Jeśli wtryskiwacz ma 4 piny to się nie koduje. Dwa piny to cewka wtryskiwacza i dwa rezystor "kodujący"
Widzę na papudze ,że nie DIS , sterowanie bezpośrednio z ECU. Pomyślałeś o zwartym lub zapieczonym wtryskiwaczu?
Za wolne wtryskiwacze (Valtek czerwony jako tako działa niby od 2.5 ms, a tu mamy 1.5) Za małe dysze. Skopany gaz ogłupia sterownik benzynowy. Zmienić wtryskiwacze, zresetować sterownik benzyny (odpiąć kleme sprawdzając przy tym kod radioodbiornika ;) ). I zrobić porządną kalibrację gazu tj cisnienie około 1 bar i dobierając dysze mnoznik ma schodzić...
A nie masz możliwości sprawdzenia korekty wtryskiwaczy ?
dwa są, bo jeden to czyjnik prędkości wału ( częste impulsy) drugi to znacznik zwrotu zewnętrznego ( mniej impulsów)
Jeśli nie ma impulsów zapłonu, to nie ma i impulsów wtryskiwaczy - niby co ma je kluczować?
To co podajesz to nie jest napięcie na wtryskiwaczach...
Przy przełączaniu powstają przepięcia stąd takie parametry, na dzień dzisiejszy dobrych zamienników nie brakuje, no chyba że są braki w magazynie a dostawa za pół roku.
Nie rozwiązano. Samochód oddany bez postawienia diagnozy.
Koło dwumasowe Panowie. Ew adaptacja wtryskiwaczy.
Wtryskiwacze były adaptowane po regeneracji? Generalnie Mazda raczej nie zaleca regeneracji wtryskiwaczy Denso chociaż technicznie jest to możliwe.
Wtryskiwacze.
Jeśli wtryskiwacze są zużyte, to olej rozrzedza się paliwem (zbyt duże dawki). U mnie, co prawda w innym aucie (Mazda), regeneracja wtryskiwaczy załatwiła temat. Przed naprawą, stan oleju podnosił się do prawie 8l przez jakieś 10-15 tys. km.
Hej Mam pytanie odnośnie wymiany listy + wtryskiwaczy w Mazda 5 1.8 benzyna 116 koni . Czy wystarczy okręcić dwie śruby od listwy i wszystko wychodzi razem ? Nigdzie nie odszukałem takiego silnika by był jakiś filmik . Ogólnie auto ma tak że gdy chce gwałtownie przyśpieszyć to mocno szarpie i nie zawsze się to dzieje . Listwa używana kosztuje grosze...
A co ma branie oleju do tych podkładek pod wtryskiwacze?
Czy masz zamontowany gaz?
Brak sterowania wtryskiwacza na pierwszym i czwartym cylindrze. Przepustnica elektroniczna. Iskra jest na wszystkich cylindrach
no no;-] a jakie objawy miałś pracy silnika jak były te wtryskiwacze uszkodzone?
Mój problem rozwiazalem wymieniłem koncowki wtryskiwaczy i samochod chodzi ok zimny i ciepły moze kogoś kiedys to nakieruje pozdrawjam i zamykam😀 Dodano po 55 Końcówki wtryskiwaczy
Witam, przy temp. powietrza 5 oC i mniej szarpie i zamula auto ale tylko do momentu aż wskazówka od temperatury zacznie się podnosić. Czy świece żarowe mogą być winne? albo kończy się, któryś z wtryskiwaczy ?
Prawidłowo zamontowane LPG nie wymaga żadnych emulatorów i nie sieje błędami. Dawnej był z tym problem ,aktualnie sterowniki LPG radzą sobie dobrze , a szybkich wtryskiwaczy nie brakuje.
Obstawiam bzdury nt.wtrysku wody
Pewnie wtryskiwacze zapieczone mają końcówki jest na nich nagar dzieje się wtedy tak gdy jeździ się tylko na gazie .A prawidłowo powinno się odpalać na benzynie i kończyć jazdę na benzynie dodatkowo najlepiej mieć co najmniej pół zbiornika benzyny aby pompa paliwa miała chłodzenie lub dodatkowy wyłącznik pompy paliwowej znajdującej się w zbiorniku paliwa...
Według mnie to pierwszy wtryskiwacz do wymiany.
Przedni wlot powietrza musisz mieć zatkany gdyż inaczej między innymi przy dojazdach do skrzyżowania samochód będzie ci gasł na gazie. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Witam Przy hamowaniu silnikiem wtryskiwacze są martwe dopiero przy dodaniu delikatnie gazu lub wciśnięciu sprzęgła zaczynają pracować
Tak wymiana podkładek pod wtryskiwaczami no i oczywiście smoka pomogła , wszystko śmiga jak ma być .
nie mogę stwierdzić jakim ciśnieniem ale jak na moje oko to był ok Czyli nadal jesteś w punkcie wyjścia. Nic nie sprawdziłeś i nic nie wiesz. Co myślę naprawdę to przemilczę, bo brak mi słów. Myślę to samo co kolega. Najprawdopodobniej zapieczone wtryskiwacze i tyle.
odłącz czujnik wałka.
01 impuls zapłonu
jezeli chodzi o wtryski to sygnal po przekreceniu zaplonu jest na trzecim, a przy kreceniu rozrusznikiem nie ma zadnego sygnalu na zadnym wtrysku. o jakim sygnale tu mowa????kluczowaniu wtryskiwaczy czy ich zasilaniu???
Nie znam tego silnika, ale jak masz niskie ciśnienie na listwie, to przyczyną może być uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, uszkodzony zawór przelewowy na szynie (jeśli jest) lub uszkodzone wtryskiwacze. Zdejmij przelewy z wtryskiwaczy i próbuj odpalić.
jeśli chodzi o diagnozę komputerową : -przerwanie-zwarcie w obwodzie pradowym -brak napiecia zasilania -nieprawidłowe cisnienie paliwa -zawór uszkodzony mechanicznie -uszkodzony wtryskiwacz -uszkodzenie sterownika
Do wiazki tam gdzie łączą sie inne przewody czarne. Kabelek podłączony, instalacja załączyła sie ale dalej błąd wtryskiwacza gazowego
Witam, tak jak pisałem w temacie wtryski które się przywieszały rozleciały się kompletnie auto nie chciało zapalić, zalewało go paliwem... Wyjąłem wtryskiwacze i zawiozłem ich do regeneracji (koszt 100zł) mazda stała tydzień w garażu ponieważ w warsztacie gdzie zawiozłem wtryski mieli dużo roboty. Dzisiaj założyłem wtryskiwacze, poskręcałem wszystko,...
Shark 1500 różni się od Sharka 1200 tylko wejściem gazu (średnicą rurki) i możliwością regulowania ciśnienia (wyższe w przypadku modelu 1500). Jednak obydwa to ta sama budowa i wydajność. Tak Shark 1200 to dobry reduktor do twojego silnika, nie lubiany przez gazowników z racji że jest on klockiem którego trudno jakoś zawiesić żeby ładnie wyglądało....
Chodzi o Corollę E12? To już nie jest dawna niezniszczalna E11, podobnie jak Mazda 6 ma swoje bolączki. Ale Mazda, zwłaszcza w dieslu, jest bardziej problematyczna (wtryskiwacze) i lubi rdzewieć na progach i nadkolach, więc z tych dwóch szukałbym Toyoty.
Mazda Protege wers. USA skrzynia automatyczna. Problem dotyczy wyłączania wtryskiwaczy podczas przyśpieszania. Tuż po uruchomieniu zimnego lub letniego silnika można swobodnie przyśpieszać do max. ale tylko dwa do czterech razy. Kolejne próby przyspieszania - przy obrotach 2500-3000 wyłącza sterowanie wtryskiwaczy, włącza je dopiero przy 1200-1500 9...
3 wtryski kiepskie.
Włączyłem inteligentną obsługę dotrysków i jak na razie żadnych szarpnięć czy przerwań, także jest jak należy. A czy wymiana wtryskiwaczy na zielone jest konieczna i czy obecne ustawienia mnożnika i ciśnienia wpływają na trwałość wtryskiwaczy i reduktora ??
Bez jazdy na pewno ci nie zrobili mapy (pewnie tylko szybką kalibracje). Bez zrobienia mapy silnik nie działa tak jak powinien i nie ma co porównywać dopóki tego nie zrobią. Według opinii magic jet jest lepszym wtryskiwaczem od walteka.
Na benzynie nie szarpie w ogóle. Na gazie jak się rozgrzeje, też nie szarpie. Szarpanie występuje tylko na gazie i tylko zanim silnik się nie rozgrzeje. Myślę, że przy temperaturze wody nieco poniżej 50 stopni przestaje szarpać. Myślę, że nie powinno tak być zważając, że reduktor jest nowy ( genius mb1200) oraz wtryskiwacze także nowe.
Odpiąć wtyczkę z wtryskiwacza niepalącego cylindra i można jechać
Uszkodzony rozdzielacz w pompie. zamykam temat.
Troszkę mało widać, ale na pewno jest to wiązka na kolektorze ssący, i domyślam się że ten przekaźnik ma na celu rozłączenie chyba wspólnego plusa wtryskiwaczy. Połącz na próbę te dwa wychodzące z oryginalnej wiązki i odpal. A dalej jeśli to zadziała sprawdź miernikiem czy ma przejścia przed i po podaniu napięcia.
U mnie z kolei auto jeździ na gazie pięknie nic nie szarpie nie ma spadku mocy w żadnym zakresie obrotów. Ale mapa wygląda tak nie za ciekawie. Wtryskiwacze to zwykłe czerwone valteki.
Wychodzi na to że i tak czeka cię demontaż głowicy, test szczelności cylindra. Wypalony zawór lub podobnie. Wtryskiwacz może, choć nie sądzę aby to była przyczyna
Układ który odpowiada za odcięcie paliwa przy hamowaniu silnikiem to układ Cut-off. Przy monowtrysku podczas hamowania silnikiem wtryskiwacz nie wtryskuje paliwa, w przypadku wielopunkowego wtrysku paliwa nie wtryskują wszystkie wtryskiwacze. Przy LPG II generecji z silniczkem krokowym zamykany jest dopływ gazu do miksera a przy sekwencyjnym wtrysku...
Witam Prawdobopdobnie zawiesił się wtryskiwacz - mechanicznie, komp. tego nie pokaże. Pozdrawiam
Wiem, że to jest awaryjny silnik, jeżdżę nią 3 lata, zrobiłem 70 tyś km jak dotąd nie sprawiała większych kłopotów. Oczywiście dbałem jak należy, wymiana podkładek pod wtryskami co 20 tyś km, wymiana oleju co 10 tyś km, sprawdzanie smoku w misce olejowej, wszystko gra, ciśnienie oleju 3.5 bara, kompresja ok. stukanie jest metaliczne jakby zawory stukały...
Nie świeca tylko ecu nie steruje wtryskiwaczem. Elektryk stwierdzi usterkę w 15 minut a ty już piszesz dwa dni.
Reduktor na zdjęciu to KME RED1 SILVER S6 teoretycznie jest do 218KM ale coś mi się wydaje że jest to mocno zawyżone (S8 jest do 245KM), czyli już jest jakaś nieścisłość. https://www.kme.eu/category,sort,35.html Według producenta wtrysków to dyszę powinny mieć średnicę przynajmniej 2,4 mm2 a ciśnienie 1,3Bar raczej jest właściwe. http://lpgtech.pl/oferta/wtryskiwacze/te...
cos podobnego stworzyłem kiedyś do wyciągania wtryskiwacza. a gdzie można nabyć takie cudo ;)
Najpierw to podjedz do jakiegoś porządnego gazownika bo pewnie masz silnik na dowtryskach plus jakieś badziewne wtryskiwacze gazu i jest problem z szarpaniem.W mazdach to standard.
Mazda 626 93r. 2,0 benzyna sterownik wtrysku z uszkodzonym tranzystorem odpowiedzialnym za prace wtryskiwacza o oznaczeniu jak w temacie.Czym moge go zastąpić?
jest to wynik zastosowania zbyt wolnych , nieprecyzyjnych a może i rozkalibrowanych wtryskiwaczy lpg. Typowy objaw falowania obrotów.
Objawy jak przy fizycznym niedoborze paliwa. Przy max obrotach i pełnym obciążeniu brakuje go. Na jedynce idzie, bo wystarcza "zapas" wewnątrz pompy. Wydajność pompy wstępnej się nie zmieniła. Jeśli nie ma jakiegoś sitka, pisałeś że z butelki jest tak samo, to może przelewa pod obciążeniem? Przy zbyt niskim ciśnieniu nie daje sygnału na wtryskiwacz....
Jeszcze jedno pytanko. Wtryskiwacze to są sterowane parami 1 z 2 i 3 z 4? Na schemacie tego nie widać a robię nową wiązkę do wtryskiwaczy bo stara to tylko kawałek pajęczyny.
Czas wtrysku na wolnych ma między 3 a 4 mili sekundy, zwykły miernik raczej nie wyłapie tego. Sprawdź miejsce przecięcia przewodów od 2go wtrysku, jak ok możesz wypiąć kable od gazu i połączyć tak jak było fabrycznie. W sytuacji gdy zacznnie pracować normalnie to masz winowajce. Jak nie to wtrysk lub sygnał z ecu. Gdybyś miał kogoś z kabelkiem do gazu...
Mam podobne objawy. Drgania na wolnych obrotach na zimnym i ciepłym oraz szarpanie przy jeździe bez przyspieszania. Zauważyłem, że skacze napinacz i podczas uruchamiania pasek osprzętu piszczy. Wymieniłem praktycznie wszystkie rolki, poduszki, podmieniłem wtryskiwacze, filtry nowe. Wymienione świece. Parametry korekt w normie. Nie mam już pomysłu, co...
Czyli bez wizyty u gazownika się nie obejdzie... Ok. A możesz mi napisać jaki reduktor by do mojej mazdy się nadawał? Ustaliłem jeszcze, że w mojej intstalacji jest listwa wtryskowa RB, wtryskiwacze są czerwone i jest tylko na nich napis 3ohm.
Hi! Mi kiedyś przytarł się w zimę. Ruszał po ok. 3 sek. Pomogło wlanie do paliwa takiego środka do czyszczenia i smarowanie wtryskiwaczy. Do dzisiaj jest OK. Paweł
Witam mam Mazde 626 GF 97r. silnik 2.0 16v Dopuki nie napiszesz jaką instalację masz (elektronika reduktor wtryskiwacze ...) to konkretów się nie spodziewaj.
Wolne obroty rowniez ustawia sie w trybie serwisowym, zeby ecu mialo odpowiedni punkt odniesienia. Jesli na gazie objawy nie wystepuja problem moze lezec w np brudnych wtryskiwaczach benzynowych lub regulatorze cisnienia paliwa.
Podpiołem teraz kabel ELM327i wyświetliło mi błąd P0301 tj. wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. Co to może być. Wymieniłem wszystkie świece i zmieniłem cewkę 1 i 2. Nic to nie pomogło. Co teraz mam zrobić? Podmienić wtryskiwacze czy sprawdzić luzy na zaworach? Może coś jeszcze sprawdzić?
na wtyczce od wtryskiwaczy jest plus i masowanie tez jest? szukaj modułu zapłonowego.
wymienione zostały przewody wysokiego napięcia, świece i uszczelka pokrywy zaworów bo na 1 cylindrze zbierał się olej. Olej się pewnie zbierał w tym cylindrze który nie palił. Jeszcze możliwe że winna cewka zapłonowa bądź jej sterowanie (ECU, przewód między ECU a cewką, "+" na cewce), a jeśli problem występuje tylko na LPG to wtryskiwacz gazu dla tego...
A czy masz może w tej maździe zamontowany alarm? Bo jeżeli tak to on może być przyczyną takiego stanu, ponieważ w dieslach stosuje się odcięcie zapłonu co wiąże się również z brakiem zasilania na pompe choć jeżeli sie nie mylę pompa w dieslu wspomaga tylko wtryskiwacze oraz brakiem zasilania wtrysków, pozdro
Zakupiłem Texe 2017, brak abonamentu, aktualizacja Truck niecałe 3000 zł/ rok. Zalecają raz na 3 lata. Jeśli chodzi o możliwości Scania R440-kodowanie i odłączanie wtryskiwaczy (można więcej niż 1 na raz), balans cylindrów, test sprężania i wiele innych w silniku. Działa z naczepami przez złącze ISO bez problemu. Dobra baza danych. W porównaniu z Jaltestem...
- na 4 cylindrze wtryskiwacz na wolnych obrotach podaje 3 razy mniejszą dawkę paliwa niż 3 pozostałe wtryskiwacze (stwierdzone wizualnie - ale to na 100% nie wina wtryskiwacza ani Jak to sprawdzałeś?Wzrokowo czy menzurką? Jeżeli faktycznie tak jest to zamień miejscami wtryskiwacze.Jeżeli sytuacja będzie taka sama-ilość wypływającego paliwa z 4 będzie...
Mazda CX5 2,O benzyna 2018 r.Totalny brak mocy.dymi na czarno,silnik nie równo pracuje.Świeci kontrolka awarii silnika. Błędy: P0140,P0171. Po odłączeniu wtryskiwacza na trzecim cylindrze silnik zaczyna równo pracować.P0140-Oxygen sensor Sensor Circuit no Activity Detected (Bank1 Sensor2).P0171-System Too Lean Bank 1. Ma ktoś pomysł jak to uzdrowić?
Filtry - to na początek. Później diagnoza - konkretnie sprawdzenie jakie ciśnienie gazu widzi sterownik. Co to za instalacja step? Jaki sterownik, reduktor, wtryskiwacze? Co masz napisane w papierach od gazu? Może daj fotkę z pod maski?
Cewka pin 3 zasilanie 15,moduł pin 5 zasilanie p oprzekaznikach to samo co na wtryskiwaczach po wlaczeniu zaplonu.Daj bypassy i zobacz czy zapali
Proponuję udać się do gazownika niech sprawdzi emulator gazu i przełącznik gaz benzyna .Nawalony emulator nie da napięcia na wtryskiwacze .Zepsuty przełącznik nie da napięcia na pompę.Miałem ten problem.Powodzenia.
a wiec co zrobiłem.. wyczyściłem aparat zapłonowy.. przeczyściłem elektrozawory... obejrzałem lutowanie kabla przy aparacie zapłonowym ( zapewne zbiera info o obrotach silnika) wygląda niby ok.. kalibracje po czyszczeniu i strojenie map po czyszczeniu reduktora oczywiście przeprowadziłem.. ciśnienie robocze mam ustawione na 1.4-1.45 bara i przy pełnym...
witaj! tutaj kolego nic nie zrobisz tylko zmień na sekwencję najlepiej wybierz taki system który ma w programie strategię mazda która dostosuje instalację do specyficznego rodzaju pracy wtryskiwaczy benzynowych. Inaczej czeka cię okresowa wymiana przepływomierzy a nawet możesz rozwalić serwo. Powodzenia.
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
NIe kolego. NIe raczej a musisz być pewien. Przy wypadaniu zapłonu trzeba mieć pewność że ciśnienie jest dobre. Potem można szukać dalej. Czyli wtryskiwacz ,cewka, świeca, czujnik wału itp. Albo uboga mieszanka. Ale to przeważnie wypadanie na wielu garach .Doprowadź to do porządku by chodziło na cztery gary.Potem nagrzej silnik i zrób odczyty z sond...
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
Jestem posiadaczem Mazda 2 1.4 disel problem 1 x na zimnym silniku po próbie odpalenie kręci, jednak nie odpala pop podniesieniu maski, pod pompowaniu ręcznym zapala... co jest? jakiś miesiąc temu zmieniałem podkładki pod wtryskiwacze, wszystko później grało, do dziś... po pod pompowaniu i odpaleniu autko chodzi jak burza, nie dławi się, krztusi......
Przepływomierz.Jeżeli masz możliwośc to sprawdź czas otwarcia wtryskiwaczy,powinien wynosić na ciepłym silniku na wolnych obrotach około 2-2,5ms
sygnałowego z alternatora z zacisku D. Nie D tylko W. Możliwości masz kilka: -nakleic magnesik na koło pompy + kontaktron bądź hallotron(robiłem tak raz w maździe) -czujnik piezo na rurkę wtryskiwacza. -czujnik indukcyjny z koła wieńcowego (jak miały stare Peugeoty)
Witam Mam problem z ww. autem. przerywa podczas przyspieszania wymienione świece przewody i cewka ale jeszcze przerywa tak koło 3000 obr. Szczególnie odczuwalne przy mocnym wciśnięciu gazu przy delikatnym objaw praktycznie zanika. Co to może być pompa paliwa wtryskiwacze a może przekaźnik przy wstrząsie przerywa?? Prosze o pomoc
Mazda 6 2.0Di RF5C, podkładki pod wtryski - przedmuch Znaczy się, KAŻDY diesel POWINIEN mieć sitko na smoku zaczopowane... [/quote] Znaczy się spaliny przedostające się poprzez rozszczelnione podkładki wtryskiwaczy. Wystarczy trochę wyobraźni aby te dwie rzeczy połączyć w całość...
Maher, z całym szacunkiem, ale swoją niewiedzą wprowadzasz w błąd . Nie widziałeś nigdy mazdy i nie masz podstawowej wiedzy ( nie mówiąc o doświadczeniu) aby udzielać porady. To nie jest silnik półsekwencyjny , a tylko w "pewnych sytuacjach" zmienia sterowanie na półsekwencyjne. To powoduje,że na tych wtryskiwaczach z pewnością się tego nie opanuje....
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
CX-5 (KF) 2.2 SKYACTIV-D (SH) 2017 Jednostka sterująca pracą silnika Styk i złącze ECU Denso, Przekładnia automatyczna, Z 2-stykowym złączem wtryskiwacza paliwa Jak wtryski na 6 pin, albo manualna to dorzucę inny. Sorry, nie sprawdziłem daty.... Ale może komuś się przyda kiedyś..
W Golfie 1,6 miałem LPG Stagg-4, listwa Hana, koszt w 2013r 2500zł. Czyli coś takiego chętnie założyłbym (po 100tys do wymiany wtryskiwacze i uszczelka pod głowicą) do Toyoty. A o czym trzeba pamiętać użytkując Toyotę na lpg?, silnik 1,6.
Odnosnie wtryskiwaczy to mozna sprobowac je przeczyscic jest taki specjlany srodek do tego, w najgorszym wypadku konieczna bedzie wymiana :/
Popieram przedmówców. Jeżeli po odłączeniu anteny nie słychać trzasków, to przyczyna leży po stronie anteny A oto jak chciałem pozbyć się zakłóceń "na skróty". Posiadam dwa samochody z silnikami TDi. Jeden SSang Yong z z mechaniczną wtryskową i Mazda także z diesel'em z pompo wtryskiwaczem. W SsangYongu radio President Herbert (bez jakichkolwiek uwag)....
Czy warto zastosować przed wymianą oleju płukankę do silnika? Nie , ale wymieniaj co roku lub co 15kkm. Czy warto też przeczyścić wtryskiwacze czy raczej nie grzebać tam? Nie, jak ci odpadnie jakiś brud może ci zatkać wtryskiwacz lub ograniczyć dawkę. Ogólnie mega głupota w silnikach diesla. Podaj nr rej ze Szwecji.
W listwie wtryskiwaczy też nie ma czujnika. Skoro działało i przestało, to znaczy że masz gdzieś usterkę - nie musisz na nowo kombinować z podłączeniem.
Myślę że to wina ECU. Jeśli rezystancja na cewce spadła oznacza to najprawdopodobniej przegrzanie się cewki. Cewki są zbyt długo zasilane. Możliwe, że sterownik albo się zawiesza, albo coś z wysterowaniem cewek. Jeśli masz możliwość załaduj od nowa pamięć programu do ECU ewentualnie należałoby wymienić ECU. Masz światła ksenonowe? Miałem przypadek uszkodzenia...
Witam, zrobiłem analizę spalin z powodu problemów obrotami. Na gazie: CO 0.44% CO2 12.6% HC 215 O2 1.11% Lambda 1.035 Na benzynie (na luzie): CO 0.08% CO2 14.7% HC 110 O2 0.17% Lambda 1.001 Na benzynie przy obrotach 3000 RPM diagnosta powiedział, że węglowodory spadły poniżej 80 i CO albo CO2 (nie pamiętam które, a może obydwie) spadły mocniej. Wiem...
Witam Dziś rozebrałem trochę moją Mazdę i zobaczyłem że numery kabli oporowych przy wtryskach to 1,8,1,8 natomiast numery wtrysków na denkach 12,13,9,13 . Wtryskiwacze pewnie nie są skalibrowane - tak myślę. Czy myślicie że to może mieć znaczenie w usterce którą opisuje ? Kable od wtrysków oraz wtyczki przy sterowniku wtryskiwaczy wydają się być w porządku....
Nie nie ma tej opcji, ale ja słyszałem, że problem ten dotyczy to mazd po 1998 roku produkcji. Faktycznie z5 nie potrzebuje tej opcji. W z5 gdy się doda gwałtownie gazu wtryskiwacze otwierają sie chwilowo na około 1.5 - 1.8 ms a potem na więcej i silnik sie wkręca. Valtek 3Ohm nie obsłuży takiego czasu.
kolego Trapez zobaczyłem zdjecia z programowania twojej instalki i mam niezbyt pochlebną opinie na temat twojego gazownika. zrób dokładnie zdjecia elementów instalcji to co jest pod maska auta oraz chce dokładnie zobaczyć gdzie sa umiejscowione dysze w kolektorze oraz zmierz długości przewodów od wtryskiwaczy do tych dysz. Podam później jak ja sprogramować.
a jak jest podlaczone zasilanie w samochodzie sprawdz to albo jedz do warsztatu gdzie byl montowany samochód bo moze byc ze po wyłaczeniu samochodu jest jeszcze chwilke zasilanie i wtryskiwacze gazowe puszczaja gaz do kolektora ssacego i to moze byc przyczyna najlepiej niech sprawdza to zasilanie
Problem leży chyba po stronie wtryskiwaczy które się nie otwierają sprawdź czy pompka w Baku daje ciśnienie zobacz do ilu wzrasta podczas kręcenia i sprawdź czy masz podczas rozruchu zasilanie na wtryskach
to powiedz mi jak według Ciebie nie ma takiego czujnika to jak komputer ma sprawdzić ile jest tego dodatku jak nie ma żadnych informacji, bo czujnika nie ma Bardzo prosto, wie że startowo miał pełny zbiornik i wie ile dodatku podał, to sobie zlicza ilość "dawek" dodatku i na tej podstawie ustala ile go jeszcze powinno być w zbiorniku. Tak samo jest...
wtryskiwacze mazda wtryskiwacze dieslu mazda ducato wtryskiwacze
laptop lenovo ładowanie instalacja elektryczna motoroweru citroen uszkodzi radio
pasta lutownicza pasta lutownicza
Cobra GT900 Pro Rally nie działa w Forza Horizon 5 Radio lampowe Relaks - przepalający się rezystor R9