Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
Na 99% czujnik halla, niestety nie kojarzę jaki tam masz układ czy czujnik jest może w aparacie czy jest na wałkach rozrządu. Do sprawdzenia tylko oscyloskopem, ewentualnie LED ale nie wiem czy zobaczysz impulsy.
dwa są, bo jeden to czyjnik prędkości wału ( częste impulsy) drugi to znacznik zwrotu zewnętrznego ( mniej impulsów)
Impulsy można sprawdzić oscyloskopem.
Kłaniam się ! Po zamontowaniu sterownika mam na przewodach sterujących (na stałe) sygnał: otwierający przy otwartym zamku, zamykający przy zamkniętym. Przed podłączeniem przewodów sterujących moduł wysyłał prawidłowe impulsy. Ki czort ?
Wzmacniacz (ten przy cewce) psuł się żadko. Optyka na potęgę. Trzeba wpierw stwierdzić, czy dochodzą impulsy wyzwalające.
Oczywiście że jest tylko impulsy nie wychodzą, sprawdziłem wtyk kompa jest ok.
Witam Sterowanie masz masą. Najwygodniej podłączyć przy centralce, za schowkiem pasażera. Nie pamiętam kolorów, ale kontrolka z żarówką do masy i bez problemów znajdziesz impulsy. Drzwi auta musisz zamknąć przy szukaniu impulsów bo mazda nie łapie się na ryglowanie zamka,na otwartych drzwiach
Przydałaby się jeszcze masa. Kontrolka diodowa najlepiej (najlepiej oscyloskop) i patrzysz, czy miga podczas kręcenia rozrusznikiem. Impulsy masy szerokości kilku milisekund.
acha, biały i niebieski. Słuchaj, na niebieskim ma byc prąd za stacyjką, zobacz czy nie ginie. Jak nie to masz do wymiany moduł ( Mitsubischi J170), możesz też przerobić tak że założysz od poloneza. Pompka zacznie pracować jak będą impulsy zapłonowe.
Zaczyna się problem z układem zapłonowym. Przydałoby się obejrzeć impulsy na cewkę. Potrzebny oscyloskop.
Enkoder to pierścień magnetyczny z którego czujnik sczytuje impulsy. Jest częścią piasty lub zewnętrznego przegubu.
Wynik testu zależy od temperatury. Drugi pomiar zrobiłeś w lipcu, wiec nie był bym taki pewien. Ładowanie mniejszym prądem to ładowanie impulsowe, takie jak lubią wszystkie ogniwa. Duży prąd to większe wypełnienie przebiegu. Pewnie jak we wszystkich innych typach ogniw obrastają w kryształy przy ładowaniu stałym prądem. Mocne impulsy do pewnego stopnia...
Właśnie na warsztacie mam 323F 1,5 z aparatem 6 stykowym ale to drobiazg. Iskra jest w porządku a impulsy do kompa koszmar, sieczka... SławeK
Tam są 2 czujniki z Hall effect. Jeden z czujników widzi, że coś blokuje szybę i włącza system bezpieczeństwa, i nie daje podnieść szybę. Czyli, jak dobrze rozumiem, odbiera impulsy i zestawia je z obrotami silnika? Myślałem, że te zabezpieczenia to pomiar prądu, który rośnie w razie zwiększenia obciążenia silnika.
moze byc z pompa, np. w motorze, zbyt duza opornosc, lub jakis zaworek. No ale najpierw musisz sprawdzic czujniki, i dobrzeby bylo sprawdzic jeszcze jakie daja impulsy bo samo "przejscie" nie wiele mowi.
Witam mam problem z mazdą 323 1,3 16v. Pewnego dnia auto zaczęło szarpać zgasło i już nie odpaliło. Iskra jest jak podam mase na wtryski to się odezwie teoretycznie odpala,czyli brak impulsu na wtryskiwacze, aparat zapłonowy jest na 3 przewody, komputer podmieniałem na inny, bez zmian. Odczytałem błędy i jest jeden "impuls zapłonu". Proszę o pomoc bo...
Tu się Kolega mocno myli. Impulsy do gazu są brane z "innej części aparatu", odpowiedzialnej za iskrę. A iskra jest...
jeśli centralny działa ci z kluczyka to ten moduł fabryczny zostawi wepnij się tym kupionym w wiązke w lewym progu, znajdziesz tam plus , mase dwa przewody ( impulsy masowe) na sterowanie zamkiem oraz lewy kierunkowskaz, prawy jest z prawej strony.
Więc czeka cię trochę sprawdzania, bo jak odpala i gaśnie to może pompa paliwa albo przekażnik pompy, albo sam impulsator obrotów silnika, . Mósisz to sprawdzić. Na wtryskach nie ma masy tylko impulsy masowe, więc jak nie ma kręcenia silnikiem to też ich nie ma
Hmmm może zwarcie gdzieś jest i odcina paliwo i zasilanie cewki, odepnij cewkę WN (japońce stare mają przypadłość tą) to tak na początek Widziałęś w ogóle kiedykolwiek taką Mazdę??? Tam jest zespolone wszystkow aparacie zapłonowym - cewka, czujnik CKP, CMP, moduł wzmocnienia i rozdzielacz WN. Do aparatu dochdzi masa, +12V zasilanie cewki i modułu wzmocnienia...
Skoro piszesz że czujnik najpierw idzie do zegarów później do ECU to wepnij się w przewody na wtyczce przy zegarach, masz opisaną na schemacie który wstawiłeś. Ale nie mam pojęcia jaki tam będzie przebieg. Co do tych pików to masz racje są to zapewne szpilki od wysterowania wtryskiwaczy, z podobną rzeczą spotkałem się niedawno przy podłączaniu komputerka...
Nie zauważyłeś żeby silnik zaczął jak by lżej i szybciej kręcić? Warto by sprawdzić czy rozrząd cały. Kolego nie wydaje ci się że czujnik obrotów silnika dający impulsy na cewkę zapłonową jest zlokalizowany po przeciwnej stronie wałka rozrządu niż pasek rozrządu ?
Zdaje się w tym modelu jeden skrajny to impulsy wyzwalające, ale mogę się mylić, bo tu mam fotkę którą sobie zrobiłem na pamiątkę, jak naprawiałem ( ale nie pamiętam co to było, mazda czy właśnie mitsubishi) i na tym kablu co jest odcięty są impulsy wyzwalające wzmacniacz. Ale i tak sądzę, że masz uszkodzony właśnie wzmacniacz; więc od razu rób układ...
Sprawdź zasilanie cewki zapł. , następnie impulsy sterujące cewką, jeżeli jest zasilanie i sterowanie to sprawdź: świece, przewody zapł., kopułkę, palec i cewkę zapł. Jeżeli brakuje zasilania sprawdź bezpieczniki, przekaźnik, przewody. Jeżeli brakuje impulsów sprawdź w aparacie moduł zapłonu i impulsator.
Podpiac pod komputer diagnostyczny i zobaczysz czy daje impuls.
Auto to Mazda 323 '93, ten czwarty przewod ekranem nie jest, na oscyloskopie widać na nim bardzo ladne impulsy tylko ze 1 impuls na jeden obrot wałka.A co do zbocza to dziwne bo jak reagowałem na dodatnie zbocze to nawet nie odpalił, na opadającym chodzi ale strasznie nierówno. No nic będę walczył dalej.
Jeśli nie ma impulsów zapłonu, to nie ma i impulsów wtryskiwaczy - niby co ma je kluczować?
Ta mazda ma pojemnosc skokowa 1840ccm i 103KM. A co to dokladnie jest to nie wiem. W załaczniku jest schemat elektryki z zaznaczonym sygnalem, który potrzebuje (mam nadzieje ze ten sygnal to impulsy ktorych czestotliwosc rosnie wraz z predkoscia)
Witam wszystkich serdecznie. Miałem uszkodzoną jedną cewkę zapłonową(są dwie dwubiegunowe) i podłączyłem zwykłą. Okazało się że coś spaliłem. W jednej wtyczce są impulsy i samochód odpala na 2 cylindrach a jak podłączam drugą wtyczkę do tej samej cewki to nie odpala i cewka grzeje się. Bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie są dobre Orientuje się ktoś...
Widziałem kiedyś w warsztacie urządzenie którym była diagnozowana Mazda 626 właśnie z wypadającymi zapłonami. Było to coś a"la oscyloskop, do każdego kabla WN była podpięta elektroda, to "coś" wyświetlało i rejestrowało impulsy zapłonowe. Może warto wydać kilkadziesiąt złotych na taką diagnostykę?
druga podpowiedż nie jest taka sama jak pierwsza ponieważ jest tam uwaga o wcisniętych krańcówkach i uważam ,że to ważne dla szukającego sterowania.
chodzi mi o ten dziwaczny aparat zapłonowy w MX6 przy silniku V6, są tam dwa hallotrony, czy tylko one są źródłem impulsów w tym aucie czy jest jeszcze czujnik położenia wału, bo na schemacie 626 z silnikiem2.5 jest czujnik położenia wału, u mnie nie mogę go znaleść. Ten trzy nózkowy scalak nie ma na wejściu impulsów, czy jeśli się uszkodzi chodzą wtryski....
Tak, można. To zwykły licznik impulsów. Najprościej to chyba na licznikach dziesiętnych 7490 i dekoderze kodu BCD na kod wskaźnika 7-seg. 7447, a możesz i na uC. Nawet firma Homek robiła taki tester pod nazwą RH320 Nie tak prosto Jurek. Układ musiałby wiedzieć, kiedy odliczana jest kolejna cyfra (do czterocyfrowych błędów cztery 7490, ale załączane...
Bo wtryski są sterowane masą.
Wtryski działają bo paliwo czuć po kręceniu rozrusznikiem. Czujniki wału i wałka mają po 340 ohm i indukują napięcie po zbliżeniu magnesu. Na wale znajduje się koło zębate z którego czujnik położenia wału czyta impulsy i są dwie możliwości jego założenia ale to nie powinno mieć chyba znaczenia bo gdy wał się kręci to czujnik powinien generować impuls...
A może podpiąć taksówkowy przetwornik drogi na linkę?
jeśli niechce odpalić wez kontrolkę i zobacz czy w chwili kręcenia pojawia sie zasilanie na zaworach,czy kiedy kręcisz zapala sie zielona dioda???Częsta usterką był mały przekaznik w tym przełączniku Przełącznik otrzymywał impulsy z cewki zapalała sie dioda zielona zwierał przekaznik ale ten z czasem nie wytrzymywał obciążeń sporym jak na niego prądem...
Często szukam na forach informacji na temat naprawy różnych urządzeń. Denerwuje mnie bardzo fakt że producenci nie udostępniają (nawet odpłatnie) instrukcji serwisowych. I życzą sobie bajońskie sumy za naprawy albo zmuszają do zakupu nowych urządzeń. Dlatego też postanowiłem na łamach tego forum podzielić się informacjami na temat mojej walki z uszkodzonym...
Rezystancja czujników wynosi od 1600 do 2000 omów.(wg specyfikacji) Można również sprawdzić impulsy wychodzące z czujnika. Pomiaru tego dokonuje się woltomierzem. Zakres max 2V. Podłącz miernik i rusz delikatnie kołem. Miernik powinien się wychylać. Jeśli czujniki są w porządku to sprawdź napięcia zasilania i masy. Układ ABS jest czuły na spadki napięć....
ja mam 626 i brak migaczy. Prąd z przełącznika wychodzi do przerywacza który tyka szybciej niż powinien a kierunków brak.Czym steruje ten przerywacz bo na żarówki prąd od razu na pewno nie idzie. z przerywacza wychodzi przerywany impuls masy.
Trudno doradzać jak niewiem z czym mam do czynienia. Jeżeli jest to konwencjonalny zapłon to sprawa raczej prost. Cewka zapłonowa, przerywacz w aparacie zapłonowym. kondensator. Myślę jednak że w twoim przypadku jest już elektroniczny moduł zapłonowy.Sprawdził bym narpiew czy cewka ma odpowiednie opornosci. Nastepnie czy z modułu ma zasilanie, (o ile...
Pompki przy webastach w samochodach przynajmniej w tych ciężarowych są właśnie takie jak opisywana przez Ciebie, działają jak elektromagnes, cykają bo dostają napięcie w impulsach, tak na moje ucho od 0.5 do 2 na sekundę w zależności od zadanej temperatury i temperatury wewnątrz pojazdu, impulsy podaje sterownik, spalanie takiego pieca to około 0.2...
Szukałem na forum podobnego tematu ale nie znalazłem więc piszę nowy, a problem mam następujący: chce podłączyć centralkę alarmu do fabrycznego zamka centralnego żeby otwierać z pilota. centralka na wyjściu podaje impulsy masy na dwóch przewodach (zamykanie/otwieranie) tylko mam problem z tym podłączeniem myślałem że to będzie łatwe i wystarczy podłączyć...
pomoże mi ktoś?? czy impulsy z orginalnej szafy od mazdy 626 ge mogą być podpięte do tego kompa? Chce sobie taki zrobić :|
Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji...
Problem często występujący, zobacz na przełączniku, czy pojawia się zasilanie na sterowanie czasówki, jeśli jest to zobacz czy czasówka podaje impuls na silnik wycieraczek.
Daj długi impuls przez 1K i zobacz, czy zamknie
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Przewody do wyłapania na prawym progu: Wyłącznik bagażnika (sedan) - czarno/czerwony+2markery Impuls otwórz - biało/czarny+1marker Impuls zamknij - żółto/czarny+1marker
P0628 nie dotyczy pompy w zbiorniku
W Maździe Damio sterowanie otwieraniem i zamykaniem centralnego zamka kluczykiem jest inne niż z większości aut!!!! Sterowanie odbywa się za pomocą jednego przewodu, po zdjęciu panelu na drzwiach, jest to kostka na "górze" tylko z dwoma kabelkami" po rozłączeniu, sterowanie kluczykiem przestaje działać. Napięcie na przewodzie niebieskim ( sygnał do...
witam Kolego sprawdz prąd przy silniku w momecie wlączenia impulsu czyli wlaczenia przelącznikiem1 moze jest uszkodzony silnik
Pompka jest w baku, w tym aucie załącza się wtedy jak ster dostanie impuls z czujnika wału, pewnie pompka leży.
Witam. Mam MAZDĘ 3 1,6 2005r. benzyna + gaz z pełną sekwencją i lubryfikacją zaworów. Instalacja gazowa została założona przy przebiegu 24000 tysiącach kilometrów. Zauważyłem ostatnio używając benzyny, że po wyżej 3 tysięcy obrotów mam duży spadek mocy, tak jakby się przez chwilkę zadławił się silnik i dopiero później ma znowu kopyto. Dzieje się to...
Nie masz przypadkiem słabego akumulatora, albo luźnej klemy? W tych modelach po odłączeniu i podłączeniu aku samo daje impuls na otwarcie w momencie podłączania klemy.
Kolego radku nie powinno się dokręcać dławika na pompce paliwa bez uprzedniego i dokładnego sprawdzenia dawki przy pomocy menzurki. Procedura testu nie uwzględnia ręcznego impulsowania pompki to sterownik pieca ma nacykać sam odpowiednią ilość impulsów to wszystko jest opisane w serwisówce. W mojej Maździe 323f mam ten sam piec tj D5WZ i po 15 min moje...
Komputer dzięki tym impulsom steruje wtryskami i momentem zapłonu świec. Tak więc jak nie ma impulsu to nie ma wtrysku paliwa i iskry na świecy.
pogrubiłem ścieżkę cyną ale wystąpił kolejny problem po rozebraniu i złożeniu centralka przestała reagować wcześniej pykało, (rozumiem że nie było prądu na przekaźniku i nie miał co przekazać) ale teraz całkiem przestał działać :( dlaczego ?? coś zepsułem? kompletnie pogubiłem się w tej sytuacji tym bardziej że to samochód znajomego. Kierunki próbowałem...
Witam, potrzebuje pilnie schematu abs konkretnie poszukuje przewodu dającego impuls do licznika kilometrow\predkosc. z gory dziekuje
Wystarczy impuls masy nic nie trzeba kombinować z przekażnikami.Moduł po prawej stronie na nadkolu.
Krańcówki i central przy module w prawym progu.Też rezystor ale z tego co kojarzę to chyba trzeba czas zwiększyć albo dać dwa impulsy.Reszta z lewej kolory standardowe dla tej marki.Krańcówki chyba wspólne na jednym kablu.
Sterowanie centralnym zamkiem w Mazda 323 podłączasz do centralki centralnego zamka - przewody: otwieranie - zielono/biały zamykanie - zielono/czerwony sterowanie impulsami masy.
Kolejny raz mam okazję obserwować, jak Koledzy potrafią z pozornie prostej rzeczy, zrobić temat tak skomplikowany, że lepiej od razu zgłosić się z tym do NASA. Nie wiem kogo przeraża całkowanie, ale w obszarze cyfrowego przetwarzania sygnałów, sprowadza się to do wielokrotnego/cyklicznego wykonania operacji MAC. Nie wiem dlaczego średnie zużycie paliwa...
To jest palnik a nie żarówka i potrzebuje impulsu kilkaset wolt do zapłonu, dopiero po zapłonie napięcie spada do nominalnego. Może tu leży problem ?
Niektóre wersje wyposażeniowe starych roczników Mazd nie posiadały w drzwiach kierowcy siłownika. Drzwi kierowcy zamykane i otwierane były "mechanichnie" kluczykiem, który jednocześnie sterował mikrostykami, odpowiedzialnymi za podawanie impulsów zamknij/otwórz do wysterowania pozostałych siłowników w drzwiach. Jeżeli w drzwiach kierowcy był siłownik...
jeżeli dobrze rozumiem po podaniu impulsu zamykania z alarmu siłowniki idą w odwrotnym kierunku niż chcemy należy zamienić miejscami kable w siłownikach
Zakup wtyczek na złomie nic nie załatwi, ponieważ w nowym panelu włączniki "klimy" i ogrzewania tylnej szyby jak również św. awaryjnych działają impulsyjnie tzn. nie ma możliwości włącz-wyłącz (jak w starym panelu) , tylko jak "klakson". Poza tym włączników nie da się przełożyć. Obwody nowych włączników "idą" przez radio. Zdaje się że potrzebny jest...
Tak działaja wszystkie drzwi i klapa bagażnika, nawet jak otwieram kluczykiem bagażnik to wszystko działa i z pilota mazdy tez wszystko. Tylko z tego od alarmu coś nie bardzo. Jak się nie uda tak jak piszesz to zostawi i bede miał 2 piloty mi to nie przeszkadza. A czemu jeden impuls ?? Rozumiem, że jak się podepne bezpośrednio pod przekaźnik to wtedy...
Bo brakuje zasilania podtrzymującego, masz tylko impuls załączający :) Dodano po 2 Po tym impulsie, kółko powinno zamknąć styki i rozewrzeć je dopiero w pozycji wyjściowej wycieraczki! Na silniku ma być 1 masa, 2 impuls z przekażnika, oczywiście plus, 3 stały plus po stacyjce!
Moderor .. nie trzeba było odcinac tych końcówek ... one w niczym mi nie przeszkadzaja u mnie w primerce teraz jak przesune w drzwiach kierowcy zamykanie to siłownik dostaje własnie z tch końcówek impuls do zamykania reszty dzrze... wydaje mi sie że Ty tak teraz nie masz
Są dwa czujniki i są sprawne. Poza tym czujnik ten chyba nie wpływa na kształt impulsu tylko na fazę dwóch impulsów sterujących cewkami. A zapomniałem dodać że silnik ma zmienną fazę rozrządu. Czy uszkodzenie w tym układzie ma wpływ na pływanie obrotów?
Filtr paliwa, pompę itp. można sprawdzić podłączając manometr do listwy wtryskowej. Przy maksymalnym obciążeniu silnika, ciśnienie nie powinno spadać. Na wtryskiwacze, taki "domowy" sposób na sprawdzenie, to trzeba wymontować listwę, każdy wtryskiwacz wetknąć w wyskalowaną menzurkę, pokręcić trochę rozrusznikiem i sprawdzić czy z każdego leci tyle samo....
Tak jak pisałem przez opornik zamkne. Żeby otworzyć podłączam kontrolke pod mase auta i dotykam pod ten sam przewód i sie otwiera (ale musze wtedy odłączyć przewód od zamykania). Wiec nie wiem co jest grane, że przez kontrolke moge otworzyć. W alarmie mam tylko ustawianie impulsów na lock i unlock, a kabelki od alarmu mogą sterować + i -. Drzwi mam...
Witam wszystkich. Pisze pierwszy raz, wiec za błędy z góry przepraszam. Mam problem z kia clarus z silnikiem pochodzącym podobno z mazdy 626. Po rozładowaniu się akumulatora nie chce odpalić(kręci, immo gaśnie) Brak iskry. prąd do cewek dochodzi, nie ma sterownia impulsu na cewkach. Na przewodach od czujnika położenia wałka rozrządu są następujące napięci:...
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Samochód odwiedził dwa zakłady w których zostały wymienione czujnik położenia wału i moduł (używki , nie ma pewności ,że są sprawne) , został naprawiony (ponoć) komputer. Po tych zabiegach bezpiecznika już nie "wywala" jednak nadal samochód nie odpala . Jak i czy wogóle da się sprawdzić ten moduł ? Na których pinach w kostce przy aparacie i module powinien...
Padł moduł zapłonu (pod kopułką) - Mitsubishi J170 - taki sam jak montowany w MAZDA 121 r.90+ i MAZDA 323 r.89+ - w sklepach z częściami do Japończyków około 135zł, w DU - okolo 270 (lekka przesada), druga przyczyna to uszkodzenie przewodów w czujniku impulsów (obok modułu) - od 61 to 77 zł. ps. podobno zamiast modułu zapłonu J170 można wstawic od Poloneza...
to auto nie ma immobilizera. Może być wersja z dołączonym pilotem i wtedy działa centralny zamek i dodatkowo immobilizer z dodatkowej centralki.Jeżeli tego nie ma to miałem podobny przypadek Padł komputer i aparat zapłonowy jednocześnie. Jak nie dostanie impulsu z aparatu to nie otworzy obwodu wtryskiwaczy. Sterownik dałem koledze do naprawy,a aparat...
Witam, Problem w zasadzie jak w temacie, tylko bardziej złożony. Auto przyjechało na uszczelkę głowicy, co2 w chłodziwie. Poza zapowietrzajżcym się układem i spalinami w układzie chłodzenia wszystko w najlepszym porządku, wolne stabilne, moc w porządku. Po złożeniu silnika nie ma wolnych obrotów, na wciśniętym gazie pracuje, po odpuszczeniu pedału gaśnie....
Witam. mam podobny problem z podłączeniem autoalarmu do centralnego zamka w Mazdzie MPV 2000r, znalazłem przekażniki w prawym słupku przy nogach kierowcy oraz matodą prób i błędów przewód niebieski do otwierania, ale za nic nie mogę znaleźć przewodu na którym podaje sie impuls zamykania. Podaję czystą masę, czy może trzeba przez jakiś rezystor. Będę...
Witam, Kolega posiada Mazdę 323 z 1988r. na wielopunktowym wtrysku B6B1 Denso. Samochód nie odpala. Ustaliłem, że nie ma wysokiego napięcia z cewki. Zaznaczę, iż cewka jest dobra. Samochód posiada aparat zapłonowy (z regulatorem odśrodkowym!!), z którego wychodzą trzy przewody rozdzielające się na 2 wtyczki. Z tego co zdołałem ustalić to jeden z przewodów...
Witajcie. Do samochodu chciałem założyć moduł komfortu kierunkowskazów (żeby jedno krótkie naciśnięcie powodowało 3 błyśnięcia kierunkami) Zakupiłem prosty układzik i chciałem podłączyć, ale się okazało że Mazda ma sterowanie minusem a nie plusem. W związku z tym mam pytanie czy można zrobić taki układ, który po podaniu impulsu <1s wydłużył go do...
na diagnozę komputerową nie pojadę bo nie odpala. - iskrę ma bo wykręciłem świece i była -paliwo dostaje bo zdjełem węże z listwy i paliwo leciało więc pompa jest chyba raczej dobra -bezpieczniki są wszystkie całe proszę o rade co mam ewentualnie jeszcze sprawdzić lub co może być nie tak z góry dziękuję Dodano po 41 może to być winą ECU a jeśli tak...
Dzień wszystkim, Spotkało mnie ciekawe zjawisko w immobilizerze M43 Meta System - autko Mazda CX-3. Mianowicie pojawiły się problemy z odpalaniem auta, pomimo wymiany baterii w tzw. pilocie osobistym, czyli breloczku z migającym co 3 sekundy czerwonym impulsem (załączam zdjęcie), nie można było odpalić zapłonu. Świecił się kluczyk zielony od pilota...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Samochód Mazda 626gf wtryski niebieskie.objawy złej pracy na biegu jałowym na benzynie i LPG.Przy zejściu z wysokich obrotów nie trzyma wolnych ,schodzi do 200 i odbija do normalnych 650-700 lub czasem gaśnie. Po róznych zabiegach:wymiana świec,przewodów zapłonowych,2krotnym czyszczeniu przepustnicy,2krotnym czyszczeniu zaworka wolnych obrotów(IAC),czyszczeniu...
impulsy wtryskiwacza impulsy elektryczne impulsy szpilkowe
huawei modem reset limiter audio schemat żelazko pokrętło
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Światło przeciwmgłowe w Passacie B6 świeci cały czas Jak odbierać YouTube na Zgemma H2.8H przez internet?