Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
Często szukam na forach informacji na temat naprawy różnych urządzeń. Denerwuje mnie bardzo fakt że producenci nie udostępniają (nawet odpłatnie) instrukcji serwisowych. I życzą sobie bajońskie sumy za naprawy albo zmuszają do zakupu nowych urządzeń. Dlatego też postanowiłem na łamach tego forum podzielić się informacjami na temat mojej walki z uszkodzonym...
Wynik testu zależy od temperatury. Drugi pomiar zrobiłeś w lipcu, wiec nie był bym taki pewien. Ładowanie mniejszym prądem to ładowanie impulsowe, takie jak lubią wszystkie ogniwa. Duży prąd to większe wypełnienie przebiegu. Pewnie jak we wszystkich innych typach ogniw obrastają w kryształy przy ładowaniu stałym prądem. Mocne impulsy do pewnego stopnia...
Tam są 2 czujniki z Hall effect. Jeden z czujników widzi, że coś blokuje szybę i włącza system bezpieczeństwa, i nie daje podnieść szybę. Czyli, jak dobrze rozumiem, odbiera impulsy i zestawia je z obrotami silnika? Myślałem, że te zabezpieczenia to pomiar prądu, który rośnie w razie zwiększenia obciążenia silnika.
Impulsy można sprawdzić oscyloskopem.
Sprawdzałem zarówką 1W na złączce wtrskiwacza, sprawdzałem żarówką 1W i oscyloskopem na kabelkach wychodzących bezpośrednio przy kompie a także na ścieżkach wewnątrz kompa, porównywłem przebiegi 2 cylindra z pozostałymi garami, ten komp steruje każdym wtrsykiwaczem osobno, wspólny jest tylko przewód biało niebieski ale to zasilanie na wtryski. Sprawdzałem...
Przydałaby się jeszcze masa. Kontrolka diodowa najlepiej (najlepiej oscyloskop) i patrzysz, czy miga podczas kręcenia rozrusznikiem. Impulsy masy szerokości kilku milisekund.
Więc dostań się do steronika silnika i sprawdzaj tam wszystko, zasilania, masy sygnały, a jak będzie ok, to uwalony sterownik. Ale wpierw sprawdź czy sterownik dostaje impulsy zapłonowe!!!
Wzmacniacz (ten przy cewce) psuł się żadko. Optyka na potęgę. Trzeba wpierw stwierdzić, czy dochodzą impulsy wyzwalające.
Sprawdź zasilanie cewki zapł. , następnie impulsy sterujące cewką, jeżeli jest zasilanie i sterowanie to sprawdź: świece, przewody zapł., kopułkę, palec i cewkę zapł. Jeżeli brakuje zasilania sprawdź bezpieczniki, przekaźnik, przewody. Jeżeli brakuje impulsów sprawdź w aparacie moduł zapłonu i impulsator.
Zaczyna się problem z układem zapłonowym. Przydałoby się obejrzeć impulsy na cewkę. Potrzebny oscyloskop.
acha, biały i niebieski. Słuchaj, na niebieskim ma byc prąd za stacyjką, zobacz czy nie ginie. Jak nie to masz do wymiany moduł ( Mitsubischi J170), możesz też przerobić tak że założysz od poloneza. Pompka zacznie pracować jak będą impulsy zapłonowe.
Hmmm może zwarcie gdzieś jest i odcina paliwo i zasilanie cewki, odepnij cewkę WN (japońce stare mają przypadłość tą) to tak na początek Widziałęś w ogóle kiedykolwiek taką Mazdę??? Tam jest zespolone wszystkow aparacie zapłonowym - cewka, czujnik CKP, CMP, moduł wzmocnienia i rozdzielacz WN. Do aparatu dochdzi masa, +12V zasilanie cewki i modułu wzmocnienia...
Właśnie na warsztacie mam 323F 1,5 z aparatem 6 stykowym ale to drobiazg. Iskra jest w porządku a impulsy do kompa koszmar, sieczka... SławeK
moze byc z pompa, np. w motorze, zbyt duza opornosc, lub jakis zaworek. No ale najpierw musisz sprawdzic czujniki, i dobrzeby bylo sprawdzic jeszcze jakie daja impulsy bo samo "przejscie" nie wiele mowi.
Tu się Kolega mocno myli. Impulsy do gazu są brane z "innej części aparatu", odpowiedzialnej za iskrę. A iskra jest...
jeśli centralny działa ci z kluczyka to ten moduł fabryczny zostawi wepnij się tym kupionym w wiązke w lewym progu, znajdziesz tam plus , mase dwa przewody ( impulsy masowe) na sterowanie zamkiem oraz lewy kierunkowskaz, prawy jest z prawej strony.
Nie zauważyłeś żeby silnik zaczął jak by lżej i szybciej kręcić? Warto by sprawdzić czy rozrząd cały. Kolego nie wydaje ci się że czujnik obrotów silnika dający impulsy na cewkę zapłonową jest zlokalizowany po przeciwnej stronie wałka rozrządu niż pasek rozrządu ?
Więc czeka cię trochę sprawdzania, bo jak odpala i gaśnie to może pompa paliwa albo przekażnik pompy, albo sam impulsator obrotów silnika, . Mósisz to sprawdzić. Na wtryskach nie ma masy tylko impulsy masowe, więc jak nie ma kręcenia silnikiem to też ich nie ma
Wtryski działają bo paliwo czuć po kręceniu rozrusznikiem. Czujniki wału i wałka mają po 340 ohm i indukują napięcie po zbliżeniu magnesu. Na wale znajduje się koło zębate z którego czujnik położenia wału czyta impulsy i są dwie możliwości jego założenia ale to nie powinno mieć chyba znaczenia bo gdy wał się kręci to czujnik powinien generować impuls...
Tak, można. To zwykły licznik impulsów. Najprościej to chyba na licznikach dziesiętnych 7490 i dekoderze kodu BCD na kod wskaźnika 7-seg. 7447, a możesz i na uC. Nawet firma Homek robiła taki tester pod nazwą RH320 Nie tak prosto Jurek. Układ musiałby wiedzieć, kiedy odliczana jest kolejna cyfra (do czterocyfrowych błędów cztery 7490, ale załączane...
Auto to Mazda 323 '93, ten czwarty przewod ekranem nie jest, na oscyloskopie widać na nim bardzo ladne impulsy tylko ze 1 impuls na jeden obrot wałka.A co do zbocza to dziwne bo jak reagowałem na dodatnie zbocze to nawet nie odpalił, na opadającym chodzi ale strasznie nierówno. No nic będę walczył dalej.
chodzi mi o ten dziwaczny aparat zapłonowy w MX6 przy silniku V6, są tam dwa hallotrony, czy tylko one są źródłem impulsów w tym aucie czy jest jeszcze czujnik położenia wału, bo na schemacie 626 z silnikiem2.5 jest czujnik położenia wału, u mnie nie mogę go znaleść. Ten trzy nózkowy scalak nie ma na wejściu impulsów, czy jeśli się uszkodzi chodzą wtryski....
Zdaje się w tym modelu jeden skrajny to impulsy wyzwalające, ale mogę się mylić, bo tu mam fotkę którą sobie zrobiłem na pamiątkę, jak naprawiałem ( ale nie pamiętam co to było, mazda czy właśnie mitsubishi) i na tym kablu co jest odcięty są impulsy wyzwalające wzmacniacz. Ale i tak sądzę, że masz uszkodzony właśnie wzmacniacz; więc od razu rób układ...
Witam wszystkich serdecznie. Miałem uszkodzoną jedną cewkę zapłonową(są dwie dwubiegunowe) i podłączyłem zwykłą. Okazało się że coś spaliłem. W jednej wtyczce są impulsy i samochód odpala na 2 cylindrach a jak podłączam drugą wtyczkę do tej samej cewki to nie odpala i cewka grzeje się. Bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie są dobre Orientuje się ktoś...
Ta mazda ma pojemnosc skokowa 1840ccm i 103KM. A co to dokladnie jest to nie wiem. W załaczniku jest schemat elektryki z zaznaczonym sygnalem, który potrzebuje (mam nadzieje ze ten sygnal to impulsy ktorych czestotliwosc rosnie wraz z predkoscia)
Widziałem kiedyś w warsztacie urządzenie którym była diagnozowana Mazda 626 właśnie z wypadającymi zapłonami. Było to coś a"la oscyloskop, do każdego kabla WN była podpięta elektroda, to "coś" wyświetlało i rejestrowało impulsy zapłonowe. Może warto wydać kilkadziesiąt złotych na taką diagnostykę?
Witam Kolegów, Do sygnału prędkości "pobranego" z ECU podłączyłem oscyloskop (Mazda 323F BA, poliftowa r.1998, silnik benz. 1.5l) i okazuje się, że jest tam typowy sygnał prostokątny 5V jednak mocno zakłócony jakby szpilkami towarzyszącymi zjawisku komutacji. Sygnał ten potrzebuję do pomiaru prędkości (prostego komputerka) jednak w tym stanie nie nadaje...
Pompki przy webastach w samochodach przynajmniej w tych ciężarowych są właśnie takie jak opisywana przez Ciebie, działają jak elektromagnes, cykają bo dostają napięcie w impulsach, tak na moje ucho od 0.5 do 2 na sekundę w zależności od zadanej temperatury i temperatury wewnątrz pojazdu, impulsy podaje sterownik, spalanie takiego pieca to około 0.2...
jeśli niechce odpalić wez kontrolkę i zobacz czy w chwili kręcenia pojawia sie zasilanie na zaworach,czy kiedy kręcisz zapala sie zielona dioda???Częsta usterką był mały przekaznik w tym przełączniku Przełącznik otrzymywał impulsy z cewki zapalała sie dioda zielona zwierał przekaznik ale ten z czasem nie wytrzymywał obciążeń sporym jak na niego prądem...
Trudno doradzać jak niewiem z czym mam do czynienia. Jeżeli jest to konwencjonalny zapłon to sprawa raczej prost. Cewka zapłonowa, przerywacz w aparacie zapłonowym. kondensator. Myślę jednak że w twoim przypadku jest już elektroniczny moduł zapłonowy.Sprawdził bym narpiew czy cewka ma odpowiednie opornosci. Nastepnie czy z modułu ma zasilanie, (o ile...
Rezystancja czujników wynosi od 1600 do 2000 omów.(wg specyfikacji) Można również sprawdzić impulsy wychodzące z czujnika. Pomiaru tego dokonuje się woltomierzem. Zakres max 2V. Podłącz miernik i rusz delikatnie kołem. Miernik powinien się wychylać. Jeśli czujniki są w porządku to sprawdź napięcia zasilania i masy. Układ ABS jest czuły na spadki napięć....
Szukałem na forum podobnego tematu ale nie znalazłem więc piszę nowy, a problem mam następujący: chce podłączyć centralkę alarmu do fabrycznego zamka centralnego żeby otwierać z pilota. centralka na wyjściu podaje impulsy masy na dwóch przewodach (zamykanie/otwieranie) tylko mam problem z tym podłączeniem myślałem że to będzie łatwe i wystarczy podłączyć...
Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji...
W Maździe Damio sterowanie otwieraniem i zamykaniem centralnego zamka kluczykiem jest inne niż z większości aut!!!! Sterowanie odbywa się za pomocą jednego przewodu, po zdjęciu panelu na drzwiach, jest to kostka na "górze" tylko z dwoma kabelkami" po rozłączeniu, sterowanie kluczykiem przestaje działać. Napięcie na przewodzie niebieskim ( sygnał do...
Na 99% czujnik halla, niestety nie kojarzę jaki tam masz układ czy czujnik jest może w aparacie czy jest na wałkach rozrządu. Do sprawdzenia tylko oscyloskopem, ewentualnie LED ale nie wiem czy zobaczysz impulsy.
Jeśli nie ma impulsów zapłonu, to nie ma i impulsów wtryskiwaczy - niby co ma je kluczować?
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
01 impuls zapłonu
Witam Sterowanie masz masą. Najwygodniej podłączyć przy centralce, za schowkiem pasażera. Nie pamiętam kolorów, ale kontrolka z żarówką do masy i bez problemów znajdziesz impulsy. Drzwi auta musisz zamknąć przy szukaniu impulsów bo mazda nie łapie się na ryglowanie zamka,na otwartych drzwiach
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Kłaniam się ! Po zamontowaniu sterownika mam na przewodach sterujących (na stałe) sygnał: otwierający przy otwartym zamku, zamykający przy zamkniętym. Przed podłączeniem przewodów sterujących moduł wysyłał prawidłowe impulsy. Ki czort ?
Podpiac pod komputer diagnostyczny i zobaczysz czy daje impuls.
W mazdach jest sterowanie minusem .
Bo wtryski są sterowane masą.
A może podpiąć taksówkowy przetwornik drogi na linkę?
Enkoder to pierścień magnetyczny z którego czujnik sczytuje impulsy. Jest częścią piasty lub zewnętrznego przegubu.
pomoże mi ktoś?? czy impulsy z orginalnej szafy od mazdy 626 ge mogą być podpięte do tego kompa? Chce sobie taki zrobić :|
ja mam 626 i brak migaczy. Prąd z przełącznika wychodzi do przerywacza który tyka szybciej niż powinien a kierunków brak.Czym steruje ten przerywacz bo na żarówki prąd od razu na pewno nie idzie. z przerywacza wychodzi przerywany impuls masy.
Daj długi impuls przez 1K i zobacz, czy zamknie
P0628 nie dotyczy pompy w zbiorniku
Problem często występujący, zobacz na przełączniku, czy pojawia się zasilanie na sterowanie czasówki, jeśli jest to zobacz czy czasówka podaje impuls na silnik wycieraczek.
Przewody do wyłapania na prawym progu: Wyłącznik bagażnika (sedan) - czarno/czerwony+2markery Impuls otwórz - biało/czarny+1marker Impuls zamknij - żółto/czarny+1marker
witam Kolego sprawdz prąd przy silniku w momecie wlączenia impulsu czyli wlaczenia przelącznikiem1 moze jest uszkodzony silnik
Komputer dzięki tym impulsom steruje wtryskami i momentem zapłonu świec. Tak więc jak nie ma impulsu to nie ma wtrysku paliwa i iskry na świecy.
Kolego radku nie powinno się dokręcać dławika na pompce paliwa bez uprzedniego i dokładnego sprawdzenia dawki przy pomocy menzurki. Procedura testu nie uwzględnia ręcznego impulsowania pompki to sterownik pieca ma nacykać sam odpowiednią ilość impulsów to wszystko jest opisane w serwisówce. W mojej Maździe 323f mam ten sam piec tj D5WZ i po 15 min moje...
Pompka jest w baku, w tym aucie załącza się wtedy jak ster dostanie impuls z czujnika wału, pewnie pompka leży.
Nie masz przypadkiem słabego akumulatora, albo luźnej klemy? W tych modelach po odłączeniu i podłączeniu aku samo daje impuls na otwarcie w momencie podłączania klemy.
witam pod jeden przewód ten co odnalazłes w aucie od c.amka podłanczasz sygnał zamnij oraz otwórz wychodzacy z alarmu lub sterownika c.zamka,jeden bezposrednio(masa) a drugi przez diode(rowniez masa) i woczas wszystko jest ok,pozdrawiam połacz przewody na koncówkach wychodzace od alarmu(impuls zamknij,otwórz) przetnij przewód od sygnału zamkniecia...
To jest palnik a nie żarówka i potrzebuje impulsu kilkaset wolt do zapłonu, dopiero po zapłonie napięcie spada do nominalnego. Może tu leży problem ?
Wystarczy impuls masy nic nie trzeba kombinować z przekażnikami.Moduł po prawej stronie na nadkolu.
Sterowanie centralnym zamkiem w Mazda 323 podłączasz do centralki centralnego zamka - przewody: otwieranie - zielono/biały zamykanie - zielono/czerwony sterowanie impulsami masy.
Bo brakuje zasilania podtrzymującego, masz tylko impuls załączający :) Dodano po 2 Po tym impulsie, kółko powinno zamknąć styki i rozewrzeć je dopiero w pozycji wyjściowej wycieraczki! Na silniku ma być 1 masa, 2 impuls z przekażnika, oczywiście plus, 3 stały plus po stacyjce!
Niektóre wersje wyposażeniowe starych roczników Mazd nie posiadały w drzwiach kierowcy siłownika. Drzwi kierowcy zamykane i otwierane były "mechanichnie" kluczykiem, który jednocześnie sterował mikrostykami, odpowiedzialnymi za podawanie impulsów zamknij/otwórz do wysterowania pozostałych siłowników w drzwiach. Jeżeli w drzwiach kierowcy był siłownik...
jeżeli dobrze rozumiem po podaniu impulsu zamykania z alarmu siłowniki idą w odwrotnym kierunku niż chcemy należy zamienić miejscami kable w siłownikach
pogrubiłem ścieżkę cyną ale wystąpił kolejny problem po rozebraniu i złożeniu centralka przestała reagować wcześniej pykało, (rozumiem że nie było prądu na przekaźniku i nie miał co przekazać) ale teraz całkiem przestał działać :( dlaczego ?? coś zepsułem? kompletnie pogubiłem się w tej sytuacji tym bardziej że to samochód znajomego. Kierunki próbowałem...
Tak działaja wszystkie drzwi i klapa bagażnika, nawet jak otwieram kluczykiem bagażnik to wszystko działa i z pilota mazdy tez wszystko. Tylko z tego od alarmu coś nie bardzo. Jak się nie uda tak jak piszesz to zostawi i bede miał 2 piloty mi to nie przeszkadza. A czemu jeden impuls ?? Rozumiem, że jak się podepne bezpośrednio pod przekaźnik to wtedy...
Są dwa czujniki i są sprawne. Poza tym czujnik ten chyba nie wpływa na kształt impulsu tylko na fazę dwóch impulsów sterujących cewkami. A zapomniałem dodać że silnik ma zmienną fazę rozrządu. Czy uszkodzenie w tym układzie ma wpływ na pływanie obrotów?
Moderor .. nie trzeba było odcinac tych końcówek ... one w niczym mi nie przeszkadzaja u mnie w primerce teraz jak przesune w drzwiach kierowcy zamykanie to siłownik dostaje własnie z tch końcówek impuls do zamykania reszty dzrze... wydaje mi sie że Ty tak teraz nie masz
Padł moduł zapłonu (pod kopułką) - Mitsubishi J170 - taki sam jak montowany w MAZDA 121 r.90+ i MAZDA 323 r.89+ - w sklepach z częściami do Japończyków około 135zł, w DU - okolo 270 (lekka przesada), druga przyczyna to uszkodzenie przewodów w czujniku impulsów (obok modułu) - od 61 to 77 zł. ps. podobno zamiast modułu zapłonu J170 można wstawic od Poloneza...
Witam. Mam MAZDĘ 3 1,6 2005r. benzyna + gaz z pełną sekwencją i lubryfikacją zaworów. Instalacja gazowa została założona przy przebiegu 24000 tysiącach kilometrów. Zauważyłem ostatnio używając benzyny, że po wyżej 3 tysięcy obrotów mam duży spadek mocy, tak jakby się przez chwilkę zadławił się silnik i dopiero później ma znowu kopyto. Dzieje się to...
Witajcie. Do samochodu chciałem założyć moduł komfortu kierunkowskazów (żeby jedno krótkie naciśnięcie powodowało 3 błyśnięcia kierunkami) Zakupiłem prosty układzik i chciałem podłączyć, ale się okazało że Mazda ma sterowanie minusem a nie plusem. W związku z tym mam pytanie czy można zrobić taki układ, który po podaniu impulsu <1s wydłużył go do...
Dzień wszystkim, Spotkało mnie ciekawe zjawisko w immobilizerze M43 Meta System - autko Mazda CX-3. Mianowicie pojawiły się problemy z odpalaniem auta, pomimo wymiany baterii w tzw. pilocie osobistym, czyli breloczku z migającym co 3 sekundy czerwonym impulsem (załączam zdjęcie), nie można było odpalić zapłonu. Świecił się kluczyk zielony od pilota...
Chciałbym przedstawić moją kolejna konstrukcję, mam nadzieję że się spodoba. https://obrazki.elektroda.pl/3029168300_... Potrzebowałem pilnie pastuch - elektryzator ale ceny na alledrogo nie zachęcały (powyżej 200zł). Znalazłem kilkanaście projektów ale większość troche skomplikowana i wymagane specjalne transformatory. Było też kilka...
Witam, potrzebuje pilnie schematu abs konkretnie poszukuje przewodu dającego impuls do licznika kilometrow\predkosc. z gory dziekuje
Witam, Problem w zasadzie jak w temacie, tylko bardziej złożony. Auto przyjechało na uszczelkę głowicy, co2 w chłodziwie. Poza zapowietrzajżcym się układem i spalinami w układzie chłodzenia wszystko w najlepszym porządku, wolne stabilne, moc w porządku. Po złożeniu silnika nie ma wolnych obrotów, na wciśniętym gazie pracuje, po odpuszczeniu pedału gaśnie....
Filtr paliwa, pompę itp. można sprawdzić podłączając manometr do listwy wtryskowej. Przy maksymalnym obciążeniu silnika, ciśnienie nie powinno spadać. Na wtryskiwacze, taki "domowy" sposób na sprawdzenie, to trzeba wymontować listwę, każdy wtryskiwacz wetknąć w wyskalowaną menzurkę, pokręcić trochę rozrusznikiem i sprawdzić czy z każdego leci tyle samo....
to auto nie ma immobilizera. Może być wersja z dołączonym pilotem i wtedy działa centralny zamek i dodatkowo immobilizer z dodatkowej centralki.Jeżeli tego nie ma to miałem podobny przypadek Padł komputer i aparat zapłonowy jednocześnie. Jak nie dostanie impulsu z aparatu to nie otworzy obwodu wtryskiwaczy. Sterownik dałem koledze do naprawy,a aparat...
Witam wszystkich. Pisze pierwszy raz, wiec za błędy z góry przepraszam. Mam problem z kia clarus z silnikiem pochodzącym podobno z mazdy 626. Po rozładowaniu się akumulatora nie chce odpalić(kręci, immo gaśnie) Brak iskry. prąd do cewek dochodzi, nie ma sterownia impulsu na cewkach. Na przewodach od czujnika położenia wałka rozrządu są następujące napięci:...
Samochód odwiedził dwa zakłady w których zostały wymienione czujnik położenia wału i moduł (używki , nie ma pewności ,że są sprawne) , został naprawiony (ponoć) komputer. Po tych zabiegach bezpiecznika już nie "wywala" jednak nadal samochód nie odpala . Jak i czy wogóle da się sprawdzić ten moduł ? Na których pinach w kostce przy aparacie i module powinien...
Wyczytałem błędy metodą zworki o to co mi wybyłyskało: 0110 impuls zapłonu, czujnik temperatury powietrza zasysanego 0180 impuls zapłonu a co to jest kod 80 ??? 0403 czujnik położenia wału/ czujnik temperatury silnika-temp.powietrza zasysanego 1402 czujnik ciśnienia atmosferycznego przepływomierz czy ktoś pomoże mi wskazać usterkę bo nie wiem czy dobrze...
jakiś czas temu robiłem taką mazde i też miałem mały problem. był tylko jeden impuls masy na zamknij lub otwórz juz nie pamiętam. rozwiązaniem jest rozebranie fabrycznego sterownika zamka i wylutowanie na zewnątrz dwóch przewodów sterujących z oryginalnych przekaźników (sterowanie bedzie dwoma masami) znajdziesz je kontrolką na płytce drukowanej na...
Witam, Kolega posiada Mazdę 323 z 1988r. na wielopunktowym wtrysku B6B1 Denso. Samochód nie odpala. Ustaliłem, że nie ma wysokiego napięcia z cewki. Zaznaczę, iż cewka jest dobra. Samochód posiada aparat zapłonowy (z regulatorem odśrodkowym!!), z którego wychodzą trzy przewody rozdzielające się na 2 wtyczki. Z tego co zdołałem ustalić to jeden z przewodów...
Seo może mieć problemy z ze współpracą z czujkami CR - 2. Chodzi o długość impulsu. Dużo lepiej spisują się z tym alarmem czujniki ultradźwiękowe STER. I czy zamierzasz podłączyć wszystkie te czujniki na raz? Mam wrażenie, że będzie to raczej kłopotliwe w zestrojeniu i raczej będzie miało tendencje do wzbudzania się i fałszywych alarmów.
Witam. Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze takie pytanie czy muszę wymienić przekaźnik doorlock odpowiadający za zamykanie otwieranie czy obejdzie się bez niego? (wnioskuje jednak że trzeba go wymienić bo przeciazylem układ jak szukalem impulsu zamykania i otwierania za pomocą zaroweczki i działa jedynie zamykanie) Masz może jeszcze jakieś dodatkowe materiały...
No wlasnie wszystko jest ok ten impuls dochodzi do komputera (czyli ta cewka i aparat sa dobre) ale juz z niego na wtryski nie wychodzi :/ jest pan w stanie ten komputer naprawic?? bo szukam go juz z tydz i nic dodam ze dostalem jeden ale najwyrazniej tez jest zepsuty
Witam. mam podobny problem z podłączeniem autoalarmu do centralnego zamka w Mazdzie MPV 2000r, znalazłem przekażniki w prawym słupku przy nogach kierowcy oraz matodą prób i błędów przewód niebieski do otwierania, ale za nic nie mogę znaleźć przewodu na którym podaje sie impuls zamykania. Podaję czystą masę, czy może trzeba przez jakiś rezystor. Będę...
w ogóle jest inny rozkład kabli i to mnie dręczy;/ planuje to coś założyć w maździe 323f a tam jest sterowanie masą drzwi.. i tu pojawia się kłopot.. a więc jak któryś z miłych kolegów... wie.. i może mi pomóc to bardzo proszę:( Napisałeś o sobie "elektronik" i masz problem ze zmianą polaryzacji impulsu wyzwalającego ? Zresztą wyzwalanie masą to standard...
na diagnozę komputerową nie pojadę bo nie odpala. - iskrę ma bo wykręciłem świece i była -paliwo dostaje bo zdjełem węże z listwy i paliwo leciało więc pompa jest chyba raczej dobra -bezpieczniki są wszystkie całe proszę o rade co mam ewentualnie jeszcze sprawdzić lub co może być nie tak z góry dziękuję Dodano po 41 może to być winą ECU a jeśli tak...
A jaki czujnik mas czujnik? mikrofalowy czy ultradźwiękowy? Aby otwierały i zamykały się lampy jest potrzebny impuls masowy czy plusowy? można łatwo podłączyć parę przekaźników na sterownie lampami Ultradźwiękowy. Plusowy bodajże :|. Dodano po 1 ale brakuje przekaźnika w drzwiach kierowcy. Czego brakuje? Nie piszesz w ogóle, o jakie to auto chodzi....
Cewka pojedyncza, kopułka, klasyczny rozdzielacz, aparat z tarczką i fotoelementem, już wiesz o co biega? Mazda i tyle. Dodano po 1 A co do migania, nie wszystkie tak migają, czasem trzeba sposobem co jest wkurzające http://obrazki.elektroda.net/14_12590442... Dodano po 18 Na czerwono zaznaczone miejsce problemów autora postu.
Czerwono-czarny otwiera, czerwono-niebieski zamyka . Przewody znajdziesz w przedniej wiązce na prawym progu. Witam .Wręcz nie wierzę.Właśnie u mnie w Mazdzie2 1,3 2009 Te przewody odpowiadają za otwieranie i zamykanie.Gdy zamykam i otwieram kluczykiem to raz na jednym raz na drugim przewodzie pokazuje się impuls 12V.Już dwa miesiące małymi kroczkami...
Witam. Od kilku dni próbuję znaleźć gdzie zamontowany jest moduł elektroniczny zamka centralnego w mojej maździe. Zaznaczam nie chodzi mi o moduł przekaźnikowy umieszczony pod schowkiem na prawym słupku. Na forum mazdy piszą tylko o nim natomiast nikt nie pisze skąd on jest wysterowywany. Moduł przekaźnikowy czyli dwa przekaźniki zmontowane w jednej...
Nie mam doświadczenia z tymi silnikami. Wiec pytam. zauważyłem ze osprzęt jest denso tak jak w toyocie. Mam pytanie czy po zapłonie ma byc na wtyczce zaworu regulacji dawki 5v kontrolne, bo niema i zadnego innego sygnału. Gdzie moze sie znajdowac sterownik wtrysku, bo go nie znalazłem? Historia tego auta jest taka, że na początku gasło podczas jazdy...
Witam mam problem ze swoją Mazda, a mianowicie, po przekręceniu stacyjki auto nie pali, rozrusznik działa kontrolki świecą, ale auto nie odpala.Po pchnięciu auto zapala i wszystko działa, podczas jazdy nie gaśnie.Po wyłączeniu i ponownym włączeniu auto zapala.Po dłuższej przerwie lub na drugi dzień auto już nie pali trzeba znów pchać i tak w kółko....
Kolejny raz mam okazję obserwować, jak Koledzy potrafią z pozornie prostej rzeczy, zrobić temat tak skomplikowany, że lepiej od razu zgłosić się z tym do NASA. Nie wiem kogo przeraża całkowanie, ale w obszarze cyfrowego przetwarzania sygnałów, sprowadza się to do wielokrotnego/cyklicznego wykonania operacji MAC. Nie wiem dlaczego średnie zużycie paliwa...
witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie. problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło...
Pomiar zrobiony w ten sposób, że wykręcone zostały wszystkie świece i po kolei mierzono ciśnienie urządzeniem z zapisywaniem wyników na specjalnym kartoniku z podziałką. Ilość obrotów to mogło być ok 5-8 na każdy cylinder. Iskra jest, bo do wtyczki od pierwszego cylindra mechanik podłączył diodkę( neonówkę?), która migała w takt impulsów. Skąd tak widoczna...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam. Podsumujmy. Podczas jazdy na gazie i wyprzedzaniu miałem jakieś 3500 obrotów i doszło do lekkiego spadku mocy i przerywanej pracy silnika. Nie było żadnego szarpnięcia, wybuchu, stuku itd. Po prostu odczuwalny spadek mocy i nierówna praca silnika. Wyłączyłem gaz, myślałem w pierwszym momencie, że to coś z tym, bez zmian. Auto tak samo się zachowuje...
impulsy wtryskiwacza odpowiedź impulsy impulsy elektryczne
philips 40puh6400 gumka przewodząca wyświetlacza arduino string
MHOUSE CL2SK – jak podłączyć akumulator 24V, zamienniki PR1, zasilanie awaryjne Bosch GOP 185-LI – nagrzewająca się głowica, przyczyny i diagnostyka