EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Objawy które wymieniasz mogą wskazywać na złe dziwnie pompy paliwa. To ona dawkuje paliwo na palenisko. Zbyt mała dawka paliwa może powodować wygaśnięcie płomienia lub niepojawienie się go w odpowiednim momencie. Jeśli posiadacz interfejs do ogrzewania w niektórych modelach jest test wydajności pompy. Na podstawie tego testu można stwierdzić czy pompa...
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana. Sprawdź czy z pompy wtryskowej idzie paliwo na powrót w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Podstawowe pytanie. Dzieje się to za zimnym czy na ciepłym silniku? Czy może nie ma różnicy? Wykręcałeś świecę po takim przyduszeniu? Może za duża lub za mała dawka paliwa? Zapłon świeca fajka przewód od fajki ok? Przebicia na przewodzie od fajki są? Paliwo jest dobre nie kombinowane - w sensie czy jakiś geniusz na stacji benzynowej nie nalał za dużo...
Paliwo z pompy musi iść na powrót przez zaworek znajdujący się w śrubie przelewowej, może być na niej oznaczenie OUT. Wewnątrz pompy musi być paliwo pod ciśnieniem i w nadmiarze tak żeby przechodziło przez zaworek na powrót. Jak silnik kopci na biało w czasie rozruchu to jest za mała dawka paliwa wtryskiwana.
A jak odepniesz czujnik wałka to lepiej chodzi? Będziesz wtedy musiał pokręcić z 3-5 sekund ale odpali. Mnie zastanawiają dwie rzeczy dawka która faluje i BIPY na mocnym minusie. Jak od razu pakował bym manometr do 10 Bar w tandem pompę bo coś mi pachnie to wszystko mała ilością paliwa. Na odpiętym chodzi tak samo , tylko trudniej mu odpalić , wszystko...
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
Odkręć korek wlewu oleju na zapalonym silniku i będzie wiadomo jakie ma przedmuchy. Jak paliłeś silnik samostartem to mogą być tłoki popękane. Silnik zużywa się stopniowo a stare diesle trzymają się dobrze do pierwszych mrozów. Mała dawka wtryskiwanego paliwa też powoduje jasny dym i kłopoty z paleniem. Sprawdź czy paliwo z pompy idzie na powrót do...
Tu karty prób nie znajdziesz. Wszystko masz wybite na tabliczce przynitowanej do pompy. Może być tak jak piszesz pompa jest od słabszego silnika i ma mniejszą dawkę paliwa. Teraz to czekanie na koniec gwarancji i zwiększenie jej dawki.
Podlej go benzyną do gardzieli i zobacz czy zapali. Być może jest za mała dawka wtryskiwanego paliwa, mierzyłeś ciśnienie? nie mierzylem, ale zalalem i nie zapalil, nawet tym sposobem opo kilku probach zalalem swiece, które pozniej ponownie wyczyscilem. Dodano po 1 Ale gdyby cisnienie bylo za male nawet na lpg by odpalil , pisalem to juz... Krazysz...
Cały czas wygląda mi na to, że do cylindrów nie dostaje się paliwo. Skoro "ręcznie" go zalejesz i silnik "łapie", to tylko to na myśl mi przychodzi. Albo zbyt mała dawka rozruchowa (paliwa), albo całkowity brak sterowania. Może czujnik temperatury silnika? Ja jeszcze zanim spróbowałbym uruchomić silnik (z rana), wykręciłbym jeszcze raz listwę z wtryskami...
Właśnie że ma jak bedzie pokazywał ze paliwo jest gorące (70 C) a w rzeczywistości jest zimne to dawka startowa bedzie za mała i ecu bedzie ją stopniowo zwiększać ale to zajmie parę sekund.
Za niskie korekcje i zbyt mała dawka paliwa jak na uszkodzenie pompowtrysków. Siwy dym, prawdopodobnie olej, na gorącym silniku pod obciążeniem może przechodzić w ciemny. Dokonaj pomiaru kompresji w silniku. Sprawdź jak wygląda turbo, czy nie ma zbyt dużego luzu osiowego(czy wirnik nie dotyka muszli). Sprawdź czy olej nie dostaje się z odmy do rury...
witam. Już kiedyś pisałem tu na forum o problemie z odpaleniem kadeta 1,6D. lecz tym razem problem jest znacznie poważniejszy gdyż teraz autko nie chce wcale zapalić. Wszelkie podpowiedzi typu świece zarowe, słaby akumlator odpadają bo swiece założyłem nowe, akumlator i rozrusznik tez jest w b. dobrym stanie. Przyczyna tkwi raczej w układzie zasilania...
Problemy z utrzymaniem zadanego ciśnienia doładowania, i trochę mała dawka paliwa. Podaj wartość drugiego bloku grupy 000 w Basic Settings.
Jeszcze raz powtarzam, czarne spaliny równają się zbyt małej ilości powietrza w stosunku do dawki paliwa, czyli niewydolność turbiny, lub nieszczelność dolotu. Możesz powtarzać i sto razy, ale nie znaczy, że masz rację. Niestety, silnik dymi na czarno właśnie tylko w jednym, jedynym przypadku, tj. wtedy, gdy do cylindra dostaje się nadmierna, podkreślam...
Mimo użycia dawki rozruchowej pali ciężko ?On na tej dawce to dostaje takiego kopa że mała bania tylko czarny dym z rury i wejdzie na obroty j zaraz da dawka się wyłączy. W cale sie nie dziwie że ciążko coś zdiagnozować samo to że to na jednym garnku klekocze nie możliwie i trzęsie tą ramą . Dobrze że tłumik jest od traktora bo na tym oryginalnym podziurkowanym...
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Nie wiem jak inni ale ja wymiękam przy tych cyferkach . Moc silnika to sprawność , paliwo i powietrze . Twierdzę że nie ma gościa który z tych cyferek ci powie że zatarta sprężarka albo mała dawka na 4 cylindrze - zmień wtryskiwacz . Takie naprawy wykonuje się metoda eliminacji podzespołów na zasadzie testów , kontroli i podmian . Co możesz zrobić to...
Już nie pamiętam jaka dysza, ale to wszystko doświadczalnie. Jak za dużo pali to zmniejszamy. Iglica im wyżej zapięta tym mniejsza dawka paliwa. Mogę się mylić bo WSK miałem 25 lat temu. Powodzenia.
Diesel klekocze dlatego, bo paliwo nie zapala się od razu po wtryśnięciu, musi minąć pewien krótki okres indukcji podczas którego paliwo jest cały czas wtryskiwane i gromadzi się go w komorze spalania spora ilość - w momencie zapłonu ten ładunek paliwa natychmiast ulega spaleniu i stąd ta detonacja. Wszystko to było w podręcznikach w samochodówce. A...
Coś strasznie mega wielka ta nanotechnologia. Pozwól że coś ci zacytuje: Piezoelement jest walcem o wysokości ok. 30 mm, utworzonym z ok.400 warstw bardzo cienkiej folii ceramicznej. Po przyłożeniu do niego napięcia 150 V zwiększa swoją wysokość o 0,04 mm. Dla porównania: włos ludzki ma grubość ok. 0,05 mm. Następnie mechanizm składający się z tłoków...
Sprawdzając ciśnienie otwarcia wtryskiwacza panowie nie uwzględnili zużycia rozpylacza. Samo otwarcie przy tak dużej dawce paliwa może spowodować błędną diagnozę. Wyobraźcie sobie, że zużyty rozpylacz, tz nieszczelny przy powolnym poruszaniu próbnikiem będzie przepuszczał paliwo przez wtryskiwacz do powrotu, natomiast szybkie poruszanie dźwignią spowoduje,...
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
Jak sprawdzales przeplywke ? Posprawdzaj sterowanie turbina oraz zaworem EGR ,w celu sprawdzenia egr najlepiej go zaslepic ,jezeli bedzie z nim cos nie tak to po tym zabiegu auto odzyje
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Witam, nie pamiętam jaki w tym roczniku ZX był układ czy gaźnik czy jedno punktowy wtrysk ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję że nie masz ssania , za mała dawka paliwa na zimnym silniku i silnik pracuje nie równo jak by nie pracował na wszystkie gary. Jak wszystko gra to na zimnym silniku powinieneś mieć OK,1200 obrotów . Najlepszym rozwiązaniem w twoim...
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Coś takiego ćwiczyłem w Pasku i winny był przekaźnik sterownika.
128 oznacza że ECU nie był w stanie rozpoznać BIP, więc problem z pompowtryskiwaczami lub okablowaniem, 4 - mała dawka wtryskiwanego paliwa to normalny objaw. Proponuje sprawdzić okablowanie pompek i ewentualne podoginanie konektorkow, przy okazji zweryfikujesz stan wałka rozrządu, który w któryś silnikach Bxx był podobno z plasteliny i wycierał się...
Należy sprawdzić jak wygląda filtr powietrza zabudowany w pompie powietrznej.Dostęp do niego jest po zdemontowaniu na segmenty pompy powietrznej.Jak ww filtr będzie częściowo tylko drożny to nastąpi mniejsza dawka paliwa na palnik gdyż mniejsze będzie podciśnienie.Ten filtr jest w postaci niewielkiej torebki i można go po wyjęciu przedmuchać sprężonym...
Panowie z tym że jest za mała dawka paliwa to się zgadzam w 100%, ale nie trzeba od razu dłubać w sterowniku i jej podnosić. Główną przyczyną tego, że jest za mała dawka paliwa jest rozrusznik, który nie rozkręca silnika do odpowiednich obrotów. Jeśli silnik nie osiągnie obrotów zapisanych w mapie sterownika to dawka jest znikoma albo wcale jej nie...
Jak dymi na biało to za mała dawka paliwa i (lub) za niskie ciśnienie sprężania. Na ekodieslu trudniej odpalić zimny silnik. Ważne też są obroty silnika podczas rozruchu. NIE DOCIERAJ SILNIKA POZOSTAWIAJAC GO NA WOLNYCH OBROTACH.
Panowie potrzebna pomoc jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie wtryskowej w kubota z402 . Zależy mi na zwiększeniu mocy . silnik w ogóle nie dymi i moim zdaniem dostaje za mało paliwa .
Po pierwsze: zużyty wałek rozrządu - zwłaszcza krzywki odpowiedzialne za długość skoku tłoczka w pompowtrysku, powoduje ograniczenie rzeczywistej dawki paliwa jaką dostaje silnik. Po drugie: pompowtryski od 1,9 (zwłaszcza jeśli są od AVB 101 km) mają z założenia mniejszą dawkę paliwa. W twoim przypadku suma dwóch nieprawidłowości powoduje po prostu...
Problemem był pompowtrysk na 1 cylindrze dawal za mała dawkę paliwa dziękuję wszystkim za pomoc
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana podczas przyśpieszania. Problem może nie dotyczyć wszystkich cylindrów. Spaliny ze spalanym olejem a spaliny z ubogiej mieszanki mają inny zapach.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
ładnie rozpyla To w/g Twojej oceny. Wtryskiwacz był badany na przyrządzie ? Skoro pracuje na plaku to kompresja powinna być OK, Może być podawana zbyt mała dawka paliwa, albo przestawiony został początek wtrysku na sprzęgle pompy.
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika.
Zamień wtryskiwacze miejscami i wtedy będzie wiadomo czy to nie jest wina wtryskiwacza. Jak jest wtryskiwana za mała dawka paliwa to cylinder będzie dymił na jasno niebiesko.
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Skoro to TDi to może wtrysk jest zapchany? Dawkę paliwa może podawać (tzn/ ECU mierzy czas otwarcia wtrysku), ale jest zbyd mała i stąd problemy.
Za mała dawka paliwa powoduje też biały dym o charakterystycznym zapachu niedopalonej ropy. Jeżli auto nie traci mocy problem jest na jednym cylindrze.
Nie tylko bo nie wiadomo jak sama głowica wygląda. Jeżeli jest już przytarta to za wiele nie wskórasz. Więc w tym przypadku radziłbym oddać pompę chociażby na regulacje. Dobry pompiarz najpierw posprawdza co i jak wstawi na stół i będzie widział czy jest za mała dawka czy nie.
Jak za mała dawka paliwa to wina sterownika. Za duża dawka paliwa to zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku. Może być też coś z czujnikiem obrotów.
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
mała dawka paliwa dawka paliwo mała dawka powietrza
wymiana głowica termostatyczny generator impulsów bascom toyota świece
programator czasowy instrukcja programator czasowy
Bezpiecznik radia po zapłonie w Renault Laguna 2 2005 Sterownik Salus: Samoczynne przełączanie trybów