to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
Do naprawy,koszt ok maks 10 zł.Zasilania i ścieżki w module są?
w stykach "mastera"
Krańcówki - potoczna nazwa włączników krańcowych. W tym przypadku chodzi o włączniki drzwiowe, które załączają oświetlenie sufitowe kabiny po otwarciu drzwi. Podłączenie alarmu do linii krańcówek zapobiega ponownemu, samoczynnemu uzbrajaniu alarmu.
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
Nie otwiera się czyli siłownik ani nie drgnie czy nie otwiera bo "za mało" podnosi się "dzyndzel"?
Witam Oryginalny sterownik C.Z. jest w drzwiach kierowcy.
Centralkę możesz mieć jak starszy matiz w zamku drzwi kierowcy (bez sterowania pilotem), lub na przednim prawym słupku, ta już pod pilota z alarmem. Zacznij od bezpiecznika i namierz swoją centralkę zamka. Chcesz materiały, szukaj "chevrolet-manual", lub "Chevrolet Europe TIS", coś gdzieniegdzie jeszcze działa.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Ja u siebie w matizie założyłem na przedłużeniu cięgna od dzyndzla do ryglowania drzwi, (uniwersalny centrany zamek) tylko trzeba było sobie otworki zrobić pod śruby. Miejsce jest powinieneś założyć bez problemu.
Witam! Posiadam Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem, który uruchamiam kluczykiem w drzwiach kierowcy. Posiadam także alarm prestige MX 150. Chciałbym połączyć alarm z centralnym zamkiem, ale nie wiem jak to zrobić. Z tego co się zorientowałem to w Matizach z fabrycznym centralnym zamkiem brakuje siłownika w drzwiach kierowcy. Jak najlepiej połączyć...
Za czasów poloneza (trochę dawno temu) podobny zamek w drzwiach kierowcy był "centralką" i nie było innej. Jak działało, nie wnikałem
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
podczas podłączania zrobiłem jakieś zwarcie i usłyszałem jakby przepalenie się bezpiecznika No to napraw przełącznik w drzwiach kierowcy
Matiz rocznik 2000 szyby mechaniczne na korby, bez centralnego zamka. Potrzebuję wymienić drzwi od strony kierowcy. Drzwi już mam, czekają w kartonie ze 2 lata na wymianę. Po drodze nie działa głośnik w drzwiach i chciałbym znaleźć przyczynę. Będę też wymieniał zamek w drzwiach, który już mam. Z kabli nie mam tylnej wycieraczki i tylnego spryskiwacza....
Mogą, to być np. nieszczelności na wszystkich obwodach, dlaczego by nie. Trzeba , to sprawdzić. Można np. (mało higieniczne :D ) zaciągnąć buzią, przytkać językiem i sprawdzić czy trzyma :-)
napisz coś więcej , bo narazie to wygląda na zepsuty siłownik drzwi
pomocy!! mam pytanie , czy przy wymianie stacyjki w matizie z imobilajzerem wystarczy wymienić wkład i będzie ok? czy trzeba dodatkowo programować nowy klucz . i jak dostać się do zamka drzwi (mam wkłady do wymiany). pozdrawiam .
zamek działa bez wiekszego tarcia, w końcu autko nie jest az tak stare, wcześniej zawsze zamykał ten siłowniczek ale bywało ze nie do końca wciągał ale drzwi były zamknięte
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Witam miałem kiedyś ten sam problem, tez z Renówką. Rozwiązanie było proste. Mianowicie. Zakupiłem nowy alarm samochodowy. Zamontowałem jego samą centralkę, bez montowania syreny , czujki uderzeniowej i czujki ultradźwiękowej. Doprowadziłem do niej zasilanie , natomiast z wyjścia centrali alarmu doprowadziłem sygnał do centralki centralnego zamka.(...
podłączyłem masę pod zawias w drzwiach Podłącz do stałego punktu karoserii, oczyść miejsce podłączenia z lakieru. Sprawdź na złączu centralki c.zamka czy jest zasilanie. Kierunkowskazy podłącz do niebieskiego i niebiesko/szarego przewodu, znajdujących się w wiązce przewodów za panelem bocznym tapicerki słupka po stronie kierowcy.
Witam! Posuzkuję rozpiski do w/w autka . Czy w tym samochodzie zamek jest jak w każdym Daewoo-stycznik w drzwiach kierowcy i konieczność dokładania siłownika,czy może już go ma.
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
czy ktoś z szanownych kolegów montował siłowniki centralnego zamka w matizie bo w tylnych drzwiach nie mam pojęcia jak je założyc bo orginalne druty nie pasują i w przednich niełatwo je zamontować
Jak zamek jest zasilany napięciem zmiennym 12V (z transformatora) to wtedy słychać brzęczenie. To na pewno daje jakiś tam znak, że trzeba wchodzić a ściślej pchnąć drzwi wejściowe. Gdy zamek jest zasilany z napięcia stałego, to wtedy nie brzęczy. Niektórzy producenci dodają w tym momencie przerwany sygnał akustyczny, który to nas informuje, że właśnie...
Rozumiem, ze masz fabryczne piloty do centralnego zamka i chcesz podpiąć alarm bezpilotowy? Uzbrajanie i rozbrajanie weź z wiązki idącej do drzwi (przewody do siłownika w drzwiach). Rozpiskę posiadam do Premacy od 2001r. Na wszelki wypadek podesłałem ci na PW. Co do dźwięku przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu to przepisy zabraniają ich stosowania na...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
z tego co widzę te czynności pozwolą zdjąć obudowę zamka, a dalej co ? pomijam znowu fakt, że jest mało miejsca i niewygodne dojście do tego zamka...
Mam drzwi sosnowe zewnętrzne CAL, model chyba Lhotse, przynajmniej tak wygląda. Drzwi zamontowane na początku 2004 - żadnych problemów. Grubość ramiaka prawie 6 cm, do dziś dolegają idealnie do ościeżnicy. Są ciężkie, zamówiłem przyciemniane przeszklenie termoizolacyjne w klasie P4 zamiast górnych płycin. W standardzie miały zamek obwiedniowy, blokadę...
Próbowałem podłączyć słabszym 12v 1a dawał sygnał ale miał za mało siły by otworzyć zamek w drzwiach , obraz w tv się wyświetlił i migał. Czyli video domofon nie uległ uszkodzeniu.
Wszystko fajnie tylko te szyfratory były mało odporne na złamanie hasła Poz ZJ
To poszukaj, autorowi nie jest to takie proste... Prostsze jest zarobienie konektorów... Bardzo proszę! :D https://north.pl/karta/wiazka-kabli-d... Czas oczekiwania mało kuszący, bo zaledwie 3 tygodnie.
pamietaj rowniez o tym ze w drzwiach kierowcy nie ma standardowego silownika tam jest tylko sterowanie
witam problem dotyczy centralnego zamka ,mianowicie drzwi kierowcy otwieraja sie i z pilota i z kluczyka czyli sterownik działa kłopot w tym ze nie działaja pozostałe dzwi pomiar napiecia w kazdych drzwiach ok9,8v chyba za mało co jeszcze sprawdzic?
jeśli w drzwiach kierowcy jest tylko przełącznik który steruje całym układem,a zamek działa po wciśnięciu rygla to pozostaje za montować siłownik slave tylko w te drzwi,a centralkę spiąć tylko pod ten siłownik.
Panowie mam taki problem, otóż nie zamykają mi się drzwi prawe przednie, jest centralny, krańcówka jest ok bo lampka po otwarciu się zapala, z klucza oczywiście mogę zamknąć, więc zakupiłem używany zamek i o samo, jak wyciągam to złącze 8 pin i wpinam go w zamek, nie przykręcony, jest to samo zero reakcji? Możliwe, że drugi zamek też jest uwalony? Mało...
Witam, czy może ktoś wytłumaczyć, krok po kroku, jak to działa? Film stary i mało co widać. Otwieranie zasuwki odbywa się za pomocą centralnego zamka samochodowego. Podkreslę, że nie znam się kompletnie. https://youtube.com/watch?v=...
Sprawdziłem tylko kilka przewodów iż niestety z zamkniętymi drzwiami jest bardzo ciężko. Mało miejsca w aucie. Śrubokręt, kluczyk, kawałek patyka, i zamknij zamek na otwartych drzwiach. Zajrzyj za schowek pasażera. W te pudełko wchodzą te same kabelki, których szukasz, na teraz to minuta, aby sprawdzić, czy masz ten sam GEM. Jak ten sam, to bym się...
Po jakiej chwili ,bo opisałeś mało dokładnie.
. Ogolnie nie powinnes miec problemow , auto proste . Jesli znasz chociaz podstawy elektryki to dasz rade Jesli masz fabryczny centralny zamek to musisz zamontowac silownik w drzwiach kierowcy
faktycznie jest tak jak mówisz takie przewody idą do drzwi ale jest mały myk o którym mało kto wie a prosty. Możesz podłączyć centralny do bagażnika a tam są też 3 przewody do bębęnka z czego na jeden przychodzi + i dwa wyjścia zależy czy otw. czy zamykanie.
potrzebuje schematu modułu centralnego zamka ponieważ chciał bym sobie wydłużyć czas impulsu podawanego na siłowniki, ponieważ w moim matizie mam w przodnich drzwiach założone uniwersalne siłowniki a z tyłu orginalne z fabrycznego centralnego zamka, problem w tym ze siłowniki z tyłu (te orginalne) nie zawsze zamykają natomiast zawsze otwierają podczas...
Jeżeli masz siłowniki tylko Slave,to niewiadomo czy orginalny sterownik jest przystosowany do siłownika Master-Slave.Co do zamontowania siłownika pod poszyciem drzwi to niema problemu,jest tam tyle mniejsca.Ja w swoim miejszym samochodzie Matiz zamontowałem nie fabryczne siłowniki we wszystkich drzwiach bez poważnych problemów.
Wszystkie przewody (prócz masy i jednego przewodu zamka drzwi kierowcy) z zamków idą do sterownika pompy wakum. Podałeś za mało danych o samochodzie, by sprawdzić to dokładniej.
Witam przepraszam że odgrzewana ale mam identyczny problem. Brak komunikacji z prawymi drzwiami przesuwnymi. Dodam że informacji na temat drzwi przesuwnych jest bardzo mało i większości zostawione bez rozwiązania. Sprawdziłem już mikro styki zamka, silnika domykającego, styk w uszczelce, bezpieczniki razem z tymi pod siedzeniem kierowcy. Komputer niema...
jeżeli linka była by za mocno naciągnięta to wariowały by wszystkie bolce góra dół i tak kilka razy przy przekreceniu zamka ,moim zdaniem ten cały cyrk wynika z za mało naciągnietej linki :) pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/2133448700_... kolega dobrze prawi, trzeba wymienić sinik, a jako że brak jest takiego na rynku to wymienia sie zamek. Też długo z tym walczyłem, po wyjęciu z drzwi zamek chodził idealnie. Mało tego, kupiłem drugie zamki, pokusiłem sie tez o wymiane wszystkich mikrostyków, przelutowanie, wyczyszczenie,...
Moje Polo już jej nie ma. Wszystko poszło weg w kosz. Zamontowałem zwykłe siłowniki. Nie mam zamiaru się użerać z tym cudem techniki. Wcześniej myślałem, że się nie da wcisnąć siłownika elektrycznego ale da się. Zamka niestety nie wymienimy rezygnując z pompy bo jest kosztowny i duży, mało miejsca aby dostać się do "wyciora otwierania drzwi". Zrobiłem...
reszta nie działa wogóle mam rozumieć, że otwierają się i zamykają tylko te drzwi, których zamek otwierasz kluczykiem tak ? mało prawdopodobne aby padły obydwie krańcówki jednocześnie (drzwi kierowcy i pasażera) a może któreś już wcześniej nie sterowały centralnym zamkiem ? czy stało się tak po myciu samochodu, montażu nowego radia samochodowego ?...
Nie otwierają się drzwi nawet po 10 razie gdy przekręcę kluczyk. jarekautomotor możesz mi napisać co to jest ta kaseta zamka drzwi? Czy to jest ten mechanizm który blokuje drzwi do karoserii auta? Jeżeli tak to trochę mało prawdopodobne bo wymieniłem ją kilka dni temu na inną z tego samego modelu auta i nic to nie dało. Chyba że trafiłem na uszkodzony...
Przelotki drzwi jeśli ma centralny zamek, w innych miejscach mało możliwe bez czyjejś ingerencji.
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Tu też podobny temat, ale roztrzygnięcia brak. http://daewooforum.pl/temat17927.html Z tego schematu to opis na tych kablach to "alarm" może służy to do zamykania drzwi przy aktywacji alarmu? (do połączenia centralki zamka z centralką alarmu)
Sprawdziłem i problemem jest bezpiecznik nr 45 od modułu komfortu. Po wymianie i zamknięciu auta bezpiecznik się pali. Wychodzi na to, że jednak winą będzie wiązka, którą naprawiałem, tylko tutaj mam takie pytanie. Czy istnieje jakiś sposób na zlokalizowanie dokładnie, który kabel jest wadliwy? Żeby nie musiał wymieniać wszystkich? Dodam, że na elektryce...
Samochód Matiz, alarm mam założony, natomiast nie wiem w jakie piny wpiąć się centralką sterującą zamkami do centralki alarmu (czy wogóle ten alarm ma taką możliowość). CENTRALNY ZAMEK 4 DRZWI TYPE R UNIWERSALNY
Taka amerykańska nazwa. Błąd CCU to m.in. uszkodzenie triaka blokady zamka. Może być też (mało prawdopodobne) uszkodzona sama blokada.
O ile chodzi o tą rozbieżność pomiędzy 7,2 a 6,8 centymetra - to można przecie trochę rozpiłować okrągłym pilnikiem tak żeby i klamka i wkładka zamka weszły ? A może i błąd pomiaru jest jakiś - i bardzo mało trzeba będzie spiłować - zobaczy się przy dopasowywaniu szyldu...
Wprawdzie opis za mało szczegółowy. Jednak sprawdzałbym wiązki i złącza przewodów w przejściach drzwi.
Wiem że moja odpowiedź będzie mało profesjonalna lecz dla osób początkujących którzy w ogóle nie znają zasady działania zamka drzwi - powinna być pomocna. Uda się w ten sposób poznać zamek i jego działanie i nie zniszczyć drzwi. Wymontuj zamek w celach edukacyjnych z przeciwnych drzwi. Trwa to chwilę a będziesz miał zamek w ręku. Wtedy przyjrzysz się...
Mam pytanie odnośnie tego zamka Centralny zamek Bloker 21 jak go zamontować w matizie chodzi mi o montaż samego siłownika a dokładnie podłączenie cięgła od siłownika do zamka drzwi proszę o pomoc i zdjęcia gotowego montazu w matizie i opisy jak to zrobić bo nic konkretnego znaleść nie mogę . Niema linka bo nie mogę go umieścić
Ostatnio wymieniałem siłownik od strony kierowcy bo stary był do **** i nie jest to bardzo trudne ale zeszło mi na to w sumie ze 4h (łącznie z testami). Trzeba zdjąć tapicerkę z drzwi i masz już dostęp do siłownika. Jest przykręcony na dwie śrubki (jeśli był dokładany) a jeśli masz oryginalnie centralny zamek to ciężko wyczuć co tam włożyli. Może jest...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z fabrycznym zamkiem centralnym mojego matiza. Otóż nie mogę zamknąć ani otworzyć samochodu żadnym z dwóch pilotów. Samochód da się jedynie zamknąć i otworzyć kluczykiem (wówczas wszystkie drzwi się zamykają i otwierają). Reasumując, zamek centralny działa z kluczyka, a nie działa z pilota. Stąd moje pytanie; dlaczego...
Witam. Jeżeli masz centralny zamek fabryczny, to w drzwiach kierowcy będziesz musiał wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na dwóch przekaźnikach i do tego sterownika podpiąć alarm. Jeżeli masz centralny dostawiany to z alarmu musisz się "wpiąć" w przewody brązowy i biały (najczęściej te kolory) wychodzące z drzwi kierowcy. Pozdrwiam.
Trzeba sprawdzić czy zamek drzwi podaje napięcie dalej na elektronikę bo same blokowanie to za mało.
prawdopodobnie uwalony siłownik centranego w drzwiach, carrier dobrze radzi -pomyrdaj jeszcze gumowym przejściem miedzy drzwiami a słupkiem,przy zamkniętym zamku-i załanczaj central jednocześnie ,być może popękały-pocieło przewody,ale mało prawdopodobne -nie obejdzie się bez ściągania tapicerki
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
a możesz mi powiedzieć gdzie się znajduje ta centralka alarmu,dodam,ze to moje pierwsze auto i mało wiem o tych sprawach..
widocznie mało precyzyjnie wyraziłem swoją wątpliwość: chodzi mi o to że w treści zadania jest mowa o "...ustawieniu tła na stronie.." ale nie pisze że kolor tła czy obrazek tła.... czemu "tło" wg odpowiedzi ma być synonimem "koloru tła"... to tak jak by kazać narysować komuś zamek... jeden narysuje zamek błyskawiczny inny zamek do drzwi lub zamek królewski......
Schemat mało przydatny może ktoś dysponuje lepszą dokumentacją?Gdzie szukać sterownika c.zamka.Czy na pewno się zamyka z zamka?
Witam wszystkich. Mam taki problem,mianowicie chce w swoim matizie zamontować centralny zamek tzn. siłowniki sa w drzwiach i próbowałem je i sa dobre, była kiedyś tam centralka ale ktoś właśnie ja zdemontował (zostały siłowniki a btak jest sterownika ) i ja staram sie jakos to podłączyć tylko nie wiem do końca jak. Posiadam taki sterownik (patrz na...
to właśnie tak jest z kupowaniem super alarmów okazyjnie na allegro,chciałeś oszczędzić i masz problem,a nie działa ci z centralnym,bo na 99% trzeba skrosować wbudowany interfejs centralnego zamka do pracy z siłownikami,a tak kończąc popsuje ci humor,bo miałem okazję zakładać parę wynalazków tego typu klientom,którzy też się na to skusili i jest to...
Witam Od kilku dni centralny zamek zaniemógł ( Nubira 1 1998), zamyka OK wszystkie drzwi z kluczyka i pilota, lecz otwiera tylko kierowcy (wiadomo dodatkowy siłownik lub klucz). Wygląda jakby problem był w za krótkim lub za mało wydajnym prądowo impulsie otwierającym, ponieważ zamki lekko drgną i zahałasują przy próbie otwierania. Pomysły?
Tez taki pomysł przeszedł mi przez głowę ale strasznie mało miejsca jest w drzwiach bo jest już seryjna kaseta z siłownikiem . Poczekam jeszcze można ktoś przerabiał temat i coś podpowie :)
Laguna II 2002 rok problem w tym że nie pokazuje otwarcia drzwi i tym samym nie zapala się lampka wewnątrz samochodu . Usterka dotyczy wszystkich drzwi oprócz drzwi kierowcy . Bagażnik pokazuje prawidłowo . Jednocześnie przestały działać troje drzwi . Podejrzewałem krańcówki ale żeby trzy jednocześnie padły to mało prawdopodobne . Do tej pory sprawdzone...
Na tych przewodach pojawia się napięcie +12V i -12V przy wciśnięciu odpowiednio otwórz/zamknij. Pilot i sterownik są oryginalne czy dokładane ? Instalacja centralnego zamka w drzwiach oryginalna/dokładana ? Kaseta zamka jest wyposażona w "napęd" ? Jak wygląda instalacja w drzwiach pasażera - może to "Anglik" ? Jeżeli pilot i sterownik są nieoryginalne,...
Jak w temacie nie zamyka tylnych drzwi . Przód , klapa i wlew działa bezproblemowo . Brak błędów . Jak włączyłem test elementów to wszystko działa ale nie do końca tzn jak włączyłem wysterowanie zamknięcia słychać jak zamek zadziała ale ma jakby za mało siły by zamknąć , tak samo jak zamykam z pilota czy przycisku drzwi , Słychać jak zamki dostają napięcie...
Możesz wyjaśnić co to znaczy "wszystko jest ok", i co znaczy "nie ma centralnego"? Nie ma z pilota? z kluczyka? z klapy? a z drugich drzwi? Pilot jest zsynchronizowany? Jest radiowy czy IR? Jasnowidzów tu mało, daj jakieś wskazówki.
sprawdz bezpieczniki moga byc w srodku lub pod komora silnika- z tego co piszesz (mało info) tp otwierasz zamek od strony kierowcy kluczykiem mechanicznie! nie otwieraja sie inne drzwi---- ewidentny brak zasilania na module sterujacym central! Pozdrawiam
z tym wierceniem jest to troche mało profesjonalne i wygodne.a co ze złączem krawędziowym w drzwiach bocznych ???? Jest miejsce czy nie i czy jakieś jest specjalne ?
Witam, mam problem z drzwiami od kierowcy, gdy chce otworzyć drzwi muszę pociągnąć kilka razy lub mocno szarpnąć zanim się otworzą, myślę ze problem polega z linką która jest za mało naciągnięta? Zaznaczę, że od środka otwierają się idealne tak samo od strony pasażera nie ma problemu, żeby drzwi otworzyć. Więc brzmi, jak wyjąć/odgiąć tą blaszkę obok...
Dzięki koledzy , a orientujecie sie może jak to jest z tymi siłownikami w tylnych drzwiach . Bo każdy mówi że trudno zamontowac . Może znacie jakis prosty sposób ?
Dokładnie jak pisze Błażej. W dodatku nowe samochody w większości są sterowane masą. Poza tym wewnętrzne przekaźniki powiększają gabaryty centralki alarmowej, a ta powinna być jak najmniejsza. Niedługo pewnie i tak trzeba będzie do wszystkich samochodów stosować sterowniki cyfrowe, bo jest taka tendencja, żeby z drzwi do kabiny komunikacja szła po cyfrze....
Dzięki za zainteresowanie ! Trochę mało prawdopodobne. Wymieniony prawy zamek jest nowy. Poprzedni nie dawał się otwierać z zewnątrz, tylko od środka. Pozdrawiam edex
Witam. Pomoc jest nietypowa, bo chodzi o ościeżnice i drzwi z zielonego marketu. Piszę tu, bo wiem, że w tym miejscu są najlepsi. Kupiłem drzwi, 4 pary firmy Nawadoor, i dodali mi ościeżnice firmy Voster. Ok. Plan był z początku: drzwi świerkowe i ościeżnice również. Producent się odezwał, że dwie futryny są niestandardowe, grube są, wewnętrzne ściany...
Według mojego żółte do masy, uruchomienie centralnego zamka powoduje ich połączenie przekaźnikami w środku z białymi wyjściami, i tym sposobem stara centralka dostanie sygnał masy do zadziałania. Podłączony plus robił zwarcie bo jak widzisz pomarańczowe połączone są stykiem nieuruchomionych przekaźników. Uruchomiony przekaźnik przełącza biały przewód...
Bardzo prosto: tu trochę,tam trochę,o i tu jeszcze,no i A więc 1 zdjąć trójkąt przy lusterku(zaczepy) 2 odkręcic srubkę w klamce 3 wyjąć schowek (dwie spinki i ciągnąć do góry)uwaga może pęknąć 4 wyciągnąć włączniki szyb elektr. 5 zdjąć zaślepę na rączce do zamykania dźwi i odkęcić śrubki (2x torx) Teraz tą część z welurem (gdzie jest montowany schowek)ciągniemy...
Trzy. Nie cztery. Czwarta na samej górze chyba nie koniecznie. Za dużo teoretyzujesz, za mało kręcisz. Pamiętaj o ustawieniu plastiku w klamce, bo połamiesz.
Tak. Masz rację. Dziękuję za wskazówkę, ale już wczesniej odkręcałem tą małą srubkę w drzwiach, lecz jak się okazało zbyt mało ją wykręciłem, aby zaslepka wkładki wyskoczyła. Zamek już mam wyjęty. Jest coś szczególnego, na co trzeba zwrócić uwage przy rozbieraniu zamka? Nie chciałbym czegoś skopać, bo szkoda byłoby tyle trudu na marne... Dodano po 5...
W drzwiach jest złącze wielostykowe - konkretnie między zawiasami. Jeżeli drzwi były demontowane to może styki są zabrudzone. Rozebrać gniazdo z wtyczką przeczyścić - gorzej na pewno nie będzie. Problem jest tylko jeden -mało tam miejsca na takie czynności.
"Organoleptycznie" nie grzebałem w takim aucie, a "A3 5 drzwi" to mało precyzyjne określenie modelu samochodu. Strzelam, że masz A3 8L, załączam schemat instalacji pneumatycznej zamka. http://obrazki.elektroda.pl/5815513200_1...
Najważniejsza jest siła uciągu. Ma to szczególne znaczenie zimą gdy zamki ciężko chodzą, jak będą za słabe nie poradzą sobie z zamykaniem i otwieraniem drzwi. Myślę iż podany uciąg to minimum dla matiaza (z polonezem sobie takie zamki nie radzą). Te z podanego linku chyba nie są najtańsze (wystawianie na motto nie jest tanie). Sam montaż nie jest skomplikowany...
(at)Lech54 nie mogłeś tak odrazu :P teraz działa poprawnie. Leci + Jeszcze tylko muszę się pomęczyć z podłączeniem alarmu pod centralny żeby pilot od centralki włączał alarm po zamknięciu drzwi i wyłączał po otwarciu :/
witam, jak w temacie mam problem z modułem komfortu. nie działa mio centralny zamek i szyby,a z kluczyka otwierają mi się tylko przednie drzwi ,ale jest tak tylko rano, po paru godzinach wszystko funkcjonuje dobrze. może to przyczyna jakiś zawilgoconych kabli czy coś takiego? czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać tego problemu..
U mnie wygląda to tak że po otwarciu drzwi prąd skacze do 0,7 A i utrzymuje się aż do zamknięcia drzwi. Po zamknięciu drzwi po kilku sekundach spada do 0,54 A i utrzymuje się tak oko 25 minut. Mało tego po dobrej godzinie zauważyłem że prąd skoczył na kilka minut do 5A nie ruszając nic w aucie. Zdążyłem wtedy wyciągnąć bezpiecznik od awaryjnych i zegarów...
Pytanie czy z pasow i paliwa tez ida ta kostka co olejowy czujnik? Nie, podobno ta obok, C202, żółte przewody, pin 17 pasy, 19 paliwo - przy czym możesz mieć uszkodzony stycznik w zamku pasa, niewpiętą wtyczkę, i czujnik w baku np z powodu lpg jak ma. Centralny zamek zamyka wszystkie drzwi procz tych z przodu od pasazera. Przelotkę słupek-drzwi sprawdź,...
Witam , przeszukałem to forum jak i inne i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie potrzebuje wyłączyć funkcję fabryczną centralnego zamka Automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu prędkości rzędu kilku km/h (nie wiem ile dokładnie ale to mało istotne). Próbowałem sposobu opisanego na którymś forum po włączeniu zapłonu...
Witam. Problem z Passatem b5FL zaczął się od zamka pasażera z przodu. Zamek zaryglował się i za żadne skarby nie idzie go otworzyć ani z pilota ani z kluczyka. Następnego dnia zawiesił się zamek pasażera z tyłu za kierowcą po przekątnej. Mało prawdopodobne żeby dwa zamki uszkodziły się mechanicznie. Wyjąłem moduł comfort, przeczyściłem go okazuje się...
mało info .ma pilota czy nie /?,czy działa z przycisku w drzwiach wewnątrz czy nie ?---popraw tez swój post ....co to znaczy że centralka działa....
Witam. W moim Mietku jest taki problem, że sam z siebie rozłącza się centralny zamek(zanika jego funkcja i każde z drzwi trzeba oddzielnie zamykać i otwierać), po odpięciu i ponownym zapięciu tej kostki od sterownika funkcja centralnego zamka się pojawia i po jakimś czasie znowu się rozłącza. Co może być tego przyczyną? I czy dałoby radę np. kupić takie...
matiz zamek drzwi przednich matiz zamek matiz drzwi
dostępny telewizor fragment threshold kompresja wokalu
automatyka crawford automatyka crawford
Suszarka Hotpoint TVFM 70 - Bęben nie obraca się: Przyczyny i Diagnostyka FSO Polonez – wiązka przewodów: regeneracja, typowe usterki, modernizacje, schematy