Przy okazji sprawdź stan wszystkich metalowych przewodów hamulcowych.Bardzo często gniły przy tylnym prawym kole tuż nad zbiornikiem paliwa,a także z przodu w komorze silnika w okolicach alternatora.W kilkuletnich Matizach całe przewody hamulcowe wyglądają tragicznie,niedosyć że są stalowe to w dodatku słabo zabezpieczone przed korozją :cry:
Wbija się ostry punktak w środek zaślepki, podważa na boki i zaślepka wychodzi. Do wbicia nowego tego "kapsla", trzeba mieć odpowiedniej średnicy kołek stalowy, robiący za stempel - raz stuknąć i siedzi. Zamykam.
witam jestem mechanikiem w serwisie daewoo najczęściej jest to uszczelka kolektora sącego należy go skleić :D
Na bank dmuchnęło uszczelkę pomiędzy którymś z cylindrów, a kanałem wodnym.Tam jest bardzo mała powierzchnia do uszczelnienia, a zatem uszczelka posiada tendencję do wypalania.
Obiegu nie ma jest tylko zaślepka i czesto tam jest wyciek.
W tej okolicy może się pojawić się olej silnikowy, olej napędowy i ewentualnie płyn chłodniczy. Olej ze skrzyni nie ma jak przedostać się na przód traktora, chyba że jest ładowacz i pobiera olej ze skrzyni, ale to mało prawdopodobne.
jak ci tak porządnie prysło to nie z nieszczelnosci napewno, tylko spowodowane jest to ciśnieniem w układzie chłodzenia, albo masz ten woz zle odpowietrzony albo nie otwiera ci sie termostat i gotuje wode, włacza ci sie wentylator na chłodnicy? No i ostatnia najgorsza opcja to uszczelka, bo jak znika płyn i nie ma wycieku to znaczy ze przedostaje sie...
Przyczyn może być wiele np niesprawny akumulator, mało płynu w układzie, uszkodzona pompa, może jakiś wyciek?
Nagrzewnica jest zatkana i pewno już dziurawa tylko wymiana na nową a wyciek trzeba zlokalizować.
Wytrzeć i obserwować ze zdjęć mało widać
Wyciek płynu chłodzącego, np. z kolektora ssącego.
osiem czy 25Nm . Na pokrywie filtra pisze 25Nm . Osiem to jest mało coś ??
Zakładasz nowy oring(stary wyjmij, oczyść gniazdo) , zakładasz zawleczkę. Jesli spuszczałes płyn tym o czym pisałem to zakrecasz to. Zalewasz płyn , odpalasz silnik i grzejesz aż załącza się wentylatory. Kontrolujesz czy gdzieś nie masz wycieku w międzyczasie. Ja dodatkowo ugniatam grube węże idące do chłodnicy. Jeśli w trakcie płynu będzie mało dolej...
Przeanalizuj moją historię. Matiz jeżdżący, wyciek płynu chłodzącego spod kolektora. Wymiana kolektora dolotowego, zdjęcie głowicy - jej regeneracja, gniazda, uszczelniacze, bez ingerencji w dół silnika. Złożenie, jazda, zużycie oleju 1l na 50 km. Reklamacja usługi. Wymiana uszczelniaczy zaworowych, nowe były luźniejsze od starych( na koniec wymieniono...
Ale to auto jest faktycznie tak dogrzane? Bo stwierdzenie że rura gorąca to trochę mało. Co się właściwie dzieje? Gotuje się? Wentylator się włącza na zimnej chłodnicy? Ile ma na wskaźniku? A..nie ma wskaźnika, no tak To trzeba w programie podejrzeć.
Tylko nagrzewnicy czy cały układ chłodzenia? Wyciek występuje nadal?
Wygląda na sterowanie hydrauliczne, to może być wysprzęglik, pompka lub problem z płynem hamulcowym, którego zapewne używa układ sprzęgła wspólnie z hamulcowym. Na początek sprawdź czy nie masz za mało płynu hamulcowego lub czy nie ma gdzieś jakiegoś wycieku w okolicy skrzyni biegów i pedału sprzęgła.
Sprawdź poziom płynu hamulcowego, jak jest mało to szukaj wycieku.
Proponuję przynajmniej zdjęcia zamieścić, trudno wróżyć z tak mało precyzyjnego opisu
Komora grzania nie ma bezpośredniego kontaktu z membramami. Można śmiało odkręcić tą pokrywę oczywiście po opuszczeniu płynu chłodzącego.Obejżeć stan uszczelki pewnie gdyby była pod ręką nowa to sytuacja byłaby konfortowa. Mogło się zdażyć niewielkie pęknięcie obudowy ale jet to mało prawdopodobne.
Dolej płynu do kreski max (przy zimnym silniku). Jak za kilka dni zaświeci się kontrolka i faktycznie płynu będzie mało to musisz mieć jakiś wyciek.
Prawdopodobnie może to być wyciek z elementu woskowego który reguluje ssanie w zależności od temperatury płynu chłodzącego bądź też z przewodów doprowadzających płyn do niego.
Witam.Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,moze uszczelkę pod głowicą wydmuchało.Zobacz gdzie masz wyciek płynu chłodniczego.Podejrzewam że zamulaczem nie załatwisz wycieku.Zainteresuj się zużyciem oleju , sama wymiana oleju jak widzisz nic nie daje.Pozdrawiam Waldec
Jeśli nie możesz zidentyfikować wycieku zrób tak kup płyn do uszczelniania układu chłodzenia i po sprawie wiem to z autopsji miałem już dość szukania ciągle ubywało zalałem uszczelniacz i 6 miechów spokój .
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Jak robiłeś ten test na szczelność głowicy? Czym? W jakich warunkach? Temat przedmuchów przez uszczelkę przerabiałem w Seacie z 1,9 tdi. Co prawda inny silnik niż twój jednak ja zrobiłem tak: odkręciłem korek w zbiorniku wyrównawczym, wstawiłem korek od butli do pędzenia wina z wężykiem, a druga końcówka węża do butelki z wodą. Mimo dodawania gazu na...
Nagrzewnica zasilana jest plynem chłodzącym ? Jak w każdym samochodzie. Być może, że faktycznie masz problem z kolektorem. Zapewne warto sprawdzić uszczelnienie i wymienić tam uszczelkę. Jednak w przypadku zapachu w kabinie to raczej nie powinno być od wycieku przy silniku, gdyż powietrze do kabiny zasysane jest spoza komory silnika. Aby się upewnić...
Pewnie za mało płynu nalałeś/zapowietrzony układ jeśli wcześniej było dobrze. To nowy nabytek to auto?
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Okazało się że było zbyt mało płynu w chłodnicy i dlatego gasł silnik ,po uzupełnieniu i likwidacji wycieku wszystko wróciło do normy
Witam od dłuższego czasu walczę z używającym płynem z układu chłodzenia płyn ubywa zwłaszcza na dużych trasach typu 1000 plus potrafi nawet ubyć ponad 2litry płynu ! Ponadto auto potrafi nic nie piszczeć ani nic dopiero na 2 dzień przy odpaleniu informuje że ma mało płynu test na zimnym na ciepłym szukanie wycieku nic na uszczelkę też był robiony test...
odpowietrzanie nie polega na uruchomieniu silnika z odkreconym korkiem zbiornika wyrównawczego !!! wlanie płynu nie zalepilo nagrzewnicy, ewentualnie jej zawor wejsciowy ktory był nie szczelny i podczas wycieku tam własnie przysechł -co i to jest arcy dziwne poniewaz płyny te NIE sa skuteczne w elementach miękkich lub ruchomych... sprawdz stan oleju...
Nie mylicie kontrolki wtrysku(tzw marchewki) z kontrolką awarii układu hamulcowego/ kontroli hamulca ręcznego.I to chyba o nią się rozchodzi? Zapewne masz mało płynu w zbiorniczku z płynem hamulcowym. Możliwy wyciek płynu - awaria układu więc skontroluj dokładnie.Inna sprawa zapalania się kontrolki to zwarcie w wyłączniku lub w instalacji od czujnika...
Jak nie ma śladu nigdzie, to znaczy, że go zjada - uszczelka pod głowicą? Olej obejrzyj jak wygląda. Ile tego płynu musisz dolewać? Jak mało to nie będzie śladów w oleju.
Witam, byłem na wymianie oleju w moim BMW e46 i mechanik powiedział mi, że mam jakiś wyciek, zobaczyłem do zbiornika z płynem chłodniczym i było go bardzo mało, dolałem płynu, niby mieszalnego z każdym innym płynem, patrzę na drugi dzień i zrobiła się biała "maź", coś jak majonez. Pojechałem do mechanika, po jednym dniu mechanik stwierdził, że to uszczelka...
po przejściach z moim pierwszym autkiem już trochę "ogarniam". Nie sądzę - to do tego co zacytowałem. Odpowiedzi: Ad1. Nie. Ad2. Nie wiem o jaką pokrywę Ci chodzi ;D Ad3. Poziom oleju na wskaźniku powinien sięgać pod max (w Twoim aucie jest za mało). Ad4. Pewnie jest jakiś wyciek (wykonaj test ciśnieniowy, lub zgłoś się na warsztat :D ) Ad5. Umyć silnik...
Mało płynu w układzie chłodzenia. Gdzieś Ci ucieka, trzeba zlokalizować wyciek, naprawić i uzupełnić braki.
Tak samo jak w innych samochodach które posiadają odpowietrznik , Obok krućca który doprowadza płyn do wysprzęglika / wchodzi w obudowę sprzęgła . powinien wystawać odpowietrznik . Jedna osoba pompuje / wciska pedałem sprzęgła druga luzuje odpowietrznik , wypuszczając powietrze ( tylko jak ono się tam dostało ) miałeś za mało płynu w zbiorniczku? Może...
Możliwe uszkodzenie uszczelki pod głowicą, przez to są przedmuchy do układu chłodzenia i wrażenie gotowania lub mocno zapowietrzony układ. Dobry mechanik jest to w stanie sprawdzić bez rozbierania silnika. Przy uszkodzonej uszczelce możliwy wyciek płynu na tłoki. Na mokrych świecach samochód nie odpali, dopóki się nie osuszą.
Typowy objaw uszczelki pod głowicą Znaczy jaki ? Ten , że temperatura dochodzi do 90° a potem spada do 75° C? Czy to że płyn ubywa ? Po wymianie pierścieni tłokowych w matizie zaczęło ubywać minimalnie płynu chłodniczego.Olej trzyma poziom,ale co zaobserwowałem to że wskaźnik temperatury wody dziwnie wskazuje tzn.dochodzi do temperatury ok.90*C i nagle...
Nic nie trzeba odpowietrzać bo to się po prostu nie zapowietrza samo. Przeciwnie, aby chociaż trochę zaczęło działać to powietrze już samo powoli wróci do zbiornika. Skoro wycieku nie ma to dlaczego było mało płynu w zbiorniku, wyparował? A jak klocki się zużywają to co się dzieje? ;)
Jak nie ma wycieków na cylinderkach hamulcowych to wymień gumki w pompie hamulcowej, nie kupuj całej pompy ze szrotu bo może być jeszcze gorsza.
Jeśli było bardzo mało płynu to sie zagotował, a wentylator sie włączył?
Zlokalizować wyciek i naprawić. Tylko tyle napisze. Żadne wycieki nie są normlane no może poza poceniem się uszczelki miski w tych silnikach a i na to jest sposób. Pozatym za mało danych skąd co cieknie.
[qu ote="czarek73"]poprostu bylo malo plynu...[/quote]\ Teraz zapamietaj że nigdy nie dolewa się płynu do zbiorniczka gdy płyn jest gorący :!: :!: :idea: ,bo zawsze ci płyn wywali nawet jak jest go mało w zbiorniczku :idea: :idea: ,to układ zamknięty :!: :idea: , dolewanie po odpowietrzeniu układu możliwe jest tylko na zimnym silniku :!: :D
Temat bardzo stary. Już dawno o nim zapomniałem ale widać nikt nie wpadł co to mogło być. Sam sobie poradziłem po kilku dniach rozważań. Jako dość mało obeznany w temacie mechaniki aut jakoś sobie poradziłem. Problemem był wyciek płynu chłodzącego z modułu nagrzewnicy. Coś się rozszczelniło. Nie pamiętam już dokładnie co ale w module nad przekładnią...
Wlej nową oliwę nawet z górką.One dość dobrze tolerują lekkie nadwyżki. Być może jak docierałeś to jeździłeś spokojnie,więc olej nie znikał.Teraz kręcisz i popija. Większość silników,a szczególnie te mniejsze ma tak ,że jak oleju jest mało to zaczyna znikać w zastraszajacym tempie. Spotkałem się z tym wiele razy i scenariusz był ten sam. Przed wyjazdem...
Jeśli między grodzią a silnikiem to może z nagrzewnicy albo z węży doprowadzajacych do niej płyn. Tam najczęściej jest mało miejsca i wysoka tempetatura więc węże lubią tam puszczać. Spróbuj poobserwować na wysokich obrotach.
Ogólnie płynu chłodniczego nie ubywalo wcześniej. Dwa miesiące temu była wymieniana rura od chłodzenia retardera ta dłuższa i wtedy raz dolany płyn bodaj po dwóch dniach od wymiany. W zeszłym tygodniu się upomniał o płyn i było dolewane ale myślałem że któraś opaska nie trzyma dobrze i gdzieś uchodzi. Ale w zbiorniku patrzę i znów mało jest no to taki...
Dziwny ten przypadek Płyn idzie od zbiorniczka do pompki i abs-u ( jeśli masz ). 1. Po drodze może być uszkodzony przewód tuż przed zaciskami. 2. Kolejne co powinieneś sprawdzić to może nie pozorne ale takie małe coś kalamitka ( jak nie jest dobrze dokręcona to puszcza i wtedy płyn się wydostaje a powietrze dostaje). 3. Prowadnice po których poruszają...
Będę na dniach patrzył do tego wydechu. Mam jeszcze osłone przegubu do zrobienia (kupiłem sobie rozciągliwą z takim stożkiem), coś mi się pali czerwona kontrolka od poduszek (spod siedzenia pasażera wystają jakieś kable, wiem że tam są jakieś czujniki i było robione), muszę sobie wypolerować przednią szybę (bo był offroad robiony na campingu i kamienie...
A wentylator chodzi ? Wycieków nie ma ? Bo mi to wygląda jakby było za mało płynu - czyli skutek -zapowietrzony. Niestety francuza trzeba umieć odpowietrzyć. Najczęściej na tzw. czuja.
Witam, Za oknem -10 stopni. Rano miałem problem z odapalaniem silnika, żeby go odpalić musiałem trzymać gaz na maksa i ostro kręcić kluczykiem. Samochód odpalił... Tylko, że bardzo mocno wzrosły mu obroty, wystarczy, że wrzucę 1 puszczę sprzęgło, samochód się tak rozpędza, że wrzucam 2, później 3 i jadę bez gazu. Podczas zimowej aury to wręcz muszę...
wiem że chodzi na osobnym pasku ale raczej będzie za mało miejsca żeby ją wyjąć bez zdejmowania paska rozrządu.
Mało możliwe żeby płyn pod ciśnieniem bodaj 0,5bar gotował się przy 102⁰C. Korek wymieniłeś a czy węże twardnieją na gorącym? Może jest gdzieś nieszczelność, płyn powoli wycieka i ciśnienie się nie wytwarza. Z innych przyczyn to zakłócony obieg płynu (coś przytkane, pompa wody nie wyrabia) w rezultacie w głowicy się gotuje, albo dmucha głowicą...
Witam od jakiegoś czasu wycieka mi dosyć dużo płynu chłodzącego, 1l. wycieka w ciągu 1-2 dni więc to już chyba sporo. W trakcie jazdy samochód szybko się nagrzewa, jeśli jest mało płynu i ogrzewanie (nawiew) jakby słabiej działało, natomiast po uzupełnieniu ogrzewanie - nawiew działa normalnie. Największy wyciek obserwowany jest na ciepłym silniku i...
Nieszczelność na pompie, wężach, zbiorniczku, maglownicy... Gdzieś musi ciec, może na tyle mało że jeszcze nie widać, albo mechanikowi nie chce się dokładniej spojrzeć.
Jeżeli od momentu odebrania auta od mechanika przejechałeś 30 km to wygląda bardziej na zbieg okoliczności a nie winę mechanika. Do przegrzania silnika wystarczyło przejechanie ok 10 km bo wtedy silnik nabiera temperatury (a nawet szybciej bo miałeś wyciek i mało płynu w silniku). Wskaźnik temperatury na pewno działał i wskazywał, więc po zauważeniu...
Wiatj!Sprawdzić trzeba: 1.poziom płynu ( uzupełnić ,gdy mało i odpowietrzyć) 2.pompę 3.przepustowość nagrzewnicy ( np.zamulenie ) 4.drożność układu chłodzącego silnik 5.wycieki płynu z instalacji 6.zawór doprowadzający obieg chłodzenia silnika do nagrzewnicy (tzn.czy pokrętło zmienia położenie dźwigni zaworu. Pozdrawiam.
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
Witam , mam pytanie dotyczące kontrolki ciśnienia oleju . Kilka dni temu przegrzałem silnik z powodu wycieku płynu chłodzącego przy kolektorze . Zostało to naprawione , lecz teraz przy włączeniu zapłonu ,nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju , dopiero gdy silnik jest nagrzany , kontrolka świeci przy włączeniu zapłonu , czyli tak jak powinna . Moje...
witam. wywaliło mi płyn przez korek i nie wiem co jest tego przyczyną! nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale dodam że auto jest mało jeżdżone w sumie stało w garażu od grudnia aż do wczoraj. może ktoś pomoże???
Sprawa wyjaśniona corsa faktycznie miała problemy z czujnikiem temperatury ale nie on był bezpośrednia przyczyną lecz wyciek płynu. Wyciek był przez włącznik wentylatora w chłodnicy i gdy spadał poziom płynu samochód zaczynał swoje źle działanie, wystarczyło go uzupełnić i wszystko wracało do normy. Wyciek był na tyle duzy że po zalaniu lekkiego nadmiaru...
Można zatrzymać jeśli jest sprawne ale nie próbował bym bo w 22 letnim aucie może być spięte na stałe. No to jak inaczej jest sprawdzić Wisko tak żeby być pewnym? Po odgłosie to za mało mam doświadczenia takiego by stwierdzić jak brzmi sprawne, a jak brzmi niesprawne
Witam! Mam taki problem z moim autkiem opel astra 1,8 16V 1996r + gaz mianowicie zaczeło sie od ubywania płynu (raz na jakiś czas ok. 1 litra płynu) na moje nieszczęście posłuchałem teścia i dolałem jakiegoś zatykacza do układu chłodzenia co niby miał pomóc ale po około 2 tygodniach zaczeło słabo grzać na wolnych obrotach (mało płynu - wyciek na wężu...
ZA mało informacji żeby diagnozować wrażenia dźwiękowe na odległość . Teoretycznie ta maź na silniku to nie smar z przegubu tylko płyn chłodzący z pod uszczelki głowicy
WITAM Od niedawna jestem posiadaczem Maitza rocznik 1999, przebieg 180 kkm. Dwie rzeczy mnie niepokoją. Około tydzień temu zapaliła sie kontrolka hamulców, okazało się, że poziom płynu hamulcowego jest za niski. Dolałem do górnej kreski, wczoraj sprawdzałem - jest ok 0,5 cm poniżej MAX. Przez ten tydzień pokonałem ok.500-600 km i wkrótce zamierzam zrobić...
Hmm ciekawa sprawa kupiłem pompę wspomagania ale na razie jej nie wymieniłem ,dolałem oleju do wspomagania przy włączonym silniku i wydawało się że będzie wszystko dobrze po dwóch dniach kierownica zaczęła chodzić ciężko ,sprawdziłem zbiorniczek i było w nim mało płynu więc dolałem i znowu chodzi dobrze ,co prawda nie wiem ile wchodzi płynu w ogóle...
Panowie, wyjaśni mi ktoś? Zmontowałem wszystko ładnie, teraz czujnik trzyma i nic nie wycieka ale...! zalałem z baniaka 5 litrowego zbiorniczek płynem, weszło ok 2l i był prawie MAX i odpaliłem auto wszystko ładnie, ok 6-7 min pochodził nic nie wycieka, ruszyłem w małą przejażdzkę jakieś 2-3 km i nagle kontrolka: https://obrazki.elektroda.pl/5863222800_...
Witam. Posiadam Forda Focus mk1, ciężko chodzi kierownica na postoju, wycieków brak, płynu nie ubywa, zdjąłem harmonijkę przy drążku, a tam mało smaru. Teraz jakim smarem nasmarować: 1. drążki kierownicze. 2. zębatkę ślimaka maglownicy. Czy smar litowy molibdenowy do przegubów będzie odpowiedni? Zastanawiam się jeszcze, czy nie uległ uszkodzeniu czujnik...
Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Astry H 2.0 16V. Na początku zauważyłem, że mam mało płynu chłodzącego, więc go uzupełniłem. Potem po przejechaniu około 30 km otworzyłem maske a tam paruje (wycieka) płyn przez odpowietrznik, obok korka (wlewu płynu). W zbiorniczku poziom płynu na full. Pojechał z tym do mechanika otwiera maskę i ... Uuu uszczelka...
Ogólnie wygląda to tak, kupiłem auto od handlarza, kopcił na niebiesko po przekroczeniu 1800 obrotów. Zajrzałem do chłodniczki EGR, żeby mieć dojście, zdjąłem Aku i obudowę. Gdy zdjąłem chłodniczkę, zauważyłem, że dolot powietrza, ta część aluminiowa, jest zawalona nagarem. Została zdjęta do czynienia, z automatu poszła chłodnica intercoolera do czynienia,...
Karcher K7 Full Control na najmocniejszym ustawieniu na lancy (na 3 na lancy) po osiągnięciu ciśnienia nagle przerywa i ponownie wchodzi na ciśnienie. Wygląda to tak samo, jak urządzenie nie dostaje wystarczająco wody, jak np. zagnie się wąż i na chwilę przerywa. Na ustawieniu małe 2 (mniejsze ustawienie na lancy) działa poprawnie. Myjce wody nie brakuje,...
Witam -jak się nie myle to masz jeden czujnik temp. To mało ważne w sprawie alesię mylisz bo są dwa .
Nokia 5310 może i ma tylko 2 Mpix ale potrafi dużo lepsze zdjęcia zrobić. Jak do napraw samochodu masz tak samo podchodzić to daruj sobie. Cieknie z innych miejsc niż wskazujesz. Naprawa w obu przypadkach prosta i mało kosztowna ale wyłącznie jak będzie robił to ktoś kto ma pojęcie co robi.
Też stawiam na przedmuch od silnika (bo na gazie nie jeździ). Jak zbiornik wyrównawczy jest przeźroczysty to powinno być widać czy jest bąbelkowanie na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku lub przez przez otwór po zdjęciu korka, a w ostateczności pozostaje butelka z wodą. Przy mało intensywnym przedmuchu może nie być wyczuwalnego zapachu - tak jest...
Podejrzana jest uszczelka pod głowicą. E, tak od razu z grubej rury. Kolego omega-mv6, pisząc nagrzewnica miałeś na myśli tą do ogrzewania czy chłodnicę i na miejscu kolegi to sprawdziłbym czy ilość płynu w układzie chłodzenia jest wystarczająca. Jeżeli mało to uzupełnić, jeżeli trzeba to układ odpowietrzyć i zobaczyć co się będzie działo, czy nie...
Mechanik twierdzi, że może walnięta jest też uszczelka pod głowicą!!! Wtedy szrot. Nie koniecznie szrot, możesz kupić inny sprawny silnik do 500zł. Zapytaj o wycenę mechanika ile by kosztowała naprawa (wymiana pompy wody, uszczelki pod głowicą i co tam wymyśli mechanik). ma sprawdzić/zmierzyć czy uszczelka jest ok czy nie ciekawe jak, jedynie co to...
Do wszystkich zainteresowanych. Problem powrócił tylko tym razem trafiłem chyba na mechanika który po minucie rozmowy i oględzinach stwierdza że do wymiany jest wysprzęglik który znajduje się w skrzyni. Pytam skąd ta diagnoza? Pan odpowiada wyciek płynu ze skrzyni. Myślę sobie opowiem Panu historie z poprzednim pseudo mechanikiem po zakończeniu mojej...
Poszukać... łatwo powiedzieć. Mało takich przypadków, a opisanych chyba zero. Iskra jest - chyba żaden z elementów zapłonu nie mógł ucierpieć na wycieku płynu i wyższej temp. silnika. Kompresja - czy dobra... starą domową metodą "na palec" wydaje się być ok, ciśnienie wyczuwalne jest niemal takie same jak w sprawnej Aprillce bracika, też 2-suw, z którą...
http://obrazki.elektroda.pl/1545150700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8403540500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8798382000_1... Dodano po 1 Może trochę mało widoczne zdjęcia ale wycieki da się na zdjęciach zauważyć.
Powinno pisać na oponie. Można o to pytać producenta opony (albo samemu googlować) albo szukać zaleceń MANa ->Nie wiem kiedy były wymieniane filtry. Ja wiem kiedy powinny ;) 3 tygodnie temu, skąd wiesz ze poprzednicy wymienili to i owo jak trzeba było? Skoro mechanicy wiedzieli kiedy auto pójdzie do "żyda" to mogli przeciągnąć. Jak po leasingowe to...
Witam Problem występował bardzo różnie, czasami przez cały tydzień nie ubyło ani kropli a czasami jednego dnia potrafił wyciec cały zbiornik. Tep. zawsze była optymalna, szybko się nagrzewał i powyżej 90 stopni wskazówka nie rosła. Okazało się, że winowajcą był króciec z tyłu silnika. O dziwo również zamontowany gaz po wymianie wadliwego rozdzielacza...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
Witam! problem pojawił się nagle podczas odpalania auto zaczęło jechać, a wcześniej do ostatniego naciśnięcia pedału wszystko było dobrze. Zdemontowałem pompę sprzęgła rozebrałem ją i wszystko jest dobrze, przez odpowietrznik wysprzęglika przelewa się płyn bez powietrza, a mimo to sprzęgło sprawia wrażenie zapowietrzonego. Na początku myślałem że płynu...
1. Sedany są droższe. 2. W standardzie nie było w ogóle klimatyzacji, ksenonów, alarmu i chyba 6 airbagów. Wyposażenie w tym aucie było dobierane indywidualnie (nie było typowych wersji, dlatego na rynku są bardzo zróżnicowane egzemplarze), jak na tą wersję silnikową bogate. 3. Jeśli auto jest ogólnie w dobrym stanie i faktycznie nie wymaga dużego wkładu...
Płynu chłodzącego nie ubywa. Jak jest mało oleju, bardzo mało to nie dymi, tylko przy ostrym zakręcie po dodaniu gazu dymi mocno. Dodano po 56 Jak sądzicie jaki jest koszt naprawy?
Jeżeli jest to przeciek na przewodach to proponuję albo zmienić opaski, wyczyścić dobrze miejsca łączenia węży i od nowa skręcić, albo wymienić węże z których cieknie. Jeżeli spod uszczelki pod głowicą, ale wyciek jest na zewnątrz, choć to mało możliwe, to sprawdź tylko czy płyn nie miesza się z olejem zarówno w zbiorniczku wyrównawczym (jeżeli się...
jeżeli to jest uszelka pod głowicą to na zimnym silniku miałbyś problemy z odpalaniem.przyczyn może być wiele .sprawdz czy olej w silniku nie ma koloru śmietany,cz kolor płynu chłodzącego jest inny od tego który zalałeś.co ubytków płynu sprawdż czy nie masz wycieków ,często są to nieznaczne wycieki których nie potrafisz zlokalizować,również przyczyną...
Zaczynając szukania wycieku trzeba po pierwsze zerknąć na nagrzewnice pod deską rozdzielczą,jeśli tam jest sucho trzeba patrzeć dalej po rurze -zerknąć na olej czy płyn nie przedostaje sie przez uszczelkę pod głowicą do silnika.Zawsze trzeba zaczynać od mało inwazyjnych i prostych rzeczy
Czy miga kontrolka na zakręcie, nierówno czy też pulsuje i słychać dźwięki ostrzeżenia - wszystko to mało ważne, bo zależy tylko od stopnia zaawansowania licznika / zestawu wskaźników. Powód jest zwykle jeden i ten sam - zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku. Płyn sam z siebie nie wyparowuje, więc oprócz uzupełnienia stanu odpowiednim rodzajem płynu...
Witam Mam taki problem z sprzęgłem w Lagunie 2 2001 rok 1.9 dci pedał sprzęgła nie odbija po przeczytaniu kilka postów zabrałem się za sprawdzenie pompki sprzęgłowej pod pedałem sprzęgła ale po sprawdzeniu płynu w zbiorniczku dot 3 okazało się że jest go za mało po uzupełnieniu płynu pedał sprzęgłą odbił ale spowrotem nie odbił okazało się że płyn ucieka...
Witam , jak w temacie , bez retardera , nigdzie nie leci , pompa wody nowa z podejrzeniem wycieku załozona , na 3 tys km ok 4 l ubytku , im ciezszy teren tym gorzej , 820000 km przebiegu , cisnienie w układzie chłodniczym raczej bez wiekszych zmian , najwiekszy ubytek podczas postoju i ostygnieciu ( zimny silnik pokazuje mało płynu ) , pomoze ktos ?...
Znam kilka sposobów, z pewnością nie wszystkie. 1. detektor jest mało sprawny/wydajny. 2. piana z płynu do mycia naczyń sprawdza się tylko po stronie wysokiego ciśnienia. 3. filtry z fosforem czy też innym pierwiastkiem fluorescencyjnym. Wyciek jest widoczny po jakimś czasie pracy w świetle UV dla układów tzw. nofrost z dostępnym parownikiem. 4. dla...
Witam, chciałbym stuningować trochę Rovera po zjeździe do polski. Myślałem o następujących rzeczach: -Nowa/używana kierownica, bo stara jest zdarta -Nowe przewody hamulcowe + nowe tarcze/klocki i bębny na tył -Nowe felgi i tu mam dylemat czy wybrać stalowe nowe czy używane alufelgi -Nowe opony letnie i tu to samo nie wiem jaki producent i jaki rozmiar,...
witam, prawdopodobnie trafił nam sie maniek z rozszczelnionym egr-em, ubywa ok 20 l płynu chłodzacego na 2500km - w oleju nie ma płynu - w powietrzu /buutlach/. nie ma -wycieków brak -głowice, tuleje, uszelki odpadaja.. -jak by szło na wydech prawdopodobnie by dymił na biało błekitno.. tak.? nasz nie dymi.. ma moc mało pali został egr,,, i teraz pytanie...
Mój Focus tddi też kopcił na czarno przy mocniejszym dociśnięciu pedału przyspieszenia. Wycieków oleju zero, spalanie trasa 5, miasto 7,5. Przeczytałem, że problemem może być przytkany kolektor dolotowy powietrza oraz zawalony szlamem zawór ERG. (i w efekcie jest za mało powietrza do spalania na wysokich obrotach, dlatego kopci). Kupiłem płyn w spray-u...
Jeszcze jedno dużo czytałem na różnych forach i gdy uszkodzona jest uszczelka to jest olej w płynie lub płyn widać na bagnecie od oleju a u mnie tego nie ma. Ale zauważyłem pewną rzecz: gdy silnik się rozgrzeje to nie wyłącza się ssanie a najlepsze było to ze płyn sobie ucieka tam gdzie ogrzewa powietrze do kabiny więc podejrzewam że płyn sobie ucieknie...
Korek jest ale powinna być pod nim poduszka powietrzna. Układ jest najprawdopdoobniej zapowietrzony, bąbel powietrza w nagrzewnicy bądź gdzieś w silniku daje takie objawy, że zbiornik wyrównawczy jest przepełniony choć q układzie jest mało płynu i jak pompa zaciągnie to zapala kontrolkę, a jak spadną obroty to wybija z powrotem do zbiornika wyrównawczego....
Dokładnie, narazie przy LPG nic nie robione, teraz szykuje się przegląd i wymiana filtra. Co ciekawe, instalacja była strojona do niesprawnego osprzętu silnika a mimo to, bez modyfikacji mapy, po naprawach praktycznie nie wywala "check" (średnio raz na ponad tys km, zwykle jak mało gazu w butli, potem sam gaśnie). No ale myślę że na przeglądzie dostroi...
matiz płyn wyciek płyn wyciek płyn mazda
zerowa licznik licznik zmienic angielski polski napełnianie kartridży canon
przyrządy pomiarowe instrukcje samsung ue50nu7462 obraz
Kompatybilność panelu Kenwood 377R z Renault Clio 2012 Włącznik świateł Mercedes 1424 1996 - Gdzie kupić?