Gapa jestem, nie napisałem podstawowej informacji. Błędy oczywiście odczytywałem - brak jakichkolwiek. Akurat błędy "wspaniały" ELM raczej czyta, bo wywołałem kilka specjalnie i je pokazał. Ale dla pewności spróbuję jeszcze diodą.
Do kiepskich mechaników jeździłeś do tego auta nie potrzeba żadnego interfejsu by odczytać ewentualne błędy, auto ma kody migowe które możesz samemu odczytać za pomocą zwykłej diody LED na 12V.
Odczytaj kody za pomocą diody i rezystora, W tej Mazdzie to jest super sprawa że wystarczą 2 elementy żeby błędy odczytać. Jak wyjdzie przepływka to sprawa jasna, ale stawiałbym na nią.
Witam, mam taki problem: otóż kilka razy zdarzyło mi się tak, że wsiadłem do auta, włożyłem kluczyk immo, ale blokada nadal była. Objawia się to na pierwszy rzut oka tym, że dioda immo miga wolniej niż powinna oraz bardzo słabo, jakby połową mocy. Zwykle wtedy odłączałem + aku, wciskałem pedał hamulca na 10sek, aby skasować błędy ECU i pomagało... aż...
https://mazda626.net/topic/39240-djdevon... Dzięki, Dla pewności - chcąc sprawdzić błędy ABS, muszę zmostkować TBS z GND, a diodę podłączyć w FBS i B+ ? https://obrazki.elektroda.pl/6451645500_...
Ha niestety komputer jest za tępy Brak takiej opcji wymigujesz diodą tylko. ZERO błędów klimy .
Witam. Dziś znalazłem chwilę, żeby znów zerknąć do maździątka (dwójka małych dzieci). Oprócz odmalowania rogu zderzaka (małżonka załatwiła) i zainstalowania świateł dziennych (poprzednich prawie nie było widać, że świecą) spróbowałem odczytać te błędy. Nie miałem rezystora ani diody ale znalazłem śrubokręt z żarówką i kabelkiem. Tak sobie pomyślałem...
Witam serdecznie! Wczoraj w wolnym czasie sprawdziłem sobie odczyt błędów w swoim autku. Jest to Mazda 323 PRACTICAL, 1,3 16V z 98 roku. Posiada złącze diagnostyczne OBD2. Na początku miałem obawy, co do zmostkowania wyjść testowych GND i TEN. Problem polega na tym, że wszystkie wyjścia w kostce mam zagospodarowane, więc mam dwa GND (w górnym i dolnym...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Po podł. Diody prostownjczej jest to samo.
Heh, miałem kiedyś takie auto (ale z 1.8) i miło wspominam :) Może poszukaj lepiej takiej z 1.8? Sam koszt rozrządu między 1.5/1.8 a 2.0V6 to jakieś 400-500zł różnicy. Układ wydechowy do 2.0 praktycznie niedostępny. Jeśli ktoś dbał o auto i silnik, to eksploatacja powinna być bezproblemowa, ale wszyscy wiemy jak to u nas wygląda... A potem płacz bo...
Witam. Zdiagnozowałeś źródło problemu :) gratuluję , jeżeli natomiast chodzi o sprawdzenie alternatora, mostka, wysoce prawdopodobne będziesz mieć w samochodzie alternator produkcji mitsubishi co oznacza tyle że aby dostać się do mostka prostowniczego musisz rozebrać cały alternator :) , rozbiórka alternatora nie wymaga jakiś specjalnych umiejętności...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z instalacją stargas polaris i notorycznym przełączaniu na benzynę co jakiś czas (a także w granicach 100 km/h lekko przy szarpie na 5 biegu). Zacząłem tanim kosztem, czyli filtry. Kupiłem interfejs do tego ustroństwa podpiąłem toto pod komputer i zobaczyłem 2 błędy 1. Temp too high oraz presure too high. Wymieniłem...
To rozwiązanie dotyczy żarówek H4, (o dwóch żarnikach w jednej bańce) o czym wyraznie napisalem na samym początku. Do pojedyńczych żarówek ten układ się nie nadaje. Nada się rozwiązanie które podałem na rysunku "na brudno" kilka postów wyżej. Jest to układ z wykorzystaniem tranzystorów mocy zamiast przekażników, sprawdzony i dość dobrze przetestowany....
mam samochód mazda i tam sam za pomocą diody z opornikiem mogę odzcytać kody błędów ale w megance to nie mam pojecia gdzie jest gniazdo diagnostyczne , a nawet nie wiem gdzie jest skala stopni do ustawienia zapłonu bo na kole pasowym to nic nie ma? Dodano po 1 dodam jeszcze że przy odpalaniau na gazie i na benzynie objaw taki sam.
Witam Mam problem z polówką 1.6 75 KM. Robiłem głowicę gdyż wcześniej na 3 i 4 cylindrze brakowało ciśnienia.. było 3 i 6 atm... Po dotarciu zaworów i założeniu głowicy na każdym cylindrze jest po 10,5. Rozrząd prawidłowo ustawiony a jednak nie pali na 2 i 3 cylindrze.. Dedukuję że jedyna usterka może być w układzie zapłonowym.. (a raczej w braku dostatecznego...
Gość nie chce naprawić tylko ustawić zapłon. To taki typ neodziadka , bezmózgowia i grzebacza w jednym. To ja dodam jpg. http://obrazki.elektroda.net/85_12850926... Launch ma wtyczkę do tego i ładnie się łaczy i nie trzeba cyrku z diodą i zworkami robic przy czytaniu błędów jak by ktoś miał tego paścia.
Witam chciałbym się dowiedzieć jak zmostkować gniazdo diagnostyczne i jak podłączyć diodę w które wejścia żebym mógł odczytać kody dzięki za każdą podpowiedz a najlepiej jak by ktoś miał fotorelację z takiej operacji. :D
Witam ! Posiadam Mazdę 121 1.3 16v. Problem polega na tym że samochód na 2 biegu przy małych obrotów szarpie i strzela. Po wyżej 2 tys wszystko wraca do normy. Na zimnym silniku ma 2 tys obr na ciepłym 800-100. Zostały wymienione kable, świece, i nowa pompa paliwa (zrobione 40 km). Został wyczyszczony przepływomierz, brak błędów podczas podłączenia...
witam wszystkich mam problem z mazdą jak w temacie na wstępie chce uprzedzić że jestem mechanikiem niestety nie umiem sobie poradzić z w/w autkiem poliwo dochodzi zalewa świece, pompa działa, przy zdejmowaniu wężyka z listwy wtryskowej spore ciśnienie, iskra jest w odpowiednim momencie gmp, brak błędów na kompie, sprawdzone diodą, totalny brak pomysłów,...
Wtyczka diagnostycznaWtyczka diagnostyczna: 1 = Próbnik łącza danych (FEN) 3 = kody błędów uruchomienia (TEN) 4 = dodatnia końcówka akumulatora (+B) 5 = uziemienieOdczyt-Podłączyć próbnik z diodą świecącą do dodatniej końcówki akumulatora i końcówki 1 wtyczki diagnostycznej. -Podłączyć końcówkę 3 wtyczki diagnostycznej do uziemienia. -Włączyć zapłon....
Witam po przerwie "xyro" nie w tym przypadku udało mi się ustalić jaki powinien być czujnik w moim przypadku tzn.3M5T-14B006-AD po zamontowaniu poduszki zgasły i błąd udało się skasować ty razem już na stałe czujniki wyglądają prawie identycznie różnica polega na wycięciach na wtyczkę która u mnie była uszkodzona więc pasowały obydwa miernikiem nie...
Witam serdecznie, mam problem z obrotami w maździe 323 BA z silnikiem Z5-DE 1.5, Chciałabym ustawić obroty na luzie i ssaniu oraz ustawić TPS. Obroty na ssaniu wynoszą 2500 obr./min i nie schodzą nawet jak silnik chodzi z 5 minut, jadąc takim autem do momentu nagrzania silnika obroty wynoszą 1500 obr./min na luzie, i słychać po silniku że on cały czas...
błędy mazda mazda błędy mazda dioda
drzwi zmywarka candy spalić lutownica memtest86 pendrive
corsa świeci kontrolka check drukarka termiczna
Schemat pedału sterowania spawarki TIG, MIG, MMA – pinout, potencjometr, mikroprzełącznik LED4202 CV9202H-A39 brak sygnału na pinie 34 J14 LVDS – diagnostyka i opis linii Data5–