racja,wkoncu 3 cylindry ma,auto ma 80kkm przebiegu,olej i itp regularnie wymieniane,olej syntetyk od nowosci,ponoc lubia padac walki rozrzadu w matizach,ale tak szybko? Dla Twojej wiadomości ja wałek wymieniłem przy coś około 40 000 km, była krzywka starta na 2 cylindrze. /odrazu poszły tez wszystkie dźwignie do wymiany/. Wtedy jeździłem na pełnym...
To byli mechanicy? Czy pseudo mechanicy a tych dwóch po tym pierwszym poprawiał ten sam błąd, czyli żaden nie przestawił wałka rozrządu do pozycji odprężenie dla zaworów. Powiedz szczerze kolego, sam to robiłeś. Dodano po 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5dae... Tu masz link do ustawienia luzów zaworowych na zimnym silniku i na rozgrzanym...
Witam Kolego Daniec Matiz nie ma jakichś tam zaworów płytkowych ???? tylko zawory jak wszystkie samochody grzybkowe regulowane za pomocą śrub kontrowanych nakrętką.Najlepiej jedź do warsztatu samochodowego niech mechanik stwierdzi co jest przyczyną tego co nazywasz klepaniem zaworów bo to może być zupełnie inny powód.W Matizie regulacja jest prosta...
Zawory trzeba wyregulować i będzie cacy .
Zaworek ma być odkręcony na maxa. I to będzie mało bo zawór ma zbyt małą przepustowość. Zdejmij podstawkę jeśli kapilara nie styka się z rurą bo będzie przekłamywać temperaturę.
1,3l/s w standardowej domowej instalacji wody? Raczej mało realistyczne. Zawór jest 3/4 i nawet dla tej średnicy to dość dużo.
z tego co wiem matiz ma zmodyfikowana głowice na bazie głowicy tico,zmienione zawory i wałek rozrzadu,bodajze inny materiał tych elementów, pewnie wałek ma inne krzywki.dół silnika jest ten sam zarazem w tico i matizie,w matizie na bloku jest zamontowany dodatkowo czujnik spalania stukowego do ECM.
Napęd załączany elektrohydraulicznie? Do sprawdzenia jest elektryka i hydraulika oraz mechanika. W elektryce - może być cały czas sygnał załączający zawór (bardzo mało prawdopodobne) hydraulika - zacięty zawór, jakieś zanieczyszczenie itd, itp. Mało prawdopodobne jeśli filtry są regularnie wymieniane i wlewany czysty olej. mechanika - coś się zgięło/zacięło,...
Zawory sprawdź. Do szklanek mogło nalecieć brudu i na nim istawiłeś luz. Brud wyklepało i zawory mało się otwierają.
Zacznij od regulacji luzu na zaworach ,bo skoro twierdzisz że łapie najpierw na jeden potem pozostałe cylindry to obstawiał bym podparte zawory.
Może komuś się to przyda na przyszłość. U mnie na wyjściu z kotła zaczął przeciekać zawór. Zawór mało używany więc bez sensu spuszczać wodę, zalewać, odpowietrzać na nowo etc. Ja wytoczyłem uszczelkę z poliuretanu (elastomeru) i dałem między zawór a dźwignie. Skręciłem to śrubką dźwigni i trzeci sezon nawet kropli nie ma. To tyle. Fota więcej powie...
witam, zaślepiłem zawór EGR w matizie brata pięć lat temu i auto pomyka od tamtego czasu bez problemów :D (z gazem) Gdzieś na forum matiza jest jak się to robi.
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
Było robione wszystko wkoło grzejnika ale on nie był ruszany. No to wygląda na to że trzeba go też ruszyć . Coś się przytkało : rurka , lub zawór , grzejnik mało prawdopodobne . Bez demontażu raczej się nie obejdzie . :cry:
Wrzuć rozliczenie. Ile impulsów Ci nabiły te podzielniki? Może zawory termostatyczne są już do wymiany? Mam takie same w mało używanym mieszkaniu i jeśli zakręcone są zawory termostatyczne to nie nabija żadnych impulsóe...
Może dobrze by było ustawić zawory.
Na jakich panewkach? Zablokowało się o górę, o zawory. W drugą stronę ruszysz.
Jak cała góra grzejnika grzeje, to oznacza,że grzejnik nie jest zapowietrzony, tylko zbyt szybko oddaje ciepło, albo za mało go dopływa, co może sugerować, ze zawór dopływowy jest za mało odkręcony. Dla porównania pomacaj inne grzejniki. Zazwyczaj tak jest, że góra grzejnika, zawsze jest cieplejsza, niż dół.
Typowa pompa CO 25-70 ma maksymalne przepływy 2-2,5m3/h przy podnoszeniu 2-3m. więc nie wiedząc w jakim ukłądzie to ma pracować to przepływ kV 12 czy 16 to jest bardzo dużo. Jak Ci mało to zastosuj większe zawory ( 5/4, 6/5")
Za mało czynnika chłodzącego w układzie. Jeżeli masz Zawór Schradera to możesz sobie dobić, jak nie to trzeba dolutować.
Ja nabijam propan na słuch, jak jest za mało to słychać zawór rozprężny a jak za dużo to słychać sprężarkę. Ale nie twierdzę że jest to właściwy sposób.
Pobiera za mało lub zbyt wolno wodę. Kran, sitko na wężu, zawory do sprawdzenia.
jak ma szczęście to nic się nie stanie i miałem wiele takich przypadków Ale nie w matizie i nie w Tico. Tam zapałki pomiędzy zawór i tłok nie włożysz na zamkniętym zworze w GMP.
Sorry 12 L LPG to pali 1.6 , 3 L motor musi swoje wypić - pojemność i mieszanka stechiometryczna to jest matematyka , a jak tak mało pali to zawory i tłoki się cieszą z ubogiej mieszanki :)
Jakiś traktorek ? Sprawdzałeś, regulowałeś już zawory ? Takie coś [url=http://daewooforum.pl/temat60284.ht... ? Wiesz jak sprawdzić błędy ?
Pomysł godny przemyślenia. Mam takie uwagi. Należy zrobić łatwy w czyszczeniu filtr wstępny , który nie przepuści liści i innych grubszych zanieczyszczeń. Odbiór z mauzerów powinien być zlokalizowany z boku w pewnej odległości od dna aby pompa nie zasysała tego co osiądzie na dnie. Oba mauzery powinny mieć denne zawory spustowe umożliwiające okresowe...
jak na moje nieuzbrojone oko :) jest to zawór pozycjonujący. Ewentualnie ale jednak mało prawdopodobne pompa hydrauliczna(sprężarka). Patrz link poniżej niemalże to samo. https://spwindustrial.com/moore-products...
5,5 bar to za mało .Sprawdź zawór na szynie paliwowej czy nie puszcza na wolnych obrotach.
Sprawdziłeś inne przyczyny: - mało płynu lub powietrze z kompresora w układzie - zawór przełączający zimne - ciepłe?
Filtr paliwa wymienić - kiedy były zawory regulowane ??
Gdzie jest zawór bezpieczeństwa na listwie paliwowej
Witam. tak istnieją takie zawory, są to zawory zwrotne tzw. Klapowe, są bardzo czułe i mało awaryjne.
0,4 bara na ssaniu tu strasznie mało. Zawór dławiący powinien utrzymywać ok 2 barów na parowniku bo inaczej będzie zamarzał. I zamiennikiem dla R134 nie jest R290 tylko mieszanina z R600. Bo sam R290 przy niezmienionym zaworze dławiącym będzie miał dużo niższe temperatury odparowania i będzie zamarzał wymiennik.
Mam ekspres Krups 8260. Ostatnio zrobiło się coś takiego, że jak zrobi kawę i tłok wychodzi z zaparzacza ku górze to następuje spory wyrzut pary razem z sypnięciem kawą. Wszystko w koło oprószone dość mocno. Dodam, że wody jest odpowiednia ilość, nie za mało. Zawór dwubarowy nowy oryginalny. Tłok który dociska od góry też wyczyściłem.
Miałem kilka razy uszkodzony zawór aquastop i zawsze był to objaw że leciało mało wody i woda nie leciała tam gdzie trzeba tak ze sprawdź zawór aquastop i sitko przy nim. Sprawdź też model zmywarki bo coś nie mogę takiego znaleźć.
Witam Wczoraj założyłem wodomierz i zawór różnicowy (ma działać jako zawór zwrotny) Przepływ max mam 11L/min dla 6 kolektorów trochę mało. Moje pytanie czy wodomierz i ten zawór może znacznie zwolnic przepływ i czy te 11L/ min to bardzo mało czy może być .
Mogą być różne przyczyny: -uszkodzone lub puste naczynie wzbiorcze, wtedy będą skoki ciśnienia -na zimnym układzie małe, na ciepłym duże ciśnienie. -uszkodzony zawór dopuszczania wody,mało możliwe ale zdarza się. -uszkodzony wymiennik wtórny - najbardziej bolesne (kosztowne). Trzeba sprawdzić te możliwości. Wodę (ciśnienie) można spuścić poprzez króciec...
Zawór zwrotny mało kosztuje. kup w sklepie hydraulicznym tam napewno mają ja taki zastosowałem w dwóch sprężarkach i działają na 100 % i zapłaciłem za sztukę ok 7 zł a na allegro zapłacisz i za przesyłkę - nie opłaca się.
A czy przy braku kompresji jeździłby normalnie? Tak będzie jeździł normalnie. Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Do sprawdzenie jeszcze pozostają zawory.
Ten zawór ma trochę mało siły do mego zaworu. Zamyka, otwiera ale na koniec kilka razy musi dociągać. By zawór się zluzowal ustawiłem, że ma raz w tygodniu zamykać się i po 1min. otwierać. Mimo wszystko ten siłownik męczy się z tym zaworem, to słychać. Za słaby jest czy jak.
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
A zawory wyregulowałeś , może spięte.
Kochani czy wy oczu nie macie,już na pierwszym filmie widać ,że ssący zawór jest za mało otwierany (mały skok dźwigienki) - przyczyna to:pogięta laska popychacza ,wydarta szklanka na styku z wałkiem rozrządu,bądź zdarta krzywka wałka.
Koło kotła powinien być zawór do dobijania wody. To co znalazłaś to raczej do odpowietrzania kotła ale to raczej domysły bo za mało informacji.
Zawór EGR do kontroli czy nie zacięty, jak za mało tlenu dostaje to może kopcić.
to nie spręża, albo ogolona krzywka na wałku, lub taki przypadek jak miałem ostatnio-przycinał się zawór w prowadnicy.
Cieknie zawór -> za wysokie ciśnienie -> - za małe naczynie przeponowe lub - za mało powietrza - zawór zepsuty lub niewłaściwy Za małe naczynie, ponieważ jest za wysoka temperatura w zbiorniku. Nie grzej tak mocno wody, lub dołóż/ załóż większe naczynie. Wróżę, że powietrza nie jest za mało. I że zawór jest sprawny oraz odpowiednio dobrany. Zapytaj...
Podczas spieniania pokazuje 3,2V chyba troszkę za mało żeby elektro zawór zadziałał.
trochę więcej zapewne bo jest iskrownik, a potem podtrzymywanie zaworu gazu. nie wiem czy na "jałowym" coś pobiera ale średnio chce mi się sprawdzać :) Dodano po 2 co do akumulatorków to nie zadziałały 1,2V za mało, zawór gazu się zamykał po kilku sekundach od startu
Mam wrażenie, że nadal nie rozumiesz zasady działania zaworu termostatycznego ze schładzaniem. Nie ważne ile masz na zasilaniu bojlera (dla wygody jak najwięcej - bo im więcej tym szybciej nagrzejesz), nie ważne też jaka jest temperatura cwu w bojlerze (może być i 80). Ten zawór miesza wodę wychodzącą z bojlera z zimną wodą (ze studniu, wodociągu itp.)...
Tam gdzie się mało siedzi daję zawory zwykłe oczywiście termostatyczne. W 4 miejscach pójdą te ze zwiększonym przepływem. Tylko w jednym przypadku musiałem ciąć rurę by zmieścić zawór. Na szczęście dało się ją odchylić od ściany i nagwintować. Ani razu nie musiałem zdejmować 100-150 kg grzejników. Lewarek załatwia sprawę.
Zwieksz ilość powietrza, masz go za mało Masz zawór 4-dr do zwiekszenia temp na kotle? Kliknij pomógł ;)
w pompie wody jest zawór zwrotny. On przepuszcza.
W instalacji 1 generacji zaraz za parownikiem powinieneś mieć zawór którym reguluje się dopływ gazu do kolektora ssącego, jeżeli się go dokręca to zmiejsza się dopływ zasysanego gazu(miejsze spalanie)- silnik traci na mocy, regulację należy przeprowadzać stopniowo dokręcając ten zawór.
Zdecydowanie za mało czynnika, zawór rozprężny nie może mrozić
Te moduły jak triaka palą to są do wyrzucenia, zwykle daje 1% że wstanie a 99% Zgadza się, mało tego sprawdzić należy m.in. zawór Aqua-Stop. Po wylutowaniu triaka i spalonego tranzystora, należy sprawdzić czy PIN wychodzący z procesora a odpowiedzialny za sterowanie obecnie uszkodzonym tranzystorem, nie ma zwarcia do masy.
odkręciłem śrubę od rury między pompą a studnią i wlałem tam wodę, Zapewne za mało tej wody, albo zawór stopowy w studni zżarła korozja i cokolwiek byś tam nie wlał to do studni ucieknie, a przy tak długim pustym rurociągu ssawnym pompa będzie miała poważne trudności z zassaniem, odrobina wody wlana do pompy zostanie z niej wyrzucona do zbiornika zanim...
wg. książki trzeba ponieważ gniazdo musi być zrobione z osi prowadnicy ( w innym przypadku bądź w przypadku nie robienia gniazda po wymianie prowadnicy może: nie być zachowana szczelność zawór-gniazdo / szybciej się zużywać gniazdo-zawór / uszkodzić się zawór - tak poglądowo, ale znając życie mało kto na to patrzy - "przecież nafte nalał i się nie lało...
Czy kolejność "urządzeń" jest poprawna? 1. Złącze PE 2. Zawór kulowy 3. Licznik 4. Zawór antyskażeniowy
naczynie ma o ile pamiętam 12 litrów. Naczynie powinno być czerwone. Fabrycznie napompowane do 1,5 bar. 12 l, to jednak trochę mało a zawór bezpieczeństwa w CO to wstaw 2,5 bara.
Panowie mam może laickie pytanie ale dawno nie zaglądałem do takich wehikułów, mam pytanie tego rodzaju czy w typ egzemplarzu istnieje dodatkowa pompa paliwa oprócz mechanicznej przy silniku. Bo pompa nie podaje paliwa albo bardzo mało, zawór elektromagnetyczny przy gaźniku dostaje napięcie.
Sprawdź też szczelność układu dolotowego i odmy, oraz zawór jednokierunkowy w przewodzie odmy.
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
A co wcześniej było ok a teraz nie jest ? I tak mamy stanowczo za mało informacji o całej instalacji żeby coś wywnioskować. Te dwa zawory powinny być otwarte cały czas jak chcesz grzać na ciepłą wodę. Brak ciepłej wody może być związany z czym innym ale tego nie wywróżymy.
Jeśli ciśnienie rośnie zbyt szybko, może to oznaczać, że naczynie przeponowe w kotle jest niesprawne. Zbyt mało powietrza.
Mało prawdopodobne, że jest całkowicie zablokowana. Jeśli masz takie obawy, to zamknij zawory na grzejniki, a do obwodu zasobnikowego podłącz węże i przepłucz kranówką. Jeśli ta się nie przebije, to czarno widzę...
Dokładnie tak jak piszesz-zawory się potrafią nie zamknąć.Spotkałem sie jedynie raz że dwa zawory były niedomkniete,dlatego napisałem ze mało prawdopodobne zeby cztery i raczej bym nie obstawiał. Jednak jeden zawór,czy porysowany cylinder nie jest taką rzadkością. Nie raz słyszałem od zawodowców ze wysypany kat jak dzwoni ,to się wykruszy i nic nie...
No prawie wyczerpany, tylko doradźcie coś na klekoczące zawory. Zmniejszyć luz czy zwiększyć???
Hydraulicy mają dyżury, na dole bloku na pewno jest spis ważnych telefonów między innymi do warsztatu gdzie należy zgłosić usterkę ogrzewania, samodzielne upuszczania wody spowoduje jeszcze większy jej ubytek i w końcu całkowite zaprzestanie grzania z powodu braku wody. Woda nie jest samoczynnie uzupełniana a jej braki wynikają iż wczesną jesienią nie...
jak podłączysz tą drugą to zawór EGR nie bedzie działał porawnie a co za tym idzie turbina nie będzie robiła ciśnienia(zawór otwarty).Dlaczego ofiarowujesz punkty(przeciez masz mało)nie lepiej nacisnąć przycisk(pomógł)?jak już tak chcesz podziękować?Poczytaj sobie regulamin,tam masz napisane jak dziekować.Pozdrawiam ps.oddalem
W idealnym układzie na skraplaczu nie dochodzi do dochłodzenia a na parowaczu do przegrzania. tym sposobem wymienniki są wykorzystane w 100%. W praktyce doprowadza się do przegrzania na parowaczu aby chronić sprężarkę. Jeśli masz regeneracyjny to ten problem znika. Więc przegrzanie i dochłodzenie na wymiennikach głównych powinno być możliwie małe. Jeśli...
witajcie, koleżanko ten zawór powinnaś natychmiast usunąć przez niego masz potężne dławienie zasilania.pozdrawiam.
55V trochę mało, by otworzyć zawór, trzeba posprawdzać co sie dzieje na linii zasilania zaworu.
Witam. Przepraszam że tak czepiam się tego zaworu. Ale wiem z doświadczenia że typowe zawory z płytką są mało skuteczne przy niskim ciśnieniu. A wychodzi że takie tam jest. Spróbuj zastosować jako pierwszy od zbiorników. Zawór z grzybkiem gumowym/tworzywowym. Pozdrawiam
OK, kupując nową sprężarkę butla na ile lat ma atest? Regularne spuszczanie wody zapewni wiele lat pracy, jak podczas spuszczania poleci ruda woda to już zaczyna się mało bezpiecznie. W firmie przy butlach mamy elektrozawory co automatycznie co godzinę otwierają zawór na 0,5 sekundy
A z innej beczki to robiłem głowicę zrozwalonym zaworem wydechowym właśnie tak wyglądającym jak opisujesz w silniku który nie miał LPG.. Może to inna przyczyna ?:) Właśnie w gaźnikowcach i jednopunktowym wtrysku z LPG przeważnie zawory 2 i 3 cylindra. Wcześniej podobno silnik "przebierał" - czyli zapłon następował co któryś takt.
Za mało to napięcie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=12... mam nadzieje ze coś pomoże chyba ze ustawiłeś źle i próbowałeś odpalić wtedy zawory mogły walnąć w tłoki
jedyne co było nie tak, to wysypana uszczelka w tym złotym zaworze
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Tak jak koledzy napisali powyżej. Zakłada się do 10% objętości wody. A czemu poszukujesz odstępstw? Mało miejsca czy duże zasobniki? Powinieneś mieć zawór bezpieczeństwa 6bar. Jeżeli przy sprawnych naczyniach wzbiorczych, zaczyna z niego lecieć, to masz do zamontowania reduktor ciśnienia. Reduktor nie obcina ci przepływu tylko reguluje samo ciśnienie.
witam - troche za mało na gzie, żeby padły zawory - a niestety w corolce co jakieś 60 - 80 tys. regulacja zaworów - na gazie niestety tak się dzieje - i do tego pastylki ...... :( . a przy okazji niestety z tego co piszesz, to źle wyregulowana mieszanka / nieszczelny układ lub przewody WN - z tego co pamiętam to niestety tam są cienkie ..... zajrzyj...
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
To może ja po swojemu zanalizuje. CWU w domu z kranu masz 50°C (tak masz ustawiony zawór). Idziesz pod prysznic i tam dopiero mieszasz CWU o temperaturze 50°C z wodą miejską (poza tym zaworem termostatycznym ze schematu). równanie: 40*7=50*X+10*(7-X) -> zgadza się ? X - to Twoje zapotrzebowanie w momencie brania prysznica na CWU (czyli to co jest tuż...
Witam szanowne grono. W zmywarce 3 miesiące temu wymieniłem pompogrzałkę z uszkodzoną grzałką. Teraz padł zawór AquaStop, kupiłem na złomku zawór od innej zmywarki, ale otwierał się tylko na moment, nie miał siły pobrać wody. Kupiłem oryginalny, ale słychać brzęczenie, jak działa, pobiera wodę, zmywarka chodzi... mam wrażenie, że nie dostaje całej mocy......
Zwróć uwagę, że w oryginalnym projekcie zawór musi znieść 800 otwarć i zamknięć na minutę. Chyba, że zamontujesz objętość przed zwrotnym na poziomie kilkudziesięciu litrów, aby ten problem wyeliminować. Oryginalnie są montowane zawory z głowic, niestety ze szczelnością mają mało wspólnego.
Zawór odcinający jest tylko z dołu. Z góry rurka od zbiornika wody, mam nadzieję, że grawitacyjnie mało wody zleci. Wodę trzeba spuścić...
Jak wtedy sprawdzasz stan wody, o ile jest to dla ciebie istotne? Może mało przydatne, ale widziałem zrobiony patent: za zaworem mauzera trójnik i plastikowa rurka tak ok fi 16-24 i drugi zawór. Rurka była na wysokość mauzera i jakaś kulka z tworzywa - prosty wodowskaz. U Ciebie ten patent by się dało ogarnąć na tym trójniku...
Wszystkie benzynowe 8-mio zaworowe 1.6-2.0 oprócz 20SEH są bezkolizyjne, nawet C16SE.
co może być przyczyną Mało wydajny przepływ przez grzejnik! Pozamykać wszystkie zawory na grzejnikach. Zawór na badanym grzejniku otworzyć na max. Jak nie grzeje, to wina zaworu!
Pytam o regulację silnika sterującego zaworem 3D. Tam można wkręcić/wykręcić ślimak. Czy 500zł za nowy zawór to mało?
Pokaż realny schemat który chcesz zrealizować a nie jakiś przykład z sieci w marnej rozdzielczości... Są trzy warianty. Mi wydaje się że zdało by egzamin jak bym wstawił dwa zawory zwrotne w miejsce ,, II i III ,, lub tylko w ,,II,, Najlogiczniej wstawić w "I", z tym że te zawory zwrotne są tam w ogóle mało potrzebne...
Pan sprzedawca widać mało się zna na zaworach, przykład pasującej głowicy termostatycznej: http://www.tanie-ogrzewanie.pl/glowice-z...
To jak wytłumaczysz odbity zawór wydechowy na tłoku? Są ślady do dzisiaj, waliły zawory o tłok i tyle. W PGR i POM-ie jakimś zrobili byle jak remont i chu... wstawili nowe gniazda zaworowe do głowic i zawór minimalnie za mało się chował. Jak gość mi na tokarni zebrał lekko ileś setnych milimetra z tych gniazd zawory weszły bardziej do środka i problem...
Może tylko jest mało gazu,(rozłącza presostat n.ciśnienia) sprawdź czy przy przełączeniu działa zawór trójdrożny, lub jednak brakuje tych przekażników- które są do rozszyfrowania.
za mało informacji, żeby coś doradzić. W tej chwili to wróżenie z fusów. Zawory termostatyczne jeśli pomogą to polegać to będzie na ogrzewaniu pomieszczeń po kolei. Główna zasada: równe opory wody na wszystkich odbiorach. Same rury nie mają większego znaczenia, opory dają zawory termostatyczne, zawory w rozdzielaczach itp. Sprawdź wszystko po kolei...
Czy ja dobrze widzę, że naczynie przeponowe to to białe na dole? Więc masz zwrócone wentylem do dołu? Zrób tak: Zaczekaj na moment, gdy woda w buforze będzie już ochłodzona, na tyle, że kocioł miałby się zaraz włączyć. Zamknij wylot (bo jak ktoś gdzieś na chacie odkręci kran, cały eksperyment bierze w łeb), włącz kocioł i obserwuj zawór bezpieczeństwa...
Czy przyczyną może być zawór trójdrożny, a czy po kodzie błędu mało prawdopodobne? Sprawdziłem silnik asynchroniczny pompy nie ma przebicia, dwa nie podłączałem na krótko bo na silniku jest informacja, że napięcie wejścia to 200V czy to jest możliwe czy tylko błąd chińskiej naklejki?
Na zdjęciach trochę mało widać. Zrób tak. Spusc znów wodę z pieca, tak do 0.5bar. Jeśli myślisz że dany zawór jest do dopuszczania wody w piecu, Zakręć go, i odkryć główny kran powoli. Jeżeli będzie ciśnienie rosło to znaczy że nie ten zawór. Metodą prób trafisz napewno który to zawór. Zakręć też zawor który idzie do wymiennika CWU bo jeżeli przez niego...
Ze strony mechaniki - brak kompresji, wilgoć w cylindrze, teoretycznie podwieszony zawór ale to bardzo mało prawdopodobne mi się wydaje. Elektronika może odcinać cylinder, jednak nie wiem jakie są warunki. U mnie kiedyś odcinało przy padniętej cewce. Ze strony elektroniki - sterownik, wiązka, któryś z czujników.
zawory matiz ustawić zawory matiz zawory andoria
polsat cyfrowy lista kanał suzuki wagon kocioł gazowy buderus
pompa ciepła split mikrofalówka przestała grzać
Renault Laguna 3 1.5 dCi 2007 – drgania silnika na wolnych obrotach, wtryski, EGR, dwumasa Bosch PSB 450 RE – zmiana kierunku obrotów, przełącznik rewersu, silnik komutatorowy