TO chyba nie był mechanik :) , silnik i skrzynia mają osobne oleje , pozdro .
Fajnie jakby był kod błędu jaki łapie auto.. Może być tez zabrudzony silniczek krokowy albo przepustnica, to nie są duże koszty naprawy ale to juz mechanik zweryfikuje 😊
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Tak dokładnie ,trzeba zacząć od diagnozy. To może być wszystko od ECM silnika po UCH na UPC kończąc. Pomoże tylko dobry mechanik.
Mechanik robi
Właśnie o takie coś mi chodzi, stoi, nie jedzie ani w przód, ani w tył. Po dodaniu gazu do 2-3k obrotów szarpie i to szarpnięcie to coś, przez co przestraszyłem się, że mam po silniku. BTW: czy mechanik, wymieniając silnik, mógł coś zrąbać i przez to spowodować uszkodzenie samej skrzyni biegów?
Rozgarnięty mechanik powinien bez problemu ustalić przyczynę złego zachowania wycieraczek. Mechanizm przestawia się na dźwigience przekładni silnika przykręconej do osi napędowej, wszystko schowane jest pod plastikowym podszybiem
Może już panewka puka,szuka wyjścia ? Musi tego posłuchać mechanik na żywo.
Męczyłem się 2 miesiące ale sam ustawiłem rozrząd i jeździ do dziś.kazdy mechanik stwierdził że nowy silnik trzeba zamontować.
W serwisie pracują tacy sami jak my i nie wiadomo czy robił to mechanik który lubi to co robi lub robi bo musi i szwagier jest kierownikiem serwisu . A trzeba przyznać że co sprytniejszy mechanik otwiera swój warsztat ;). A i zapomniałem serwisy dysponują trochę lepszym sprzętem tylko trzeba wiedzieć jeszcze jak go jeszcze wykorzystać .
Na takim co przeciętny mechanik ma
Kontrolka świecy żarowej zgasła sama. Mechanik podpiął komputer i sprawdził kontrolkę silnika - przepustnica dawała jakieś błędne sygnały.
Tak, ale kilkanaście godzin roboty w plecy. Ja pisze jako mechanik, a nie jako klient.
Witam, dla mnie sprawa wygląda prosto... jedziesz do mechanika u którego było robione auto przedstawiasz sprawę jak wygląda i koniec, osobiście jak bym oddał samochód do mechanika i wyjeżdżając od niego samochód szedł by gorzej niż jak został przywieziony to mechanik by się mnie nie pozbył. Jak miał wymienić części zawieszenia to nie miał potrzeby grzebania...
renault clio rok 1999 1,9 d jak jest zimny pracuje ladnie ale jak sie zagrzeje to strasznie nie rowno pracuje na diagnostyce silnika nic nie wyszlo kazdy mechanik rozklada rece .
Miałem klienta z podobnym problemem w Scenicu 2.0. W serwisie Renault zkasowali go stówę za test i KLAPA nic nie znaleźli. Sugerując się kolorem elektrod świec wymieniłem cewkę WN i problem zniknął.
Mechanik sprawdzał też instalacje i niby wszystko ok. Wymieniłem czujnik bo akurat miałem nowy.
Okazało się, że mechanik wymienił cewki i wszystko gra.
Jeszcze jedno pytanie, a czy powodem mogło być przetarcie czy inne uszkodzenie podczas wymiany sprzęgła i przegubów, dwa dni przed tą awarią mechanik właśnie to robił?
niby mechanik podniosł jakie obory na maxa
Więc może i koło jest uszkodzone , i dlaczego go nie wymieniliście razem z rozrządem???? WHY? Zresztą za wiele niewiadomych i mechanik też .
Tak świece były wymieniane. Dodano po 4 Jeszcze chciałbym dodać że to nie wina poduszek silnika, bo są dobre tak mi powiedział mechanik.
Przecież podałem - zmierzyć nie masz możliwości/nie masz czym/nie umiesz - więc i nie sprawdzisz czy to faktycznie brak spójności ścieżek potencjometrów TPS. Pozostaje ślepa podmiana. Dodano po 1 Wiec po co jest forum Forum jest dla mechaników, zarówno amatorów jak i zawodowców, którzy albo chca się dokształcić, albo trafili na precedensową usterkę....
Witam Miałem kiedyś taki problem. Nierówna praca silnika, zapalanie się kontrolki CHEK. Pomogła regulacja luzów zaworowych. Ostrzegam, nie każdy mechanik to potrafi. Renault to specyficzne samochody
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
Aku dobre nowe, popytałem znajomych z pracy, to jedni mi mówili, że bezpieczniki, a inni że rozrusznik. Próbowałem mu dać obcą masę, ale nie przyniosło rezultatu. Sprawdziłem wszystkie możliwe bezpieczniki (wszystkie dobre). W środę auto idzie na warsztat i zobaczymy, co mechanik powie.
genek1000 - dziękuje za konkretne i rzeczowe odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie, są dostępne w okolicy silniki z oznaczeniem 742 i 814. Mechanik z którym rozmawiałem, który specjalizuje się w Renault stwierdza że jeżeli by się okazało że jest różnica w wałkach to można przełożyć je z mojego silnika i wszystko powinno śmigać. Czy taka operacja zagwarantuje...
Czy da się wymienić w tym silniku pierścienie tłokowe bez wyjmowania silnika? Mechanik twierdzi że tak, co wy na to panowie?
Poszukaj w necie cen części, chyba to nie problem. Mechanicy mają też swoje kanały dopływu części, więc mają upusty od dostawców. A koszt robocizny zależny od regionu Polski, miejscowości.
To lepiej kupić ze szrotu silnik,czy ten remontować?Dopiero ostatni mechanik doszedł do ładu z tym samochodem.
Tak, silnik to 1.8 16 V... Co do potencjometru, mechanik stwierdził iż z Nim jest wszystko ok.
Jest.Kosztuje taki (dobry)do tysiąca.Rozumiem że sam robiłeś bo mechanik powinien skasować błąd.
A nie z cewki Dodano po 2 Ok ale ja nie przekładałem silnika tylko mechanik i rozączył gaz
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Sprawdź poduszki skrzyni i silnika
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Witam, Samochód wrócił z naprawy, instalacja elektryczna w kilku miejscach się rozwarstwiła, powodując spięcie, które usmażyło czujnik na listwie wtryskowej i czujnik wysokiego ciśnienia. Mechanik oznajmił, że Renault Traffic z rocznika 2000-2004 ma problemy ze słabą jakością elektryki. Temat do zamknięcia.
Mam prośbę, posiadam Renault jak w tytule. Numer silnika jaki podał mi mechanik to F4R A700. Szukałam takiego oznaczenia silnika, ale wszędzie jest bez tej literki A. Czy to ma znaczenie? Muszę wymienić albo głowicę albo silnik. Czego mam szukać? Proszę o konkretną pomoc
Jesteś mechanikiem i nie wpadłeś na to żeby zmierzyć jakie to ciśnienie faktycznie jest?
Pytać, kolego, pytać. Znajomych a nawet przygodnych właścicieli renówek/dacii/nissanów, gdzie serwisują swoje auta, zwłaszcza te z silnikami dCi. Mechanik musi posiadać na wyposażeniu diagnostyczny interfejs CLIP. Innego typu testery, to szukanie igły w stogu siana, do tego po omacku, zwłaszcza dla osób, z małym doświadczeniem z układami zasilania dCi....
Będzie pasowało do skrzyni, łapy silnika wszystko wszystko to samo nawet rozrząd.Mechanika działania bloku cylindrów ta sama.
Komputer miał błąd czujnika temperatury, ale czujniki sprawdził mechanik i stwierdził, że są dobre.
Przy tym mechaniku, daleko tym autem nie zajedziesz. Rozpytaj po okolicy (najlepiej właścicieli diesli Renault) o mechanika/specjalistę od silników dCi. Byle "mechanik" nie da sobie rady z tym silnikiem. Pozdrawiam.
Mechanik wymienił filtr i przeczyścił układ i niby to nie jest problemem.
Witam. Nie mogę odnosić się do wszystkiego, co tu napisane. Jedno, co jest pewne ---taki pobór oleju oznacza poważny remont silnika . Nie mnie oceniać zakres naprawy. Może, to powiedzieć mechanik i to dopiero, po rozbiórce silnika. Może to,być wymiana pierścieni ,może szlif a co z wałem?Tylko do dobrego mechanika .
Dzisiaj załatwiłem problem. Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem fachurą z Opla przedstawiłem mu problem i on nasunął mi przypuszczalną przyczynę. A mianowicie przesunięcie się silnika na poduszce i zmniejszenie luzu na półosi skrzyni biegów która dociskając do elementów skrzyni biegów może powodować przenoszenie drgań z silnika na karoserię. Jeszcze...
Współczuję, ale głowa do góry. Z tym silnikiem, postępowanie na skróty nie ma sensu. Tu musi być praktycznie wszystko zrobione i dokręcone książkowo a nawet lepiej. Życzę trafienia na silnik w dobrym stanie i dużego na nim przebiegu. Wybadaj jeszcze, czy mechanik ten rozrząd faktycznie zmienił. Pozdrawiam.
myślę że nawet średniej klasy mechanik potrafi stwierdzić "na oko" co sie kwalifikuje do wymiany
Przy demontażu akumulatora mechanik zwarł plus z silnikiem Czy to Ty byłeś tym mechanikiem, i w jaki sposób zwarłeś plus z silnikiem? No i co z tego żę tak jest?
Dalej szukam wymarzonego autka moje propozycje to Mondeo mk3 z 2003-02 roku mechanik pomału przekonuje mnie do silnika diesla Renault scenic tylko ciężko znaleźć silnik 1,8 Peugeot 307 Peugeot 307 SW citroen xsara picasso najmniej mi się renault podoba
Kupiłem prowadnice z linką a mechanik wymienił i założył mój oryginalny silnik z całym osprzętem. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Pomoże ktoś? Tak. Warsztat z doświadczeniem i komputerem. Diesel potrafi zimny/ciepły cierpieć na zawory, kupę akcesoriów na tym silniku jest, czujników, któryś może dawać fałszywy sygnał. Mechanik będzie tańszy niż technologia "ja ze szwagrem"
Jak juz będziesz cos wiedzial to daj znac bo mam ten sam problem tylko u mnie silnik tylko kreci ale nie zapali wogole. mechanik stwierdzil ze to immobilizer tylko ze jeszcze mi tego nie zrobil pozdrawiam
U mnie okazalo sie, ze mechanik byl niedokladny. Jednak sie zapowietrzal.... Pozdrawiam
trzymam się castrola od kilkunastu lat i jestem zadowolony. do samochodu (obecnego) zalewam egde 0w40 od nowości i pomimo 170kkm na lpg nie dolewam nic od wymiany do wymiany (co 15kkm). po 135kkm robiłem głowice i silnik był czysty (bez szlamu) - mechanik musiał rozebrać pół silnika aby ją zdjąć- silnik na łańcuszku ;-)
Witam, mam problem ze stukającymi wtryskami. Po wymianie na nowe problem nie ustąpił. Mechanik stawia na uszkodzony sterownik silnika. Dałem się nabrać na chip tuning pseudo, po długich rozmowach z pseudo tunerem odesłał mi prawdopodobnie oryginał mapy. Moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy to oryginał ? Plik masz 100% ori.
Układy wtryskowe Cr BOSH korzystają z tzw. kodów IMA ( starsze wersje nie posiadają kodów IMA). W twoim samochodzie mogły być ( ale nie musiały) wtryskiwacze z kodami IMA ( zależne od typu układu wtryskowego). Jeśli są wtryskiwacze z kodami to sterownik wtrysku musi znać te kody i wiedzieć na którym cylindrze który kod. Teoretycznie podczas regeneracji...
OK to jest proste rozwiązane przyczyny ,ale liczyłam na jakieś wskazówki, co to może być nie jest z wykształcenia mechanikiem, ale interesuje mnie ten temat...
Mechanik po ściągnięciu głowicy mówił ze wtryski sa dobre wiec ich nie ruszał. Przepływomierz po wymianie ale też nie pomogło .
Wydech wymieniony! Rozrząd sprawdzony! Mechanik mówił, ze wszystko jest ustawione wg znaków fabrycznych a po rozgrzaniu nawet potrafi zgasnąć silnik.
I co kolega naprawił tą usterke. Bo u mnie w lagunie jest tak samo i nie wiem co zrobiśc. Mechanik i elektryk i nie wie co zrobić? :D
Jesteś pewien że w 2.2dci koduje się wtryski. Mam identyczny silnik Laguna 2002r i powiem Ci że już zgłupiałem byłem dzisiaj w warsztacie i mechanik powiedział mi że w tych silnikach nie koduje się wtrysków tak jak w 1.9dci (3 letni staż pracy w renault). Może mechanik do d...y? Możesz potwierdzić swoje wiadomości. Pzdr.
Wszystko po remoncie glowica po kompletnej regeneracji. Mechanicy robili wić myślę że tak
cardiag wiec przebieg to 120 tys km, rozrzad napewno był wymieniany bo inny mechanik sprawdzał, a lana była ropa ze stacji bp
Uszkodzona wtyczka od sprysku lamp a bardziej wkręcona w rolkę paska mechanik coś Dziubal bo raz mu odpalił zgasł i już nie odpalił kable zespolone spowrotem i śmiga dzięki za pomoc
Pierwsza sprawa to napisz jaki masz typ silnika i rocznik w mojej 1.8 F3P były objawy podobne do opisanych przez ciebie sprawę rozwiązała regulacja zaworów ale przy drugim podejściu bo za pierwszym razem to aż nieprawdopodobne mechanik pomylił wydechowe z ssącymi.
Na 100% ten mechanik spindolił tobie tę robotę. Prawie sam sobie udzieliłeś odpowiedzi na pytanie. Kolego cudów nie ma , silnik jak twierdzisz przed operacja wymiany rozrządu pracował poprawnie. Obstawiam że przy nakładaniu nowego paska na koła - a jest on szeroki i sztywny i do tego jeszcze nie miał założonych blokad . Przestawiło się któreś z kół...
poziom oleju jest ok ... jutro wymienię olej i filtr..ale panewki? jak panewki to chyba ciśnienia oleju nie byłoby już wcale i mechanik powiedział ,że jak panewki to silnik by stukał...
Tak mechanik to robił co się zna. Chyba tak bo błędu nie wywala czujnik. Dodano po 4 Zawór nie pomógł szukałem czujnika wału ale nie znalazłem
Pompa mówił że nie ma takiej możliwości żeby się zatarła Mało widział.A w takim razie po co wymieniał napinacz?Łożysko jest i w napinaczu i w pompie wody Mechanik ten pracuje w autoryzowanym serwisie Renault I dla tego nie ma pojęcia co może się stać z pompą.600zł z częściami to jak za darmo a nawet taniej.
Witam.Odpala chodzi minutę po czym gaśnie na dwóch cylindrach nie ma ciśnienia,kontrolka przegrzania silnika,mechanik obstawia rozrząd.........słyszysz sam siebie?To jest stek bzdur.Zmień mechanika.
Diagnoza nic nie wykazala, a z przepustnicą wszystko w porządku Dodano po 1 Mechanik powiedział że prawdopodobnie jest to sterownik silnika, a elektromechanik mówi że to prędzej jakąś część mechaniczna 🤷🏿♂️
Sprawdzic samemu skoro mechanik kiepski ustawienia i doładowanie.Przeciez to proste jak budowa cepa.
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
Chwilę zastanawiałem się czy się odzywać i ryzykować znowu bana od moderatora manta za "debilne wywody", ale zaryzykuję. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale z samochodami obcuję od ponad 40 lat i jak coś robię to wcześniej to przemyślę. Na kolegi miejscu najpierw sprawdziłbym, czy nie ma przedmuchów do układu chłodzenia. Bo jak są, a...
Błędy czytam delphy , ten problem pojawiał się częściej nawet jak jechałem na ciepłym silniku tylko mechanik znalazł zi.ne luty w module upc. I teraz tylko blad wyskakuje na zimnym silniku , może być moduł uszkodzony. Czy na początek jeszcze go clipem odczytać?
wtryski wyczyscił mi mechanik ultradzwiekami...jak sam powiedział ma taka fajna maszynke:-)
Zmienić mechanika. Sprawdź szczelność pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym. W parametrach widać np. jakie obroty chce mieć sterownik silnika. Skoro pseudo-mechanik potrafi odczytać tylko błędy to szkoda dawać mu auto.
Witam forumowiczów, zgłaszam się do Was z prośbą o rozszyfrowanie błędów w pojeździe Renault Laguna II 2005 2.0 benzyna silnik F4F. Do samochodu podłączyłem laptopa z oprogramowaniem DDT2000. W załączniku zamieszczam listę błędów przed i po kasowaniu. Auto nie odpala, silnik kręci, a błędy nic mi nie mówią, mechanikowi kończą się pomysły. Pompa nie...
Kolego ostatnio sam przerabiałem ten sam problem ale w Sceniku 2.0 16V.Co mechanik to inna diagnoza.A sprawa była banalnie prosta lewe powietrze nieszczelna obudowa przepustnicy.Wymiana oringa za 12 zl.
szczelność doloty sprawdzona , a swoją drogą co za mechanik co od razu proponuje wymianą pompy.
Mozesz jechac. Ryzykujesz utrate paliwa które tamtedy wycieknie. Sam ocen czy sie opłaca. Wymiana uszczelniacza nie wiecej niż 100zł pomimo ze trzeba zdjąć dekiel pompy. Jedz z tym do pompiarzy, zwykły mechanik sie nie nadaje.
Witam grono. Mam pytanie odnośnie głowic w silnikach Renault 1,9 dTi i 1,9 dCi, mianowicie czym się różnią. Mechanik zauważył, że w moim silniku dTi zamontowana jest głowica od dCi przez to pasek rozrządu jest za długi, rolka na napinaczu jest powiększona, co powoduje częste przestawienie się rozrządu. W celu zaprzestania tego plugawego procederu zakupiłem...
Prawda jest taka że jak Ci się coś uszkodzi, to naprawy są kosmicznie drogie i nie wielu jest kompetentnych mechaników, którym można naprawę polecić. Najlepszym wyjściem jest wymiana skrzyni na manual :D Druga sprawa to taka że pojazdy typu Renówka, i inne tego typu pierdołki mają takie doświadczenie w budowie skrzyń automatycznych (chyba że nie produkują...
W ciągu dnia to jaK go odpalasz :idea: :?: ,Twój mechanik próbował odpalić na krótko ...rozrusznik kręci :idea: :idea: :idea:
Heh, i wiecie jak się to skończy? Pojedzie do mechanika, z sprzęgłem w bagażniku, zleci wymianę sprzęgła, mechanik wymieni bo takie zlecenie dostał. Auto odbierze, stukać będzie nadal i z nów wróci na forum z tekstami że mechanik to oszust i zdzierca.
Hej, ostatnio pisałem do Was o pomoc bo drżał silnik i nadwozie. Wymieniłem poduszkę olejową silnika i z drżenia przyszło na bujanie. Byłem na diagnostyce clipem i wyszły takie błędy: - czujnik położenia wału - wypadanie zaplonu cylinder 4 - przebieg procesu spalania nieprawidlowy Co do czujnika mechanik mówi o przestawionym rozrządzie ale mi się wydaje...
Skrzynkę trzeba rozpołowić, ale serio oddaj do warsztatu, widać po twoich postach że nie poradzisz sam, a tylko narobić niepotrzebnej roboty mechanikowi.
mechanik przeczyścił układ paliwowy, i nic się nie zmieniło.trudno uruchomić silnik, po jego uruchomieniu ciśnienie jest ok
Mechanik potrzymał auto 3 dni i nic nie stwierdził, przy nim usterka nie wystąpiła ani razu
Francuzy mają (odmiennie Renault i PSA) takie "ułatwienia", nazywa sie to "żeby ci było dobrze otwierac w nocy bramę do garażu", i raz na jakiś czas zostawiają właczone światła. W Renault Modus to było przynajmniej jasne: otwarcie drzwi szybciej niż zgaszenie silnika. (autentyczne, doprowadziło do rozładowania aku) Najbardziej kompetentny w mieście...
Stacyjka wyciągnięta. Ten bolec jednak blokował kierownicę i całą stacyjkę, musiałem go przewiercić żeby wyleciała sprężynka itd. Za to przy wyciągnięci stacyjki odłączyłem kostki z kierownicy (poduszka itd) i teraz wyskakują mi błędy i silnik nie chce odpalić. Ale teraz śmiało mogę dać auto mechanikowi gdyż na szczęście umie już kręcić kierownicą ;-)
Jestem mechanikiem samochodowym, nie frezerem, wiec zlecam fachowcom wyspecjalizowanym w obrobce silnikow. Pamiętajmy, że w Polsce wielu mechaników jest również "doskonałymi" frezerami/ślusarzami, a przykład z Renault jest przykładem z życia wziętym gdzie mechanik po złożeniu głowicy i rozrządu nie mógł obrócić wałem i napiąć paska rozrządu z powodu...
Robiłem to pierwszy raz wraz ze znajomym mechanikiem samochodów ciężarowych. Bez jego pomocy nawet bym się za to nie brał.
Tam mogło się narobić dużo złego,połamane zawory,pokrzywione korbowody,pęknięte tłoki, wałek rozrządu ,itp. niestety ale tylko mechanik po zdjęciu głowicy może coś stwierdzić, i koszt dość spory.
Witam, mam dośc podobnie w moim Mascocie, u mnie dodatkowo zapala się kontrolka świec żarowych. diagnoza u mechanika jest taka ze to czyjnik położenia wału lub wałka rozrządu, tak mu wyszlo po podłaczeniu do komputera ale na dany moment na tym poprzstałem bo mechanik nie ma erminow by to naparawic i do końca zdiagnozowac, w tym przypadku ma to wygladac...
Witam forumowiczów:) Chciałem podziekować wszystkim którzy chcieli mi pomóc:) Auto mam juz naprawione, okazało się że to nie wtryski, nie pompa , nie bsi czy coś innego po prostu był naderwany kabel ( prawie przerwany) od czujnika położenia wału. Dwa dni kolega walczył z nim , mogę powiedzieć że to na prawdę dobry mechanik z warszawy który ma pojęcie...
Dokladnie po wymianie nie ma zmiany na lepsze jak suchałem na kanale to miałem wrażenie jak by ten pisk razem z walniem było słychać od rozrządu... jest to możliwe? Jutro w Niedziele ma przyjść ten mechanik do mnie co mi tak doradził z ta dwumasa.
Tak, wtryskiwacze sprawdzone przelewowo i pod ciśnieniem (na stole pomiarowym), w żadnym przypadku nie było problemów. Co do pompy..... Szczerze mówiąc nie znam się na silnikach (jestem elektronikiem), ale czy w dCI nie jest tak że z pompy są osobne wyprowadzenia do każdego wtryskiwacza? (tak mówi mechanik, jeśli piszę herezję proszę o wybaczenie).
Podpiety pod kompa clio było 2 razy pierwszy raz komp pokazal za małe ciśnienie na 1 i 3 cylindrze i kilka innych błedów , mechanik wykasowal błedy i kazał przyjechać za kilka dni, tak tez zrobiłem Wszystkie błedy wróciły dodatkowo wykrył,że przy rzruchu pompa daje tylko 32 bary a z tego co mówił to powina 230. Czy test przelewowy naprawdę pozwala wykryc...
mechanik renault renault premium mechanik renault scenic mechanik
sterownik drukarka epson honda civic benzyna akumulator pralka wymiana spalić silnik
hikvision kamera hikvision kamera
Skoda Octavia 1.6 MPI - Gaśnięcie Silnika i Kontrolka Trakcji Niebieski ekran w radiu samochodowym - przyczyny i rozwiązania