Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Daj zdjęcie lub model pompy
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
uszkodzona mechaniczna pompa podająca paliwo do filtra paliwa
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał.
Ano cieknie, tam jest podwójna membrana, przedzielona plastikowym pierścieniem z otworkiem, jak pęknie górna, to będzie się lało paliwo, jak dolna, to olej z silnika
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
a co da to ,że dowie sie czy wypływa czy nie skoro w tym systemie ważne są konkretne ciśnienia a nie informacja "czy"może być pompa prawie denatka a paliwo popłynie z rozdzielacza
na moje rozumowanie i ze schematu wynika ze jest tam wbudowana elektryczna pompa paliwa,ale nie powinna ona być wpięta w przewód impulsowy z bloku silnika,w tym przewodzie nie ma być paliwa,poza tym jeżeli elektryczna pompa paliwa jest tam podłączona,po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie przed załączeniem rozrusznika tłoczy ona paliwo zalewając...
Mechaniczna pompa padała, bo pewnie elektrozawór odcinał paliwo przed nią i chodziła na sucho, wystarczyło zawór umieścić między pompą, a gaźnikiem i wszystko by hulało - nabudowane ciśnienie podwieszałoby membranę jak to przewidział producent i pompa nie zniszczyłaby się na sucho. Elektryczne rozwiązanie nie jest bezpieczne, bo np. przy wypadku paliwo...
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Jezeli twoj samochod to stary diesel z mechaniczna pompa paliwa to pozostaje ci rzeczywiscietylko zawor odcinajacy
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Nie robi się czegoś takiego jak rozłączanie pompy paliwa przy jeździe na gazie w przypadku pomp mechanicznych ale przy pompach elektrycznych jak najbardziej. Przy pompach mechanicznych w szeregu z pompą daje się zawór odcinający paliwo, montowany przed pompą. Generalnie odcięcie paliwa przed pompą jest jak najbardziej wskazane ze względów bezpieczeństwa...
W silniku gaźnikowym pompa jest mechaniczna ;) i zawór paliwa montowany jest za pompą, paliwo podczas jazdy jest cały czas przepompowywane do baku :)
Mechaniczną pompa paliwa przykręcona do bloku silnika
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
podłącze się. Też chce podłączyć pompke zewnętrzną zamiast mechanicznej. problem widze tylko z powrotem paliwa do baku. mam honde z dwoma gaźnikami. i tam powrót jest wbudowany w pompke. elektryczna pompa bedzie podawać cały czas paliwo a jak sie napełnią gaźniki to paliwo gdzies musi powracać. dobrze myśle? jak to zrobić?
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
To co zakłóca to prawdopodobnie pompa paliwa (niech w serwisie założą odpowiednie filtry na zasilanie pompy). W tym samochodzie w którym nie było zakłóceń jest prawdopodobnie odpowiedni filtr lub zasilanie w paliwo ma klasyczne ( na pompie mechanicznej, napędzanej z wałka ). Jeśli nie chcesz mieć zakłóceń to jest na to sposób, drastyczny ale w większości...
Witam. Mam pytanie a mianowicie chodzi o auto zasilane gazem LPG i paliwem (benzyną). Auto jest na gaźniku zasilanym mechaniczną pompą paliwa. Podczas instalowania gazu fachowiec wykonał odcinanie pompy na wyjściu paliwa. Po jakimś czasie pompa uległa zniszczeniu, zaczęło się z niej lać. Czy elektrozawór trzeba przełożyć na wejściu paliwa do pompy czy...
Witam, VW Passat B6 1.8 TSI BZB 2009r. Samochód gaśnie na rozgrzanym silniku, wymieniana była pompa na głowicy (na używaną) był błąd P3044, teraz samochód gaśnie i wywala P3043 usterka mechaniczna pompy paliwa w zbiorniku. Co powoduje taką anomalie: pompa czy moduł pompy (bezpośrednio przy pompie). ?
Bo mechaniczny wtrysk ma dawkę wolnych obrotów i zawsze dawkuje paliwo. Dopiero cięgno gaszące odcina paliwo. W pompach sterowanych elektronicznie czy CR tak jak w benzynie na elektronicznym wtrysku paliwo nie jest podawane.
Uniak jest na wtrysku czy na Gazniku? Przypomnij sobiegdzie tankowales, moze masz wode w paliwie, sprawdz filtr paliwa. Aby sprawdzic pompe paliwowa jest jeden prosty manewr. - Zdejmij przewod paliwowy z pompy ale ten za pompa prowadzacy do silnika, jesli pompa ma naped elektryczny przekrec zaplon i niech twoj kumpel sobaczy czy z przewodu nie tryska...
Dokładne ceny głowiczka 18 zł a kompletna starego typu z dwoma wyjściami 26 zł
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Znalazłem na stronce taki termoregulator,chciałbym się spytać czy waszym zdaniem nadaje się on do sterowania pompy c.o. Posiadam c.o na paliwo stałe z pompą termostatem mechanicznym,bojler z nagrzewnicą,chciałbym to trochę zmodernizować. Pozdrawiam.
Poszukuję elektrozaworu paliwa lub sprytnego zaworu mechanicznego do odcięci paliwa w Suzuki Samuraju-gaznikowym {z mechaniczną pompą paliwa}
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobną sytuację i chciałbym wiedzieć, w czym leży problem. Otóż u mnie auto nie gaśnie, zapala od razu, wszystko ok, ale podczas jazdy zapala się kontrolka od świec i check engine, auto przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy. Zgaszę i odpalę, i moc wraca, dopóki znowu nie wyskoczy kontrolka. Pompa paliwa...
w twoim golfie jest mechaniczna pompa paliwa, a taka kosztuje ok55,-. ale najwpierw trzeba sprawdzić czy ona padła.
A co ma do tego przekaźnik skoro to mechaniczna pompa ?
Dziwny mój ten przypadek, po odpięciu wtyczki od przepływki (mam mechaniczny wtrysk) pompa zaczęła podawać paliwo a gdy podepnę ją z powrotem już nie podaje paliwa hehe i tak odpinałem i podpinałem i już odpala ale dziwne że to akurat sie stało jak bawiłem się licznikiem, pewnie potencjometr w przepływce się kończy i cuda wyprawia
jest to perkins 4 cylindrowy w ładowarce massey ferguson 9407s i teraz po dokładnym przyjrzeniu się w ogóle paliwo nie idzie do wtrysków silnik kręci manualna pompa doprowadza paliwo do pompy i dalej nie idzie Dodano po 2 pompa jest mechaniczna ale wtryskami steruje komputer
witam, powiedzcie mi, bo mawiają, że, aby sprawdzić czy mechaniczna pompa paliwa domaga, filterek paliwa ma być prawie cały wypełniony paliwem. Ja mam nówke pompke (zamiennik) i paliwo przelatuje tylko przez filterek, na dnie to troszke paliwa w nim jest, czyżby mimośrud był już zużyty przy przebiegu 240.000 km. drugi przelot sprawny, otwiera się, ale...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
jeśli to silnik C1E na gaźniku to jest raczej mechaniczna pompa paliwa
Pompa paliwa i tak cały czas pracuje z tym że paliwo krąży w obiegu. Jak wtryskiwacz nie otworzy to paliwa nie poda. Po włączeniu zapłonu pompa powinna się załączyć na cykl obiegowy: nie wiem ile to jest w twoim aucie, obstawiam że 3-5 sek i się wyłącza. Załącza się dopiero jak silnik zastartuje. Jeżeli jednak po załączeniu zapłonu (a przed rozpoczęciem...
zaworek sprawny nawet na krótko dawałem napięcie a jak sterownik będzie uszkodzony to czy pompa będzie zaciągała paliwo ale nie zapali czy jeżeli pompa nie ciągnie to jest usterka mechaniczna nie elektryczna był podpięty komputer ale nic nie stwierdzono
Nacięcie nie jest symetryczne i jest tylko jedną możliwość wzajemnego osadzenia żeby wszystko było osiowo. Zapobiega to omyłkowemu przedstawieniu. P.S. Faktycznie jest to równeż krzywka, pozostałość po gaźnikowym tico do napędu mechanicznej pompy paliwa.
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Mała pompka mechaniczna podaje paliwo na filtr, z filtra dalej na pompę wtryskową, ale już na wtryski nie podaje paliwa.
Proponuję koledze sprawdzić sposób w jaki odcinana jest mechaniczna pompa paliwa. Do sprawdzenia również komora pływakowa, oraz podciśnienia.
Dzień dobry, Mazda 323F 1.6 16V gaźnik 1992 r. Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika, raz 30 km, raz 2, raz kilkanaście. Aparat zapłonowy T2T82277. (Nie znalazłem żadnego na szrotach, tylko podobne, ale ani razu numery się nie zgadzały). Dorwałem aparat z Tico, wymieniłem Halla, moduł trafił się od Mitsubishi, wcześniej był zamontowany jakiś zamiennik,...
Takie gdybanie dużo kosztuje pompa przetłaczająca jest mechaniczna i ssie paliwo ze zbiornika dość często z powietrzem co może być przyczyną awarji ale przewody paliwowe są tam przezroczystę i myśle że każdy by w nich zauważył powietrzę. A zepsutę mogą być wtryski,pompa CR ,pompa przetłaczająca zawór regulacji ciśninia itd itp.
To jest pompa mechaniczna, niby jak to zrobić?. Nie martwic się o nią? : poszło paliwo do oleju, a teraz alektrozaworek puszcza benzynę podczas pracy na lpg
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
Daj spokój z cudami typu OR czy olej przepracowany bo to jest za gęste i twoja pompa vp tego nie wytrzyma... Sam śmigam już od dawna na opale i nic do niego nie mam wielokrotnie jest lepszy od byle jakiej ropy a do tego cena 2.60zł przy zakupie 1000litrów jest bardzo dobra lub 3zł w detalu... Chcesz testować z przepracowanym to na silniku z mechaniczną...
Tam jest pompa mechaniczna czy elektryczna?
Taki "ekonomizer" był też w Wartburgu 353 (w nowszych modelach) z dwusuwowym silnikiem. Był włączony w obieg zasilania paliwem za filtrem paliwa, tyle, że pompa paliwa była mechaniczna i jej wydatek zależał od obrotów silnika.
Musisz zacząć od podłączenia do komputera, bardzo możliwe ze jest uszkodzona mechaniczna pompa paliwa i ciśnienie w układzie jest za niskie. Lub tez jest coś nie tak z kompresją.
Witam serdecznie, jestem posiadaczem vw polo 86c, 1.0 benzyna, 33kw, 45KM, rok produkcji 1988. Otóż chciałem wymienić gaźnik, ponieważ na wysokich obrotach nie podaje paliwa, na wolnych podaje paliwo. Auto podczas jazdy na wysokich obrotach strasznie przerywa i gaśnie. Wymieniałem mechaniczną pompę paliwa na nową. Problem w tym, że nie mogę nigdzie...
Pompa oleju mechaniczna czy elektryczna? Jaki olej jest używany? Czy paliwo nie zostało zmieszane z olejem napędowym?
Chciałbym żeby układ zasilił pompę tylko przez kilka sekund, później silnik ma swoją, mechaniczną, która zasysa paliwo. Wyłącznik od gazu, tam na nim jest plus, masa i impuls z cewki, a pompę mam podłączyć pod wyjście na elektrozawory przez przekaźnik?
Masz pompkę (zasilaną +12V) w baku i podaje Ci ona paliwo na gaźnik, czy mechaniczna która znajduje się na silniku i zasysa paliwo z baku?
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
CAN odpowiada za komunikację między sterownikami, jej lepiej nie zwierać Użyj trzech oporników ok. 10 Ω Zewrzyj przez 3-torowy przekaźnik (ewentualnie 3 przekaźniki z jedną parą styków): CAN L przez opornik 10 Ω z CAN H oraz CAN L przez opornik 10 Ω do masy i CAN H przez opornik 10 Ω do masy odcięcie zasilania po "15" sterownika...
Witam. Kupiłem na allegro komputerek do samochodu ale mój samochód to Diesel z mechaniczną pompom paliwa i nie da się go podłączyć. Próbowałem to zrobić na samodzielni wykonanym czujniku piezoelektrycznym zakładanym na przewód zasilający wtrysk ale tam nie zmienia się czas ani ciśnienie wtrysku wraz z dawką paliwa zmienia się tylko dawka (może się mylę...
Mi to wygląda na mechaniczne uszkodzenie pompy,zimny pali ,ciepły jest problem dlatego,że paliwo pod wpływem temp. robi się rzadsze i pompa przepuszcza,nie może wytworzyc odpowiedniego ciśnienia.
Nie wiem czy kolega wie iż w N14 były silniki z elektronicznymi gaźnikami, które miały mechaniczne pompy paliwa, są to silniki z kodami GA14DS,GA16DS Elektroniczne gaźniki mnie powaliły. Brak mi słów...
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.4 8v 2001r. Na zimnym silniku trzeba po kilka razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 3 razem odpala. Po nocy stania, czasem zaskoczy za pierwszym razem, ale po kilku sekundach gaśnie i jest to samo. Jak już za 3 razem silnik zacznie pracować, to jak od razu doda się mu gazu to gaśnie. Musi popracować chwilę na wolnych...
mam taki problem w mesiu 190 z 1992roku dodam jeszcze ze na mechanicznym wtrysku benzyny, padla pompa paliwowa. Po wymianie na nowa auto dalej nie chce sie uruchomic. Czy mogl ulec uszkodzeniu rozdzielacz a jesli tak jak to sprawdzic. Dodam ze nie dochodzi paliwo do wtryskiwaczy. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie i jeszcze jedno wtryskiwacz rozruchowy...
Jak koledzy pisali najprostsze do sprawdzenia to świece. Z tym że w przypadku całkowitego uszkodzenia chociażby jednej świecy po odpaleniu powinna przez jakiś czas (około 1 minuty) mrugać kontrolka od świec. Kolejna sprawa to sterownik, a dokładnie czas nagrzewania świec. Kolejne etapy to filtr paliwa, możliwa woda w układzie. Może czujnik temperatury,...
Druga sprawa to BW50 ma zbiornik i powinno być zasilane na powrocie benzyny Podepnij przed mechaniczną pompą paliwa zasilanie webasta , pompa ma zawory jednokierunkowe to ci nie wyssie z gaźnika chociaż to małoprawdopodobne. Po drugie powinien ci odpalać na LPG. Po trzecie może ci grzać silnik w niewłaściwy sposób i termobimetalowe urządzenie rozruchowe...
jednostki 13litrowe mają dość prosty system zasilania paliwem(w porównaniu z poprzednikami) więc sugeruję wymienić komplet zaworów paliwowych koszt kompletu ok 300zł siadają średnio przy 600-800 tys.a w przypadku braku poprawy pompa paliwa mechaniczna (ostateczność)
W tym aucie nie ma komputera pokładowego, turbina mechaniczna jak i pompa paliwa ,myślę że komputer nic nie powie..
Zbiornik paliwa z pompą elektryczną i zasilaniem. Wiązka silnika ze sterownikiem (komputerem). Przerobić układ wydechowy aby wstawić fragment wydechu z sondą lambda. Rozumiem, że masz cały osprzęt silnika. Bo jak nie to lepiej przełożyć kolektory wstawić aparat zapłonowy , mechaniczną pompę paliwa i zapomnieć o kombinacjach.( w takim przypadku trzeba...
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
No cóż ... chyba rozwiązany "problem" :-) Szukałem i szukałem i ... znalazłem ... na stronie 'www.zum.lodz.pl' jest kontakt do fachowców od gaźników. Owo '/101' oznacza gaźnik z przelewem w pokrywie gaźnika zamiast w mechanicznej pompie paliwa ... ot i wszystko ... :-) Swoją drogą to dobrze, że sztuka 'gaźnikowa' jeszcze nie zaginęła ... Pozdrawiam...
Przyczyn może być sporo, od mechanicznych ( pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa) do elektrycznych ( czujnik temperatury silnika, świece, cewka) po gaz który może być w aucie albo nie, tego nie wiemy. Ja bym zdiagnozował auto rano przed rozruchem, podejrzał temperaturę silnika, podciśnienie kolektora ssącego, jeśli tam będzie wszystko w porządku,...
Tak właśnie zrobiłem, lecz nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do gaźnika. A czy na to, że benzyna dostała się do oleju może mieć wpływ właśnie gaźnik? Czy jeśli taka sytuacja miała miejsce, to na pewno tłok do wymiany? To że benzyna w oleju to gźnik lub pompa paliwa jeśli mechaniczna i podłączona do bloku.
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
Szarpanie obrotów wcale nie musi być spowodowane jakąś usterką, ot być może paliwo nie z tej stacji jak trzeba. Oleju nie przybywa nagle ot tak sobie. Gdyby do silnika dostał się płyn chłodzący ,to po wymieszaniu z olejem narobił by kupę mydła w silniku. Na korku od wlewu oleju , szczególnie zimą można zauważyć je w postaci gęstej mazi osadzającej się...
Najlepiej podpiąć się gdy straci moc i wtedy czytać błędy. Warto poobserwować wszystkie parametry pracy silnika a zwłaszcza kąt wtrysku i dawkę a co do sterowników to zazwyczaj padają gdy w pompie występuje usterka mechaniczna. Oczywiście podstawową sprawą jest szczelność (sprawność) układu zasilania pompy w paliwo. A kiedy silnik ma głośną lub cichą...
Witam. Mam problem - Sprinter 312 zgasł podczas jazdy i nie nie chce odpalić. Na plaka odpala. paliwo dochodzi do wtrysków ale nie przechodzi dalej. gdzie szukać usterki w pompie /mechaniczna/ czy w sterowaniu ele.?
witam w poniedzialek zadzwonie do mechanika i zapytam czy sprawdzal cisnienie oleju i podam wiecej szczegolow, najbardziej zastanawia mnie ten dzwiek po 3000 rpm jakby napinacz albo jakas rolka sie zacierala, tylko to pozniej mija i nie mam pojecia co to jest bo wszystkie rolki i napinacze ( rozrzad + ladowanie) zostaly wymienione kilka miesiecy temu...
Witam i dziękuję za informacje. Czyli stronę elektryczną można wyeliminować. Chodzi więc o stronę mechaniczną zapalania. Jak po pewnym czasie uda się zapalić i silnik długo pracuje to układ powinien się odpowietrzyć ponieważ ciągnie paliwo na bieżąco. Na drugi dzień już jest "zima". To samo - znowu nie drgnie tylko kręci. Czyli tak jakby ponownie się...
No raczej nie bo w baku nie bylo w ogole paliwa. auto caly czas chodzilo tylko na gazie. pompa paliwa zostala odlaczona a teraz gdy przyszla zima zatankowalem paliwo, podlaczylem pompe paliwowa i auto nie odpala na benzynie. pompa jest sprawna bo pompuje paliwo.
Posiadam centralke ( troche wiekową ;) ) jak w temacie i mam mały problem z jej podpięciem tzn., szary 12V po stacyjce, niebieski do zaworu z filtrem, żółty ssanie do parownika, biały elektrozawór paliwa (pompa mechaniczna jest w autku), zielony ???-> do zaworu przy butli ? Proszę o info czy to jest dobre podłączenie czy coś inaczej ? Autko na gaźniku...
Dodam ze w tym samochodzie jest tylko pompa mechaniczna niema elektrycznej pompy w zbiorniku paliwa, Wezme sobie jeszcze to dzisiaj wszystko na spokojnie jak wróce z pracy, chociaż założyłem przeźroczyste przewody paliwowe żeby wykluczyć brak paliwa ale i na przewodzie zailającym i na powrotnym paliwo jest, wiec to akurat tez odpada, posprawdzam jeszcze...
Reasumując: Upewnij się, że wentylator się włącza, i nie przejmuj się problemami których nie ma. Rozumiem i dzięki za opinie. Po prostu dziwi mnie fakt że wahania temperatury są na tyle duże. Natomiast podałem to raczej jako ewentualny objaw który może towarzyszyć tym zmianom poziomu płynu chłodzącego niż jako problem sam w sobie :) To zależy, czy...
Jeśli regeneracja sterownika i pompy nie wchodzi w grę (cena). To mała przeróbka na pompę mechaniczna, z linkami. TAKA MUSI CHODZIĆ.
Na pewno odpadają wszystkie common rail i pompowtryski - ogólnie wszystko co ma zaawansowaną ekolgię, najlepiej coś na prostej, mechanicznej pompie, bez sprężarki, silnik nie wysilony. Nie wiem czy to opłacalne choćby z praktycznego puntku widzenia - co zrobić z odpadami po rafinacji, jak przejść przegląd takim autem, ja bym tu myślał nad silnikiem...
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Caro ... z ostatnich miesięcy produkcji 1995 ... może jeszcze z początku 1996, gęsta blacha - prawie bez rdzy. Można tu trafić na przeróżne fajne "składanki" z resztek linii produkcyjnych, np.: Caro przygotowane do nowej chłodnicy i wtrysku jednopunktowego, ale z chłodnicą FSO -korek i silnikiem CB z roku 1992 -gaźnik, mechaniczna pompa paliwa. ALE...
Ma czy nie ma możesz zmostkować nic się nie stanie. Filterek na zasilaniu. W sumie to w tym przypadku chyba bez różnycy bo czy wyfiltruje paliwo wracające z pompy do puszki czy zasilające pompę to bez znaczenia bynajmniej dla mnie. Powrót to ten niżej na pierwszym zdjęciu. Pompa wstępna jest mechaniczna, w pompie CR, w zbiorniku nie ma Chciałem żeby...
Witam autko jak w temacie silnik 5 cyl. jak od lteka pompa wtryskowa z zaworkiem na który nie przychodzi 12v. Samochód zgasł w czasie jazdy prawdopodobnie z powodu braku paliwa ,paliwo nalane ale już nie odpalił.Podałem na krótko 12v na zaworek ,podałem z bańki paliwo na pompę wtryskową .Paliwo pompa wtryskowa ciągnie przelewa do zbiornika ale nie podaje...
Mam problem z silnikiem w ciągniku jd6610SE. Odpala bez problemu. Po odpaleniu na zimnym występuje chwilowy wzrost obrotów silnika niezauważalny dla obrotomierza. Częstotliwość występowania tego zjawiska jest nieregularna i występuje do ok.1500-1600obr. Na wyższych tego nie ma. Po rozgrzaniu też występuje, ale rzadziej. Moc jest, nie kopci. Zwykła pompa...
Dość rzadka przyczyna - zależy gdzie i co się tankuje, aczkolwiek siteczko smoka delikatne i dość małe. Sądzę, że może wytrącać się coś z aluminium zbiornika i powstaje szlam po latach. Najczęściej mechaniczna pompa paliwa daje zbyt niskie cisnienie . Nie trzeba odrazu wymieniać pompy, wystarczy wymienić zaworek zwrotny (od dołu pompy), a najlepiej...
Za wysoki poziom oleju i nie ma emulsji? Nie wiem jak jest w wielopunkcie, podejrzewam że pompa paliwa elektryczna, ale mieszanina benzyny z olejem jest rzadka, klarowana i pasuje do opisu. W motorku PN (1600ccm, gaźnik) jak rośnie stan oleju to pierwsze podejrzenie pada na mechaniczną pompę paliwa z przodu silnika. Strzeli gumka i benzyna idzie do...
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski wv lt 2.5 Witaj na forum elektroda.pl! Twoja sytuacja z pompą wtryskową w Volkswagen LT 2.5 wymaga dokładnej diagnozy. Oto kroki, które powinieneś wykonać, aby zlokalizować i rozwiązać problem: 1. Podstawowe sprawdzenie : - Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa. - Sprawdź, czy filtr paliwa...
Bez sensu.Zawór odcinający paliwo jest doskonale widoczny,i każdy amator cudzej własności sobie poradzi. Zainwestuj w jakąś blokadę mechaniczna.
Pytanie jest czysto teoretyczne, wiem że w praktyce lepszy był by wtrysk i mocniejszy silnik. Czy posiadając UNO 1.0 93r na gaźniku można zrobić swap na 1.2 8v z Punto II, Pandy II. Silnik 1.2 8v 60km drugiej generacji 188A4000, oczywiście MPI na plastikowym kolektorze. Rozstaw szpilek metalowego kolektora dolotowego od gaźnika jest chyba taki sam,...
Poszaleliście teraz sobie w temacie LPG i chyba czas na konkluzje. Zawsze i to zawsze samochód powinien startować czyli fachowo zapalanie silnika powinno odbywać się zawsze na paliwie aby doprowadzić już ciepły płyn chłodzący do mieszalnika a oszczędzanie paliwa i startowanie na gazie to jest poprostu coś co będzie prowadziło wcześniej czy póżniej do...
uszkodzenie mechaniczny pompa paliwo usterka mechaniczny pompa paliwo pompa mechaniczny
układ scalić zegarowy kontrolki mrugaj volvo prąd bramki tyrystora
solid security piekarnik kernau
BIOS AWARD: Długi sygnał i dwa krótkie - błąd karty graficznej Zworka "parking/klient" w Citroënie Berlingo - funkcje i lokalizacja