Panowie mam może laickie pytanie ale dawno nie zaglądałem do takich wehikułów, mam pytanie tego rodzaju czy w typ egzemplarzu istnieje dodatkowa pompa paliwa oprócz mechanicznej przy silniku. Bo pompa nie podaje paliwa albo bardzo mało, zawór elektromagnetyczny przy gaźniku dostaje napięcie.
dlatego proszę o pomoc na Elektrodzie Chcesz pomocy to zacznij od podania informacji o aucie bo ,,yaris 1.0,, to za mało.
Nie duży nie, ten mały chyba 15A.
Przyczyn może być bardzo wiele choćby spalony bezpiecznik czy przekaźnik. Podałeś za mało informacji...
Może spróbuj odczytac jakimś testerem EOBD -kod nie zawsze jest tak samo interpretowany. Ten kod wyskoczy też jesli będzie mało paliwa, czyli filtr ,pompa itp.
na jakiej pompie????? mało informacji jaki błąd dokładie z innych modułów zczytaj błędy Jakie ciśnienie na railu??? uważaj to piezoelektryki!!!!! procedura odpowietrzania może...
Koledzy, na pompie paliwa jest wyraźnie napisane 12V. Po wyjęciu złączki z pompy i zmierzeniu miernikiem na jej końcu wyszło 8V. Czy to zdecydowanie za mało, czy powinno wystarczyć? Z góry dzięki za odpowiedź.
Sprawdziłem napięcie na wtryskiwaczu jest 6,5V po przekreceniu kluczyka i lekko spada przy uruchomieniu rozrusznika. Czy to dobre napięcie czy za mało?
Problem rozwiązany. Okazało się że wybił czujnik uderzeniowy, czy jakoś tak on się nazywa. Przy nogach kierowcy z lewej strony, mały otwór tam wystarczyło wcisnąć i wszystko działa. Dziękuję.
Jeżeli napięcie do samej pompy dochodzi,to pompa trafiona. Może za mało paliwa ,lub ssak zapchany i nie da rady ciągnąć.filtr wymieniony?
Przekaźnik pompy jest pod maską? Pozamieniałem je miejscami (bo nie mogę zlokalizować tego od pompy, nie zgadza się ze schematem) i nic to nie zmieniło. Żarówka 21W to ta od postojowych? Pomiar faktycznie robiłem multimerem. Czyli sugerujesz, że napięcie jest, ale prąd za mały?
Kupiłem dziś przekażnik pompy paliwa założyłem i paliwo już podaje czyli brak napięcia na pompie rozwiązany i nawet paliwo podaje na wtryski,ale dziś miałem do dyspozycji vaga 5053 taki mały , i odczytałem błędy i wyskakują cały czas dwa błędy 00513 czujnik kąta obr. wału G28 i drugi 00777 czujnik połorzenia pedału przyspieszenia APP-G79. Objaw taki...
Moc silniczka dmuchawy to około 20W ale do napędu pompy olejowej to chyba za mało ,jeśli ta pompa ma pracować na 220V to chyba lepiej podłączyć silnik na takie napięcie np pralki czy wentylatora .Pompy elektryczne od paliwa mogą pobierać ok 8 A ale podejrzewam że przepływ przez nie jest mniejszy niż przez olejowe które z reguły są napędzane mechanicznie...
Chodziło mi o to czy podczas jazdy nie wyłączając biegu podczas efektu szarpania wskazówka leci do zera, czy tylko delikatnie opada. Jeśli leci do zera to szukaj przyczyny w układzie zapłonowym po stronie pierwotnej(niskie napięcie). Jeśli delikatnie opada, może być wina wysokiego napięcia lub zasilania w paliwo (za mały wydatek pompy). Czy w aucie...
W dolnej części słupka przedniego od strony kierowcy ukryty jest bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Ma on zadziała przy np. uderzeniu w czasie wypadku.Powinna tam by mała zaślepka,trzeba ją zdjąc i po prostu skasowac taki mały przycisk.To może byc przyczyna.
witam podpinam sie do tematu nie mam zasilania na pompe paliwa pompa sprawna miernikiem podczas przekręcania stacyjki mały skok napięcia potem zero gdzie w cieniaku z wtryskiem jest ten przekaźnik pompy po prawej stronie w komorze silnika mam pod czarna kopułka 2 czarne kostki i bezpiecznik 20 po stronie akumolatora nic nie znalazłem bezpieczniki w...
Witam wszystkich tych co próbowali pomóc i tych tyko odwiedzających. Auto zostało naprawione, elementy wymienione wcześniej wpływały tylko pośrednio na tą usterkę choć rzeczywiście pompa paliwa okazała się mało wydolna, przewody wysokiego napięcia były popękane i przebijały do masy. Głównym winowajcą i sprawcą całej usterki i zamieszanie powodował czujnik...
W tej sytuacji więcej nie pomogę, nie mam jak. Nie mamy podstawowych narzędzi aby dokonać diagnostyki. Gdyby kolega od lawety miał multimetr albo chociaż próbnik samochodowy... Uszkodzenie przekaźnika BSM łatwo poznać po braku napięcia na bezpieczniku pompy (obydwa styki bezpiecznika) - ale trzeba mieć CZYM to sprawdzić. Brak podawania paliwa można...
VW T5 2.5 TDI AXD Gorący nie odpala dziwny objaw. Zimny silnik pali jak złoto. Jak tylko załapie temperaturę nie pali. Brak zasilania na pompie paliwa i jak ostygnie napięcie się pojawia i auto pali bez najmniejszych problemów. Jeśli ktoś może mi powiedzieć gdzie szukać przyczyn i gdzie znajduje się przekaźnik od pompy bo znalazłem dwie informacje,...
Czujnik jest sprawny, generuje poprawny impuls napięciowy, rezystancja cewki jak należy. Przewód do samego komputera nie uszkodzony, rezystancja przewodu zmierzona moim multimetrem uniwersalnym na poziomie dziesiątych części ohma. Zbadałem także sygnał generowany przez czujnik halla wałka rozrządu. Także poprawny. Sterownik silnika nie podaje masy na...
szukam własnie schematu w necie ale konkretnego nie moge znaleść, myslisz ze sterownik sie uszkodził?moze ktos podpowie z jakiego pinu wychodzi sterownie masą.... Dodano po 4 mam ale mało czytelny ten schemat, czy to jest 66 pin....
Witam. sygnał do sterowania pompy sterownik ecu pobiera z impulsów z czujnika hall jeżeli żarówka ci przygasa to masz gdzieś zanik prądu bo przekaźnik nie reguluje przepływem płynnie tylko zwarty - rozwarty a sterowanie tego przekaźnika realizuje mały tranzystorek w puszcze ecu może pompka się zaciera i przysiada napięcie .pozdrawiam Maciek
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Dziękuję za informacje, na pewno się przyda przy sprawdzaniu EGR'a. Dziś po założeniu akumulatora auto kręci ale nie odpala. Ale po przekręceniu kluczyka nie słyszałem też charakterystycznego "bziuczenia" pompy paliwa. Idąc tym śladem zmierzyłem napięcie na pompie przy przekręconym kluczyku 3.5V - to chyba zdecydowanie za mało. Pominąłem przekaźnik...
Do pompki dochodzi napięcie ok 10,7 Pompka była zapięta? I tak wydaje się mało, powinno być napięcie bliskie napięciu akumulatora. Powtarzam, byś sprawdził żarówką. Zobaczysz jak się zdziwisz.
A tak trochę poza tematem, chociaż niekoniecznie: Jak zadziała urządzenia do schładzania kotła/kominka gdy akurat nie będzie wody z sieci wodociągowej? Upsss. A wiadomo że wypadki chodzą po ludziach. Tak więc udogodnienie ustawodawcy to suchy przepis na który wg mnie wpłynęło lobby tzw. kotłów ekologicznych na paliwo stałe bądź kominkowe :) Głównie...
Witam Podłącz w miejsce pompy żarówkę od "długich" świateł. Powinna jasno świecic przy kręceniu rozrusznikiem jeżeli świeci słabo lub wcale szukaj po instalacji, jeżeli świeci jasno - tak jak z akumulatora nie trać czasu i wymień pompę. Uwaga- pompa, która była już w zbiorniku z paliwem po podłączeniu do napięcia na zewnątrz może zamienić się w miotacz...
Czujnik jest sprawny, generuje poprawny impuls napięciowy, rezystancja cewki jak należy. Przewód do samego komputera nie uszkodzony, rezystancja przewodu zmierzona moim multimetrem uniwersalnym na poziomie dziesiątych części ohma. Zbadałem także sygnał generowany przez czujnik halla wałka rozrządu. Także poprawny. Sterownik silnika nie podaje masy na...
Super, wielkie dzięki, tylko jeszcze jeden mały szczególik - jak podać napięcie na pompę? Uruchomić samochód? Sorry, że pytam jak blondyna (choć kolor włosów akurat się zgadza) ale jak wskazuje forum jestem początkująca.
Wynika z tego że dostaje za mało paliwa. Przyczyną może być sama pompa i/lub rozjechana mapa wtrysku jeśli temp jest widziana prawidłowo. Do sprawdzenia jeszcze napięcie na aku podczas kręcenia bo może nowy aku jest starym zasiarczonym leżakiem lub rozrusznik wymaga remontu. Gaz zakręć na butli żeby wykluczyć winę lpg.
Żarówka będzie się pewnie słabiej świecić bo jest mniejsze napięcie tylko jaka jest to dla mnie informacja odnośnie tego czy pompa jest dobra czy nie? Na pełnym napięciu prosto z akumulatora idzie.
Jutro to sprawdzę. Rozmawiałem z jednym kolegą i powiedział, że styki przekaźnika pompy mogą być zaśniedziałe, więc go rozebrałem, ale wszystko wygląda ok. W tym całym przekaźniku są dwa mniejsze, jeden załącza się po włączeniu zapłonu, drugi podczas odpalania. Dodam tylko, że pompa wogóle się nie załącza.
Jak na krótko podłaczę zasilanie to pompa paliwa działa. Podłączyłem się oscyloskopem pod pompowtryskiwacze. Nie wiem o jakim napięciu powinny być impulsy wtrysku, ale wg wykresu wychodził peak 0,5 V/wtrysk. To chyba stanowczo za mało by otworzyć pompowtryskiwacz.
Witam wszystkich czytających mój temat Posiadam Daewoo ESPERO 1,8CD LPG w którym wystąpił następujący problem: początkowo silnik bez problemu odpalał na benzynie, zarówno zimny rano jaki i rozgrzany przy każdym powtórnym odpalaniu, później pojawił sie problem a mianowicie: zimny silnik normalnie odpalił na benzynie, ale jak już był "rozgrzany" nie odpalał...
Otóż mam nie mały problem z moim scenikiem . Naprawiłem ostatnio pompę paliwa , wcześniej siadł mi akumulator ale podczas ładowania samochodu na kable samochód nie odpalił napięcie akumulatora wynosiło wówczas około 13v ale auto z ledwością miało siłę zakręcić rozrusznikiem (lampki przygasały] dziś próbowaliśmy odpalać na pych jednak to nic nie dało...
Sam sobie przecież odpowiedziałeś. Silnik kręci, to dopiero sterownik podaje masę na przekaźnik pompy. tak ale zapewne jakiś konkretny czujnik jest za to odpowiedzialny Ciśnienia czy obrotów? mniejsza o to usterka zlokalizowana i usunięta. problem z masami na sterownik silnika. Dziękuje i zamykam temat
100A to maksymalny prąd tego alternatora. Jest tam regulator napięcia (w alternatorze) który ogranicza napięcie do takiej wartości, że do akumulatora płynie znacznie mniejszy prąd. Alternatory są takie duże, żeby poza ładowaniem akumulatora móc zasilać np. oświetlenie, układ zapłonowy, pompę paliwa itd. Przednie lampy (z żarówkami 60/65W) pobierają...
Napisałeś "poza bakiem działa" ale podłączona do orginalnych kabli? czy na dziko? jeżeli działa na dziko a w instalacji samochodu nie to sprawdziłbym w pierwszej kolejności bezpiecznik,ewentualnie przekaźnik. Próbnik pokaże napięcie bo bierze mało prądu a pompa ma swoje "ampery"i obluzowany albo zasiarczony styk nie puści większego prądu
Rozwiązanie z MOSFET-em będzie tańsze od SSR-a. Można dać mosfeta na wyższe napięcie, może wtedy mały kondensator spłaszczyłby szpilkę przepięcia. Dioda równolegle do cewki wydłuży zanik prądu w cewce i zmniejszy częstotliwość pracy pompki (zmniejszy jej wydajność)
W pracującym silniku im dłuższy czas wtrysku tym więcej paliwa. Wszystkie wtryskiwacze maja ten sam czas wtrysku w danej chwili wiec wystarczy sygnał z jednego i tak jest to podłączone do komputerka(tylko z jednego wtryskiwacza ). Z czujnikiem piezo nie wiem jak to jest do końca . Pompa wtryskowa podaje większą lub mniejszą dawkę paliwa przez co wzrasta...
(at)Błażej Wież mi że dają radę, sitko tylko trzeba na wlocie bo się szybko zacierają. Wodę z kanału tak kiedyś pompowałem. I chodzi do dzisaj. W markecie pompę jako przystawkę do wiertarki tez kupi. Ale słabe są. Woda chłodzi dobrze lepiej niż paliwo ( ciepło właściwe ). A przy tak niskim napięciu zwarcia nie zrobisz.
Witam. Wczoraj pospawałem(elektrodą) sobie w samochodzie zamkniecie bagażnika do budy. Odłączyłem akumulator. masę od spawarki podłączyłem do minusowej klemy wszystko fajnie pięknie robota skończona. Odłączyłem spawarkę, wpiąłem akumulator, próbuje odpalić.... kręci, kręci i nie chce zaskoczyć. Po sprawdzeniu problemu zauważyłem, że nie chodzi pompa...
Mam taki mały problem.A mianowicie chodzi o to że mój escort nie chce zaskoczyć.Wiem napewno że nie słychać pompy paliwa w momencie przekrecenia na zapłon,ale podłączona bezpośrednio do napięcia działa.Według mnie to ginie gdzieś napiecie.Co myślicie na ten temat i jak moge szybko usunąć tą awarie.???Na bezpieczniku od pompy jest 12V.
Witam Kolego my też próbowaliśmy podać na krótko napięcie na tez elektrozawór i niestety nic to niedawało. Podłańczaliśmy przez opornik raz większe a raz mniejsze i nic. Prawdopodomnie ten elektrozawór połączony jest z sterowaniem dawki paliwa przez pompę poprzez komputer sterujący, ale aż tak biegły to ja nie jestem. Suma sumarów po zakupie nowego...
kontrolka znajduje się nad zegarkiem jest mała i okrągła , ona po przekręceniu kluczyka w pozycję włączoną zapłony ona świeci światłem ciągłym i nie kręci rozrusznik nie słychać też pompy paliwa w zbiorniku po prostu nie dostaje napięcia a jak kolega podłączył komputer to nie widzi silnika ja myślę że to mugł zablokować imobilaizer ale czemu w czasie...
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
autko wjechało do garażu stało 2 tygodnie i takie objawy. Nie rozumiem tego zdania. Stalo i samo sie zepsulo? jak to sprawdzić? Diagnoskopem. a czy inne imo można zamontować ? powiedzmy nowa stacyjka od innego z imobilajzerem? Nie. Dodano po 4 Mały eksperyment, podałem prąd na bezpiecznik od pompy paliwa, pojawił się też na drugim pinie na cewce, ale...
Rozumiem spadek napięcia w oczku skrzynka bezpieczników/gniazdko. (bazując na prawie Kirchowa) Nie rozumiesz, bo wcale nie spada. To co narysowałeś na 1 rysunku jest sprzeczne z prawem Kirchhoffa. Tych 5V nie będzie. To 5V u ciebie berze się z "chmurki" - a powinno ze schematu. Twój błąd polega na tym, że nie znasz podstaw teorii obwodów. Najpierw...
Wracając do tematu ......jakie powinny być obroty silnika przy rozruchy (zwłaszcza na zimno) aby silnik ładnie odpalał? Laga podczas porannego rozruchu nieraz dłużej kręci (50/50) i wtedy puszcza białego bąka ......na ciepłym jest lepiej ale tez nie od strzału. Ostatnio zauważyłem, że rano, podczas dłuższego kręcenia raz obróci wałem potem jakby sklei...
Mam starą polówkę 1,0 z monowtryskiem i instalacją II generacji, od jakiegoś czasu zaczął się problem, auto nie odpala, na linę, czy na pych pali "od kopa", akumulator jest nowy (zresztą inne też testowałem), rozrusznik ładnie kręci. Niestety nie mam możliwości odpalenia awaryjnego na gazie, więc podawałem plus na zawór gazowy i wtedy auto zapala bez...
Witam. Samochód i problem jak w nazwie tematu. Pompa sprawdzona - działa, sprawdzone kable do bezpieczników - ok, sam bezpiecznik 15A - ok, do bezpiecznika dochodzi napięcie 2.9 V - to chyba "trochę" za mało. Nie mogę znaleźć schematu instalacji... nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny... jakieś sugestie ?
Witam. Śledzę od jakiego czasu tematy na forach w internecie ale nie znalazłem takiego problemu, jak gdzieś był poruszony ten problem to Przepraszam. Jestem właścicielem VW Sharan 96r. 2.0 ABY + Gaz sekwencja. Kupiłem go rok temu i w zimie zauważyłem, iż auto jak odpala rano czasami jak by nie miało ssania, chodzi nierówno około 900obr/min po jakiejś...
Co do alarmy w punto to za chwilkę! Najpierw powiem, że w punto 2 (2002) nie ma linek i universal chodzi jak trzeba!!! Na marginesie dodam, że cięgno trzeba wygiąć w literkę S aby super chodził!!! Co do alarmu!? Hmm standardowy założony w serwisie gada z body kompem i moim zdaniem to nie jest dobre! Podkreślam moim zdaniem!!! Zakładałem WIELE alarmów...
mała wydajność pompa paliwo mała ciśnienie pompa paliwo pompa paliwo napiąć
przyrost temperatury przewodu wymiary subwoofera konwertery triax
beninca schemat firmware flash
Schemat kabla programującego do banera LED Sigma ASC-105, pinout mini-DIN, MAX232, USB-TTL Schemat radioodbiornika lampowego PIANO ZRK i Stern-Radio 8E156 – układ, lampy, naprawa