Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
Myslalem o elektrycznej bo to w sumie wygoda.Podlaczylbym ja do centralki i w chwili gdy bedzie w pozycji benzyna to zacznie pracowac i napelni komore plywakowa i latwo zapale auto.Po przelaczeniu w pozycje gaz pompa sie wylaczy i auto bedzie chodzilo na gazie.Generalnie bedzie pracowala tylko wtedy gdy auto bedzie chodzilo na benzynie.Ale najlepsza...
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
Dokładne ceny głowiczka 18 zł a kompletna starego typu z dwoma wyjściami 26 zł
Witam Potrzebuje pompke paliwowej 1 bar z jakiego auta wziasc ? pod przewod z obu stron 8mm
Witam wszystkich, Mam pytanko czy ktos ma moze jakis pomysł na zrobienie pompki do spuszczania paliwa z baku auta do beczki. Czesto musze spuszczać paliwo i ciagnać caly czas wezyk to jest troche nie zdrowe, czy ktos ma moze jakis pomysl na spuszczanie paliwa moze być elektryczne np. na max 12V do polaczania pod zapalniczke czy o cos podobnego, chodzi...
witam. mam problem z omegą A 92rok 2.0 benzyna + gaz silnik c20ne. instalacja gazowa 2 generacji bez komputera. konkretnie nie działa pompa paliwa. po przekręceniu kluczyka pompa wcale się nie włącza.napięcie na przewodach zasilania pompy jest dopiero wtedy gdy kreci się rozrusznikiem.z tego wynika ze auto wcale nie pali na benzynie i po przełączeniu...
poszukuje pompy paliwa [ wkład] do sam. benzynowego z wielopunktowym wtryskiem paliwa [ciś. pracy ok. 3 atm.]
Uruchom pompe paliwa tak by chodzila caly czas, wyciagnij wtryski, zdejmij filtr i nadus na klape. Na wszystkich wtryskach powinienes miec paliwo rozpylane. Jak mowiles jest to mechaniczny wtrysk wiec wazne jest tylko cisnienie paliwa. Piszesz ze wtrysk rozruchowy dziala, to moze ci poprostu zalewa i dlatego nie mozesz odpalic. Sprawdz jak wygladaja...
Powiedzcie prosze jak jest sterowany prtzekażnik pompy paliwa w Polonezie z silnikiem multipoint . A kontretnie chodzi mi o mase na sterowaniu cewki tego przekażnika , przekaznik nie łapie bo brakuje tej masy. Czy ona jest sterowana z komputera czy poprostu się urwała. Pozdrawiam
Uniak jest na wtrysku czy na Gazniku? Przypomnij sobiegdzie tankowales, moze masz wode w paliwie, sprawdz filtr paliwa. Aby sprawdzic pompe paliwowa jest jeden prosty manewr. - Zdejmij przewod paliwowy z pompy ale ten za pompa prowadzacy do silnika, jesli pompa ma naped elektryczny przekrec zaplon i niech twoj kumpel sobaczy czy z przewodu nie tryska...
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Co może być przyczyną braku zasilania na listwie z wtryskami?. Świece mają iskrę, pompa elektryczna podaję paliwo do listwy ale wtryski nie podają paliwa. Samochód nie chcę zapalić.
Panie Sławku z tego co piszesz wynika że trzeba ustalić co ponosi głównie winę za to słabe zapalanie,a mianowicie najpierw wymień filtry paliwa,jeżeli problem nie ustąpi po odpaleniu zaobserwuj czy nie kopci i czy nie jest słabszy,czy ma równą pracę; nie kopci, równa praca silnika, nie pali więcej niż zwykle, łatwo się wkręca na obroty to myślę że pompy...
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
Ma ktoś może lepszy opis błędu ?
Ja mam odłączaną pompę paliwa przy przejściu na LPG (wtrysk mechaniczny bosch k-jetronik) i sobie chwalę. Pompa pracuje kiedy powinna, kiedy nie musi nie pracuje :) . Dodam tylko iż zawsze odpalam auto na benzynie, nawet w lecie każde odpalenie auta odbywa się na benzynie (przy ciepłym silniku już po chwili przechodzę na LPG ale każde odpalenie jest...
Dziwny mój ten przypadek, po odpięciu wtyczki od przepływki (mam mechaniczny wtrysk) pompa zaczęła podawać paliwo a gdy podepnę ją z powrotem już nie podaje paliwa hehe i tak odpinałem i podpinałem i już odpala ale dziwne że to akurat sie stało jak bawiłem się licznikiem, pewnie potencjometr w przepływce się kończy i cuda wyprawia
i luzuj nakrętki od powrotu z wtrysków, po kolei i delikatnie aby silnik nie zgasł. Kolego... Po czterech latach te rady chyba już są nieaktualne. Zresztą o jakich nakrętkach mówisz - to jest fordowski układ CR tdci, powroty (poprawnie przelewy) na wtryskiwaczach nie mają żadnych nakrętek, tylko plastikowe zapinki. Przelewy tutaj nie idą do zbiornika,...
znajomy ma taki problem: smart 800 CDI nie odpala. Diagnostyka komputerowa nie wykazała żadnego błędu ale silnik nie odpala. Rozrusznik kręci normalnie, pompa paliwa podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia ale dalej paliwo nie dociera do listwy. Szukaliśmy problemu na tym forum (a także na innych) ale nie znaleźliśmy podobnego wątku. Czy może być...
Hej znalazłem prądy i okazał się uszkodzony przekaźnik pompy - oddałem do regeneracji i już działa.. mam zasilanie na pompie paliwa.. - ale teraz nurtuje mnie jedno - czy ona powinna pracować przy jeździe na gaz..?? Szczerze to na razie pompa nie pracuje bo jest spalona ale podłączyłem żarówkę h4 do styków pompy i świeci pełnym blaskiem gdy jade na...
Witam , od 4 dni mecze sie z moim silnikiem 1.8 GX na wtrysku mechanicznym KE-jetronic.. wszytsko chodziło ładnie pieknie zarowno na gazie jak i na benzynie , problem sie pojawił 5 dni temu gdy wypiąłem wtyczke zasilanie Zaworu dodatkowego powietrza- była ona juz w zlym stanie i musiałem zrobic nową. I z wtyczki tej podchodzi napiecie zasilania elektrycznego...
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Witam. Koledzy pomóżcie bo cos mnie trafia już z tym samochodem . Ale od początku. Był sobie passat VR6 konstrukcja niezbyt udana urwał się pasek i właściciel stwierdził że przerzuci silnik z golfa. Mechanik mu miał to wszystko zrobić ale sprawa go przerosła i zrobił tylko silnik.Na instalację trafił do mnie. Za cholerę nie moge go uruchomić pompa w...
Witam serdecznie, od wykonania instalacji minął przeszło rok więc pora na epilog. Niestety (albo na szczęście) w 2013 roku nie doczekaliśmy się poważnej zimy ale instalacja została sprawdzona w czasie mrozów jak i upałów. W każdym razie postanowiłem dokończyć temat przed kolejną zimą bo być może ktoś planuje instalację i ten wątek mu pomoże. Muszę przyznać,...
z twoich wypowiedzi mozna wywnioskowac iz masz stycznosc na codzien z pompami Przede wszystkim z Transitami, pompiarzem nie jestem. Co do Epica - na pewno układ jest bardziej zawodny niż mechaniczny Bosch. Ale głównie są to liczne, ale upierdliwe duperele które skutkują wchodzeniem w tryb awaryjny. Bosch tego nie ma - nawet jak jest poważnie zwalony...
Dobrałem się do elektroniki i sprawdziłem co się dało zwierając na krótko wyjścia tranzystorów: - Swieca pobiera ok 9A, ala pompa wody działa, wentylator nadmuchu też, elektrozawór pyka. Nie wiedziałem jak sprawdzić sztyft temperatory. Napięcie mierozne 12V i sterowanie na złączu X18 pin nr1 wewnętrzny stabilizator podaje 5V Doszedłem do tego ze podając...
Nawet szczelny zaworek i pływak sobie nie poradzi z tą elektryczną pompką. Zgłębiałem ten temat dawno temu, taki urok tej pompki elektrycznej. Jeden ze sposobów to dorobienie czegoś w rodzaju odpływu do baku nadmiaru paliwa.
Daj zdjęcie lub model pompy
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Przedmówco-odrózniasz pompę wspomagania od pompy paliwa? Bo chodzi o pompę servolenkung.
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Sprawdź czy z pompy wtryskowej, w czasie pracy, idzie paliwo na powrót. Czy silnik ma mechaniczną czy elektryczną pompkę, która podaje paliwo do pompy wtryskowej ??
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Sprawdź czy jest benzyna, a tak serio jak jeździsz tylko na gazie to możliwe że padła pompa. Pompa w tiku jest mechaniczna, znajduje się pod maską.
a co da to ,że dowie sie czy wypływa czy nie skoro w tym systemie ważne są konkretne ciśnienia a nie informacja "czy"może być pompa prawie denatka a paliwo popłynie z rozdzielacza
Jak nie pali na plaka to nie wina paliwa tylko mechanicznej usterki silnika.
Podaj jeszcze jaki to silnik. Pompa paliwa mechaniczna czy elektryczna? Jaka masz centralkę gazu i jak jest rozwiązane odcinanie benzyny w czasie pracy na LPG?
CAN odpowiada za komunikację między sterownikami, jej lepiej nie zwierać Użyj trzech oporników ok. 10 Ω Zewrzyj przez 3-torowy przekaźnik (ewentualnie 3 przekaźniki z jedną parą styków): CAN L przez opornik 10 Ω z CAN H oraz CAN L przez opornik 10 Ω do masy i CAN H przez opornik 10 Ω do masy odcięcie zasilania po "15" sterownika...
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Witam - mam kolejny problem z autem z tematu. Otóż wczoraj zaparkowałem na betonie i pod samochodem pojawiła się kałuża oleju. Oględziny wykazały wyciek w okolicy pompy paliwa (mechanicznej). wykręciłem pompę - ma ona w kadłubie niewielki otworek, z niego właśnie pokapuje olej. Dodam że do wczoraj silnik był idealnie suchy. Co mogło się stać z pompą?...
Mechaniczną pompa paliwa przykręcona do bloku silnika
jednostki 13litrowe mają dość prosty system zasilania paliwem(w porównaniu z poprzednikami) więc sugeruję wymienić komplet zaworów paliwowych koszt kompletu ok 300zł siadają średnio przy 600-800 tys.a w przypadku braku poprawy pompa paliwa mechaniczna (ostateczność)
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
Odciąć dopływ paliwa, czyli wyłączyć pompę paliwa na przykład.
Poszukuję elektrozaworu paliwa lub sprytnego zaworu mechanicznego do odcięci paliwa w Suzuki Samuraju-gaznikowym {z mechaniczną pompą paliwa}
Zrobisz to vagiem ale musisz znać code.Gdzies mam , jak znajde to podeślę, lub przesunięcie mechaniczne nastawnika, ale potrzeba do tego specjalnego klucza.
Ano śrubą do regulacji dawki paliwa bo ja mam przecież wymienioną pompę na mechaniczną (jak pisałem wcześniej)
Pompa paliwa i tak cały czas pracuje z tym że paliwo krąży w obiegu. Jak wtryskiwacz nie otworzy to paliwa nie poda. Po włączeniu zapłonu pompa powinna się załączyć na cykl obiegowy: nie wiem ile to jest w twoim aucie, obstawiam że 3-5 sek i się wyłącza. Załącza się dopiero jak silnik zastartuje. Jeżeli jednak po załączeniu zapłonu (a przed rozpoczęciem...
mechaniczny pompa paliwo uszkodzenie mechaniczny pompa paliwo mechaniczny pompa paliwo mercedes
volvo silnika sterownik natężenie prądu zasilanie radia chorus
rs485 schemat połączenia reset laptopa lenowo
Wzmacniacz Sony ES do kolumn Tonsil Zeus 250W Fioletowy pasek na dole ekranu telewizora - przyczyny i rozwiązania