Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
U mnie w podobnym samochodzie (też Peugeot CC) winne było radio. Nie wiem do dziś dlaczego, bo nie jestem mechanikiem, ale usterka radia spowodowała nie działanie dachu i wyświetlacza. Wygląda jakby to razem było połączone. Rozwiązaniem było włożenie innego radia ale z takiego samego modelu auta. Po tym wszystko u mnie działa do dziś. Nie twierdzę,...
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Trzeba sprawdzić czy faktycznie te biegi są załączone czy czasami coś z linkami jest nie tak. Odepnij linki od skrzyni i wtedy recznie mechanizme przy skrzyni wrzuć bieg. Jak wejdzie to linki lub coś po drodze do wymiany jak nie będzie to skrzynia do naprawy lub wymiany. Koszty każdy mechanik ma inne.
Witam, Też przerabiałem problem z silnikiem 1.6vti. Są to mówiąc ogólnie problematyczne silniki a ich naprawy w warsztatach nie są tanie o ile mechanik podejmie się zlecenia. Przykładowy temat o tym silniku: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sądzę że możesz na początek wyjąć i wymyć np. środkiem do usuwania nagaru z gaźników elektroregulator...
Radze jednak sprawdzic, jesli masz najmniejsze watpliwosci. To niemieckie barachlo lubi sie przestawiac. 100 % racji w zeszłym roku na warsztacie takie samo cudo było z objawami przestawionego rozrządu ale nim wypożyczyli blokady jeden mechanik przejechał się i auto wróciło na lince.
Sygnał sprawdzić na samej kostce sterownika. Jeśli kupujesz czujniki marki "Taniość" to możliwe, że mechanik ma rację. Wiązkę dodatkowo prześwietlić żarówką 55W. Pomierzyć na zwarcia.
witam dodam jeszcze ze egr jest zaślepiony i czy chodzi o zawór turbiny na podszybiu???
Najpierw należałoby sprawdzić napięcie na akumulatorze miernikiem aby mieć wiedzę w jakim jest stanie. Tygodniowe nieodpalanie sprawnego auta nie powinno być problemem chyba, że akumulator ma już kilka lat i alternator go ładuje niedostatecznie co przekłada się na mniejszą pojemność a przy obecnych temperaturach jego pojemność jest kilka % mniejsza....
Jesteś z Gorzowa, w Bogusławiu jak dobrze pamiętam jest porządny mechanik który zajmuje się francuzami od x lat i jest naprawdę dobry.
Za komputerem 2 pinowa wtyczka. Kody błyskowe - diagnostyka. Skoro samochód ma komputer to musi mieć możliwość odczytania tych błędów. Dobry mechanik to ma BOX-a do tej wtyczki i zczyta błędy.
Nawet jeśli po rozebraniu będzie wyglądał na niepostrzelony, radzę wymienić chociażby komplet "szklanek", cena 10x niższa niż potem remont głowicy. Wiem, bo u mnie mechanik tego nie zrobił. Sam nie wiem, czy powienienem go nazywać mechanikiem.
Nie jeden mechanik to amator więc nie zgodzę się z twoim zdaniem Nie mechanik a amator. To że się tak sam nazywa to fajnie ale równo dobrze może na siebie mówić ciotunia.
Regula przy zakupie samochodu jest zawsze ta sama czyli nie wierz w to co mowi sprzedajacy. Na zdrowy rozsadek mozna sobie tylko policzyc ile taka osoba musialaby dolozyc zeby wymienic wszystkie rzeczy eksploatacyjne i dochodzi sie do wniosku ze sprzedaje auto za darmo. W twoim przypadku najpierw bym wymienil pasek rozrzadu po zakupie bo wydac 300zl...
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
diagbox chyba kolego mechanik programował
dlaczego nie ma wrozek,jak wymienil cewke to zostala kontrola wtryskiwacz-porownanie opornosci ze szczegolna uwaga cylindra 4 moze to wykonac mechanik ktory potrafi wykonac pomiary opornosci a wyrokow na signeki bym tak szybko nie ferowal-powodzenia
odebrałem go od mechanika Po co dawales go do mechanika? Jasli na naprawe, to dlaczego odebrales nie naprawiony? Mechanik nie dal rady? Myslisz wiec, ze sam naprawisz "z niewielka pomoca przyjaciol" z elektrody? Nie widzac auta i nie majac wynikow pomiarow nikt ci tutaj nie pomoze.
Witam! Mechanik ma rację. Należy wymienić piaste, bo jak włożysz nowe łożysko to może obracać się w piaście. Łożysko jest twardsze niż piasta. Pozdr.
Jedz do mechanika i zapytaj się go dlaczego auto nie odpala po powiedzmy drogiej naprawie z ustaleniem przyczyny. Jeżeli nie znajdzie przyczyny lub ....może zmień mechanika - z drugiej strony nie podwazam jego kompetencji. Rozrząd w 1.9 zmieniamy co 60 tyś km - zmienialas po zakupie auta? Pewnie jest tam silnik o oznaczeniu dw8. - należy sprawdzić połączenia...
Mechanik samochodowy nie potrafi otworzyc samochodu? Odchyl ramke drzwi, wloz przez szczeline pret fi 4 lub 5 i nasisnij przycisk CZ wewnatrz lub pociagnij za klamke wewnetrzna haczykiem na koncu preta. Tak przy okazji - moze nauczy to mechanika, ze samochod ma byc sprawny, z zamkami wlacznie.
Wykasowanie błędów nie naprawi samochodu. Błędy definiowane przez sterownik samochodu to tylko informacja, podpowiedz jaką mechanik wykorzystuje do naprawy- usunięcia problemu.To co znalazłeś na allegro to czyste naciąganie klientów. Co Ci po urządzonku jak nie będziesz wiedział jak to naprawić a wierz mi nawet doświadczeni mechanicy-elektronicy mają...
To Twój mechanik ma rację w tym co Ci mówi i raczej szczerze mówi! Co do opłacalności naprawy (remont, czy wymiana silnika), to powiem Ci tak, że możesz kupić silnik w dobrych pieniądzach w dobrym stanie, lub nie. A jeśli zrobisz swój, to przynajmniej masz pewność, że zrobiony... Skonsultuj to jeszcze ze swoim mechanikiem, on na miejscu i widzi ten...
Co mają kody do gwizdu, który jest naturalnym efektem wirowania łopatek z prędkościami dochodzącymi do 100000/min? Potem jest to już świst- tylko w pewnym zakresie słychać gwizd. Nie trudno zrozumieć, że jak wielu to potwierdza jako normę, to się cieszyć, że to słychać, a martw się, aby nie słychać odgłosów tarcia, zacierania, zgrzytów itp. Diagnostyk...
Cóż tobie radzić? Skoro wykazywał się już mechanik i to dogłębnie to nasza korespondencja marnie wypadnie. Warto by widzieć jaką skrzynię biegów masz w tym samochodzie. Jako, że może to być np śruba mocowania koła odbiorczego zwanego przez ciebie talerzowe lub sworzeń satelitów. Zjawisko zaniku hałasu przy wyłączeniu napędu może wynikać z przemieszczania...
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
No i właśnie , tu pojawia się problem....Czy uważasz że sonda używana , bóg wie po jakim przebiegu rozwiąże problem twojej awarii?.....Ja bym nie ryzykował. Jeżeli mechanik zalecił Tobie kupno oryginału DENSO , a nie np. nowej z linii uniwersalnych sond firmy BOSCH która pewnie by kosztowała mniej, to znaczy że wie co mówi. Są auta do których nie da...
W tym jest problem, że właśnie nic dlatego mechanik szuka "fizycznie" usterki :(
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
A czy filtr oleju ma coś z tym wspólnego bo nie długo zbliża mi się wymiana oleju??? Może mieć coś wspólnego, gdyż jeśli zakłócenia w pracy silnika są typu "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa" , to w obecności filtra FAP część niespalonej mieszanki paliwowo-powietrznej przedostaje się do obiegu oleju i jego ilość wzrasta, zamiast maleć. Należy...
Dodatkowo dziwi mnie ta powtarzalnosc zaburzen dokladnie w tym samym zakresie obrotow, co moze swiadczyc bardziej o awarii komputera a nizeli stricte mechaniki.... Jeżeli stale powtarza się niedomaganie przy 1500 obr/min, sygnalizuje to być może kłopoty z czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat obwodu wtryskowego SIEMENS/CONTINENTAL poniżej), zamontowanym...
Auto świeżo po wymianie pompy wody i termostatu. W technologii "ja ze szwagrem" czy mechanik ?
mechanik powiedział że na biegu jałowym było 5.7
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Witam, Miałem dokładnie ten sam problem co tutaj, peugeot 206 1.4 benzyna nie chciał odpalać za pierwszym razem, trzeba było pokręcić z 3/4 razy żeby odpalił. Mechanik wszystko sprawdził, luzy zaworowe, ciśninie paliwa, pompę paliwa, cewkę, świce, przepustnice, kompresję, czujniki temperatury itp. Zero błędów na komputerze. Okazało się że czujnik położenia...
Peugeot 308 t9 2014 ABS, ESP, ASR Problem Mam problem z moim Peugeotem od pewnego czasu. Po wymianie czujnika ABSu w tylnym lewym kole komputer nadal pokazuje ten sam blad. Mechanik mowi, ze to moze byc wiazka lub sama pompa Absu. Czy ma moze ktos z was schemat pinow od pompy absu? Myslalem zeby sprawdzic czy nie ma gdzies po drodze przerwy zanim kupie...
Myślisz że mechanik po paru latach będzie pamiętał co robił?
Problem rozwiązany — okazało się, że uszkodzony był kabel od czujnika położenia wału. Widocznie mechanik nie zadał sobie tyle trudu, aby go sprawdzić przy wymianie samego czujnika.
Omijam te silnikiem szerokim łukiem. Gniazda zaworowe wypadają , rozrząd też szybko się rozciąga. Traci się ciśnienie oleju na kołach zmiennych faz i wiele innych. Ogólnie nie polecam. Otóż miałem problem z podciśnieniem. Winna była pokrywa głowicy, ale jeden mechanik sugerował nawet wymianę silnika...
mam dokładnie taki sam problem z moim 207 1.4hdi zrobione mam 230000 już, większość kilometrów ja nabiłem, do tego czasu auto nie zawodne, a teraz coś się dzieje, zaczęło się od skrzyni biegów, musiałem wymienić, po około miesiąca auto zgasło nagle, mój mechanik powiedział że może to być czujnik wysokiego ciśnienia, tak więc wymieniłem czujnik i auto...
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
Hej, Od miesiąca coś mi stuka przy prędkości 30 km/h – 60 km/h, nasila się, gdy skręcam. Mechanik wykluczył łożyska, hamulce, zmieniłem opony na nowe, drugi mechanik obejrzał spód na podnośniku i nic nie znalazł. Peugeot 207 SW. Wiecie, co to może być? Nic nie drga, nie utrudnia jazdy, tylko stuka (nie metalicznie). Przesyłam filmik https://drive.google.com/file/d/1Tlr3GsU...
Komputer pokazywał błędy wielu czujników, ale mechanik stwierdził, że to nie przyczyna ale efekt głównego problemu i podejrzewa zawór ciśnienia paliwa. A ten mechanik nie mógł zrobić jakichś logów albo zerknąć w parametry? Wygląda to na spadek ciśnienia na listwie. Może być i zawór może i co innego.Na początek proponuje wymienić filtr.
Mechanik kasował błędy i dalej powstaje ten sam P0612. Co do wtryskiwaczy to mówił, że wszystkie są wręcz idealnie. Właśnie wiem, że trudny, bo już kilku mechaników sprawdzało i rozkłada ręce. Tu chłopaki wpadli na pomysł, że filtr paliwa zobaczą i pompę w zbiorniku. No mi się wydaje, że jakaś wiązka jest przerwana, przetarta albo jakiś bezpiecznik....
Wykasowałem błędy, auto znowu przycięło kilka razy, tym razem nie zgasło. W drodze powrotnej jechałem trzymając poniżej 1500 obr/min. Ostawiłem do mechanika, a tam informatyk - panie, u mnie działa. Mechanik zrobił przez ponad tydzień czasu 100 km na zimnym silniku (do 75*C i powyżej 1500obr/min), błąd nie wystąpił ani razu - odebrałem auto i również...
Zapewne sprawa już dawno załatwiona; Dla potomnych dodam że czynność należy do bardzo prostych, gdyby mechanik chciał za wymianę czujnika jak w przypadku opisanym przez dazer91 150PLN; również sam podjąłbym się wymiany czujnika. Na zdjęciach zaznaczyłem lokalizacje czujnika w tym modelu i innych wyposażonych w ten silnik(KOD Silnika RHR(DW10BTED4) lub...
Wszyscy szukają problemów a nikt nie chce wziąć do ręki cyfrowego kątomierza i sprawdzić po zmianie rozrządu względem głowicy ustawienia wałków..... Miałem w ręce już ze dwadzieścia tych silników po wymianie rozrządowa który re niby były idealnie ustawione na blokadach.... Blokadach z allegro które mają luz na walkach jak Lublin na kierownicy. Jak już...
Nr błędu 1336 1337 i 1339 dodam że błędy wyskakują pod obciążeniem. A czym mechanik robił diagnozę to nie powiem bo niestety nie mam pojęcia.
A może komunikat się pokazał przez to, że płyn jest nowy, a mechanik w komputerze nie ustawił, że jest nowy... Płyn
Problemem okazało się : 1. uszczelnienie wtrysków 2. Zdechła przepustnica powietrza (drooooooga) Co do OBD2 nie wiem ale mechanik poradził sobie więc zapewne 12v nie było lub bezpiecznik. teraz silnik działa jak nowy :)
radio mechanik peugeot peugeot pozna mechanik volvo mechanik
arduino amperomierz tyrystor dynistor kluczyk subaru
buderus logamatic dopływ pralki
Hyundai Tucson 2015 1.7 Diesel - Spadek Temperatury Silnika na Biegu Jałowym Traktorek kosiarka MTD kręci, ale nie odpala - przyczyny