To musi być dość wysokie napięcie ponad 18 V . Sterowniki mają wewnętrzne stabilizatory , tak ,że inne elementy są sprawne i mogło palić. Jaka była przyczyna uszkadzania tej diody?
Narysuj schemat calego modulu. Dobrze byłoby mieć schemat, ale czy jesteś w stanie stwierdzić co to za elementy szeregowo z diodami?
Mam ją 2 m-ce, i nic, ale kiedyś otwierałem kluczem, włączył się alarm. Może wtedy system się uruchomił. Denerwuje mnie ta migająca dioda
Kwestia przypadku, trzeba demontować alternator, najczęściej lecą diody/stojan/regulator napięcia.
Diody w mosty prostowniczym alternatora padły.
Ciekawe skąd mam niby czerpać.....:cry:
Dodam, że zaczęło się od tego ze gdy podłączlem akumulator przez pomyłke złe podłaczylem Jestem z Holandii i jeśli chcę wrócic muszę to naprawić inaczej mnie zje paliwo Bez jaj, uwaliłes sterownik gazu . Przecież akumulator ma dwa kołki , więc jak można źle podłączyć?
Podczas jazdy i silniejszego wciśnięcia pedału hamulca zapala się dioda od hamulca ręcznego i gaśnie po zatrzymaniu lub puszczeniu pedału. Przy delikatnym hamowaniu nie zapala się. Płyn jest ok nie ubywa go , auto chyba normalnie hamuję...Czy wie ktoś co się dzieje?
Alternator prądu nie pierze, masz zwartą jedną z diod plusowych, poprzez wzbudzenia prąd zamyka się na wirnik.
Robiłeś jej diagnostykę podpinając pod komputer?
Niby dlaczego ma nie działać bez przekładki. Aparat jest na foto diodach.
Diody wlutowałeś takie same? Bo strasznie mocno świecą.
W związku z brakiem odpowiedzi zamykam temat
Witam. 2.6 A w sposób ciągły ? Jeśli tak to usterki proszę szukać w alternatorze, regulator napięcia lub co bardziej prawdopodobne przebita lub przebite diody prostownicze. Cała reszta stacyjką jest odcinana poprzez przekaźnik.
http://obrazki.elektroda.pl/3708003700_1... Witam. Potrzebuje odpowiedzi na pytanie co to za typy diod i gdzie moge dostac takie diody w kolorze bialym. Allegro obszukane. Google zmolestowane z kazdej strony i nigdzie nie moge znalezc nawet odpowiedzi co to za diody, o mozliwosci kupna w ogole nie wspomne. Pozdrawiam. Mimo ze dioda...
Nie znam tego modelu ale może to, że tylko na pb będzie jeździł. To znalazłem w instrukcji. Funkcje przełącznika paliwa 1. Przełącznik Umożliwia wybór rodzaju paliwa: benzyny lub gazu. Naciśnięcie przełącznika powoduje przejście z jednego rodzaju paliwa na drugi. 2. Zielona dioda LED (symbol G). Sygnalizuje zasilanie gazem i tryb diagnostyczny. 3. Pomarańczowa...
Diody się nie spalą ale ściemniacz może nie działać prawidłowo jeśli pobór mocy wszystkich diod jest mniejszy od poboru wszystkich żarówek.Można temu zapobiec dokładając równolegle do nich opornik zwiększający moc całego zespołu diod do wartości jaką pobierały żarówki.
Sprawdź bezpieczniki, WSZYSTKIE.
Schemat podłączenia masz tutaj . Jeżeli masz rozebrany alternator to tez diody możesz sprawdzić
Problemem okazała się dioda po jej wymianie(koszt 25gr),pilot jest sprawny.
Gapa jestem, nie napisałem podstawowej informacji. Błędy oczywiście odczytywałem - brak jakichkolwiek. Akurat błędy "wspaniały" ELM raczej czyta, bo wywołałem kilka specjalnie i je pokazał. Ale dla pewności spróbuję jeszcze diodą.
Rocznik 89, niestety ciężko znaleźć drugi alternator do tego samochodu , jestem ciekaw czy z innych mazd mogą pasować. To teraz pozostaje mi przegrzebanie kabli łącznie ze sprawdzeniem diody kontrolki.
Można uzyskać błysk kierunkowskazów na czas zamykania i otwierania. Sprawa omawiana na forum wielokrotnie. Wystarczy przekaźnik podwójny (lub pojedynczy i dwie diody), dwie diody.
Impulsator- albo oscyloskopem albo miernikiem na tescie diod. Prędkościomierz- generatorem sygnały prostokątnego.
Przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie kierunkowskazem znajduje się na płytce sterownika (jak napisałeś - puszki) centralnego zamka. Zazwyczaj stosowane są dwa (L i P) lub jeden i dwie diody odpowiedzialne za rozdział L i P strony.
No to rozbierz i sprawdzaj diody, co za problem?
Po podł. Diody prostownjczej jest to samo.
-albo któraś dioda w alternatorze jest uszkodzona
witam pod jeden przewód ten co odnalazłes w aucie od c.amka podłanczasz sygnał zamnij oraz otwórz wychodzacy z alarmu lub sterownika c.zamka,jeden bezposrednio(masa) a drugi przez diode(rowniez masa) i woczas wszystko jest ok,pozdrawiam Robiłem tak przez opornik i przez diode prostowniczą. A jaka ma być dioda??
Tak dioda led i mostek w gniazdku
Zawory na pewno sprawdzałeś i nie ma luzów!!! Co do iskry , to kluczowanie /dlaczego ginie/ właśnie tej cewki do sprawdzenia , na pewno wiesz ,że można diodą LED.
Nie, wyższa szkoła mówi, że impulsy wyzwalające stwierdzamy oscyloskopem. Ale kto ma na to czas, jak można szybciej i prościej? Dioda świecąca wystarczy.
Goldwinger - ma rację. Dioda krzemowa to wspaniały wynalazek.
Spróbuj podłączyć przez diody (5...10 A).
W 93 roku był seryjny immobiliser? Jakoś sobie nie przypominam. Jaki kluczyk immo wkładasz?
Ha niestety komputer jest za tępy Brak takiej opcji wymigujesz diodą tylko. ZERO błędów klimy .
Jak je wyciągniesz, popatrz, kto je zrobił - Fujitsu, Matsushita, czy jeszcze ktoś inny. Regułą jest, że jeżeli samochód dedykowany jest na rynek amerykański i australijski (lub daj Boże na EU), to radio musi obsłużyć nasz standart i da się przełączyć (softwarowo lub ingerencją w zwory czy diody), jeżeli był tylko na Stany lub na Stany i JPN, to umarł...
Witam zakupiłem rok temu Mazde 323F 2.0 v6 od osoby która interesowała się tuningiem. Na szczęście miała rozsadek i umiar w tym tuningu... tak czy siak przerobiła podświetlenie zegarów, które po zakupie żyło własnym życiem... tzn raz swieciło mocniej, raz słabiej czasami w ogóle wszystko w zależności na jaką dziurę się najechało. W stanie obecnym już...
Chłopie, zostaw tą robotę. Wogóle nie czaisz bazy. Podnieś maske, i w lewym narozu jak błotnik wewnętrzny schodzi się ze ścianą grodziową masz takie zajefajne gniazdko diagnostyczne. Nie trzeba do tego żadnego interfejsa który dla tej mazdy nie istnieje, wystarczy zwykły kabelek z diodą LED.
Brakuje Ci sterowania masą z ecu silnika. Na tym wspólnym do wszystkich powinien być plus. Odetnij kabelki od sterowania gazu i polącz ten oryginalny który był przecięty. Odpal na pb jeżeli zadziała to masz uwaloną centralkę od gazu jeżeli nie zadziała to prawdopodobnie ecu silnika. Nie szukaj sygnalów wejściowych bo to bez sensu, tu nie mają znaczenia....
Witam. Mam podobny problem w CX-9, u mnie pilot nie działa w losowych momentach, tzn otwiera/zamyka, ale czasem samochód nie reaguje, co ciekawe dioda na pilocie świeci. Wymieniłem baterie, potem zakodowałem ponownie pilot zgodnie z instrukcją (przeszło pomyślnie) ale dalej auto czasem nie reaguje. Co może być?
Przewód wymieniony. W dalszym ciągu gdy podłączam sterownik połączenie jest tylko na zgaszonym silniku po odpaleniu "brak sterownika gazu". Instalacje pozostaje uruchomiona miga powoli dioda na przełączniku ale zrywa połączenie ze sterownikiem??
Zobacz ile przewodów wychodzi z syrenki. Jak więcej niż 4 to sterownik jest zintegrowany z syrenką. i nie słuchaj głupot o wyłączniku na syrence. Owszem, przestanie wyć, ale co z resztą? Kierunkowskazami np? A najprościej, patrzeć po przewodach. Np od diody migającej.
mam podobny problem brak ładowania upalone 2 diody mocy mógł by ktoś pomóc samochód mazda 323 ale silnik isuzu a kolega ma 9 diod a nie 6 plus ta jedna o której pisano
No właśnie, bo jak się dioda wzbudzenia zwarła to idzie z akumulatora do alternatora.
Sprawdź przekaźnik od elektrozaworu.
Nie sprawdzało sie diodą (na serwisach) a taki fajny przyrządzik.
Witam kolegów, Minął rok i znów by się przydała klima, Za rada jednego kolegi kupiłem drugi panel z włącznikiem ale nadal jest to samo. Dioda się zaświeca, wentylator chłodnicy się nie włącza, klima również nie.... Jakieś pomysły? Czy klima włączy się dopiero jak włączy się wiatrak i to tu najpierw trzeba szukać?
Zagnite coś na stykach,lub sam przewód,dlatego dioda świeci a żarówka o dużym prądzie już nie.
Dioda jest wypalona - szukaj zwarcia w układzie prawej strony kierunkowskazu.
Żarówki zakończyły żywot. To takie małe karzełki. Przy odrobinie sprytu wmaślisz tam diody świecące i zapomnisz o wymianie.
Do kiepskich mechaników jeździłeś do tego auta nie potrzeba żadnego interfejsu by odczytać ewentualne błędy, auto ma kody migowe które możesz samemu odczytać za pomocą zwykłej diody LED na 12V.
tematu Raportuj | Pomocny post? (0) Witam kolegów, Minął rok i znów by się przydała klima, Za rada jednego kolegi kupiłem drugi panel z włącznikiem ale nadal jest to samo. Dioda się zaświeca, wentylator chłodnicy się nie włącza, klima również nie.... Jakieś pomysły? Czy klima włączy się dopiero jak włączy się wiatrak i to tu najpierw trzeba szukać?
Jeden przewód z modułu zamka rodzielasz na te dwa od kierunkowskazów używając diód. Tak te diody będą wystarczające, oraz je podłączasz paskiem w stronę kierunków.
Czyli rozumiem że model GE. Cronos? Kwadratowa rejestracja z tyłu, obrysówki? Resetowałeś komputer? Zacznij od odczytania kodów błyskowych. Jak masz wersję z kontrolką check na zegarach to praktycznie żaden problem. Jak bez, to potrzebujesz diody led i rezystora.
Kluczyk Mazda 2 (2008) przestał działać przycisk zamykania samochodu (brak reakcji auta, na pilocie nie miga dioda). Przycisk otwierania działa prawidłowo. Sam przycisk dobrze zwiera przy naciśnięciu więc gdzieś poszła ścieżka/elektronika. Chce kupić samą elektronikę, ale widzę że jest 315 MHz lub 433MHz. Czy po zdjęciu ktoś mi rozszyfruje jaki mam...
Działało bez problemu Kabel jest już na swoim miejscu Podejrzewam diodę S14 ktora się grzeje, póki zimna radio działa
Jedyna szansa to przezworowanie procesora. Albo diody, albo rezystory albo... wymiana procka lub radia.
Witajcie mam taki problem z mazda 6 2007 A mianowicie auto przyjechało i brak reakcji podczas naciskania start nie włącza się zapłon. Auto z pilota otwiera się i zamyka. Sprawa wygląda tak. Wsiadam do auta chce je odpalić włączyć zapłon i cisza. Na liczniku tylko pojawia się ikona klucza z wykrzyknikiem (czerwonego koloru) i mruga także lampka czerwony...
Jedź na szrot i kup jakiegoś kompa od auta, ja miałem z kompa od escort 1.6 i nissa sunny 1.6, albo kup jakiegoś najtańszego kompa na allegro wrzucisz go w koszty, ta dioda jest prawie w każdym kompie od auta. To dioda zabezpieczająca ale i przepięciówka (chyba około 18 V).
nr alternatora to A2T18476 Jedna szczotka jest polaczona bezposrednio i tylko z regulatorem a druga z regulatorem i 3 diodami pomocniczymi. Prostownik jest wykonany na 9 diodach. Jak teraz polaczyc to wszystko?
Ja mam Mazdę 1.5, 65kW, 323c z 96-tego roku i do sczytania kodów wystarczy dioda led z opornikiem 1k. Poczytaj na mazdaspeed, a jeśli nie znajdziesz to pisz ja mam gdzieś linki.
Rozebralem. Prostownik dokladnie dioda po diodzie sprawdzilem - jest OK, czyli zostaje regulator. Jutro kupie nowy i napisze czy udalo sie naprawic Mazde :)
Wygląda na uszkodzenie diod wzbudzenia , a tak nawiasem nie rozumiem kombinowania z regulatorem jak obecnie można kupić oryginalny za parę złotych. Kontrolka między plus akumulatora a diody wzbudzenia, świeci jak podłączysz gaśnie jak zakręcisz.P
Mogę podpowiedzieć Tobie doraźne rozwiązanie. Nie otwieraj drzwi jak miga w środku dioda od alarmu. A jeżeli nie gaśnie po pierwszym naciśnięciu to naciśnij drugi raz. Pilot raczej jest dobry, bo drzwi się otwierają.
Niestety zdarza się że jest to mando lub Valeo Korea i części nie są dostępne. Trzeba kupić inny alternator. Nie żartuj sobie, wszystkie części są dostępne. czy jeżeli padła ta jedna dioda to jest duża szansa na to że regulator też będzie do wymiany? Najpierw podstaw nowy mostek, regulator sprawdzisz na testerze, prawdopodobnie jest dobry.
mam samochód mazda i tam sam za pomocą diody z opornikiem mogę odzcytać kody błędów ale w megance to nie mam pojecia gdzie jest gniazdo diagnostyczne , a nawet nie wiem gdzie jest skala stopni do ustawienia zapłonu bo na kole pasowym to nic nie ma? Dodano po 1 dodam jeszcze że przy odpalaniau na gazie i na benzynie objaw taki sam.
witam kolegów mój problem to mazda 626, po podłączeniu kierunków pod poprzez diody do impulsu sterownika po kilku miesiącach przestał działać centralny tylko pyka przekaźnik w centralce. Rozebrałem centralke i był przepalony lut na ścieżce zlutowałem i znowu to samo. Czy ktoś ma jakąś koncepcje pomocy?? Dzięki za wszelkie wskazówki. A to wnętrze centralki....
Załóżmy może, że altek. nie jest jeszcze sfajczony, jedynie przebite diody. I tak tak taniej i lepiej kupić na szrocie. To denso lub 3 diamenty.
Nie mogę odpalić Mazdy CX3 cały czas miga miga dioda blokuje mi immobilizer
Witam. Zwarta przetwornica nzmkt111lbka output 85v 35w Zwarta dioda ST70-27F. Czy można czymś to zastąpić czy ściągać z allliex? Za pomoc dziękuję
Witam. Myślę, że jednak sterownik trzeba będzie zrobić. Odcięcie przewodów od wkładki drzwiowej i podłączenie ich do alarmu a dostawionego siłownika nic nie da, ponieważ centralny w maździe nie jest sterowany dwoma minusami (nie pamiętam jak :( ). Koszt dwóch przekaźników, dwóch diod i bezpiecznika nie powinien przekroczyć 10zł. Pozdrawiam.
Jest bardzo możliwe, że skoro pilot pracował całą noc, to uległ on uszkodzeniu. Użyj testera do weryfikacji działania pilota. To, że świeci dioda LED nie oznacza, że pilot emituje. Sprawdź, czy centralka działa prawidłowo z drugim pilotem?
Nie mam właśnie miernika żeby sprawdzić czy jest przepływ prądu do jej zasilania choć drogowe światło działa a mijania niestety się nie uruchamia. Jest możliwość sprawdzenia czy prąd płynie do wtyku gdzie wkłada się żarówkę poprzez kontrolkę z diodą ? Taki przezroczysty śrubokręt to zwykle jest. Spełni on zadanie sprawdzenia dopływu prądu do wtyku?
Witam Czujnik temperatury, przyjacielu,jakiś komputer? znaczy się że miganie kontrolki swiec jest spowodowane uszkodzeniem czujnika temperatury ??? czy chodzi o to że z czujnika temperatury jest brana informacja o tym czy grzeją czy nie grzeją świece??? jakiś komputer?[/quote]--- w aucie jest komputer a i ja mam komputer z Euroscanem i kilkoma innymi...
Odłącz przewody od alternatora i sprawdz może dioda mieć przebicie
zwykła dioda świecąca :) tak też myślałem taki sam tester wykorzystywałem do swojej mazdy ,zwykła dioda z opornikiem a teraz gdzie mozna znależc informacje w jakim samochodzie gdzie mozna podłaczyc no i zestaw kodów do tych samochodów a może ktos zakupił ten tester od tego sprzedającego i ma instrukcje jaka on oferuje
Tak jest tu mozliwosc samodiagnostyki.Złacze 6-o stykowe Włączyć zapłon Zmostkować styki TEN i GND w złączu samodiagnostyki. Podłączyć diodę LED między styk FEN i dodatni biegun akumulatora i odczytać kody usterek
tyle co dioda LED, czy prawie nic, a komputer sterujący silnikiem pobiera prąd podczas jego uruchamiania, tak jakbyś sie pytał ile pobiera prądu pendrive leżący w szufladzie
remis75 , a próbowałeś wymigać kody błędów? Na tej stronie znajdziesz wszystko co potrzeba do tego: http://www.mazdaspeed.pl/christmas/warsz... Jeśli dioda nie zaświeci się nawet raz na sekundę, to odrazu będzie widać że sterownik jest uwalony.
Ja podpasowalem do subaru inne zaroweczki niz byly. Poniewaz mialem ten sam problem udalem sie do sklepu i podpasowalem gabarytowo i elektrycznie podobne i do dzisiaj smigaja bez problemu. W gre wchodza rowniez diody LED (3mm) tylko trzeba zastosowac rezystory i je odpowiednio zmatowic. Pozdrawiam
Jak się pali nadal to idzie odczytać kod błędu, w złączu diagnostycznym(pod maską), zworka na dwóch pinach i dioda z rezystorem na dwóch innych, ale już nie pamiętam które to piny były. Jak nie odczytasz błędu to masz do sprawdzanie wszystko co powyżej napisane i jeszcze pewnie parę innych rzeczy.
to i ja sie przyłącze do tematu. Samochód to mazda 626 i problem jest następujący, że jak mam krokowca to samochód przez pierwsze 16 min od zapalenia nie chce pracować na gazie, szarpie gaśnie. Nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Czy to może być wina sterownika? Czy może sondy lambda? Spalanie wtedy wynosiło okolo 15l nieraz więcej. tera na śrubie...
Po dwóch miesiącach od operacji wczoraj siadłem pierwszy raz od 11 grudnia do mojej Mazdy3, stała w garażu nieodpalana ...i zonk. Pomiar aku wykazał 6,5V. Mam sprzęt od 30 lat: trafo z TV Rubin, uzwojenie wtórne ok. 17V , drut DNJJ 3mm przekrój, cztery diody 30A na wtórnym i rezystor 30ohm/20W szeregowo z uzwojeniem pierwotnym. Podładowałem aku 1,5godziny...
Gość nie chce naprawić tylko ustawić zapłon. To taki typ neodziadka , bezmózgowia i grzebacza w jednym. To ja dodam jpg. http://obrazki.elektroda.net/85_12850926... Launch ma wtyczkę do tego i ładnie się łaczy i nie trzeba cyrku z diodą i zworkami robic przy czytaniu błędów jak by ktoś miał tego paścia.
pomózcie bo mam altka z mazdy 323 1.7 tdi a mechanik nmi go rozebral i stwierdził ze dioda spalona wiec trzeba wymienic cały mostek cena ok.200 zl a ja znalazlem na necie altka ze silnika 1.7d za 150 zl i nie wiem czy to to samo. zmojego altka odpadły numery i nawet nie wiem co to za jeden Pisownia p. 8.2. manta.
Bledow nie moge sprawdzic bo metoda na diode nie przynosi efektow. Gdy ją podlącze mignie raz czyli prawidlowo a potem zamiast pokazywac bledy zapala się i swieci caly czas a podlaczam ją na 100% prawidlowo. Ale kilku uzytkownikow Mazd mialo ten sam problem ze dioda sie palila a auta chodzily prawidlowo. Problem w tym ze nie mam jak sprawdzic tych bledow,...
Odczytaj kody za pomocą diody i rezystora, W tej Mazdzie to jest super sprawa że wystarczą 2 elementy żeby błędy odczytać. Jak wyjdzie przepływka to sprawa jasna, ale stawiałbym na nią.
W czym może leżeć problem? Bateria działa ( po wciśnięciu któregokolwiek przycisku, dioda reaguje - świeci na czerwono). To, że świeci to za malo. Sprawdź czy jest sygnal i jakà ma silę .Problemem może być brak praktyki i jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach. Dokładnie przeczytaj procedurę . Są dwa rodzaje pilotów. i tyleż procedur.
Podłącz się blokowaniem pod otwieranie szaro/czerwony (dla pewności wstaw diodę od strony sterownika z.c.) i jeżeli nie ruszy na 3351 to użyj 3371
Bez problemów możesz podłączyć akumulatorek podtrzymujący 12V. Musisz tylko wstawić na kabelku zasilającym centralkę, np za bezpiecznikiem , diodę prostowniczą 10 A 25 V aby z akumulatorka nie zasilać całego samochodu.
Wyciągnałęm alternator przemierzyłem uzwojenie- nie ma przebicia, diody sprawne, wirnik- nie ma przebicia, ma przejście, komutator w stanie bdb Jak były przeprowadzane pomiary? Wzbudzenie podane?
Jeżeli wycie pojawia się pod obciążeniem i temperaturą to są słabe diody ,zwarcie na stojanie objawiało by się ciągłym wyciem i niskim napięciem ładowania. I pytanie czy ten alternator kiedyś chodził cicho.P
Gdyby komuś przydarzyła się taka sytuacja chcę jeszcze opisać jak sobie poradziłem z tym problemem.Tranzystory wymieniłem oba pomimo że tylko jeden był spalony na płytce na BDX 53C. Zdaję sobie sprawę że te darlingtony są mocno przesadzone jeśli chodzi o wartość prądu kolektora do sterowania cewkami przekaźników ale założyłem takie bo akurat je miałem...
Sprawdzałeś jak reaguje auto zwierając ten włącznik lub podając mu bezpośrednio masę?. Tzn. krańcówkę drzwi kierowcy? Po zmasowaniu na krótko wszystko zachowuję się tak jak wcześniej czyli żadnej zmiany :( Sprawdziłem też wiązke pod siedzeniem i tam też wszystko ok. Nie wiem jak te kable są połączone gdzieś tam w środku bo do modułu dochodzą całkiem...
jest sobie w/w autko lecz padło podświetlenie zegarów , bezpieczniki całe jutro zamierzam dobrać się do licznika , moje pytanie brzmi czy licznik jest na linkę czy też elektroniczny ? na czym zrealizowane jest podświetlenie żarówka / dioda sądząc po roku auta to chyba żarówka , czy po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu autko odpali proste pytania...
Najlepiej to by było gdyby przy 14.5V było 300mA. Miałem 13V i 300mA, udało mi się znaleźć jedną jedyną diodę schottkiego jaką miałem-1N5819. Wstawiłem ją i napięcie podniosło się do 13.7V więc już na prawdę jest super! Od ideału dzieli mnie jeszcze 0.8V, ale to już na prawdę chyba jest odpowiednie. I widzę, że koledzy trochę się posprzeczali z tymi...
Pewnie musiał byś wymienić mostek prostowniczy z diodami wzbudzenia i dać inny regulator , Wyprowadzić inaczej przewody , włączyć w to kontrolkę . Możesz też zbudować generator fali prostokątnej ( nie pamiętam jakie wypełnienie i częstotliwość ) wlutować go przed regulatorem i będzie działać . Ja wolał bym przerobić na ( normalny ) a nie ( PD)
Witam. Zakupilem interfejs ELM 327 na bluetooth. z moim Volvo v40 2.0 t4 produkowanych od lipiec 2000 do 2004 roku (moj 2001) nie dziala. wogole telefon nie widzi urzadzenia bluetooth. natomiast po podlaczeniu do mazdy 6 z 2002 roku telefon wykrywa urzadzenie obd2. O co tu chodzi? Po wpieciu interfejsu do gniazda obd w volvo zapalaja sie diody i swieci...
Podłączone, ładowanie w normie, jednak nie świeci się kontrolka od akumulatora, po przekręceniu kluczyka na zapłon. Zrobiliśmy test z diodą, też nie chciała świecić. Po podłączeniu kostki tak jak na początku aku. dalej nie świeci, ładowanie wtedy wzrasta do 15,5V. Jakieś propozycje?
mazda błędy dioda pilot mazda dioda mazda wentylator mazda
konta email outlook creative volume control sprawdzić laser drukarka
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Prawidłowe ciśnienie doładowania VW Passat B5 1.9 TDI AVB Audi A6 Tiptronic - Szarpanie skrzyni a pompa wspomagania