany 00.4 Recyrkulacja automatyczna 00.5 Ogrzewanie postojowe aktywne 00.6 Jakość powietrza...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
matiz zapłon zapłon matiz matiz przekaźnik zapłon
dht22 raspberry lublin piaski prosty pilot włącz wyłącz
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Instrukcja kodów do pilota Emmerson U12: Wprowadzenie i wyszukiwanie Dysk SSD Patriot P210 1TB widoczny w BIOS, niewidoczny w instalatorze Windows 10