Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Udało sie naprawić?
Podłącz w końcu pompę na krótko z akumulatora, dowiesz się wtedy czy sama pompa jest dobra, jeśli się okaże że jest to dopiero wtedy sprawdzaj dalej (przekaźnik przewody). Jak ci pompa nie ruszy na krótko to sprawdź połączenie pompa - przekaźnik(pin 13 we wtyczce przekaźnika), jak i to będzie dobre to zewrzyj we wtyczce przekaźnika piny 8 i13 lub 15...
No tego nie napisałes, podaj rocznik auta i kod silnika jak masz to powiem Ci co to za przekaźnik i czy ewentualnie jest włącznik wstrząsowy odłączający pompe. A próbowałes podginac styki od pompy??
Brązowo-biały plus, czarny masa.
Masz schemat tego Z12XE , tam 12v na wtryskiwacze idzie z przekaźnika pompy paliwa k35 (napięcie 12v jest tylko jak pracuje pompa paliwa ), resztę widać na schemacie ....
mam problem z moim golfem 4 1.9 TDI, A jaki tam masz konkretnie silnik, oprócz tego że "Tedei"? został wymieniony przekaźnik 109 Co wskazywaloo na koniecznośc jego wymiany oprócz głupot wyczytanych w internecie? Cena sugerowałaby coś dobrego, oryginalny VW będzie przynajmniej drugie tyle droższy Chłopcze, zastanów się, co te twoje porady są warte.
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
To jak masz takie napiecie to powinienes sie domyslec oco chodzi.
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Kosteczka stacyjki do sprawdzenia.
To odepnij wylacznik wstrzasowy i sprawdz napiecie .
dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Przekażnik pompy paliwa sterowny przez komputer,napięcie powinno pojawić się podczas kręcenia rozrusznikiem,można w miejsce przekażnika założyć mostek dla próby.Pompa powinna chodzić,spróbój ewentualnie powiem co dalej.
Po odpięciu wtyczki przekaźnika (brązowego) pompy paliwa napięcie znika z przewodu sygnałowego (sterownik nie podaje na niego napięcia). Czy może ktoś posiadać schemat w/w układów?
A sprawdziłeś już ten przekaźnik?
A sama pompa sprawna.
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
Masz przerwany przewod pomiedzy bezpiecznikiem a pompą. A 6v wysyla ecu.
Bezpiecznik nr.3 zasilanie przekaźnika wtrysku. Zresztą, z Twojego zdjęcia widać, że był tam bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/9448803800_1...
Okazało się że samochód miał jakiś alarm, o którym nie powiedział poprzedni właściciel i się załączył. Problem rozwiązany
Sprawdzić pompę paliwa jak zgaśnie czy jest napięcie na pompie i daje ciśnienie na listwę .
napiecie mierzone voltomierzem bez obcizenia bedzie natomiast pod obciazeniem pompka znika szukaj spadków napiec najszybciej złacze posrednie w nogach kierowcy przy słupku
Na lewym kielichu
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Może by tak najpierw zajrzeć w schemat? Czarny to +12 po stacyjce Brązowy z czerw. to sterowanie "-"z sterownika.
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
A co z pompą paliwa, napięciem na wtryskiwaczach? Badaj złącza wiązek elektrycznych i ich przyłącza do elementów. Gdzieś masz korozję.
Przekaźnik pompy paliwa.
Zintegrtowany z BSM pod maską (skrzynka bezpieczników) tam jest przekaźnik pompy paliwa
Problem rozwiązany, śniedź w skrzynce z bezpiecznikami dzięki za pomoc.
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Nie wiem jakiej firmy masz instalację gazową ale większość firm ma przełącznik gaz-paliwo uzależniony od uruchomienia na paliwie i dopiero później przejście na gaz. Tak niskie napięci wskazuje na zablokowanie pompy paliwa. Wymień ją i wówczas zmierz napięcia.
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
Zobacz czy jest iskra,do przekażnika dochodzi sygnał TD jeżeli nie ma iskry brak sygnału TD i pompa chodzić nie będzie.
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Nie kojarzę Passata B5 ze sterownikiem pompy paliwa. Napięcia w miarę prawidłowe, najlepiej jednak sprawdzić przebieg oscyloskopem, ale wiem, że nie każdy ma dostęp. Opór zmierzony na zdjętej klemie? Generalnie podczas pomiaru nie może być napięcia. Może znajdę jutro schemat połączeń Can, bo xenony i Abs nie są na jednej szynie. Na jednej będzie silnik...
Witam problem rozwiązany. Okazało się, że upalił się kabelek przy bezpieczniku. Gniazdo bezpiecznika naprawione, samochód naprawiony. Bezpiecznik numer 29 odpowiada za napięcie na module zapłonowym. Pod jeden przekaźnik podpięta jest pompa paliwa, napięcie na moduł zapłonowy oraz napięcie na przepływomierz to zaś jest rozbite na trzy bezpieczniki. Prosta...
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
Przekaźnik mam jeden, reszta pewnie w tym module komfortu. Po przekręceniu kluczyka słuchać pracę pompy paliwa (dostaje napięcie -dałem żaróweczkę na zaciski pompy). Sprawdziłem też bezpośrednio podłączając 12V na zaciski pompy... Dobra... odpaliła. :)
Witam Mam eberspechera D3WZ siedzi to w Saabie 9-3 99r. Pytanie czy ktoś wie skąd pompa paliwa dostaje napięcie bo przewody przy dogrzewaczu są niewykorzystywane. Pompkę sprawdziłem, działa ale po podłączeniu do instalacji cisza.
Jak dla mnie typowy problem "kabelkowy", przy pojawieniu się tego problemu sprawdź czy na stykach pompy paliwa jest napięcie?
Problem polega na tym,że po zagrzaniu silnika samochód nie chodzi na benzynie. Brakuje napięcia na przekaźniku pompy paliwa. Pytanie mam takie z kąt podane jest napięcie na przekażnik pompy paliwa.
Lat temu "n" mając Poloneza z silnikiem "bełkota" 1,9D miałem założoną iglicę ale 5V - na pompie paliwa. Napięcie na iglicę podawał alarm (dzielnik). Bez odblokowania - nie ma jazdy. Po podaniu 12 V z akku - iglica ulegała przepaleniu. 5 razy mi go kradli (4x Warszawa, 1X Olsztyn). "Poszedł" :cry: za szóstym razem (w Warszawie) - albo "smycz" - albo...
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
na jakiej pompie????? mało informacji jaki błąd dokładie z innych modułów zczytaj błędy Jakie ciśnienie na railu??? uważaj to piezoelektryki!!!!! procedura odpowietrzania może...
Ginie masa na przekaźnik pompki, typowe w tym modelu, uszkadza się sterownik silnika (hybrydka). Robi sie jedno obejście i już jest w porządku.
to dlaczego piszą pompa paliwa? Jestem w stanie coś zrobić w takim razie czy nie?
Witam. Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną niskiego napięcia w pompie paliwa ??? A także który przekaźnik odpowiada za pompę ??
różne przyczyny najczęściej to -wtryskiwacz-napięcie wysokie -sonda lambda-sygnały ubogiej/bogatej mieszanki -przekaźnik pompy paliwa-napięcie wysokie -regulacja biegu jałowego To najczęstsze usterki sygnalizowane przez ECU podczas jazdy na LPG
Witam Problem polega na tym że w Renault Laguna 1.8 8v brak napięcia na pompie paliwa. Gdzie szukać przyczyny.
Witam Popatrz na schemat. Jeżeli pompa paliwa pracuje, to napięcie (+) na wtryskach powinno być - gdy nie ma to uszkodzony może być bezpiecznik lub styki przekaźnika głównego. Wtryski sterowane są (-). http://obrazki.elektroda.pl/1501725300_1...
Witam Wszystkich auto nie zapala ,diagnozowana Techem zgłasza błąd P0230-obwód pierwotny przekażnika pompy paliwa napięcie za wysokie. Pompa pracuje kilka sekund po włączeniu zapłonu ale przy kręceniu rozrusznikiem stoi , Gdy robię jej test z techa pracuje normalnie .Po spięciu przekażnika na krótko pompa pracuje ale auto dalej nie zapala ;brak ciśnienia...
Wszystkie kontrolki w tym silniku zapalają się i po kilku sekundach gasną, tak ma być. Teraz zbadam napięcie na pompie przy włączonym prądzie..
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Cześć :) Jestem posiadaczem Astry J 1.4 Turbo. Chciałem dodatkowo zabezpieczyć swoją Astrę w postaci ukrytego micro switcha lub kontaktronu odcinając obwód np. pompy paliwa, napięcia na cewce itd. Chciałem zasięgnąć porady na jakim obwodzie zastosować przerwę, tak aby w razie czego na komputerze nie zrobiła się choinka i nie sypało błędami. Czy ktoś...
Problem wygląda tak że na pompę paliwa przychodzi bardzo niskie napięcie (w porywach do 3,5 V) . Napisz co sie dzieje z silnikiem i czemu sprawdzasz to napięcie? To jest silnik o oznaczeniu ASY? Dodaj może fotki tych kabli
zerknij na ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Przekaźnik pompy paliwa.
Witam Kolego, podpowiesz co było u Ciebie przyczyną? Wiesz jaki jest przekaznik od pompy wtryskowej? Mam ten sam problem.
Kod 29 PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA NAPIĘCIE NISKIE usterka wystąpi gdy:w obwodzie sterującym przekaźnikiem pompy paliwa wystąpi zwarcie do masy. Kod 22 CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY NAPIĘCIE NISKIE usterka wystąpi gdy: silnik pracuje, napięcie potencjometru < 0,16V wymagane wartości : przepustnica zamknięta - napięcie 0,3...1V przepustnica całkowicie...
Witam wszystkich. Mam samochód Citroën C4 benzyna 109 km 2006 r. Nie mogę uruchomić silnika. Rozrusznik kręci normalnie, lecz nie odpala. Po przekręceniu stacyjki nie słychać pracy pompy paliwa. Napięcie na przewodach zasilających pompę wynosi 3,4 V. Po wyłączeniu stacyjki napięcie spada po chwili do zera, ponowne przekręcenie stacyjki napięcie na przewodach...
witam rozwiązałeś temat
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
przekaźnik pompy paliwa to R12
Witam wszystkich Mam problem z samochodem. Do pompy paliwa nie dochodzi napięcie. Ale gdy pompę podpiąłem na krótko to działa bezpieczniki też działają. Czy ktoś się orientuje w czym jest problem ?
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless. We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala. W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie. Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN). Więc w twoim...
Masz w ciągniku na pewno licznik elektroniczny, więc kontrolka ładowania nie jest fizycznie połączona z obwodem ładowania. Musi być w instalacji rezystor pull-up do D+, zapewne znajduje się w licznikach. A między plusem na kontrolce ładowania a D+ jest ~11,8V. Jak przekażnik włożę to jest ~6V. Nie pasuje mi to. Pierwsza myśl nachodzi, że spada napięcie...
Kostka stacyjki sprawna, napięcie na cewce jest. Po stacyjce na przekaźniku pompy paliwa napięcie też jest, brakuje tylko sygnału z pinu nr1 z komputera uruchamiającego przekaźnik pompy paliwa. Jest tam cały czas 12V a przekaźnik załączany jest masą. Po załączeniu go na krótko pompa paliwa pracuje tyle że nadal nie ma iskry i zapewne otwarcia wtryskiwaczy
to przekaźnik do pompy paliwa a stukot spowodowany jest spadkiem napięcia spróbuj posmarować styki kontakt sprajem lub go wymienić
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Tak zaglądałem do tych bezpieczników . Bezpiecznik był cały , przekaźnik też był cały , komputer podłączyłem dziś dopiero bo znajomy podjechał i nie dało rady się połączyć . Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund i dalej jest to samo ze nie chce odpalić . Podłączyłem sondy od multimetra w gniazdo gdzie wchodzi przekaźnik od pompy...
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa, przekażnik pompy. Pozdrawiam.
Witam! Zobacz to: http://obrazki.elektroda.net/44_12712644... Z tego wynika, że masy są podane niezależnie od położenia stacyjki. Cześć!
Słychać elektrozawór na pompie paliwa? Może sprawdź czy dochodzi napięcie. Jeżeli nie to pod kierownicą są przekaźniki. Nr. 107 sprawdź. Możesz też pkdać napięcie na elektrozawór i odpalić. Reszta porad jak te okażą się trafne.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
Sprawdź najpierw czy drożna i przede wszystkim szczelna, budowa od podstaw kotła do myjki to raczej sporo roboty, jak sobie policzysz podstawowe elementy takie jak pompa paliwa, wentylator, transformator wysokiego napięcia, czy kilka innych drobnostek, to uzbiera się niezła kwota.
aha sprawdze ten bezpiecznik. chciałbym tez sprawdzić ten przekaźnik pompy paliwa mógł by mi ktoś wskazać który to jest?? z góry dziękuję
Witam mam opla corse b 1.2 benzyna .Od pewnego czasu pompa paliwa się wyłączała .po zatankowaniu paliwa pompa zamilkła przekażnik dobry załącza a nie ma napięcia na pompe paliwową prosze o radę co padło.
Mini S R56 2012 r. Mam problem z uruchomieniem tego auta. Pytanie podstawowe jest takie, czy pompa paliwa w zbiorniku powinna cały czas dostawać napięcie i być w pracy? Podczas próby uruchomienia samochodu sprawdziłem kontrolką, czy jest napięcie zasilające pompę. Okazało się, że napięcia brak. Bezpośrednio z akumulatora przewodem zasiliłem pompę przez...
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
Wiem,że pompa paliwa dostaje napięcie impulsowe (odgłos pykania),pompa wody też? Dodano po 11 Czy pompa wody nie powinna mieć stałego zasilania ,żeby nie przegrzac pieca?
Witam Posiadam Kia Sportage 97rok. Pompa paliwa nie rusza po przekręceniu kluczyka ani podczas uruchomienia auta. Brak napięcia na przekaźniku pompy paliwa gdzie znaleźć przyczynę? Pozdrawiam.
Panowie zagadka rozwiązana,wtyczka nad chłodnicą-zaśniedziałe styki.Dziękuje wszystkim za pomoc,pozdrawiam.
W gnieździe przekaźnika od pompy paliwa sprawdzamy czy jest napięcie na stykach 30 lub 87, jeżeli jest napięcie to zwieramy te styki ( 30 i 87 ) i sprawdzamy czy to napięcie dochodzi do pompki. Jeżeli napięcie dochodzi to sprawdzamy układ załączania przekaźnika styki 85 i 86. Na jednym styku powinien być plus a drugi jest zwierany przez sterownik do...
Tak silnik 1.1 przekaznik pompy paliwa nad silnikiem. Napięcie do niego dochodzi. A pompa raz działa raz nie
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
http://obrazki.elektroda.pl/9175620500_1... jesli mówisz o przekaźniku pompy to to jest trzeci w dolnym rzedzie taki malutki 4 pinowy
Witam . Problem polega na tym że nie chodzi pompa paliwa , nie dostaje napięcia 12V tylko 6V co może być tym spowodowane. I kolejne moje pytanie gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa?? Z góry wielkie dzięki za chęci ;)
niski napiąć pompa paliwo mała napiąć pompa paliwo przekaźnik napiąć pompa paliwo
odblokować karte płytki drukowane produkcja zmiana polaryzacji zasilania
Agregat Honda, Yamaha nie uruchamia pralki – brak czystej sinusoidy, zbyt mała moc, uziemienie Peugeot 308 – niedziałające spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, bezpieczniki, pompka, BSM