Tu karty prób nie znajdziesz. Wszystko masz wybite na tabliczce przynitowanej do pompy. Może być tak jak piszesz pompa jest od słabszego silnika i ma mniejszą dawkę paliwa. Teraz to czekanie na koniec gwarancji i zwiększenie jej dawki.
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
Problemy z utrzymaniem zadanego ciśnienia doładowania, i trochę mała dawka paliwa. Podaj wartość drugiego bloku grupy 000 w Basic Settings.
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Już nie pamiętam jaka dysza, ale to wszystko doświadczalnie. Jak za dużo pali to zmniejszamy. Iglica im wyżej zapięta tym mniejsza dawka paliwa. Mogę się mylić bo WSK miałem 25 lat temu. Powodzenia.
Rok 2004 silnik isuzu kompletny brak mocy,turbo pompuje przepływka działa ,wydech drożny ,układ paliwowy drożny.Co może byc przyczyną ?Może jakieś standardowe usterki w tym typie,pompa ,sterownik,czy coś innego? Wszystko wskazuje na zbyt małą dawkę paliwa,nie zakopci,pali na dotyk . Ma ktoś pomysł.?
Objawy które wymieniasz mogą wskazywać na złe dziwnie pompy paliwa. To ona dawkuje paliwo na palenisko. Zbyt mała dawka paliwa może powodować wygaśnięcie płomienia lub niepojawienie się go w odpowiednim momencie. Jeśli posiadacz interfejs do ogrzewania w niektórych modelach jest test wydajności pompy. Na podstawie tego testu można stwierdzić czy pompa...
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana. Sprawdź czy z pompy wtryskowej idzie paliwo na powrót w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Witam, nie pamiętam jaki w tym roczniku ZX był układ czy gaźnik czy jedno punktowy wtrysk ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję że nie masz ssania , za mała dawka paliwa na zimnym silniku i silnik pracuje nie równo jak by nie pracował na wszystkie gary. Jak wszystko gra to na zimnym silniku powinieneś mieć OK,1200 obrotów . Najlepszym rozwiązaniem w twoim...
Coś takiego ćwiczyłem w Pasku i winny był przekaźnik sterownika.
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Paliwo z pompy musi iść na powrót przez zaworek znajdujący się w śrubie przelewowej, może być na niej oznaczenie OUT. Wewnątrz pompy musi być paliwo pod ciśnieniem i w nadmiarze tak żeby przechodziło przez zaworek na powrót. Jak silnik kopci na biało w czasie rozruchu to jest za mała dawka paliwa wtryskiwana.
Podlej go benzyną do gardzieli i zobacz czy zapali. Być może jest za mała dawka wtryskiwanego paliwa, mierzyłeś ciśnienie?
Podstawowe pytanie. Dzieje się to za zimnym czy na ciepłym silniku? Czy może nie ma różnicy? Wykręcałeś świecę po takim przyduszeniu? Może za duża lub za mała dawka paliwa? Zapłon świeca fajka przewód od fajki ok? Przebicia na przewodzie od fajki są? Paliwo jest dobre nie kombinowane - w sensie czy jakiś geniusz na stacji benzynowej nie nalał za dużo...
Należy sprawdzić jak wygląda filtr powietrza zabudowany w pompie powietrznej.Dostęp do niego jest po zdemontowaniu na segmenty pompy powietrznej.Jak ww filtr będzie częściowo tylko drożny to nastąpi mniejsza dawka paliwa na palnik gdyż mniejsze będzie podciśnienie.Ten filtr jest w postaci niewielkiej torebki i można go po wyjęciu przedmuchać sprężonym...
Jak dymi na biało to za mała dawka paliwa i (lub) za niskie ciśnienie sprężania. Na ekodieslu trudniej odpalić zimny silnik. Ważne też są obroty silnika podczas rozruchu. NIE DOCIERAJ SILNIKA POZOSTAWIAJAC GO NA WOLNYCH OBROTACH.
128 oznacza że ECU nie był w stanie rozpoznać BIP, więc problem z pompowtryskiwaczami lub okablowaniem, 4 - mała dawka wtryskiwanego paliwa to normalny objaw. Proponuje sprawdzić okablowanie pompek i ewentualne podoginanie konektorkow, przy okazji zweryfikujesz stan wałka rozrządu, który w któryś silnikach Bxx był podobno z plasteliny i wycierał się...
Panowie z tym że jest za mała dawka paliwa to się zgadzam w 100%, ale nie trzeba od razu dłubać w sterowniku i jej podnosić. Główną przyczyną tego, że jest za mała dawka paliwa jest rozrusznik, który nie rozkręca silnika do odpowiednich obrotów. Jeśli silnik nie osiągnie obrotów zapisanych w mapie sterownika to dawka jest znikoma albo wcale jej nie...
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Problemem był pompowtrysk na 1 cylindrze dawal za mała dawkę paliwa dziękuję wszystkim za pomoc
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana podczas przyśpieszania. Problem może nie dotyczyć wszystkich cylindrów. Spaliny ze spalanym olejem a spaliny z ubogiej mieszanki mają inny zapach.
Panowie potrzebna pomoc jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie wtryskowej w kubota z402 . Zależy mi na zwiększeniu mocy . silnik w ogóle nie dymi i moim zdaniem dostaje za mało paliwa .
ładnie rozpyla To w/g Twojej oceny. Wtryskiwacz był badany na przyrządzie ? Skoro pracuje na plaku to kompresja powinna być OK, Może być podawana zbyt mała dawka paliwa, albo przestawiony został początek wtrysku na sprzęgle pompy.
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
Zamień wtryskiwacze miejscami i wtedy będzie wiadomo czy to nie jest wina wtryskiwacza. Jak jest wtryskiwana za mała dawka paliwa to cylinder będzie dymił na jasno niebiesko.
Paliwo idzie, ale pewnie dawka za mała. Nastawnik poprawnie nałozony na pierscien?
Odkręć korek wlewu oleju na zapalonym silniku i będzie wiadomo jakie ma przedmuchy. Jak paliłeś silnik samostartem to mogą być tłoki popękane. Silnik zużywa się stopniowo a stare diesle trzymają się dobrze do pierwszych mrozów. Mała dawka wtryskiwanego paliwa też powoduje jasny dym i kłopoty z paleniem. Sprawdź czy paliwo z pompy idzie na powrót do...
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Siemano, zna się ktoś tu na regulacji gaźnika? Mam taki problem, że motor jeździ ogólnie dobrze, ma dużą moc na dużych i nawet na niskich obrotach, jak na 125 2T, lecz gdy wkręcam go stopniowo. Ma on problem, gdy nagle odkręcę pełną manetkę, następuje zmulenie (buuu) 1-2 sekundowe, po czym idzie jak szatan. Co to może być? Jest za duża czy za mała dawka...
Dawka za duża. za mała? Wtryski mogły się skończyć. "Paliwo" było brudne, tłuste, śmierdziało spirytusem?
Za mała dawka paliwa powoduje też biały dym o charakterystycznym zapachu niedopalonej ropy. Jeżli auto nie traci mocy problem jest na jednym cylindrze.
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Cały czas wygląda mi na to, że do cylindrów nie dostaje się paliwo. Skoro "ręcznie" go zalejesz i silnik "łapie", to tylko to na myśl mi przychodzi. Albo zbyt mała dawka rozruchowa (paliwa), albo całkowity brak sterowania. Może czujnik temperatury silnika? Ja jeszcze zanim spróbowałbym uruchomić silnik (z rana), wykręciłbym jeszcze raz listwę z wtryskami...
Kolego,przyczyn może być wiele a mianowicie-opóźniony zapłon,zbyt mała dawka paliwa,mała przerwa na platynach ,wadliwe świece.
Brak aktywności sondy, nie sprawna sonda. Lub za mała dawka paliwa nie ważne czy to pb czy lpg
Za mała dawka paliwa. Pełne otwarcie przepustnicy obniża podciśnienie w gaźniku i uboży mieszankę. Sprawdź czy problem jest mniejszy przy częściowym otwarciu przepustnicy.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Podmien na początek przeplywkę. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem? Zrób log basic settings 000. Jak miałbym się czepiać to za mała dawka paliwa na wolnych jak dla mnie. Jak wtryski? Nastawnikiem nikt nie manipulował?
No rzeczywistości czerwona kontrolka jest od trybu awaryjnego a pompa daje wówczas mniejsza dawkę paliwa (efekt tak jakby turbo nie działało ) . Mechanik nie chciał zdradzić sekretu ale coś wymienił w pompie paliwowej ,wie ktos co to mogło byc ?
jaki przebieg tego autka, jak powyżej 200 tyś to pompa już wyeksplatowana, za mała dawka paliwa przy rozruchu na zimnym silniku ( jedynie można oszukać kompa poprzez założenie specjalnego przekaźnika --ja tak mam i jest super
Ja bym sprawdził układ elektryczny potencjometru od przepustnicy oraz sam potencjometr ( czujnik położenia przepustnicy) Jeśli tam coś nie łączy to komputer dostaje informację , że przepustnica jest zamknięta i daje wtedy mniejszą dawkę paliwa
Jak za mała dawka paliwa to wina sterownika. Za duża dawka paliwa to zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku. Może być też coś z czujnikiem obrotów.
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
No PRZECIEŻ "pompiarz" dał ci wytyczne co masz zrobić. Czego jeszcze nie rozumiesz? A czy to jest odpowiedź na moje pytanie? Niech Pan odpowie czy przyczyną takiego zachowania może być za mała dawka paliwa. A nie się mądruje nic nie wnoszącym komentarzem!
Witam. Wasz problem to zbyt mała dawka paliwa. Odpięcie czujnika temperatury wymusza zwiększenie dawki i obroty sie stabilizują.
pewnie egr się otwiera i zawiesza A godzinę później piszesz w innym temacie (przy takich samych objawach), że Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty ewidętnie mała dawka paliwa Jak Ty to diagnozujesz?
Nie chodziło mi o Pana Rymarza rym-car czy cos tak ma chlop leb do elektroniki :) Jeśli lubi gorąco, to wnioskuję, że odczyty wysokiej temperatury powodują danie najmniejszej dawki paliwa. Czasem nie mysl, ze oszukasz w zimie sterownik do tego stopnia, ze bedzie palil tyle samo co latem, nawet jesli uda Ci sie osiagnac cos podobnego to bedzie to ze...
ta pompa paliwa co jest na zdjęciu nie jest od webasto tylko od ebera a to zdecydowanie za mała dawka paliwa
regulacja starego gaźnika wygląda tak że gaśnie bo jest za mała dawka paliwa , albo kopci z przelania. (odkręcam co 1/8 obrotu)
Tak mam czym podglądnąc (cdif). Temperatura jest prawidłowa rano zimny ok 16'c i po rozgrzaniu 90' czasem 95'. Problem jest na zimnym silniku nie rozgrzanym tak jakby za mała dawka paliwa była wtryskiwana.
Po pierwsze: zużyty wałek rozrządu - zwłaszcza krzywki odpowiedzialne za długość skoku tłoczka w pompowtrysku, powoduje ograniczenie rzeczywistej dawki paliwa jaką dostaje silnik. Po drugie: pompowtryski od 1,9 (zwłaszcza jeśli są od AVB 101 km) mają z założenia mniejszą dawkę paliwa. W twoim przypadku suma dwóch nieprawidłowości powoduje po prostu...
w ciemno.. 1. jak ciepły nie grzeja swiece i gorzej pali bo zle ustawiony rozrząd.. 2. błędny odczyt z czujnika temp, zbyt mała dawka paliwa 3. odczytac błędy w ecu..
Jak podciśnienie które idzie na turbo jest już ok tzn podczas BS jest pełne podciśnienie na zmianę z atmosferą to n75 można uznać za ok. Co do loga to raczej turbo winne jest za duża szczelina między wirnikiem a muszlą. Co przy małej ilości spalin (w BS silnik nie jest obciążony mała dawka paliwa=mało spalin) nie daje rady napędzić jej bo wszystko przelatuje...
Wymieniony dzisiaj czujnik temp wody.. zobaczy się co i jak będzie teraz. Czytałem też że może wina jest sterownika który złą temp przekazuje dalej i silnik mniejszą dawkę paliwa podaje.. :/
Przed odpaleniem wyciągnij wtyczkę czujnika temperatury wody,i jak lepiej odpali to pompa do regeneracji,za mała dawka paliwa na rozruchu,albo mapa do zmiany w sterowniku.
ok gorący pójdzie ale nie o to chodzi ...kolega ma problem z zimnym silnikiem ,ponieważ wtryski są przy pieczone i dają za mała dawkę paliwa dla zimnego silnika .
Właśnie że ma jak bedzie pokazywał ze paliwo jest gorące (70 C) a w rzeczywistości jest zimne to dawka startowa bedzie za mała i ecu bedzie ją stopniowo zwiększać ale to zajmie parę sekund.
Za niskie korekcje i zbyt mała dawka paliwa jak na uszkodzenie pompowtrysków. Siwy dym, prawdopodobnie olej, na gorącym silniku pod obciążeniem może przechodzić w ciemny. Dokonaj pomiaru kompresji w silniku. Sprawdź jak wygląda turbo, czy nie ma zbyt dużego luzu osiowego(czy wirnik nie dotyka muszli). Sprawdź czy olej nie dostaje się z odmy do rury...
Tzn że układ grzejny i świece są sprawne widocznie za mała dawka paliwa na zimnym silniku. Oczywiście najlepiej byłoby świece wykręcić i sprawdzić czy grzeją końcówkami aby całkowicie wykluczyć świece.P
jeżeli po nagrzaniu traci siłe wygląda na to,że sie zaciera ,ale jeżeli w tym momęcie wciskasz sprzęgło i obroty samoczynnie wzrastają wygląda to na lewe powietrze lub zbyt mała dawka paliwa jakoś nie można tego powiązac razem.
Witam. problem ze Starem 266 a mianowicie jest słaby. Na 1,3 biegu jeszcze daje rade ale 4 a już piątka to zgroza. Do tego byle mała górka i zwalnia. Pompa była w naprawie. CZy to możliwe że może jest ustawiona mała dawka paliwa? Ja ustawić dawkę paliwa. może ktoś pomorze????
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
No ale czy przestawienie na rozrządzie nie spowodowałoby ciężkiego odpalania samochodu??? Niby początkowo miałem z tym problem, ale była to wina wgranego programu do silnika (zbyt mała dawka paliwa) i ciepły silnik palił ciężko a zimny ok. Ale postaram się ten wątek sprawdzić
Zmieniasz dawkę paliwa zachowując bez zmian statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa. Przy tej samej prędkości obrotowej wtryśnięcie mniejszej dawki paliwa zajmuje mniej czasu (w tym wypadku pisząc czas mam na myśli stopnie OWK), tak więc bez zmiany kątu początku wtrysku (SOI), zaskutkuje to wcześniejszym (EOI) końcem wtrysku. Rozproszone paliwo wcześniej...
Taki sam efekt jest jak jest zapchany filtr paliwa lub z innych przyczyn kiedy jest za mała dawka paliwa. Z tego co wiem to przeciez sprawność przepływomierza można sprawdzić Vagiem itp na kanale 3, 10 i 11.
Witam Mam problem przy odpalaniu mojej Eleonor :cry: na ciepłym silniku pytałem magików pierwszy nowe softy podobno za mała dawka paliwa drugi mówił, że przekaźnik następny że pompa. Wymieniłem rozrząd filtry czujnik temperatury ten przy chłodnicy autko ma swoją moc podczas jazdy nic się nie dzieje koledzy POMOCY :|:?:
Odpowietrzyłeś układ chłodzenia? Włącza się wentylator ? Ewentualnie problem leży w dawce benzyny. Zbyt duża lub mała dawka paliwa w stosunku do powietrza spalana pod złym kątem wyprzedzenia zapłonu powoduje nadmierne grzanie się silnika. P.S. Sprawdź jeszcze tak jak kolega wyżej radzi.
witam. Już kiedyś pisałem tu na forum o problemie z odpaleniem kadeta 1,6D. lecz tym razem problem jest znacznie poważniejszy gdyż teraz autko nie chce wcale zapalić. Wszelkie podpowiedzi typu świece zarowe, słaby akumlator odpadają bo swiece założyłem nowe, akumlator i rozrusznik tez jest w b. dobrym stanie. Przyczyna tkwi raczej w układzie zasilania...
U mnie też maluch szarpał ale przy ok 70, 80 km/h i okazało się że podczas czyszczenia gaźnika wykrzywiłem (nie wiedząc o tym ) blaszkę, która jest na pływaku i odpowiada za zamykanie zaworu iglicowego pływaka. http://obrazki.elektroda.net/15_12132992... Powodowało to, że w komorze pływaka była za mała dawka paliwa.
Przede wszystkim sprawdż przerwę na elektrodach świecy zapłonowej. Wykręć świecę i sprawdż czy daje iskrę kręcąć rozrusznikiem.Jeżeli jest dobra przerusznusznikiemwa na świecy i daje iskrę przy kręceniu rozrusznikiem i dalej nie chcę zapalić sprubuj strzykawką wlać troszeczkę paliwa do cylindra stary dobry sposób.jeżeli odpali rozrusznikiem to przyczyną...
Witam Wstawiłem cylinder do swojego speedfight i silnik mi się przegrzewa. Na chłodnicy dochodzi do 100st. Nie zmieniałem dyszy mam seryjną gaźnik gurtner 12 seryjny filtr. Skuter jest znacznie mocniejszy jednak myślę że może za mała dawka paliwa? Świeca niby jest brązowa. Ale tym niestety nie da się jezdzic bo wodę gotuje:( Jaka powinna być dysza?
A jak odepniesz czujnik wałka to lepiej chodzi? Będziesz wtedy musiał pokręcić z 3-5 sekund ale odpali. Mnie zastanawiają dwie rzeczy dawka która faluje i BIPY na mocnym minusie. Jak od razu pakował bym manometr do 10 Bar w tandem pompę bo coś mi pachnie to wszystko mała ilością paliwa. Na odpiętym chodzi tak samo , tylko trudniej mu odpalić , wszystko...
Co mówi na to Gazownik. Pierwszy raz jak pojechałem obejrzał powiedział że faluje to do zmiany wtryski gazowe. Zrobił.. Po tygodniu wróciłem bo mówie że taki słaby przejechał się przeregulował wymienił cewki i świece,, Teraz pojechałem 3 raz powiedział też że za mała dawka paliwa wiec zwiększył bodajże o 10% i powiedział że jest ok. Trochę to wszystko...
obwód sondy i uboga mieszanka. Do silnika wpada zbyt mała dawka paliwa, silnik pracuje na ubogiej mieszance i sterownik rejestruje błąd sondy bo pracuje w niskim zakresie napięcia tzn. ubogo. Jakbyś miał tester to zaobserwowałbyś pracę sondy. Możesz sprawdzić w sposób pośredni ciśnienie paliwa.
po długich poszukiwaniach postanowiłem zawiesc pompe paliwowa do regeneracji bo nic innego nie pomaga wydaje mi sie ze przygasanie podczas uruchamiania zwiazane jest z za mała dawka paliwa i dlatego ciagnik sie krztusi i nie chce palic. w zwiazku z tym mam pytanie czy do ściagnięcia pompy paliwowej trzeba zdjac osłone rozrzadu? czy wystarczy koło zembate...
z tlumnika poszedl ogien i nagrzal sie do czewonosc Jak to rozumieć? Dodano po 2 srobki przy gazniku byly krecone, ale to i tak nic nie pomaga Za mała dawka paliwa ( zabrudzone, przytkane dysze, źle wyregulowany gaźnik) Jeżeli dobrze rozumiem, to po kręceni śrubkami regulacyjnymi wydech rozgrzał się do czerwoności tzn że pracował na bardzo ubogiej...
... a ze minimalnie zanizona jest wartosc mierzonej masy powietrza to nic , nie ma to wplywu na wartosc dawkowanego paliwa... Nie jestem specem od chiptuningu (jak kolega), ale wydaje mi się, że zaniżona wartość z przepływomierza skutkuje mniejszą dawką paliwa , a to z koleji mniejszym ciśnieniem gazów wylotowych przez co turbina słabiej dmucha.
Witam. Dopiero teraz mogłem się wziąć za naprawę i dokręciłem porządnie tłumik. Niestety motor dalej mocno strzelał. Zauważyłem że cylinder pod głowicą jest cały okopcony i dokręciłem mocno śruby na szpilkach. Strzelanie ustało motor chodzi jak należy. Został mi teraz jeden problem. Na postoju tego nie ma, a podczas przyspieszania tak jakby mi przerywa...
Znalazłem nieszczelność w zaworach sterujących EGR. Oprócz tego ustawiłem wolne obroty i linkę do skrzyni ustawiłem z lekkim luzem. Ustawiłem też jakieś ciśnienie oleju w skrzyni biegów na 2,9 bara, zgodnie z manualem. Pominąłem też uszkodzony zawór, przez który ciśnienie z kolektora dolotowego idzie na ALDA. Ciśnienie doładowania wynosiło 10 psi. Efekt...
Rozrusznik do sprawdzenia. Najprawdopodobniej kręci za wolno i podawana jest mała dawka paliwa. Mapy sterownika są tak dobrane że przy wysokich temperaturach silnika i małych obrotach silnika podają niską dawkę. Rozbierz rozrusznik przeczyść (przeczyść także połączenia przewodów), może pomoże jak nie to zapewne musisz dać do regeneracji. Jakie obroty...
Wszystkie stare konstrukcje bez pompowtrysku itd., moga uzywac jako paliwo wszystko co tluste i im to nie szkodzi. Co do drugiego pytania, jak chcesz to nie ruszaj, ale fabryka zaleca 3-4mg, u mnie zdrowa pompa pozwala na 2mg. Fakt, silnik twardo chodzi, ale jest moc. Sadzilem ze im mniejsza dawka paliwa to auto mulowate (u ciebie 3x mniej czyli 7mg)....
nie wiem jaką masz instalację gazową ale tu może być przyczyna ponieważ przy odpalaniu na gazie najpierw jest mała dawka paliwa a potem dopiero gaz ,a przy odpalaniu na benzynie komputerek od gazu może oszukiwać i silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa przy rozruchu moim zdaniem przydało by się podłączyć autko do komputera i zobaczyć czy nie wykaże...
świece sprawdzone ,rozrzad poprawiony.kiedy uruchamiam zimny silnik mam wrażenie że pompa nie dostaje paliwa(rozrusznik kręci i nic nie załapuje)A układ paliwowy sprawdzony.może jakiś czujnik w pompie sie nie otwiera,albo za mała dawka rozruchowa paliwa?
Witam. Jak kolega michalm111 odebrałeś już pompę z regeneracji? Jaki rezultat? Ja sprawdziłem sitko w pompce zasilania,sprawdziłem pompka ok. Kąt wtrysku ustawiony na znak tłok pierwszy od rozrządu w gmp dymi ciężko pali i jak zimny to jakby na wszystkich nie pracuje. Zagrzany pali od strzała na obrotach bez dymu a na wolnych dymi trochę. Opuzniam kąt...
Mój motocykl dostaje "czkawki" przy wyższej prędkości oraz gdy ma większy opór przy odkręconej na max menetce (podjazd pod górkę, jazda pod wiatr). To by raczej sugerowało zbyt mała dawkę paliwa. Iglicę sprawdziłem, przestawiłem ja aby dostawał więcej paliwa jednak to nie pomogło. Chyba pozostaje jeszcze sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku. Co do zapłonu...
W pracującym silniku im dłuższy czas wtrysku tym więcej paliwa. Wszystkie wtryskiwacze maja ten sam czas wtrysku w danej chwili wiec wystarczy sygnał z jednego i tak jest to podłączone do komputerka(tylko z jednego wtryskiwacza ). Z czujnikiem piezo nie wiem jak to jest do końca . Pompa wtryskowa podaje większą lub mniejszą dawkę paliwa przez co wzrasta...
To właśnie piec na ekogroszek bardziej nadaje się do palenia ciągłego niż zasypowy. Oczywiście rozpatrując instalację bez bufora gdyż nie padło na jego temat ani słowo w tym temacie. A dlaczego tak jest? A dlatego, że w piecu na ekogroszek spala się jednorazowo mała dawka paliwa, oraz spalanie następuje współprądowo. Aby palić współprądowo w typowym...
sytuacja wygląda tak, cały czas go zalewa, iglica na najwyższym rowku (czyli najmniejsza dawka paliwa) i ciągle go zalewa, śrubka od składu mieszanki odkręcona na 2-2,5 obrotu, czasem strzeli. Odpala, ale po drastycznych metodach, czyli podgrzanie świecy :D jak świeca jest gorąca pali od buta, ale cały czas nie przepala paliwa, a jak zgaśnie i nie odpali...
Obserwuj dym z rury wydechowej, nic nie kosztuje a dużo mówi o problemach silnika. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznika nie wydostaje się żaden dym to pompa nie wtryskuje paliwa. Jeżeli dym jest jasny to małe ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, za mała dawka paliwa. Jeżeli w czasie kręcenia nie leci żaden dym a po odpaleniu wyleci dużo...
Witam Wczoraj a dokładnie w sobotę przyjechał ten mechanik co robił pompę Był dosyć mocno zdenerwowany poniewaz to była pierwsza pompa która nie dzialała Wina była prosta byla ustawiona za mała dawka paliwa i dlatego ciagnik palił i za chwile gasł, przez to lekko sie zalał Niestety dowiedzieliśmy sie że silnik naszej 60-tki jest do roboty bo strasznie...
Witaj, jeśli termostat ma zakres 60- 87 to ok.. One łatwo przegrzewają się pod obciążeniem( towar+ laweta) wiec im obniżyli temp robocze. Mój 2.5 tdi jedzie na 75- 82'C, mój miał 40C na wolnych obrotach, przy spaniu w nocy -2..a to trochę za mało. Podobno dawka paliwa zmniejszona = norma euro/ mapowanie.
Czyli czwórki w grupie 018 na jałowym przy wyższych obrotach to normalne - mała dawka paliwa? Dwie pompki były kiedyś zmieniane (qx) bipy w granicy -5 +15 (na starej pompie -25) 2 pozostałe oryginał: wcześniej pompka 3: -5 +5 teraz +20;30, czwarta złom + 30 +50 korekcja +0,60; 0,80 na jałowym, wzrasta do około 1,40 pod obciążeniem, póki jeździ nie będę...
Ale czy w tych przypadkach był wtrysk full-group? Od kilku dni przeglądam różne fora gazowe i widzę, że jest sporo problemów przy tym rodzaju wtrysku: czterokrotnie mniejsza dawka paliwa podawana czterokrotnie częściej wymusza zastosowanie szybszych(i zarazem droższych) wtryskiwaczy, które powinny osiągać zakres liniowej pracy bardzo szybko. Do tego...
Witam wszystkich. Samochód jak w temacie -mondeo 2002r TDDI 115km (nie mylić z TDCI). Chciałem zapytać czy ktoś wie jakie ma być ciśnienie paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Pompa znajduje się przy baku. Podczas pomiaru wykazało mi niecałe 0,5 bar na nieuruchomionym silniku. Jak silnik włączony to 0 bar a pompa pracuje. Czy tam ma być większe ciśnienie?...
Witam Mam 2 sterowniki do tego pieca na Sg1560/12v 439.789 webasto odpala bez problemu ale po delikatnym rozgrzaniu czujnika płomienia wyłącza piec , brak jest także na nim przewietrzania. Na sg1560/12v 105.499 dziła wszystko bez problemu ale jest za mała dawka paliwa ponieważ impuls na pomkę jest co jakieś 2 s. Piec jest jak nowy , wszystkie czujniki...
Zacznij od sprawdzenia dolotu powietrza (filtr, przewody dolotowe itp.) Następnie sprawdź szczelność układu podciśnienia. Wyczyść przepustnicę i przepływomierz. szczelność dolotu sprawdzona-wszystko w porządku przepływomierz i przepustnica wyczyszczona układ podciśnienia to mnie zaciekawiło bo akurat tego nie sprawdzałem i w sumie nie wiem jak się...
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
mała dawka paliwa dawka paliwo mała dawka powietrza
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot radiowy sterować 868mhz boombox schemat
pralka samsung ecobubble suszarka samsung dv90m5200qw
Kolory przewodów zasilania i sterowania w Renault Koleos 2011 Schemat podłączenia wideodomofonu EURA VDA-49A5