Mechanik robi
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
olej wlewa się od góry potrzebny jest lejek z wężykiem lub tak zwana strzykawa(mechanik bedzie mial)
Fajnie jakby był kod błędu jaki łapie auto.. Może być tez zabrudzony silniczek krokowy albo przepustnica, to nie są duże koszty naprawy ale to juz mechanik zweryfikuje 😊
Kolego wymiarów to ci nie podam sam odczytasz jak rozbierzesz powiedzieć ci mogę tyle że ja zawsze wstawiam typu RS i nigdy nie miałem reklamacji tam nie ma nie wiadomo jakich prędkości pamiętaj jeszcze aby pasek naciągać z umiarem z resztą co mam mówić mechanikowi.
czyli na chwilę obecną nie da się auta odpalić i pozostaje laweta i mechanik? :(
Jak wpadną mu 3 zjawy tygodniowo, to nie zarobi, bo na zjawę trzeba czekać, a czas leci. Dlatego Mechanik kosztuje!
Czytałem również ze przyczyną takiej sytuacji może być zamoknięty czujnik położenia wahacza. Nie wiem co za fora czytasz i co użytkownicy tam palą ale towar mają dobry. Sprawdź czy jest iskra chociaż ,przewody itp.czujnik wału jest chyba na skrzyni. Potem zostanie podłączyć tester, a jak nie masz to zostaje mechanik.
Niestety problemu nie rozwiązałem sam, musiał to zamontować mechanik.
a Jeśli to jest sterownik o którym mówił przez telefon mechanik?
Od kiedy go masz? czy masz ten problem od razu po kupnie ? sprawdzałeś może temperature i gdzie sie grzeje podczas testu wysiłkowego? przeglądał go już jakiś mechanik?
TO chyba nie był mechanik :) , silnik i skrzynia mają osobne oleje , pozdro .
Używki kupiłem, ale były sprawdzone, że są dobre. A zakładał mi mechanik.
To przejdź się, bo może nie będziesz musiał ustawiać. Meganka ma EPS a ty masz wspomaganie na pompie. Przy ustawianiu kąta skrętu to zupełnie dwa różne tematy. Juz ci napisałem, że clip jak najbardziej ale wystarczy ds150, a to ma chyba każdy mechanik.
a sprawdzic mam tak jak sie to robilo w komarkach czy innych wskach?? Bo ze mnie to raczej marny mechanik :)
Tak wiem o tym programowaniu , ale już umówiłem sie z mechanikiem na poniedziałek , a próbowałem to odkręcić, wszystko suchutkie bez jakichkolwiek śladów pleśni czy jakiś brudów, napiszę co zdiagnozował mechanik.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Po co blokada gdy jet klin na wale????? Jak można nie ruszyć śruby wymieniając pasek???Ech, mechanik!!
Może już panewka puka,szuka wyjścia ? Musi tego posłuchać mechanik na żywo.
Aku dobre nowe, popytałem znajomych z pracy, to jedni mi mówili, że bezpieczniki, a inni że rozrusznik. Próbowałem mu dać obcą masę, ale nie przyniosło rezultatu. Sprawdziłem wszystkie możliwe bezpieczniki (wszystkie dobre). W środę auto idzie na warsztat i zobaczymy, co mechanik powie.
Albo to nie był clip albo mechanik dupa.
Na takim co przeciętny mechanik ma
Dzięki "spocona_pacha" jak widzisz nie trafiłem jeszcze na fachowca od francuzów! Czyli jaką usterkę obstawiasz ? Ja osobiście jestem laikiem w tych sprawach więc przynajmniej wskaż na co ma zwracać uwagę kolejny mechanik.
Robił to mechanik . Czy mógł przeskoczyć rozrząd?
Pisałem właśnie że miałem podobny problem i każdy szuka daleko, wymienia !!! i problem powraca a jest to błahostka za 0 zł Mechanicy !!!
prawdopodobnie jest to ta część ale nie wiem jak profesjonalnie się to nazywa by móc pogadać z mechanikiem
Bardzo tanio, niech mechanik naprawia.
Jak benzyna to dobry zakup. 1.6 trochę mało dla tego auta, 1.8 jakoś jedzie, 2.0 troszkę pali, a 2.0T przyjemnie się jeździ. W pierwszych 2 silnikach skrzynie piątki są i nie ma z nimi żadnego problemu, szóstki trochę awaryjne. 1.8 problemowe koła zmiennych faz rozrządu oraz przepustnice. Zawieszenie: zbieraj na tuleje tylnej belki, sworznie wahaczy,...
Tak świece były wymieniane. Dodano po 4 Jeszcze chciałbym dodać że to nie wina poduszek silnika, bo są dobre tak mi powiedział mechanik.
Taaaa, a w tablicy żarówki sprawdziłeś? Przelotkę między klapą a karoserią sprawdziłeś? A zwarłeś piny w kostce czujnika wstecznego na włączonym zapłonie? A żarówki od wstecznego sprawdziłeś? Coś słabo przebiegła ta diagnoza Panie "mechanik".
Więc może i koło jest uszkodzone , i dlaczego go nie wymieniliście razem z rozrządem???? WHY? Zresztą za wiele niewiadomych i mechanik też .
Witam, Samochód wrócił z naprawy, instalacja elektryczna w kilku miejscach się rozwarstwiła, powodując spięcie, które usmażyło czujnik na listwie wtryskowej i czujnik wysokiego ciśnienia. Mechanik oznajmił, że Renault Traffic z rocznika 2000-2004 ma problemy ze słabą jakością elektryki. Temat do zamknięcia.
Witam całe grono czy ktoś poradził sobie z usterką? mam taki sam problem nie wiem co już mam robić mechanicy nie potrafią sobie z tym poradzić a u mnie w okolicy kończą się elektro mechanicy .
Jak planujesz wizytę u mechanika to niech się mechanik martwi.
Zamierzam zlecić wymianę filtrów, ostatnio były wymieniane dwa lata temu No to ładnie, olej też wymieniasz co dwa lata ? I dziwisz się że auto nie chce jechać. Wymień wszystkie filtry, szczególnie paliwowy, zrobiłbym jeszcze czyszczenie układu paliwowego i sprawdzenie czy w zbiorniku nie ma wody i innego syfu. Dodano po 1 jedynie zapaliła się jakaś...
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Laweta i do mechanika. Niestety, po takim opisie próby naprawy usterki - tylko mechanik.
Wody nie ma w schowkach. Podszybie rozmontowałem, było trochę "mułu", ale woda nie stała. Oczyściłem i przelałem wodą pod ciśnieniem. Wszystko spłynęło normalnie. Brak czasu, bo życie praca, dom, wiadomo... Dlatego tak odpisuję, wybacz... Coś mi tam w pracy szepczą o module UCH czy coś w ten deseń, ale nie orientuję się z czym to się je. Chyba tylko...
Ale czy wtedy by nie odpalił na lpg? Na badaniu pod kompem wyszło, że może to być zepsuty czujnik położenia wału. Nie jestem do końca do tego przekonany. Czy to może być przyczyną? Pompkę słychać jak pracuje. Mechanik mówi, że mechanicznie wszystko jest ok. Dodano po 11 Na samostarcie nie poszedł. To było pierwsze co zrobił mechanik.
Dzięki za rozjaśnienie problemu. Doradzisz jak można zabrać się za sprawdzenie/uregulowanie ciśnienia pilotującego. Bo domyślam się, że taki powinien być początek próby usuwania usterki. Niestety ale u mnie w okolicy jest spory deficyt ogarniętych mechaników.
Gdy nie ma katalizatora 1 i 2 sonda pracuje jednakowo{ fizyki się nie oszuka}. Żadne emulatory nie rozwiążą problemu. Kupuj katalizator, wstaw, i będziesz miał po usterce. Proszę cię nie pisz głupot ludziom że emulator załatwia sprawę. Miałeś błąd P0420, i nie kumaty mechanik wyciął kata, zmień mechanika. Pozdrawiam Andrzej.
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
wykluczam wtryski bo ten sam mechanik, który się przy nich upiera zaufaj mechanikowi
Nie pokazuje, ale mechanik powiedział że nie może ich zakodowac.
Witam, Renault ma czasem probemy z dobrym połączeniem na złączkach od czujników abs. Mechanik powinien to sprawdzić.
Może być wiele przyczyn a jak chcesz się dowiedzieć co konkretnie, to zajedź do mechanika który sprawdzi to interfejsem diagnostycznym CLIP. Koszt to +, - 100 PLN. Najlepiej jak będzie to mechanik specjalizujący się w tej marce. Inaczej, to szukanie po omacku/naprawa w ciemno. Pozdrawiam.
Najlepiej byloby znaleść jakiegoś "dawce" aby pożyczył na chwile przepustnice Jest to niewykonalne. Każdą przepustnicę po zamontowaniu programuje się na nowo, czyli doszły by 2-4 programowań. Do tego przestaje ona działać w najmniej oczekiwanym momencie, ile trawałoby "na chwilę"? Niestety to auto to nie VW, które to każdy stodolny mechanik naprawi.
Cienkiego to ma ten mechanik. Nagle zrobił sie przewód cienki? Pomysl.
Okazało się, że mechanik wymienił cewki i wszystko gra.
F4R jest do zabicia. Wystarczy zerwany pasek wielorowkowy i obraca się rozrząd. U mnie mechanik od Renault zapisany ma tak za trzy tygodnie i ponad 20 aut na placu. Te auta mają ciągle jakieś problemy.
To tym razem mechanik może mieć rację ze skrzynią.
Tylko pytanie gdzie są odpowietrzniki w tym układzie chłodzenia? A może pompa padła - jest na zewnątrz rozrządu. Ogrzewanie w aucie jest że aż chce oparzyć z nawiewów. Z góry dziękuję za wszelkie informacje Jak jest ogrzewanie to działa mały obieg, problem jest z dużym obiegiem. Odpowietrzniki powinny być na obudowie termostatu - klucz 14, chłodnica...
Czy ktoś może mi pomóc? jedyna rada - mechanik Na forum, tego nie uzdrowisz!
Mój mechanik powiedział ze trzeba jeszcze zmienić jakiś siemering i olej czy to prawda ? Tak.
Jest.Kosztuje taki (dobry)do tysiąca.Rozumiem że sam robiłeś bo mechanik powinien skasować błąd.
niby mechanik podniosł jakie obory na maxa
Pompa mówił że nie ma takiej możliwości żeby się zatarła Mało widział.A w takim razie po co wymieniał napinacz?Łożysko jest i w napinaczu i w pompie wody Mechanik ten pracuje w autoryzowanym serwisie Renault I dla tego nie ma pojęcia co może się stać z pompą.600zł z częściami to jak za darmo a nawet taniej.
Filtry niby wymieniane . Nie wiem mechanik twierdzi że firmowe
A samochód gaśnie sam na wolnych , czy podczas ruszania po prostu brakuje mocy i zdusi . I jeden podstawowy błąd : czemu samochodu nie naprawia dalej ten co zaczął tylko zmieniasz mechaników :?:
Typowe działanie. Ładowanie inteligentne sterowane przez komputer, uaktywnia się w momencie zapotrzebowania na ładowanie. Alternator nie ma typowego regulatora ładowania mechanicznego. Z taką sytuacją spotkałem się w renault clio mojego syna. Mechanik stwierdził że do wymiany alternator. Po konsultacji z innym mechanikiem znającym temat odstąpił od...
Proponuję jeszcze wymianę zestawu napędu osprzętu tj: pasek wielorowkowy i napinacz oraz płyn hamulcowy. Części polecam oryginalne (ceny jak zamienniki a jakość porządna). Myślę że jak mechanik i tak będzie wymieniał płyn to niech robi uszczelkę.
To się mylisz żle ustawiony rozrząd i zle działające przez to auto to częsty przypadek pomylki mechaników.
Na stronie iparts znalazłam właśnie komplet INA za 259zł mam nadzieję, że cena u mechanika nie będzie się znacząco różnić. Mechanikowi od razu powiedzieć, że chcę INA, jakie jeszcze najczęściej proponują mechanicy?
Możesz i 10 lat robić za mechanika. Fujara i tak jesteś. Za zamiatacza robiłeś w warsztacie, nie obrażaj tu mechaników.
Jeśli kręci na sucho. Wykręć wszystkie świece, pasek załóż i sprawdzaj po kolei stopień sprężania każdego cylindra. Jeśli nie wiesz jak to oddaj auto mechanikowi.
nie :) sprężonym powietrzem, wtyki zaśniedziałem były. I na koniec WD40:) pOZDRo CZCIGODNY MECHANIKU.
czy ktos ma moze schemat jakis gdzie znajduje sie filtr oleju skrzyni biegów i ten czujnik zmiany biegów * czy moze to byc od elektrozaworow bo na serwisie renault mechanik mi podsunol taki pomysl??
Rozgarnięty mechanik powinien bez problemu ustalić przyczynę złego zachowania wycieraczek. Mechanizm przestawia się na dźwigience przekładni silnika przykręconej do osi napędowej, wszystko schowane jest pod plastikowym podszybiem
Troszkę mało,czy mechanik robił próbę olejową ?.
Pytam, bo po wymianie sworznia u fachowca wątpliwej sławy, pojawiło się skrzypienie na pół obrotu przed dokręceniem kierownicy , jak masz wątpliwości to oddaj samochód do warsztatu ,któremu ufasz, a nie pytaj na forum.( tu się nie sprawdza umiejętności mechaników).
Również zrobione nie mam pojęcia co może być mechanik też rozkłada ręce :/
Skrzynkę trzeba rozpołowić, ale serio oddaj do warsztatu, widać po twoich postach że nie poradzisz sam, a tylko narobić niepotrzebnej roboty mechanikowi.
Witam Miałem kiedyś taki problem. Nierówna praca silnika, zapalanie się kontrolki CHEK. Pomogła regulacja luzów zaworowych. Ostrzegam, nie każdy mechanik to potrafi. Renault to specyficzne samochody
tylko co to ma do nie równej pracy silnika??? Jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie to byś wiedział, daj zarobić mechanikowi.
Ok zmienię mechanika, chce jak najszybciej wrócić do jazdy. Dzisiaj zresztą odbieram samochód bo ewentualne usuniecie immo miał zrobić ktoś inny (450zł). Podpowiedz więc kolego co Ty uważasz jest przyczyną. Nie chce żeby mnie jakiś mechanik oszukał
Witam. Posiadam Renault Scenic Megane 2.0i 140KM. Od jakiegoś czasu mam problem z skrzynią DPO, czasami skrzynia przechodzi w stan auto. Wczoraj mechanik podpiął kompa z oryginalnym programem Renault i komp wchodził wszędzie oprócz skrzyni biegów, nie widział jej. Więc mechanik podpiął mi inny program o nazwie auto+com. Program ten wykrył skrzynię biegów...
Mechanik dobrze Ci doradza.
wczoraj zamówiłem komuter ( mam nadzieję , że dobry ). Nie moge szukać komputera o tych samych numerach , bo będzie to jednoznaczne z kupnem do automatu. Wiem , ponieważ mechanik zalatwił identyczny
Krycha3738 nie bij mnie please..... mechanik ?
Mój też mulił i kopcił, też odpadł jeden z grzybków. nie wszyscy mechanicy wiedzą, że są dwa. mój mechanik przyspawał grzybek.
A ileż to roboty by sprawdzić łożyska na amortyzatorach?Będzie ściągało i to mocno jak będą zatarte.Tak kolego ma to znaczenie.I zmień mechaników.
No widzisz kolego Mój mechanik też pracował w renault i teraz naprawia tylko renówki we własnym warsztacie i on mi o tym powiedział a ja sam sobie to sprawdziłem i naprawiłem :D
zasugeruję mechanikowi, dziękuję.
Usterka usunięta. Przestawiony był wałek rozrządu. Mądry mechanik i po problemie.
Renault Scenik 1 , 1,6 -16V Po wymianie dmuchawy nawiewu i opornicy w renault scenic przestała działać klimatyzacja włącznik nie załącza. Auto naprawiał mechanik samochodowy. Napewno auto wróci do poprawki do warsztatu. Lecz może ktoś wie coś na ten temat co może być przyczyną, żeby mechanik mi nie sciemniał.
Ok dzięki, pomógł także mechanik i jest już dobrze.
powiem tak ; - kupiłem go 2 mc.temu po tygodniu zaczęła się ta awaria .a rozrząd był swieżo zrobiony i mechanik to potwierdził, i tak do dziś zostałem z tym problemem, żaden elektryk ani mechanik nie daje rady .....
Tak dokładnie ,trzeba zacząć od diagnozy. To może być wszystko od ECM silnika po UCH na UPC kończąc. Pomoże tylko dobry mechanik.
metiuk , powinieneś zacząć od poczytania tego jaka powinny być świece podpięte która jest która na kopułce nie przystoi nawet "początkującemu mechanikowi".
Wracam z powrotem do tematu .Chodzi o wskanie umiejscowienia przekaznika Pod maska od strony kierowcy sa cztery przekazniki mechanik twierdzi ze nie ma.
Bardzo dziękuję. Tyle samo mi powiedział mechanik. W takim razie do pracy. Pozdrawiam..
renault clio rok 1999 1,9 d jak jest zimny pracuje ladnie ale jak sie zagrzeje to strasznie nie rowno pracuje na diagnostyce silnika nic nie wyszlo kazdy mechanik rozklada rece .
często i gęsto podczas startu zapala mi sie lampka "service" i u góry lampka "check injection"jak tak sie dzieje Diagnoza Clip-em - spisanie błędów i parametrów odbiegających od normy, wykasowanie błędów. Jazda testowa i ponowny odczyt. Porównanie z pierwszym odczytem. To elementarz- błyśnij przed "Irlandzkimi mechanikami" i udziel im korepetycji
Płyn jest,ide sprawdzic tą nagrzewnicę. A jak nie jest gorąca to co? Mechanik mnie ratuje?
Witam czy rozwiązał pan ten problem, bo mam to samo i już nie daje sobie rady mechanicy rozkładają ręce.
Witam odwiedzających. Pytanie do mechaników samochodów. Dotyczy Renault Captur 1.2 TCe 120. Z jaką siłą (Nm) przykręcić śruby mocujące miskę olejową. Jest tam 11 śrub M6-15mm. Tak wygląda: https://allegro.pl/oferta/miska-oleju-re...
Cześć. Od dłuższego czasu mam problem z Talismanem rocznik 2016. Wyskakują mi czasami błędy skontroluj układ wtrysku paliwa lub skontroluj układ wydechowy. Mechanik zczytał błędy i rzekomo twierdzi żeby wymienić czujnik różnicy ciśnień. Dodatkowo pali się ikonka klucza oraz check-engine. Wszystko znika i wraca do normy a potem znowu choinka. Auto czasami...
Wypiałem go i zawiozłem do mechanika , a co może byc pomieszane . Czy ten mechanik mógł coś pomieszać?
W serwisie pracują tacy sami jak my i nie wiadomo czy robił to mechanik który lubi to co robi lub robi bo musi i szwagier jest kierownikiem serwisu . A trzeba przyznać że co sprytniejszy mechanik otwiera swój warsztat ;). A i zapomniałem serwisy dysponują trochę lepszym sprzętem tylko trzeba wiedzieć jeszcze jak go jeszcze wykorzystać .
myslicie ze tylko slupek mnie ratuje ? ze nie da sie nic z tym zrobic? szif i nowe? wiem ze sa male szanse ze to bedzie dobrze chodzic tylko czemu mechanicy tak sądzą , moze tacy mechanicy?
renault premium mechanik mechanik silnik renault renault scenic mechanik
inspekcja astra excel porównywanie kilku kolumn schemat sprężarka klimatyzacja
zmywarka amica migać dioda pomiar oświetlenia miejsc pracy
Citroën C5 - Samoczynne podnoszenie zawieszenia i sztywność Lokalizacja bezpieczników w Volvo BL71